Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Ανάρτηση 133/2013 [έκτακτη, σύντομη (τουρκο)κυπριακή, πολιτική, Αριστερή, “φεμινιστική”] – Η ορκωμοσία μιας τουρκοκύπριας βουλευτίνας...


Πρωτοείδα την είδηση στο Blog του Λινού, ΜΟΥ άρεσε το όλο σκηνικό [το περιεχόμενο, τα μηνύματα και η ανακατωσούρα και σύγχυση που προφανώς δημιουργήθηκε] και είπα να τη μεταφέρω και στο δικό μου BlogΠρόκειται για ένα περιστατικό τόλμης και αντισυμβατισμού, που έλαβε χώρα κατά για τη σημερινή ορκωμοσία της νέας τουρκοκυπριακής Βουλής, η οποία προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές στην τουρκοκυπριακή κοινότητα. Ο λόγος για το περιεχόμενο του όρκου/υπόσχεσης [αντί του καθιερωμένου όρκου] που έδωσε προς στην κοινότητα της τζιαι στον υπόλοιπο πληθυσμό της χώρας η νέα [Αριστερή] βουλευτίνα του “Τουρκικού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος – Ενωμένες Δυνάμεις”  [ΤΡΚ-ΕΔ] Doğuş Derya [ιδρυτικό μέλος του “φεμινιστικού εργαστηρίου” (FEMA)],...



Απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων που ήταν παρόντες, η Ντοούς Ντεριά είπε πως ο όρκος έχει γραφτεί σε πολύ φαλλοκρατική γλώσσα και πρέπει να επικαιροποιηθεί σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Γι’ αυτό, είπε, προτίμησε να διαβάσει έναν πιο σύγχρονο όρκο. Τούτος έχει ως εξής:
«Υπόσχομαι, να εργαστώ στο τουρκοκυπριακό κοινοβούλιο για να μην υποστεί κανείς που ζει στην Κύπρο διακρίσεις, λόγω της γλώσσας του, της θρησκείας του, της φυλής του, του τόπου γέννησης του, της κοινωνικής του τάξης, της ηλικίας του, της φυσικής του κατάστασης, του φύλου και της σεξουαλικής κατεύθυνσης του, με στόχο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον δικαιοσύνης και ισότητας. Θα καταβάλω προσπάθεια για αντικατάσταση της κουλτούρας της αντιπαράθεσης και της βίας, με μια κουλτούρα βασισμένη στην ειρήνη και την συμφιλίωση, ενώ ταυτόχρονα θα μείνουμε αφοσιωμένοι στις αρχές της Δημοκρατίας, της Κοινωνικής Ευημερίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Ελευθεριών, και της θεσμοθέτησης μιας Ομόσπονδης Κυπριακής Πολιτείας»...

Όπως έγραψα και σε σχόλιο μου στού Λινού: «Θέλει [...] τόλμη, τσαμπουκά, αντικομφορμισμό και να ‘σαι ριζοσπάστης στην πράξη για να πεις τα λόγια που είπε η τουρκοκύπρια!»
Θα καρτερούμε πάντως, να δούμε πως η αγαπητή Doğuş θα λειτουργήσει και θα κάμει πράξη αυτά που λέει... Όμως ΜΑΣ έδωσε χαρά και ευχαρίστηση που τα είπε!

Anef_Oriwn
[μαζί με τους προοδευτικούς και ριζοσπάστες Αριστερούς τουρκοκύπριους]
Δευτέρα 12/8/2013

9 σχόλια:

Μπολσεβίκος είπε...

Αυτός πρέπει να είναι ο όρκος των βουλευτών του ΑΚΕΛ. Χωρίς παπάδες και ευαγγέλια και ας κουρεύονται όσοι έχουν παράπονο.
Και μπράβο στην εμπνευσμένη Τουρκοκύπρια συντρόφισσα.
Ακούσατε Γερμανοτσολιάδες που κάνετε κουμάντο στον Νότο; ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΜΑΣ.

Anef_Oriwn είπε...

Μπολσεβίκε,

Να σημειώσω τα εξής με αφορμή το σκόλιο ΣΟΥ:
Σήμερα η “Χαραυγή” είχε την είδηση για την «επεισοδιακή ορκωμοσία» και τον υφιστάμενο «φαλλοκρατικό όρκο» στις μέσα σελίδας. ΚΑΜΙΑ προαναγγελία του σχετικού ρεπορτάζ στην πρώτη σελίδα! Υποβάθμιση του γεγονότος;

Αντίθετα ο “Πολίτης” το είχε ως το κύριο πρωτοσέλιδο θέμα του. Τίτλος «όρκος επανένωσης μέσα στη “βουλή”» και υπότιτλοι «Μια γυναίκα έκανε άνω-κάτω χθες τα κατεχόμενα» και «Έτρεχαν να φύγουν Έρογλου, Τούρκος “πρέσβης”, αλλά και ο... Ταλάτ»

zep είπε...

Η Χαραυγη ειναι ο καθρεφτης της ανυπαρκτης ηγεσιας του κομματος μας.
Η μετριοπαθεια του Αντρου καταστρεφει το κομμα.


Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,

Όπως ΣΟΥ ξανάπα προσωπικά ΔΕΝ προσωποποιώ το πρόβλημα [ή τα προβλήματα] στον Άντρο Κυπριανού. Κι εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος με διάφορους χειρισμούς της ηγεσίας του Κόμματος [τις προάλλες ο Άντρος συνάντησε τον Ττόμη Ββου και προχτές την Κυριακή ο Αθυρόστομο πάλι έβγαλε την γλώσσα του περίπατο εναντίον του Χριστόφια], αλλά δεν βλέπω ποιος θα μπορούσε καλύτερα! Έχω την έντονη άποψη ότι η ηγεσία του Κόμματος αντανακλά σε πολιτικό επίπεδο τη βάση και τους ψηφοφόρους του...

zep είπε...

Ζητειται ηγετης

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Ήνταμπόν; Εσυντονιστήκαμεν ομαδικώς; :) Αγαπητά μου παιδιά, η Ντοούσς έσιει μιαν ιστορία στο θέμαν ειρήνη τζιαι επανένωση - Επρωτοστατούσεν στους δρόμους που το 2000. Τη καμπιάνια του "ειρήνη εδώ και τώρα" (Barishemensimdi)έτρεχεν την τότε ως φοιτήτρια. Λαλώ το για την ιστορία.

Ως φεμινίστρια (για πολλύν κόσμο σκληροπυρηνική) φκαίνει αβίαστη η αναγνώριση της πατριαρχικής κυριαρχίας στο λόγο, στην πράξη στους θεσμούς, στες δομές. Ψουμίν της να το διαπιστώσει στον καθιερωμένον όρκο. Ακριβώς για τούν΄το λόγο της ήταν 'εύκολο' να εντοπίσει τζιαι τες άλλες ηγεμονικές φράσεις τζιαι ύφος εξού τζια η αναφορά σε ανθρώπινα δικαιώματα, η συμπερίληψη μορφών διάκρισης στο δικόν της λόγο.

Οι τίτλοι που βάλλεις Φούλλληηη μου εν χαρακτηριστική τούτου του ηγεμονικού λόγου, όπως τζιαι η επιμέρους εστίαση στον 'όρκον επανένωσης'.

Άμαν δείτε το βίντεο με τη συγκεκριμμένη σκηνή (εν αναρτησμένο ποτζιεί στο λημέρι μου) που στο 2.06 ξεκινά να μιλά, εστιάστε σε δκυο σημεία χαρακτηριστικά μη λεκτικής συμπεριφοράς. Μόλις οι αντράες οι πολλά βαρείς τζι΄ασήκωτοι κατευθύνουνται προς το μέρος της σηκώνει το σιέριν της τζιαι προτείνει το προς τα μπρος = ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΩΡΑ! Άμαν συνεχίζουνται τα καλαπαλίκκια των μίσιη μου θιγμένων (που για μέναν απλή επιβεβαίωση των λόγων της ήταν) γυρίζει πίσω προς τον προεδρεύοντα= Εεε κάμε επιτέλους τη δουλειά σου τζιαι βάλε τάξην.

Η ίδια εξήγησεν ότι η πρόθεσή της ήταν να εκφράσει τη συνείδησήν της=ξισιέπασμαν του ηγεμονικού, ιεραρχικού τζιαι ελιτιστικού ύφους του καθεστωτικού όρκου. Τζιαι εν ελιτιστικός τζιαι ούλλα τα υπόλοιπα γιατί εν διακριτικός.

Όπως εσχολιάστηκεν αναφορικά με την αντίδρασήν της, στην ποδά βουλή τέθκοια "έκτροπα" εν γίνουνται. Μόνον περιχαρίσματα στοχοποιώντας συγκεκριμμένη "ράτσα" γυναικών, έκφραση ομοφοβίας τζιαι λοιπές ενδείξης ανασφάλειας τζιαι επίδειξης "δύναμης" τζιαι "εξουσίας". Το ότι ο διακριτικός λόγος κτυπά κότσιηνο στη βουλή τζιαι στες δηλώσεις 'αξιωματούχων' -τρομάρα τους - θα το επεξεργαστούμεν εγώ τζι΄εγώ εν ευθέτω χρόνο γιατί τριβιτζιάζουμεν εδώ τζιαι μήνες.

Οπότε Φούλλλληηηη μου αγαπητέ, εν φάουλ να μπει σε εισαγωγικά στον τίτλο σου το "φεμινιστική", αλλά όϊ τα υπόλοιπα (τουρκοκυπριακή, πολιτική, αριστερή) τζιαι για μέναν επιλεκτικά απομωνομένη η συζήτηση για το έναν κομμάτιν της επικαιροποίησης του λόγου της Ντοούσς τζιαι αναφέρουμαι στο κομμάτιν της επανένωσης. Λέγοντας τούτα εν μειώννω της σημαντικότητάν του. Επισημαίνω -όπως ακριβώς τζιαι η πρόθεση της Ντοούσς - να επισύρω την προσοχή τζιαι στα άλλα σημαντικά στα οποία αναφέρτηκεν: έσιει τζιαι ταξικήν διάστασην ο λόγος της, έσιει τζιαι δικαιοσύνην τζιαι ισότηταν, έσιει τζιαι δημοκρατίας, έσιει τζιαι ανθρώπινα δικαιώματα τζιαι ελευθερίες, έσιει τζιαι αρχές ειρήνης - με τούτα ούλλα καλλιεργημένα σε κουλτούραν. Τζιαι μια επανένωση με τούτα να εξαιρούνται, πως εννά εν επανένωση πραγματική τζιαι όϊ πλασματική τζιαι πως εννά περιλαμβάνει τζιαι τη συμφιλίωση.

Οπότε, επειδή αντιλαμβάνουμαι ότι οι προθέσεις σας εν γνήσιες, προτρέπω σας να ξαναδκιαβάσετε τον όρκο συνείδησης της Ντοούσς, τούν' τη φορά έχοντας υπόψην τζιαι τα που πάνω. Τζιαι να δείτε τες εικόνες ούλλες που σχηματίζουνται.

Τες καληνύκτες μας

Anef_Oriwn είπε...

Επειδή χτες αφήσαμε αιχμές σε βάρος της “Χαραυγής” σε σχέση με τον τρόπο που πρόβαλαν την είδηση για την τολμηρή ενέργεια της Ντοούς [όπως σωστά το γράφει και η επανακάμψασα τουρκομαθής Μά(γ)ισσα] να αναγνώσει το δικό της “όρκο”/υπόσχεση, θα παραθέσουμε πιο κάτω [για διασκέδαση και των αρνητικών εντυπώσεων], το σημερινό [σχετικό με το θέμα] άρθρο της Νίκης Κουλέρμου. Το “υπόκλεψα” από τη στήλη “Ευθέως”, την οποία συνήθως συγγράφει η Αντρούλα Γκιούροφ, αλλά φαίνεται ότι η τελευταία μάλλον θα είναι με άδεια.

“Ο όρκος της Ντεριά είναι και δικός μας”
«Ορκίζομαι στην ανθρώπινή μου τιμή ότι θα εργαστώ για τον οποιονδήποτε ζει στην Κύπρο με στόχο να μην θυματοποιηθεί εξαιτίας της γλώσσας, της θρησκείας, της φυλής, του τόπου γέννησης, της κοινωνικής τάξης, της ηλικίας, της φυσικής ικανότητας, του φύλου ή του σεξουαλικού προσανατολισμού, ότι θα προσπαθήσω για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος δικαιοσύνης και ισότητας όπου η εργασία δεν θα γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης, ότι θα επιδιώξω την αντικατάσταση της κουλτούρας της σύγκρουσης και της βίας με τη θεμελίωση των αξιών της ειρήνης και της συναίνεσης, ότι θα μείνω αφοσιωμένη στις αξίες του κράτους δικαίου και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, ότι δεν θα παραιτηθώ από το όραμα της εγκαθίδρυσης μια ομοσπονδιακής Κύπρου».
Αυτός ήταν ο όρκος της Ντογούς Ντεριά, του ΡΤΚ που έκανε άνω-κάτω την ψευδοβουλή γιατί δεν ακολούθησε την πεπατημένη, αλλά όρθωσε ανάστημα ελεύθερου ανθρώπου που τάσσει το αξίωμα και τη συνείδησή του στην υπηρεσία των
ανθρώπων, του δικαίου, της ισότητας και της ισοτιμίας. Πάνω από όλα κάνει όρκο το όραμά του για μια ομοσπονδιακή Κύπρο... Η Ντεριά είναι μια από τις πολλές αγωνίστριες και
αγωνιστές συμπατριώτες μας Τ/κύπριους που τολμούν να τα βάζουν με τα κατεστημένα και την κατοχική Τουρκία και να της λένε κατάμουτρα: «Αϊσέ πήγαινε σπίτι σου»!
Οι Τ/κ συμπατριώτες μας όπως η Ντεριά εξακολουθούν να τείνουν το χέρι συνεργασίας και επανένωσης ανεξάρτητα από τους σχεδιασμούς της Τουρκίας. Κόντρα στην προσπάθεια της Άγκυρας να κρατήσει υποταγμένη στα δεσμά και στα πρωτόκολλα οικονομίας της, ακόμα και στον εξισλαμισμό των
κατεχομένων και την εξαφάνιση της τουρκοκυπριακής κοινότητας. Η Ντεριά όπως και η κάθε Ντεριά είναι αυτή η προοδευτική δύναμη, τους αγώνες της οποίας πρέπει η ελληνοκυπριακή πλευρά να στηρίξει με όλα τα ειρηνικά μέσα για να πέσουν τα συρματοπλέγματα που μάς χωρίζουν, για να γίνει η επιστροφή στην Αμμόχωστο και στη Μόρφου μια πραγματικότητα, για να πέσουν τα οδοφράγματα μια και καλή και το κράτος δικαίου, όπου η εργασία δεν θα γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης θα διώξουν στον αγύριστο και την Αϊσέ και την Ντέλια. Αυτοί που εκπροσωπούν το κατεστημένο της Άγκυρας και των Βρυξελλών δεν έχουν θέση εκεί όπου η ανθρώπινη τιμή είναι πάνω από πολέμους και επεκτατισμούς, εξαρτήσεις οικονομικές και πολιτικές σε βάρος των λαών.
Με την αφοσίωση στον αγώνα για αντικατάσταση της κουλτούρας της σύγκρουσης και της βίας με τη θεμελίωση των αξιών της ειρήνης και της συναίνεσης της αγωνίστριας Ντεριά πρέπει να εμβολιαστούμε όλοι οι Κύπριοι πατριώτες που θέλουν να ζήσουν μαζί, ειρηνικά και να δημιουργήσουν μια Κύπρο ελεύθερη και απαλλαγμένη από στρατούς και βάσεις από την
μπότα του νεοφιλελεύθερου μοντέλου κατοχής.
Ο όρκος της Ντεριά είναι και δικός μας.

***********************
Σχόλιο ΕΜΟΥ του Ιδίου:
Το κείμενο της Κουλέρμου επικεντρώνεται στο «όραμά [...] για μια ομοσπονδιακή Κύπρο» και κατ’ επέκταση και στην επανένωση, για την οποία η Μά(γ)ισσα [στο σχόλιο της] δίνει της δικιά της διάσταση και ερμηνεια...

Μά(γ)ισσα,
Θα επανέλθω!

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητή [Σαλεμιώτισσα] Μά(γ)ισσα,
Shαιρετουμεν(τε)!

Και χαίρομαι ιδιαίτερα που σε βλέπω να επανέρχεσαι δριμύτερη και φουριόζα στα blogοσφαιρικά ερτζιανά. Προφανώς σε ενέπνευσε και το θέμα μας καθώς έχεις και μια έφεση προς ό,τι έχει σχέση με την τουρκοκυπριακή κοινότητα... Όπως και να ‘χει, σε ξανακαλωσορίζω στα μέρη μας. Hoşgeldin!

Με τα ζητήματα που έθεσες στην παρέμβαση ΣΟΥ, ανοίγεις ένα τεραστιο κεφαλαίο που έχει να κάμει με την Αριστερά και το φεμινιστικό κίνημα, θέμα το οποίο εδώ θα αγγίξω ακροθιγώς... [Κι όπως θα πρόσεξες στη λέξη φεμινιστικό δεν βάζω εισαγωγικά εδώ και θα πω μετά το γιατί]...
Επειδή έχουμε περάσει ήδη σ’ άλλη ανάρτηση [την ετοίμασα ψες και προγραμματίστηκε όπως αναρτηθεί αυτόματα σήμερα νωρίς το πρωί] και προφανώς η όποια συζήτηση μεταξύ Ημών δεν θα τύχει της δέουσας προσοχής και παρακολούθησης από τρίτους, κ’ επειδή το θέμα είναι και ενδιαφέρον και διαχρονικά επίκαιρο, επιφυλάσσομαι ν’ ασχοληθώ πιο εξειδικευμένα κι αναλυτικά σε νέα ανάρτηση μου λίαν συντόμως. Να δούμε πόσα θα προλάβω κι ΕΓΩ! Έχω ήδη πει/υποσχεθεί πως σε προσεχή ανάρτηση μου θα σχολιάσω και το ιδιαίτερα τιμητικό αφιέρωμα που έκαμε για την Αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ ο Μάριος Δημητρίου στην καθημερινή του στήλη στη “Σημερινή” την περασμένη Κυριακή [link: http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/571602]… ΕΣΥ όμως τιμής ένεκεν θα προηγηθείς! Εξ άλλου “Ladies first”, δεν λέμε;

Πάντως για τα φεμινιστικά τα ξανάπαμε και πέρσι τέτοια εποχή [τυχαίο;] ένεκα μιας ανάρτησης μου για τις μαντηλοφορούσες [κι όχι μόνο] αθλήτριες από μουσουλμανικές χώρες [με άκρως συντηρητικά καθεστώτα], οι οποίες [αθλήτριες] λάμβαναν μέρος στους περσινούς Ολυμπιακούς Αγώνες [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2012/08/942012.html]…
Σε κάποια [άλλη] συζήτηση μάλιστα, μού έκαμες και παρατήρηση γιατί είχα πει ότι κάποιες γυναίκες είναι «ωραία πράματα»... [Σε ενόχλησε το «πράματα»!]... Σίγουρα όλ’ αυτά [κι άλλα πολλά] αποτελούν γνωρίσματα, στερεότυπα ή και κατάλοιπα του διαμορφωμένου από τους κυρίαρχους άντρες φαλλοκρατικού [όπως τον είπε και η Doğuş], ή όπως τον είπες κι ΕΣΥ «ηγεμονικού» λόγου... Πώς όμως καταργούνται αυτές οι εκφράσεις που απηχούν φαλλοκρατικές [ή πιο ήπια αντρικές] νοοτροπίες και συμπεριφορές... [Είναι κι αυτό ένα θέμα προς συζήτηση]...

Δεν κατέλαβα σε ποιους τίτλους αναφέρεσαι, στους δικούς μου ή τού “Πολίτη”, όταν λες πως «εν χαρακτηριστικοί τούτου του ηγεμονικού λόγου»… [Εγώ στο σχόλιο μου δεν αναφέρθηκα στο θέμα της επανένωσης, παρ’ όλο που η αναφορά της Doğuş στο «όραμα της εγκαθίδρυσης μια ομοσπονδιακής Κύπρου», εκεί παραπέμπει]...

Πιο πάνω έγραψα τη λέξη φεμινιστικό [κίνημα] χωρίς εισαγωγικά ενώ στο τίτλο της ανάρτησης μου έβαλα εισαγωγικά. Τούτο δεν έχει και τόση σημασία αν και προσωπικά θεωρώ ότι με βάση τη δική συνολική προσέγγιση για το φεμινιστικό κίνημα τα εισαγωγικά [μάλλον] ενδείκνυνται. Πάντως εγώ προτιμώ αντί του επιθετικού προσδιορισμό «φεμινιστικό» [κίνημα] προτιμώ τον προσδιορισμό «γυναικείο» [κίνημα]. To «φεμινιστικό» πιο πολύ σε απολίτικες καταστάσεις παραπέμπει... [Ας πούμεν, οι εκδηλώσεις γυναικών κατά την ... “No Bra Day”!]… Κι άποψη μου είναι ότι επί του θέματος ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΔΟΣ δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη πολιτική εμπλοκή ή/και στήριξη της Αριστεράς...

Πιο πολλά όμως, σ’ ένα πιο ολοκληρωμένο κείμενο σε νέα ανάρτηση μου. Όμως ευπρόσδεκτα και τα όποια σχόλια [ΣΟΥ] κι επαέ!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Φέκκιου Φούλλλληηηη μου.

Αλόπως έτσι τζιαιρόν εν η εποχή μας να συζητούμεν έτσι θέματα :)

Όσον αφορά στο No-bra Day που λαλείς, νομίζω εξανασυζητήσαμεν το - το σουτιέν έσιει που το θωρούν ως σύμβολον καταπίεσης ή τζιαι επιβολής, κάτι όπως το σιασίν της Μπάρμπι. Για μεν το σουτιέν το λλιόττερον που τα προβλήματα που μαστίζουν τα κινήματα. Η εστίαση μόνο στο συγκεκριμμένο εν παντές τζιαι μεινίσκεις σε μεμονωμένον περιστατικόν το οποίον γενικεύκεις. Το φεμινιστικόν κίνημα, όπως τζιαι πολλά άλλα, επροχωρήσαν πολλά πάρα πέρα που το ο,ποιοδήποτε σουτιέν.

Τζιείνον που επροσπάθουν να πω εν ότι η Ντοούσς, εν τζιείζει μόνο φεμινιστικά θέματα.Γι' αυτόν δεν εχρησιμοποίησα τον όρο "φαλλοκρατικό" όπως επικράτησεν στες εφημερίδες, αλλά ηγεμονικό. Ο ηγεμονικός λόγος πιάννει πολλές ομάδες, ο οποίες πατρονάρουνται, υποβαθμίζουνται, παρεγκωνίζουνται τζιαι εν χαμηλά σε πολιτικές ατζέντες ως θέματα έχοντα λλιόττερη σημασία. Το φεμινιστικόν κίνημα έσιει πολλά παρακλάδκια τζιαι εκφάνσεις τζιαι εν μιλούν απαραίτητα με τον ίδιον τρόπο. Η φεμινιστική προσέγγιση στην Σουηδία για παράδειγμα, για μέναν εν πολλά σκληροπυρηνική τζιαι ως τέθκοια χάννει οπτικές. Εεε τζιαι να ευνουχιστούν ούλλοι οι άντρες, εννά επέλθει ισότητα ανάμεσα στους αθρώπους; Τα φύλα (τζιαι ένναιν δκυο, δηλαδή άντρες - γυναίκες) εννά έχουν ισοτιμία τζιαι ίσες ευκαιρίες; Η φτωσιή, ομοφυλόφιλη έγχρωμη πας το τροχοκάθισμα, εννά έσιει την ίδιαν αντιμετώπιση με την αρτημελή, ετεροφυλόφιλην, λευκήν αστή;

Ο Αντώνης ποτζιεί στον πάτον, είδεν τα πράματα, όπως τα είδα τζιαι γιώ - επομένως εν ένδειξη ότι έν έσιει απαραίτητα να κάμει με τα φεμινιστικά μου αισθήματα. Οπότε έτον Αντώνη δαμέ να το εξηγά με έναν ίσως καλλύττερον τρόπον που το δικό μου

http://patosmetrypav.blogspot.com/2013/08/dogus-derya.html