Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Ανάρτηση 40/2013 [πολιτικο-ποδοσφαιρική, “Ομονοιάτικη”, Αριστερή] – Για τα οικονομικά χάλια της “Ομόνοιας” κι όχι μόνο... - Προσθήκη υστερογράφου...


Αντί εισαγωγής:
«Φοράς το πράσινο το χρώμα της Ελπίδας...
[...]
Εμπρός Ομόνοια για νέες νίκες πάμε...»


*************************
Πέραν κι από τραγική φαίνεται να είναι η οικονομική κατάσταση της “Ομόνοιας”, του ιστορικού λαοφιλούς Σωματείου της Αριστεράς. [Μερικά ιστορικά στοιχεία για την “Ομόνοια” μπορείτε να βρείτε στην ανάρτηση μου Νo. 9 του 2008]...
Το Σωματείο χρειάζεται να εξεύρει επειγόντως κι αμέσως [μέχρι τέλος του Μάρτη] κάπου δυο εκατομμύρια ευρουλλάκια [ΜΟΝΟ!] για να καλύψει τρέχουσες ανάγκες του και παράλληλα να περάσει τα κριτήρια της UEFA. Διαφορετικά θα φάει καμπάνες [προφανώς κι άλλα χρηματικά πρόστιμα και αφαιρέσεις βαθμών] και μετά τρέχα γύρευε! Θα μπει σε περιπέτειες μεγάλες [αγωνιστικές κι όι μόνο], θα μείνει εκτός στόχων [που φέτος είναι βασικά η έξοδος στην Ευρώπη] κάτι που θα μειώσει περαιτέρω τα έσοδα του Σωματείου και πάει λέγοντας καθώς ενός κακού μύρια έπονται! [Και χαρά οχτροί, αντιπάλοι κι άσπονδοι φίλοι]...  

Την ίδια ώρα οι ποδοσφαιριστές της Ομάδας απείχαν χτες Δευτέρα από τις προπονήσεις ζητώντας [κι αυτοί με τα χίλια δίκια τους] εξηγήσεις για το πότε θα πάρουν τα δεδουλευμένα τους. [Προφανώς θα τους χρωστάνε μερικά  μηνιάτικα]... Αλλά από που θα βρεθούν χρήματα για να τους δώσουν όταν στα ταμεία του Σωματείου φαίνεται να μην υπάρχει μία! Άλλα δάνεια [οι τράπεζες] δεν τους δίνουν, δυνατοί οικονομικοί παράγοντες που θα διαθέσουν ζεστό και φρέσκο παραδάκι «δεν υπάρχουν πια», δεν “πουλήθηκε” κι ο Χριστοφή στη ρωσσική ομάδα που υποτίθεται πως τον ήθελε για να έρθει ρευστό στην Ομάδα [αλλά τελικά τα ρωσσούθκια εκλώσαν!], αλλά κι ο κόσμος [της “Ομόνοιας”] πόσα να δώσει και πόσο χρήμα να μαζευτεί τέτοιους καιρούς; Κι όλ’ αυτά [τα προβλήματα] σε μια εποχή που η Ομάδα αγωνιστικά ΠΕΤΑ! Εκτός συγκλονιστικού και δη αυτοκτονικού απρόοπτου αποτελέσματος περνά στα ημιτελικά του Κυπέλλου, [μετά το 4-0 επί της “Ανορθώσεως” στο πρώτο παιχνίδι των προημιτελικών], ενώ έχει πολλές και βάσιμες πιθανότητες να παραμείνει στην τετράδα και να διεκδικήσει και την τρίτη θέση που τη βγάζει σίγουρα στην Ευρώπη.

{Παρένθεση:
Εδώ θ’ ανοίξω και μια μεγάλη παρένθεση για να κάνω μια πρόβλεψη αναφορικά με την τελική κατάληξη της δικαστικής ανακατωσούρας και Βαβυλωνίας [και τι μέλλει να αποφασίσουν οι σοφοί(;) δικαστικοί της ΚΟΠ] σχετικά με το match ΑΕΛ – “Απόλλωνα”. Ως γνωστόν τον αγώνα τον κέρδισε στο γήπεδο η ΑΕΛ με 3-2, αλλά ο “Απόλλωνας” υπέβαλε ένσταση για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή της ΑΕΛ. Κι έκτοτε οι τρεις βαθμοί  πηγαινόρχονται από τη Δικαστική τη ΚΟΠ [της Κουτσοκούμνειας Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου] που τους δίνει στον “Απόλλωνα” και μετά πίσω από το ΑΔΕΑ [κάτι σαν το Εφετείο] που τους επιστέφει την ΑΕΛ! Τώρα τους βαθμούς τους έχει ο “Απόλλωνας”, αλλά η υπόθεση βρίσκεται για δεύτερη φορά στην ΑΔΕΑ.
Και να δείτε τώρα που ο “Απόλλωνας” [μετά και την ήττα του κι από την “Ομόνοια” το περασμένο Σαββάτο με 2-1 και των εκμηδενισμό των πιθανοτήτων  να μπει στην τετράδα], οι βαθμοί θα επιστραφούν και πάλι στην ΑΕΛ σε μια κίνηση για να μείνει η “ΟΜΟΝΟΙΑ” εκτός τετράδας! Δεν μ’ αρέσει να συνωμοσιολογώ, αλλά οι συνεχείς κωλυσιεργίες που παρατηρήθηκαν στην εκδίκαση της συγκεκριμένης υπόθεσης και στη λήψη τελικών αποφάσεων με κάνουν να πιστεύω πως υπάρχει σκοπιμότητα σ’ όλ’ αυτά. Στόχος φέτος να μείνει [σκόπιμα] η “ΟΜΟΝΟΙΑ” εκτός τετράδας κάτι που θα της στοιχίσει ακόμα πιο πολύ οικονομικά. Έχω μάλιστα την ισχυρή άποψη ότι όλ’ αυτά αποτελούν μέρος ενός γενικότερου σχεδίου για αποδυνάμωση και περιθωριοποίηση της “ΟΜΟΝΟΙΑΣ”, κύρια για πολιτικούς λόγους [και θα το εξηγήσω πιο κάτω αυτό]…
Γνωστά τοις πάσι τα φάλτσα σε βάρος της διαιτητικά σφυρίγματα, ενώ όλως τυχαίως(;) τα “ανθρώπινα λάθη” από πλευρά των διαιτητών έπλητταν βασικά την “Ομόνοια”. Κοντολογίς οι πλημμελείς και μεροληπτικές σε βάρος της διαιτησίες τις στέρησαν πολλούς σημαντικούς βαθμούς που την έθεσαν [φέτος] από νωρίς έκτος τροχιάς τίτλου. Έκτος όμως από τον οργανωμένο κατατρεγμό από τη διαιτησία σε βάρος της “Ομόνοιας”, παρατηρούμε κι άλλες διακρίσεις, όπως οι εξοντωτικές χρηματικές κι άλλου είδους τιμωρίες [όπως παικτών και έδρας] που την πλήττουν οικονομικά κι αγωνιστικά. Να σημειώσω ότι τέτοιος ζήλος δεν παρατηρείται και προς άλλες ομάδες που πρωταγωνιστούν στο Πρωτάθλημα}…


Επανέρχομαι όμως, στην πολιτική διάσταση του θέματος που συζητούμε…
Ως γνωστόν η “ΟΜΟΝΟΙΑ” διαχρονικά μαζεύει χιλιάδες κόσμου στα γήπεδα, κυρίως Αριστερούς και δη μέλη, οπαδούς και ψηφοφόρους του ΑΚΕΛ. Μια δυνατή, λοιπόν, “ΟΜΟΝΟΙΑ”, λειτουργεί και ως πόλος πολιτικής συσπείρωσης αυτών των ανθρώπων και ανεβάζει και τον κομματικό πατριωτισμέ τους. Αντιθέτως μια αδύναμη και παραπαίουσα Ομάδα προκαλεί στον κόσμο της μουρμουρητά, μεμψιμοιρίες και μια γενικότερη αρνητική διάθεση που οδηγεί σε μια γενικότερη ισοπέδωση και στον μηδενισμό κάτι που επεκτείνεται και στο πολιτικό επίπεδο. Σίγουρα αυτό κάποιους βολεύει και εξυπηρετεί πολιτικά…
Από την άλλη η “ΟΜΟΝΟΙΑ” έπαψε εδώ και κάποια χρόνια να αποτελεί όπως γινόταν παλιά [λόγω της μαζικής προσέλευσης των οπαδών της στα γήπεδα], τον βασικό αιμοδότη του κυπριακού ποδοσφαίρου. Η ανάδειξη στο κυπριακών ποδοσφαιρικό στερέωμα κι άλλων κυπριακών ομάδων, οι οποίες πέτυχαν μάλιστα και μεγάλες διακρίσεις σε ευρωπαϊκές διασυλλογικές διοργανώσεις όπως στο Champions League, ή στο UEFA League [ας πούμεν, η “Ανόρθωση”, το ΑΠΟΕΛ, η ΑΕΛ, η ΑΕΚ – σ’ αυτόν τον τομέα η “ΟΜΟΝΟΙΑ” απέτυχε παταγωδώς]. Αποτέλεσμα της καλής παρουσίας των άλλων κυπριακών ομάδων στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ήταν να έρθει και μπόλικο χρήμα στα ταμεία τους κάτι που έκαμε κάποιους ποδοσφαιρικούς παράγοντες [εκεί στα υψηλά δώματα της ΚΟΠ κι αλλού] να πουν ότι δεν έχουμε πλέον ανάγκη την “ΟΜΟΝΟΙΑ”. Και ξεκίνησε μια προσπάθεια απαξίωσης της [καμιά επίδειξη σεβασμού προς την ιστορία και τον κόσμο της] με στόχο την εξόντωση, απαξίωση και περιθωριοποίηση της.

Κοντά σ’ όλα αυτά φυσικά [και για να μην εθελοτυφλούμε κιόλας και να επιρρίπτουμε μόνο στους άλλους τις ευθύνες] αρνητικότατο ρόλο για το σημερινό [οικονομικό] κατάντημα της Ομάδας έπαιξε και η οικονομική κακοδιαχείριση και η [απερίσκεπτη κι αλόγιστη] κι σπατάλη χρημάτων, φαινόμενα που παρατηρήθηκαν τα τελευταία χρόνια στο Σωματείο. Κακοί υπολογισμοί, απειρία, παρορμητισμός και βιασύνη για διακρίσεις, αυταρχισμός στη διοίκηση, φαινόμενα διαφθοράς, έλλειψη έλεγχου; Σίγουρα όλ’ απ’ ολίγο! Δεν μπορεί όμως, δεν γίνεται, ο κόσμος ενός αριστερού Σωματείου, ο οποίος ένεκα της αριστερής κουλτούρας του έμαθε να λειτουργεί συλλογικά [να συζητά και να παίρνει αποφάσεις συλλογικά], να δεχτεί ή έστω να ανεχτεί τον “έναν και μοναδικό”, που ως «ο εις και μόνος», δίκην αυτοκράτορα, παίρνει αποφάσεις που έχουν τελικά υποθηκεύσει το μέλλον του Σωματείου!  
Προσωπικά τις όποιες κρίσεις, επικρίσεις, μομφές, χαρακτηρισμούς και φωνές που σήμερα και εκ των υστέρων [παϊραντάσορας] ακού(γ)ονται από διάφορους συν-Ομονοιάτες, τις θεωρώ ως αδιέξοδες και αντιπαραγωγικές [“που το πανΰριν τζι’ ύστερα χωρκάτης αλλαμένος”]. Άστε που κάποιες απ’ αυτές τες φωνές χαρακτηρίζονται κι από εμπάθεια και ρεβανσισμό, αλλά και από μια εγωιστική διάθεση για αυτόδικαίωση: «Ελάλου σας τα εγιώ», λαλούν μας τώρα, ασχέτως του αν κι αυτοί χαριεντίζονταν εκείνες τις εποχές για τις μεγάλες πλην δαπανηρότατες μεταγραφικές επιτυχίες της Ομάδάκκας, ή/και μπορεί να σιγούσαν ακάμα!

Τα πράγματα είναι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολα! Και σίγουρα η κατάσταση δεν θα σωθεί με τα 10, 20 ή 30 ευρώ που θα δώσουμε όσοι μπορούμε [εν εκατομμύρια που χρειάζονται], αλλά κάτι είναι κι αυτό. Κι ας μην γινόμαστε χαιρέκακοι, πίκριες και κακεντρεχείς! Και μ’ αυτό δεν αναφέρομαι ούτε κι απαντώ σε κάποιο συγκεκριμένα…

Το ιστορικό Αριστερό Σωματείο της “Ομόνοιας” πρέπει να σωθεί και θα το σώσουμε κόντρα στα σχέδια, τις πλεκτάνες, τους ευσεβοποθισμούς, τα πικκαρίσμτα και τους ελιτισμούς των οποιωνδήποτε.

Anef_Oriwn
[“Ομονοιάτης νυν και αεί!]
Τρίτη 5/3/2013


*****************************
Υστερόγραφον [επί του πιεστηρίου], πολιτικό όμως - (5/3/2013  – 8:30μ.μ.):

Παρακολουθώντας απόψε στις ειδήσεις [του ΡΙΚ] τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο του Αναστασιάδη να ΜΑΣ λέει ότι πρέπει «να συνειδητοποιηθεί από τα κόμματα, τα συνδικάτα, τους εργαζομένους, ότι διανύουμε μια κρίσιμη κατάσταση και ότι η χώρα βρίσκετε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης», μού έδωσε την εντύπωση ότι προσπαθεί να στέλλει μηνύματα σε συγκεκριμένο κόσμο, ίσως και να τρομοκρατήσει; Γιατί δεν απευθύνθηκε και στην ΟΕΒ, το ΚΕΒΕ, τον ΠΑΣΥΞΕ;  Προφανώς όπως λέει κι ένας σχολιογράφος στου Λινού«…όλοι μαζί να στρώσουν τα χαλιά για να περάσουν οι πολιτικές της νεοφιλελέυθερης παράταξης της ευρώπης που έχουν στραγγαλίσει τις χώρες του νότου». Κοντολογίς, πάμε για περαιτέρω περικοπές, λιτότητα και ιδιωτικοποιήσεις!

Anef_Oriwn
5/3/2013

16 σχόλια:

soliatis.blogspot.com είπε...

Απόψε ο Χρίστος Στυλιανίδης μας είπε πως άλλαξαν το κλίμα στην ευρώπη υπερ της Κύπρου, τι είναι αυτοί μάγοι; ακόμα μια βδομάδα είναι στην εξουσία και κάνουν θαύματα, εκαταφέραν να γίνουν και οι όροι λέι που έθεσαν δεχτοί, ποιοί είναι αυτοί δεν μας είπαν. Και γιατί δεν γίνονταν οι όροι που έθετε η προηγούμενη κυβέρνηση; Μήπως άλλαξαν το κλίμα επειδή ξέρουν στο eyrogroup ότι η νέα κυβέρνηση είναι δικοί τους άνθρωποι;

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
zep είπε...

Με τεθκια ανεργια, δυστυχια και ανυπαρκτο μελλον η εννοια της Ομονοιας μας επιαε συντροφε.

Τι εχει να προσφερει η Ομονοια σημερα? Συσπειρωση των αριστερων οταν παει καλα? Αμαν καρτερουμε τες μαππες για ετσι θεματα τοτε σαστα και εγυρασιν.

Θελουμε αριστερους με παιδεια οχι οπαδους. Που τζιαμε τζιαι τζιει η σημερινη Ομονοια εν ενα πραμα που ελαχιστα θυμιζει τα ιδανικα τζιαι τους αγωνες της αριστερας.

Τελοσπαντων, ο Στυλιανιδης με λλια λογια λαλει μας οτι αλλη μας εδειξαν τζιαι αλλη θα μας ημπηξουν. Εγιω τζιαι σου εξεραμεν το βεβαια, εν τζιαιρος να το μαθουν τζιαι τζινοι που εψηφισαν με τα μαθκια (και τα μυαλα) κλειστα

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι αστειο 64 χρονια μετα το 1948 να χωριζονται ακομα οι ομαδες σε δεξιες και αριστερες?

Δεν υπαρχει σε καμια αλλη χωρα του κοσμου...

Ειδικα οταν μιλαμε για επαγγελματικο αθλητισμο πλεον

Οσο για το οτι περιμενει ενα κομμα "των εργαζομενων"(?) να συσπειρωθει απο το ...ποδοσφαιρο, απλα ασχολιαστο.

Με καθε σεβασμο.

Anef_Oriwn είπε...

Το σχόλιο που διέγραψα ανήκει στον Arxiepiskopo Μαϊμού-να… Οφείλω να παραδεχτώ ότι τούτο είναι το πιο αξιόλογο σχόλιο του, που έχω δει μέχρι τώρα [κάτω από το συγκεκριμένο κλεψιμιό nickname]… Καταλήγει μάλιστα με τη σωστή διαπίστωση ότι «σήμερα γιορτή δική σας, παραμονή δική μας!»… Δυστυχώς όμως για την πάρτη του, «τούτος» είναι persona non grata στο Blog…

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [σχόλιο με ημερ. 6/3/13 - 1:06 π.μ.],

«Με καθε σεβασμο», πουθενά ΔΕΝ είπα, ή υπέβαλα [και μην παρερμηνεύεις τα λόγια μου] ότι «… ενα κομμα “των εργαζομενων”(?) … [περιμενει]… να συσπειρωθει απο το ...ποδοσφαιρο»… Δεν θα σχολιάσω το ερωτηματικό και τα εισαγωγικά που βάζεις για τους «εργαζόμενους» [θες να πεις ότι στο ΑΚΕΛ δεν υπάρχουν εργαζόμενοι;], όμως κρίνω λανθασμένη την προσέγγιση σου και θεωρώ ελλιπείς τις γνώσεις σου, σε σχέση με την κουβέντα σου ότι «δεν υπαρχει σε καμια αλλη χωρα του κοσμου … [όπου] … οι ομαδες … [χωρίζονται] … σε δεξιες και αριστερες»… Το ποδόσφαιρο φίλτατε πάντοτε είχε κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις και μια εποχή ήταν και των σπορ των λαϊκών στρωμάτων της κοινωνίας. Κι ένα Αριστερό κόμμα δεν μπορεί να παραγνωρίζει το γεγονός της συνάθροισης χιλιάδων κόσμου με λαϊκές καταβολές στα γήπεδα…
Ξέρεις αγαπητέ φίλε,
- τις ιστορικές καταβολές της πολιτικοποίησης του ποδοσφαίρου στην Κύπρο; Οκκέι, τούτο σίγουρα δεν ισχύει ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές σήμερα όμως ο πολιτικός διαχωρισμός μεταξύ των οπαδών υπάρχει. Ή,
- ότι σε πόλεις όπου υπάρχουν πέραν της μιας μεγάλες ομάδες, ή σε πόλεις λιμάνια [όπως ο Πειραιάς, το Liverpool, η Ρώμη] οι ποδοσφαιρόφιλοι από τις εργατικές συνοικίες [και με αριστερές απόψεις] ήταν μαζικά οπαδοί της μιας ομάδας, ή οπαδοί της ομάδας από την πόλη-λιμάνι; Ή,
- γιατί η πλειοψηφία των [αριστερών] οπαδών της “Ομόνοιας” είναι [στην Ελλάδα] και οπαδοί του “Ολυμπιακού” Πειραιώς κι όχι του “Παναθηναϊκού” με τον οποίο έχουν τα ίδια χρώματα [πράσινο και άσπρο] και το ίδιο έμβλημα [το τριφύλλι];
- Ή, γιατί οι οπαδοί της Barcelona φωνάζουν τους οπαδούς της Real «φασίστες» στους μεταξύ τους αγώνες;

Απόλυτα λανθασμένη, λοιπόν, η προσέγγιση [γενικότερη όχι μόνο δική σου] ότι η πολιτικοποίηση του ποδοσφαίρου είναι κυπριακό φαινόμενο. Επ’ αυτού μπορείς να διαβάσεις πολλά και ενδιαφέροντα στο βιβλίο των Νίκου Μπογιόπουλου και Δημήτρη Μηλάκα “Ποδόσφαιρο: Μια θρησκεία χωρίς άπιστους”. Επίσης ενδιαφέρον [γα τις παλιές – με πολιτικο περιεχόμενο - κόντρες μεταξύ “Ολυμπιακών” και “Παναθηναϊκών”] είναι και το αφήγημα του Θανάση Σκρουμπέλου, “Οι κόκκινοι βαρκάρηδες”, όπως και το βιβλίο του Αλέξη Σταμάτη “Θρυλικές Ιστορίες” με αφηγήματα [όλα για τον “Ολυμπιακό”]. Εκεί [όπως και στο βιβλίο των Μπογιόπουλου - Μηλάκα] θα βρεις και τη θρυλική ιστορία του ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Πειραιώς Νίκου Γόδα, ενός κομμουνιστή αντάρτη (λοχαγού) του ΕΑΜ - ΕΛΑΣ, τον οποίο εκτέλεσαν οι μοναρχοφασίστες, τον Νιόβρη του 1948 στην Κέρκυρα, όπου ήταν φυλακισμένος.

Αυτά φίλε Ανώνυμε!

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,

Διαφωνώ κάθετα και με τις δικές ΣΟΥ προσεγγίσεις, όπως ας πούμεν με τις τοποθετήσεις ΣΟΥ «η εννοια της Ομονοιας μας επιαε» [φαντάστηκες τη τεράστια πολιτική ήττα είναι για την Αριστερά να «βάλει λουκέτο» η “ΟΜΟΝΟΙΑ”, όπως κάποιοι χαιρέκακα λένε] και «αμαν καρτερουμε τες μαππες για ετσι θεματα τοτε σαστα και εγυρασιν»

Ισχύουν [ως σχόλια μου] τα όσα έγραψα και πιο πάνω στο Ανώνυμο σχολιογράφο
Επιπρόσθετα όμως, να πω ότι δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως με σωστή δουλειά, οι οργανωμένοι οπαδοί ενός Αριστερού Σωματείου [όπως ας πούμεν η Θύρα 9”] μπορεί να αναπτύξουν και αντιεθνικιστικές, αντιρατσιστικές και διεθνιστικές δράσεις. Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι στον λόγο ΣΟΥ διακρίνω συνεχώς μια απαξίωση [προφανώς τούτη να είναι αποτέλεσμα της απογοήτευσης ΣΟΥ από πολλά και διάφορα – πρόσωπα και καταστάσεις], που οδηγεί όμως, σ’ ένα ελιτισμό και μια επαναστατικότατα των λίγων, των εκλεκτών και φωτισμένων, που τα ξέρουν όλα… Δουλειά μας είναι, αγαπητέ ZEP , να αποκτήσει ο κόσμος κοινωνική συνείδηση και να οργανωθεί πολιτικά! Κι αυτό μπορεί αν γίνεται και στα γήπεδα όπου παρατηρείται μαζική προσέλευση κόσμου…

zep είπε...

Θεωρεις οτι οι Ομονοιατες εν ενα ενιαιο συνολο αριστερων?

Εσιει που ουλλα μεσα και μαζι με τους αριστερους εσιιει και εδεκ, δηκο, απολιτικ τζιαι πολλους που ενδιαφερονται μονο για τη μαππα.

Αδυνατω να κατανοησω πως η σημερινη Ομονοια με τους παικτες-εκατομυριουχους στο σημερινο καπιταλιστικο μας ποδοσφαιρο μπορει να βοηθησει στο "να αποκτήσει ο κόσμος κοινωνική συνείδηση και να οργανωθεί πολιτικά! Κι αυτό μπορεί αν γίνεται και στα γήπεδα όπου παρατηρείται μαζική προσέλευση κόσμου…"

Εσενα κραει σε εννοια τωρα αν θα πιερωθει ο φτωχος ο Ασσις που την Πορτογαλλια σε παραλληλισμο με τον γειτονα σου τον Γιαννη που εν ανεργος ή τον καθε ξενο που τον εκμεταλλευκουντε μερα νυχτα?

Πεμου οι οπαδοι εν συνειδητοποιημενοι για τουντα πραματα?

Καποτε η Ομονοια ηταν τζινο που επιθυμεις να ενι, την εποχη που εδουλευκαν για να ζησουν οι παιχτες. Οι τωρα εκαμαμεν του εκατομυριουχους τζιαι θαυμαζουμεν τους αν καμουν μιση πασα σωστη.

Η σημερινη κοινωνια παραγει οπαδους. Μιλα με Ομονοιατες να ακουσεις ποσο φταιει το κομμα τζιαι πεμου τζιαι μενα που παμε με ετσι μυαλα.

"φαντάστηκες τη τεράστια πολιτική ήττα είναι για την Αριστερά να «βάλει λουκέτο» η “ΟΜΟΝΟΙΑ”, όπως κάποιοι χαιρέκακα λένε"

Τι προτεινεις? Να δοκει ο ανεργος τζιαι ο χαμηλομισθος για να πιερωθουν οι παικτες? Να δωκω εγιω τζιαι εσου για να μεν φαμε πολιτικη ηττα? Εχαθηκε το νοημα εντελως συντροφε. Τελια δηλαδη. Εν μαππα η ευλοημενη.

zep είπε...

Γιατι γραφετε την Ομονοια με κεφαλαια?

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε Ανευ
ειμαι ο "ανωνυμος" που ασχοληθηκα με την πολιτικοποιηση του ποδοσφαιρου

κατ' αρχας ενα σχολιο για το "κομμα των εργαζομενων"
το εβαλα σε εισαγωγικα, οχι γιατι το ΑΚΕΛ δεν εχει ΚΑΙ εργαζομενους (και η δεξια εχει...), αλλα γιατι το ΑΚΕΛ σαν αστικοποιημενο σοσιαλδημοκρατικο κομμα ΔΕΝ εξυπηρετει τα συμφεροντα τους

Παμε στα "σωβρακα και φανελες"

Γνωριζω τη δυναμικη του ποδοσφαιρου διεθνως και τις προεκτασεις του

ομως δεν υπαρχει πουθενα αλλου που οι οπαδοι καποιων ομαδων να ψηφιζουν μονο δεξια και αλλων ομαδων να ψηφιζουν μονο "αριστερα". Πες μου σε παρακαλω ενα παραδειγμα διεθνως.

Οσο για το ποδοσφαιρο στην Ελλαδα

Με καθε σεβασμο, οι γνωσεις σου ειναι αποσπασματικες και μονοπλευρες (απο λιγους αριστερους φιλους του ολυμπιακου)

Αν δεις τους ιδρυτες του Ολυμπιακου, και κοιταξεις την πολιτικη τους ταυτοτητα, οι πιο πολλοι ηταν βασιλοφρονες δεξιοι π.χ. η ιστορικη οικογενεια Ανδριανοπουλαιων.

Με βαση δημοσκοπησεις που εχουν γινει, ο ΟΣΦΠ και ο ΠΑΟ εχουν ιδιο ποσοστο αριστερων και δεξιων.

δεν υπαρχει καμια συσχετιση οπαδων-πολιτικης ιδεολογιας στην Ελλαδα

ξερεις ποσοι Χρυσαυγιτες ειναι γαυροι?

Υπαρχει παρανοηση στην Κυπρο... και νομιζουν οτι ο ΟΣΦΠ ειναι αριστερη ομαδα!! καμια σχεση

Anef_Oriwn είπε...

ZEP,
Θα απαντήσω στα όσα [ΜΟΥ] γράφεις πιο ολοκληρωμένα σε νέα μου ανάρτηση, γιατί δεν έχω χρόνο τώρα…

Για την ώρα θα ‘θελα να σε παραπέμψω και σ’ ένα post της Disdaimonaς, η οποία λέει περίπου τα ίδια πράματα μ’ εσένα: http://disdaimona.blogspot.com/2013/03/blog-post_6.html

Επίσης αναφορικά με το ερώτημα ΣΟΥ «Γιατι γραφετε την Ομονοια με κεφαλαια?», να ΣΟΥ πω ότι ΕΓΩ το “Ομόνοια” το γράφω και με μικρά και με κεφαλαία. Δεν υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος για τα κεφαλαία, κάποτε όμως το κάνω ούτως ώστε η συγκεκριμένη λέξη/ονομασία να ξεχωρίζει μέσα στο κείμενο…

Anef_Oriwn είπε...


Ανώνυμε [6/3/13 - 3:07 μ.μ.],
Μόλις τώρα είδα το δικό ΣΟΥ σχόλιο, μετά που ανάρτησα το δικό μου… Στα βιαστικά να πω δυο λόγια…

1. Δεν θα σχολιάσω τη άποψη ΣΟΥ [παρ’ όλο που ο πειρασμός είναι μεγάλος] ότι «το ΑΚΕΛ σαν αστικοποιημενο σοσιαλδημοκρατικο κομμα ΔΕΝ εξυπηρετει τα συμφεροντα τους», γιατί το θέμα είναι πολυδιάστατο και απαιτείται χρόνος… Ίσως τα πούμε κάποια άλλη στιγμή…

2. Για τα «“σωβρακα και φανελες”, αφού και ΕΣΥ «γνωρίζεις τη δυναμικη του ποδοσφαιρου διεθνως και τις προεκτασεις του», διερωτούμαι προς τι η επικέντρωση στα επιμέρους. Πάντως, ούτε ΟΛΟΙ οι “Ομονοιάτες” ψηφίζουν Αριστερά [ΑΚΕΛ] σήμερα και ούτε θεωρώ ως ορθό [για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα για την κοινωνική βάση των ελλαδικών ομάδων] να αναφερόμαστε μόνο στο σήμερα. Ο χουλιγκανισμός και οι ακρότητες χαρακτηρίζουν σήμερα όλες τις ομάδες, κι αυτήν ακόμα την “Ομόνοια”. [Και δεν είπα ότι «ο ΟΣΦΠ ειναι αριστερη ομαδα!!». Στην ιστορία του αναφερόμουν… Πάντως αν πετύχεις κάπου το βιβλίο του Σκρουμπέλου στο οποίο αναφέρθηκα πιο πάνω ρίξε του μια ματιά – δεν είναι δα και μεγάλο!]…

zep είπε...

Εδκιαβασες καλα τζιαι ποτζιη τζιαι δαμε τζιαι εσυμπερανες οτι λαλουμεν περιπου τα ιδια με την δεις?

Που της εφταιξεν ο Μιλτης τζιαι το ΑΚΕΛ. Γιατι φταιει ο Μιλτης τζιαι οϊ οι οπαδοι που δεν αντιδρασαν που το 2008 για τα καρακιοζιλλικια? Εφαινετουν που το 08 που παει το πραμα. Αλλα τα 50 ευρω με την city εδιουσαν τα. Ειχαν τα με τον Σεραφειμ τοτε τζιαι ενομισαν οτι εννα γινει "επαγγελματικη" η Ομονοια με το να ξοδεψει αλογιστα.

Η λογικη επηεν περιπατο, εσιει τζιαιρο. Τζιαι δεν ηξερω αν εν λογικο πραμα η μαππα. Δηλαδη να ακολουθεις, να θαυμαζεις τζιαι να "μισθοφορους" που κλωτσουν την μαππα στο ονομα μιας παρεξηγημενης "αγαπης" για την ομαδα.

Στο ιδιο πλαισιο λογικης σε ρωτω εγιω γιατι να δοκει ο κοσμος σημερα που δυστυχει σε συνθηκες κρισης για να πιερωθουν τζινοι οι οποιοι καλα την εχουν (πρωην και νυν παικτες).

Σε ρωτω επισης γιατι να εχω εγω εννοια για μια επιχειρηση που κλωτσα μαππα τη στιγμη που σαν νεος δεν εχω ουτε μελλον ουτε ελπιδα σε τουντο κοσμο.

Anef_Oriwn είπε...


Αγαπητέ ZEP,
Επανέρχομαι για να σχολιάσω μερικά από τα ζητήματα που θέτεις…

Ούτε οι ψηφοφόροι του ΑΚΕΛ αποτελούν ενιαίο σύνολο… Δεν έχουν το ίδιο κοινωνικοοικονομικό status, ούτε και ταυτόσημες ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις, αλλά ούτε και το ίδιο επίπεδο πολιτικής και κοινωνικής συνειδητοποίησης. Φυσικά άλλο πολιτικο κόμμα κι άλλο ποδοσφαιρική ομάδα ή αθλητικό σωματείο. Και σίγουρα ένα Αριστερό Κόμμα δεν πρέπει αι δεν μπορεί να λειτουργεί οπαδικά [όπως κάμνουν οι οπαδοί μιας ομάδας]. Το ΑΚΕΛ έχει ένα “σκληρό” πολιτικοποιημένο πυρήνα που συνειδητά το ακολουθεί και αναλαμβάνει πολιτικές κι άλλες δράσεις και δραστηριότητες, όμως έχει κι ένα ποσοστό οπαδών και ψηφοφόρων που κινούνται στις παρυφές του, χωρίς να έχουν ξεκάθαρη αριστερή συνείδηση. Πολλοί απ’ αυτούς [και από τους πρώτους κι από τους δεύτερους] είναι οπαδοί της “Ομόνοιας”, αλλά κι άλλων σωματείων με αριστερές ρίζες και καταβολές [“Νέα Σαλαμίνα”, Αλκή, ΑΕΛ]. Γι’ αυτό και είτε οργανωμένα, είτε τυχαία μια μαζική σύναξη αυτών των ανθρώπων σ’ ένα γήπεδο, εμπεριέχει και πολιτικό περιεχόμενο. Και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το βλέπετε!
Η μεταφορά και το άνοιγμα σε γήπεδα σβάστικων, ελληνικών σημαίων, φωτογραφιών του Γρίβα, το ομαδικό κι οργανωμένο βρίσιμο του Προέδρου από πέρσι από οπαδούς αντιπάλων ομάδων όπως του ΑΠΟΕΛ, δεν αποτελούν πολιτικές πράξεις; Η συμμετοχή της “Θύρας 9” [παρά τα τρωτά και τις αδυναμίες της] κι άλλων Συνδέσμων Φιλάθλων της “Ομόνοιας” σε αντιεθνικιστικές αντιρατσιστικές και φιλειρηνικές εκδηλώσεις δεν αποτελούν πολιτικές πράξεις; Γιατί έχουμε την τάση να απαξιώνουμε κινηματικές δράσεις του ευρύτερου αριστερού χώρου, να απορρίπτουμε και να διώχνουμε από κοντά μας ανθρώπους που εν δυνάμει μπορεί να είναι συνοδοιπόροι μας, ή/και να έχουμε την ελιτιστική απαίτηση όλοι να έχουν το δικό μας πολιτικό και ιδεολογικό επίπεδο; Εν τζιαι μπορούμε μόνοι μας ν’ αλλάξουμε τον κόσμο!

Αναφορικά με τα οικονομικά προβλήματα της “Ομόνοιας”, τι εισηγείσαι; Να μην κάνουμε τίποτε και να την αφήσουμε να πάει δεύτερη κατηγορία, ή/και να διαλυθεί και να δωρίσουμε τους «απολιτικ» οπαδούς της, ή αυτούς που ψηφίζουν «εδεκ, δηκο» στα σωματεία της Δεξιάς; Δεν βλέπεις την υπέρβαση που υπάρχει αυτοί οι άνθρωποι να είναι με την “Ομόνοια”; Αν αύριο θα κάμνουμε απεργίες και διαδηλώσεις θα θέλουμε μαζί όσους ψήφισαν τον Μαλά; Μα εν έτσι που εν να κερδίσουμε τον κόσμο μαζί μας, σιόρ;
Φυσικά ΔΕΝ είπα και ΔΕΝ υποβάλλω ότι όποιος δεν μπορεί οικονομικά πρέπει με το ζόρι να βρει χρήματα για να προσφέρει στην “Ομόνοια”. Άλλο είναι να μην μπορείς να δώσεις [γιατί είσαι άνεργος, συνταξιούχος, ή δεν τα βγάζεις πέρα] κι άλλο είναι να ισοπεδώνεις τα πάντα κιόλας γιατί δεν σε ενδιαφέρει τι θα γίνει η Ομάδα! Κι αυτό το ζήτημα δεν έχει απλώς να κάμει με την πληρωμή των ποδοσφαιριστών [κάποιοι από τους οποίους προφανώς είναι και εκατομμυριούχοι]. Έχει να κάμει κύρια με τη διατήρηση εν ζωή μιας ιστορικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Αριστεράς. Και για να είμαστε και ρεαλιστές [γιατί πολλές ρομαντικές και ουτοπικές απόψεις άκουσα και διάβασα τον τελευταίο καιρό – κι όχι μόνο από ΣΕΝΑ ZEP], τους ακριβοπληρωμένους ποδοσφαιριστές [με τα σημερινά δεδομένα] δεν μπορείς να τους αποφύγεις. Εκείνο που μπορεί ν’ αλλάξει είναι ο τρόπος διοίκησης και λειτουργίας του Σωματείου. Ας πούμε να μετατραπεί σε μια πλατιά λαϊκή συνεταιριστική εταιρεία. Όχι όμως, να την αφήσουμε να διαλυθεί!

Τέλος πάντων. Να χουμίσουμε και λλίον το σπίτι ΜΑΣ! Σωστά πρόβλεψα. Οι βαθμοί πήγανε [τελεσίδικα φαίνεται] από το Εφετείο στην ΑΕΛ!!!

[Με τη Disdaimona, βασικά συμφωνείτε στο ότι η “Ομόνοια” ΔΕΝ πρέπει να βοηθηθεί!]…

zep είπε...

Θεωρω οτι καπου εχαθηκε το νοημα και η λογικη στην ολη ιστορια.

"Η μεταφορά και το άνοιγμα σε γήπεδα σβάστικων, ελληνικών σημαίων, φωτογραφιών του Γρίβα, το ομαδικό κι οργανωμένο βρίσιμο του Προέδρου από πέρσι από οπαδούς αντιπάλων ομάδων όπως του ΑΠΟΕΛ, δεν αποτελούν πολιτικές πράξεις; Η συμμετοχή της “Θύρας 9” [παρά τα τρωτά και τις αδυναμίες της] κι άλλων Συνδέσμων Φιλάθλων της “Ομόνοιας” σε αντιεθνικιστικές αντιρατσιστικές και φιλειρηνικές εκδηλώσεις δεν αποτελούν πολιτικές πράξεις; Γιατί έχουμε την τάση να απαξιώνουμε κινηματικές δράσεις του ευρύτερου αριστερού χώρου, να απορρίπτουμε και να διώχνουμε από κοντά μας ανθρώπους που εν δυνάμει μπορεί να είναι συνοδοιπόροι μας, ή/και να έχουμε την ελιτιστική απαίτηση όλοι να έχουν το δικό μας πολιτικό και ιδεολογικό επίπεδο; Εν τζιαι μπορούμε μόνοι μας ν’ αλλάξουμε τον κόσμο!"

Ο αντιρατσισμος, ο διεθνισμος και η αλληλεγγυη που μεταδιδει με μηνυματα της η θυρα 9, εν τζινο που πραγματικα αξιζει.

Ομως πολλυς κοσμος δεν παει να ψηφισει. Πολλυς κοσμος εχασε το νοημα και την ιδεα. Παει τζιαμε απλα για τον φουρπο. Τζιαι κατηγορει το ΑΚΕΛ οτι εκαταστρεψε την Ομονοια. Τζιαι ο κατηφορος τουτος θα συνεχιστει, γιατι η εποχη της φανελας ετελιωσε. Τα ιδανικα εν δυσκολο να δικαιολογηθουν οταν εκατομυριουχοι γινονται ειδωλα, οταν τα εισιτηρια σε καιρους κρισης ηταν απαραδεκτα και οταν η απολιτικ φιλοσοφια εν διασπαρτη πανω στη κερκιδα.

Διαφωνω με τον κατηφορο που επηρε η Ομονοια και η κοινωνια μας. Εγιω δεν μπορω και ουτε επιθυμω να "βοηθησω".

Που τζιαμε τζιαι τζιει δεν βλεπω πως μπορει να σωθει η ομαδα με 17 εκατομυρια χρεος και που θελει τα 5 αμεσα.

Και ποιος εγγυαται οτι θα μπει στη σωστη πορεια, με ακαδημιες και ευκαιριες σε Κυπραιους κλπ με λογικους μισθους και χωρις υπερβολες, οταν η αναγκη για επιτυχιες θα την αναγκαζει να γυρεφκει την αμεση επιτυχια με ετοιμους ξενους.

Ηταν ναν ωραια να χαμε την ομαδα μας, που να μας εκφραζει τζιαι να δερνει την δεξια και το κατεστημενο μεστα γηπεδα οπως εκαμνε παλια. Αλλα τουτα ουλλα ηταν τζιαιρος τζιαι επερασε.

Ανώνυμος είπε...

Η ιστορια του Ολυμπιακου δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την αριστερα. Οτι ειχε καποιους αριστερους παικτες δε σημαινει κατι. Ειχε και τοσα στελεχη δεξιους.

Και ο κορυφαιος παικτης του ΠΑΟ προπολεμικα (Α. Μεσσαρης) ανηκε στην τοτε κομμουνιστικη νεολαια. Δε λεει κατι αυτο.