Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009
Ανάρτηση 55/2009 [έκτακτη, φιλο-μεταναστευτική κι ανθρωποκεντρική] – Οι σκούπες είναι για τα σκουπίδια, κι όχι για τους ανθρώπους …
Το Blog αυτό και ο “Anef_Oriwn” διαχειριστής του, έχοντας ως σταθερή και διαχρονική αρχή τον απόλυτο σεβασμό και την υπεράσπιση της ανθρώπινης [ατομικής] αξιοπρέπειας [ας παινέψουμε και λίγο το σπίτι μας], ΔΕΝ μπορούσαν να μείνουν απαθείς κι αδιάφοροι και να μην πάρουν θέση καταδίκης των απαράδεχτων και απάνθρωπων μεθόδων και πρακτικών που χρησιμοποίησε προψές η Αστυνομία σε επιχείρηση “σκούπα” [κάποιοι αποκάλεσαν την “επιχείρηση” και πογκρόμ και μάλιστα “αριστερό πογκρόμ” – ο “Πολίτης” του Σαββάτου, λόγου χάριν] ενάντια σε [οικονομικούς] μετανάστες [“λαθραίους” – άραγε η ζωή είναι λαθραία; - και νόμιμους] στην παλιά Λευκωσία [στο υπό εκκόλαψη ή/και διαμόρφωση εκεί γκέτο των μεταναστών].
Η Αστυνομία αφέθηκε [ή και της δόθηκε εντολή κάτω από την πίεση και ξενοφοβικών συνδρόμων] να καθαρίσει την παλιά Λευκωσία. Κι αυτή στην ουσία έκαμε παράσταση επίδειξης [αστυνομικής] δύναμης και εξευτελισμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ... Τούτο μάλιστα έγινε σε μια περιοχή υποβαθμισμένη και υπό το πρόσχημα της εμπέδωσης της τάξης και της ασφάλειας [σας θυμίζει κάτι αυτό;] αλλά και της πάταξης της ούτω καλούμενης λαθρομετανάστευσης [προβληματιστήκαμε άραγε, γιατί υπάρχει τέλος πάντων αυτό το "κολάσιμο αμαρτημα" της λαθρομετανάστευσης;] Με την κάλυψη μάλιστα και των τηλεοπτικών συνεργείων, ένστολοι και μη αστυνομικοί, έσερναν με χειροπέδες όποιον μελαψό και Ασιάτη έβρισκαν μπροστά τους. Πραγματοποιήθηκαν έρευνες σε “σπίτια” που θύμιζαν αποθήκες ψυχών, αλλά ΔΕΝ καταγγέλθηκε κανένας ημεδαπός ιδιοκτήτης. Οι συλλήψεις των αλλοδαπών έγιναν την ώρα που οι περισσότεροι βγήκαν στο δρόμο για το παράνομο μεροκάματο, αλλά δεν συνελήφθη κανένας ημεδαπός εργοδότης που εκμεταλλεύεται πιο φτηνά εργατικά τους χέρια. Περίπου 250 αστυνομικοί συνέλαβαν 150 μετανάστες εκ των οποίων μόνο οι 36 αποδείχθηκε ότι διέμεναν παράνομα στην Κύπρο. Συνελήφθησαν και 12 αλλοδαποί για τα επεισόδια στο τέμενος Ομεριέ. H Αστυνομία, για ακόμη μία φορά, ανταποκρίθηκε θετικά στη ρατσιστική υστερία όσων ζητούν να «καθαρίσει» η παλιά Λευκωσία. Άραγε με 48 αλλοδαπούς λιγότερους καθάρισε;
Όπως έγραφε διερωτώμενος κι ο Γιώργος Κασκάνης χτες στον “Πολίτη”:
“Κείνος ο νεαρός που συνέλαβε ο φακός με τις μπογιάδες στα ρούχα και το βλέμμα της απόγνωσης, για πού το είχε βάλει χαράματα; Μήπως για την οικία κάποιου «νόμιμου πολίτη» που ήθελε βάψιμο με χαμηλή ταρίφα; Σε ποιανού το σπίτι διέμενε; Σε ποιον εργοδότη εργαζόταν; Όλοι αυτοί είναι άνθρωποι, μόνο ο μελαψός νεαρός που του πέρασαν με βία τις χειροπέδες, είναι κάτι άλλο; Είναι -λέει- «παράνομος». Ουδείς υποστηρίζει ότι πρέπει ή μπορούμε να γίνουμε ξέφραγο αμπέλι. Αλλά και ουδείς πρέπει να πιστεύει πως αυτός ο νεαρός, και ο κάθε ταλαιπωρημένος μετανάστης, έφθασε μέχρι εδώ γιατί δεν είχε κάτι καλύτερο να κάνει. Όπως κάθε άνθρωπος, δικαιούνται και αυτοί λίγο σεβασμό. Ακόμα και την ώρα της σύλληψής τους...”
Κάθε πραγματικά ανθρώπινη συνείδηση δεν μπορεί να μην εξεγείρεται ενάντια σε τέτοιες απαράδεχτες πράξεις και ενέργειες που εξευτελίζουν την αξιοπρέπεια άλλων ανθρώπων [όποιοι και να ‘ναι αυτοί] και που τους υποβαθμίζουν ως ανθρώπινα όντα.
Φυσικά και η ανοχή στη δημιουργία “γκέτο”, όπως το εκκολαπτόμενο στην παλιά Λευκωσία, και τα συνεπακόλουθα της γκετοποίησης [όπως η περιθωριοποίηση, η αύξηση της εγκληματικότητας και οι πανάθλιες και απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης] αποτελούν εξ ίσου απαράδεχτες καταστάσεις. Όμως κάποιοι τα ανέχονται όλ’ αυτά, είτε γιατί δεν τολμούν είτε γιατί δεν θέλουν να αγγίξουν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα που αναπτύσσονται και υπάρχουν πίσω από [ή μαζί με] τέτοια φαινόμενα.
Αυτό όμως που με στεναχωρεί και με λυπεί περισσότερο είναι το γεγονός ότι στην διακυβέρνηση του τόπου βρίσκεται αυτά τα χρόνια μια Αριστερή [ή έστω αριστερίζουσα] Κυβέρνηση και οι εξασκούντες την πολιτική θα ‘πρεπε να έχουν αυξημένες ευαισθησίες προς κι αυτούς τους ανθρώπους! Δεν λέω ούτε υπονοώ ότι οι [αριστεροί] κυβερνώντες έχασαν τον ανθρωπισμό τους αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως λειτουργούν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί του αστικού κράτους...
Δυστυχώς η χθεσινή αστυνομική εισβολή στην παλιά Λευκωσία και ο εξευτελιστικός τρόπος σύλληψης και φυλάκισης παράνομων μεταναστών, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες που κατέγραφαν τη μεγάλη “επιτυχία”, δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις τακτικές που επιλέγουν οι πιο δεξιές κυβερνήσεις. Σε τίποτα απολύτως! Ήταν η ίδια παράσταση με τους ίδιους πρωταγωνιστές και τα ίδια θύματα. Και τούτο δείχνει ότι ο αναχρονιστικός κατασταλτικός και επιθετικός χαρακτήρας των σωμάτων ασφάλειας σ’ ένα αστικό κράτος δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί [ν’ αλλάξει] χωρίς ριζοσπαστικές αλλαγές γενικότερα στην κοινωνία και τις δομές της ...
Φυσικά ο Υπουργός Εσωτερικών Νεοκλής Συλικιώτης διαφοροποιήθηκε από αυτές τες ενέργειες [της Αστυνομίας] δηλώνοντας ότι:
“Με τη φόρα που πήραν, αν βρισκόμουν κι εγώ στο κέντρο [της Λευκωσίας] εκείνη τη στιγμή, θα είχαν συλλάβει και μένα [...]. Τέτοια πράγματα δεν επιτρέπεται να γίνονται, τα θεωρώ λανθασμένα! Δεν μπορούμε αδιάκριτα να κάνουμε τέτοιες επιχειρήσεις!”
Εφ’ όσο όμως δεν υπάρχει μια ολοκληρωμένη μεταναστευτική πολιτική από πλευράς της πολιτείας και πρόγραμμα ένταξης των μεταναστών στην κυπριακή κοινωνία τέτοιες πρακτικές που ενισχύουν και τα ξενοφοβικά σύνδρομα δεν αποκλείεται να επαναληφθούν ή/και να επικροτούνται.
Διερωτούμαι όμως [τζιαι δκιαολίζομαι]:
Γιατί η Αστυνομία δεν ενεργεί με τον ίδιο τρόπο [και ο πολιτικός της προϊστάμενος δεν δίνει τέτοιες οδηγίες] για την πάταξη και του οργανωμένου εγκλήματος [ναρκωτικά, πορνεία, σωματεμπορία, πώληση προστασίας, οργανωμένη λαθροθηρία] ή μήπως τζιαμέ τρέμει ο κώλος τους; Τελικά λαλείτε τούτην την επιχείρηση να την έκαμαν για να ανυψώσουν το καταρρακωμένο κύρος τους που εξευτελίστηκε λόγω της αδυναμίας τους να συλλάβουν έστω και ένα κακοποιό στοιχείο [απ’ αυτά που κυριαρχούν και δρουν τες νύχτες], να τους προσάψουν κατηγόριες και να τους οδηγήσουν στα δικαστήρια, για πράξεις του κοινού ποινικού δικαίου; Πως τέλος πάντων προστατεύουν τους νομοταγείς και φιλήσυχους πολίτες από πόμπες ή ρίψεις πυροβολισμών κατα των σπιτιών τους που μπορεί να κάμουν τέτοιοι εγκληματίες ή τα τσογλάνια τους, γιατί έτσι τους εκάπνισε, ή για προσωπικούς λόγους, ας πούμεν, ή ακόμα και κατα λάθος; Το αισθημα ασφάλειας του πολίτη εξασφαλίζεται με το κυνήγι των "λαθρομεταναστών";
Άντε να μεν ανοίξω το στόμα μου ...
Τέλος παραθέτω το link: http://thetrim1.blogspot.com/2009/09/blog-post.html, που παραπέμπει στο τελευταίο post στο Blog του Νίκου Τριμικλινιώτη όπου υπάρχει και ένα κείμενο – καταγγελία του Κυπριακού Παρατηρητήριου για τον Ρατσισμό και την Ξενοφοβία ...
Αρκετά ενδιαφέρον είναι και το σημερινό άρθρο του Διονύση Διονυσίου στον “Πολίτη” με τίτλο “Υποκρισία έναντι των μεταναστών” – link: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=898812&-V=archivearticles&-p
Anef_Oriwn
Κυριακή 27/9/2009
********************
Υστερόγραφον – Προσθήκη (28/9/2009):
Παρεμβαίνω για να ευχαριστήσω τον αγαπητό φίλο PolitisPittas για την προβολή που έκαμε της ανάρτησης [μας] αυτής στο Blog του ... Με έκτακτη προσθήκη στο κυρίως κείμενο της τελευταίας του ανάρτησης [που έχει ως θέμα τις επικείμενες ελληνικές εκλογές] έκαμε αναφορά και στα απαράδεχτα γεγονότα της [αστυνομικής] “σκούπας” κατά το μεταναστών, παραπέμποντας τους αναγνώστες του Blog του και στο δικό μας κείμενο ... [Link: http://politispittas.blogspot.com/2009/09/blog-post_26.html].
Πιστεύω ότι η ευρύτερη κοινωνική ευαισθητοποίηση, παρέμβαση και κινητοποίηση θα αποτρέψει [ή έστω θα περιορίσει στο ελάχιστο] τέτοιες [αστυνομικές] εκκαθαριστικές και απαξιωτικές [για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια] ενέργειες. Παράλληλα θα αναγκαστούν τα διάφορα κέντρα εξουσίας και διαμόρφωσης της κοινής γνώμης να διαφοροποιήσουν τη στάση τους ή/και να αποβάλουν τα ξενοφοβικά τους σύνδρομα.
Anef_Oriwn
Δευτέρα 28/9/2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
32 σχόλια:
Καινούρια συζήτηση στο κυπριακό καφενείο: Ελληνικές εκλογές!
http://kypriakokafeneio.blogspot.com
Άλλο ένα απόλυτο αίσχος. Έκανα και εγώ σήμερα ένα μικρό έκτακτο σημείωμα, κυρίως για να παραπέμψω στην ανάρτησή σου...
''Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών απο τους εργοδότες είναι η διαιώνηση της σκλαβιας''
Το συγκεκριμένο απόσπασμα του Μαρξ είναι από το άρθρο του "Μια Προειδοποίηση", που γράφτηκε το 1865 και δημοσιεύτηκε σε τρεις εφημερίδες το 1866.
Μπορείτε να το βρείτε στο Marxist Internet Archive, με τον τίτλο "A warning".
Αγαπητέ Γιώργο Πίττα,
Σ’ ευχαριστώ για την αναφορά [που έκαμες στο Blog σου] για την ανάρτηση μας με θέμα την αστυνομική “σκούπα” ...
Πιστεύω ότι η ευρύτερη κοινωνική ευαισθητοποίηση, παρέμβαση και κινητοποίηση θα αποτρέψει [ή έστω θα περιορίσει στο ελάχιστο] τέτοιες [αστυνομικές] εκκαθαριστικές και απαξιωτικές [για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια] ενέργειες. Παράλληλα θα αναγκαστούν τα διάφορα κέντρα εξουσίας και διαμόρφωσης της κοινής γνώμης να διαφοροποιήσουν τη στάση τους ή/και να αποβάλουν τα ξενοφοβικά τους σύνδρομα.
**********
Aiolε,
Και η διαιώνιση της σκλαβιάς σε τι αποσκοπεί;
Anef_Oriwn
Δευτέρα 28/9/2009 – 9:38 μ.μ.
Δεν πιστεύω πως το τι έγινε δεν είχε τη συγκατάθεση του Χριστόφια. Αν δεν την είχε, δεοδμένου ότι ξανάγινε επί προεδρίας του παρόμοια επιχείρηση, θα είχε ζητήσει εδώ και πολύ καιρό την παραίτηση των υπευθύνων.
Τώρα το τι βιώνουμε είανι την υποκριτική αγανάκτηση αριστερών της δεκάρας
Αντιπολιτευόμενε,
Δικαιούσαι να [ΜΗΝ] πιστεύεις ότι θέλεις [για συγκαταθέσεις και τα τοιαύτα], όμως τούτα ΔΕΝ τεκμηριώνονται με υποθέσεις και καλό είναι να μας πεις κι ΕΜΑΣ να μάθουμε ποια ήταν ή άλλη η «παρόμοια επιχείρηση».
Πέραν τούτου επειδή εγώ [προσωπικά] ΔΕΝ πιστεύω ότι τα προβλήματα [κι αυτό των μεταναστών] λύνονται με αφορισμούς που μιλούν για «την υποκριτική αγανάκτηση αριστερών της δεκάρας», θα παρακαλούσα [έστω για χάριν της συζήτησης] να είχαμε τες δικές σου απόψεις για το πως αντιμετωπίζεται και λύνεται [ή τουλάχιστον απαμβλύνεται] το πρόβλημα [ή έστω ζήτημα] των μεταναστών [της εισόδου τους στην Κύπρο, της στέγασης τους, της απασχόλησης τους, της μόρφωσης τους και τα λοιπά] ...
Anef_Oriwn
Δευτέρα 28/9/2009 – 11:18 μ.μ.
Ρωτώ όλους τους μεταναστοπατέρες:
Υπάρχουν νόμοι εδώ; Και τι λένε οι νόμοι για τους παράνομους μετανάστες; Πόσους έχετε υπόψη για να φιλοξενήσετε στην Κύπρο; Σας πειράζει αν γίνουμε μειονότητα; Σας πειράζει αν την αδελφή σας τη βιάζει ένας Αφγανός Ταλιμπάν; Πόσους μετανάστες θα βαζατε σπίτι σας να κοιμηθούν μαζί σας; Είχατε ποτέ ερωτική φαντασίωση με την Ηλιάνα Νικολάου;
Νόμοι υπάρχουν αμμά για κάποιο περίεργο λόγο εν ιδιαίτερα ελαστικοί τζε σχεδόν πάντα τερκάζουν εναντίων των μη εχόντων.
Να "γίνουμε μειοψηφία" εννοείτε τους Κυπραίους, τους ελληνοκύπριους? Ο μεγαλύττερος κίνδυνος τζε για τα δκιό εν η τουρκοποίηση της χώρας αν αρκήσουμε να συμφωνήσουμε λύση. Ναι πειράζει με αλλά τουλάχιστον έχω την συνείδηση μου ήσυχη, γιατί όταν ο Χριστόφκιας ελάλεν "άλλαξε σιορ ο άθρωπος" εν το επίστεψα τζε άμα μου είπε να ψηφίσω Οϊ για να προστατεύσει το κόμμα εγώ εν ακολούθησα.
Ευτυχώς εν κατατρέχουμε σε φοβικά τζε ρατσιστικά σύνδρομα παρόλο που μεγάλωσα σε ρατσιστική τζε φοβική κοινωνία.
Εφιλοξένησα μετανάστες τζε πολιτικούς πρόσφυγες τζε εννα το ξανακάνω άμα βρεθεί η ανάγκη. Εν ηξέρω αν θα καταφέρω in my lifetime to match, την φιλοξενία τζε την βοήθεια που είχα εγώ ως μετανάστρια στην Αγγλία. Όπως εν νομίζω η Αγγλία να έχασε που το πέρασμα μου τζεικάτω, είμαι πεπεισμένη ότι ούτε ο τόπος μου εν να χάσει που τους μετανάστες.
Για την σχέση φασιστικής / ρατσιστικής βίας τζε έρωτα σε παραπέμπω σε μιαν πετυχημένη ανάλυση του Ασέρα. http://aneforiwn.blogspot.com/2009/09/542009-blog-blogs.html
Ωραία, αφού σήκωσες το γάντι θα σου απαντήσω. Δώσε μου όμως λίγο χρόνο γιατί σήμερα έχω πολλή δουλειά.
PAOLA, ή Παολού [όπως πρόσεξα κάποιοι σε φωνάζουν και τοιουτοτρόπως εκεί στο αγαπημένο σου το στέκκιν – στους Ακατονόμαστους Απο(κατα)στάτες], ή Πάολε [μπορεί να ‘σαι και «‘ρσενικό» και να το παίζεις τραβέ(ρ)στα – κάτι σαν Πλαστήρας ή Κλάσει-ρας ας πούμεντε, (πιο πολύ για τέτοιος μου φατσάρεις), αλλά δεν αποκλείεται να ‘σαι τζιαι η Αρχι-Στρατηγίνα η Αγησιστράτη (αυτή που πάει πακέττο μ’ έναν Αλωνάρη) ή η νεοφανής Δηϊδάμεια [καλά που δεν είναι και Διγάμεια – ε, ρε κολλήματα που έχουν τα εθνίκια με τα αρχαιοελληνικά ονόματα] ...
Όμως τέλος πάντων όποια/όποιος και να ‘σαι ή ότι και να’ σαι, και παρ’ όλο που δεν πιστεύω ότι θα δώσεις συνέχεια στην κουβέντα που άνοιξες με την πιο πάνω παρέμβαση σου [ήδη απέφυγες να σχολιάσεις τα όσα λέει η αγαπητή Ματίλτα στην δική της παρέμβαση – έβγαλες όμως τ’ απωθημένα σου σε βάρος μου, στο Ακατονόμαστο blog, χωρίς φυσικά να έχεις καθόλου στοιχεία αν εγώ έκαμα το οποιοδήποτε σχόλιο εκεί – και το ξέρετε ότι ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ!], εν τούτοις, ΕΓΩ [ως Blogοδεσπότης κι όχι ως “μεταναστοπατέρα ”] θα [ΣΟΥ] ανταποδώσω την τιμή [μια και ΜΑΣ τίμησες με την παρουσία ΣΟΥ] και θα [ΣΟΥ] ειπώ δκυό λογάκια ...
Κατ’ αρχάς, συμπαθεστάτη κατά τ’ αλλά PAOLA, ΕΓΩ ως σατυρικός [ως συνηθίζετε να με αποκαλείτε στο διαστροφικό και χυδαιο-εμετικό blogκιν ΣΑΣ], αλλά και σατιρικός blogger, θα διερωτηθώ [με τη σειρά μου] αν [κι] ΕΣΥ έχεις ερωτικές φαντασιώσεις ΚΑΙ μάλιστα με Αφγανούς Ταλιμπάν [για να σου απασχολούν τόσο πολύ το μυαλό σου – όσο διαθέτεις φυσικά]; Κι αν όντως συμβαίνει και έχεις τέτοιες ερωτικές φαντασιώσεις, να εισηγηθούμε σε κανένα μεταναστοπατέρα, να σου έβρει κανένα Αφγανό – αν και το βλέπω κομμάτι εύκολο να σε ικανοποιήσουν (στο αίτημα σου) γιατί δεν νομίσουν να έχουμε Αφγανούς Ταλιμπάν στην Κύπρο, μόνο Ελληνορθόδοξους διαθέτει το κατάστημα! Πάντως αν η φαντασίωση σου σε θέλει να φοράς ΚΑΙ μπούργκα, πιστεύω πως αυτό σου το βίτσιο μπορούμε να στο ικανοποιήσουμε ...
Και παρεμπιπτόντως [αν και ΔΕΝ θα με πιστέψεις, αλλά σκασίλα ΜΟΥ], ΔΕΝ είμαι ΟΥΤΕ ο “Papaorotsos”, αλλά ΟΥΤΕ κι ο οποιοσδήποτε άλλος σας την μπαίνει [είτε προβοκατόρικα για να δημιουργεί αντιπαραθετικό κλίμα, είτε για να σπάσει πλάκα] εκεί στο Ακατονόμαστο blog ΣΑΣ!!! Σε Εφιάλτη ΣΑΣ, έχω μετατραπεί τελικά, όμως οφείλω να πω ότι με διασκεδάζετε [με τις συνομοσιολογίες και τα Anef_Oriwn σύνδρομα ανασφάλειας ΣΑΣ]!!!
Για αυτά που γράφεις τζιαι λαλείς [για «μεταναστοπατέρες» και τα λοιπά], επειδή ξέρω ότι ΔΕΝ θα επανέλθεις, δεν θα χάσω τον χρόνο μου να σου αναλύσω τα αίτια της μετανάστευσης [νόμιμης και “λαθραίας” ή παράνομης] και ποιοι επωφελούνται απ’ αυτήν, και ούτε θα ασχοληθώ με τα ξενοφοβικά και ρατσιστικά σου σύνδρομα, θα ρωτήσω όμως [κι αυτό το κάνω ρητορικά], γιατί ΔΕΝ συγχαίρεις τους κυβερνώντες για τες ενέργειες της Αστυνομίας αφού επικροτείς το τι έγινε;
Υ.Γ.:
Μια τζιαι αναφέρθηκα στο Ακατονόμαστο blog των [δήθεν] Απο(κατα)στατών της Δημοκρατίας και για να πάρετε και μια ιδέα για το τι εστί “πνευματική τρομοκρατία” [σ’ αυτήν αναφέρεται συχνά κι ο Μέγας Βάσος Λυσσαρίδης – λαλείτε να είναι και το blogοσφαιρικό αυτό εκκολαπτήριο] του (νεο)φασισμού στα υπ’ όψη του;] και blogοσφαιρικός φασισμός και χυδαιότητα αλλά και πως Αποκαθίσταται η [κατακαημένη η] Δημοκρατία, ρίξτε και 2-3 ματιές στα σχόλια του τελευταίου post των Ακατονόμαστων – link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_28.html
Πήξαμε στην Αποκατάσταση!!!
Anef_Oriwn
Τρίτη 29/9/2009 – 1:25 μ.μ.
Ελπίζω η αστυνομική σκούπα να μαζέψει και το αρρωστημένο σου μυαλό άνευ και να το απελάσει στην Ταγκανίκα.
Άνευ εσυγχίστηκα...τελικά η ΔΔΟ είναι φυσιολογική λύση για την Κύπρο ή είναι παραφύσικη;
John [είπαμε ελληνοπρεπέστατο τ’ όνομα σου] Charalambous,
Πάντως η δική ΣΟΥ βοθρολυματική λεκτική σκούπα [όπως τη χρησιμοποίας στο Ακατονόμαστο Blog ΣΑΣ] καθόλου ΔΕΝ μ’ αγγίζει! Κατά που κόβκει όμως η Τανγκανίκα, ξέρεις; Αμφιβάλλω, γιατί εν κοτσάνα που είπες. Η Τανγκανίκα ρε αχάπαρε, εν λίμνη!!!
**********
Μπερδε[μπουρδοκλωμένε/η] ....
Αυτή τη λέξη “παραφύσικη”, που την πέτυχες, όξα εν δική σου ανακάλυψη ρε λεξιπλάστη; Μάλλον “παραφυσική”, ή παρά φύσιν θες να πεις, αλλά συγχωρείσαι κι εσύ λόγω αμάθειας και αχαπαροσύνης. Όμως θα απαντήσω στο ερώτημα σου αν μου κάνεις σε eurocents για τι ακριβώς θες να σε διαφωτίσω...
Anef_Oriwn
Τρίτη 29/9/2009 – 2:51 μ.μ.
Λοιπόν σχόλασα από τη δουλεια και βρήκα λίγο χρόνο να δώσω απαντήσεις στις απορίες που εκφράζεις.
Σε ό,τι κατ' αρχήν αφορά την άλλη επιχείρηση, αυτή της περασμένης Παρασκευής ακολούθησε μια άλλη πριν από μερικούς μήνες. Παρόμοιο το σκηνικό με αποκλεισμό της παλιάς Λευκωσίας, συλλήψεις και καύχημα της Αστυνομίας χωρίς όμως κάμερες και υποκριτικές διαμαρτυρίες από τα μέλη του ΑΚΕΛ στην κυβέρνηση είχε προηγηθεί πριν αρχές του τρέχοντος έτους.
Όμως η στάση των Ακελικών που κατέχουν αξιώματα, για μένα δεν είναι τίποτα άλλο παρά σκέτη υποκρισία.
Αφενός, η Ελένη Μαύρουμ, πριν μερικούς μήνες φωτογραφιζόταν μαζί με αστυνομικούς στην παλιά Λευκωσία και δήλωνε ότι υπάρχει ανάγκη για εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών με καλύτερη αστυνόμευση. Αστυνόμευση ζήτησε, αστυνόμευση πήρε.
Δεύτερον. Ας μην ξεχνάμε και τις νέες υποχρεώσεις που εισήγαγε η κυβέρνηση του Χριστόφια με πρωτεργάτη τον πας κομμμούνα τον Συλικιώτη, για τους ιδιοκτήτες ακινήτων που πρέπει να ζητούν από τους ενοικιαστές αντίγραφο της άδειας παραμονής για να τους προσφέρουν συμβόλαιο, καθιστώντας τους ουσιαστικά χαφιέδες και συνεργάτες της υπηρεσίας Αλλοδαπών.
Τρίτον, αυτή είναι η κυβέρνηση που αρνήθηκε σε ένα θύμα οικογενειακής βίας που χαροπάλευε πέρσι επί μήνες (αυτή η υπόθεση γράφτηκε στα μπλόγκ και στον Τύπο) κάθε οικονομική βοήθεια. Αυτή η γυναίκα, σακατεμένη, τυφλωμένη, τραυματισμένη και ανίκανη να ζήσει ξανά μια κανονική ζωή, εξαναγκάστηκε εν τέλει να επαναπατριστεί στη Ρωσία ύστερα από μήνες εξευτελισμών μαζί με το παιδί του, στους οποίους πρωτοστάτησε το Τμήμα Ευημερίας, πολιτική προϊστάμενη του οποίου δεν είναι άλλη από τη Σωτηρούλα Χαραλάμπους, ο σύζυγος της οποίας εργάζεται σε αυτό, στη Λάρνακα!
Αυτό είναι το επίπεδο της λεγόμενης αριστεράς στην Κύπρο.
Που ασκούν πολιτική στο πνεύμα των Νόμων της Νυρεμβέργης, αλλά που και που, άμα βολεύει, αμολάνε και κανένα διεθνιστικό σύνθημα, όπως ακριβώς ο Νταλάρας άμα τραγουδά, θυμάται και κανέναν αμανέ για να το παίζει ρεμπέτης.
σύντροφε άνευ, παρά την προκλητική φρασεολογία του ο αντιπολιτευόμενος έσιει ένα ππόιντ.
η αριστερή κυβέρνηση τζιαι η αριστερή δήμαρχος έχουν ευθύνες δαμέ. τζιαι ακόμα εν είδα το ακελ να ζητά την παραίτηση του αρχηγού της αστυνομίας.
Γρηγόρη, η "προκλητική φρασεολογία" μου δεν είναι τίποτα άλλο παρά έκρηξη οργής μπροστά σε αυτήν την υποκρισία. Έχω δει τη μεταναστευτική πολιτική που εισήγαγε η Γερμανία της Μέρκελ, η οποία επικεντρώνεται στην ένταξη και ενσωμάτωση των αλλοδαπών στην κοινωνία της χώρας. Η δήθεν αριστερή και διεθνιστική πολιτική του ΑΚΕΛ απέχει έτη φωτός από το τι εφαρμόζεται στη Γερμανία. Ο δήθεν αποτροπιασμός της Μαύρου, του Συλικιώτη και του Ευαγόρου δεν είναι παρά μόνο προσπάθεια να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Gregoris,
Shερετώ ΣΕ!
Τζιαιρόν να ΣΕ δούμε!
Να επαναλάβω το βασικό λάθος που κάμνουμε στες εκτιμήσεις μας για τη γενικότερη στάση του ΑΚΕΛ σε διάφορα θέματα:
Το μεν πνεύμα [ίσως] πρόθυμο, ο δε κρατικός μηχανισμός ξεροκέφαλος και συντηρητικός! Μήπως έγινε σοσιαλιστική επανάσταση και δεν το πήραμε πρέφα; Φαντάστηκες τι αντιδράσεις θα υπήρχαν [σε επίπεδο κομματικής αντιπαλότητας κι αντιπαράθεσης] αν παρετείτο ή αν πιεζόταν να υποβάλει αίτηση ο Αρχηγός της Αστυνομίας [ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα μόλις πριν μερικούς μήνες. Και δεν του κάνω το δικηγόρο – κι έχω ιδιαίτερα προσωπικούς λόγους τελευταία να είμαι έξω φρενών με την Αστυνομία]! Το ΑΚΕΛ και ο Πρόεδρος ΔΕΝ είναι έτοιμοι [όταν η βασική τους προτεραιότητα είναι το κυπριακό] να προχωρήσει σε ριζοσπαστικές κινήσεις και πρωτοβουλίες που θα το φέρουν σε άμεση ρήξη με καταστημένα – ας μην ξεχνάμε ότι οι κοινωνικές παρεμβάσεις [και για αυτό το κυπριακό ακόμα] είναι υποτυπώδεις. Και ας μην παραγνωρίζουμε ότι η κοινωνία μας είναι έντονα ξενοφοβική [σ’ ότι αφορά την αντιμετωπίσει κυρίως σκουρόχρωμων μεταναστών. Κι έχω ιδίαν πείρα από κάποιες απαράδεχτα άσχημες καταστάσεις]
**********
Αντιπολιτευόμενε,
Shερετώ ΣΕ, τζι’ εσένα!
[Και θα προχωρήσω να καταθέσω κάποιες γενικότερες θέσεις κι απόψεις] ...
Έχω την άποψη ότι η σύγκριση που κάνεις μεταξύ Κύπρου και Γερμανίας είναι το ολιγότερο ατυχέστατη! Πολύ πιθανόν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην Κύπρο σήμερα η Γερμανία να τα αντιμετώπισε πριν 40-50 χρόνια σε περιόδους έντονης ανάπτυξης όταν κατακλυζόταν από γερμανούς και τούρκους [και για τους οποίους δεν ήταν καθόλου εύκολο να μεταβούν εκεί – χρειάζονταν χίλιες διατυπώσεις.]. Κάπου έχω ένα βιβλίο [λογοτεχνικό - μυθιστόρημα] που μιλά γι’ αυτά, αλλά ΔΕΝ θυμάμαι τον τίτλο του ούτε που το έχω. Πέραν τούτου δεν διερωτήθηκες γιατί παρουσιάζονται κι εκεί φαινόμενα ρατσισμού και δράσεις νεοναζιστικών οργανώσεων!
Αναφορικά με την ιστορία της ρωσίδας που αναφέρεις στην παρέμβαση σου ώρα 8:04 μ.μ. και τις ταλαιπωρίες της, εγώ μπορώ να σου αναφέρω ακόμα 50 [όπου οι εμπλεκόμενοι αλλοδαποί έτυχαν δυσμενούς και άδικης διάκρισης αλλά και ταλαιπωρίας μεγάλης λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών ή και της μήνις των ντόπιων λόγω των απαράδεχτων νοοτροπιών που τους διακατέχουν]!!! Όπως είπα και πιο πάνω στον Gregori έχω ιδίαν πείρα από τέτοια απαράδεχτα περιστατικά και περιστατικά! Η προσωποποίηση όμως των προβλημάτων [συγκεκριμένων ατόμων ή οικογενειών μεταναστών] απλώς θα βοηθήσει στην επίλυση ή στην απάμβλυνση των συγκεκριμένων προβλημάτων. Το [μεταναστευτικό] πρόβλημα θα το λύσει μια ολοκληρωμένη και στοχευόμενη μεταναστευτική [κοινωνική] πολιτική η οποία όμως δεν θα μπορέσει να δουλέψει [ή και να υλοποιηθεί] χωρίς τη συνεργασία και γειτονικών χωρών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πέραν τούτου, καλώς η κακώς αναμένουνε πολλά απ’ αυτήν την αριστερή [ή απλώς αριστερίζουσα] κυβέρνηση, αλλά δεν έγινε και καμιά σοσιαλιστική προλεταριακή επανάσταση για να φέρει τα πάνω κάτω. Το άλφα και το ωμέγα για την επίτευξη κοινωνικών αλλαγών είναι η εμπλοκή και κινητοποίηση του κόσμου – βλέπεις εσύ κάτι τέτοιο; Ή νομίζεις ότι μπορούν ν’ αλλάξουν νοοτροπίες και συμπεριφορές δεκάδων χρόνων [σε κρατικούς και ημικρατικούς μηχανισμούς γιατί Υπουργός είναι ο Συλικιώτης ή η Χαραλάμπους] ... Κάλο είναι να τα λεμε και να οργιζόμαστε και να εξεγειρόμαστε, αλλά ας μην γινόμαστε και ισοπεδωτικοί και μηδενιστές ... Κι ας μην ξεχνάμε ότι [και πάλι καλώς ή κακώς πρώτη προτεραιότητα είναι το κυπριακό] ενώ η οικονομική κρίση έχει αυξήσει ή/και οξύνει τα προβλήματα [πότε προέκυψαν προβλήματα με τους μετανάστες όταν σε περιόδους ανάπτυξης ήταν περιζήτητοι]; Αλλά κι ακόμα όταν τίποτα ΔΕΝ μας αρέσει ή όταν βρίσκουμε ότι τα πάντα βαίνουν κακώς νομίζεις ότι με το να αντιδρούμε απλώς ή/και να μεμψιμοιρούμε πετυχαίνουμε κάτι; Προτάσεις και διάθεση για ανάληψη πρωτοβουλιών και κινήσεων διαμαρτυρίας υπάρχουν; Αν ναι ας αφήσουμε τες κλάψες κι ας παμε στα έργα!!!
Anef_Oriwn
Τρίτη 29/9/2009 – 11:17μ.μ.
έγινε σήμερα σε επίπεδο συντονιστικού του αλερτ συζήτηση με εισήγηση για αντι-ρατσιστική κινητοποίηση την Κυριακή.
η ΚΙΣΑ εκάλεσεν ανοιχτή συνέλευση αύριο μεταναστών τζιαι ευαισθητοποιημένων πολιτών 18.00 στο οίκημα της στην Αρσινόης. (έβαλα την ανακοίνωση στο μπλογκ μου)
τα μήντια παράγουν τζιαι αναπαράγουν τον ρατσισμό. πρέπει με κάποιον τρόπο να αντιδράσουμεν. τζιαι να θέσουμεν το ζήτημα της μετανάστευσης συνολικά αναδεικνύοντας τζιαι τον θεσμικό ρατσισμό της ΕΕ τον οποίον υλοποιεί ο Συλικιώτης.
Δες ΑΝΕΥ η διαιώνιση της σκλαβιάς αποσκοπεί πάντα σύμφωνα με την Μαρξιστική θεωρεία στο να πλουτίζουν οι πλούσιοι, στην θεωρία πάντα (που πότε έχει εφαρμογή και πότε όχι).
Το ζήτημα είναι ότι ο Μαρξ σύμφωνα με αυτό που σου έβαλα :
''Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών απο τους εργοδότες είναι η διαιώνηση της σκλαβιας''
Είναι εναντίον της εισαγωγής ξένων εργατών διότι κατεβάζουν το μεροκάμτο των ντόπιων.
Διαφωνείς με τον Μαρξ ΑΝΕΥ;
Άνευ
Δεν μπορώ να αντιληφθώ που βρίσκεται το ατυχές της σύγκρισης και θα παραβλέψω πως με αυτήν την προσπάθεια σύγκρισης δίνεις την εντύπωση του απολογητή της αποτυχίας του Κυπριακού κράτους και των διαφόρων κυβερνήσεων να ενσωματώσουν μετανάστες.
Κατ’ αρχήν Στην Κύπρο άρχισαν να έρχονται ξένοι εργαζόμενοι τη δεκαετία του 90 επί Βασιλείου (μιλά για αυτό το ζήτημα στο βιβλίο του μάλιστα, στο δεύτερο τόμο), σε μια περίοδο που η Κύπρος διένυε μεγάλη οικονομική ανάπτυξη. Και έρχονταν, και έρχονται ακόμη παρά τις χίλιες διατυπώσεις που ίσχυαν και ισχύουν.
Αλλά και σε περιόδους κρίσης, η Γερμανία παρά τους περιορισμούς στην εισδοχή δεν κατέστησε ποτέ το βίο αβίωτο στους ξένους, είτε ήταν αυτοί Τούρκοι, ή ο,τιδήποτε άλλο. Φυσικά δεν λέω ότι και στη Γερμανία γίνονται διακρίσεις αλλά αυτές, τιμωρούνται και εξαλείφονται. Στην Κύπρο αντίθετα είναι κατοχυρωμένες κι αυτό γιατί γίνονται ανεκτές από εκείνους τους ανθρώπους που έχουν εξουσία, όπως καλή ώρα οι δύο υπουργοί που ανέφερα, χωρίς όμως ο κατάλογος να εξαντλείται σε αυτούς. Αυτούς όμως και τη Μαύρου τους αναφέρω λόγω της υποκριτικής τους στάσης που εξήγησα νωρίτερα, η οποία είναι τυπική και χαρακτηριστική για το ΑΚΕΛ.
Σε ό,τι αφορά την προσπάθειά σου να θολώσεις τα νερά με άστοχες αναφορές στη δράση των νεοναζί κλπ ή την ανάγκη περί ευρωπαϊκής πολιτικής για αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, δεν θέλω να πω πολλά. Εν ολίγοις, το θέμα μας είναι ο ρατσισμός και η υποκρισία των κυβερνώντων και εσύ έρχεσαι να μου πεις αναπαράγεις τις θέσεις που προέβαλε η Χαραυγή τη Δευτέρα για την ανάγκη συνεργασίας με τους γείτονες και σε ευρωαπϊκό επίπεδο!!!
Και αν στη Γερμανία, οι χριστιανοδημοκρατικές κυβερνήσεις της οποίας τα τελευταία 60 χρόνια αποδείχτηκαν πολύ πιο προοδευτικές και αριστερές από το ΑΚΕΛ, δρουν νεοναζιστικές οργανώσεις, μάθε ότι αυτές και η δράση τους τελούν υπο στενή παρακολούθηση από αστυνομία και άλλες μυστικές ή μη υπηρεσίες ασφαλείας, αντίθετα με το τι γίνεται στην Κύπρο, όπου αυτές οι υπηρεσίες δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να συμπεριφέρονται με τη νοοτροπία αυτών των νεοναζιστικών οργανώσεων έναντι των αλλοδαπών, με τη συνεχή, σιωπηλή ανοχή του ΑΚΕΛ, επαναλαμβάνω. Η αγανάκτηση του ΑΚΕΛ για τη δράση ανάλογων οργανώσεων στην Κύπρο είναι ευκαιριακή, και εκδηλώνεται μόνο σε περιπτώσεις που γράψουν δυο πελλοί στον τοίχο «ο Χριστόφιας εν πασιής», ενώ όταν οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι ρίχνουν π.χ. πέτρες σε αυτοκίνητα τουρκοκυπρίων που περνούν έξω από το οίκημα του ΑΠΟΕΛ, όταν έσκιζαν λάστιχα αυτοκινήτων ατόμων που παρακολουθύσαν δικοινοτικές εκδηλώσεις, αυτά τα έκανε γαργάρα για μια πενταετία.
Τέλος, στην κατηγορία σου ότι γίνομαι ισοπεδωτικός θέλω να σου πω ένα πράγμα. Δεν κάνω εκπτώσεις και δεν επιδεικνύω ανοχή όταν άτομα που έχουν εξουσία, κάνουν εκπτώσεις από αρχές που δήθεν εκπροσωπούν. Αν θέλουν να κάνουν το κράτος δίκαιο ας ξεκινήσουν καταργώντας τις διακρίσεις που κάνει. Ενόσω δεν το κάνουν, αλλά έχουν την αναίδεια να κάνουν στα μέσα ενημέρωσης δηλώσεις για να καταδικάσουν το ρατσισμό, αυτό ξεπερνά κάθε όριο.
Γρηγόρη,
Μια οργάνωση που αναφέρεις, την ΚΙΣΑ δεν την έχω σε ιδιαίτερη υπόληψη λόγω του ότι χειραγωγείται από το ΑΚΕΛ και ασκεί επιλεκτική κριτική σε θέματα ρατσισμού και διακρίσεων, τηρώντας μια ανεξήγητη σιωπή σε πολλές περιπτώσεις που είναι φυσικά εξηγήσιμη φυσικά αν λάβουμε υπ’ όψιν τις σχέσεις της με το ΑΚΕΛ.
Λοιπόν επειδή τα επιχειρήματά σας είναι κάτω του μετρίου, απλά ανπαράγετε συναισθηματικές φανφάρες, δέστε τι λένε οι Έλληνες λαθρομετανάστες:
http://www.youtube.com/watch?v=I8MQvxM0ROQ
Ο Πρόεδρος Ένωσης Μεταναστών Ελλάδος Ζητάει ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ...συμφωνεί 100% με την πρόταση ΛΑΟΣ.
ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ;
Απλά όποιος έχει ένα επίπεδο θέλει να το ανεβάσει και όχι να το κατεβάσει με την εισαγωγή εκατομυρίων πεινασμένων, ότι ζητούν οι "προοδευτικοί της αριστεράς" ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ με αυτό που ζητούν οικεφαλαιοκράτες.
Το γιουτουμπ που έβαλα είναι λάθος
Λοιπόν επειδή τα επιχειρήματά σας είναι κάτω του μετρίου, απλά ανπαράγετε συναισθηματικές φανφάρες, δέστε τι λένε οι Έλληνες λαθρομετανάστες:
Επαναλαμβάνω το ορθό:
Λοιπόν επειδή ακούγονται συναισθηματικές φανφάρες για την λαθρομετανάστευση , δέστε τι λένε οι Έλληνες λαθρομετανάστες:
http://www.youtube.com/watch?v=QL3P03BXz20
Και φυσικά αντιτίθεται στους "προοδευτικούς της αριστεράς" ο Μαρξ:
''Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών απο τους εργοδότες είναι η διαιώνηση της σκλαβιάς''
Μαρξ και Καρατζαφέρης συμφωνούν
Μήπως δεν είναι αριστεροί αυτοί που μας παρουσιάζονται για αριστεροί;
Κύπριο ρατσιστής=το μεγαλύτερο ανέκδοτο!!!
Ο πιο σκουρόχρωμος λαός της Ευρώπης δε δικαιούται να είναι ρατσιστής!
Αν και έχω προχωρήσει σε νέα ανάρτηση [για τες εκλογές στην Ελλάδα], εντούτοις θα επανέλθω κάποια στιγμή εδώ για να σχολιάσω κάποια ζητήματα που απορρέουν από τη συζήτηση [και κυρίως μέσα από τες τελευταίες παρεμβάσεις του Gregori, του Αντιπολιτευόμενου και του Αίολου ...
αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως λειτουργούν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί του αστικού κράτους...
Ούτε στο athens.indymedia. org, δεν γράφουν τέτοιες βλακείες!
Διαδήλωση ενάντια στην αστυνομική αυθαιρεσία τζιαι τον ρατσισμό. Κυριακή 11.00 στην Πλατεία Ελευθερίας
Η διαδήλωση συνδιοργανώνεται που την ΚΙΣΑ, το ALERT, την κίνηση κατοίκων της παλιάς Λευκωσίας AWAKE τζιαι στηρίζεται που πολλές κοινότητες μεταναστών. Θα περπατήσουμεν μέσα στους δρόμους της παλιάς πόλης για να στείλουμε μήνυμα αλληλεγγύης στους μετανάστες τζιαι να εκφράσουμε την αντίθεση μας στες ρατσιστικές επιχειρήσεις της αστυνομίας.
Ούλλοι στην Πλατεία Ελευθερίας η ώρα 11.00 την Κυριακή.
Διαδηλώνοντας με τους ρουφιάνους της ΚΙΣΑ κατά της αστυνομικής βίας, είναι σαν να συμμετέχεις σε διαδήλωση κατά του πολέμου στο Ιράκ που διοργανώνει η CIA...
Αντιπολιτευόμενε,
Δεν ξέρω γιατί είσαι τόσο απόλυτος στις εκφράσεις σου για τους «ρουφιάνους της ΚΙΣΑ» [όπως τους αποκαλείς], και που το βασίζεις [έχω κι εγώ τις δικές μου απόψεις για τις Μη-Κυβερνητικές Οργανώσεις – αλλά τούτο δεν είναι της ώρας], έχω όμως την άποψη ότι αυτό το αφοριστικό στυλ των τοποθετήσεων σου, μυρίζει δογματισμό, δημιουργεί πολωτικό κι αντιπαραθετικό κλήμα και αποστερεί από την κοινωνική δράση εν δυνάμει συμμάχους ...
Anef_Oriwn
Παρασκευή 2/10/2009 – 6:48μ.μ.
Ναι Άνευ, αντιλαμβάνομαι πως αυτά τα διάβασες με έκπληξη μια και δεν γνωρίζεις αρκετά για τη δράση, κυρίως την παρασκηνιακή αυτής της οργάνωσης και δεν έχει να κάνει καθόλου με δογματισμό.
Είμαι όμως σε θέση να γνωρίζω μερικά πράγματα όπως π.χ. ότι στελέχη αυτής της οργάνωσης συκοφαντούν άλλες μη κυβερνητικές οργανώσεις ή στελέχη τους με υπόγειο τρόπο. Ταυτόχρονα, στελέχη της οργάνωσης αυτής παίζουν σε διπλό ταμπλό. Ένα από αυτά π.χ. εργάζεται στη Νομική Υπηρεσία και ετοιμάζει π.χ. νομοσχέδια που αφορούν δικαιώματα αλλοδαπών, τα οποία υπερασπίζεται το πρωί σε συνεδριάσεις κοινοβουλευτικών επιτροπών και εν συνεχεία επικρίνει σε διασκέψεις τύπου. Με τέτοια διάκριση ρόλων ας μην περιμένει φυσικά κάποιος να πάρω σοβαρά αυτήν την οργάνωση, η οποία άλλωστε δεν ανέχεται τη δράση καμιάς άλλης ΜΚΟ στον τομέα των δικαιωμάτων αλλοδαπών για δικούς της ιδιοτελείς λόγους.
Για τούτο είναι καλά να έχεις υπ’ όψιν σου πως εκείνο το κλίμα που περιγράφεις το έχει ήδη δημιουργήσει η ΚΙΣΑ με τις πισώπλατες μαχαιριές της σε άλλες ΜΚΟ.
Και δεδομένου ότι αυτή η οργάνωση χειραγωγείται συν τοις άλλοις από το ΑΚΕΛ, ή καλύτερα, το ΑΚΕΛ ευνοεί τη δράση αυτής της ΜΚΟ οργάνωσης αλλά καταπολεμά επίσης με υπόγειους τρόπους τη λειτουργία άλλων μη χειραγωγούμενων ΜΚΟ, η συμμετοχή σε μια τέτοια εκδήλωση ισοδυναμεί με επιβράβευση αυτής του χαφιεδισμού και κατ' επέκταση της στάσης του ΑΚΕΛ σε ό,τι αφορά την αστυνομική βία και τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην αστυνομία.
Αντιπολιτευόμενε,
Είναι φυσιολογικό [και λογικό] μια και ζω μακριά από το Κέντρο και παράλληλα ΔΕΝ έχω σχέση με ΚΑΜΙΑ ΜΚΟ, να μην γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις.
Την ίδια στιγμή όμως επειδή οι ΜΚΟ ζουν με επιχορηγήσεις από ευρωπαϊκά κοντύλια, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται και προσωπικά συμφέροντα γύρω [ή μέσα] από τη δράση τους, τούτο φέρνει και αντιπαραθέσεις όταν έρχονται κι άλλοι να μοιραστούν την πίττα ...
Μήπως αγαπητέ συνομιλητά [μήπως λεω ...], να συμβαίνει κάτι ανάλογο και στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Πάντοτε είχα το ερώτημα [και την απορία] κατα πόσο μπορεί [και σε ποιο βαθμό] μια ΜΚΟ μπορεί να ανεξαρτητοποιηθεί ή έστω να διαφοροποιηθεί σε επιμέρους ζητήματα [και να λειτουργήσει ανεξάρτητα και μακράν από τις ντιρεκτίβες του [Ευρωπαϊκού] Κέντρου [που βάζει τα λεφτά] ή όπως λέει κι Gregoris χωρίς να αναδεικνύεται “ο θεσμικός ρατσισμός της ΕΕ”...
Τελικά αυτή είναι η ουσία φίλε μου κι όχι οι καβκάδες μεταξύ των διαφόρων ΜΚΟ [για τες επιχορηγήσεις της ΕΕ] ...
Anef_Oriwn
Παρασκευή 2/10/2009 – 9:32 μ.μ.
Αυτό που λες με τις χορηγίες ίσως να συμβαίνει μαζί τους, αλλά δεν με αφορά εμένα.
Στους υπόλοιπούς σου υπαινιγμούς δεν μπορώ να σου δώσω εγώ μια απάντηση μια και δεν εκπροσωπώ κάποια συγκεκριμενη ΜΚΟ. Γνωρίζω από πρώτο χέρι για την υπόγειά τους δράση και αυτό μου είναι αρκετό να έχω άποψη για αυτούς, η οποία δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί με σχετικοποιητικές συγκρίσεις.
Δημοσίευση σχολίου