Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

Ανάρτηση 51/2009 (επίκαιρη, απολίτικη, ποδοσφαιρική, ολυμπιακο-πειραιώτικη και κετσπαγική) – Το στοίshημαν!

[Σήμερα ΔΕΝ θα ασχοληθούμε καθόλου(;) με τα πολιτικά. Τώρα αν εσείς νομίσετε ότι το κείμενο μας περιέχει ή εκπέμπει και πολιτικά μηνύματα, δεν φταίμε ‘μεις!]

Σήμερα κατά τα απογεύματα [γύρω στις 5] έπιασεν με τηλέφωνο ο παρέας τζιαι κουμπάρος Πάμπος [ο Τσιόπανος]. Που το τηλέφωνον άκουσα καρκαshαλλίκκιν [φασαρία[, φωνές τζιαι κουβέντες. Υπολόγισα ότι θα ήταν [διάφοροι] στον καφενέ του Μοστή του Σικκιμέ τζιαι ‘κάμναν παshαμάν. Ομολογώ ότι παραξενεύτηκα που ήταν ‘κόμα τζιαμέ – συνήθως πάει εκεί τα απόγευμα για καφέ, πριν φύ(γ)ει για την μάντραν, αλλά φαίνεται είχε καθυστερήσει ...
Στην φωνή του [όταν ξεκίνησε να μου μιλά] διάκρινα αμέσως κάτι το χαρούμενο και φαίνεται έτρεξε να μου το πει αμέσως [έστω και μέσω του τηλεφώνου]:



- «Κουμπάρε Ουγκουτσουματσιού, [τ’ όνομα μου], ο Κετσπάγια πάππαλα που τον Ολυμπιακό πιον. Γυρεύκουμε άλλον προπονητή»!- «Ναι κουμπάρε ... [λαλώ του] ... άκουσα το τζι’ εγιώ. Είπεν το τζι’ ο “ΑΣΤΡΑς”, η ώρα δκυό. Είχαν τζιαι ανταπόκριση που την Αθήνα, τζι’ ο ανταποκριτής είπεν ότι οι ποδοσφαιριστές είχαν παράπονα που το Κετσπάγια γιατί εμίλα τους “γαλλικά”»... [Τούτο φυσικά εν το κατάλαβα ... Μα αφού ο Κετσπάγια ξέρει ελληνικά, γιατί να τους μιλά “γαλλικά”; Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Λαλείτε να επήεν να το παίξει ευγενής;]- «Όι κουμπάρε [λαλεί μου ο Πάμπος] ... Κάτι άλλο εν ννα εγίνηκεν. Πότε έμαθεν, σιόρ, τα γαλλικά, τούτος. Σίουρα εν ννα ξιτιμαζεν τους παίχτες! Ενόμισεν ότι εν στην “Ανόρθωση" ‘κόμα»- «Άτε ρε κουμπάρε [λαλώ του] ... εν κατζιήες τούτα».- "Τέλος πάντων [λαλεί μου], τούτα ξανακουβεντιάζουμεν τα ... Τώρα πρέπει να κανονίσουμε να πάμεν να φάμεν το στοίshημαν".

{Εδώ θα κάνω μια παρένθεση και θα πω ότι ο κουμπάρος ο Πάμπος (φανατικός οπαδός του Ολυμπιακού – ενθουσιάζεται άμα θωρεί το κότσιηνον το χρώμαν), είχε πάει στοίshημαν με τον Ρωτήν τον Κατσελλάρην, ότι ο Κόκκαλης είχεν να δκιώξει τον Κετσπάγια, που τον Ολυμπιακό (την ομάδα του Πειραιά) πριν το τέλος του Οκτώβρη. Ο Ρωτής, ένας φανατικός “Συναγερμικός”, τζι’ Ανορθωσιάτης τζιαι κολλημένος φιλο-Κετσπαγικός, ελάλεν πως ο Κετσπάγιας εν να βκάλει την χρονιά γιατί εν μεγάλος προπονητής. Όμως ποττέ μου εν εκατάλαβα, τζι’ εν τον ερώτησαν τζιόλας, αν με το “χρονιά” εννοούσε ημερολογιακή χρονιά ή ποδοσφαιρική. Να συμπληρώσω ότι σχετική αναφορά για το θέμα αυτό και τες απόψεις του κουμπάρου του Πάμπου έκαμα και στην τουρλού – τουρλού ανάρτηση μου με αρ. 31/2009 στο σημείο 4.
Μεταφέρω εδώ τι είχα ακριβώς γράψει τότε εκεί [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2009/06/312009-15.html]:

« 4. Ο Κετσμπάγια στον Ολυμπιακό Πειραιώς:
Ο παρέας μου ο Πάμπος ο Τσιόπανος συνεπής στο να υποστηρίζει ότι έχει σχέση με το χρώμα το κόκκινο (τες επαναστάσεις που ανεμίζουν κόκκινες σημαίες, τον έρωτα που ανάβει φωτιές με κόκκινες λάμψεις, τον Ολυμπιακό του Πειραιά, την Liverpool, τζιαι την Σαλαμινάκκα – όμως εν τζιαι νάκκον κάποτε τζιαι καμπόσο Ομονοιάτης (άμα πικκαριστεί με τους Ανορθωσιάτες – δεν έχει υιοθετήσει το σύνθημα “για την Αμμοχωστο”), αλλά τζιαι με την Τσε Σε Κα της Σόφιας), άμα άκουσε ότι ο Κετσμπάγια ανάλαβε προπονητής του Ολυμπιακού (τον προσέλαβε ο Κόκκαλης πριν μερικές βδομάδες) κατ’ αρχάς εστραβομουτσούνιασεν! “Μα ίνταμ που γυρέφκει σιόρ, ένας φασίστας σ’ ένα αριστερό σωματείο” – είπεν, γιατί θεωρεί τον Ολυμπιακό αριστερό σωματείο (θα σας εξηγήσω κάποια άλλη φορά το πως και το γιατί). Μετά επήεν στοίshιμαν με τον Ρωτήν (που το Ερωτόκριτος) τον Κατσελλάρη ότι εν θα προλάβει να παρακολουθήσει (ο Κετσμπάγια) την παρέλαση για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου στην Αθήνα, γιατί ως τότε (όπως λαλεί ο Πάμπατσος) ο Κετσμπάγιας, θα έχει μαλώσει 20 φορές με τον Κόκκαλη τζιαι οι μισοί παίχτες εν να είναι αγκρισμένοι μαζί του ή ο Κετσμπάγιας shυλλοφαημένος μαζί τους ! Η πλάκα είναι ότι οι “Ολυμπιακοί” της Λεμεσού εκάμαν του τζιαι υποδοχές “ήρωα” πριν λίγες μέρες ...».}

[Τέλος της παρένθεσης ... Παραθέτω τη συνέχεια της κουβέντας μου με τον Πάμπατσον]:
- «Τζιαι ίντα στοίshημαν εβάλετε τελικά;» [ρωτώ].- «Δκυο τουζίνες αμπελοπούλια … [λαλεί μου] ... τζιαι ποτόν με ουίσκι “Chivas Regal”, τζιείνον που σου αρέσκει. Τζιαι ξέρεις ότι είπαμε να πάρουμε ο καθένας στο τραπέζι που δκυο ακόμα άτομα για παρέα. Τζιείνος εν ννα πάρει δκυο Ανορθωσιάτες, τον Στυλλή τον Τσιλλάρα τζιαι τον Παή τον [άλλο τον] Κατσελλάρη. Εγιώ εσκέφτηκα να έρτεις ΕΣΟΥ κουμπάρε, τζι' εσκέφτηκα να πεις τζιαι του κουμπάρου σου του Μάsshου του Καλουψιή, να 'ρτει τζιαι τζιείνος. Πέρκι μας κανονίσει τζιαι τα αμπελοπούλια, γιατί που εν ννα τα έβρουμεν, έτσι εποχήν! [Εδώ θα κάνω μιαν δεύτερη παρένθεση για να πω ότι ο άλλος ο κουμπάρος ο Μάsshος είναι “άρρωστος” (έχει πάθος) με το κυνήγι].- «Μα αφού εν τον κάμνουν χάζιν κουμπάρε ... [απαντώ του εγώ]. Ξέρεις άμα πιει τζιαι κανένα τζιαι ξεκινήσει να λαλεί τζιαι να κατηγορεί τους φασίστες, τζιαι τους εβραιομασόνους [όπως τους λαλεί], τζιαι να λέει ότι εν να τους κανονίσουν ούλλους τούτους οι κινέζοι τζιαι οι ρώσσοι που εξεκινήσαν τζιαι ξυπνούν πάλαι [όπως λαλεί], οι άλλοι ξινίζουν τα μούτρα τους»!- «Ξερω το [απαντά μου ο Πάμπος], αλλά εν καλό παιδίν ο Μάsshος, τζι’ αρέσκει μου που τους πικκάρει. Αλλά εν τζι’ ο μόνος που μπορεί να μας κανονίσει αμπελοπούλια. Εν ννα τα συνάξει λλία λλία, για [ή] με τα βερκά [ή] για με τον shεπέττον. Εν κάνει που εν απαγορευμένα, εν εφανήκαν [δεν εμφανίστηκαν] ‘κόμα, αλλά εν ννα τζιαι μιαν κοπήν ριάλλια [πολύ ακριβά]».- «Μα καλά κουμπάρε, εν ανάγκη να φαμε αμπελοπούλια. Να μας πάρουν πρέφαν, τζιαι να μας πάρουν τζιαι μέσα; Τζιαι σάστα τζιαι γύραν τζιαμέ! Εν ννα λαλούν τζιαι να γράφουν στες εφημερίδες τους ότι Οι ασυνείδητοι Ακελικοί έχουν τελείως αποθρασύνει - πιάστηκαν έπ’ αυτοφώρω να τρωνε αμπελοπούλια. Δεν σέβονται καθόλου το ευρωπαϊκό πρόσωπο της χώρας μας”; Εν περνούμε τζιαι με κανέναν τρυ(γ)όνι, για καμμιάν δακκανούραν»;- «Με φοάσαι κουμπάρε [λαλεί μου ο Πάμπαρος]. Έχουμεν κυβέρνηση δική μας τωρά, τζιαι εν ννα φοούμαστεν που έτσι πράματα. Εξ άλλου εν ννα τζι’ οι άλλοι μαζί μας, οι δκυό εν του Δησύ τζι’ ο ένας του Δήκο. Τούτοι έχουν ούλλους τους αστυνομικούς τζιαι τους θηροφύλακες δικούς τους, τζιαι ταϊσμένους!!! Μια χαρά εν νάναι! Λοιπόν κάμε κουβέντα με τον Μάsshον, τζιαι να βρεθούμε άρκοψες να τα πουμέντε. Τούτον εν μιάλο [μεγάλο] γεγονός τζιαι πρέπει να το γιορτάσουμε όπως πρέπει! Όι εν να ‘χω το Ρωτούιν να μου κάμνει τον καμπόσο. Τζι’ ο Κετσπάγιας, τζι’ ο Κετσπάγιας του! Εν θα τον ι-ξιχάσω κουμπαρε, τον Ρωτήν, τότε που με περίπαιζεν με τον Ράουφμαν. "Τζι’ ο Ράουφμαν, τζι’ ο Ράουφμαν σου", ελάλεν μου, τότε που παίξαμεν μαζί τους τζιαι έχασεν το πέναλτι ο Ράουφμαν, τζιαι χάσαμεν στο τέλος τζιαι το πρωτάθλημαν! [Ο Πάμπος εν ι-ξιχάννει εύκολα. Κρατεί άκκαμμαν σαν τον κάμηλον!]. Όμως ρε κουμπάρε, για να 'μαι τζιαι ειλικρινής ελυπήθηκα τον τζιαι νάκκον, τον Κετσπάγια. Υπολόγιζα ότι είχεν να βκάλει τουλάχιστον τον Σεπτέμβρη τζιει κάτω στον Περαία. Αλλά ο Κόκκαλης φαίνεται εν έπαιρνε υπομονή! Ο Κετσπάγια ενόμισεν ότι εν ννα την περάσει όπως επερνούσεν στην "Ανόρθωσην"! Λαλείς να έρτει δακάτω να παρακολουθήσει τζιαι την παρέλαση μας για την 1ην τ’ Οκτώβρη;»
Έτσι είχεν η κουβέντα μας το δείλις με τον κουμπάρον τον Πάμπον. Ήδη εμίλησα τζιαι με τον κουμπάρον τον Μάsshον, τζιαι ενθουσιάστηκεν! ["Καλά να πάθει ο εβραιομασόνος" - είπεν]. Τζιαι είπεν εν οκκέι για τα αμπελοπούλια! Το ερώτημα όμως για μένα [που κάμνω τζιαι το οικολόγον] εξελίσσεται σε Μέγα Σεξ-πυρ-ικό δίλημα: “To EAT them, or NOT to EAT them”?!Είδομεν ...
Anef_Oriwn
Τρίτη 15/9/2009

15 σχόλια:

rose είπε...

:-))))))))))))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ...ΕΛΕΙΝΟΣ!!!!

Anef_Oriwn είπε...

Ελεεινέ ανορθόγραφε κι Ανώνυμε,
Μήπως με το “ΕΛΕΙΝΟΣ” [ελεινός;;;], θες να πεις “ελεεινός”;

politispittas είπε...

Σπαταλημένο ταλέντο! Πρέπει να κάτσεις κάτω και να γράψεις σατυρικά μονόπρακτα! Γιατί δεν στέλνεις ιδέες στις «Αντιναχτές»; Άκουσα πως ψάχνουν!

Anef_Oriwn είπε...

PolitisPittas,
Θέλεις να πεις ότι εκατάλαβες ούλλα τα κυπριακά μου;
Για το [υποτιθέμενο] ταλέντο ... ακροβατώ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ....ΑΝΕΚΔΟΙΗΓΗΤΟΣ....KEEP WALKING!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

να μεν παεις αποκλειεται..
οποτε μπορει να φαεις σαλατα τζαι
1. να πεις κατι οικολογικο τζαι να σε δουν σαν εξωγηινο
2. να πεις οτι καμνεις αποτοξινωση που το κρεας..ρυθμιση των ενεργειακων ρευματων κινεζικα..παλε εν να σε δουν με το μισο αλλα του μασσιου μπορει να του αρεσει που εν να συρεις το κινεζικο μεσα..
3. να το καμεις να μεν φαινεται..[δυσκολο αλλα στην απελπισια των επιλογων..εν η σιηροτερη επιλογη ομως γιατι εν να εσιεις εννοια]

4. να φαεις..τζαι να γραψεις αμαρτιαν στον αγωνα για την απελευθερωμενη κοινωνια...

οτι τζαι να καμεις..απολαυσε τον διονυσο..
:)
π.

Anef_Oriwn είπε...

Λαλείτε, ο ανεκδιήγητος Ανώνυμος πιο πάνω [όχι ο Π.] έγραψε τη λέξη “ΑΝΕΚΔΟΙΗΓΗΤΟΣ” με οι, γιατί νομίζει ότι η εν λόγω λέξη προέρχεται από το ρήμα “δοιηκώ”;

Ανώνυμος είπε...

Α, είσαι και μορφωμένο πεδί-μπράβο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αιολος είπε...

Σαν Πειραιώτης να πω ότι χάρηκα ιδιαίτερα που η Εθνική Ελλάδος χτες τσάκισε τους κωλότουρκους στο μπάσκετ, πάντα τέτοια παιδιά.

Ανώνυμος είπε...

Μην του λες τέτοια και ζαλιστεί που έχασε η αγαπημένη του ομάδα

Anef_Oriwn είπε...

Π.,
Shερετώ ΣΕ! [Τζι’ έστω τζιαι κάπως καθυστερημένα να πω λίγα λόγια και σκέψεις που προκύπτουν από τα όσα μου γράφεις] ..

Αναφορικά με το “Σεξ-πυρ-ικό” δίλημμα για την βρώση [μάλλον καταβρόχθιση] αμπελοπουλιών, να πω την αλήθκεια, πιο πολύ τούτο ήταν ρητορικό. Προσωπικά δεν έχω τέτοια ηθικά (ψευτο)διλήμματα [και δη όταν τούτα έχουν σχέση με το φαΐ], ούτε κ’ έρχεται τα βράδια στον ύπνο μου η οικολογική μου συνείδηση να με ανακατώσει και να με ταράξει [μόνο το στομάχι μου αν έχω βαρυφάει ή βαρυπιεί]. Τέτοια βασανιστικά συνειδησιακά ερωτήματα τ’ αφήνω στου θρησκεύοντες, που μπαίνουν σε γαστρονομικούς πειρασμούς όταν νηστεύουν, μια και έχουν αποδεχτεί την ποινικοποίηση [από τους παπάδες] του φαγητού ...

Anef_Oriwn είπε...

[Η συνέχεια ...]

Το ζήτημα με τ’ αμπελοπούλια δεν έγκειτα στο ότι θα τα φαει κάποιος σ’ ένα κλειστό κύκλο ή σε μια παρέα [όπως καλή ώρα θα κάνουμε εμείς σε λίγες μέρες για το στοίshημαν, ή όπως κάναμε ψες όταν μας κάλεσε οικογενειακώς για τραπέζι σπίτι του ο κουμπάρος ο Μάσσιος], αλλά η υποκρισία που υπάρχει γύρω απ’ αυτό το θέμα. Τα αμπελοπούλια είναι απαγορευμένος αλλά εκλεκτός και αρκετά ακριβούτσικος μεζές [μια ντουζίνα αμπελοπούλια μαθισμένα και αγορασμένα απ’ ευθείας από τον αμπελοπουλλοσυνάχτην στοιχίζει γυρω στα 45 ευρά]. Αυτόν τον μεζέν όμως εξακολουθούν ΟΛΟΙ να ΤΟΝ τρωνε, ακόμα και πολιτικοί και μάλιστα σερβίρεται και σε ταβέρνες και εστιατόρια [συχνά καμουφλαρισμενα]!!! [Φαίνεται σημασία έχει με ποιους κάθεσαι και τα τρως].
Αφού θέλουν [οικολόγοι και πολιτικοί] να σταματήσουν ή έστω να περιορίσουν στο ελάχιστο το κυνήγι των αμπελοπουλιών γιατί δεν απαγορεύουν τη εισαγωγή των δικτύων ή γιατί δεν κάνει πιο τακτικές περιπολίες η θήρα για να κατάσχει όλα αυτά τα μηχανούθκια [κασετόφωνα] που τα βράδια [από τα μεσάνυχτα ή και από πριν ακόμα] παίζουν κελαηδήματα πουλιών με σκοπό να τα ελκύσουν και να τα κατεβάσουν κάτω στη γη ενώ περνούν [ταξιδεύουν στον ουρανό] για άλλους τόπους και προορισμούς, με σκοπό να τα παγιδεύσουν στα δίκτυα ή να τα κυνηγήσουν πιο εύκολα αφού είναι σε κοπάδια πλέον; [Εδώ και καμιά 10ρια μέρες νωρίς το πρωί – γύρω στες έξι με εξέμιση όταν αρχίζει και έχει ικανοποιητικό φως– και για κανένα 20λεπτο άκουω μαζικούς και συνεχείς πυροβολισμούς από κυνηγετικά όπλα. Οι κυνηγοί στο χωριό σκοτώνουν λακτοκουντούρκα (ορτύκια) που μαζεύτηκαν σε χωράφια δια της μεθόδου των μηχανουθκιών με τα κελαδήματα].
Όλ’ αυτά τα συζητήσαμε ψες με τον κουμπάρο τον Μάσσιον, μεταξύ των πινιών του ουισκιού και του μασήματος κανενός αμπελοπουλιού ή ορτυκιού [τα πρώτα γίνονται βραστά ενώ τα δεύτερα είναι πολύ ωραία στα κάρβουνα].
Ο Μάshιος επιμένει τζιαι λαλεί [τζιαι οφείλω να πω ότι έχει δίκιο] ότι το κυνήγι των αμπελοπουλιών [τζιείνος παίζει τα με το “Φλομπέρ”] αποτελούσε μια φθινοπωρινή παραδοσιακή ασχολία των αγροτών [αποτελούσε συστατικό στοιχείο της αγροτικής ζωής] και κατ’ επέκταση κι ένα παραδοσιακό μεζέ [σύμφωνα με διάφορες πηγές κάποτε κατα τα μεσαιωνικά χρόνια γίνονταν και εξαγωγές ξιδάτων αμπελοπουλιών φυλαγμένων σε φίζες (γυάλες που να κλείνουν αεροστεγώς) στην Βενετία]. Γιατί ας πούμεν είναι νόμιμο το κόψιμο και η κατανάλωση των αγρελιών ή των πάγκαλων ή των καφκαρούων; Τότε το κυνήγι ή μάλλον η σύλληψη των αμπελοπουλιών ή/και άλλων μικροπουλιών [μούγιοι, μαυροτζιεφάλια, συκαλλίδες, δακκανούρες, κοτσιηνοπάππουφοι] γινόταν με βερκά [ξόβεργα] – ήταν κι αυτό κάτι το παραδοσιακό. Να σηκωθείς που τες αβκάες να πάεις να στήσεις τα βερκά τζιαι μετά να κάμεις τζιαι διάφορες δουλειές στα χωράφκια.
[Τελευταία διάβασα στην εφημερίδα ότι έχει και “Σύνδεσμο Φίλων Ξόβεργων”, που ζήτησε να έχει και συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών, αλλά δεν τους δέχτηκε].
Μετά όμως [και μέχρι σήμερα ακόμα που η παγίδευση των αμπελοπουλιών έχει ποινικοποιηθεί και θεωρείται εγκληματική και κολάσιμη πράξη] μπήκαν στο παιχνίδι [όπως είπα και πιο πάνω] τα μηχανούθκια με τα ηχογραφημένα κελαηδήματα των πουλιών που συνέτειναν στη μαζική πλέον παγίδευση και σύλληψη τους και στη συνεπακόλουθη [επαγγελματική] εμπορική εκμετάλλευση τους. Από χόμπι έγινε για κάποιους και μια ασχολία με καλά έσοδα. Σε χώρια κοντά στη θάλασσα έγιναν επεμβάσεις σε χαμιτική ή/και δασική γη όπου δημιουργήθηκαν μικρά δασύλλια με ακακίες για να τραβούν καλύτερα τα πουλιά. “Ουδέν κακό αμιγές καλού” – που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών και υμών πρόγονοι. Δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργηθεί και πράσινο, που λόγω όμως της απαγόρευσης πλέον των αμπελοπουλιών παει να ξεράνει και να χαθεί.

Τέλος το δίλημμα “To EAT them, or NOT to EAT them”, προέκυψε ως αστείο [και πλάκα] όταν πέρσι κάπου τον Οκτώβρη όταν ο κουμπάρος ο Μάσσιος έφερεν μου [ως δώρο στο σπίτι] δκυό ντουζίνες αμπελοπούλια, τα οποία φυσικά και περιποιηθήκαμε δεόντως!

Anef_Oriwn
Κυριακή 20/9/2009 – 1:08 μ.μ.