{Επεξηγηματική σημείωση:
Οι αριθμήσεις εντός του κειμένου (που δεν είναι και λίγες στα “Εισαγωγικά”) παραπέμπουν σε γλωσσάριο(1) και επεξηγήσεις στο τέλος του κειμένου}…
*************************
Εισαγωγικά:
[Προειδοποιητική συμβουλή: Ακολουθεί πρόταση μακράς διάρκειας, γι’ αυτό πάρτε βαθειά εισπνοή και ξεκινάτε διάβασμα χωρίς να αφαιρείστε για να μην χάσετε το νόημα των σοφών και πεφωτισμένων σκέψεων μου]...
Ο γκουρού(2) [ή άλλως μαιτρ(3)] της κυπριακής δημοσιογραφίας και επίτιμος κυριακάτικος guest star(4) αρθρογράφος επί παντός επιστητού [“όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει”(5)] στη σκανδαλοθηρική(6) “ανεξάρτητη” [εδώ γελάει και κάθε παρδαλό κατσικι(7)] εφημερίδα “Πολίτης”, Μακάριος [ιστορικό και συνάμα διαβολικό ονοματάκι] Δρουσιώτης, επέστρεψε από τις καλοκαιρινές του διακοπές δριμύτερος! Δεν θα πω “επέστρεψε Δημήτριος”, ως (δια)πράττω συνήθως για να “λογοπαιγνίσω”(8) και να “μαργαριτίσω”(9), καθότι τ’ όνομα «Δημήτριος» και τα παράγωγα υποκοριστικά του, προκαλούν στον συμπαθέστατο κατά τ’ άλλα Μακάριο(10) αλλεργίαˑ ως λένε μάλιστα και οι κακές οι γλώσσες, «τούτος»(11) βγάζει και τσούννες(12) και κοκκινίζει έντονα και το δέρμα του…
********************
Επί του θέματος των επιλεκτικών “σκανδάλων”:
Επέστρεψε λοιπόν, ο Μακάριος Δρουσιώτης ανανεωμένος και δριμύτερος, άδραξε την πέννα και το πληκτρολόγιο κι ως νέος “Σταυροφόρος” και “Ghostbuster”, αμολήθηκε εκ νέου στο κυνήγι σκανδάλων, οικονομικών και πολιτικών. Ως γνωστόν, είναι σύνηθες «τούτος» ασχολείται [αποσπασματικά και επιλεκτικά] μόνο με αυτά που νομίζει πως έχουν σχέση με τη διακυβέρνηση Χριστόφια [τον μεγάλο του “έρωτα” ΤΟΥ] και το ΑΚΕΛ, ενώ περίσσιο όξος και χολή για τον Χριστόφια [κι όχι μόνο] χύνει από τις στήλες του “Κοριού”. Αν και σήμερα δεν είχαμε [στον “Πολίτη”] τα “κοριο”-ίστικα του, [φαίνεται πως δεν πρόλαβε να τα ετοιμάσει], ο κατά τ’ άλλα συμπαθέστατος Μακάριος, ως ειδήμων επί των ΑΚΕΛικών “σκανδάλων” και διαπρύσιος επικριτής και πολέμιος της «πιο ανίκανης κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος» [αυτό δεν είναι του Μακ. Δρουσιώτη, αλλά του Strovoliotiˑ το βάζω εδώ γιατί “τα σκουφκιά των δύο ταιρκάζουν”(13)], βγήκε στη σελ. 6 του “Πολίτη” για να ΜΑΣ μιλήσει για “Φέσι 40 εκατομμυρίων από τη New Marathon”, αναφερόμενος στα επισφαλή χρέη της συγκεκριμένης εταιρείας στην Τράπεζα Κύπρου. Τονίζει μάλιστα ότι στην εταιρεία «είχε συμφέροντα η οικογένεια του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΑΚΕΛ Νίκου Κατσουρίδη» [τζιαι σύρνει τζιαι την σπόντα του για τους Κατσουριδηες γενικώς, χωρίς όμως να το τεκμηριώνει οτιδήποτε ή να διευκρινίζει τι εννοεί με τον όρο «οικογένεια»]!
Μάλιστα, παίδες και κορασίδες, τα “Κοπέλλια” του “Πολίτη” εθθυμηθήκαν τζιαι τα χρέη της “New Marathon”, από το 2001 [την εποχή του Χρηματιστηρίου και επί διακυβέρνησης Κληρίδη!] για να “δείξουν” ότι κάμνουν τζι’ οι Αριστεροί σκάνδαλα, ή ότι τους εκάμναν χατήρκα οι Τράπεζες. Αν τα αποτυχημένα επιχειρηματικά και οικονομικά ανοίγματα εν σκάνδαλα, τότε γιατί εν λαλούν τίποτε τζιαι για το μέγα σκάνδαλο με τα ελληνικά ομόλογα που έχει οδηγήσει στο ξεπάτωμα της κυπριακής οικονομίας και στην αφαίμαξη των καταθέσεων του κόσμου; Ή στο κάτω - κάτω που ήταν ο νους των τραπεζιτών;
Κε Δρουσιώτη ΤΟΥΣ,
Eσκέφτηκες ότι τούτα που λαλείς, γυρίζουν σαν μπούμερανγκ εναντίον των φίλων ΣΟΥ [και χορηγών της εφημερίδας ΣΑΣ] τραπεζιτών και πλήττουν ακόμα μια φορά την αξιοπιστία ΣΟΥ ως ερευνητής δημοσιογράφος;
Από την άλλη είναι πλέον πασιφανής η οργανωμένη προσπάθεια του “Πολίτη” και των άλλων έντυπων της Δεξιάς [και σίγουρα οι συντάκτες των εφημερίδων ΔΕΝ είναι άμοιροι ευθυνών], “να φκάλουν κούππες άπαννες”(14) τις Τράπεζες, το τραπεζιτικό σύστημα και φυσικά τον πρώην Διοικητή της Κεντρικής κον Ορφανίδη και να δικαιολογήσουν ή ν υποβαθμίσουν τις λανθασμένες κινήσεις που έγιναν από τις Τράπεζες και τα στελέχη της. [Είναι πολλά τα λεφτά από τις χορηγίες των Τραπεζών προς στις εφημερίδες]… Επικεντρώνονται στους τραπεζίτες που συνεργάστηκαν ή συνεργάζονται με τον Πρόεδρο, [τον Σταυράκη, τον Καζαμία,τον Σαρλή], για να υποβάλουν ότι όλοι είναι οι ίδιοι δεν λένε όμως τίποτα για τα 4,3 εκατομμύρια που θα πάρει ως εφάπαξ ο αποχωρών από την Τράπεζα Κόπρου Αντρέας Ηλιάδης [όταν μάλιστα οι Τράπεζες αποζητούν κρατική επιχορήγηση για αν επιβιώσουν]…
Παράλληλα άλλα σκάνδαλα τα κάμνουν γαργάρα, ενώ σ’ άλλες περιπτώσεις τα παρουσιάζουν αποσπασματικά, επιλεκτικά, διαστρεβλωτικά και παραπλανητικά. Ας πούμεν,
- Πριν μερικούς μήνες γράφανε [στον “Πολίτη”] χωρίς αιδώ και πρωτοσέλιδα ότι «ο Χριστόφιας σβήνει λαπόρτα»! H ιστορία είχε να κάνει με καταγγελίες της Αστυνομίας που είχαν γίνει σε βάρος του πρώην βουλευτή του ΔΗΣΥ Αντρέα Θεμιστοκλέους [την εποχή που ήταν βουλευτής] για υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας και τα οποία δεν είχε πληρώσει. Είχε μάλιστα υποβάλει και αίτημα στο Γενικό Εισαγγελέα να του διαγράφουν/σβηστούν, το οποίο ο τελευταίος το αποδέχτηκε. Γι’ αυτό και ετοίμασε και σχετική σημείωμα προς τον Πρόεδρο για να το υπογράψει. Τι έπρεπε να κάνει ο Πρόεδρος, να το απορρίψει; Αλλά διερωτούμαι γιατί ο συντάκτης [κάποιος Νεάρχου] έθαψε το πραγματικό σκάνδαλο που ήταν η μη πληρωμή από τον κον Θεμιστοκλέους των οφειλόμενων προστίμων…
- Επίσης τις προάλλες αποκάλυψαν [ένας ο Γεωργιάδης τού “Πολίτη”] μια επιστολή κάποιου Καρυδά, αναπληρωτή διευθυντή της Τράπεζας Κύπρου και επιλεκτικά παρουσίασαν τις αναφορές του για την “Ομόνοια” και την άρνηση του να εγκρίνει διάφορα δάνεια, όμως υποβάθμισαν τις αναφορές του στα ελληνικά ομόλογα και τις επεκτάσεις ης Τράπεζας Κύπρου στο εξωτερικό. Νυν υπέρ πάντων ο αγών για να αποκαλυφτεί ο μακρύς “κωλοδάκτυλος” του ΑΚΕΛ στις Τράπεζες! [Διαβάστε για τα σχετικά κι ένα άρθρο του στελέχους του ΑΚΕΛ Βαλεντίνου Πολυκάρπου με τίτλο “Η Ομόνοια «πουλά»” στον “Πολίτη” και τη “Χαραυγή”. Αν βρω link θα ΣΑΣ παραπέμψω]...
- Γιατί δεν γράφουνε ότι κι άλλοι κύπριοι πέραν του Μάριου Ιερωνυμίδη [συμπεριλαμβανομένων και πολιτικών] είχαν επαφές τζι’ εκάμναν ζιαφέθκια με τον κινέζο επιχειρηματία Ζαν Κι; Ας πούμε ο (Αβερω)Φούλλης εν έγραψε καμιάν εταιρεία ή δεν έκλεισε καμιά συμφωνία τώρα που πήγε στην κίνα με τον Νίκαρο; Ή μήπως είναι Οσία Μαρία ο Φούλλης;
***************************
Επίλογος [διερωτηματικός]:
Σε πόσες μέρες λαλείτε ο “Πολίτης” να (ξανα)κτυπήσει με νέο σκάνδαλο;
*************************
Γλωσσάριο και επεξηγήσεις:
(1) – το «γλωσσάριο» [ή στην καθομιλουμένη «γλωσσάρι»] είναι κάθε συνοπτικό (ή σύντομο) λεξικό που συνοδεύει ένα βιβλίο ή σύγγραμμα (όπως το παρόν), όπου επεξηγούνται διάφορες (σπάνιες ή και άγνωστες) λέξεις και όροι [είτε της διαλέκτου, είτε επιστημονικοί και εξιδανικευμένοι], που ο συγγραφέας εν τη σοφία του χρησιμοποίησε.
(2) – ο γκουρού είναι λίγο – πολύ ο μάστορας ή αν προτιμάτε ο ειδήμονας ή και ο βαθύς γνώστης ενός θέματος, ας πούμεν στο χώρο της Τέχνης ή τού Πνεύματος [της Δημοσιογραφίας μη εξαιρουμένης], ο οποίος ασκεί μάλιστα καθοριστική επίδραση συμβουλεύοντας και καθοδηγώντας [ίσως και χειραγωγώντας]!
Πάντως εμένα, όταν ακούω αυτή τη λέξη, το μυαλό μου πάει στα καγκουρό. Από την άλλη ο κουμπάρος μου, ο Πάμπος ο Τσιόπανος {που είναι παντρεμένος με την κουμέρα την Κρασιμίρα, που ήρθε στην Κύπρο ως οικονομική μετανάστρια από τη Βουλγαρία - κι επειδή στη βουλγαρική δεν υπάρχει το γάμμα (γ), αλλά το γκου (γκ)}, λέει για πλακά [φυσικά!] τα γουρούνια [εκτρέφει 1-2 το χρόνο στη φάρμα του τζιαι κάμνει παστά], «γκουρού»(νια), όμως συνήθως παραλείπει το «–νια». Δεν ξέρω γιατί το κάνει, λέτε όμως να ειρωνεύεται τους γκουρού;
(3) – ο «μαιτρ» [που γράφεται και «μετρ» - άραγε γιατί το πρωτογράψανε με αι] είναι ο καλλιτέχνης ή ο επαγγελματίας που κατέχει σε μεγάλο βαθμό την τέχνη του. Κοντολογίς «τούτος»(11) είναι δάσκαλος στο είδος του – ας πούμεν στη δημοσιογραφία, στην κηπουρική, στην κομμωτική, στην μαγειρική.
Φυσικά ΔΕΝ θα ΣΑΣ συνιστούσα να χρησιμοποιούσατε τη λέξη αυτή στο θηλυκό της, δηλ. το «μετρέσα» [ας πούμεν της κομμωτικής], γιατί έχει την έννοια της ερωμένης [εξ ου και το βιβλίο “Οι Μετρέσες”, που κυκλοφόρησε πριν μερικά χρόνια], εκτός κι θα πείτε «μετρέσα του έρωτα»!
(4) – «guest stars» έχουμε στα κινηματογραφικά, τηλεοπτικά και θεατρικά έργα, όπου γνωστοί και εγνωσμένης αξίας ηθοποιοί λαμβάνουν μέρος σε κάποιο έκτακτο ρόλο για να προσδώσουν περισσότερη βαρύτητα [και ίσως και ποιότητα] στα έργα με στόχο την αύξηση της προσέλευσης του κοινού και κατ’ επέκταση και της θεαματικότητας. Το αυτό συμβαίνει και με τον Τύπο [έντυπο και ηλεκτρονικό] με τους “γκουρού” και τους “μετρ” της δημοσιογραφίας!
(5) - “όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει”, μού θυμίζει το «shίζω τζιαι πουλώ» των παττιχάριων, αλλά η συγκεκριμένη έκφραση λέγεται για κάποιο που είναι ειδήμων για όλα και όλα τα καταφέρνει [όπως ας πούμε ο Μακαριότατος]...
(6) - «σκανδαλοθηρική» [από το «σκανδαλοθήρας»] - λέξη σύνθετη από τις λέξεις «σκάνδαλο» και «θήρα» [=κυνήγι]… Συνήθως ο χαρακτηρισμός αυτός χρησιμοποιείται υποτιμητικά και απαξιωτικά και αναφέρεται σε φυλλάδες και περιοδικά που κυνηγούν ροζ σκάνδαλα. Αντίθετα, εμείς εδώ χρησιμοποιούμε τον συγκεκριμένο επιθετικό προσδιορισμό εγκωμιαστικά, επαινώντας τις άοκνες, επίμονες κι ανιδιοτελείς προσπάθειες των συντακτών του “Πολίτη” να αναζητήσουν και να αποκαλύψουν [προς ενημέρωση του κοινού] σκάνδαλα [οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά, ερωτικά]…
(7) – με την έκφραση «θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι», εννοούμε μια κατάσταση, όπου προβλέπεται ότι κάποιος θα γελοιοποιηθεί και θα γίνει περίγελος των άλλων με αποτέλεσμα να γελάσουν όλοι, μαζί και το «παρδαλό κατσίκι». Τούτο το «κατσίκι» προφανώς αποτελεί οντότητα που δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι, αλλά άμα φτάσει να γελάσει, τότε η κατάσταση θα έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο! Φυσικά παρδαλός είναι αυτός που έχει ποικίλο χρωματισμό και για ζώα αυτός που έχει κηλίδες και στίγματα στο δέρμα. Άρα «παρδαλά κατσίκια» υπάρχουν, αλλά δεν ξέρω να γελούν…
(8) – «να “λογοπαιγνίσω”» = να κάμω λογοπαίγνιο – είμαι και λεξηπλάστηςˑ εν τζι’ εν ‘ν’ μόνος του ο Σάββας Ιακωβίδης…
(9) - «να “μαργαριτίσω”» = να πω ή να φτιάξω λεκτικά μαργαριτάρια [ας πούμε όπως τον Φατσέα ένα πράμα, στο σήριαλ “Το Καφέ της Χαράς”]…
(10) – «συμπαθέστατο κατά τ’ άλλα Μακάριο»: Κάποτε σε πιο παλιές [καλές(;)] εποχές φιλοξενούσαμε και άρθρα του Δρουσιώτη, ενώ τον είχαμε και υπερασπιστεί με κείμενο μας στο Blog ΜΑΣ. Ήταν τότε που είχε δεχτεί ανοίκεια και αήθη επίθεση από το πάλαι ποτέ βοθρολογικό ακροδεξιό/φασιστικό [και μακαριστό πλέον] W.C. Blog.
(11) – το «τούτος», είναι η περιβόητη τσιελέπεια έκφραση [του Τουμάζου του Τσιελεπή], την οποία διατύπωσε [πριν 2-3 χρόνια] σε συζήτηση που ακολούθησε ομιλία του σε σεμινάριο της ΕΔΟΝˑ με το «τούτος» αναφέρθηκε στον “επίτιμο” της ΕΔΕΚ Βάσο Λυσσαρίδη…
12) – «τσούννες» είναι είδος εξανθήματος ή/και τα σπυράκια
(13) - “τα σκουφκιά των δύο ταιρκάζουν” – έχουν τα ίδια μυαλά
(14) - “να φκάλουν κούππες άπαννες” – να αθωώσουν
Anef_Oriwn
(1) – το «γλωσσάριο» [ή στην καθομιλουμένη «γλωσσάρι»] είναι κάθε συνοπτικό (ή σύντομο) λεξικό που συνοδεύει ένα βιβλίο ή σύγγραμμα (όπως το παρόν), όπου επεξηγούνται διάφορες (σπάνιες ή και άγνωστες) λέξεις και όροι [είτε της διαλέκτου, είτε επιστημονικοί και εξιδανικευμένοι], που ο συγγραφέας εν τη σοφία του χρησιμοποίησε.
(2) – ο γκουρού είναι λίγο – πολύ ο μάστορας ή αν προτιμάτε ο ειδήμονας ή και ο βαθύς γνώστης ενός θέματος, ας πούμεν στο χώρο της Τέχνης ή τού Πνεύματος [της Δημοσιογραφίας μη εξαιρουμένης], ο οποίος ασκεί μάλιστα καθοριστική επίδραση συμβουλεύοντας και καθοδηγώντας [ίσως και χειραγωγώντας]!
Πάντως εμένα, όταν ακούω αυτή τη λέξη, το μυαλό μου πάει στα καγκουρό. Από την άλλη ο κουμπάρος μου, ο Πάμπος ο Τσιόπανος {που είναι παντρεμένος με την κουμέρα την Κρασιμίρα, που ήρθε στην Κύπρο ως οικονομική μετανάστρια από τη Βουλγαρία - κι επειδή στη βουλγαρική δεν υπάρχει το γάμμα (γ), αλλά το γκου (γκ)}, λέει για πλακά [φυσικά!] τα γουρούνια [εκτρέφει 1-2 το χρόνο στη φάρμα του τζιαι κάμνει παστά], «γκουρού»(νια), όμως συνήθως παραλείπει το «–νια». Δεν ξέρω γιατί το κάνει, λέτε όμως να ειρωνεύεται τους γκουρού;
(3) – ο «μαιτρ» [που γράφεται και «μετρ» - άραγε γιατί το πρωτογράψανε με αι] είναι ο καλλιτέχνης ή ο επαγγελματίας που κατέχει σε μεγάλο βαθμό την τέχνη του. Κοντολογίς «τούτος»(11) είναι δάσκαλος στο είδος του – ας πούμεν στη δημοσιογραφία, στην κηπουρική, στην κομμωτική, στην μαγειρική.
Φυσικά ΔΕΝ θα ΣΑΣ συνιστούσα να χρησιμοποιούσατε τη λέξη αυτή στο θηλυκό της, δηλ. το «μετρέσα» [ας πούμεν της κομμωτικής], γιατί έχει την έννοια της ερωμένης [εξ ου και το βιβλίο “Οι Μετρέσες”, που κυκλοφόρησε πριν μερικά χρόνια], εκτός κι θα πείτε «μετρέσα του έρωτα»!
(4) – «guest stars» έχουμε στα κινηματογραφικά, τηλεοπτικά και θεατρικά έργα, όπου γνωστοί και εγνωσμένης αξίας ηθοποιοί λαμβάνουν μέρος σε κάποιο έκτακτο ρόλο για να προσδώσουν περισσότερη βαρύτητα [και ίσως και ποιότητα] στα έργα με στόχο την αύξηση της προσέλευσης του κοινού και κατ’ επέκταση και της θεαματικότητας. Το αυτό συμβαίνει και με τον Τύπο [έντυπο και ηλεκτρονικό] με τους “γκουρού” και τους “μετρ” της δημοσιογραφίας!
(5) - “όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει”, μού θυμίζει το «shίζω τζιαι πουλώ» των παττιχάριων, αλλά η συγκεκριμένη έκφραση λέγεται για κάποιο που είναι ειδήμων για όλα και όλα τα καταφέρνει [όπως ας πούμε ο Μακαριότατος]...
(6) - «σκανδαλοθηρική» [από το «σκανδαλοθήρας»] - λέξη σύνθετη από τις λέξεις «σκάνδαλο» και «θήρα» [=κυνήγι]… Συνήθως ο χαρακτηρισμός αυτός χρησιμοποιείται υποτιμητικά και απαξιωτικά και αναφέρεται σε φυλλάδες και περιοδικά που κυνηγούν ροζ σκάνδαλα. Αντίθετα, εμείς εδώ χρησιμοποιούμε τον συγκεκριμένο επιθετικό προσδιορισμό εγκωμιαστικά, επαινώντας τις άοκνες, επίμονες κι ανιδιοτελείς προσπάθειες των συντακτών του “Πολίτη” να αναζητήσουν και να αποκαλύψουν [προς ενημέρωση του κοινού] σκάνδαλα [οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά, ερωτικά]…
(7) – με την έκφραση «θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι», εννοούμε μια κατάσταση, όπου προβλέπεται ότι κάποιος θα γελοιοποιηθεί και θα γίνει περίγελος των άλλων με αποτέλεσμα να γελάσουν όλοι, μαζί και το «παρδαλό κατσίκι». Τούτο το «κατσίκι» προφανώς αποτελεί οντότητα που δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι, αλλά άμα φτάσει να γελάσει, τότε η κατάσταση θα έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο! Φυσικά παρδαλός είναι αυτός που έχει ποικίλο χρωματισμό και για ζώα αυτός που έχει κηλίδες και στίγματα στο δέρμα. Άρα «παρδαλά κατσίκια» υπάρχουν, αλλά δεν ξέρω να γελούν…
(8) – «να “λογοπαιγνίσω”» = να κάμω λογοπαίγνιο – είμαι και λεξηπλάστηςˑ εν τζι’ εν ‘ν’ μόνος του ο Σάββας Ιακωβίδης…
(9) - «να “μαργαριτίσω”» = να πω ή να φτιάξω λεκτικά μαργαριτάρια [ας πούμε όπως τον Φατσέα ένα πράμα, στο σήριαλ “Το Καφέ της Χαράς”]…
(10) – «συμπαθέστατο κατά τ’ άλλα Μακάριο»: Κάποτε σε πιο παλιές [καλές(;)] εποχές φιλοξενούσαμε και άρθρα του Δρουσιώτη, ενώ τον είχαμε και υπερασπιστεί με κείμενο μας στο Blog ΜΑΣ. Ήταν τότε που είχε δεχτεί ανοίκεια και αήθη επίθεση από το πάλαι ποτέ βοθρολογικό ακροδεξιό/φασιστικό [και μακαριστό πλέον] W.C. Blog.
(11) – το «τούτος», είναι η περιβόητη τσιελέπεια έκφραση [του Τουμάζου του Τσιελεπή], την οποία διατύπωσε [πριν 2-3 χρόνια] σε συζήτηση που ακολούθησε ομιλία του σε σεμινάριο της ΕΔΟΝˑ με το «τούτος» αναφέρθηκε στον “επίτιμο” της ΕΔΕΚ Βάσο Λυσσαρίδη…
12) – «τσούννες» είναι είδος εξανθήματος ή/και τα σπυράκια
(13) - “τα σκουφκιά των δύο ταιρκάζουν” – έχουν τα ίδια μυαλά
(14) - “να φκάλουν κούππες άπαννες” – να αθωώσουν
Anef_Oriwn
[αντι-σκανδαλοθήρας]
Κυριακή 26/8/2012
25 σχόλια:
Ανεφ, έγραφες εσύ την 101 ανάρτηση σου, τζιαι εγώ έγραφά σου στην προηγούμενη. Ελπίζω να εκατάφερα να έκαμα copy paste ούλλον το κείμενον αφού μου έβκαλλεν ότι πάνω που τόσες λέξεις εν το τραβά. Εννα δείξει.
Τωρά στο σημερινό σου.
Να πιάσει ο Ηλιάδης ότι δικαιούται. Γιατί όχι; Αλλά όχι σε ευρώ. Να πάρει το 4,3 εκατομμύρια σε μετοχές της Τ.Κ. και ομόλογα.
Εμείς εννα πιάσουμεν ασεν τζιαι τον πούλλον, που λαλεί τζιαι η ρήση;
ιων
ανοητε καθεστωτικε λυσσαξες επειδη ενας συντροφος σου ακελικος ξεσκεπασε τις βρωμοδουλειες του αγγλοκινητου σου κομματος.εχετε πραγματικα τρελαθει με τα λαθη των γραμματικων σας που στελλουν στα μμε τα βρωμορουσφετια σας και απο τα σκανδαλα που κανουντα στελεχη που εχετε βολεψει παντου.η ακελοκρατια πεφτει ομως.συντομα θα ειστε ολοι ανεργοι αλλα θα σας βολεψει καπου το κομμα.μην ανησυχεις.σας αφησαν ολοι.μεχρι και ο πολιτης με τον οποια μοιραζοσαστε τα δολλαρια ειναι εναντια σας.μεινατε με την μιση σας δυναμη.συνεχιστε ετσι να δειχνετε τον φασισμο σας για εμας τους ανεργους εξαιτιας σας πολιτες μας αρεσει
http://www.xak.com/main/newsshow.asp?id=10452
stelios papalangi
Σε εκλογές μπαίνουμε ούλλοι γυρέφκουν "σκάνδαλα" και μη....
Άλλες φορές υπάρχει παράνομη πράξη, άλλες φορές "σκάνδαλο" ονομάζεται μόνο η σχέση....
Π.χ. Το τζαιρό που εφκήκε το σκάνδαλο του Ακη στην ελλάδα, η δεύτερη ανάγνωση, αλλά τζαι η γνώμη (αν δεν με απατά η μνήμη μου)αφήναν μπηκτές για τον φούλλη, ότι ήταν τζαι τζίηνος υπουργος τζίηνη τη περίόδο, τζαι ότι εν μέτοχος σε μια εταιρείας που εσχετίζετουν με τον Ακη.
Εφέραν στοιχεία - ως σωστοί δημοσιογράφοι - που να δείχνουν ότι ο φούλλης τα επήρεν ;
ΟΧΙ.
Εσκανδαλοθηρίζαν.
Μπορεί τζαι να τα πήρεν ο φούλλης - δεν αντιλέγω , και ούτε θα με εξέπλητε - πάντως στοιχεία δεν επαρουσιάσε κανένας.
Πάντως για όσους εν που πόξω .... τούτες οι σχέσεις εν ενδιαφέρον....
Καλη ώρα τζαι τωρά.
Εν τζαι υπάρχουν στοιχεία συγκεκριμένα για "αδίκημα".
Υπάρχουν στοιχεία για μια εταιρεία που είσσιεν τη δύναμη να παίρνει δάνεια - τζιαμέ που άλλοι κάτω που παρόμοιες συνθήκες δεν θα επέρναν.
Το ότι ήταν ο κατσουρίδης μέτοχος, εν ενδιαφέρον έστω τζι αν δεν υπάρχει αδίκημα.... για τον ίδιο ακριβώς λόγο, που ήταν ενδιαφέρον το άρθρο της δεύτερης ανάγνωσης, για το ποιοι ιστορικά είναι μέτοχοι στην τράπεζα κύπρου.
Εν τζαι συνιστά αδίκημα - αλλά εν ενδιαφέρον.
Και δεν μας προξενεί καμία εντύπωση ότι ενεν μόνο η μια πάντα που έσσιει τα κονέ της....
έτσι έννα πάει ως το φεβράρη.
Ο καθένας έννα φκάλει τα σκάνδαλα του άλλου.... τωρά που καταρέει τζαι το συστημα, θα φκαίνουν τζαι διάφορες σχέσεις αφού έννα καρφώνουν ο ένας τον άλλο.
τζαι εμείς θα μαστεν δαμέ να θωρούμεν τζαι να απολαμβάνουμεν....
Το πιο ενοχλητικο ειναι το ποσο τζιημισμενος εν ο κοσμος. Τζιαι δεν λαλει να ξυπνησει με τιποτε.
Καλη ωρα ο στυλλης δαμε πουπανω.
Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα, τουτοι αυριο εννα τους πει ο Αναστασιαδης οτι η τροικα ηρτε γιατι ενεπηρε μετρα η κυβερνηση τζιαι τουτοι εννα τον πιστεψουν τζιαι να παν να τον ψηφισουν.
Οπως επιστεψαν τον φουλη που του ειπε πως εννα τους κοψει τον μισθο τους ο Χριστοφκιας (τα μετρα που ειπαμε πιο πανω που ενελαβε η κυβερνηση).
Ο θεος να μας βοηθησει να αντεξουμε την μαλακια που κουβαλατε.
@the Idiot Mouflon
Βάρτουτο ελληνικά τζαι μπορεί να μεν καταλάβει τα εγγλέζικα!
http://www.xak.com/gmain/newsshow.asp?id=10452
Τζαι επειδή με επίσημη ανακοίνωση του το ΑΚΕΛ σήμερα είπε ότι εν ξέρουν την New Marathon, να πω απλά ότι ο Γιάννος Κατσουρίδης εν ο γιος του Νίκου Κατσουρίδη
the Idiot Mouflon,
Σε χαιρετώ!
Έκπληξη το πέρασμα ΣΟΥ από το Blog ΜΟΥ και μεγάλη η τιμή! Να υποθέσω ότι άξιζε τον κόπο η παραβίαση ή το σπάσιμο του moratorium;
Όμως [και απευθύνομαι και στον πιο πάνω Ανώνυμο – ημερ. 27/8/12 4:36 μ.μ.], άνθρακες ο θησαυρός μια και δεν διαφαίνεται [δεν είναι καθόλου σαφής] ποια οικονομικά συμφέροντα εκπροσωπούσε στο Δ.Σ. της New Marathon ο υιός Κατσουρίδης... Και η οικογένεια Κατσουρίδη δεν αποτελείται μόνο από το στέλεχος του ΑΚΕΛ Νίκο Κατσουρίδη…
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα – αν δηλαδή υπάρχει άμεση ή έμμεση σχέση του ΑΚΕΛ [ή στελεχών του] με την “New Marathon”… Το ουσιώδες που βγαίνει μέσα από το άρθρο του Δρουσιώτη είναι η [κοπιώδης] η προσπάθεια του να συνδέσει το πάττισμα της συγκεκριμένης εταιρείας και τις τυχόν οφειλές της, στην Τράπεζα Κύπρου [που επισυνέβησαν πριν από μια δεκαετία και βάλε] με το σκάνδαλο της κατάρρευσης του τραπεζιτικού συστήματος ούτως ώστε να επιρριφτούν ευθύνες και στο ΑΚΕΛ για το σκάνδαλο ή/και για να βάλει τον κόσμο σε σκέψεις για διαπλοκή του Κόμματος στα χρηματιστηριακά κι άλλα…
Mouflonα, νόμιζα ότι αυτά τα πιάννεις , χωρίς να ΣΟΥ τα υποδεικνύουν!
Steliε Papalangi,
Είναι κάποιες στιγμές που με αυτά που γράφεις, που μου δίνεις την εντύπωση πως έχεις την άποψη ότι ζούμε σ’ ένα ισορροπημένο αγγελικά πλασμένο κόσμο, με τους μεν και τους δε να λειτουργούν επί ίσοις όροις, να απολαμβάνουν της ίδιας [ισόμερους] προβολής και το παιχνίδι της ενημέρωσης να παίζεται στα ίσα και ότι εμείς ως πολίτες να τυγχάνουμε μιας αντικειμενικής πληροφόρησης από τα ΜουΜουΕ, δηλ. δεν χειραγωγούσαστε από τα Μέσα, που λαλεί τζι’ ένας παρέας!
Θεωρείς το τόσο απλό και φυσιολογικό αφού «σε εκλογές μπαίνουμε ούλλοι [να] γυρέφκουν “σκάνδαλα” και μη....» τζιαι ότι «έτσι έννα πάει ως το φεβράρη». Δηλαδή, να μην αντιδρούμε και να διαμαρτυρόμαστε ή να μην ψάχνουμε τα πράματα; Ή θεωρείς ότι εν μέρος του παιχνιδιού [ε, και τι έγινε, να ούμεν] να φκαίνει ο “Πολίτης” και να γράφει ασύστολα ψέματα του τύπου «ο Χριστόφιας σβήνει λαπόρτα»;
Steliε, παρατηρώ μια ισοπέδωση στις προσεγγίσεις σου και στις κριτικές σου σ’ όλα τα θέματα [πλην της οικονομίας, όπου όλως παραδόξως κρατείς μια διαφορετική στάση] κάτι που καταντά μοιρολατρικό!
Τέλος πάντων, μια και λες ότι «ο καθένας έννα φκάλει τα σκάνδαλα του άλλου.... τωρά που καταρέει τζαι το συστημα, θα φκαίνουν τζαι διάφορες σχέσεις αφού έννα καρφώνουν ο ένας τον άλλο», υποβάλλεις ή υπονοείς ότι και η Αριστερά εν τόσο βαθειά χωμένη σε σκάνδαλα; Μπορείς να μου ονομάσεις μερικά από αυτά τα σκάνδαλα ή να μου πεις πως την έκαμεν [οικονομικά] το άλφα ή το ωμέγα στέλεχος του ΑΚΕΛ και μέσα από ποια διαπλεκόμενα συμφέροντα ή πως αξιοποίησε για ιδίον όφελος τα «κονέ»; Διαφορετικά επέτρεψε μου να πω ότι αερολογείς τζι’ αφορίζεις!
Τζι’ αν η “Γνώμη” ή η “Δεφτερη Ανάγνωση” δεν παρουσίασαν στοιχεία για τυχόν εμπλοκή του Φούλλη στο σκάνδαλο με τον Άκη Τσοχατζόπουλο και τους S300 [νομίζω ότι οι μπηχτές ήταν για τον Χάσικο και τον Ομήρου από πλευράς “Γνώμης”] τούτο δικαιολογεί τις δικές σου ισοπεδωτικές προσεγγίσεις;
http://stockwatchv3.nqcontent.net/nqcontent.cfm?a_name=announce_view&ann_id=122134&lang=en
http://www.stockwatch.com.cy/nqcontent.cfm?a_name=announce_view&ann_id=124748&lang=en
Εννά διαφωνήσω με τον φίλτατον Στέλιο τούτην τη φορά. Παρόλον που τον εκτιμώ αφάνταστα, προκαλεί μου απορίαν τζιαι ενόχλησην η μονόπλευρη κριτική του Δρουσιώτη προς την κυβέρνηση τζιαι τον πρόεδρον. Η λογική "κάμνουν τα ούλλοι, άρα τι περιμένεις τζιαι που τούτον" εν με ικανοποιεί. Εφημερίδες πραγματικά φιλελεύθερες όπως θέλει να ονομάζεται ο ΠΟΛΙΤΗΣ πρέπει να εν ισοβαρείς, οϊ να κάμνουν μονόπλευρες "επιθέσεις" τζιαι να περιορίζουν την κριτικήν τους στους υπόλοιπους στα "παραπολιτικά" (π.χ. ο Κ. Κωνσταντίνου κάμνει τον μάτσες ρεπανόφυλλα τον Ν. Παπαδόπουλλον, τον Αναστασιάδην τζιαι τον αρχιεπίσκοπον άμα τους κόψει μέσα).
Που την άλλην όταν έσιεις στάσεις ισορροπημένες τζιαι κατά δύναμην αντικειμενικές όπως του Παπαλάγκι αλλά τύπους όπως τον zep εν τους ικανοποιούν (αλήθκεια zep, ποιος κομμουνιστής πραγματικός επικαλείται τον "θεόν" μπας τζιαι αντέξει που τες "μαλακίες";) αναρωθκιέσαι με τι άλλον μπορεί να ικανοποιηθούν πιον.
Ινταπον ο κομμουνιστης ο πραγματικος? Τζιαι γιατι πρεπει να ειμαι τζιντο πραμα εγιω?
Εμενα να μεν με ικανοποιησετε. Λιιην κριτικη σκεψη να καμνετε μεσα μεσα τζιαι να σταματησετε να ακολουθειτε τον καθενα.
Εν σοβαρος ανθρωπος ο Δρουσιωτης?
Εν σοβαρη εφημεριδα ο πολιτης?
Εγιω αποφευγω τα, ενιμπαινω να δκιαβασω ουτε πολιτη, ουτε δρουσιωτη ουτε στροβολιωτη. Μπαινω να δκιαβασω τα αριστερα μπλογκ που εκαταντησαν ο μονος τοπος που ενεχαθηκε η λογικη τζιαι η αντροπη.
Ουτε στο ρικ ενιμπορεις να κατσεις να δεις νεα πιον.
Αντι να ανιουν τα μαθκια μας (σαν κοινωνια) βυθιζουμαστεν παραπανω στον σκοταδισμο.
Ρε ο Δρουσιωτης περσι επιαε βραβειο αθλιοτητας με τα "αρθρα" του. Τζιαι εσιεις ακομα δκιαβαζετε τον?
Ο πολιτης ενηταν πρωτεργατης του πραξικοπηματος περσι? Οξα ενεγινηκε αποπειρα να ριψουν την κυβερνηση περσι? Με ψεματα τζιαι μισες αληθκειες?
Πριν λλιους μηνες ενεπιαστηκε να χειραγωγει με τα ψεματα για τα λαπορτα που δηθεν σβηνει ο Χριστοφκιας?
Τον εαυτον σας σεβεστε τον?
Ο κομμουνιστής ο πραγματικός εν άθεος κε zep που κάμνεις ότι εν καταλάβεις. Εν πρώτιστα άθεος γιατί ο επουράνιος φανταστικός πατερούλλης εν ο καλλίττερος φίλος τζιαι σύμβολον των καταπιεστών τούτου του κόσμου (τους οποίους κατ' εσέναν εκπροσωπεί π.χ. ο Αναστασιάδης).
Επειδή κάμνεις μας κριτικήν ότι λαλούμεν μαλακίες τζιαι εν σεβούμαστεν τον εαυτόν μας, πε μας εσύ ιδεολογικά που στέκεσαι. Είσαι αντικαπιταλιστής; Ε, καλό είσαι μάλλον κομμουνιστής ή σοσιαλδημοκράτης. Τζιαι κατά που είπεν ο Χατζηδάκης, το δεύτερον εν μου φαίνεται ότι είσαι που τα γραφόμενα σου.
Άρα, αν όντως είσαι κομμουνιστής, εν γίνεται να είσαι θεϊστής τζιαι να τον επικαλείσαι για "δύναμην να αντέξεις τες μαλακίες". Ή μάλλον γίνεται, αλλά μεν μας κάμνεις μετά εμάς κηρύγματα που τον (κομμουνιστικόν) άμβωναν...
Woofis,
Μπορείς να ΜΑΣ επεξηγήσεις γιατί «ο κομμουνιστής ο πραγματικός εν άθεος»; Τζι’ ά(φ)ησ’ τες αξιωματικές τοποθετήσεις πως «εν πρώτιστα άθεος γιατί ο επουράνιος φανταστικός πατερούλλης εν ο καλλίττερος φίλος τζιαι σύμβολον των καταπιεστών τούτου του κόσμου»… Τούτο ναι μεν ισχύει, αλλά ένας κομμουνιστής λειτουργεί έτσι αφοριστικά;
«Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», απαντά ο δημοσιογράφος Μακάριος Δρουσιώτης στην ανακοίνωση του ΑΚΕΛ με την οποία το κόμμα σχολίαζε χθεσινό άρθρο του ιδίου σε σχέση με την εταιρεία New Marathon. Ο κ. Δρουσιώτης αναφέρει στην ανακοίνωσή του ότι «όταν το ΑΚΕΛ διαβεβαιώνει την κυπριακή κοινωνία, περιλαμβανομένων των μελών και των στελεχών του, ότι δεν έχει απολύτως καμιά σχέση με τη New Marathon, αποκλείεται να μη λέγει την αλήθεια. Η όποια διαφορετική γνώση ή αντίληψη για το αντίθετο είναι μια πλάνη». Ως εκ τούτου, προσθέτει, «η αγορά των δύο ξενοδοχείων της ΠΕΟ από τη New Marathon ήταν μια φυσιολογική εμπορική πράξη. Εντελώς φυσιολογικό ήταν να επωμισθεί η τράπεζα τις τεράστιες ζημιές της εταιρείας ύψους 40 εκατομμυρίων, τις οποίες θα πληρώσει σήμερα ο «απλός άνθρωπος»». Διαβάστε περισσότερα και σχολιάστε.
«Όταν η τράπεζα εξοφλούσε τα χρέη της New Marathon προς την ΠΕΟ, ενεργούσε σαν καλός Σαμαρίτης και όχι σαν κακός τραπεζίτης… Εντελώς τυχαία και συμπτωματική ήταν η υπουργοποίηση συγκεκριμένων τραπεζιτών, καθώς και η αλληλοκατανόηση με τον κ. Βγενόπουλο», αναφέρει.
«Η μόνη προβλέψιμη και καθόλου συμπτωματική εξέλιξη στην υπόθεση αυτή είναι η αντίδραση του ΑΚΕΛ που έβαλε μπροστά τις μηχανές του οδοστρωτήρα, άλλως τζίλιντρου. Αλλά, «ας μην δοκιμάζουν την αντοχή και την υπομονή μας». Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο κ. Δρουσιώτης.
Woofi dear,
Διά μου ελπίδα να σε θωρώ να βκάλεις την ζυαρκάν σου τζαι να μεν κολώνεις να μας πεις ινταμπου δείχνει(παρόλο που γέρνει εναντίων του Δρουσιώτη που θαυμάζεις). Που τον τζαιρό του offsite που εξεχώρισεν ο ακριβοδίκαιος τρόπος που ζυάζεις τα πράμματα.
Πιο πάνω Ανώνυμε [ημερ. 28/8/12 9:05 π.μ.],
Εν τζιαι λειτουργείς σαν Εκπρόσωπος; Τύπου του Δρουσιώτη;
Ανεξάρτητα όμως απ’ αυτό, θα σχολιάσω μετά τα όσα γράφει στην “παίζω πελλόν” απάντηση του ο Δρουσιώτης – δεν έχω χρόνο τώρα.
Εν μου λαλείς όμως, τα προβλήματα των Τραπεζών “ΜΑΣ”, εν γιατί υπάρχουν επισφαλή εσωτερικά δάνεια; Η Τράπεζα Κύπρου δεν εξασφάλισε εγγυήσεις όταν έδινε δάνεια στην “New Marathon” για να ξοφλήσει την ΠΕΟ. Και στην την ΠΕΟ εν η “New Marathon” που την εξόφλησε με δάνειο από την Τράπεζα Κύπρου, κι όχι η Τράπεζα Κύπρου, εκτός κι αν η τελευταία αγόρασε το Ξενοδοχείο της, ή αν ενεργούσε όντως σαν «καλός Σαμαρείτης»...
Εμεινες στον θεο που εν ο παππους τζιαι καθεται παστο θρονο?
Ο θεος να μας βοηθησει εν εκφραση. Εν θα μας βοηθησει κανενας, ο ανθρωπος καθοριζει την τυχη του (τζιαι τη τυχη του συνολου ουλλοι μαζι).
Να σου πω τζιαι λλιες ταπελλες να εσιεις να χρησιμοποιεις. Αριστερος, ανθρωπιστης, διεθνιστης
Ειμαι εναντιον: της βλακειας και της αγνοιας, της εκμεταλλευσης, της ανισοτητας, των πολεμων, του σκοταδισμου τζιαι της αδιαφοριας.
Δεν ειμαι αθεος με την εννοια οτι μονο ο κοσμος μας υπαρχει τζιαι τιποτε αλλο.
Σωστά. Ο γιός του Κατσουρίδη και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι, αποφασίσαν να γοράσουν (με τα λεφτά που δεν είχαν) τα ξενοδοχεία τζαι να ξοφλήσουν την ΠΕΟ. Το ΑΚΕΛ βεβαίως δεν είχεν ιδέα...
Ανώνυμε [ημερ. 28/8/12 10:48 π.μ.],
1. Κατ’ αρχάς γιατί δεν παίρνεις ένα σταθερό nickname για να ξέρουμε ότι εν μαζί ΣΟΥ που κάνουμε αυτή την ωραία και άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση, αλλά και για να είναι και διακριτή η συνέχεια της κουβέντας μας; Γίνεται να σε λέω Εκπρόσωπο Τύπου του Μακάριου Δρουσιώτη; [Φερέφωνο πάει πολύ, ε;]… Και,
2. Δεύτερον, ya είσαι βλάκας, αστοιχείωτος κι απαίδευτος [και δεν ξέρεις που παν’ τα τέσσερα ΣΟΥ –τούτο προφανώς και λόγω εμπάθειας και φανατίλας], ya παίζεις πέλλον για να εξυπηρετήσεις συγκεκριμένες σκοπιμότητες ή είσαι σε διατεταγμένη αποστολή! Δεν εξηγείται αλλιώς όλη αυτή η ασχετοσύνη [ΣΟΥ]…
Ρεεε, μα εν το ξέρεις ότι μια εταιρεία ή ένα φυσικό πρόσωπο μπορούν να πάρουν δάνειο [από τράπεζα] βάζοντας υποθήκη το ξενοδοχείο που κατέχουν;
Πέραν τούτου, εν το ξέρεις ότι κάποιος μπορεί να γίνει μέλος του Δ.Σ. Δημόσια Εταιρείας χωρίς να κατέχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ μετοχή;
***********************
Αναφορικά με την απάντηση του Μακάριου Δρουσιώτη στην ανακοίνωση του ΑΚΕΛ για τη “New Marathon” [ότι «το ΑΚΕΛ καμία απολύτως σχέση δεν είχε την Εταιρεία […], τις όποιες δραστηριότητες και σχέσεις της με τους οποιουσδήποτε οικονομικούς οργανισμούς»], να σημειώσω ότι «τούτος» τελικά δεν λέει τίποτα. Η σύντομη απάντηση του είναι έμπλεα ειρωνείας, υπεροψίας και των προσφιλών του αναφορών περί «Επαγρύπνησης» και «οδοστρωτήρα/τζ’ύλιντρου»… Εμ, τι; Θα ΜΑΣ έλεγε; Ότι συμμετέχει την οργανωμένη και στοχοπροσηλωμένη τακτική του “Πολίτη” [που φαίνεται ότι τον διαβάζουν πολλοί Αριστεροί ακόμα] για δαιμονοποίηση και φθορά του ΑΚΕΛ και του Προέδρου και εξαγνισμό του Αναστασιάδη; Δεν λέγονται τέτοια πράματα!
Για τη σκανδαλολογία του “Πολίτη”, αλλά και γενικώς, δείτε και την ωραία ανάρτηση του Gregori: http://nekatomata.blogspot.com/2012/08/blog-post_28.html
Ο Δρουσιωτης εξαντλει τα ορια του, τζαι τουτο εν θλιβερο για τον ιδιο σαν ατομο, αλλα εν τζαι καλο για το τελος των αυταπατων.
Να καμω μια συντομη αναφορα σε 4 σημεια:
1. Ειναι ψεμα οτι ενα το θεμα της περιοδου 2001-06 εχει σχεση με τα σημερινα. Τουτο εν καταντημα για τον Δρουσιωτη. Ναι ηταν εμπαθης, ναι εισειν εμμονες, αλλα αν οντως εγραψεν, οτι λαλει ο ανωνυμος, τοτε εν ψευτης. Φαινεται οτι προσπαθει να συγκαλυψει τα σημερινα σκανδαλα των τραπεζων [για τα οποια οντως θα πληρωσουμε]. Τα σηεμρινα σκανδαλα αφορουν τα ελληνικα ομολογα, τα δανεια στην ελλαδα υστερα που την περιοδο 2009-11. Αν εψαχνε λιγο ο κ. Δρουσιωτης θα μαθαινε οτι οιτραπεζες ειχαν εξτρα κεφαλαια και τα διοχετευσανστην Ελλαδα.
Ειδαμεν το τζαι τουτο - ο Δρουσιωτης λογοκριτης τζαι απολογητης των τραπεζιτιων σκανδαλων.
Οσοι ασχολειστε μαζι του ακομα - εγραψεν κατι εστω για τον Σαρρη;
Ετσι για να δουμεν αν υπαρχει ιχνος ακομα;..:)
2. Οταν εστιαζει στον Σταυρακη ο Δρουσιωτης θα ηταν καλα να εξηγησει τζαι τις επαγγελαμτικες σχεσεις [εκτος που πολυ καλες προσωπικες] του Σταυρακη με τον Ν. Αναστασιαδη. Εν ξεκαθαρη η αναφορα στο βιβλιο του. Λαλει για τις προσπαθειες του στην τραπεζα Κυπρου
"..αναμεσα στου συνεργατες μου ηταν και το δικηγορικο γραφειο του Νικου Αναστασιαδη το οποιο ειχε μια αξιολογη παρουσια στην ρωσικη αγορα με μεγαλο αριθμο πολυ σοβαρων πελατων." [σελ 22]
Να μεινω απλα στην συγκριση:
Μηπως ο Σταυρακης εν κακος αμα εν υπουργος του Χριστοφια αλλα καλος αμα συνεργαζεται "επαγγελματικα" με το δικηγορικο γραφειο του κ.Αναστασιαδη - επειδη ο τελευταιος εν ο υπψηφιος του Δρουσιωτη; [αναλογες συγκρισεις μπορει να πει καποιος για ολους οσους ανακατωνει στο αρθρο του].
Αν ο Δρουσιωτης ενδιαφερεται για την περιοδο πριν την ευρωζωνη, τζαι πριν το 2006, τοτε μαλλον θα πρεπει να διερευνηθουν τζαι οι οικονομικες σχεσεις του εν λογω γραφειου πολιτικου ηγετη, με την τραπεζα κυπρου, οπως,ενδεχομενως, τζαι με το θεμα του χρηματιστηριου.
3. Επισης θα ηταν χρησιμο να δουμεν τζαι το πλαισιο - κατι που ηταν παντα η αδυναμια του Δρουσιωτη. Την περιοδο 2001-06 ποιοι ηταν στο συμβουλοι της Τραπεζας Κυπρου; Σε ποια ακριβως παραταξη ανηκαν; Να ρωτησουμεν τον Κρις η τον Πολυβιου; Η οικογενεια Τριανταφυλλιδη αραγε που ανηκει;
Γιατι ηταν ο κ. Πολυβιου επικεντρο σκανδαλου τοτε;
Ποιοι ηταν στην κεντρικη τραπεζα; Ποιος τους διορισε;
4. Οταν ξεκινησε η κριση για την οποια θα πληρωσουμε και την οποια ο Δρουσιωτης προσπαθει να συγκαλυψει, ποιοι επεμεναν να ευκολυνθουν οι τραπεζες; Υπαρχει πιο γραφικο τεκμηριο απο το κειμενο του αβερωφ το 2009;
Δεν ηταν ο Βγενοπουλος τοτε στην Λαικη;
Τι λεει ο Σταυρακης για τις πιεσεις τοτε;
Ειχε δικαιο ο Σταυρακης για την Uniastrum η οχι;
Διοτι μερος της προσπαθειας για συγκαλυψη σημερα ειναι και το ζητημα της αγορας της ρωσικης τραπεζας.
Και μαλλον ο Σταυρακης ειχε απολυτα δικαιο.
Ο Δρουσιωτης δεν σφυριζει καν αδιαφορα - κατσιαριζεν για να συγκαλυψει.
Γειά χαραντάν! Μόλις εστάφηκα έσσω που μιαν "ανεβαστικήν" συνάντησην με ελευθεριο-κομμουνιστικό-αναρχικά στοιχεία στο κέντρον της Λευκωσίας τζιαι είπα να απαντήσω σε Άνευ τζιαι zep, αν τζιαι ΔΕΝ επικαλούμαι αυθεντία του σοσιαλιστικού/ κομμουνιστικού ιδεώδους. Κατ' αρχήν zep, εννά συμφωνείς φαντάζουμαι ότι ο Λένιν ήταν "αριστερός, διεθνιστής τζιαι ανθρωπιστής", σωστόν;
Ας δούμεν τι λαλεί στο "Σοσιαλισμός τζιαι θρησκεία":
" Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού. Η θρησκεία είναι ένα είδος πνευματικού αλκοόλ, μέσα στο οποίο οι σκλάβοι του κεφαλαίου πνίγουν την ανθρώπινη μορφή τους, τις διεκδικήσεις τους για μια κάπως ανθρώπινη ζωή....Η θρησκεία πρέπει να ανακηρυχθεί ατομική υπόθεση...Ο καθένας πρέπει να είναι ολότελα ελεύθερος να πρεσβεύει όποια θρησκεία θέλει ή να μην παραδέχεται καμιά θρησκεία, δηλ. να είναι άθεος, όπως και είναι συνήθως κάθε σοσιαλιστής...Αφού είναι έτσι, τότε γιατί δεν δηλώνουμε στο πρόγραμμα μας πως είμαστε άθεοι; γιατί δεν απαγορεύουμε στους χριστιανούς και σ'εκείνους που πιστεύουν στο θεό να μπαίνουν στο κόμμα μας;...Ολόκληρο το πρόγραμμα μας είναι θεμελιωμένο πάνω σε επιστημονική και, συνάμα, στην υλιστική ακριβώς κοσμοθεωρία...Η προπαγάνδα μας συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά και την προπαγάνδα του αθεϊσμού. Η έκδοση της αντίστοιχης επιστημονικής φιλολογίας, που ως σήμερα την απαγόρευε αυστηρά και την καταδίωκε η απολυταρχική-δουλοπαροικιακή κρατική εξουσία, πρέπει ν'αποτελέσει τώρα έναν από τους τομείς της κομματικής μας δουλειάς. Τώρα θα βρεθούμε ίσως στην ανάγκη ν'ακολουθήσουμε τη συμβουλή που έδωσε κάποτε ο Ένγκελς στους γερμανούς σοσιαλιστές: μετάφραση και μαζική διάδοση της γαλλικής διαφωτιστικής και αθεϊστικής φιλολογίας του XVIII αιώνα...Θα ήταν ανοησία να νομίζουμε πως, σε μια κοινωνία που στηρίζεται στην απεριόριστη καταπίεση και αποκτήνωση των εργατικών μαζών, είναι δυνατόν να διαλύσουμε τις θρησκευτικές προλήψεις με καθαρά προπαγανδιστικά μέσα...Να γιατί δε μιλάμε, και δεν πρέπει να μιλάμε στο πρόγραμμα μας για τον αθεϊσμό μας. Να γιατί δεν απαγορεύουμε και δεν πρέπει να απαγορεύουμε στους προλεταρίους που έχουν διατηρήσει τούτα ή εκείνα τα υπολείμματα των παλαιών προλήψεων να πλησιάσουν στο κόμμα μας. Εμείς θα προπαγανδίζουμε πάντοτε την επιστημονική κοσμοθεωρία. Μας είναι απαραίτητο να καταπολεμούμε την ασυνέπεια οποιωνδήποτε "χριστιανών", αυτό όμως δεν σημαίνει καθόλου πως πρέπει να προωθούμε το θρησκευτικό ζήτημα στην πρώτη σειρά, γιατί σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτή η σειρά του, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να επιτρέπουμε το κομμάτιασμα των δυνάμεων της πραγματικά επαναστατικής, οικονομικής και πολιτικής πάλης για τριτεύουσες απόψεις και φαντασιοπληξίες, που χάνουν γρήγορα κάθε πολιτική σημασία, πετιούνται γρήγορα στην αποθήκη αχρήστων από την ίδια την πορεία της οικονομικής εξέλιξης."
Έβαλα πολλά, εν τζιαι αποσπασματικά τζιαι μπορεί να κατηγορηθώ για τούτον, αλλά θα συμπληρώσω με τα εξής προσωπικά:
- Ο άθεος είναι επιλογή τζιαι δεν επιδέχεται αποδείξεως. Αλλά είναι πιο "φυσική" επιλογή που το "θεϊστής" (οποιασδήποτε θρησκείας), ακόμα τζιαι που το "αγνωστικιστής" (ο οποίος ενίοτε τυγχάννει χλευασμού ως "άθεος χωρίς αρχίδια"). Κατά βάσην ΚΑΝΕΝΑΣ εν ξέρει (ως τα σήμμερα τουλάχιστον) αν έσιει θεόν ή νεράϊδες ή ιπτάμενα μακαρονοτέρατα. Τζιείνος που ισχυρίζεται όμως την ύπαρξην βαρύνεται τζια με το βάρος της απόδειξης (τζιαι όϊ το αντίθετον π.χ. ο άθεος ΔΕΝ οφείλει να αποδείξει την ανυπαρξίαν θεού).
- Νομίζω εξάγεται που τα ανωτέρω γραφόμενα του Λένιν ότι ένας συνειδητοποιημένος σοσιαλιστής/ κομμουνιστής/ αριστερός θα "ρέπει" φυσιολογικά προς την επιλογήν του αθεϊσμού, ακόμα τζιαι αν "κουβαλά" θρησκευτικά στερεότυπα (όπως το "ο θεός να μας βοηθήσει")
Υγιαίνετε!
Woofis,
Τα τσιτάτα που έβαλες από τον Λένιν έρχονται σε αντίθεση/αντίφαση με το συμπλήρωμα και την τελική τοποθέτηση σου ότι «ο άθεος ΔΕΝ οφείλει να αποδείξει την ανυπαρξίαν θεού» [Ο Λένιν μιλούσε για το σοσιαλιστικό πρόγραμμα του Κομμουνιστικού Κόμματος]…
Κάτι ορθότατο που παραθέτεις από τον Λένιν είναι ότι «Ολόκληρο το πρόγραμμα μας είναι θεμελιωμένο πάνω σε επιστημονική και, συνάμα, στην υλιστική ακριβώς κοσμοθεωρία»… Άρα επιστημονικά και υλιστικά [πως το αντιλαμβάνεσαι αυτό;] αποδεικνύεται η ανυπαρξία Θεού. Κι αυτό είχα κατά νουν όταν σε προηγούμενη παρέμβαση μου σε ρωτούσα «να ΜΑΣ επεξηγήσεις γιατί ο κομμουνιστής ο πραγματικός εν άθεος»; Δεν είναι άθεος απλώς γιατί «Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού …[ και] … ένα είδος πνευματικού αλκοόλ, μέσα στο οποίο οι σκλάβοι του κεφαλαίου πνίγουν την ανθρώπινη μορφή τους, τις διεκδικήσεις τους για μια κάπως ανθρώπινη ζωή», αλλά ηχεί και θεωρητικά ιδεολογικά στηρίγματα. Αντιλαμβάνεσαι ποια είναι αυτά; [Δεν τα κουβέντιασες με τις «κομμουνιστικό-αναρχικές» παρέες σου;]…
Αγαπητέ Άνευ αν είσιες μελετήσει την σχετική "αντιπαράθεση" αθέων - θεϊστών περί ύπαρξης ή όϊ θεού θ είσιες συνειδητοποιήσει ότι ΔΕΝ έσιει αποδειχτεί (ούτε πρόκειται να γίνει στο ορατόν μέλλον) η ανυπαρξία θεού. Γι'αυτόν άλλωστε τζιαι η κριτική των αθέων ΔΕΝ είναι σε θέματα (προσωπικής) πίστης (αφού τζιαι οι ίδιοι "πιστεύουν") αλλά στις ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, δηλαδή τα εξουσιαστικά οικοδομήματα που ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΚΟΥΝΤΑΙ τούτην την καθόλα αθρώπινην ανάγκην. Προεξαρχόντων των τριών παγκόσμιων επικυρίαρχων μονοθεϊστικών θρησκειών που ουσιαστικά βασίζουνται τζιαι προάγουν τον θεόν του Αβραάμ.
Άρα ναι, διαφωνώ με το Λένιν (αν τούτον συνάγεται εκ των γραφομένων του) ότι οφείλει ο άθεος να "αποδείξει" την ανυπαρξίαν θεού (εν τζιαι επαράθεσα τον για να δείξω ότι ενστερνίζουτμαι τυφλά τες απόψεις του). Είναι υποχρέωση του θεϊστή να το πράξει, ως ο λεγόμενος "positive claimant". "Υποχρέωση" του κάθε ενσυνείδητου άθεου είναι να υπερασπίζεται την "ελευθερίαν επιλογής" την οποίαν αντιστρατεύεται η εκ γεννήσεως "πλύση εγκεφάλου" των υπαρχόντων θρησκειών, τζιαι να βάλλει στη θέσην τους όσους προσπαθούν να επιβάλουν κοσμοθεωρίες χωρίς ίχνος επιστημονικής τεκμηρίωσης. Τζιαι φυσικά, σε παράλληλν πορείαν με την όλην πρόοδον του είδους, εν προφανές ότι η ανθρωπότητα εννα αντιληφθεί αργά ή γλήορα ότι εν έσιει ανάγκην κανένα "φανταστικόν πατερούλλην" για να θκιαβεί.
Woofis,
Παράκαμψες [πάλι] το βασικό ερώτημα, αλλά τέλος πάντων…
Κάθε θρησκεία συνοδεύεται κι από ένα [τουλάχιστον] Θεό και καμπόσους βοηθούς [Παναγίες, Αγίους κι άλλους με συναφείς ιδιότητες]… Γι’ αυτό και απορρίπτοντας τις θρησκείες απορρίπτεις και τους Θεούς των … [Τελειόφοιτος μαθητής Μέσης Εκπαίδευσης έκαμα μια σχολική εργασία/μελέτη με θέμα τις αντιφάσεις της Βίβλου! Με την εργασία μου στην ουσία είχα απορρίψει τη Βίβλο ως θεϊκό βιβλίο. Τούτο αποτελεί κατ’ έμενα ένα έμμεσο τρόπο απόδειξης της ανυπαρξίας τού Θεού, ή έστω σοβαρής αμφισβήτησης της ύπαρξης του]…
Δημοσίευση σχολίου