Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Ανάρτηση 54/2013 [συνεχιζόμενη, πολιτικο-οικονομική, αντι-εκβιαστική, αντι-μνημονιακή] – Παραλειπόμενα από τις τηλεοπτικές συζητήσεις για τα προβλήματα της Οικονομίας και δικά μου “καρφιά” πάνω στις εξελίξεις…


1. Σήμερα το μεσημέρι ευρισκόμενος σπίτι άνοιξα την τηλεόραση και παρακολούθησα για λίγο τη μεσημεριανή ενημερωτική εκπομπή του ΡΙΚ1. Εκεί παρευρίσκονταν ως συζητητές, ο υπό προαγωγή σε Αναπληρωτή Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, Λεφτέρης  Κασεττοφόρου και ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΑΚΕΛ Γιώργος Λουκαΐδης. [Σαν  κολλητά φιλαράκια μιλούσαν μεταξύ τους]...  Πάντως ο Κασεττοφόρου ανέφερε πως μία από τις λύσεις που επεδίωξε η κυπριακή πλευρά το τελευταίο διάστημα για βοήθεια ήταν η επιστροφή ποσού περίπου 2 δισ. ευρώ, ως αποπληρωμή ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου, τα οποία η Κύπρος είχε αγοράσει για να στηρίξει την Ελλάδα. Όμως όπως κατήγγειλε [έξω φρενών μάλιστα ο Κασεττοφόρου] η Κύπρος εισέπραξε την άρνηση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργου Προβόπουλου.
Ε, ρε πλάκα που έχει πάθει ο άνθρωπος [ο Κασεττοφόρου], που είχε την Ελλάδα ως κορώνα στο κεφάλι του! Προφανώς έχουν τρωθεί, ίσως κι ανεπανόρθωτα τα ελληνοχριστιανικά του ιδανικά! Η Μαμά-Πατρίδα, ΜΑΣ έχει κλωτσήσει για μια ακόμα φορά και υποθέτω ο κος Λεφτέρης θα έχει πλέον και πρόβλημα ταυτότητας. Αν λάβουμε μάλιστα υπ’ όψη ότι πριν μερικούς μήνης δημοσιεύτηκε [στη “Σημερινή”] ένα άρθρο του με το οποίο επέκρινε τον τότε Πρόεδρο Χριστόφια για την απόφαση για κούρεμα των ελληνικών ομολόγων, λέτε να τον ακούσουμε να φωνάζει κι «Απεταξάμην την Ελλάδα» και ζήτω η κυπριακή ταυτότητα;  

2. Το πρωί στην άτυπη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στο Προεδρικό αποφασίστηκε [εν πλήρη συναινέσει] όπως προωθηθεί στη Βουλή για ψήφιση ένα μόνο νομοσχέδιο κι αυτό θα αφορούσε τη δημιουργία “Εθνικού” Ταμείου Αλληλεγγύης. Τελικά απόψε μάθαμε πως τα νομοσχέδια θα είναι 9! Το ένα που ήδη αναφέραμε, ακόμα ένα που θα αφορά περιορισμούς στη διακίνηση κεφαλαίων [δεν έχει ένσταση η Ευρωπαϊκή Ένωση γι’ αυτό;] και τα υπόλοιπα αφορούν την εξυγίανση τραπεζιτικών ιδρυμάτων κάτι που βασικά πιάννει την Λαϊκή; Πώς πρόεκυψαν αυτά; Μάλλον [λέω ΕΓΩ] κάποιες [θετικές] εξελίξεις θα σημειωθήκαν στη Μόσχα στις εκεί συνομιλίες του Σαρρή με τους ρώσσους [ίσως για αγορά της Λαϊκής, ή/και για χρηματοδότηση του χρέους των Τραπεζών], τζιαι τότε οι νεοφιλελεύθεροι Ευρωγκρουπέοι άρπαξαν τον δικό ΜΑΣ [την Προεδράρα ΜΑΣ, ντε] τζι’ ετραβήσαν του το ‘φτιν, τζι’ είπαν του  ότι η Λαϊκή πρέπει να κλείσει! Απείλησαν τον δηλαδή ότι δεν θα έχει παραδάκι ούτε για την Τράπεζα Κύπρου τζιαι «τούτος» αμέσως εκαΐλισεν! Εν θέλουν σιόρ οι γερμαναράδες τους ρώσσους μέσ’ στα πόθκια τους. Θέλουν να φάσιν μόνοι τους το φυσικό ΜΑΣ αέριο… [Παρεμπιπτόντως το μεσημέρι έφαα κουτσσιά φρέσκα με αγκινάρες, αλλά καχόλλου αέρια, gamoto!]… {Προσθήκη 22/3/2013 - 8:30 π.μ.: Άρα οι λύσεις εντός Τροϊκας θα είναι και σφαγιαστικές και καταστροφικές! Τελικά φιλαράκια, ο καπιταλισμός ΔΕΝ μπορεί να δωσει λύσεις!}...  

3. Είναι φανερό ότι οι Ευρωπαίοι, οι “χίλοι” μας [που λαλεί τζι’ ο παρέας μου ο Ττοχής που το Εξωχώριν], εθέλαν από τους ρώσσους μόνο επιμήκυνση του δάνειου των 2,5 δις που πήραμε πριν κάνα-δυο χρόνια και μείωση του επιτοκίου του, τα οποία φαίνεται να επιτυγχάνονται. Φυσικά οι “χίλοι” μας  θέλουν και επιδιώκουν όπως οι ρώσσοι πιάσουν και τα δισεκατομμύρια τους που έχουν στην Τράπεζες μας και φύγουν. Κι όπως δείχνουν τα πράματα το πετυχαίνουν κι αυτό, καθώς με τις αποφάσεις των “χίλων” μας [και το «yavol» των κυβερνώντων] ξηλώνεται άμεσα το χρηματοπιστωτικό μας σύστημα. [Εν να μας μείνουν μόνο λίγες ρωσσίδες, αλλά εν αρκετές για να συνεχίσει η αναβάθμιση του DNA μας! Σίγουρο θα προσέξετε που η νέα γενιά όλο και πιο πολύ ομορφαίνει… Τώρα τι μέλλον θα έχει τούτη η γενιά ΟΥΤΕ ένας Θεός, δεν θα ξέρει!]…     

4. Μα δεν καταλάβουν σιόρ [όχι οι τροϊκανοί, αυτοί έχουν τους στόχους τους, αλλά οι “δικοί” μας, οι (α)δέξιοι] ότι με τη φυγή κεφαλαίων από την Κύπρο [και δη των ρωσσικών] θα μειωθεί και το ΑΕΠ της χώρας μας, δεν θα υπάρξει ανάπτυξη, ή τούτη θα περιοριστεί στο ελάχιστο και τότε δεν θα μας αρκούν ούτε τρία μνημόνια ακόμα; Κι αφού οι καταθέσεις θα έχουν εμμέσως κουρευτεί θα έχουν νέες περικοπές και προφανώς και απολύσεις. Ήδη έχει κλειδωθεί το ξεπούλημα Ημικρατικών [της CYTA, της ΑΗΚ και των Λιμανιών]  για 1,1 δις. Τελικός στόχος το φυσικό αέριο και η επίλυση του κυπριακού κατά τα ευρωπαϊκά γούστα! Κύπριοι συμπατριώτες καλωσορίσατε την νεοαποικιοκρατία!

5. Συζήτηση σε κάποιο κανάλι, δεν θυμάμαι όμως ποιο… [Έχω παρακολουθήσει τόσες πολλές τούτες τις μέρες που έχω συγχύσει κανάλια και παρουσιαστές]… Συντονίστρια κάποια Πέτρα [πρώην Πετρούλα] Αργυρού. Γίνεται αναφορά στη σημερινή  μαζική απόσυρση χρημάτων από τις Αυτόματες Ταμειακές της Λαϊκής το οποίο ονομάζουν bank run. Τούτο πάει να πει μαζική εκροή χρημάτων από μια τράπεζα κάτι που η συμπαθέστατη Πετρούλα εξέλαβε ως κατάρρευση. Οκκέι, η Λαϊκή έχει χρεοκοπήσει αλλά πόσο πιο άσχημη θα μπορούσε να γίνει η κατάσταση με την ανάληψη χρημάτων από τις ΑΤΜ, ή θα μπορούσε μια τράπεζα να καταρρευσει μόνο με τις αναλήψεις μετρητων [όπως συμπέρανε η Πέτρα];

Anef_Oriwn
[ένας καλουψιής που καρφώνει σπόντες]…
Πέμπτη 21/3/2013 

38 σχόλια:

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ είπε...

http://www.enikos.gr/economy/130602,O_Kazakhs_grafei_gia_to_Oxi_ths_kypria.html

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ .

the Idiot Mouflon είπε...

@Anastasia

Και η περιουσία των εκπροσώπων του...

Bananistanos είπε...

ναι, αν πάνε όλοι οι πελάτες να πάρουν τα λεφτά τους κλείνει η τράπεζα.

Για το ταμείο αλληλεγγύης τι έχεις να πεις; Για μένα σημαίνει ιδιωτικοποίηση των πάντων!Την οποία υποστηρίζει το κόμμα σου το οποίο δεν υποστηρίζει το κούρεμα των εχόντων..

Anef_Oriwn είπε...


Bananistanε,
Μπορούν οι πελάτες μιας Τράπεζας να αποσύρουν ΟΛΑ τα λεφτά τους [και από γραμμάτια] με την κάρτα τους από μιαν ΑΤΜ; Μα ό,τι θέλετε λαλείτε πιον;
Το λεγόμενο ταμείο αλληλεγγύης αποτελεί εν μέρει εσωτερικό δανεισμό...

Bananistanos είπε...

δεν θα τα πάρουν όλα απο τις ΑΤΜ αλλά είναι ενδεικτικό τι θα γίνει μόλις ανοιξουν οι πόρτες

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τα κόμματα αγαπητοί φίλοι γιατι στην τελική αυτο που βλέπουμε σήμερα να γίνεται στο νησί μας οφείλεται κυρίως στην άσχετοσυνη, την ψευτια, την βλακεία, ανοησία, μπουρδελολογια, παρτακισμος κλπ κλπ όλων ανεξαιρέτως των πολιτικών της Κύπρου που τωρα το παίζουν ενωμένοι τζιαι προσπαθούν να σασουν τι ακριβώς;;; Έκαμαν τα πιλιες και έγιναμε περίγελο παγκοσμίως! Τελικά αγαπητέ άνευ οριων τι καλο εκαμε ο κ χριστοφιας στην Κύπρο; Και έπειτα ο κ αναστασιαδης γιατι καμνει την πάπια κύριοι; Δεν ήξερε;; Μα συγνώμη κύριε αναστασιαδη τι δεν ήξερες ακριβώς; Μα τελικά ποιον περιπεζουν; Λοιπόν για να τελειώσω έχω να πω οτι πλέον έχω ΑΗΔΙΑΣΕΙ τους μαλακεΣ που λένε ακριβώς οτι τους συμφέρει και δημαγωγουν τον κόσμο! Ξυπνατε επιτέλους γιατι ο καθένας θορει τελικά να βολευτει ο ίδιος! Να δούμε τι θα πουν θέλω, όταν τελειώσει όλο αυτο το μπάχαλο που θα τρωντε σαν τα κοκορκα στα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ κανάλια της κυπρου. Ντροπή αυτο έχω να πω ντροπή σε όλους απο αριστερα μέχρι δεξιά ! Προδότες όλοι τους.

Λυδια

Anef_Oriwn είπε...


Λυδία,
Τι προτείνεις, πέραν από τους αφορισμούς;

************************
Bananistanε,
Εγώ μιλάω για την κοτσάνα της άσχετης Πέτρας [«ααανοιξεεεε Πέτρα»] ότι καταρρέει η Λαϊκή λόγω των αναλήψεων από τις ΑΤΜ...

Ανώνυμος είπε...

(Από Ελλάδα Αδέλφια και από κάποιον που έχει διαβάσει/ενημερωθεί ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ τα τελευταία τρια καταστροφικά χρόνια..! ) Κατ ΄αρχην ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβετε πως ΔΕΝ είναι ( δήθεν..!) οι τράπεζες το πρόβλημα , ούτε ( φυσικά..!) 5-10 ψωροδις (εμείς από 200 φθάσαμε ..400(!) σε δυό χρόνια αλλά ...δεν τρέχει τίποτα όσο κάνουμε αυτό που μας λένε..!), το ΘΕΜΑ είναι η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΟΥ & ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ Ν.Τ.Π. ..!!! Πάρτε ΑΜΕΣΑ ¨χαμπάρι¨ , ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πως αφού καταρεύσει το τραπεζικό σας ( μείωση το λεεί ο σόιμπλε!!!) η κάθε λογής Ανάπτυξη πάει περίπατο, Ανεργία ( 29% φθάσαμε εμείς σε 2 μόλις χρόνια!!!),΄ΦΟΡΟΙ κλπ κλπ Είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ΝΤΟΜΙΝΟ , ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΩΝΟΥΝ..! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ...!!! Είναι ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ & ΜΟΝΟ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΤΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ!!! Είναι ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ , ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ,ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Κ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΣΜΕΝΟΙ Κ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ, ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ..!Ενα ΜΟΝΟ σας λέω , δείτε - διαβάστε - ακολουθείστε την ΙΣΛΑΝΔΙΑ ..! ( κάντε το για ...χάρη μου 5 λεπτά , ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ !!!!! )

zep είπε...

Λυδια, εγιω παντα ελαλουν οτι εσου εισαι η σωστη. Λυδια εμπρος δειξε μας τον δρομο.

Συντροφε, τουντη στιγμη παιζεται το τελειο σεναριο για διαλυση της ευρωζωνης. Η τροικα περιμενει που τους υπαλληλους τους στην κυβερνηση να προχωρησουν με την προδοσια οπως εσυμφωνηθηκε. Η βουλη ομως αντιστεκεται, φαινεται η Μερκελ δεν εκαταλαβε οτι εχουμε προεδρικο συστημα.

Και επειδη γινεται τουτη η αλλοπροσαλλη στρατηγικη, αλλα η κυβερνηση αλλα η βουλη, οι "εταιροι" μας εκνευριζονται παραπανω.

Σημερα ο Γιαννακης ειπε οτι θα επιδιωξουμε λυση εκτος τροικας. Στα ματια μου εμενα, οδευουμε προς την ηρωικη εξοδο. Οσο πιο γλιορα το συνειδητοποιησουμε τζιαι αρκεψουμε να τυπωνουμε λιρες τοσο το καλλυττερο.

Τζιαι εννα ακολουθησουν τζιαι αλλοι. Ειδες τον Ναικαρο δυναμη?

Ο συναγερμος εφερε τον κοσμο εξω που την βουλη, εγιεμωσε τα καναλια με παπαγαλους που σπερνουν πανικο τζιαι επιχειρει να περασει τα προδοτικα του σχεδια με ψηφιση νομοσχεδιων εδω και τωρα.

Δεν θα περασουν

Να θυμηθουμε ομως τι εγινε το 2011 που εμιλουσαμεν για κλιμα 1973. Τελικα ενηταν τυχαιο

zep είπε...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151534333708729&set=a.10150260245508729.340371.107938973728&type=1&theater

Bananistanos είπε...

Ειμαι πολλά απογοητευμένος με την αριστερά, μια φορά που είπα να υποστηρίξω μια κομμουνιστική λύση, να τα πίασουμε μια φορα τους πλουσίους (ίσως πρώτη φορά που τη ρωωσσική επανάσταση) αλλξοπιστήσαν οι αριστεροί....

Πόσες καταθέσεις έχει το ΑΚΕΛ τελικά;

zep είπε...

Αμαν εν για τη προδοσια της χωρας σου γινεσαι τζιαι "κομμουνιστης"

Bananistanos είπε...

εν που πατριωτισμό που δεν θέλεις να τα πιάσουμε που τους πλούσιους; σε λλίον εν μας πεις εν κρίμαν οι ρώσσοι επειδή εν ορθόδοξοι. πατρίς θρησκεία...

zep είπε...

Εν συμμαχος σου στο Σ.Α η Ρωσια ρε αμπαλατε.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε άνευ οριων, πραγματικα δεν το παίζω ούτε επιστήμονας ούτε θα δώσω εγω τη λύση του μεγάλου προβλήματος των τραπεζών που απειλούν να χρεωκοπησουν την Κύπρο. Απλα προσπαθώ ορθολογικά σκεπτόμενη να δώ τις επιλογές που έχουμε σα χώρα.
είτε θα πάρεις το πακέτο που προσφέρεται είτε θα προχωρησεις σε πτώχευση τοσο απλα ειναι τα πράγματα. Δηλαδή το να μην φορολογηθουν οι ξένες καταθέσεις και να πάρουν τα λεφτα απο τα ταμεία πρόνοιας και κοινωνικών ασφαλισεων ειναι καλύτερη λύση; Ούτως ή άλλως το κακο εγινηκεν απο τους φωστήρες της Ευρώπης που συμφωνω απόλυτα οτι τα σχέδια τους ειναι λλιον πολλα γνωστά. Εφανηκεν ήδη απο τις κινήσεις τους οτι θέλουν μια Κύπρο οικονομικά περιορισμένη -παττισμενη-χρεωμενη με περιορισμένο τραπεζικό τομέα, και οι Ρώσοι να πανε σπιτι τους. Στην τελική αφού οι ξένοι επενδυτές θα φύγουν γιατι να μην φορολογηθουν οι μεγάλες καταθέσεις οχι 10 % αλλα 15% ; Να αφησουν ησυχο τον ανθρωπο με καταθεσειΣ κατω των 100 χιλ. Και στην τελική η Κύπρος να τηρήσει την εγγύηση των καταθέσεων < των 100 χιλ. Αυτο πιστεύω ειναι κοινωνικά δίκαιο αγαπητέ άνευ οριων. Άμα δε θέλεις τη λύση τούτη παεις πίσω στην λίρα τζιαι ξερετε ουλλοι τι σημαίνει τούτο....

Anef_Oriwn είπε...


Φίλε ZEP,
Ο σύνδεσμος που παράθεσες ΔΕΝ ανοίγει! Ποιο ήταν το θέμα στο οποίο παράπεμπε;

zep είπε...

Εν ο Κωστακης Κωσταντινου με τα αστεια του, οτι εφκαλε ριαλλια εξω που την Κυπρο.

Anef_Oriwn είπε...


Μερικά σχόλια πάνω στα όσα συμβαίνουν ή/και συζητούνται:
1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υποτίθεται συζητά τις εξελίξεις με όλους [κυρίως με τους πολιτικούς αρχηγούς], αλλά στην ουσία κάμνει αυτά που του λένε το Eurogroup και η Τρόικα…

2. Bananistanε,
Αυτά τα εξυπνακίστικα που λαλείς, ας πούμεν η ατάκα ΣΟΥ, «μια φορά που είπα να υποστηρίξω μια κομμουνιστική λύση, να τα πίασουμε μια φορα τους πλουσίους (ίσως πρώτη φορά που τη ρωωσσική επανάσταση)» και το ερώτημα ΣΟΥ για το «Πόσες καταθέσεις έχει το ΑΚΕΛ τελικά», είναι το λιγότερο απολίτικα για να μην πω και γελοίες εξυπνοβλακείες… Δεν είναι έτσι οι «κουμμουνιστικές λύσεις», αγαπητέ Bananistanε. Τούτα εν καπιταλιστικά ππατσσιαρίσμα [μπαλλώματα] και τροϊκανές εκβιαστικές λύσεις, για να περισωθεί το τραπεζιτικό σύστημα και κατ’ επέκταση και ο κυπριακός καπιταλισμός, … Το ζήτημα [για να σώσουμε το σύστημα] δεν είναι απλώς ότι θα τα πάρουμε από τους πλουσίους [ντόπιους, συμπεριλαμβανομένων και των ταμείων προνοίας, αλλά κι από τους ρώσσους κι άλλους ξένους] για να πληρώσουμε τις ζημιές των Τραπεζών, αλλά ο τρόπος που γίνεται θα έχει ευρύτερες και μακροχρόνιες πολίτικες και οικονομικές συνέπειες. Κι εξηγώ πιο κάτω τι θέλω να πω… [Εν μέρει και κάπως πιο γενικά το θέμα το άγγιξε κι ο Ανώνυμος φίλος εξ Ελλάδος στο σχόλιο του με ημερ. 22/3/13 - 9:38 π.μ.. Απλώς να πω μια και αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Ισλανδίας, ότι η χώρα αυτή δεν είναι μέλος της Ευρωζώνης, ούτε καν της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά]…

3. Το κούρεμα των καταθέσεων φαίνεται ότι επανέρχεται και μάλλον θα περάσει από τη Βουλή, ως μεταδίδεται κι από τις τηλεοράσεις. Τούτη τη φορά το κούρεμα θα αφορά καταθέσεις πάνω από 100 χιλιάδες. [Ήταν καθαρή γκάφα του Eurogroup η προηγουμένη συμπερίληψη των καταθέσεων κάτω των 100 χιλιάδων στο κούρεμα]… Αν, λοιπόν, δούμε καθαρά καπιταλιστικά το θέμα, το κούρεμα οδηγεί σε συρρίκνωση του τραπεζικού μας συστήματος καθώς θα ακολουθήσει και εκροή και διαφυγή κεφαλαίων [κυρίως ρωσσικών]… Τούτο με τη σειρά του θα περιορίσει περαιτέρω το χρήμα που θα επενδύεται και θα περιορίσει ακόμα πιο πολύ ή/και θα εκμηδενίσει την ανάπτυξη. Κι αφού η ανάπτυξη θα είναι περιορισμένη ή μηδενική, δεν θα υπάρχουν ούτε ικανοποιητικά έσοδα για το κράτος και τότε ούτε και εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους της χώρας, δηλ. αποπληρωμή των νέων δανείων μας. Τι θα γίνει τότε; Ό,τι έχει γίνει και στην Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Ισπανία… Θα ΜΑΣ ξανακατέβουν οι τροϊκανοί για νέα μνημόνια, δηλ. για νέα μέτρα, νέες περικοπές μισθών και ωφελημάτων, νέες απολύσεις, Κι ο φαύλος κύκλος θα συνεχιστεί… Εκτός κι αν προχωρήσουμε σε πραγματικά «κουμμουνιστικές λύσεις», Bananistanε

Bananistanos είπε...

δηλαδή;

Anef_Oriwn είπε...

Να σημειώσω [ξανά] ότι αυτό που γίνεται σήμερα στην Κύπρο έχει σχέση με την γεωπολιτική και τα διαφορά συμφέροντα που ενυπάρχουν ή/και παίζονται στην Ανατολική Μεσόγειο. Στην πράξη έχουμε μια επίθεση της Γερμανίας στην Κύπρο για περιορισμό ή εκμηδενισμό των ρωσσικών συμφερόντων και επιρροών σ’ αυτήν την περιοχή. Και η ευρωλάγνα κυβέρνηση μας εξυπηρετεί, σε βάρος των συμφερόντων των κυπριών πολιτών, αυτή την επίθεση. Ως χώρα θα μπούμε σε μια κατάσταση “σοκ θεραπείας”, που δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει! Ειλικρινά διερωτούμαι αν αυτή η διαδικασία δεν θα μπορούσε να γίνει σταδιακά και σε διάστημα 2-3 χρόνων… Άστε που θα έχει και τεράστιες αρνητικές συνέπειες στο κυπριακό…

Anef_Oriwn είπε...


Bananistanε,
Πρώτος ΕΣΥ χρησιμοποίησες τον όρο «κουμμουνιστικές λύσεις»… Ανάλυσε ΜΑΣ τι εννοούσες κι αν αξίζει τον κόπο θα επανέλθω κι ΕΓΩ!

Bananistanos είπε...

Η αλήθκεια είναι ότι δεν διάβασα Μαρξ αλλά η κατάσχεση και δήμευση περιουσίας των πλουσίων, εν πολλά κοντά στο τι έχω στο νου μου για το τι εν κομμουνισμός.

Anef_Oriwn είπε...


Bananistanε,
Κοντολογίς ΔΕΝ έχεις ιδέα τι εστί κομμουνισμός κι απλώς αναπαράγεις τι γράφουν τα ψυχροπολεμικά εγχειρίδια;

Anef_Oriwn είπε...


Υποθέτω ότι ο/η Ανώνυμος με σχόλιο με ημερ. 22/3/13 - 1:59 μ.μ., είναι η αγαπητή σχολιάστρια Λυδία η οποία είχε κάνει παρέμβαση πιο πριν [σχόλιο με ημερ 22/3/13 - 8:20 π.μ.]

Αγαπητή Λυδία,
Ούτε κι ΕΓΩ «το παίζω […] επιστήμονας ούτε [και μπορώ] να δώσω εγω τη λύση του μεγάλου προβλήματος των τραπεζών που απειλούν να χρεωκοπησουν την Κύπρο…» Αλλά ως πολιτικοποιημένος και προβληματιζόμενος άνθρωπος που διαβάζει και παρακολουθεί τις εξελίξεις και που διακρίνεται από μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και μεθοδολογία για ανάλυση των γεγονότων, επέτρεψε μου να έχω άποψη και να την εκφράζω… Κι αυτό έκανα και στις πιο πάνω παρεμβάσεις μου. Δεν ξέρω αν όσα έχω πει απαντούν και στα ζητήματα που θέτεις, όμως θα ‘θελα συμπληρωματικά και τα εξής:

1. Λες ας πούμεν, «αφήστε τα κόμματα»… Μα τα κόμματα είναι τρόπος πολιτικής οργάνωσης μέσα από την οποία εκφράζονται τα οικονομικά ταξικά συμφέροντα [που ούτως ή άλλως υπάρχουν στις κοινωνίες μας] και παράλληλα διεκδικείται και η πολιτική εξουσία. Ενόσω, λοιπόν, δεν βρίσκουμε άλλο τρόπο πολιτικής οργάνωσης τα κόμματα θα υπάρχουν. Δεν μπορούν να ξεριζωθούν και αποτελεί ιδεαλισμό το «αφήστε τα κόμματα» και ισοπέδωση να λέμε ας πούμε ότι όλοι οι πολιτικοί είναι το ίδιο, χωρίς να αναλύουμε τα γεγονότα…

Από την άλλη η τοποθέτηση ΣΟΥ «είτε θα πάρεις το πακέτο που προσφέρεται είτε θα προχωρησεις σε πτώχευση τοσο απλα ειναι τα πράγματα», είναι αποτέλεσμα της μοιρολατρίας και των αδιεξόδων που μας εκαλλιεργήσαν οι τόσοι και τόσοι οικονομολόγοι θιασώτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τις τελευταίες μέρες παρελαύνουν από τα panels των ΜΜΕ. Τούτοι ούλλοι εν οι οικονομολόγοι του καπιταλισμού… Γιατί «τούτοι» εν μας εδώσαν λύσεις για να προλάβουμε την κρίση [πριν αυτή εμφανιστεί];

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ (ΞΕ)ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ..! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ..! ( αυτό είναι η δήθεν ¨χρεοκοπια¨που σας τρομοκρατούν..! ) την επομενη το ευρω θα βρεθει στα ...ταρταρα , απλά μπλοφάρουν για να σας ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΣ ( όπως την δική μας , εδώ στην Ελλάδα..! ) ΑΔΕΛΦΙΑ , ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ( για πιστόλια , κροτάφους , ΧΑΟΣ..! ) και είδατε που καταλήξαμε , ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ , ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΕΔΩ , ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ Ο Λ Α . . !!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ άνευ οριων σε ευχαριστω για την απάντηση που μου έδωσες και πραγματικα δεν διαφωνώ σε τίποτα απο όσα αναφερες. Πράγματι τα κόμματα αποτελούν τροπο πολιτικής οργάνωσης και ιδεολογίας όπου εκει τελικά εκφράζονται οι πεποιθήσεις και οι φιλοδοξίες του γενικού γραμματεως του εκάστοτε κόμματος που ναι τελικά ενδιαφέρεται για την πολυπόθητη καρέκλα της κυπριακής προεδρειαΣ. Προσωπικά πιστεύω οτι η πολιτική στην Κύπρο όπως και στη Ελλάδα εχει ξεφτυλιστει τελείως... Ο κόσμος αγαπητέ άνευ οριων εβαρεθηκε ξέρετε τι; Ολους αυτούς τους παραποττηδες τους πολιτικούς που ξέρουν οι ΠΑΡαπανω για να μεν είμαι άδικη πάνω στην ράχη του κόσμου. Σημερα έχω απελπιστει τοσο πολυ γιατι απλα δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Ναι η εμπιστοσύνη του κοσμου πια εχει κλονιστεί γιατι ξέρουν μονο τελικά να βλέπουν το συμφέρον τους και οχι το συνολικό συμφέρον. Είμαι κάτοικος εξωτερικού και προσωπικά δε με νοιάζει αμα θα χασω τα λεφτα μου εγω και ολόκληρη η οικογένεια μου που δεν θα σαΣ ζαλισω με ποσουΣ κοπουΣ και θυσιεΣ αποκτηθηκαν αλλα θυμώνω πολυ που τελικά δε θα μπορω ποτε να επιστρέψω στην πατρίδα μου και να μεγαλωσω εκει τα παιδιά μου σε μια κυπρο που κυριολεκτικα εξιπετσισαν...αγαπώ την πατρίδα μου και τους ανθρώπους της και τελικά μου αφαιρούν το δικαίωμα κάποτε να επιστρέψω και αυτο με λυπεί αφάνταστα.
Λυδια

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το οποίο ζούμε έχει δυο πιθανές ερμηνείες:
Είτε ο Αναστασιαδης και το επιτελείο του είναι τόσο ανίκανοι που τους έσυραν σε μια συνέδρια του γιουρογρουπ πριν μια εβδομάδα, για να εκβιάσουν μια λύση σκληρού μνημονίου η οποία θα απομονώνει την Κύπρο και θα την μετατρέπει σε ντε φάκτο αποικία και έτσι τώρα ζούμε τον εκβιασμό της αποικιακής δύναμης μέσω των τοπικών της φερέφωνων.
Είτε μερικοί, η όλοι, στο προεδρικό κύκλο είναι συνεργοί.

Το να βρίσκεται η κοινωνία μπροστά σε τέτοιες επιθέσεις και εκβιασμούς είναι εκφραστικό ότι κάτι χοντρό παίζεται.

Και εδώ πρέπει να σχολιαστεί και η αστεία ιστορία με τον Σαρρη στην Μόσχα. Όταν ομολόγησε, πέρα από την δήλωση για υποκρισία των ευρωπαίων, ότι δεν πήγε για δάνειο γιατί το απαγόρευε η Ε.Ε.,
τότε γιατί πήγε;
Για να έχουν να λένε δικαιολογιες;

Ο ευρωπαϊκός πυρήνας δεν ενδιαφέρεται καν για τα προσχήματα - ο τρόπος που εξευτελίζουν τον Αναστασιαδη είναι πρωτοφανής.
Ούτε οι άγγλοι στην αποικιοκρατία τους δεν συμπεριφέρονταν έτσι.
Ίσως να είναι και καλά γιατί είναι αποκαλυπτικό.

Γύρω μας συμβαίνουν ήδη διάφορα - το Ισραήλ μόλις απολογήθηκε στην Τουρκία, το Ιράν συζητά πτήσεις στην ΤύΜπου.
Μπορεί να περιμένει κάποιος λογικές έστω αντιδράσεις από μια κυβέρνηση που εκπροσωπεί την συγκεκριμενη χώρα;
Μια τέτοια ερώτηση μένει αναγκαστικά χωρίς απάντηση αν υποθέσουμε ότι ο Στυλιανιδης εκφράζει αυτό το συνοθυλευμα.

Ο εκβιασμός για διακοπή στην ρευστότητα θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί και με προσπάθεια για ευρωπαϊκη συμμαχία [οσο γινεται]
αλλα και με εναλλακτικά σενάρια.
Και οχι ο Σαρρης διακοπες στην Μοσχα.
Δεν υπάρχει τέλος σε ότι ζητούν πια οι γερμανοί και όχι μόνο
η τρόικα.
Θέλουν την κυριαρχία της κυπριακής δημοκρατίας και το φυσικό αέριο. Τα αλλα είναι προσχήματα.
Και αυτοί οι κυβερνώντες δεν έχουν τσίπα αξιοπρέπεια;
Αφού είναι τόσο δουλοπρεπείς στην δυτική ιδεολοψια ας σκεφτούν ότι το τηλέφωνο Πουτιν – Καμερον μπορεί να μην είναι τυχαίο. Μπορεί να υπάρχουν και αλλα συμφέροντα στην Δύση εκτός από όσα εκπροσωπεί ο Σοιμπλε. Και αν αύριο είναι ο Σουλτς στην γερμανική κυβέρνηση ο Στυλιανιδης θα φορέσει άλλο κοστούμι και θα λέει αλλα ψέματα;

Για την ώρα καταγράφουμε τα θετικά: η εξέγερση των κύπριων πολιτών απέτρεψε την πρώτη εκδοχή του κουρέματος που θα σήμαινε ότι ο κάθε πολίτης θα φορτωνόταν τις ζημιές των τραπεζών. Κατι που ηθελε η υποτιθεμενη κυβερνηση της χωρας.
Αν θα τα καταφέρει η βουλή να έχει πλειοψηφία και για αλλα βήματα θα φανει.
Αλλα φαινεται ότι το παιχνίδι είναι πια παγκόσμιο. Και η Κύπρος φαινεται να μπαίνει σε μια νέα περίοδο αντί-αποικιακών αγώνων μέχρι να ξεφορτωθούμε την τρόικα και τους συνεργάτες της.

Ε. Γεωργίου.

Anef_Oriwn είπε...


Να συμπληρώσω ακόμα ένα δύο πράματα…

1. Αφού, όπως δείχνουν τα πράματα, θα πάμε για κούρεμα των καταθέσεων πάνω από 100 χιλιάδες κι επειδή ούτως ή άλλως [κι όπως είπε και η Λυδία] «στην τελική […] οι ξένοι επενδυτές θα φύγουν γιατι να μην φορολογηθουν οι μεγάλες καταθέσεις οχι 10 % αλλα 15%», [εγώ θα ‘λεγα και με πολύ περισσότερα ακόμα];

2. Οι περιορισμοί στην εκροή κεφαλαίων είναι πέραν από επιβεβλημένη…

3. Θα πρέπει να δοθούν κίνητρα σε μεγαλο-καταθέτες για να διατηρήσουν τα κεφάλαια τους στην Κύπρο…

Ανώνυμος είπε...

Ναι δεν είπα πολιτικά παιγνίδια και κρυφές ατζέντες υπαρχουν και το βλέπουμε δεν το κρύβουν πλεον. Εγω σας είχα ρωτήσει αγαπητε κ άνευ τι ακριβώς έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση για να θωράκισει τις τράπεζες που τελικα είχαν τοσο μεγάλο πρόβλημα και τι νόμιζε οτι παρέλαβε ο κύριος αναστασιαδης;η ελλαδα μετρα τον τριτο χρονο βαθιαΣ κρισηΣ, εμαΣ η δικη μαΣ οικονομια πωΣ προετοιμαστηκε;εσείς και ο υπόλοιπος ο κόσμος δεν νοιωθετε εξαπατημενος;δεν έγιναν και γίνονται μέχρι αυτη τη στιγμή απανωτά λάθη απο την κυβέρνηση αναστασιαδη και προηγούμενη κυβέρνηση; Προσπαθώ να βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα όσων ειδήσεων ακούω για την Κύπρο αλλα τελικα όλο το σύμπαν ειναι εναντίον μας; Οι Κύπριοι πολιτικοι ειναι οι αλάνθαστοι; Ποιος τελικα θα πληρώσει για το κακο που βρήκε την Κύπρο μας; Φυσικα ο λαός της που σε λίγο καιρό θα βλέπετε και εκει τι κανει η φτώχεια και η μιζέρια. Λυδια

Anef_Oriwn είπε...


Φίλε/Φίλη Ε. Γεωργίου.
Δεν διαφωνώ ποσώς με τα όσα λες. Να συμπληρώσω μόνο τα εξής:
Σε κάποιο σχόλιο μου σε προηγούμενη ανάρτηση μου είχα γράψει κάτι παρόμοιο μ’ αυτά που λες στην αρχή της παρέμβασης σου. Ότι ο Αναστασιάδης και οι επιτελείς του είτε αφελείς τζιαι αχάπαροι είναι [αφού πήγαν στις συνομιλίες με το Eurogroup χωρίς κανενα υπαλλακτικό σχέδιο], είτε συνειδητά εξυπηρετούν τα γερμανικά συμφέροντα. Όποιο κι αν συμβαίνει τούτοι καθίστανται πλέον επικίνδυνοι!

zep είπε...

Η προδοσια ειναι ξεκαθαρη.

Ολα με προγραμμα ολα με σχεδιο

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητή Λυδία,
Σε καλησπερίζω και σ’ ευχαριστώ για τα παρεμβάσεις και τα σχόλια ΣΟΥ…

Θα ‘θελα να σημειώσω σε συντομία τα εξής ως απαντήσεις στα όσα γράφεις:
1. Προσωπικά δε πιστεύω στο λεγόμενο «συνολικό συμφέρον», στο οποίο κάμνεις αναφορά στο σχόλιο ΣΟΥ με ημερ. 22/3/13 - 8:30 μ.μ.… Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια ή παραπλήσια συμφέροντα. Και κουβέντες, όπως ας πούμεν, περί “εθνικού” συμφέροντος εν παραμύθκια της Χαλιμάς. Τα συμφέροντα της πλειοψηφίας του κόσμου που ανήκει στις λαϊκές μάζες ΔΕΝ συνάδουν με τα συμφέροντα της μειοψηφούσας ελίτ. Ξέρεις ότι το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού κατέχει το 80% του παγκόσμιου πλούτου; Και τι κοινό έχουν τα δικά μου συμφέροντα [ενός ανθρώπου που μετά από 30 περίπου χρόνια δουλειάς είναι σήμερα άνεργος και με καταθέσεις 700(!) στις Τράπεζες] με τα συμφέροντα του Σιακόλα, του Φωτιάδη η του Αρχιεπισκόπου;

2. Ναι μεν είπα ή υπονόησα ότι «τα κόμματα αποτελούν τροπο πολιτικής οργάνωσης και ιδεολογίας», όμως δεν είπα και ούτε υπέβαλα ότι «εκει [στα κόμματα] τελικά εκφράζονται οι πεποιθήσεις και οι φιλοδοξίες του γενικού γραμματεως του εκάστοτε κόμματος που ναι τελικά ενδιαφέρεται για την πολυπόθητη καρέκλα της κυπριακής προεδρειαΣ». Προσωπικά θεωρώ ότι το δεύτερο ΔΕΝ συμβαίνει σ’ όλα τα κόμματα. Υπάρχουν κόμματα που λειτουργούν συλλογικά…

3. Αρωτάς με: «… τι ακριβώς έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση για να θωράκισει τις τράπεζες που τελικα είχαν τοσο μεγάλο πρόβλημα»;
- Κατ’ αρχάς έχουμε να κάνουμε με μιαν ευρύτερη οικονομική κρίση του καπιταλιστικού συστήματος που έχει επηρεάσει πολλές χώρες, κυρίως της Νότιας Ευρώπης και θα ήταν αδιανόητο να ΜΗΝ επηρεάσει και την Κύπρο.
- Στην Κύπρο φυσικά το πρόβλημα είναι κυρίως τραπεζικό και προέκυψε λόγω της έκθεσης των κυπριακών τραπεζών στα ελληνικά ομόλογα. Τα αγόρασαν σε πολύ ψηλές τιμές [κυρίως από τη Γερμανία], αλλά εμείναν τους με αποτέλεσμα όταν [με απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης] τα ελληνικά ομόλογα κουρεύτηκαν, να δημιουργήσουν μια τεράστια ζημιά που ανέρχεται σε μερικά δισεκατομμυρία…
- Την ευθύνη να καθοδηγήσει τις Τράπεζες και να ελέγξει τις χρηματοπιστωτικές τους ενέργειες και κινήσεις την είχε ο πρώην Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας [ο κος Αθανάσιος Ορφανίδης]. Η Κεντρική Τράπεζα είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός και δεν ελέγχεται από την Κυβέρνηση. Ο κος Ορφανίδης όμως έκαμεν τα μπίλιες!
- Παρ’ όλο που τις ζημιές εκάμαν τες οι Τράπεζες από μόνες τους ή/και με την ανοχή του Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας και κατά την άποψη μου το κράτος δεν θα έπρεπε να παρέμβει [γιατί να πληρώσουν τις ζημιές των Τραπεζών οι φορολογούμενοι πολίτες] εν τούτοις η προηγούμενη κυβέρνηση προχώρησε σε κρατικοποίηση της “Λαϊκής”, διαθέτοντας το ποσό των 1,8 δις. Επήαν όμως τζιαι τούτα τζι’ εν εκανέσαν! Κι όπως σωστά λες κι ΕΣΥ εν «… ο λαός … [που] … τελικα θα πληρώσει για το κακο που βρήκε την Κύπρο μας»… Όμως όταν διερωτάσαι αν «… έγιναν και γίνονται μέχρι αυτη τη στιγμή απανωτά λάθη απο την κυβέρνηση αναστασιαδη και προηγούμενη κυβέρνηση», κι αφού «βγάζεις τα δικά σου συμπεράσματα» [μέσα από τις ειδήσεις που παρακολουθείς για την Κύπρο], καλό θα ήταν να ονομάζουμε αυτά τα λάθη και να μην ισοπεδώνουμε όλους τους πολιτικούς…

Anef_Oriwn είπε...


Αισχρή η στάση του Καρεκλέ ως συντονιστή σε αποψινό πρόγραμμα-συζήτηση στο ΡΙΚ1. Ο συγκεκριμένος κύριος νομίζει ότι βρίσκεται ακόμα σε προεκλογική περίοδο και καταφανώς στηρίζει τις ενέργειες του Προέδρου και της Κυβέρνησης του. Έβγαλε τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο [τον κον Στυλιανίδη] στο πρόγραμμα και με συνεχείς πάσες τον βοηθούσε να δικαιολογήσει τα όσα έκαμε η Κυβέρνηση. Μάλιστα ο κος Στυλιανίδης κατηγόρησε ψευδώς την προηγούμενη κυβέρνηση για καθυστέρηση στην υπογραφή του Μνημονίου, τούτο όμως ήταν έτοιμο από τον Νοέμβρη κι εκείνοι που έθεταν προσκόμματα και νέες απαιτήσεις και προκάλεσαν τις καθυστερήσεις ήταν η Τροϊκανοί…
Όμως η πιο απαράδεκτη ενέργεια του κου Καρεκλέ ήταν να μην αφήσει τον δημοσιογράφο του ΡΙΚ που ήταν έξω από τη Βουλή να του περιγράψει τις διαμαρτυρίες του κόσμου που ήταν μαζεμένος έξω από τη Βουλή. Όταν ο δημοσιογράφος ξεκίνησε να λέει ότι ομάδα νεαρών που φορούσαν φανέλες συγκεκριμένης [ποδοσφαιρικής] ομάδας [προφανώς της “Ομόνοιας”] εκάψαν σημαίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον διέκοψε λέγοντας του ότι αυτό δεν αποτελεί είδηση κι ότι δεν μας ενδιαφέρει! Δηλ. κε Καρεκλέ δεν σε νοιάζουν οι διαμαρτυρίες του κόσμου; Ν’ αφήσουμε τους σοφούς να κόβουν και να ράβουν από μόνοι τους σε κλειστά δώματα;
Δαμαί οι ευρωπαίοι εταίροι μας [ιμίshι μου!] υιοθετώντας μια κουλτούρα εκβιασμών, με σαφή σκοπό να εξυπηρετήσουν τα γερμανικά συμφέροντα, απαίτησαν γενικό κούρεμα καταθέσεων. Ενώ δηλ. η “Αγία” Ευρωπαϊκή Οικογένεια ΜΑΣ πήρε καταστροφικές και σφαγιαστικές για ΕΜΑΣ αποφάσεις, ΚΑΠΟΙΟΙ συνεχίζουν ακόμα να τους εκθειάζουν! Μα τι ΤΟΥΣ συμβαίνει τέλος πάντων; Σάμπου τζιαι «τούτοι» πάσχουν που το “Σύνδρομο της Στοκχόλμης”; [http://www.youtube.com/watch?v=Cu56h2dscc0]...

Dimitris είπε...

“Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να ανακάμψει η Κύπρος, να βγει δηλαδή από αυτό το αδιέξοδο, είναι η Κυπριακή λίρα. Εθνικό νόμισμα, η κρατικοποίηση των τραπεζών έτσι ώστε να γίνει η εκκαθάρισή τους και να δουν όλοι που πήγαν καταθέσεις, αποταμιεύσεις και δάνεια, ώστε να λογοδοτήσουν πολιτικοί και τραπεζίτες που κατακλέψανε τον κόσμο διαμέσου των τραπεζών.”

Δ.ΚΑΖΑΚΗΣ: Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...
Published on Sep 21, 2012 http://youtu.be/0e1D-lzPgsk
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!
10-12-2012 http://youtu.be/GUHjGlgFHXc
Ανάλυση για το ΟΧΙ στην Κύπρο.
Published on Mar 20, 2013 http://youtu.be/g3rw-2DbqtY

Τι αντιπροσωπεύει στ’ αλήθεια το «όχι» της Κυπριακής Βουλής;
Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013 http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_21.html

Αν νομίζεται ότι σας είναι βαρύ να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας για να ακούσετε μια διαφορετική άποψη από ότι σας σερβίρουν τα ΜΜΕ, μην παραπονιέστε για το πως φτάσαμε μέχρι εδώ.

Anef_Oriwn είπε...

Dimitris [Καζάκης;],
Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο και τις προτροπές ΣΟΥ!
Αυτές τις μέρες έχω ακούσει [από ραδιοφώνων και τηλεοράσεων] κι έχω διαβάσει τόσα πολλά [σε εφημερίδες], από δαήμονες και μη για το πώς θα σωθούμε, που δεν νομίζω ότι θα είναι κόπος να διαβάσω κι ένα – δυο κείμενα του Καζάκη… [Οι πλείστοι φυσικά μας έλεγαν καθαρά ή υπέβαλλαν εμμέσως πλην σαφώς: «προς Θεού μη φύγετε από την Τρόικα, ή/και το ευρώ, ή/και την Ευρωζώνη, τη/και ην Ευρωπαϊκή Ένωση»]… Προσωπική μου άποψη είναι ότι όποια ριζοσπαστική κίνηση κι αν κάναμε [για μερική ή ολοκληρωτή απεξάρτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους σφαγιαστικούς μηχανισμούς της] δεν μπορεί να έχει επιτυχία αν την κάνουμε από μόνοι μας [ως μοναχικοί καβαλάρηδες]. Προφανώς θα τρώγαμε τα μούτρα μας. Για τέτοιες κινήσεις απαιτείται μεν εσωτερική καθολική συστρατευση, αλλά χρειάζονται να συστηθούν και οικονομικές και πολιτικές συνεργασίες ή/και συμμαχίες και μ’ άλλες χώρες ή οργανισμούς [ας πούμεν, τις ομοιοπαθείς χώρες της νότιας Ευρώπης, ή με την Ρωσσία, ή/και την Κίνα]…

zep είπε...

Συντροφε, μα το πανελ του Καρεκλε εχτες τι ηταν? Μια στρατια νεοφιλελευθερων. Οπως και τα αλλα καναλια δηλαδη. Τον Πλατυ εφαν τον πηλε, ενθα τον ξαναδουμεν. Εμειναν οι νεοφιλελευθεροι να τρομοκρατουν στα καναλια.

Να σου πω οτι την Τριτη, η ανταποκριση για τον κοσμο εξω που την βουλη που το ΡΙΚ, οταν ετελιωσε η ψηφοφορια τζιαι εφεφκε ο κοσμος ειπε ο δημοσιογραφος "ο κοσμος αφου εψαλλε τον εθνικο υμνο, αρχισε να αποχωρει".

Αντικειμενικοτητα

Εχτες ηταν ο Γουλιαμος στην κεννεβεζα, τζιαι ελαλεν της για την αποτυχια του καπιταλιστικου συστηματος, για το διεθνες παιχνιδι με τους BRICS που την Τεταρτη θα καμουν τραπεζα, πιθανον ενα συστημα εξω που την BIS τζιαι το IMF. Ειπε της τζιαι για την Ευρασιατικη Ενωση. Τζιαι τι καμνει η χαζοβιολα?

Με ενα υφος απαξιωτικο, διακοπτει τον τζιαι λαλει του, κυριε Γουλιαμε αηστα τουτα τζιαι πεμας για τα σχεδια που εχουμε δαμε μπροστα μας στη βουλη.

Τι να πεις? Χαζοβιολες και χαζοβιοληδες που το μονο που ξερουν εν να βαφουν τα μαλια τους τζιαι να λαλουν μαλακιες.

Προχτες ο Αντενας εκοψε τον Κουλια την ωρα που εκαμε δηλωση για την GazpromBank.

Ειπαμεν, αντικειμενικοτητα.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,

ΔΕΝ θέλουν τον κόσμο να ακούει αναλύσεις που να αναδεικνύουν ότι “Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιοι…” που φταίει, γιατί φοβούνται το ξύπνημα του κόσμου… Χτες άκουσα κι εγώ [σποραδικά] μια – δυο φόρες τον Γουλιάμο και όντως οι αναλύσεις του ήταν εξαιρετικές. Όμως τούτες χάνονται μέσα σ’ ένα panel όπου πλειοψηφούν οι νεοφιλελεύθεροι και οι ευρωλάγνοι…

Την κουβέντα με τον ελληνικό “εθνικό” ύμνο που κάποιοι έψαλλαν έξω από τη Βουλή την περασμένη Τρίτη [και τα κανάλια το παρουσία ως μια μαζικότερη ενέργεια], την άκουσα κι εγώ το βράδυ στο αυτοκίνητο όταν έφευγα από την εκδήλωση. [Είχα συντονιστεί με το Ράδιο “Πρώτο” που ήταν απ’ ευθείας συνδεδεμένο με το “Σίγμα”]… Σχετική αναφορά έκανα και στην προ-προηγουμένη ανάρτηση μου με αρ. 52/2013 – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2013/03/522013.html

Αντικειμενικότητα ΠΟΤΕ δεν μπορεί να υπάρξει σε μια ταξική κοινωνία, αγαπητέ ZEP

Dimitris είπε...

@Anef_Oriwn
Dimitris απλή συνωνυμία.
Συμφωνώ με την εσωτερική συστράτευση, όσο για τα άλλα καλοδεχούμενα αλλά δεν είναι απαραίτητα.
Συμμαχίες και συνεργασίες δεν παύουν ποτέ να υπάρχουν, αρκεί να αναζητηθούν με βάση το αμοιβαίων συμφέρων στο συγκεκριμένο χρόνο.
Ηγεσίες με κάκαλα χρειάζονται και ένα λαό ενημερωμένο και ενωμένο, και αυτοί που θα τρώγανε τα μούτρα τους θα ήτανε οι άλλοι.
Τώρα σας οδηγούνε στον ίδιο δρόμο που χαράξανε για την Ελλάδα.