Σ’ αυτόν τον τόπο πέραν της φαιδράς πορτοκαλέας ευδοκιμούν και τα πάσης φύσεως και (δια)λογής φρούτα και ζαρζαβατικά [αλλά τζι’ αγριόχορτα τζιαι φκιόρα]... Τα πιο πολλά είναι μεσογειακά, όμως ολίγα τινά είναι τροπικά [όπως, ας πούμεν οι μπανάνες(!) – λέτε γι’ αυτό να είπε ο Κληρίδης ότι είμαστε “Μπανανία”;]... Στην Βίβλο, στο κεφάλαιο της Γένεσης αναφέρεται ότι ο καλός Θεούλης έκαμε έτσι τα πράματα που το κάθε δέντρο και φυτό να δίνει καρπό κατα το είδος του – όπως, φέρ’ ειπείν να πούμεντε, [που λαλεί τζι’ παρέας ο Ττοφουρής ο Ρεπάνιας που τα Τριβίλλουρα], οι κκεραζιές να κάμνουν κκεράζια, τζιαι οι φοινιτζιές φοινίτζια! Δυστυχώς όμως φαίνεται, πως ο Παππούλης κάπου τα θαλάσσωσε σε σχέση με την Κύπρο... Γι’ αυτό κι εδώ παρατηρούμε πως τα διάφορα φασιστοειδή της συνομοταξίας των γαϊδουραγκαθών [κάποιοι εξ αυτών παίζουν το και Αποκαταστάτες της Δημοκρατίας], να παράγουν μόνο λουβάνες κι οι αδαείς αυλικοί και κολαούζοι τους τα καταβροχθίζουν λαίμαργα... Κάποιοι κυριολεκτικά τα ‘χουν παίξει [έχουν πάθει ομαδική παράκρουση]!!!
**********
Παράλληλα όμως είναι ευρέως παραδεχτό [ανεξάρτητα αν κάποιος συμφωνεί μαζί του] ότι με τα γραπτά του έχει αγγίξει απομυθοποιητικά πολλά θέματα ταμπού της κυπριακής ιστορίας [όπως για την ΕΟΚΑ, την ΕΟΚΑ Β΄, τον Μακάριο, τον Γρίβα, τα γεγονότα του 1963-67, τον Γιωρκάτζιη]. Γι’ αυτό το λόγο έχει βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο μάτι του κυκλώνα. Ο Μακ. Δρουσιώτης έχει γίνει [κατα καιρούς] στόχος επιθέσεων απ’ όσους τυχόν επηρεάζονται τα [οικονομικά ή/και τα πολιτικά] συμφέροντα τους. Φυσιολογική [αλλά απαραδεχτη] αντίδραση από τα κατεστημένα όταν απομυθοποιούνται τα όσα μας σέρβιραν τόσα χρόνια ή/και κινδυνεύουν να χάσουν και “την κουτάλα με τα ζουμιά”…
Τις τελευταίες όμως μέρες ο Μακ. Δρουσιώτης, δέχτηκε μια πρωτοφανή αήθη, ανοίκεια και χυδαία επίθεση από συγκεκριμένες εφημερίδες κι από συναδέλφους του δημοσιογράφους, αλλά και εσχάτως στην blogόσφαιρα από τα γνωστά φασιστικά και εθνικιστικά blogs [μεταξύ των οποίων και κάποιοι που κόπτονται για τη δήθεν Αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Ίσως μάλιστα να είναι και δικιά τους ιδέα και πρωτοβουλία η οργάνωση αυτής της ομαδικής και ενορχηστρωμένης χυδαίας φασιστικής εκστρατείας [στην blogόσφαιρα] εναντίον του Δρουσιώτη. Διάφορα εθνικιστικά blogs προχώρησαν [χτες] κι ανάρτησαν στις σελίδες τους ένα απαξιωτικό και υβριστικό κείμενο [με καρικατούρες μάλιστα] με στόχο και σκοπό να πλήξουν τον Δρουσιώτη να τον μειώσουν, να τον διασύρουν και να τον σπιλώσουν! [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_23.html].
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μιαν άκρως απαράδεχτη και ελεεινή φασιστική πράξη που μόνο πωρωμένα μυαλά θα μπορούσαν να την σκεφτούν. Είναι ένας άκρως ανήθικος τρόπος να αντιπαλέψεις μ’ ένα άτομο με το οποίο διαφωνείς σε πολιτικό επίπεδο και στοχεύει στο διασυρμό της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας του. Μια ad hominem τακτική που αντι να απαντήσει με αντεπιχειρήματα στα επιχειρήματα του Δρουσιώτη με τα οποία στηρίζει τις θέσεις του, γίνεται προσπάθεια να διασυρθεί ο εκφραστής των συγκεκριμένων απόψεων. Είναι μια τακτική κτυπημάτων κάτω από τη μέση. Το γεγονός ότι κάποιοι διαφωνούν με τον Μακάριο Δρουσιώτη ή τον όποιο Δρουσιώτη, τούτο ΔΕΝ τους νομιμοποιεί να συμπεριφέρονται τόσο άτιμα, ποταπά και χαμερπώς απέναντι του και να τον ταμπελώνουν! Όλ’ αυτά συνιστούν ένα είδος [blogοσφαιρικού] λιντσαρίσματος! Ένας μάλιστα ένθερμος Απο(κατα)στάτης, το Ρηγόπουλο σε στιγμές εθνικιστικού οίστρου [στρίνας] αναφώνησε μέσα στο παραλήρημα του [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_9607.html]:
“Ο/Η Ρήγας είπε...
Ο Μαγάριος δεν έχει απαντήσει ΠΟΤΕ σ'αυτά που βγαίνουν στην δημοσιότητα, είναι μια ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ που μόλις ανάψεις στο φως κρύβεται.
Μαγάριε, ΔΕΙΛΕ και ΑΛΗΤΗ βγες έξω από την ΤΡΥΠΑ σου και απάντα: http://www.efylakas.com/archives/2218
“Ο/Η Ρήγας είπε...
Ο Μαγάριος δεν έχει απαντήσει ΠΟΤΕ σ'αυτά που βγαίνουν στην δημοσιότητα, είναι μια ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ που μόλις ανάψεις στο φως κρύβεται.
Μαγάριε, ΔΕΙΛΕ και ΑΛΗΤΗ βγες έξω από την ΤΡΥΠΑ σου και απάντα: http://www.efylakas.com/archives/2218
Σε οποιανδήποτε κανονική χώρα στον κόσμο ο Μαγάριος θα είχε αυτό που του αξίζει. Στην Κύπρο τον βλέπω στο διπλωματικό σώμα μια μέρα.
Γιουσουφάκι, αλήτη, δειλέ, προδώτη. Ένας λάκκος με ασβέστη σου χρειάζεται. Ούτε καν σφαίρα στο κρανίο.
Γιουσουφάκι, αλήτη, δειλέ, προδώτη. Ένας λάκκος με ασβέστη σου χρειάζεται. Ούτε καν σφαίρα στο κρανίο.
Ρήγας
17 Σεπτέμβριος 2009 9:59 μμ”[Σχόλιο Ιστολόγου:
17 Σεπτέμβριος 2009 9:59 μμ”[Σχόλιο Ιστολόγου:
Μακάρι να γιάνει,το καημένο το κοπελλούριν... Μάλλον θα ονειρεύεται ότι είναι Ταγματασφαλίτης στη Μακρόνησο... ].
Γι’ αυτό λοιπόν κι ΕΓΩ, σε ένδειξη όχι απλώς αλληλεγγύης και συμπαράστασης προς τον Δρουσιώτη, αλλά κυρίως από αντίδραση προς τέτοιες αντιδημοκρατικές και άκρως φασιστικές ενέργειες [το πεπτικό μου σύστημα δεν μπορεί να τες χωνέψει], καλώ τον κάθε δημοκρατικά σκεπτόμενο blogger [αν δεν έχει χρόνο να γράψει δκυό λόγια ο ίδιος στο Blog του] να αναρτήσει στο χορό του το κείμενο που έγραψε κι ανάρτησε [στο δικό του Blog ο Strovoliotis] και το οποίο αναφέρεται ακριβώς σ’ αυτό το θέμα – το ίδιο θα κάνω κι εγώ αμέσως πιο κάτω. Δεν έχω ζητήσει την άδεια του Strovolioti γι’ αυτήν μου την ενέργεια [απολογούμαι, αλλά δεν είχα το χρόνο να το πράξω], όμως δεν πιστεύω να διαφωνεί ...
"Όταν τα μπλογκ δολοφονούν τον Μακάριο" [Δρουσιώτη].[2009 Σεπτεμβρίου 24 - by strovoliotis]
{http://strovoliotis.wordpress.com/2009/09/24/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%ba-%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bd%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf/}
“Η ίδια η κουλτούρα και η ιδεολογία που χαρακτηρίζει τα μπλοκ βασίζεται στην ελευθερία έκφρασης άποψης, και στην εναντίωση σε όποια λογοκρισία, ή μπλοκοκρισία. Αυτό βεβαίως, νοουμένου ότι δεν παραβιάζει τα ελάχιστα όρια που βάζει ο Blogger, η WordPress και άλλες εταιρείες που προσφέρουν τον χώρο και την υπηρεσία.
Δεν είναι επίσης ούτε και παράξενο ή πρωτοφανές να γίνεται συντονισμένη δράση κάποιων μπλογκς για κάποιο ζήτημα, συνήθως κοινωνικό, περιβαλλοντικό, ακόμα και πολιτικό.
Είχαμε μια τέτοια δράση χθες, που αφορούσε διάφορα κυπριακά και ελληνικά μπλογκς, τα οποία συμμετείχαν σε μια καλοστημένη απόπειρα δολοφονίας του χαρακτήρα του δημοσιογράφου Μακάριου Δρουσιώτη.
Ένα κείμενο – ραπτομηχανή το οποίο συνένωσε διάφορους ισχυρισμούς, είτε ατεκμηρίωτους είτε απλώς γελοίους που δημοσιεύτηκαν αλλού σε βάρος του δημοσιογράφου, συνοδευόμενο από υβριστικές φωτογραφίες οι οποίες απεικονίζουν μαϊμού και γαϊδούρια, παρουσιάστηκε με υποτιθέμενο στόχο την αποκάλυψη του αντεθνικού ρόλου του Μακάριου.
Έχω περιγράψει τη δράση ως απόπειρα δολοφονίας χαρακτήρα, και δεν είναι τίποτα λιγότερο από αυτό, αφού τα πλείστα εκ των «στοιχείων» που παρουσιάζονται, εκπίπτουν της στοιχειώδους τεκμηρίωσης, ή αντίθετα έχει αποδειχτεί – με τεκμήρια – πως η αλήθεια είναι άλλη. Αυτό όμως δεν έχει σημασία όταν έχεις διατεταγμένη υπηρεσία, και επίσης, αυτό δεν φαίνεται να έχει σημασία όταν θέλεις να πιστέψεις κάποια πράγματα.
Το ερώτημα είναι τι μπορεί να γίνει; Η αυθόρμητη μου απάντηση είναι πως τίποτα! Η τεχνολογία παρέχει την δυνατότητα απάντησης, είτε σε χώρο του ιδίου του δημοσιογράφου – στόχου, είτε αλλού, άνκαι υποθέτω πως οι ευαισθησίες των διαχειριστών αυτών των χώρων, δε θα αφήσουν την αντίθετη άποψη ή απλώς την απάντηση να εμφανιστεί κάτω από τα κείμενα τους, αφού κατά κανόνα αποκλείουν όλους τους «αντιφρονούντες». Οσοι αναγνώστες, είτε στρατευμένοι είτε όχι έχουν όμως στοιχειώδες IQ, θα μπορέσουν να κατανοήσουν την ουσία.
Έγραψα πιο πάνω και για εκείνους που θέλουν να πιστέψουν οτιδήποτε εξυπηρετεί την ιδεολογία τους. Αυτοί δε θα αλλάξουν, αλλά ούτε θα αυξηθούν μέσω τέτοιων υβριστικών επιθέσεων.
Θα μπορούσε να καταγγελθεί η όλη δράση και στον Blogger, αφού νομίζω πως τα καλόπαιδα έχουν ξεπεράσει τα στοιχειώδη όρια.
Θα μπορούσε ακόμα να γίνει αντίστοιχη μαζική δράση από άλλους μπλόγκερς οι οποίοι αντιτίθενται σε τέτοια φαινόμενα.
Θα μπορούσε επίσης ο ίδιος ο Δρουσιώτης να κυνηγήσει δικαστικά τα κοπέλια, με πολύ ενδιαφέρουσες νομικές συνέπειες.
Η πιο σημαντική δράση όμως είναι αυτή που κάνουν οι ίδιοι οι συγγραφείς της απόπειρας δολοφονίας, και αυτό αφορά την αποκάλυψη της δικής τους ιδεολογίας και στάσης: ένας έρπον φασισμός, καλυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία τα εύηχα συνθήματα και την επίκληση ταύτισης απόψεων με πολιτικούς ή καλλιτέχνες, οι οποίοι δεν πιστεύω να ερωτήθηκαν, μια λυσοφοβική στάση η οποία στόχο έχει να υπονομεύσει οτιδήποτε και οποιονδήποτε προσπαθεί για τη λύση. Ακόμα ένας εθνικισμός, τυφλός, του στυλ «Ελλάς Κύπρος Ενωσις», «Καλός Τούρκος ο Νεκρός Τούρκος», ένας γελοίος ισχυρισμός περί «Αποκατάστασης της Δημοκρατίας στην Κύπρο», κάτι που μάλλον προετοιμασία για πραξικόπημα θυμίζει.Όλα αυτά δίνουν τον χαρακτήρα περιθωριακών, εξτρεμιστικών καταστάσεων, οι οποίες υπάρχουν παντού στον κόσμο, και έχουν επιρροή όσο ακριβώς τους επιτρέπει το περιθώριο τους και το δημοκρατικό πλαίσιο μεσα στο οποίο ζουν, δηλαδή αμελητέα. Αυτό θα ήταν αρκετό για να οδηγήσει τους χώρους αυτούς, τους διαχειριστές αλλά και τις ιδέες που προβάλλουν σε μια αυτό – απαξίωση.
Η ιδιαιτερότητα της Κύπρου είναι πως συγγενείς απόψεις έχουν και διάφορες πολιτικές δυνάμεις, οι οποίες δεν έχουν βεβαίως τα κότσια να βγουν να τις προβάλουν και κρύβονται πίσω από τσαλίμια και τατσιλλίκκια – και αυτό αποτελεί πρόβλημα.
Με αυτό το σκεπτικό, τα κοπέλια των «κακών» μπλοκ έχουν τουλάχιστον τα κότσια.
Α, μάλλον θα τα είχαν αν οι κατά συρροήν επώνυμες ύβρεις τους είχαν και την υπογραφή τους.
Γιατί ναι μεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης, αλλά ο αγώνας γίνεται ανέντιμος και άνισος όταν δεν γνωρίζεις καν ποιος προσπαθεί να δολοφονήσει τον χαρακτήρα σου.
Η ποιότητα των μπλογκς αυτών φαίνεται από διάφορα χαρακτηριστικά, αλλά διαβάστε και αυτό: «Η Κυπριακή Δημοκρατία, παραμένει υπό ξένη στρατιωτική κατοχή επί 34 χρόνια.»
Ούτε ιστορία, ούτε μαθηματικά γνωρίζουν τα κοπέλια – α, και μη μου πείτε πως αποτελεί τυπογραφικό λάθος, αφού τέτοιου γνωσιολογικού επιπέδου είναι συνήθως όλες οι αναρτήσεις τους.”
Τέλος θα παραθέσω και το σχόλιο μιας προβληματιζόμενης επισκέπτριας του Ακατονόμαστου Blog των Αποκαταστατών όπου σημειώνει τα χάλια στα οποία έχουν οδηγήσει την κυπριακή blogόσφαιρα τα “Κοπέλια” [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_23.html]:
“Ο/Η Αναγνώστρια για την αποκατάσταση της δημοκρατίας είπε...
Για το έργο του Δρουσιώτη έχω κάνει και εγώ κατά καιρούς παρατηρήσεις. Όμως τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις όπως την σημερινή, εναντίων οποιουδήποτε ατόμου και μάλιστα συντονισμένες από μεγάλο αριθμό μπλοκ, είναι κατά την άποψή μου πλήγμα στην δημοκρατία. Μου θυμίζει έντονα το κυνήγι Μαγισσών όπου το κούρντισμα του όχλου εναντίων μιας γυναίκας εκατάληγε στην βάναυση θανάτωσή της. Αυτά γίνονταν τον Μεσαίωνα, εμπήκαμε αισίως στην τρίτη χιλιετηρίδα και εσείς αιτείστε ότι αγωνίζεστε για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.Λυπούμε να παρατηρήσω ότι με την ανάρτησή σας αυτή πήρατε κορυφαία θέση στην ομάδα των υποσκαπτών της Δημοκρατίας
24 Σεπτέμβριος 2009 7:42 πμ”
[Σχόλιο Ιστολόγου:
Γι’ αυτό λοιπόν κι ΕΓΩ, σε ένδειξη όχι απλώς αλληλεγγύης και συμπαράστασης προς τον Δρουσιώτη, αλλά κυρίως από αντίδραση προς τέτοιες αντιδημοκρατικές και άκρως φασιστικές ενέργειες [το πεπτικό μου σύστημα δεν μπορεί να τες χωνέψει], καλώ τον κάθε δημοκρατικά σκεπτόμενο blogger [αν δεν έχει χρόνο να γράψει δκυό λόγια ο ίδιος στο Blog του] να αναρτήσει στο χορό του το κείμενο που έγραψε κι ανάρτησε [στο δικό του Blog ο Strovoliotis] και το οποίο αναφέρεται ακριβώς σ’ αυτό το θέμα – το ίδιο θα κάνω κι εγώ αμέσως πιο κάτω. Δεν έχω ζητήσει την άδεια του Strovolioti γι’ αυτήν μου την ενέργεια [απολογούμαι, αλλά δεν είχα το χρόνο να το πράξω], όμως δεν πιστεύω να διαφωνεί ...
"Όταν τα μπλογκ δολοφονούν τον Μακάριο" [Δρουσιώτη].[2009 Σεπτεμβρίου 24 - by strovoliotis]
{http://strovoliotis.wordpress.com/2009/09/24/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%ba-%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bd%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf/}
“Η ίδια η κουλτούρα και η ιδεολογία που χαρακτηρίζει τα μπλοκ βασίζεται στην ελευθερία έκφρασης άποψης, και στην εναντίωση σε όποια λογοκρισία, ή μπλοκοκρισία. Αυτό βεβαίως, νοουμένου ότι δεν παραβιάζει τα ελάχιστα όρια που βάζει ο Blogger, η WordPress και άλλες εταιρείες που προσφέρουν τον χώρο και την υπηρεσία.
Δεν είναι επίσης ούτε και παράξενο ή πρωτοφανές να γίνεται συντονισμένη δράση κάποιων μπλογκς για κάποιο ζήτημα, συνήθως κοινωνικό, περιβαλλοντικό, ακόμα και πολιτικό.
Είχαμε μια τέτοια δράση χθες, που αφορούσε διάφορα κυπριακά και ελληνικά μπλογκς, τα οποία συμμετείχαν σε μια καλοστημένη απόπειρα δολοφονίας του χαρακτήρα του δημοσιογράφου Μακάριου Δρουσιώτη.
Ένα κείμενο – ραπτομηχανή το οποίο συνένωσε διάφορους ισχυρισμούς, είτε ατεκμηρίωτους είτε απλώς γελοίους που δημοσιεύτηκαν αλλού σε βάρος του δημοσιογράφου, συνοδευόμενο από υβριστικές φωτογραφίες οι οποίες απεικονίζουν μαϊμού και γαϊδούρια, παρουσιάστηκε με υποτιθέμενο στόχο την αποκάλυψη του αντεθνικού ρόλου του Μακάριου.
Έχω περιγράψει τη δράση ως απόπειρα δολοφονίας χαρακτήρα, και δεν είναι τίποτα λιγότερο από αυτό, αφού τα πλείστα εκ των «στοιχείων» που παρουσιάζονται, εκπίπτουν της στοιχειώδους τεκμηρίωσης, ή αντίθετα έχει αποδειχτεί – με τεκμήρια – πως η αλήθεια είναι άλλη. Αυτό όμως δεν έχει σημασία όταν έχεις διατεταγμένη υπηρεσία, και επίσης, αυτό δεν φαίνεται να έχει σημασία όταν θέλεις να πιστέψεις κάποια πράγματα.
Το ερώτημα είναι τι μπορεί να γίνει; Η αυθόρμητη μου απάντηση είναι πως τίποτα! Η τεχνολογία παρέχει την δυνατότητα απάντησης, είτε σε χώρο του ιδίου του δημοσιογράφου – στόχου, είτε αλλού, άνκαι υποθέτω πως οι ευαισθησίες των διαχειριστών αυτών των χώρων, δε θα αφήσουν την αντίθετη άποψη ή απλώς την απάντηση να εμφανιστεί κάτω από τα κείμενα τους, αφού κατά κανόνα αποκλείουν όλους τους «αντιφρονούντες». Οσοι αναγνώστες, είτε στρατευμένοι είτε όχι έχουν όμως στοιχειώδες IQ, θα μπορέσουν να κατανοήσουν την ουσία.
Έγραψα πιο πάνω και για εκείνους που θέλουν να πιστέψουν οτιδήποτε εξυπηρετεί την ιδεολογία τους. Αυτοί δε θα αλλάξουν, αλλά ούτε θα αυξηθούν μέσω τέτοιων υβριστικών επιθέσεων.
Θα μπορούσε να καταγγελθεί η όλη δράση και στον Blogger, αφού νομίζω πως τα καλόπαιδα έχουν ξεπεράσει τα στοιχειώδη όρια.
Θα μπορούσε ακόμα να γίνει αντίστοιχη μαζική δράση από άλλους μπλόγκερς οι οποίοι αντιτίθενται σε τέτοια φαινόμενα.
Θα μπορούσε επίσης ο ίδιος ο Δρουσιώτης να κυνηγήσει δικαστικά τα κοπέλια, με πολύ ενδιαφέρουσες νομικές συνέπειες.
Η πιο σημαντική δράση όμως είναι αυτή που κάνουν οι ίδιοι οι συγγραφείς της απόπειρας δολοφονίας, και αυτό αφορά την αποκάλυψη της δικής τους ιδεολογίας και στάσης: ένας έρπον φασισμός, καλυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία τα εύηχα συνθήματα και την επίκληση ταύτισης απόψεων με πολιτικούς ή καλλιτέχνες, οι οποίοι δεν πιστεύω να ερωτήθηκαν, μια λυσοφοβική στάση η οποία στόχο έχει να υπονομεύσει οτιδήποτε και οποιονδήποτε προσπαθεί για τη λύση. Ακόμα ένας εθνικισμός, τυφλός, του στυλ «Ελλάς Κύπρος Ενωσις», «Καλός Τούρκος ο Νεκρός Τούρκος», ένας γελοίος ισχυρισμός περί «Αποκατάστασης της Δημοκρατίας στην Κύπρο», κάτι που μάλλον προετοιμασία για πραξικόπημα θυμίζει.Όλα αυτά δίνουν τον χαρακτήρα περιθωριακών, εξτρεμιστικών καταστάσεων, οι οποίες υπάρχουν παντού στον κόσμο, και έχουν επιρροή όσο ακριβώς τους επιτρέπει το περιθώριο τους και το δημοκρατικό πλαίσιο μεσα στο οποίο ζουν, δηλαδή αμελητέα. Αυτό θα ήταν αρκετό για να οδηγήσει τους χώρους αυτούς, τους διαχειριστές αλλά και τις ιδέες που προβάλλουν σε μια αυτό – απαξίωση.
Η ιδιαιτερότητα της Κύπρου είναι πως συγγενείς απόψεις έχουν και διάφορες πολιτικές δυνάμεις, οι οποίες δεν έχουν βεβαίως τα κότσια να βγουν να τις προβάλουν και κρύβονται πίσω από τσαλίμια και τατσιλλίκκια – και αυτό αποτελεί πρόβλημα.
Με αυτό το σκεπτικό, τα κοπέλια των «κακών» μπλοκ έχουν τουλάχιστον τα κότσια.
Α, μάλλον θα τα είχαν αν οι κατά συρροήν επώνυμες ύβρεις τους είχαν και την υπογραφή τους.
Γιατί ναι μεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης, αλλά ο αγώνας γίνεται ανέντιμος και άνισος όταν δεν γνωρίζεις καν ποιος προσπαθεί να δολοφονήσει τον χαρακτήρα σου.
Η ποιότητα των μπλογκς αυτών φαίνεται από διάφορα χαρακτηριστικά, αλλά διαβάστε και αυτό: «Η Κυπριακή Δημοκρατία, παραμένει υπό ξένη στρατιωτική κατοχή επί 34 χρόνια.»
Ούτε ιστορία, ούτε μαθηματικά γνωρίζουν τα κοπέλια – α, και μη μου πείτε πως αποτελεί τυπογραφικό λάθος, αφού τέτοιου γνωσιολογικού επιπέδου είναι συνήθως όλες οι αναρτήσεις τους.”
Τέλος θα παραθέσω και το σχόλιο μιας προβληματιζόμενης επισκέπτριας του Ακατονόμαστου Blog των Αποκαταστατών όπου σημειώνει τα χάλια στα οποία έχουν οδηγήσει την κυπριακή blogόσφαιρα τα “Κοπέλια” [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_23.html]:
“Ο/Η Αναγνώστρια για την αποκατάσταση της δημοκρατίας είπε...
Για το έργο του Δρουσιώτη έχω κάνει και εγώ κατά καιρούς παρατηρήσεις. Όμως τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις όπως την σημερινή, εναντίων οποιουδήποτε ατόμου και μάλιστα συντονισμένες από μεγάλο αριθμό μπλοκ, είναι κατά την άποψή μου πλήγμα στην δημοκρατία. Μου θυμίζει έντονα το κυνήγι Μαγισσών όπου το κούρντισμα του όχλου εναντίων μιας γυναίκας εκατάληγε στην βάναυση θανάτωσή της. Αυτά γίνονταν τον Μεσαίωνα, εμπήκαμε αισίως στην τρίτη χιλιετηρίδα και εσείς αιτείστε ότι αγωνίζεστε για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.Λυπούμε να παρατηρήσω ότι με την ανάρτησή σας αυτή πήρατε κορυφαία θέση στην ομάδα των υποσκαπτών της Δημοκρατίας
24 Σεπτέμβριος 2009 7:42 πμ”
[Σχόλιο Ιστολόγου:
Κοπέλια να ζήσετε!!! Τώρα μάλιστα που αποκτήσατε και Βασίλισσα, την Αρχι-Στρατηγίνα Αγησιστράτη που έχει μάλιστα και τον προσωπικό της Αλωνάρη ποιος σας πιάνει!!!! Ε, ρε φασιστούδκια...]
{Υ.Γ.: Οι επιχρωματώσεις που έγιναν στα κείμενα που μεταφέρθηκαν εδώ από άλλα Blogs είναι δικές μου ...}
Για τον πρόλογο και τα copy-paste,
Anef_Oriwn
Πέμπτη 24/9/2009
{Υ.Γ.: Οι επιχρωματώσεις που έγιναν στα κείμενα που μεταφέρθηκαν εδώ από άλλα Blogs είναι δικές μου ...}
Για τον πρόλογο και τα copy-paste,
Anef_Oriwn
Πέμπτη 24/9/2009
25 σχόλια:
Προχθές αγαπητέ μουφίλε έβλεπα από την εκπομπή της Ελίτας τον Μιχάλη Καλογερόπουλο Διάκο, τον στρατιωτικό διοικητή της ΕΟΚΑ Β' στη Λεμεσό.
Αμετανόητος ο άνθρωπος επαναλάμβανε τα τετριμμένα, έκανε κύκλους γύρω από τον εαυτό του.
Διαβάζοντας τα κείμενα και τα σχόλια για τον Δρουσιώτη - και όχι μόνο - φαίνεται ξεκάθαρα η ίδια νοοτροπία.
Όποιος διαφωνεί μαζί τους στέλλεται στο πυρ το εξώτερον, δολοφονείται ο χαρακτήρας του.
Η ΕΟΚΑ Β δολοφονούσε φυσικά πρόσωπα, αυτοί δολοφονούν χαρακτήρες.
Και έχουν το θράσος οι άτιμοι να μιλούν για ταύτιση της κυβέρνησης και του ΑΚΕΛ με την ΕΟΚΑ Β'!
Δηλώνω την πλήρη συμπαράσταση μου στον Μ. Δρουσιώτη.
Όσο και αν διαφωνώ κάποτε με κάποιες απόψεις και συμπεράσματα του και άλλες τόσες συμφωνώ, θεωρώ ανεπίτρεπτο τον τρόπο που συμπεριφέρονται κάποιοι.
Ο φασισμός και οι ταγοί της διχοτόμησης νομίζουν ότι είναι παντοδύναμοι.
Θα πάρουν όμως σύντομα απάντηση...
Ανευ,
Κανένα πρόβλημα!
Και βεβαίως, ο έρπον είναι έρπων :)
Παιδιά, στο Κυπριακό Καφενείο, ξεκίνησε η δεύτερη συζήτηση: Πάμε για νέο δημοψήφισμα;
http://kypriakokafeneio.blogspot.com
Ε ορίων, καταντήσατε γραφικοί.
Δε σας πιστεφκει κανένας πλέον!
"Γιουσουφάκι, αλήτη, δειλέ, προδώτη. Ένας λάκκος με ασβέστη σου χρειάζεται. Ούτε καν σφαίρα στο κρανίο."
τουτον αποτελει σαφη απειλη για δολοφονια.
ενεν [μονο εστω] θεμα για τα μπλογκς [τζαι το ειδος του λογου που αρθρωνουν]...παμεν πισω στον ιουλη..ιδου το ιδιο ερωτημα με εναν δημοσιογραφο σαν στοχο τωρα..
μπορει καποιος να περπατει τζαι φωναζει σκοτωστε τον ταδε;
διοτι τουτον λαλει το «καλος τουρκος νεκρος τουρκος» του ιουλη τζαι η φαντασιωση με τους λακκους του ασβεστη τζαι τες σφαιρες στο κρανιο τωρα...
η πρωτη μου αντιδραση αμα το ειδα στον στροβολιοτη ηταν να νοιωσω περισσοτερο σεβασμο για τον δρουσιωτη..αμα τον απειλουν με ετσι τροπο σαφως ενοχλει τους..τζαι εβαλαν τα ορφανα της κερκιδας να φκαλουν τα σωβρακα τζαι τα κομπλεξ περιπατο..δαμαι..
αλλα για να ειμαστεν ειλικρινεις το δαμαι εν απλα χαζον θεαμα..τουτος ο λογος εσιει ριζες στην εξουσια..στο ε/κ βαθυ κρατος στα μιντια..τζαι αλλου..
ειχα θκιεβασει οτι το ονομα του νικολα παπαδοπουλου φιγουραρει σε καποια συνδεση με το νεοφασιστικο μπλογκ..τζαι ισια σημερα εθκιεβασα την δηλωση του φωτιου που εν εξω φρενων με τον νταουνερ γιατι λαλει ειπεν το δηκο απορριπτικο..
κυριε ελεησον τζαι ας ειμαι αθεος..
μα καλα ποτε το δηκο εσταματησεν να εν απορριπτικο; ο νικολας τζαι ο κολοκασοδης εφυαν που το δηκο;
οξα ειμαστεν αλλα να μεν μας το λαλουν;
μαλλον εν δαιμονοποιηση του συμβολου για να αποκλειστει η ερμηνεια τζαι τα τεκμηρια..η σκεψη κοινως..
αν οντως ο κ. παπαδοπουλος συμμετεχει εμμεσα η αμεσα στην στηριξη ενος μπλογκ [που ενεν δημοσιο ημερολογιο πκιον αλλα οργανωμενη εκστρατεια δημοσιων σχεσεων μιας πολιτικης στην μπλοκοσφαιρα] το οποιο επιτρεπει ετσι διατυπωσεις απειλων, εν θα παρει θεση; Εν πρεπει να παρει θεση σαν δημοσιο προσωπο;
οξα εν να του φταιουν οσοι κατονομαζουν την εκκληση σε ιδεολογικο εγκλημα [διοτι τουτον ενι τζαι σαφως παραβιαζει το συνταγμα οσον αφορα την "καλιεργεια μισους"]..
ποθεν προερχεται ενδεχομενως τουτον το μενος;
1. η παρεμβαση του δρουσιωτη τον αυουστο για την υστερια με τους αγνουμενους σαφως αφηκεν καγριν στο δικτυο της απορριπτικης εξουσιας στα μιντια..
προσπαθουν να εκτονωθουν με τουτην την ερμηνεια..
2. το βιβλιο του δρουσιωτη για τον γιωρκατζη σαφως ενοχλησεν τον νεοτερο γιωρκατζη [τζαι το κυκλωμα που τον προωθα] που σιονωνει ριαλια να φκαλει αγιογραφιες του παπα του..γιατι θελει να το παιξει πολιτκος υποψηφιος κατι..
οποτε η ενορχηστρωση μιας επιθεσης εναντιον του δρουσιωτη εν ενας τροπος να απαντησει σε τζηνα που εν μπορει, το κυκλωμα που προωθει τον νεωτερον..
3.απο οτι επιασα αποσπαματικα ο ιγνατιου [κωλος τζαι βρατζιν με το κυκλωμα του φιλελευθερου μιχαηλιδη-κουνναφη] επαθεν εναν ρεζιλικιν με καποιον που του εκαμνε φαρσα οτι εσιει φωτογραφιες του αναστασιαδη που επηεν σε διεπνο στου δρουσιωτη κλπ κλπ..
τζαι αντι να παει συγνωμη..που θεωρει οτι δικαιουται να εν σπιουνος στην καθημερινοτητα για το που τρωει τζαι με ποιους καποιος, εφκηκεν παραπανουμενος οτι εκαμαν του φαρσα..
αμα εισαι ηλιθιος..
αλλα σκεφτου δηλαδη..ο διουθυντης υλης [μιας εφημεριδας με μιαν μαζικη κυκλοφορια που την εκτισεν ο κατσαμπας χαρω σε] τζαι ο ανταποκριτης της εφηεμιρδας ασχολουνται με τις σχεσεις ενος δημοσιογραφου τζαι ενος πολιτικου στο στυλ ιντα που εφαασιν τζαι ποτε..
κεκτημενη ταχυτητα της περιρρεουσας;
ειμαι σαφως υπερ της υπερασπισης του δρουσιωτη αλλα τζαι της δικαιοσυνης..
οποτε να απαντηθει το ερωτημα:
αμα καποιος τυλιχτει την έναν εθνικο συμβολο [την ελληνικη η την τουρτσικη σημαια] εσιει ασυλια που την απειλη φονου, την καλιεργεια μισους κλπ - τα οποια απαογορευκουμεν στον δημοσιο μας λογο-πραξη;
διαφωνω ομως με το να δημοσιοποιηθει η μπλοκικη εκδοχη της "μαχης" του σαμψων - στες ομαδες του οποιου αναγιωθηκεν τζαι ο κουνναφης...
egw den apoklio afta to koproskilla na einai politikoi, as poume o nikolas, h anastasia, ta tshirakkia tous, o kolo..sidis kai alla xtitgia.o Droushiotis einai kefaleo kai den tous loarkazi mian mpakkira.
Εκουβέντιαζα εψές με μιαν φίλη για τούντη έκρηξη του εθνικοφασισταριού εναντίων του Δρουσιώτη τζε εσυμφωνήσαμε σε ένα πράμμα. 'Οτι βασικά, ισως παραπάνω που άλλον δημοσιογράφο τζε σύουρα οποιοδήποτε δημόσιο πρόσωπο, ο Δρουσιώτης ΕΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ στον καθεστωτικό τους λόγο. Τον γαλουχημένο στην υποταγή.
Τι δημοκρατικός διάλογος, σεβασμός στην αντίθετη άποψη τζε πράσινα άλογα. Δολοφονία μεταφορική τζε απειλή για ουσιαστική.
Όσον αφορά την αγιοποίηση του Γιωρκάτζη για να ετοιμαστεί το έδαφος για τον νεώτερο τζε ποιόν εν είδαμε στην παρουσίαση του βιβλίου. Ως τζε την επίτροπο ανθρωπίνων δικαιωμάτων οξά κάμνω λάθος? Τζε σύσσωμα τα ΜΜΕ που το Offsite ως τες κύριες ειδήσεις του ΡΙΚ. Ας εν καλά η Δυναστεία 3Ε ltd.
Καλάν ρε παίδες, είδατε δυτική χώρα που να μεν έσιει νεοφασισμό; Είναι σύνηθες κοινωνικό φαινόμενο τζιαι ούλλοι οι νεοφασίστες έχουν την ίδια βίαια ρητορική. Ανώμαλοι σικκιρτισμένοι αγάμητοι, δυσγάμητοι, ή κακογαμημένοι ή κακογαμιάες, που σιονώννουν ούλλην την λίμποντο τους πάνω σε κοινωνικό μούτσιο. Θάνατος τζιαι έρωτας είναι ένα, τζιαι άμα ο έρωτας είναι απών, ο ανέραστος ερωτεύεται με τον θάνατο τζιαι γυρέφκει ιερούς σκοπούς για να δικαιολογήσει τες ανώμαλες ορμές του που ξεχυλίζουν διότι δεν μπορεί να τες συγκρατήσει άλλο η κοινωνική λογοκρισία. Το να φαντασιώννεσαι να δείς έναν άθρωπο πεθαμμένο μες σε λάκκο με ασβέστη τζιαι να μεν σε κλείσουν σε ψυχιατρείο, θέλει πολλά ιερούς σκοπούς να υποκινούν τες ορμές σου.
Αν μεν εν άλλον οι τωρασινοί δεν κρατούν καλασνίκωφ, τζιαι αν περάσουν που την φαντασίωση στην πράξη, θα τους κάτσει μέσα η λλίον πιο εδραιομένη εξουσία.
Έδωσες ρεσιτάλ ρε Αcera! έτσι τους ταιρκάζει τούτους.
Επάθαν ομαδικήν παράκρουσην!
Εν νομίζω να τους παίρνει κανένας στα σοβαρά, κάμνουμεν λλίον πλάκαν αλλά ως τζιαμαί.
Κεντρί
Άνευ σε παρακαλώ να σχολιάσεις την πρόταση που έκανε ο Κωνσταντίνου στη στήλη του στον Πολίτη: "Προτείνουμε λοιπόν να μετονομαστεί όχι μια...κοινή λεωφόρος αλλά ολόκληρη η Πράσινη Γραμμή (τι πάει να πει "Πράσινη Γραμμή" άλλωστε;) σε Γραμμή Τάσσου Παπαδόπουλου. Ολόκληρη. Από τον Λιμνίτη μέχρι τη Δερύνεια. Για να βλέπουν οι επόμενες γενιές τα κατορθώματα του και, κυρίως, το ποιος κατάφερε να την αφήσει εκεί."
Επίσης αν μπορείς να μου απαντήσεις σε παρακαλώ και στο γιατί απερρίφθηκε η πρόταση για μετονομασία της λεωφόρου Αθαλάσσας σε Τάσσου Παπαδόπουλου από το ΑΚΕΛ;
Χρίστο πρόσεχε γιατί αν σε πιάσουν κι εσένα στα χέρκα τους τα blogs που επιάσαν το Μαγάριο Δρουσιώτη, θα ξεσκεπάσουν και το δικό σου ανώμαλο εγκέφαλο.
Γιατί ρε Ζηνωνή εν αρωτάς τον Κωνσταντίνου για το πρώτον τζαι το ΑΚΕΛ για το δεύτερον ερώτημα;Πόθεν ως τα πόθεν εν να πρέπει να σου απαντήσει ο Άνεφ;
Όσο για σένα ρε ανώνυμε εκόλλησεν η βελόνα σου στο Χρίστο, ποιος εν τούτος ρε;Αν έσιεις κκότσια γράψε επώνυμα τζαι πε τα τούτα που λαλείς!
Shερετούμεν!!!
Για την ώρα δεν θα κάνω σχόλια – δεν έχω το χρόνο [δυστυχώς]... Ευχαριστώ όμως όλους όσους έχουν καταθέσει τις σκέψεις και τις απόψεις τους συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη μιας εποικοδομητικής συζήτησης. [Εγώ πολύ πιθανό να επανέλθω αργότερα για κάποιες γενικότερες, ίσως και ειδικότερες – σε επιμέρους θέματα - τοποθετήσεις].
Να διευκρινίσω ότι το σχόλιο που έχει διαγράφει ανήκει σε κάποιο Μάριο [της γνωστής συνομοταξίας των blogοσφαιρικών τραμπούκων] ...
“Μάριος είπε...
Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.
Σάββατο, Σεπτέμβριος 26, 2009 11:38:00 πμ”
Ο χυδαιολόγος Μάριο, μπαίνει εδώ [και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει] για να προκαλέσει εντάσεις και να πικκάρει κι όχι για να κάνει συζήτηση – θα ήταν αποδεκτός αν κατάθετε απόψεις έστω και με έντονο ύφος. Το υβριστικό και χυδαίο του υφάκι δεν έχουν πέραση εδώ – να τα κάνει αλλού εκεί που τον ανέχονται ή τον επευφημούν κιόλας!
Και παρεμπιπτόντως Μάριε εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις απ’ αυτές που και όπως τις κωδικοποίησε ο Aceras; Στους “… αγάμητους, [τους] δυσγάμητους, ή [τους] κακογαμημένους ή [τους] κακογαμιάες ...”;
**********
Aceras,
Περνώντας πριν λίγες μέρες από κάποιους δρόμους του χωριού σου, πρόσεξα σε 2-3 σημεία να γράφει “ΕΟΚΑ Β΄ ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ” - και πρέπει να είχε γραφτεί πολύ πρόσφατα. Το εν λόγω σύνθημα [μαζί με κάποια άλλα] σίγουρα το ‘γραψαν 15χρονα παιδιά, αλλά προφανώς συμπουρκούμενα [παροτρυνόμενα] από μεγαλύτερους. [Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σε κοινότητες της περιοχής έχουν οργανωθεί παρακλάδια της ελληνικής φασιστικής οργάνωσης “Γαλάζιοι Αετοί”]. Αυτός αγαπητέ Aceras, είναι ο τρόπος που διαχρονικά οι απορριπτικοί [ή οι διχοτομικοί όπως επιτυχώς τους αποκάλεσες ΕΣΥ σε post σου στο “Proedrikes”] ετοιμάζουν την ομάδα κρούσης τους για να προκαλούν εντάσεις και να συντηρούν πολωτικό κι αντιπαραθετικό κλίμα σε περιόδους που κάτι πάει να γίνει το κυπριακό. Είναι κι ένας τρόπος για να προκαλέσουν τους φιλοκυβερνητικούς και δη τους ΑΚΕΛικούς [γιατί είναι γνωστά και τα σύνδρομα που έχουν οι τελευταίοι – όχι αδικαιολόγητα – λόγω της ΕΟΚΑ Β΄ και του ολετήρα της Κύπρου, Γρίβα].
Anef_Oriwn
Σάββατο 26/9/2009 – 5:27 μ.μ.
svineis ta sxolia averta re XRISTO patsiogere DIMOKRATI TIS DEKARAS?
Το δικό σου [σχόλιο] θα τ’ αφήσω ρε ΑνωνυΜάριε, για να φαίνεται κι ηλικιακός σου ρατσισμός, η αγραμματοσύνη σου [δεν μπορεί να γράψεις σε ελληνικά και μόνο σε greeklish ρε παsh-ελληναρά], η ασχετοσύνη σου [δεν μπορείς να αρθρώσεις λόγο και να πεις δκυο κουβέντες πάνω στο θέμα που πραγματεύεται το post], αλλά και ο φασισμός σου [ΜΟΝΟ να βρίζεις και να υιοθετείς μεθόδους που σπιλώνουν ανθρώπους ξέρεις να κάμνεις]...
Επόμενα παρόμοιου περιεχομένου σχόλια σου ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!!!
Anef_Oriwn
Κυριακή 27/9/2009 – 9:25 π.μ.
Anef,
το σχόλιο του ανώνυμου 9.05 π.μ. πρέπει να το διαγράψεις.Εν εχουμε διάθεση να βλέπουμε τες ανοησίες του κάθε ανόητου που ούτε να μιλήσει δεν ξέρει.
Είναι θέμα σεβασμού τζιαι αξιοπρέπειας.
Κεντρί
@ Κεντρί,
Το σχόλιο του εν λόγω Ανώνυμου είναι σίγουρα αναξιοπρεπές και στοχεύει το να εκφυλίσει τη συζήτηση αλλά αφορά ΜΟΝΟ το άτομο μου κι “μαθημένα τα βουνά που τα shόνια” ... Εξ άλλου απάντησα δεόντως και αναλόγως...
@ Ζήνωνα,
Αν και δεν πιστεύω ότι για τα ερωτήματα σου που έχεις υποβάλει πιο πάνω θέλεις ειλικρινά να πάρεις απαντήσεις [πιο πολύ ρητορικά είναι και σκοπός σου ήταν για να υποβάλεις έμμεσα κάποιες θέσεις σου – ακριβώς το ίδιο κείμενο με ακριβώς τα ίδια ερωτήματα το ‘χεις καταθέσει και στο blog του Μιχάλη], εν τούτοις θα πω δκυό λόγια:
1. Από που ως που καλείς ΕΜΕΝΑ να σχολιάσω απόψεις του Κώστα Κωνσταντίνου του “Πολίτη” και δεν αρωτάς πρώτα τον ίδιο. Όπως και να ‘χει όμως ... Ατυχέστατη η σχετική τοποθέτηση του Κωνσταντίνου και ούτε ως χιουμοριστική δεν μπορεί αν εκληφθεί!
2. Επειδή ΔΕΝ είμαι Λευκωσιάτης [ούτε της μείζονος Λευκωσίας ΔΕΝ είμαι κάτοικος] δεν ξέρω σε ποιο Δήμο υπάγεται η “Λεωφόρος Αθαλάσσας” που κάποιοι ζήτησαν τη μετονομασία της σε Λεωφόρο “Τάσσου Παπαδόπουλου”. Όμως όσοι απέρριψαν αυτή την πρόταση [και μάλλον θα μιλούμε για Δημοτικούς Συμβούλους - είτε ΑΚΕΛικοί είτε κάποιοι άλλοι], καλώς έπραξαν. ΔΕΝ μπορούμε έτσι με μια μονοκοντυλιά να διαγράφουμε ιστορικές ονομασίες δρόμων [όπως η “Λεωφόρος Αθαλάσσας”] που μπορεί να υπάρχουν εδώ και δεκαετίες γιατί έτσι σκέφτηκαν κάποιοι και χωρίς μάλιστα να συντρέχουν ειδικοί λόγοι [ας πούμε να βρισκόταν εκεί το σπίτι του]! Το όνομα του Τάσσου Παπαδόπουλου θα μπορούσε να δοθεί σε μια νέα λεωφόρο! Τριτοκοσμικές καταστάσεις ...
Anef_Oriwn
Κυριακή 27/9/2009 – 11:32 π.μ.
Οι Αποκαταστάτες της Δημοκρατίας σας φτύνουν. Οι απανταχού Δημοκράτες σας φτύνουν, κατάπτυστε Ανεφ.
Πως τολμάς να αντιπαραθέτεις λογικά επιχειρήματα απένανντι στην πάνσοφη υβρεολογία των επιτρόπων? Ποιός είσαι εσύ που θα υπερασπιστείς τον Δρουσιώτη, τον οποίο έχει ήδη καταδικάσει η Ιερά εξέταση εις την πυράν?
Άνθρωπος που δεν έχει εικόνισμα του λυσσαρίδη στο σπίτι σου, άνθρωπος που δεν έχεις τατουάζ στο δεξίο κωλομέρι τον μεγάλο ηγέτη (ένας ήταν- μην χρησιμοποιούμε το όνομα του εις μάτην), τολμάς να κρίνεις και να επικρίνεις τους αγωνιστές της επιτροπής?
Και ο άλλος, που τους είπε αγάμητους? Απαράδεκτος. Επιστημονικά πασιφανές ότι οι ανθρώποι εξασκούν σεξ. Το ότι πηδάν ο ένας τον άλλο, δεν σημένει ότι δεν κάνουν σεξ. To inbreeding είναι απόλυτα αποδεκτό......κάπου.
Άστε τα παιδιά ήσυχα να εξασκίσουν το έργο τους.
Και για να ενισχύσω την προσπάθεια τους προτείνω όπως μετονομασθεί η Άγκυρα σε Τάσσσια (με ένα έξτρα "σ"), η πλατεία Κεμάλ Αττατουρκ, σε πλατεία Ευστάθιου παπαδόπουλου, και ο Όρκος του Ιπποκράτη σε Όρκο του Λυσσαρίδη, το Λεξικό του Μπαμπινιώτη σε Λεξικό ΝΟΙΚΩΛΑ ΠΑΠΑΔΩΠΟΥΛΛΛΛΟΥ, το πεδίο βολής Καλού Χωριού, σε Πεδίο Βολής Ζαχαρία Κουλία, και ο Θεός σε Ττόμμη Β.
Καλό θα ήταν επίσης να αντικατασταθούν οι αρχάγγελοι Γαβριήλ και Μιχαήλ με τους Κενεβέζο και Αγγελίδη jr (αφού φυσικά κόψουν τες πουλλόύες τους- για να τσιαττίζει το φύλο), ως επίσης και ο Εξαποδώ με τον γιόν της Αννεζούς.
Τέλος πάντων, φλυαρώ.
Καταληκτικά, κάνω quote τον σύγχρονο έλληνα Φιλόσοφο Βασίλη Τριανταφυλλίδη - "Ρε δεν γαμιόμαστε, λέω γω".
Εν μέσω παντός υβριστικού επιθέτου ..... λέω:
Ο Μ. Δρουσιώτης παρουσιάζεται με δύο δημόσια πρόσωπα:
1. Ερευνητής δημοσιογράφος που (κατά τη δική μου αντίληψη) θα μπορούσε να είναι και αξιόλογος. Έχω διαβάσει τα περισσότερα του βιβλία (όχι το τελευταίο). Για κάποιο ανεξήγητο λόγο σε μένα δεν περιορίστηκε σ' αυτό το ρόλο.
2. Παράγοντας στη πολιτική σκακιέρα της Κύπρου. Οπαδός φανατικός του Σχεδίου Ανάν. Και όχι μόνο. Αν αντιλαμβάνομαι καλά τα πράματα μετείχε στα γνωστά "σεμινάρια" και "δικοινοτικά φόρουμ" οργανωμένα από τα Η.Ε. και τους Αμερικάνους που σκοπό είχαν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ λύση στο Κυπριακό λαό (αποδοχή Αναν). Σε συνέχεια αυτών, φαντάζομαι, οργάνωσε πρόσφατα και φαγοπότι με απεσταλμένους των Η.Ε.
Και λέω ότι ως ερευνητή δεν μπορείς να τον αντικρούσεις παρά μόνο με γεγονότα. Ως παράγοντα όμως που προσπαθεί να προωθήσει μια πολιτική που ο κυπριακός λαός έχει απορρίψει έχει ξεπεράσει τα όρια της δημοσιογραφίας. Και στη πολιτική (που έχει εισέλθει από μόνος του) η επίθεση (ακόμα και προσωπική) είναι θεμιτή μέθοδος. Γιατί; Διότι αν ο Μ. Δρουσιώτης θέλει να προωθήσει λύσεις που ο λαός δεν τις θέλει τότε ο "λαός" (και οποιαδήποτε ομάδα του) δικαιούται να ξεσκεπάσει οτιδήποτε ο Δρουσιώτης πράττει. Αυτό το παιγνίδι είναι συχνά βρώμικο αλλά έτσι είναι (μόνο) που αποκαλύπτονται τα πιο σοβαρά ζητήματα. Και σε συνέχεια των δικών του πολιτικών ενεργειών αναμφίβολα μπαίνει σε αμφισβήτηση και το ερευνητικό του έργο.
Αυτό που μου προξενεί κατάπληξη είναι γιατί η αριστερά συντάσσεται με το Μ. Δρουσιώτη; Άρα και με το Ανάν. Μήπως δεν έχουν καταλάβει ΑΚΟΜΑ (στες κεντρικές επιτροπές, γιατί ο κόσμος δεν αμφέβαλλε ποτέ) ότι το Ανάν ήταν και παραμένει ένα ακραίο ιμπεριαλιστικό σχέδιο κατασπάραξης της Κύπρου από τοπικό σερίφη; Και σαν τέτοιο ούτε Ε/Κ ούτε Τ/Κ έχει κατά νου να ωφελήσει.
Τώρα αρχίστε να πυροβολήτε ξανά...
Ύποπτε,
Shερετώ ΣΕ!
Επειδή δεν κατάλαβα τι θες να πεις με τις μπηχτές [ΣΟΥ] “Εν μέσω παντός υβριστικού επιθέτου ….. λέω:” και “Τώρα αρχίστε να πυροβολήτε ξανά...”, τις αντιπαρέρχομαι [δεν έχω και τη διάθεση να κάνω την Πυθία] και προχωρώ απ’ ευθείας στην ουσία των όσων γράφεις ... [Ο λόγος της καθυστέρησης μου να σχολιάσω τα λεγόμενα σου είναι γιατί μόλις πριν λίγο τα είδα – και ελπίζω να δεις κι ΕΣΥ την απάντηση μου] ...
Το άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι την τακτική που ακολουθούν ορισμένοι αριστεροί να βάζουν ταμπέλες ή/και να θεωρούν ως εχθρό όποιο δεν είναι καθαρά δικός τους [γιατί εκφράζει, ας πούμεν, αιρετικές απόψεις]. Τον αποκαλούν μάλιστα [μάλλον τον κοσμούν με διάφορους χαρακτηρισμούς] όπως “νεοταξικός”, “φιλο-ιμπεριαλιστής”, “πράκτορας των ξένων” και πλάθουν ποικίλα συνομοσιολογικά σενάρια. Προσπαθούν να διασύρουν τον αντίπαλο τους [ή τον αντιφρονούντα] να πλήξουν την αξιοπρέπεια του και να τον ξεφτιλίζουν. Στις πολιτικές συζητήσεις απαντάμε με πολιτικά επιχειρήματα ή παραθέτουμε στοιχεία και δεν αφορίζουμε αλλά ούτε κι δεν ασχολούμαστε με τη προσωπική ζωή του συζητητή μας και ούτε τον βρίζουμε όπως κάμνουν οι Ακατονόμαστοι Απο[κατα)στάτες της Δημοκρατίας στο Christofias –Watch … Και δεν σε είδα να παίρνεις θέση πάνω σ’ αυτό, αγαπητέ Ύποπτε, [έστω κι αν θεωρείς ότι “… το παιγνίδι είναι συχνά βρώμικο…”], εκτός πάλι κι αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Πως προστατεύεται η [στοιχειώδης αστική] ελευθερία της έκφρασης, ή μήπως επειδή ο Δρουσιώτης υποστήριζε [καλώς ή κακώς δεν το εξετάζω] το Σχέδιο Ανάν [που ότι και να ήταν, ιμπεριαλιστικό ή αποτέλεσμα επιδιαιτησίας, έχει περάσει πια στην ιστορία], πρέπει να τον ρίξουμε στην πυρά; Μα της ιδίας ή παρόμοιας μεταχείρισης δεν τυγχάνουν και οι κομμουνιστές σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στην Τσεχία ή τες Βαλτικές χώρες; Εκείνο που βασικά εμείς επικρίναμε με την ανάρτηση μας είναι την απαράδεκτη, χυδαία και φασιστική επίθεση που δέχτηκε ο Δρουσιώτης από διάφορα φασιστοειδή. Γιατί ΔΕΝ σχολιάζεις και την παρότρυνση του φασίστα Ρήγα για δολοφονία του Δρουσιώτη, την οποία παράθεσα στο κύριο κείμενο της ανάρτησης μου και επαναλαμβάνω κι εδώ; “Γιουσουφάκι, αλήτη, δειλέ, προδώτη. Ένας λάκκος με ασβέστη σου χρειάζεται. Ούτε καν σφαίρα στο κρανίο.”
Εκείνο όμως που ιδιαίτερα με λυπεί είναι που κάποιοι οι οποίο αρέσκονται μάλιστα να αποκαλούν και εαυτούς “Πατριώτες Αριστερούς” [και δεν αναφέρομαι σε ΣΕΝΑ, για να ξηγιόμαστε], προχωρούν σε πιο ακραίες καταστάσεις. Συντάσσονται με κάθε λογής και διαλογής εθνικιστές [ακόμα και με φασίστες – αυτό δεν σου προξενεί κατάπληξη;] και αντιδραστικούς και συντηρητικούς, ακόμα και αντικομουνιστικούς κύκλους [δεν θα αναφέρω ονόματα για την ώρα] και υιοθετούν τέτοιες διαπομπεύσεις σε βάρος άλλων, απλώς και μόνο γιατί οι τελευταίοι έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις από του παsh πατριώτες!
Τέλος να σημειώσω ότι οι σχέσεις του ΑΚΕΛ με τον Δρουσιώτη δεν είναι και τόσο αγαστές ή αρμονικές και δεν κατάλαβα που και πως η Αριστερά συντάσσεται με τον Δρουσιώτη [γιατί δεν δίνεις παραδείγματα για να τα συζητήσουμε] ή αν συμφωνεί τελικά κάπου μαζί τούτο από μόνο του αποτελεί ΤΟ προπατορικό αμάρτημα. Αν ο Δρουσιώτης εξακολουθεί ακόμα να πιστεύει στο Σχέδιο Ανάν πρόβλημα του ... Όμως γιατί δεν εκτιμούμε τη θέσει του Προέδρου που κατα κόρο επαναλαμβάνει ότι δεν θα δεχτεί επιδιαιτησίες και ότι η λύση που επιδιώκει θα είναι λύση “από τους κυπρίους για τους κυπρίους”; Τούτη η θέση αρχής δεν αποκλείει να επαναφερθεί “ένα ακραίο ιμπεριαλιστικό σχέδιο κατασπάραξης της Κύπρου από τοπικό σερίφη”;
Πέραν τούτου δεν νομίζεις ότι είναι πολύ απλοϊκό [άρα κι αντιδιαλεκτικό] το ερωτηματικό συμπέρασμα σου ότι αφού “… η αριστερά συντάσσεται με το Μ. Δρουσιώτη [...] άρα [συντάσσεται] και με το Ανάν”; Έτσι διαλεγόμαστε;
Anef_Oriwn
Σάββατο 3/10/2009 – 00:38 π.μ.
Ύποπτε,
Υ.Γ.:
{Σε συζήτηση μας στο “Νέον προλεταριακόν” Blog, αν θυμάσαι είχα υποβάλει – στην παρέμβαση μου με ημερ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 11:53 μ.μ. - κάποια συγκεκριμένα ερωτήματα– για τον Χριστοδουλίδη, για τις “αριστερίστικες καταβολές” και για την ορθότητα της υποψηφιότητας Χριστόφια - που ακόμα αναμένουν απάντηση...}
Anef_Oriwn
Σάββατο 3/10/2009 – 00:38 π.μ.
Άνευ,
σε ευχαριστώ. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός και μόνο της αξιοπρεπούς συζήτησης. Αλλά και το γεγονός ότι είμαστε σε παράλληλη θέση. Σαφώς όχι σε σύγκρουση. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να απαντήσω σε όλα στα οποία θέλω. Ίσως σε βάθος χρόνου. Είναι απλά είναι ζήτημα χρόνου, όχι διάθεσης.
Για να ξεκαθαρίσουμε όμως τα πιο σοβαρά :
1. Είναι ανάξιοι λόγου οι ύβρεις και απειλές "εθνοσωτήρων" και των περί αυτών. Γι' αυτό και τις αγνόησα. Το κάνω συχνά αυτό.
2. Οι "μπηχτές" ήταν ο τρόπος μου να πω ότι δεν θα ύβριζα και δεν θα κατ' έφευγα σε "πυροβολισμούς" και μόνο ή να πλήξω το όνομα ή την αξιοπρέπεια κάποιου.
3. Τώρα. Να πω κάτι πολύ γενικό που ίσως σου δώσει και απαντήσεις σε προηγούμενα λεχθέντα: Ο σεβασμός της προσωπικότητας και απόψεων οποιουδήποτε έχει όρια. Δηλαδή δεν είναι δυνατό να καταφεύγουμε σε αυτά τα ψευτοδιλήμματα όταν είναι περισσότερο από φανερό ότι προωθούνται ιμπεριαλιστικά σχέδια. Καταλήγουμε και πάλι στο "όταν απειλείται η ίδια η ύπαρξη μου, όταν είναι ζήτημα ζωής και θανάτου" θα πολεμήσω με οποιαδήποτε όπλα έχω. Με άλλα λόγια: τι θα πρότεινες να γίνει σε ανάλογες περιπτώσεις όπως κατά την Οκτωβριανή επανάσταση, την Κουβανική επανάσταση ή ακόμα και σήμερα τη Βολιβιανή επανάσταση; Απλά να καθίσουμε πίσω από το "είναι δικαίωμα σας να έχετε την άποψη σας" άρα να δράτε και ανενόχλητοι. Αυτή η μέθοδος δοκιμάστηκε στη Χιλή. Και είδαμε τι κρύβει ο ιμπεριαλισμός πίσω από τέτοιες έννοιες.
4. Το σχέδιο Αναν είναι πέρα για πέρα ιμπεριαλιστικό (αν διαφωνούμε σε αυτό τότε εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα). Άρα η αντίσταση σε αυτό πρέπει να είναι πρωταρχικής σημασίας. Και δεν έχει περάσει στην ιστορία. Απλά οι νεο-αποικιοκράτες ψάχνουν να βρουν συμμάχους στο εσωτερικό για να το προωθήσουν (αφού το έχουν χωνέψει ότι καμιά εξωτερική δύναμη δεν μπορεί να μας ξεγελάσει πια).
5. Πιστεύω ότι είναι προς πίστην του Προέδρου η στάση του το τελευταίο διάστημα. Μετά το Εθνικό συμβούλιο. Όμως, κατά την άποψη μου, αυτό δεν αρκεί. Γιατί αυτός σαν Γ.Γ. προώθησε και προήγαγε και έχει στελεχώσει το κόμμα του με στελέχη που δεν έχουν την διορατικότητα να αντισταθούν σε παγίδες όπως το Αναν. Και αυτό λειτουργεί σαν Δούρειος ίππος κάθε φορά που φτάνουμε σε κομβικά σημεία και δυσκολίες. Όπως το 2004 αλλά και καλή ώρα σε κανένα μήνα (και άσχετα και με τι θέλει να πράξει σαν πρόεδρος).
Αυτά τα λίγα για την ώρα!
Δημοσίευση σχολίου