Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Ανάρτηση 138/2013 [της δήθεν ερευνητική, ενάντια στην υποκρισία, πολιτική, επεξηγηματική κι αντι-θεσμική] – Για την υποκρισία των προασπιστών των θεσμών...


Αντί εισαγωγής

Η υποκρισία των φιλελεύθερων αστούληδων

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι διαχρονικοί επικριτές και κατήγοροι  του τέως Προέδρου Χριστόφια [και δη αυτοί που φκάλλουν σπυρούθκια άμα παρακολουθούν ή ακούουν οτιδήποτε που έχει σχέση με το ΑΚΕΛ και τον Χριστόφια], αντί να σταθούν στο περιεχόμενο της γραπτής Δήλωσης του [που ήθελε να διαβάσει και να καταθέσει με την έναρξη της σημερινής ανάκρισης από την Επιτροπή Πική], στέκονται στο θέαμα που ακολούθησε. Ένα θέαμα που βγαίνει δημόσια μέσα από στημένες διαδικασίες τις οποίες όποιος τολμήσει να τις αμφισβητήσει λοιδορείται, κι από πολιτικούς κι από κονδυλοφόρους.  [Το ανεξάρτητο -λέμε τώρα- ημικρατικό ΡΙΚ1 στο “Δελτίο των 8”  μίλησε για «πράματα και θάματα» και για «εκτροπή από τη διαδικασία» και ότι ο τέως Πρόεδρος «επιχείρησε να αναγνώσει» κι όχι ότι «τού απαγόρεψαν να αναγνώσει»]...

Δικαστικοί, πολιτικοί και κονδυλοφόροι [πέραν της Αριστεράς] μιλούν για παραβίαση των θεσμών από μέρους του τέως Προέδρου...
-  Η άχρωμη ξανθιά των Οικολόγων αναφέρθηκε και σε «φαρσοκωμωδία», [ξέχασε τα θεατρικά  νούμερα του μέντορα της του Πορδίκη]...   
-  Ο ΕΥΡΩΚΟ-κος Γιωργάλλας [της συγκυβέρνησης] για «παράσταση»  και για «τους θεσμούς και τους νόμους... [τους οποίους ο Χριστόφιας]... τους ισοπέδωσε, τους εξευτέλισε και τους τσαλαπάτησε». Κι αυτό γιατί ο τέως Πρόεδρος αμφισβήτησε “ερευνητες” και επιτρόπους και τις διαδικασίες τους και δεν τους αφησε να τον ρεζιλέψουν με τις ερωτήσεις του, όπως έκαμαν και μ’ άλλους “ανακρινόμενους”,
-  Η ΕΔΕΚ σε «θλιβερό γεγονός» και σε «προσήλωση στο Σύνταγμα, του νόμους και τους θεσμούς...»
-  Η νεοφανής “Συμμαχία των Πολιτών” του κου Λιλλήκα μίλησε κι αυτή για την υποχρέωση «κάθε πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας [...] να σέβεται τους θεσμούς και τους νόμους»...

Τεράστια κι απροσμέτρητη η υποκρισία όλων αυτών... Πολλοί απ’ αυτούς [που τόσο κόμπτονται για τους θεσμούς τώρα] ξέχασαν ότι ήταν από τους πρώτους που υπόσκαψαν τους θεσμούς [όπως τον θεσμό του Προέδρου] λοιδορώντας και βρίζοντας τον Πρόεδρο έξω από τον Προεδρικό  και στα γήπεδα... Οι κύριοι και η κυρία Επίτροποι αντί να κάτσουν και ν’ ακούσουν [αν πραγματικά τους ενδιέφερε μια σφαιρική εικόνα των αιτιών της κρίσης] τί είχε να [ΤΟΥΣ] πει και ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, επέλεξαν μια διαδικασία αντιπαράθεσης και έντασης. Εμείς φυσικά ουδέποτε είχαμε ψευδαισθήσεις για τον πραγματικό ρόλο και τη χρησιμότητα της Επιτροπής ... Κι όπως είπε και ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΑΚΕΛ Γιώργος Λουκαΐδης: «Στην πράξη για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι αυτό που ενδιαφέρει πρωτίστως την Επιτροπή και όσους την διόρισαν δεν είναι η καταγραφή των πραγματικών ευθυνών και η απόδοση δικαιοσύνης, αλλά το δημόσιο θέαμα μέσα από στημένες διαδικασίες».

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ΚΑΝΕΝΑΣ από την συνοπαρτζιά των πάλαι ποτέ αστούληδων φιλελεύθερων [συμπεριλαμβανομένων και των δεξιόστροφων που αριστερίζουν] δεν ενοχλείται από το αυταρχικό λεξιλόγιο και το επιτακτικό ύφος του Προέδρου της λεγόμενης ερευνητικής Επιτροπής, Γέροντα Πική. Τι πάει να πει «εγείρεται θέμα ανυπακοής σε νόμιμη διαταγή»; Αποφασίζουμε και διατάσσουμε κύριε Πική; Κι από πού ως πού Γέροντα Γεωργιε «η συμπεριφορά του κυρίου Χριστόφια δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως ασύγνωστη, απαξιωτική των θεσμών και της ευνομίας»; Η δική ΣΟΥ προσπάθεια [και των παρέδρων σου] για φίμωση του τέως Προέδρου πώς μπορεί να χαρακτηριστεί; Ο Χριστόφιας δεν διεκδίκησε το λογικό, δηλ. να πει την άλλη [τη δική του] άποψη; 
Όπως φαίνεται από τη γραπτή Δήλωση Χριστόφια [με την ουσία της οποίας οι υποκριτές και οι φαρισαίοι δεν ασχολήθηκαν καθόλου], η άποψη του δεν είναι καθόλου προσωπική αλλά μια ευρύτερη θέση, [και στην Κύπρο και στην Ευρώπη], για το πώς έπρεπε και πρέπει να αντιμετωπιστεί η οικονομική κρίση.
Πέραν τούτου η πολιτική και οι πολιτικές αποφάσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων δεν μπορούν να ποινικοποιούνται. Έχω την άποψη ότι αυτές οι πρακτικές αποτελούν σοβαρό κίνδυνο για την αστική δημοκρατία. Οι πολιτικές κρίνονται μέσα από τις εκλογικές διαδικασίες. Τον αστικοδημοκρατικό θεσμό των εκλογών τον σέβεστε σεβασμιοι δικαστές και πολιτικοί της Δεξιάς συνοπαρτζιάς;


«Γιατί όμως, νομίζετε ότι η πάνσοφη Επιτροπή Πική [Πικής, Κραμπής, Ηλιάνα Νικολάου] δεν επέτρεψε  στον Δημήτρη Χριστόφια να αναγνώσει τη γραπτή δήλωση του κατά την έναρξη της σημερινής διαδικασίας και τον παρέπεμψαν για το τέλος;»

«Απάντηση: Απλούστατα γιατί θα τους χαλούσε την καλά σχεδιασμένη [και στημένη] παράσταση και θα αφαιρούσε από τα ΜουΜουΕ τη δυνατότητα για παρουσίαση θεάματος σε βάρος του Χριστόφια. Πολλές από τις εκ των προτέρων προετοιμασμένες ερωτήσεις θα είχαν απαντηθεί από τις τοποθετήσεις Χριστόφια μέσα από την αναλυτική Δήλωση του. Τον πρώτο [τον κυρίαρχο] λόγο στην διαδικασία δεν θα τον είχα πια οι κύριοι και η κυρία της Επιτροπής, αλλά ο “ανακρινόμενος”. Αυτός θα έβαζε πλέον και μια άλλη διάσταση στην όλη “έρευνα”, την ιδεολογικοπολιτική. Δηλ. ο τρόπος που λειτουργεί το καπιταλιστικό σύστημα [η ασυδοσία του κεφαλαίου και ο κερδοσκοπικός του χαρακτήρας] είναι η βασική αιτία των κρίσεων...»

Στο Blog της “Δέφτερης Ανάγνωσης” αναρτήθηκε ένα κείμενο [που θα το βρείτε εδώ] το οποίο πραγματεύεται το ίδιο θέμα. Δηλ. σε σχέση με «τι δεν θέλει να ακούσει η Επιτροπή...» [το οποίο προφανώς της χαλάσει τη σούπα]. Τους έχει ενοχλήσει φαίνεται γιατί «ενας πρωην προεδρος τοποθετει την κριση στο πλαισιο της και υπενθυμιζει οσα αλλοι θελουν ξεχνουν»... 
Διαβάστε το! Κι αν έχετε ανοιχτές τις πόρτες ή έστω τα παράθυρα του μυαλού ΣΑΣ, κάτι διαφορετικό θα δείτε που δεν είναι απαραίτητα λάθος ή επιλήψιμο...
[Αν τα καταφέρω -δυσκολίες ένεκα περιορισμένου χρόνου- και επεξεργαστώ λίγο ορθογραφικά το κείμενο της “Δέφτερης” θα το δημοσιεύσω σε επόμενη ανάρτηση μου]...

****************************
Αντί επιλόγου
«Αντισταθείτε πάλι σ όλους αυτούς που λέγονται μεγάλοι
στον πρόεδρο του Εφετείου αντισταθείτε...»
[Μιχάλης Κατσαρός, “Η διαθήκη μου”, 1953]

Ο Παπακωνσταντίνου το λέει αλλιώς όμως:
«...κι αν είστε κάποιος άρχοντας και παρεξηγηθείτε
στα όργανα μου μια χαρά χωράει να γραφτείτε»... 

Anef_Oriwn
[ενάντια στην αυταρχικότητα και την επιβολή]
Πέμπτη 22/8/2013 

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατι εν τον εξαναβαλετε προεδρο να μας σωσει,ο αχαπαρος των αχαπαρων εθελε να παρει εσσο του τις ερωτησεις να του πουν παλε τι θα πει,για ονομα των θεων,ξυπνατε ρε αρνια.....

Κώστας Ιωάννου είπε...

Ναι ρε ανώνυμε. Εσού είσαι όξυπνος να πούμε. Μέσα που τα σπάργανα των λαγωνικών του έθνους εκτός που τους παμφάγους των τραπεζών, γεννήθηκαν οι Ττόουλοι του αυκόρου τζιαι οι λογής λογής κατσιαρίστρες, που δεν τους έφταναν τα φαγοπότια στην μπανανία μας, αλλά εθέλαν να επεκταθούν και στας Ευρώπας τρομάρα τους. Ενιαίο Βουλιμικό Δόγμα, ένα πράμα. Εάν, ας πούμε, σε ένα χωρκό, κάμουν καταχρήσεις οι ταμείες της συνεργατικής, εννά βουρούν τον Μουκτάρη? Εχάλασεν τους το παναύρι, ο Χριστόφκιας τζιαι εν τους άρεσε.

zep είπε...

Με αφορμη τη ρηξη με τους "θεσμους" της δεξιας μπορει ο καθενας να μας να δει τη διαφορα προσεγγισης οταν δεν εμπλεκεται ο Αντρος Κυπριανου στην υποθεση.

Την Πεμπτη ο (αντιεπικοινωνιακος και διαχρονικα βαρετος) Λουκαιδης εφκαλε μια ανακοινωση που ειναι πληρως επιθετικη.

Εχτες οι δικηγοροι του Χριστοφια (μεταξυ των οποιων και ο συνηθως χλωμος Δαμιανου) εξεσιεπασαν το καρακιοζιλλικι της επιτροπης.

Ο Στεφανος στο σιγμα εβαλε τα πραματα στη θεση τους http://www.sigmalive.com/news/local/61574

Αντιθετως ο Αντρος Κυπριανου συνεχιζει την ιδια αμυντικη και αυτοκαταστροφικη σταση, δειτε πως απαντα στο Ορφανιδη. http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-politiki/39/158770/empatheia-orfanidi-enanti-stis-theseis-tou-akel-diapistonei-o-antrkyprianou

Για μενα το προβλημα στο κομμα ειναι ξεκαθαρο, και ειναι πρωτιστως επικοινωνιακο. Ο Αντρος δεν καμνει και στο επομενο συνεδριο θαταν καλλυτερα να μπει αλλος

Anef_Oriwn είπε...

ZEP,

Ποιος άλλος; Παραδείγματα μπορείς να πεις, αν και προσωπικά θεωρώ ότι αυτές οι συζητήσεις δημιουργούν εσωστρέφεια και παρεκκλίνουν από τη σωστή ανάλυση κι αντιμετώπιση του «προβλήματος». Τούτο δεν είναι απλά «επικοινωνιακό», αλλά πρώτα και κύρια πολιτικό και ιδεολογικό.
Τους αστικούς [που κάποιοι τους λέμε/λένε κι «αστικοδημοκρατικούς»] θεσμούς τους αμφισβητείς συνεχώς, από τη στιγμή που αμφισβητείς την οικονομική βάση της αστική δημοκρατίας [δηλ. τις καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής]... Άλλο αν ενίοτε για πολιτικούς λόγους και για ζητήματα τακτικής [για να ελιχθείς όταν το απαιτούν οι καταστάσεις] μπορείς να κάμεις συμβιβασμούς και υποχωρήσεις, πάντοτε όμως προσωρινά...

Anef_Oriwn είπε...

Κώστα Ιωάννου,

Μέσα από το σύνθημα του ξυπνατε ρε αρνια που ΜΑΣ σερβίρει πιο πάνω ένας Ανώνυμος, αναδεικνύεται η ρηχότητα εκείνων των τύπων [συνήθως απογοητευμένων μικροαστών] που ξαφνικά ανακάλυψαν τις βρωμιές των πολιτικών. Αλλά δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτές οι βρωμιές [ή κόλπα] αποτελούν αποτέλεσμα, της εγγενούς για τον καπιταλισμό, διαπλοκής οικονομίας και πολιτικής... Γι’ αυτό και συνήθως συνθηματολογούν αδυνατώντας να καταθέσουν ολοκληρωμένες πολιτικές απόψεις...

Aceras Anthropophorum είπε...

Zep, όταν βρίσκεσαι σε έναν επικοινωνιακόν τσουνάμιν, το να γυρεύκεις πιο αποτελεσματικήν ομπρέλλαν είναι σαν να καταδικάζεις τον εαυτόν στο στο να σε πάρει.

Φίλε άνεφ, η ιστορία θα γράψει αυτά που εκατάθεσεν ο Χριστόφκιας πον η ουσία ούλλης της υπόθεσης. Τα άλλα ούλλα εν μουσκουρούθκια για να γράφουν αυτοί που προσπαθούν να φκάλουν μεροκάματον που την διαφήμησην τζιαι κουβέντες των μπλόγκς.

Καρτερούμεν ανάλυσην τζιαι digest βέρσιον για όσους δεν θα κάτσουν να θκιαβάσουν 45 σελίδες ιστορικού ντοκουμέντου.

Τα καραγκιοζλίκκια των απαταιώνων που αντιπροσωπεύουν το χρήμαν που εκυβέρναν τζιαι που συνεχίζει να κυβερνά με άλλους όρους πιο ευνοϊκούς εν για τα διαλύμματα μεταξύ δύο σαπουνόπερων της Κυπριακής τηλεόρασης της ξεφτίλας.

zep είπε...

Για ΓΓ εγιω θα επροτεινα τον Στεφανου.

Για τους αστικους θεσμους. Αν τους αμφισβητεις και ταυτοχρονα συμμετεχεις δεν εισαι υποκριτης? Αν το ΑΚΕΛ κατεβαινει στις αστικες εκλογες και παιρνεις θεσεις στη βουλη ταυτοχρονως θα αμφισβητει την βουλη?

Μπορεις να αμφισβητεις τα δικαστηρια και την ιδια ωρα να απευθυνεσαι σε αυτα για να εβρεις το δικαιο σου?

Τα πιο πανω εν προσωρινοι συμβιβασμοι? Μαλλον εν μονιμοι.

Οπως ολα, σημασια εχει πως χρησιμοποιουνται καποια πραματα παρα το τι οριζονται οτι ειναι.

Αν αντι των 3 σαπισμενων υπηρχαν 3 εντιμοι θα ηταν το ιδιο? Αν αντι του θεατρινου Πολυ υπηρχε καποιος εντιμος στη θεση του θα ηταν το ιδιο?

Αν η δεξια υβριζει τους θεσμους του οποιους η ιδια εδημιουργησε(πχ την προεδρια της δημοκρατιας ) τοτε τι αλλο μπορει να συμβει σε τουντο τοπο εκτος απο την συνεχη παρακμη?

Αν ενα κομματι της κοινωνιας θελει να καταστρεψει το αλλο και χρησιμοποιει ολα τα υπουλα μεσα που μπορει να εχει στη διαθεση του, τοτε δεν φταιν οι θεσμοι αλλα το πως τους χρησιμοποιει για να πετυχει τους στοχους της.

Για το γιατι πιστευκω οτι εν επικοινωνιακο το προβλημα λαλουμεν τα αλλη ωρα

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,

Για να βάλουμε μια βάση, πώς ορίζεις το «έντιμος»;
Πέραν τούτου δεν νομίζεις ότι η τοποθέτηση ΣΟΥ «... δεν φταιν οι θεσμοι [σημ.: προφανώς εννοείς οι αστικοδημοκρατικοί θεσμοί] αλλα το πως τους χρησιμοποιει για να πετυχει τους στοχους της», δεν αντιφάσκει με προηγούμενες τοποθετήσεις σου για το σαπισμένο καπιταλιστικό σύστημα; Οι «σαπισμενοι»και ο «θεατρινος» δεν είναι συστατικό μέρος αυτών των θεσμών;

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Aceras,

Σε επόμενη ανάρτηση μου θα παραθέσω μερικά από τα πιο σημαντικά [κατά τη γνώμη μου σημεία] από τη γραπτή Δήλωση Χριστόφια.
Εκείνο που θα ‘θελα να σημειώσω [από τη Δήλωση του] για τώρα, είναι οι αναφορές του τέως Προέδρου στα πραγματικά, τα καπιταλιστικά αίτια της κρίσης. Σε τούτα πρέπει να στέκει κάθε συνειδητοποιημένος Αριστερός, κι όχι στα επιμέρους [«τα καραγκιοζλίκκια των απαταιώνων»] που έντεχνα και για τους δικούς τους λόγους, σκοπούς και στόχους πλασάρουν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης...

Τις προάλλες που ‘μουν μέσ’ το νερό στη θάλασσα άκουα τρεις μιτσιές [των χωρκών μας] των 16 με 17 χρόνων, να συζητούν για τα πολιτικά και τον Χριστόφια. Τζιαι λαλεί κάποια στιγμή η μια [σε έντονο μάλιστα ύφος] απευθυνόμενη στη φιλενάδα της: «Μα ίνταμ που μου λαλείς κόρη! Έπιασεν ο Γριστόφκιας τα ριάλια του κράτους για να κάμει τον γάμο της κόρης του;» Κι ένοιωσα και λύπη για το ψέμα τζιαι την ψατζιην, που φυτέφκουν στα μυαλά των νέων, αλλά συνάμα τζι’ ανακούφιση και αισιοδοξία [για το μελλον], γιατί υπάρχει αντίδραση κι αντίδραση στην ψεφκιάν από τους νέους...

zep είπε...

Ο ανθρωπος δημιουργει την πραγματικοτητα και οχι το αντιθετο.

Ο καπιταλισμος δεν ειναι δημιουργημα του ανθρωπου? Οι λιγοι τον επεβαλαν με πολεμους και με προπαγανδα και τον αποδεκτηκε μεγαλη μεριδα των ανθρωπων πανω στη γη. Δεν ειχαν την επιλογη να μεν τον αποδεκτουν?

Αν ηταν ωριμη η (παγκοσμια) κοινωνια μας θα ειχε ηδη συντριψει τον καπιταλισμο, θα εβλεπαμεν τα αποτελεσματα στιις εκλογες των χωρων, αντι αυτου συνεχιζει ακομα και εν μεσω πρωτοφανους κρισης να ψηφιζει καπιταλιστικα κομματα.

Δηλαδη ολοι νομικοι ειναι σαπισμενοι και θεατρινοι?

Ολοι οι πολιτες που ζουν σε καπιταλιστικες χωρες ειναι καπιταλιστες?

Ολοι οι βουλευτες ειναι διεφθαρμενοι?

Ολοι οι δικαστες ειναι σαπιοι?

Η μαχη δεν βρισκεται στο να καταργησουμε τους αστικους θεσμους αλλα στο να προοδευσει κοινωνια μας (αποκτωντας ταξικη συνειδηση) και να φτασει στο σημειο να δημιουργησει εναν καλυτερο κοσμο.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,
Θα επανέλθω αργότερα για κάποια σχόλια...
Πάντως [και πιστεύω θα συμφωνείς μαζί μου] εν τζιαι ήρτεν μιαν ημέρα ουρανοκατέβατα τού ανθρώπου να δημιουργήσει τον καπιταλισμό. Υπήρχε μια νομοτελειακή εξέλιξη από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό...
Παρεμπιπτόντως εν τζιαι δκιάβασες το βιβλίο του Ραφαηλίδη “Η κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας”; Αν όχι, καν’ το! Δεν θα χάσεις!

zep είπε...

Θα το εβρω τζιαι θα το δκιεβασω.

Διτε δαμε το μελλον μας :

http://www.protothema.gr/economy/article/304681/se-dustheorita-upsi-to-dimosio-hreos/

Aceras Anthropophorum είπε...

Αν οι δικαστές ήταν έντιμοι...

Αν η δεξιά της Κύπρου ήταν έντιμη, η Κύπρος δεν θα ήταν μοιρασμένη, τζιαι αν είσιεν τζιαι η στετέ μου αρτζίθκια, ήταν να της λαλώ παππού. Η δεξιά είναι αθρώποι σαν τζιαι μας, που απλά θέλουν να τα τρών ούλλα, τζιαι τα προνόμια που μπορεί να τους διά το κράτος, τζιαι τον κόπον του εργαζόμενου, τζιαι τα κλεψιμιά του μαύρου χρήματος άλλων οικονομιών, τζιαι τα κέρδη που τους φυσικούς πόρους, τζιαι να λάχει τζιαι το γαίμαν σου.

Τους δικαστές, ειδικά τους γέρους, εβάλλαν τους αποκλειστικά για να τους εξυπηρετούν, είναι ούλλοι συμπεθθέροι, κουμπάροι, σιγάμπροι, σε σημείον που δεν ηβρίσκουν συνταξιούχον δικαστήν που να μεν είναι συγκενής κάποιου που τους ανακρινόμενους.

Ελπίζω κάποτε η αριστερά της Κύπρου να κάμει την αυτοκριτικήν της για την αστείαν εκ των υστέρων αφέλειαν της να θέλει να κυβερνήσει χωρίς να κάμει την παραμικρήν μεταρρύθμισην αυτού του σαπιμένου εργαλείου που έστησεν η δεξιά πάνω στες διακρύσεις, τα βάσανα, ακόμα τζιαι πάνω στα πτώματα των αριστερών. Εβάλαμεν τον καλλύττερον άθρωπον που έφκαλεν το Ακέλ να κυβερνήσει έναν σαπιμένον παλιοκάραβον τζιαι τωρά ζητούμεν του τζιαι ρέστα.

Την επόμενην φοράν πον να θέλει η αριστερά να κυβερνήσει, πρέπει να ξέρει ότι δεν ημπόρει να κυβερνήσει με δίχα να ξηλώσει θεσμούς τζιαι να βάλει πιο σύχρονους με τον άθρωπον τζιαι την ηθικήν της στο κέντρον.

Aceras Anthropophorum είπε...

Άνεφ, άμαν συγκρίνεις τι ελάλούσαν για την κοινωνίαν ένας κάποιος Γιωρκουλλής, ένας κάποιος Πιθκιανάφεντος τζιαι άλλοι εξαθλιωμένοι γνωστοί τζιαι άγνωστοι προλετάριοι που εκαρτερούσαν να φαν που τα μιλλοσφοντζίσματα των αρκόντων που εκρατούσαν την εξουσίαν, τα λόγια θκυό ανόητων εφήβων προιόντων της περίτρανης κυπριακής τηλεόρασης (μπορεί να τζιαι αγγόνισσες τους), θα σχετικοποιήσεις την θλίψη σου.

Aceras Anthropophorum είπε...

Τα λόγια των ανόητων έφηβων εν εν τίποτε έθελα να γράψω τζιαι έππεσεν μου η μισή φράση.

Anef_Oriwn είπε...

Aceras,

Δύο σημεία:
1. Να διευκρινίσω για την αποφυγή παρεξηγήσεων, η μιτσια που είπεν [σε έντονο ύφος] «Μα ίνταμ που μου λαλείς κόρη! Έπιασεν ο Γριστόφκιας τα ριάλια του κράτους για να κάμει τον γάμο της κόρης του;», επέκρινε την άλλη ροκώλα γιατί είχε διατυπώσει τη συγκεκριμένη [ηλίθια] άποψη...

2. «… η αστεία εκ των υστέρων αφέλεια της [σημ. δική ΜΟΥ: της αριστεράς της Κύπρου] να θέλει να κυβερνήσει χωρίς να κάμει την παραμικρήν μεταρρύθμισην αυτού του σαπιμένου εργαλείου που έστησεν η δεξιά πάνω στες διακρύσεις, τα βάσανα, ακόμα τζιαι πάνω στα πτώματα των αριστερών...» εχαρακτήριζεν πρώτα και κύρια «... τον καλλύττερον άθρωπον που έφκαλεν το Ακέλ...», τον οποίο «...εβάλαμεν [...] να κυβερνήσει έναν σαπιμένον παλιοκάραβον...» Θυμάσαι εκείνο το αφελές [και δεν το λεω εκ των υστέρων] σύνθημα “Δίκαιη Κοινωνία, Δίκαιη Λύση”(!);

ΑΝΕΡΑΔΑ είπε...

ΚΑΤΑΡΑ ΝΑ ΠΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ομολογώ πως ενώ ο Ζεπ όποτε μου απαντά βασικά με βρίζει, εδώ λέει νούσιμα πραγματα: το ΑΚΕΛ είναι ένα ψέμα. Ειτε γίνεται ορθόδοξο κομμουνιστικό κόμμα κάτι που επιθυμεί ο Ζεπ, είτε σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό που θα προτιμούσα εγώ. Η παρούσα μεταλλαγμένη κατάσταση είναι παντελώς αδιέξοδη και φθοροποιός.

Ωστε η δεξιά ειναι ανέντιμη, ε; Ενώ η αριστερά όποτε χρειάστηκε στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων φίλε Ασερας; Αν έλειπαν τούτα τα στεγανά...

Anef_Oriwn είπε...

Strovoliotis,
Πάλι ψαρεύεις σε θολά νερά!

Δεν θα υποκαταστήσω τον ZEP για να ΣΟΥ απαντήσω, αλλά ως Αριστερός θα ‘θελα να [ΣΟΥ] πω δυο λογάκια...

1. Ο ZEP κρίνει το ΑΚΕΛ [ως Αριστερός] και εξ αριστερών κι όχι με νεοφιλελεύθερες προσεγγίσεις, όπως (δια)πράττεις ΕΣΥ! Πάντως δεν είδα πουθενά τον φίλο ZEP να μιλά για «ορθόδοξο κομμουνιστικό κόμμα», κι αν δεν με απατά η μνήμη μου έχει σταθεί και (επι)κριτικά απέναντι στο «ορθόδοξο»ΚΚΕ...

2. Ο λόγος ΣΟΥ παρά το φιλελεύθερο προσωπείο με το οποίο ενίοτε τον ενδύεις ακόμα, όζει πλέον ξεκάθαρα συντηρητισμού και αντι-αριστερής δογματίλας. Γιατί πρέπει ένα Αριστερό κόμμα πρέπει απαραίτητα να είναι είτε «ορθόδοξο κομμουνιστικό», ή κόμμα κάτι που επιθυμεί ο «σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό»;

3. Και τι πάει να πει «σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό»; Μα δεν βλέπεις που η [δεξιά] σοσιαλδημοκρατία τα ‘κανε μαντάρα στην Ευρώπη;

4. Τέλος, [κι όπως ΣΟΥ ‘χω ξαναπεί και καμπόσες άλλες φορές σε παρόμοιες συζητήσεις μας], αν ΕΣΥ «προτιμάς ... [ένα] σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό» κόμμα, πάρ’ τους ομοϊδεάτες ΣΟΥ και φτιάξτε το! Και σταματάτε να κρύβεστε πίσω από τα string-κια του ΔΗΣΥ!
Και το τί θα είναι το ΑΚΕΛ εν τα μέλη και οι οπαδοί του που θα το καθορίσουν κι όχι ο κάθε τυχαίος κι αδέσποτος κομματικά ή/και πολιτικά!

Aceras Anthropophorum είπε...

Η σοσιαλδημοκρατία σε κυπριακή βέρσιον είναι η ΕΔΕΚ όπως σε Λιβυκήν ο Γκατάφη, σε Συριακήν το Μπάαθ, σε Ελληνικήν το ΠΑΣΟΚ τζιαι τωρά ο ΣΥΡΙΖΑ, σε γαλλικήν ο Φρανσουά Ολάντ τζιαι το κόμμαν του, σε Αγγλικήν ο Ττόνης τζιαι ο Ζάκ Στρό.

Όποιος νοιώθει σοσιαλδημοκράτης τί γυρεύκει μες το ΑΚΕΛ;

Ανώνυμος είπε...

Ανεφ, όποτε τεθεί το θέμα σε πιάνει πανικός, γιατί άραγε; Εννοείται πως για το ΑΚΕΛ θα αποφασίσουν οι ΑΚΕΛικοί – απλώς θέλω να βοηθήσω λίγο, για το καλό τους!
1. –
2. «Γιατί πρέπει ένα Αριστερό κόμμα πρέπει απαραίτητα να είναι είτε «ορθόδοξο κομμουνιστικό», ή κόμμα κάτι που επιθυμεί ο «σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό»;»
Υπάρχει άλλη επιλογή δηλαδή;
3. Ενώ ο κομμουνισμός ας πούμε;;;;
4. Δεν με ενδιαφέρουν τα κόμματα 9 χρόνια μετά που έφυγα από τους Οικολόγους που είχα συνιδρύσει, αλλά ξέφυγαν εντελώς. Με ενδιαφέρει να υπάρχει ένα χρήσιμο κόμμα αριστερά του κέντρου που θα μπορούσε να συνεργαστεί με ένα κόμμα δεξιά του κέντρου για το καλό του τόπου, αντί να υπάρχει πάντα η ανάγκη συνεργασίας με τους διάφορους εθνικιστές. Επίσης, ένα τέτοιο κόμμα θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο εποικοδομητικό, παρά το παρόν ΑΚΕΛ που απλώς θέλει να καταστρέφει.

Aceras η ΕΔΕΚ σοσιαλδημοκρατική;;;;

Anef_Oriwn είπε...

Strovoliotis,
Όσο πιο σύντομα τα εξής:

1. Κανένας «πανικός δεν με πιάνει»! Απλώς θέλω να [ΣΟΥ] τονίσω ότι δεν χρειαζόμαστε την >«βοήθεια» ΣΟΥ κι ότι ΔΕΝ είναι δουλειά ΣΟΥ τι θα κάμουν οι ΑΚΕΛικοι με το κόμμα τους! Κι αν με έπιαννε πανικός δεν θα ΣΟΥ ‘λεγα να πάτε να φτιάξετε [ΕΣΕΙΣ οι αδέσποτοι της σοσιαλδημοκρατίας] κόμμα...

2. Να ξαναδιατυπώσω το σημείο 2 της προηγούμενης παρέμβασης μου γιατί ο δαίμονας του πληκτρολογίου τα ανακάτωσε: Γιατί πρέπει ένα Αριστερό κόμμα να είναι απαραίτητα είτε «ορθόδοξο κομμουνιστικό», είτε «σύγχρονο σοσιαλδημοκρατικό»; --- Ένα Αριστερό κόμμα μπορεί να κλίνει είτε περισσότερο είτε λιγότερο προς τα Αριστερά. Κι αυτό πάντοτε με βάση τα συγκεκριμένα ιστορικά δεδομένα της συγκεκριμένης χώρας. Και στην ουσία το ΑΚΕΛ κινείται κάπου στο ενδιάμεσο του κομμουνισμού και της σοσιαλδημοκρατίας. Δεν κατάλαβα πώς ένας φιλελεύθερος [λέμε τώρα] άνθρωπος όπως ΕΣΥ, να περιορίζεσαι στην διχρωμία...

3. Η εκδοχή του σοσιαλισμού/κομμουνισμού όπως εφαρμόστηκε κυρίως στην πάλαι ποτέ Σοβιετική Ένωση και σ’ άλλες χώρες της Ανατολικής Ευρώπη κατέρρευσε για πολλούς και διάφορους λόγους, που δεν είναι της ώρας να αναλύσω. Δεν είσαι ΕΣΥ που μια την άλλη λες ότι έχει τελειώσει αυτή η ιστορία; Οξά «το φάντασμα του Κομμουνισμού πλανάται [ακόμα] πάνω από την Ευρώπη» και ΣΑΣ τρομάζει; Πεδίο δόξης λαμπρόν έχει ξανοιχτεί μπροστά ΣΑΣ για να εφαρμόσετε της μεγάλες και πανανθρώπινες αξίες του Καπιταλισμού. Πότε θα το (δια)πράξετε;

4. Προσωπικά [και δυστυχώς για ΣΕΝΑ] δεν γνωρίζω ΚΑΝΕΝΑ παραγγελιοδόχο θαυματοποιό, μάγο ή ταχυδακτυλουργό για να ΣΕ παραπέμψω για να ικανοποιήσει την επιθυμία ΣΟΥ για «ένα χρήσιμο κόμμα αριστερά του κέντρου που θα μπορούσε να συνεργαστεί με ένα κόμμα δεξιά του κέντρου για το καλό του τόπου, αντί να υπάρχει πάντα η ανάγκη συνεργασίας με τους διάφορους εθνικιστές»... Τα κόμματα αποτελούν μορφή πολιτικής οργάνωσης και οργανωμένης δράσης των πολιτών. Δημιουργούνται κάτω από συγκεκριμένες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες και εκφράζουν πολιτικά τα συμφέροντα κοινωνικών τάξεων, ομάδων και διαστρωματώσεων της κοινωνίας. Αν η κοινωνία έχει την ανάγκη ενός πολιτικού κόμματος όπως ΕΣΥ το επιθυμείς θα το δημιουργήσει... Γι’ αυτό να μην ανησυχείς!

5. «... το παρόν ΑΚΕΛ […] απλώς θέλει να καταστρέφει» --- Ανάξιο σχολιασμού καθότι δείχνει εμπάθεια και κολλήματα!