Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Ανάρτηση 94/2012 - [έκτακτη, σύντομη, επίκαιρη, αθλητική, ολυμπιακή, φωτογραφική, φεμινιστική, αμφιεστική, φιλο-τιτσίρικη, πικάντικη, σαγηνευτική, ερωτηματική, διλημματική, Μαγισσέικη και σε συνέχεια με την προηγούμενη] – Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, όμως ΕΣΕΙΣ τι προτιμάτε τελικά κυρία Μά(γ)ισσα*;


{*  - Διευκρινιστική σημείωση:  
Και η ερωτηση μας, Ωραία μου Κυρία, σε σχεση με το «τί  προτιμάτε», δεν αφορά mixed ή μόνο σουβλάκια! Δεν είμαστε τόσο πεζοί!}…

*****************************
Προλεγόμενα και επεξηγηματικά:

Στην προηγούμενη μας ανάρτηση με αρ. 93/2012 η γνωστή Αντζιελοshασμένη Σαλεμιώτισσα Μά(γ)ισσα [ενημερωτικά να αναφέρω ότι ΕΓΩ έχω μιαν αδυναμία προς εκείνες της New Orleans], λίγο πολύ ΜΕ απείλησε [η ίδια μπορεί να ΣΑΣ πει ότι απλώς με προειδοποίησε] να «σάσω την ράσιην μου» γιατί προφανώς ετοιμάζεται να ΜΕ … χιμήξει και «φταίξιμο ου και θα έχει»! Εν τζιαι για να μου κάμει μασάζ [που μου ζητά να «σάσω την ράσιην μου» ή για να μου την κνίσει με τα νύshα της [έχει που αρέσκονται και σε τέτοια παιχνιδάκια ή εχουν τετοια βίτσια!!!], αλλά προφανώς για να με σαπατζιάσει στο ξύλο [ή για “να μού κάμει το τσσιάιν μου” τζιαι μού πουλαshτίσει]! Και γιατί ολ’ αυτά, περικαλώ; Υποψιάζομαι πως γιατί ΣΑΣ έδωσα, ο έρμος, [σε σχόλιο μου στην προηγούμενη μου ανάρτηση] δυο links για να χαρούν και τα μάτια σας [βασικά εσάς των ρσενικών] δυο αισθησιακές θεάσεις  [εκ τού όπισθεν] δύο θεσπέσιων καμπυλόγραμμων θεών. [Αν χάσατε επεισόδια ρίξτε μια ματιά εδώ κι εδώ]...

*****************************
Η δικαίωση του Anef_Oriwn!
Και πριν λοιπόν, πετεινός κουκουρίσει, εγώ δικαιώθηκα. «Όϊ πέτε μου» [κι απευθύνομαι στον γυναικείο πληθυσμό που ΜΑΣ διαβάζει, κι αν κρίνετε ότι έχω λάθος, δικάστε και καταδικάστε με]:  
ΕΣΕΙΣ ποια από τις πιο κάτω αμφιέσεις θα προτιμούσατε για τον εαυτό ΣΑΣ, ή για την κολλητή ΣΑΣ;

Της Sarah Attar από την Σαουδική Αραβία [που έτρεξε σήμερα στους προκριματικούς των 800 μέτρων],


οξά αυτήν της “δικιάς” μας την Ελένη Αρτυματά [που έτρεξε χτες μέχρι και τα ημιτελικά των 200 μέτρων],   


ya εκείνη της Ivorian sprinter Murielle Ahoure  [που έλαβε σήμερα μέρος στον τελικό των 200 μέτρωνˑ σας μίλησα και χτες γι’ αυτήν…  


Πάντως, ΕΓΩ, κυρίες κυρίες ένορκες, ψηφίζω κορδόνι Ελένη και Murielle, τζι’ αν έχουν αΐπιν πέτε το τζιαι μεν’ με καταγνώνετε…

************************
Επίλογος:
Τελικά, μ’ όλες αυτές τις πικάντικες και σαγηνευτικές εικόνες, κάποιος θα μπορούσε να έλεγε [ίσως κι όχι αδίκως] ότι «Εδώ μέσα [σημ.: σ’ αυτό το Blog] γίνονται πράματα και θάματα» [ρήση κατάλοιπο της πάλαι ποτέ Μουσ(ε)ιακής Εποχής, κατά το «Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα» της ανεπανάληπτης Σαπφούς!], αλλά όπως ΣΑΣ ξανάπα «εγώ τηρώ αυστηρά την αρχή “Βλέπετε και μην αγγίζετε” [εκτός κι αν ΣΑΣ το επιτρέψουν]»!!!

Anef_Oriwn
[εκθαμβος!]
Τετάρτη 8/8/2012

19 σχόλια:

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Ξιστιτζιή! (είδες που εμπέδωσα τη λέξην που μου έμαθες!) για την αφιερωματική (κατά κάποιον τρόπον) ανάρτηση. Λοιπόν Φούλλλλληηηη (και λοιποί άρρενες αναγνώστες του Φουλλλλή-ου), δεν είναι καθ' όλου θέμα φεμινιστικόν όπως ο αρσενικός σας νους το αντιλαμβάνεται. Δεν θέλω να κάψε τα σουτϊέν μου γιατί μια χαρά δουλειάν κάμνουν όταν χρειάζεται τζιαι ακόμαν να με κτυπήσει αλύπητα η βαρύτητα ώστε να τα χρειάζουμαι 24-7.

Αν δεν ετίθετουν θέμα objectification (άτε τωρά να το έβρω στα ελληνικά τωρά - γιατί τα gender studies έκαμα τα σε άλλην γλώσσαν) με τον τρόπον που παρουσιάζεται η γυναίκα (προσφάτως συμβαίνει το ίδιον τζιαι με τους άντρες), εν θα ελάλουν τίποτε. Ούτε η προβολή του ανθρώπινου σώματος με θίγει ή με απωθεί (κάθε άλλο), αλλά όταν ο άνθρωπος και το σώμα του ό,ποιου φύλου προβάλλεται σαν έναν κομμάτιν κρέας, δαμέ νναι έχω έναν θέμα τζιαι λυπούμε αλλά εν θα σιωπήσω για να περάσει. Τζιαι τούτον δεν σημαίνει ότι δεν αγαπώ τζιαι εκτιμώ το φίλο μου το Φούλλλληηη, απλώς σημαίνει ότι θέλει το σέρβις του γιατί επήεν πολλές φορές θάλλασσαν τζιαι επειδή εν της μόδας τα μπραζίλιαν (μπικίνι) φέτος, μπορεί να τον έπιαεν η πίεση.

Οπότε Φούλλλληηη μου έν'΄νναιν το "τι" αλλά εν το "πως". Και ερώτω΄: θα έκαμνες ανάρτησην με το ίδιο ύφος που να αφορούσε άντρες; Τζιαι μεν μου πεις τωρά την δικαιολογίαν ότι εν σε ενδιαφέρουν; Τζιαι όϊ εν' νναιν κάτι που καρτερώ ή με εκστασιάζει - δαμέ ούλλες οι γεναίτζιες εν φυρμένες πας το Σάκηηηηηηηηηηηηηη τζιαι' μεν εν μου κάμνει καν κούκου η παρουσία του.


Γιατί υποτιμάς δηλαδή ως γυναίκα (τζιαι στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να το εκλάβει κανένας τζιαι ως αθλήτρια) την κοπελιά που τη Σαουδικήν Αραβίαν (με τον ίδιο τρόπο ντυμένη εν τζιαι η κοπελιά που την Παλαιστίνη), επείδη ούτε που συνειδητήν επιλογήν, ούτε επιβεβλημένη κοινωνική νόρμα εν καλυμμένη πατόκορφα. Το ντύσιμόν της, της αναιρεί τη θηλυκότητα ή την γυναικείαν της υπόστασην; Εν θωρώ κάτι τέθκοιον.

Τωρά αν το θέμα εν το six ( ή ακόμα τζιαι eight) pack, τζιαιμέ σηκώννω τα χέρια ψηλά τζιαι λαλώ περί ορέξεως τζιαι κολοκόπιττα, τζιαι τασιηνόπιττα τζιαι χαλλλουμόπιττα τζι΄ ότι άλλη πίττα θέλεις.

Τζιαι για να είμαι ειλικρινής τωρά που τα έγραψα τούτα ούλλα, φέρνω τζιαι στο νου μου συζητήσεις γενικόττερες με άντρες για το θέμα, τζιαι διερωτούμαι αν έναν άντρας, μεγαλωμένος σε έναν περιβάλλον όπως η Κύπρος (αλλά γενικόττερα Μεσόγειος τζιαι Βαλκάνια τζιαι Αφρική - αλλά όϊ μόνο) είναι σε θέση στην παρούσα φάση να αντιληφθεί ή καλλύττερα να χωρήσει ο νους του, τούτον που πραγματικά προσπαθώ να εξηγήσω τζιαι για μέναν εν αυτονόητον. Το ακόμα πιο λυπηρόν είναι ότι το ίδιον μπορεί να συμβεί τζιαι με γεναίτζιες.

Τζιαι το θέμαν εν τόσον απλόν: κάθε διάκριση εν διάκριση όσον συγκεκαλυμμένη τζιαι να ένει. Εν' νναιν μόνο θέμα κοινωνικού φύλου, όπως εν' ννναι μόνο θέμα εθνικής τζιαι εθνοτικής καταγωγής, όπως έν' νναι μόνο θέμα σεξουαλικού προσανατολισμού, όπως έν' νναι μόνο θέμα φυσικής κατάστασης, όπως έν' νναιν μόνο ταξικό θέμα (τζιαι μεν νομίζεις ότι τούτον εν παίζει τζιαι στο φεμινισμό γιατί υπάρχει τζιαι σχετική μαρξιστική θεώρηση).

Καταλαβαίνω Φούλλλλληηη μου ότι μπορεί τζιαι να το έκαμες για να με τσιγκλίσεις αφού ξέρεις τες απόψεις μου για το θέμαν. Αλλά μιας τζιαι έδωκες την ευκαιρίαν να εξηγηθώ, ελπίζω να εκατάφερα να γίνω κατανοητή τουλάχιστον.

Τζιαι μιαν τζιαι ξεκαθαρίζουμεν γενικώς, στην προηγούμενη ανάρτηση δεν σε απείλησα, σε ενημέρωσα για τις προθέσεις μου! :)

Τζιαι στην πιο πριν, εκατέγραψα διαπίστωσην και δεν επροσπάθησα να ρωτήσω κάτι ώστε να σε ενοχοποιήσω! :)


Πολλά φιλιά για καλήν ημέραν!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Τζι' αντί για μιξ ή μόνο σουβλάκια γίνεται χαλλουμούϊν με τυροκαφτερήν, τταλατούρριν τζιαι μπόλική σαλάτα αν γίνεται χωρίς κραμπίν;

Φενκς! :)

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Τζιαι επειδή σκέφτουμαι το κόμα, για να καταλάβεις, επανήλθα.

Οι κοπελιές που υποδεικνύεις ως πιο σαγηνευτικές επειδή φαίνεται το σώμαν τους, εν τζιείνες που παιρνούν το mainstream αθλητικό λούκιν (το οποίο δεν υποτιμώ καθόλου!)

Οι κοπέλιες οι καλυμμένες - σκέφτου μόνον πόθθεν προέρχουνται, ήντα μπου εχρειάστηκεν να κάμουν (πέραν που τες επίπονες προπονήσεις), ήντα μπου επεράσαν τζιαι τι αντιμετώπισην θα έχουν όταν επιστρέψουν πίσω. Μεν σου πω ότι μπορεί τζιαι να απειλήθηκεν ή τζιαι απειλείται η ζωή τους τζιαι των δικών τους το πιο πιθανόν!

Αν αθθυμάσε στη Δέφτερην Ανάγνωση - είσιεν άρθρο για ακτιβίστριαν που εδολοφονήθηκεν στο Αφγανιστάν - γιατί ήταν γυναίκα τζιαι εδρασητριοποιήτουν στην ενδυνάμωση τζιαι οικονομικήν απεξάρτηση των γυναικών.

Μόνον που τούτον, βάλε με το νου σου σε τι θέση μπορεί να βρίσκεται η αθλήτρια που το Αφγανιστάν - που τζιαι τζιείνη αγωνίζεται καλυμμένη.

Απλόν αγαπημένε μου Φούλλλληηηη σκέφτου να κινδυνεύκει η ζωή σου για το φύλο σου. Άτε τωρά, πως το αντιμετωπίζεις τζιαι πως το χειρίζεσαι;!

Anef_Oriwn είπε...

Μά(γ)ισσα μου,
Χαίρε τζι’ ο “Κύριος” μιτά ΣΟΥ!

«Κι ήρεμα, ήρεμα και δεν είμαι τρομοκράτης…», αλλά φαίνεσται μου ότι με την ανάρτηση μου άνοιξα τους ασκούς [κι όχι μόνο τον έναν ασκό] του Αιόλου, όπως φυσικά και τους δικούς ΣΟΥ φυσικά…
Οφείλω να παραδεχτώ ότι βάζεις πολλά ζητήματα στη σωστή πολιτικοκοινωνική τους διάσταση, με την όποια εννοείται ότι συμφωνώ, ασχέτως της εν μέρει φαλλοκρατικής που θέλησα να αποδώσω ή να τονίσω μέσα από το κείμενο μου και το φωτογραφικό υλικό που παράθεσα. Είναι αρκετά αυτά που θέλω να σημειώσω και να θίξω αλλά δεν ευκαιρώ τώρα. Ίσως το (δια)πράξω αργά απόψε μετά το ματς της “ΟΜΟΝΟΙΑΣ” και νοουμένου ότι έχουμε κερδίσει και προκριθεί κι έτσι κι ΕΓΩ είμαι στα high [χάι] μου… Απλώς για τώρα θα καταθέσω την άποψη μου ότι, η αποκάλυψη ή η απογύμνωση του γυναικείου σώματος δεν αποτελεί μορφή αγώνα για την χειραφέτηση/απελευθέρωση/ανάδειξη της Γυναίκας και ούτε είναι το άμεσα ζητούμενο. Ίσως όμως να είναι αποτέλεσμα αυτού του αγώνα αν και δεν πιστεύω ότι οι Γυναίκες στην Ακτή του Ελεφαντοστού και γενικώς στην Αφρική έχουν εξασφαλίσει την ισοτιμία τους επειδή αποκαλύπτουν το κορμί του. Ίσως εκεί η γυμνότητα να έχει να κάνει και με την αφρικανική κουλτούρα. Και σίγουρα η ισοτιμία και ο σεβασμό της γυναικείας προσωπικότητας αποκτάτε μέσα από ευρύτερους πολιτικοκοινωνικούς αγώνες κι όχι από εκδηλώσεις του τύπου “No Bra Day” [links: http://my-greek.blogspot.com/2012/07/national-no-bra-day.html και http://www.fugly.com/pictures/28493/today-is-national-no-bra-day.html] ή/και τα αμερικανόπνευστα γυμνιστικά κινήματα [link: http://cyprus-critics.blogspot.com/2011/08/blog-post_24.html] αν και τούτα προσφέρουν ωραιότατες θεάσεις σ’ εμάς τα ‘ρσενικα…

Θα προσπαθήσω να επανέλθω …

Α, τζιαι sorry για την αναφορά στις mixed και στα σουβλάκια, αλλά είμαι μιάλος τζιαι ξιχάννω… :)

arxiepiskopos είπε...

Τα σχόλια σε αυτή τη σελίδα περιορίζονται στα μέλη της ομάδας("arxiepiskopos")

ΕΚΛΕΙΣΕ-ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ-ΕΜΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΜΑΙΜΟΥΝΑ!ΦΕΡΤΕ ΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ!

Bananistanos είπε...

Ειχαν δίκαιο τελικά οι ακατονόμαστοι που σε αποκαλούσαν ρατσιστη! (εννοείται όμως ότι τζε εγώ είμαι έτσι ρατσιστής :) )

Anef_Oriwn είπε...

Bananistanε,

Εγώ ρατσιστής ποτέ δεν υπήρξα και ούτε και είμαι! Θαυμαστής της γυναικείας ομορφιάς είμαι και της θηλυκότητας [τόσο του γυναικείου σώματος όσο και του μυαλού]…

*******************
Διάφορα κενά κι απορίες και ερωτήματα που πρόεκυψαν βασικά μετά τις δικαιολογημένες αντιδράσεις και τοποθετήσεις της φιλτάτης Σαλεμιώτισσας Μά(γ)ισσας, θα τα συμπληρώσω και θα τα επεξηγήσω τελικά σε ξέχωρη ανάρτηση μου, καθώς είναι πολλά εκείνα που θέλω να πω. Στην σκέψη μου είναι να κάνω και μια αναφορά για τον τρόπο ντυσίματος της Γυναίκας σε μουσουλμανικές αραβικές χώρες μέσα κι από εικόνες που βιώσαν από επισκέψεις [πριν κάποια χρόνια] μου σε δύο τέτοιες χώρες – τον Λίβανο και τη Συρία.

Με την Συρία όμως θέλω να ασχοληθώ και πιο εξειδικευμένα, δηλ. με τον εμφύλιο που διεξάγεται εκεί, ο οποίος δεν θα γκρεμίσει μόνο το καθεστώς Άσαντ, με τις όποιες αυταρχικότητες και τα δικτατορικά χαρακτηριστικά του, αλλά θα βάλει τέρμα και σε μια πολυπολιτισμική/πολυθρησκευτική διακυβέρνηση της χώρας. [Ο Ασσαντ είναι Αλεβίτης, ενώ στην κυβέρνηση του συμμετείχαν και Σιίτες και Σουννίτες. Οι Σουνίτες ηγούνται σήμερα της “εξέγερσης”, ενώ κάποιοι Σουνίτες στρατηγοί και μέλη της Κυβέρνησης τελικά αποσκίρτησαν]. Απότοκο λοιπόν, αυτής της νέας κατάστασης θα είναι είτε ο διαμελισμός της χώρας, είτε η ομοσπονδοποίηση της με αποκεντρωτικές τάσεις. Τεράστιο κι αυτό το θέμα, της τάσης για επίλυση διεθνοτικών και διαθρησκευτικών προβλημάτων μέσω της ομοσπονδοποίησης. Προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούνται αργά ή γρήγορα και το Ιράκ, όπως και η Λιβύη, αλλά και η Τουρκία. Η παραχώρηση αυτονομίας στους Κούρδους [και ίσως και σ’ άλλες εθνότητες] είναι αναπόφευκτη!

Επανερχόμενος [για να κλείσω το σχόλιο μου] στο ζήτημα του ντυσίματος της Γυναίκας [κι απαντώντας και σ’ ένα ερώτημα της Μά(γ)ισσας να πω [γενικώς] ότι «το ντύσιμον
(σημ.: μιας Γυναίκας) [σίγουρα δεν] αναιρεί […] την γυναικείαν της υπόστασην»
, αλλά περιορίζει ή εξουδετερώνει «τη θηλυκότητα της». Και στις κοινωνίες που σέβονται, αποδέχονται ή έστω ανέχονται τη θηλυκότητα της Γυναίκας όπως μπορεί να προβάλλεται και μέσα από “πικάντικες” ή/και αποκαλυπτικές θεάσεις και εικόνες υπάρχει και περισσότερη αναγνώριση του ευρύτερου κοινωνικού ρόλου της Γυναίκας.

Τέλος ΣΑΣ παραπέμπω και σ’ ένα παλαιότερο σχετικό μου post: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/08/642010.html

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Το λοιπόν αγαπητέ μου Φούλλλληηηη, θα αναμένω την ανάρτησην στην οποίαν αναφέρεσε για επανατοποθέτησην για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψην των θέσεων που θέλεις να προβάλεις. Όσον αφορά στο σχόλιο περί ενδοιμασίας να θυμίσω απλώς την πάλαι ποτέ αποφθεγματικήν ρήσην (περί θηλυκότητας τζιαι σεξ-απίλ) τζιαι σακκούλλαν των πατάτων να φορεί έναν πλάσμαν εν χώννεται [το σεξ-απίλ] όπως τζιαι την παροιμία "έννεν τα ρούχα που κάμνουν τον παπά" (στη συγκεκριμμένην περίπτωσην την 'παπαδκιάν')

O tempora o mores!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Αααα Μπαν, μήπως εννοείς 'σεξιστής';

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Νομίζω εννά καλέσω ποδά την επόμενη φορά τζιαι την Εκάτην που τα Μαγισσοκαμώματα που εν πιο δυνατή πέννα τζιαι λλιόττερον συναισθηματική που μέναν

Anef_Oriwn είπε...

Σαλεμιώτισσα Μά(γ)ισσα,

Κατ’ αρχάς ΣΕ shαιρετώ από τα ψηλά βουνά και τη δροσιά τους… Ψυχρούλα απόψε

Απ’ εκεί και πέρα [και για να είναι και πιο ολοκληρωμένη η «επανατοποθέτηση μου», όπως την αποκάλεσες – εμέναν σαν μετάνοια μου ακούστηκε αυτό ], γίνεται να ΜΑΣ επεξηγήσεις τι εννοείς με το «σεξιστής»;

Αναφορικά με τη σχέση «ενδοιμασίας» και «σεξ-απίλ», επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη. [Τι λέει επ’ αυτού η Εκάτη που τα Μαγισσοκαμώματα;]… Εγώ εμμέσως τα είπα και στην ανάρτηση μου με αρ. 27/2010 – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/04/272010.html. Δες και φώτο που έβαλα εκεί …

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη ρε παιδιά, έχω μια απορία άσχετη με το θέμα.
Ξέρει κανένας σας αν Ο Πόλυς Πολυβίου είναι χήρος;

Όχι . . . . για κάτι δικά μου είναι, δεν . . . . .

Disdaimona είπε...

Άνευ,

σου συνιστώ να μην κάμεις τζ αλλην αναρτηση διότι ετσι τζαι αλλιως είσαι που τουτην χαμένος!

εν χρειαζεται καμμια περαιτερω σοβαρή ανάλυση για να εξηγήσουμεν πως εισαι ενα ατομο μεγαλωμενο με συγκεκριμενα αισθητικά κριτηρια τζαι γουστα τζαι πως ότι περί ορέξεως ουκ έστι φιλονικία...

μεν προσπαθεις να επιβάλεις το πολιτισμικό σου γουστο ως μετρο που μετρα καποια "θηλυκοτητα"...αυτό που μετρά εν τον νου σου και το περιεχομενο των διεγερσεων του...

εν υπαρχει καμια αντικειμενικη αποδειξη οτι η κοπελα που την παλαιστινη εν πιο λλιον θηλυκη που την αλλη την εξωτική...καμια απολυτως...

εκτος αυτού, όπως ολοι γνωριζουμεν το σεξ εν τζαι μια εγκεφαλικη κατασταση όχι μονο οπτική τζαι αρα...θα ξερεις καλυτερα απο μενα ότι η υποτιθεμενα εξωτική μπορει να εν μια ξενερωμενη γκομενα αμα τα φκαλει τελεια...ενω η άλλη που την παλαιστίνη μπορει να σε αφησει τζαι σιξιλο...με εννοεις...

αρα...αφηστο, διοτι εν θα φκεις που μεσα...ετο πε "φατε μαρια ψαρια" ή άλλα λογια να αγαπιώμαστε...εν αφορα το γυναικειο φυλο τουτη η αναρτηση.

Anef_Oriwn είπε...

Τίτλος σχολίου: Κάθε δράση φέρνει αντίδραση [Νόμος της Φυσικής]

DIS, [με επίτιμο τίτλο:
“Μαστόρισσα/Καθηγήτρια της Διαλεκτικής”],
Shαιρετώ ΣΕ!

Τζι’ επειδή ο αέρας τζι’ η δροσιά του βουνού εποκαθαρίσαν τζιαι τον νουν μου που διάφορες θολούρες, τούτος επήρεν στροφές πολλές [εν μέρει τζι’ ανάποδες], γι’ αυτό και προχωρώ πάραυτα επί του θέματος των «ορέξεων» [μου] για τις οποίες ορθώς «ουκ έστι φιλονικία» … Και για να σε προλάβω, δηλώνω εξ αρχής πως ό,τι πω το κάνω χωρίς κακία, πίκκα ή διάθεση αντιπαράθεσης [ίσως όμως με ψήγματα ειρωνείας]. Αφού όμως, δηλώνουμε διαλεκτικοί ας το παίξουμε λοιπόν έτσιˑ φυσικά στο βαθμό που τα καταφέρνει ο καθ’ ένας μας…

Από πού ως πού λοιπόν, πρέπει ΕΓΩ να αποδεχτώ τη δική σου γυναικεία/θηλυκιά άποψη για τη «θηλυκότητα» και να καταπιέσω ή να αναιρέσω τη δικιά μου αρσενική άποψη, αν δεχτούμε ότι ορμονικά λειτουργούμε διαφορετικά ως φύλα; [Δεν είναι αυτός ο τρόπος προσέγγισης τουλάχιστον ελιτίστικος;]… Ή μήπως υπάρχει μια γενικότερη άποψη/θέση [για τη Θηλυκότητα] που να εκφράζει και τα δύο φύλα ή/και πιθανόν και τους ΛΟΑΔ-ιανούς; Γιατί είσαι τόσο αφοριστική λες και υπάρχει ένα ανεξάρτητο ή αντικειμενικό «πολιτισμικό […] γουστο [που μπορεί να καθιερωθεί] ως μετρο που [να] μετρα καποια “θηλυκοτητα”»;


Τζι’ αφού «το σεξ εν τζαι μια εγκεφαλικη κατασταση όχι μονο οπτική» [και δεν διαφωνώ] που όμως, κατά τη δικιά μου άποψη] βρίσκεται και σε αμφίδρομη (αλληλο)επίδραση και λειτουργία με τις ορμόνες [ΜΑΣ], η σεξουαλικότητα της Γυναίκας, αλλά και του Άντρα [και η τυχόν αυξημένη επιθυμία τους για Σεξ], δεν έχει σχέση και με το πόσο τούτο [το Σεξ αλλά και ο Ερωτισμός] είναι διάχυτά και ανιχνεύσιμα στον περιβάλλοντα μας χώρο και στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα, δηλ. πόσο κυρίαρχος είναι ο ερωτισμός γύρω μας; Πόσο ερωτικός μπορεί να είναι ένας Άνθρωπος σε ένα ανελεύθερο και καταπιεστικό κοινωνικό περιβάλλον όπου κυριαρχούν οι διαφυλικές διακρίσεις [σε βάρος της Γυναίκας] κι όπου η Γυναίκα περιορίζεται [κατά τη δίκια μου και πάλι άποψη] να προβάλλει και να αναδεικνύει τη Θηλυκότητα της. [Έχω την αίσθηση ότι τέτοιες προσεγγίσεις δίνουν συγχωροχάρτι, ή ασυναίσθητα αιτιολογούν ή/και παραβλέπουν τις γενικότερες δυσμενείς διακρίσεις σε βάρος των Γυναικών σε αναχρονιστικά συντηρητικά, συνήθως μουσουλμανικά, καθεστώτα]… Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως προβάλλεται η θηλυκότητα μιας Γυναίκας μέσα από κκελεμπίες, μπούργκες, καπαρντίνες, μαντήλες… Προφανώς και η αισθητική και το κριτήριο για τη Θηλυκότητα των αντρών σ’ αυτές τις χώρες και κοινωνίες να είναι διαφορετικό…

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω [πολύ προβληματικός είμαι τελικά] αυτή την γενικότερη αντίδραση πολλών γυναικών, μέσα από την οποία υποβάλλεται πως μια «υποτιθεμενα εξωτική μπορει να εν μια ξενερωμενη γκομενα αμα τα φκαλει τελεια»… Είναι αυτός κάποιος κανόνας που δεν τον πήρα πρέφαν;

Α, και by the way, κυρία Καθηγήτρια, ν’ αρωτήσω: ΣΟΥ “συνέστησα” εγώ καμιά φορά [και μάλιστα με υφάκι ειρωνικό] τι θα γράψεις και τι όχι στο Blog ΣΟΥ; [Το μόνο που ΣΟΥ εισηγήθηκα μια φορά, ήταν να αφήνεις τις τελευταίες 3-4 αναρτήσεις ΣΟΥ να φαίνονται στην οθόνη, ούτως ώστε να διατηρείται μια συνέχεια με τα προηγούμενα θέματα]…

Disdaimona είπε...

να απαντησω, παρολο οτι δεν αντιληφθηκα καθολου τον τόνο του σχολιου σου, που ειναι απαξιωτικος...φαινεται δεν θα τελειωσουν οι εκπληξεις σε αυτη τη ζωη...

ειπα πως δεν υπαρχει γενική κατηγορια "θηλυκοτητα" ειναι πολιτισμική κατασκευη και δεν υπαρχει απολυτο κριτηριο...

κατ επεκταση δεν επεβαλα σε κανενα "την δική μου αντιληψη για την θηλλυκοτητα" διοτι δεν εχω καποια γενική αντιληψη.

οπωσδηποτε ομως - εφοσον ειμαστε και πολιτικά οντα - θα ελεα μετα συγχωρησεως οτι η φωτογραφια της παλαιστινιας ως αντι-θηλυκου προτυπου - μεσω της ερωτησης, πετε ποια σας αρεσκει παραπανω - εν πολιτισμικά ρατσιστική..

δεν εν διαφυλικα ρατσιστική...ειπα πως σαν αντρας μεγαλωμενος με μια κυπριακη κουλτουρα, μπορει τζαι να θελεις να αποβαλεις την εικονα της κουρουκλας πας την τζεφαλην που εφορουσαν οι γιαγιαδες μας τζαι να ενταχθεις στην πιο νεωτερική εικονα των μοντερνων κυπριων γυναικών...

οπωσδηποτε παντως, θεωρώ υγιες, πως καποιες γυναικες εν φκαλουν τα απωθημενα τους πανω σε αλλες γυναικες, οπως η Μαγισσα ή εγώ, και με καθε αφορμη προσπαθουμεν να υπερασπιστουμε το γυναικειο φυλο.

αυτα.

λυπουμαι που απαντησες ετσι. παρα πολλα τζιολας.

Disdaimona είπε...

οσο για τη διαπιστωση ότι

«υποτιθεμενα εξωτική μπορει να εν μια ξενερωμενη γκομενα αμα τα φκαλει τελεια

ναι εν παντου γυρω μας τουντο φαινομενο...να μου επιτρεψεις να θυμουμαι με νοσταλγια τες γιαγιαες μας που ηταν σαν την παλαιστινια, που μας εμεγαλωσαν με απεραντη γλυκυτητα, ουσια τζαι ρομαντισμό, σε αντιθεση με το σημερινο φαινομενο των γυναικων που ξημεροβραδιαζονται στα πρωιναδικα και στα ινστιτουτα αισθητικής, τζαι μετροφυλλουν περιοδικα μοδας, για να αποκτησουν ενα υποτιθεμενο στυλ που αφορα εντελει μονο "την εξαρτηση τους και όχι την εσωτερικη τους απελευθερωση ή ουσια".

Anef_Oriwn είπε...

Παρεμβαίνω απλώς γα να [ΣΟΥ] αναφέρω ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση για απαξίωση [ΣΟΥ] με/στο προηγούμενο σχόλιο μου. Επειδή όμως [όπως έθεσα και ως τίτλο του συγκεκριμένου σχολίου μου] «οι δράσεις προκαλούν αντιδράσεις», μήπως ήσουν ΕΣΥ απαξιωτική απέναντι μου με αποτέλεσμα ο δικός μου (επι)κριτικός λόγος που ακολούθησε να κρίθηκε από μέρους σου ως απαξιωτικός; [Παρεμπιπτόντως πως μπορεί να εκληφθούν η παραίνεση «σου συνιστώ να μην κάμεις τζ αλλην αναρτηση διότι ετσι τζαι αλλιως είσαι που τουτην χαμένος!» και η συμβουλή(;) «αρα...αφηστο, διοτι εν θα φκεις που μεσα...», ως προσπάθειες για χιούμορ;]…

Disdaimona είπε...

ως εντελως αμεση Ανευ, οπως μιλουν υποτιθεται οι φιλοι.

σορυ που δεν εκρατησα το πρωτοκολλο!!

επι της ουσιας ομως, θα μπορουσαμεν να καμουμε μια οφελημη κουβεντα, για τες πρωτες κυπριες κομμουνιστριες που οντως εφορουσαν τζαι κουρουκλες και εδεχονταν την ρατσιστικη υποτιμηση των κυρίων της καλης κοινωνιας που ειχαν τα μεσα να προβαλλουν "μια θηλυκοτητα" υποτιθεται...

οι δικες μου αντιδρασεις μπορει να οφειλονται τζαι σε ενα σεβασμο προς τουτην την ιστορια, αλλα μπορει να οφειλονται τζαι σε καποιες διαπιστωσεις, για το ιδιο το αντρικο φυλο.

γιατι οι γιαγιαες μας με τες κουρουκλες ειχαν τζαι καποιους κομμουνιστες συζυγους που τες εστηριξαν να στήσουν το γυναικειο κινημα.

τζαι οπωσδηποτε σε τουτντον αγωνα μεγαλη σημασια ειχε το γεγονος πως οι ιδιοι ειχαν μιαν συγκεκριμενη αντιληψη για το ζητημα "γυναικα"

αλλη φορα...

Anef_Oriwn είπε...

Ναι, σίγουρα «άλλη φόρα», γιατί ΔΕΝ γίνεται σήμερα να εν πρότυπο ΜΑΣ οι «κουρούκλες»… [Τα μηνύματα ναι, οι «κουρούκλες» όχι!]