Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ανάρτηση 99/2012 – 100 παρά μιαν! [τηλεγραφική, αφιερωματική, τραγουδιστική, απολογισμική] – Συνεχίζουμε τις αφιερώσεις με μερικές “Βαριές κουβέντες”…


Αφιερωμένο…

“Βαριές κουβέντες”


Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Τραγούδι: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

«Κι αν δώσαμε μωρό μου αιώνιους όρκους
κι αν χρόνια επενδύσαμε στη σχέση
μας φτάνουνε να ζήσουμε απ’ τους τόκους
κανείς μας πια δεν θα ξαναδουλέψει

Κι αν σου ‘πα πως θα πέθαινα για σένα
κι αν ίσως στη ζωή μου ήσουν κάτι
κι αν είχαμε τα πάντα μοιρασμένα
ασ’ το αγάπη μου να πάει νερό κι αλάτι

Κι αν ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες
κι είπαμε θα σ’ αγαπώ για πάντα
πες ότι φτιάχναμε τρελές πατέντες
πες ότι φταίει που περνάω τα σαράντα*

Και αν αγαπηθήκαμε με πάθος
και στο κορμί μου άναβες φωτιές
κι αν ήσουν η ζωή μου κατά βάθος
μη μένεις μόνο στις κακές μας τις στιγμές

Κι αν ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες
κι είπαμε θα σ’ αγαπώ για πάντα
πες ότι φτιάχναμε τρελές πατέντες
πες ότι φταίει που περνάω τα σαράντα*»

*  -  Μα ποια σαράντα, σιόρ; Εδώ προ πολλού περάσαμε και τα πενήντα!

Anef_Oriwn
[άδων προβληματιζόμενος]
Δευτέρα 20/8/2012

4 σχόλια:

Ζαμπέτας « ο πενηντάρης » είπε...

Κρίση μέσης ηλικίας η αναμνήσεις και νοσταλγίες της μακρινής εφηβείας?

Anef_Oriwn είπε...

Ζαμπέτα “πενηντάρη”,

Δηλαδίς αν είμαι στη «μέση ηλικία» πάει να πει πως θα ζήσω κοντά 110(!) χρόνια;

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Αφιερωματική ακούω! Και απολογισμική! Ενδιαφέρον. Ετέλειωσεν φταιν τα "γενέθλια"!!!! :) Τωρά, τώρα να τσιακκάρω γιατί το μπλε φεγγάριν επροκάλεσεν πολλά! Κατίσιη μας μόλις έρτει δηλαδή! Ούφφφου! πάλε υπαρξιακά τζιαι κρίσεις!

Τζι' ευχές να φτάσεις τα 120! - Έτσι έσιεις τζι' άλλα χρόνια να να φτάσεις την μέσην ηλικίαν! :) :)

Ανώνυμος είπε...

Α, έχω τζιαι εγώ γενέθλια την Παρασκευήν. Μα σοβαρά είμαι στην μέσην ηλικίαν; Μα εγώ νοιώθω 12 χρονών, άτε 18 να είμαι ενήλικας να μεν πάρω το έτερον ήμισυ στον λαιμόν για αποπλάνησην ανηλίκου. χιχιχι.

Μάγισσα, γιατί εν κανονίζουμεν μιαν συνάντησην κάτω που την μπλέ σελήνην με ποτούδιν τζιαι κουβεντούδαν; ηντα λαλείς;

ιων