Στην
χτεσινή [κυριακάτικη] έκδοση της εφημερίδας “Σημερινής” [μεταξύ των πολλών και
διαφόρων άλλων κειμένων και ρεπορτάζ,
κύρια αντιπολιτευτικών], υπήρχε στη σελ. 53 κι ένα καθόλου πρωτότυπο κι ασύνηθες άρθρο του
γνωστού ειδικού σταλινολόγου, σοβιετολόγου και ΑΚΕΛολόγου συντάκτη της
εφημερίδας Μάριου Δημητρίου, τού οποίου ο τίτλος, “Το καράβι της σοβιετικής
προσωπολατρίας”, το οποίο όμως μου προκάλεσε την περιέργεια για το
περιεχόμενο του. το ενδιαφέρον.
{Να
σημειώσω, έτσι παρενθετικά, ότι ο κος Μάριος Δημητρίου δεν χάνει την ευκαιρία
να εκτοξεύσει, από την καθημερινή “Εξ
Αφορμής” στήλη στη “Σημερινή” του,
μύδρους κατά του ΑΚΕΛ και γενικότερα της Αριστεράς κατηγορώντας τους για
σταλινισμό, δογματισμό και όλα τα συναφή κομμουνιστικά “αμαρτήματα”, λες και οι
Αριστεροί είναι ή υπήρξαν οι μεγαλύτεροι εγκληματίες σ’ αυτόν τον τόπο… (Ας
πούμεν «τούτοι» εκάμαν πραξικοπήματα, προδώσαν την πατρίδα, δολοφόνησαν
και βασάνισαν κόσμο). Μέσα από τα γραπτά του συνεχώς υποβάλλει ότι για τα
δημοκρατικά ελλείμματα στον τόπο φταίνε οι Αριστεροί [όντας δογματικοί], φταίει
το ΑΚΕΛ [όντας σταλινικό], φταίει ο Πρόεδρος και η Κυβέρνηση του [όντας
αναχρονιστικοί κι αντι-ευρωπαϊστές]. «Τούτοι» είναι και οι κύριοι ένοχοι
για όλα τα στραβά και τ’ ανάποδα που συμβαίνουν στην αγ(ρ)ία και μακα(β)ρία νήσο
μας! Λίγο πολύ θέλει να μας πει ότι αν έλειπαν ή αν λειτουργούσαν διαφορετικά
[σύμφωνα με τις δίκες του επιθυμίες ή εκείνες των αμερικανών φίλων και ειδώλων
του – εξ ου και το ότι γράφει το “ιμπεριαλιστική”, αναφερόμενος στην Αμερική, σε εισαγωγικά]
θα ήταν πολύ καλυτέρα τα πράματα για την Κύπρο. Λες, κύριε Μάριε
Δημητρίου;
Δεν
μένει όμως μόνο στις επικρίσεις ο κος Δημητρίου. Προχώρα και κάμνει ακόμα και
συστάσεις, ας πούμεν, για το τι πρέπει να περιλαμβάνουν οι ομιλίες που ο
Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ εκφωνεί σε κηδείες όπου έχει προσκληθεί να μιλήσει,
προφανώς γιατί οι πεθαμένοι/νεκροί ήταν Αριστεροί ή έχουν τις καταβολές τους
στην Αριστερά. Ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν και το άρθρο του στις 24 τού περασμένου Γενάρη, με το οποίο επέκρινε τον Άντρο Κυπριανού γιατί μίλησε για «την
ΕΔΟΝίτικη παιδεία στην ψυχή του» του Κυριάκου (Κάκου) Χρίστου από την
Κάτω Δερύνεια, ο οποίος δολοφονήθηκε εν ψυχρώ στις 15 Αυγούστου 1974 από
Τουρκοκύπριους ακροδεξιούς κοντά στην κατεχόμενη Βώνη}.
Από
την ισοπεδωτική και μηδενιστική αντιΑΚΕΛική του πέννα όμως, δεν γλίτωσε ούτε η συγχωριανή
του Δερυνιώτισσα [και ενταγμένη στην Αριστερά και με πλούσια μαλιστα
δραστηριότητα] ποιήτρια Λένια Τακκουσσιη – Χριστοφόρου – ως γνωστόν ο κος Δημητρίου
είναι ΚατωΔερυνιώτης...
“Εξ
αφορμής” λοιπόν, μιας εκδήλωσης που διοργανώθηκε την Παρασκευή 31 του Αύγουστου στο
Δημοτικό Αμφιθέατρο της Κερύνειας κάτω από το πανσέληνο φως του “μπλε φεγγαριού”,
για να παρουσιαστεί το βιβλίο της Δερυνιώτισσας ποιήτριας “Ανθρωπινή Ασπίδα” [αναφέρθηκα στην εκδήλωση αυτήν, στην προηγούμενη ανάρτηση μου],
ο συμπαθής συντάκτης του “Εξ Αφορμής”, είπε να βγάλει ακόμα μια φορά στη φόρα τα αντιΑΚΕΛικά του απωθημένα [για να μην πω και τα κόμπλεξ του]!
ο συμπαθής συντάκτης του “Εξ Αφορμής”, είπε να βγάλει ακόμα μια φορά στη φόρα τα αντιΑΚΕΛικά του απωθημένα [για να μην πω και τα κόμπλεξ του]!
Αντί
να επιλέξει να πλέξει το εγκώμιο της Λένιας, που παρ’ ότι κτυπημένη από την
ύπουλη ασθένεια “σκλήρυνση κατά
πλάκας”, έχει τη δύναμη και το κουράγιο να ασχολείται με το γράψιμο [και
θα συνεχίσει, όπως είπε στην ομιλία της, «ενόσω μπορεί και βλέπει και περπατά με την
βοήθεια της οικογένειας»] και να έχει παράλληλα και μια τόσο πλούσια
πολιτιστική και λογοτεχνική δραστηριότητα, αυτός προτίμησε περί άλλων να τυρβάσει.
Μήπως γιατί η Λένια είναι ενταγμένη στην Αριστερά; Ή μήπως γιατί θεωρεί ως πραγματικούς αριστερούς μόνο όσους δηλώνουν μεν αριστεροί αλλά εκφράζονται κατά τού Προέδρου και τού ΑΚΕΛ;
Ο
κος Δημητρίου λοιπόν, παρ’ ότι στην αρχή τού κείμενου του δήλωσε [προφανώς για
να γλυκάνει το χάπι] ότι “σέβεται τη συγγραφέα, την πνευματική της
δουλειά, τα συναισθήματά της και την ανάγκη της να γράψει αυτό το βιβλίο
«από αγάπη και εκτίμηση στον πολιτικό, τον ηγέτη, τον αγωνιστή, τον σύντροφο,
μα πάνω απ’ όλα στον άνθρωπο Δημήτρη Χριστόφια», όπως η ίδια είπε σε ομιλία
της στην εκδήλωση” εντούτοις άρπαξε την ευκαιρία για να διερωτηθεί [κουτοπόνηρα],
αν ο σοσιαλισμός στον οποίο αναφέρθηκε ο Πρόεδρος είναι «… εκείνος της Σοβιετικής Ένωσης που
καταποντίστηκε και βρίσκεται στον βυθό της θάλασσας εδώ και είκοσι χρόνια»
[ε, ΟΧΙ ΔΕΝ θα είναι αυτός(!), αλλά ένας πολύ καλύτερος!] και για να αποφανθεί
στην κατακλείδα του κείμενου του ότι «… ούτε και την απελευθέρωση της Κύπρου
μπορεί να φέρει ένα καράβι σαν αυτό του ΑΚΕΛ, όπου καλλιεργείται με νοσηρή
επιμέλεια αυτή η, χαμηλού επιπέδου, σοβιετική προσωπολατρία.»
Όπως έγραψα και στην προψεσινή μου ανάρτηση, αναφορικά με την προσωπική χροιά που είχε το όλο πρόγραμμα της εκδήλωσης της
Παρασκευής: «Στην Αριστερά ΔΕΝ συνηθίζουμε να προσωποποιούμε τους αγώνες, ενώ τις
όποιες επιτυχίες δεν τις πιστώνουμε σε συγκεκριμένα άτομα, αλλά στη συλλογική
δράση του Κόμματος ή γενικότερα του Λαϊκού Κινήματος. Και ούτε θεοποιούμε τους
ηγέτες της Αριστεράς. Όμως στην μετά το Μαρί εποχή, ο κάθε συνειδητοποιημένος
Αριστερός αισθάνθηκε την ανάγκη να υπερασπιστεί τον Πρόεδρο Χριστόφια [από τις
άδικες επιθέσεις εναντίον του] γιατί αντιλήφτηκε ότι το ζήτημα ήταν ταξικό και
γιατί [όπως λέγει και ο παρέας ο Λινός] στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόφια, εν η
Αριστερά, η ιδεολογία και οι αγώνες της που δέχονταν και εξακολουθούν να δέχονται επιθέσεις. Εξ ου και η “Ανθρώπινη Ασπίδα” που
δημιουργήθηκε πέρσι στο Προεδρικό στις 19 του Ιούλη!»
{Επίσης
στην ανάρτηση μου με αρ. 44/2012
υπάρχει ένα εγκωμιαστικό, αγιογραφικό κείμενο του φίλου μου το Αλέξη Ρ. για τον
Πρόεδρο}…
Πέραν
όμως των πιο πάνω, να πω ορθά, κοφτά και ξικούτσουλα στον κον Δημητρίου ότι δεν
δεχόμαστε μαθήματα από οικισμένους [όχι απλά αντιΑΚΕΛικούς αλλά γενικώς]
αντι-Αριστερούς!
Και
διερωτούμαι [εγώ, ένας αφελής Αριστερός] αν και πόσο πραγματικά κινδυνεύει η
Κύπρος από τυχόν σοβιετοποίηση [με σταλινικές διώξεις και γκούλαγκ] από μια
ποιητική βραδιά αφιερωμένη στον Πρόεδρο. Τι ήταν εκείνο που τόσο πανικόβαλε τον
συμπαθέστατο συντάκτη της “Σημερινή”; Τελικά δεν είναι «ο Δημήτρης Χριστόφιας, [που]
ακόμα και ως εκλεγμένος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, κουβαλά το ακελικό
σύνδρομο καταδίωξης», αλλά είναι ο ίδιος ο Μάριος Δημητρίου που δεν μπορεί
να ξεπεράσει τα αντικομουνιστικά του σύνδρομα και τις αντιΑΚΕΛικές του εμμονές,
που ως φαίνεται τον κατατρύχουν από τότε που αποφάσισε να αποκηρύξει και παράλληλα
να ξορκίσει τις αριστερές οικογενειακές του καταβολές!
Παράλληλα
διερωτούμαι, αν ο κος Δημητρίου επέδειξε την ίδια ευαισθησία και επέκρινε με
την πέννα του [και με την ίδια σφοδρότητα] και τους “συναγερμικούς” φίλους του, οι οποίοι πριν 2-3 χρόνια περιέφεραν τον 90ετη Κληρίδη ανά
την νότια Κύπρο, και το παρουσίαζαν για προσκύνημα δίκην ιερού κειμηλίου σε συλλόγους
και σωματεία της Δεξιάς [τα ΘΟΙ, τα ΧΟΙ
και τις ΟΧΕΝ], σε χορούς, parties και δεξιώσεις
για να τον τιμήσουν;
***************************
Πιο
κάτω θα παραθέσω ένα απόσπασμα από συνέντευξη της Λένιας Χριστοφόρου στην
χθεσινή “Χαραυγή” [2/9/2012 – σελ. 20] όπου η ποιήτρια συγγραφέας μίλα για το
βιβλίο της. Μέσα από τα λόγια της και το περιστατικό που περιγράφει βγαίνει το
πόσο βαθιές ανθρώπινες και ανιδιοτελείς είναι οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων
της Αριστεράς στην καθημερινή τους πάλη για μια καλύτερη ζωή, όχι μόνο για τους
εαυτούς τους και τις οικογένειες τους, αλλά και για την κοινωνία ολόκληρη.
{Οι υπογραμμίσεις και επιχρωματωσεις ειναι δικές μου}...
“…Ένα
κείμενο που ήταν αφορμή να ζήσω έτσι πολύ έντονες και συγκινητικές στιγμές είναι
το «Ήρθε
ο καιρός…».
Αυτό
το κείμενο το είχα γράψει τον Ιούλη του 2007 για να το διαβάσω στο έκτακτο συνέδριο
του ΑΚΕΛ στο οποίο θα αποφασίζαμε ποιος θα ήταν ο υποψήφιός μας στις Προεδρικές
του 2008.
Είναι
και αρκετά μεγάλο κείμενο, έτσι στο συνέδριο που ξέρουμε πάντα ότι είναι πολλοί
οι ομιλητές και είναι κουραστικό σκέφτηκα… «ποιος τώρα θα έχει διάθεση να με ακούσει εμένα». Και μετάνιωσα.
Κάποια
μέρα μετά, που έτυχε να συναντηθώ στα γραφεία του ΑΚΕΛ μαζί με μια φίλη, με τον
Γ.Γ. τον κύριο Χριστόφια, του πήρα το κείμενο και του είπα. «Όταν
δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις, ρίξε του μια ματιά». Σε μια δυο μέρες
με πήρε τηλέφωνο για να μου πει ότι είναι πολύ καλό και πολύ δυνατό και ότι
πάλε εκλαμούρισά τον. Και ότι επίσης αν δεν με πειράζει να δώσω την έγκρισή μου
να δημοσιευτεί και μου έδωσε τον Στέφανο για τα διαδικαστικά...
Καλά
εγώ από τη χαρά μου νομίζω ούτε καν απάντησα στην ερώτηση. Είπα είναι τιμή για
μένα, χαίρομαι που σας άρεσε... κτλ κτλ που αν με άφηνε θα μίλαγα τόσο που θα
έχανε σίγουρα το επόμενό του ραντεβού!
Μετά
από δυο μέρες δημοσιεύτηκε στη ΧΑΡΑΥΓΗ. Είχα όμως και μια άλλη απρόσμενη
έκπληξη. Σε μια εκδήλωση της ΠΟΓΟ στη
Λευκωσία στις 2 Δεκεμβρίου του 2007 [σημ.
Ιστολόγου: κατά την προεκλογική περίοδο για τις προεδρικές του 2008] είχα
πάει μόνη με το αυτοκίνητό μου γιατί είχα και άλλη δουλειά στη Λευκωσία, ενώ είχε
πάει και ένα λεωφορείο κόσμος από τη Δερύνεια. Πήγα στην εκδήλωση και κάθισα σε
μια θέση πίσω στο βάθος. Ξεκίνησε το πρόγραμμα. Η ηθοποιός Αννίτα Σαντοριναίου
είχε σειρά στο πρόγραμμα και πήγε στο βήμα
ξεκινώντας να διαβάζει... «Η θάλασσα δεν έλεγε να κοπάσει... λίγες
ήταν οι φορές που γαλήνευε…». Στην αρχή είπα μέσα μου... «Κάτι
μου θυμίζει αυτό το κείμενο...!!!» και η καταξιωμένη αυτή
ηθοποιός του έδινε μια ξεχωριστή διάσταση. Το έκανε τόσο
ζωντανό με την αφήγησή της... Σε λίγα δευτερόλεπτα συνειδητοποίησα ότι ήταν
το «Ήρθε ο καιρός...» το δικό μου κείμενο...!!!
Πώς ένιωσες τότε;
Με
πλημμύρισε τόση χαρά και συγκίνηση που άρχισε να ξεχειλίζει φορτωμένη πάνω στα
δάκρυα που ξεχείλιζαν απ’ τα μάτια μου και κατηφόριζαν ασταμάτητα στα μάγουλά
μου.
Για
μια στιγμή το κλάμα μού επέτρεψε να προσέξω πως κι οι διπλανές συντρόφισσες σκούπιζαν
συνέχεια τα μάτια τους απ’ τη συγκίνηση.
Παρακολουθούσα
κάθε λέξη του κειμένου κι όταν κόντευε το τέλος και άκουσα ως επισφράγισμα ένα
πολύ δυνατό χειροκρότημα ανάμικτο με συγκίνηση βρήκα την ευκαιρία με την κάλυψη
που μου πρόσφερε ο θόρυβος του χειροκροτήματος να ξεσπάσω σε λυγμούς.
Προσπάθησα
να βάλω τους λυγμούς μου σε τάξη όταν ο υποψήφιος Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας
βγήκε στο βήμα... Με πείσμα κατάφερα να τους καταπιέσω λίγο για να μπορέσω να
ακούσω την ομιλία του.
Αντί
όμως να αρχίσει την ομιλία του τον ακούω να λέει… «Αυτό το κείμενο που μόλις ακούσατε
το έγραψε η Λένια Τακούσιη-Χριστοφόρου από τη Δερύνεια…». Είναι στιγμές
που δεν περιγράφονται εύκολα. Οι λυγμοί μου που χαλιναγωγήθηκαν για λίγα λεπτά τώρα
επέστρεφαν με μεγαλύτερη δύναμη και δεν μπορούσα με τίποτα να τους συγκρατήσω.
Σκεφτόμουν
και τι έπρεπε να κάνω... Το χειροκρότημα του κόσμου ήρθε ξανά να μου προσφέρει “προστασία”…
στους λυγμούς. Τα πόδια μου όμως έτρεμαν, δεν ξέρω πώς, μα βρήκα τη δύναμη να
σηκωθώ από την καρέκλα και να υποκλιθώ στο χειροκρότημα.
Όταν
με είδε ο σύντροφος Χριστόφιας και αντιλήφθηκε ότι ήμουν εκεί κατέβηκε από το
βήμα και κατάλαβα ότι ερχόταν προς το μέρος μου. Ενστικτωδώς τα τρεμάμενά μου πόδια
με οδήγησαν και μένα προς εκείνον για χειραψία και ασπασμό... μέσ’ το κλάμα...!
Το
επισφράγισμα της ημέρας ήταν όταν τελειώνοντας την ομιλία του ήρθε πίσω να με βρει
να μου δώσει τα λουλούδια που του είχαν χαρίσει.
Πολλές
φορές συναντώ συντρόφισσες της ΠΟΓΟ που ήταν εκεί εκείνη την ημέρα και θυμούνται
και κρατούν ακόμα μέσα τους τη συγκίνηση εκείνων των στιγμών…
Οι
στιγμές αυτές είναι από εκείνες που καταγράφηκαν στο θησαυροφυλάκιο της μνήμης
μου.”
****************************
Δεν
ξέρω αν ο κος Δημητρίου γνωρίζει την ύπαρξη του ιστοχώρου ΜΑΣ και ΜΑΣ διαβάζει,
αλλά ελπίζει αν τύχει και ΜΑΣ πάρει πρέφα, να μη ΜΑΣ πει κ’ ΕΜΑΣ «μασκοφόρους» επειδή γράφουμε
ανώνυμα, προφανώς γιατί ΔΕΝ συμμεριζόμαστε την άποψη του επειδή «…ζούμε σε ένα
δημοκρατικό σύστημα που τον ανέδειξε μάλιστα στην Προεδρία της Δημοκρατίας (σημ. Ιστολόγου: τον Δημήτρη Χριστόφια)
[…] δεν κινδυνεύει ούτε ο ίδιος ούτε
κανένας άλλος ομοϊδεάτης του»...
Anef_Oriwn
[απηυδισμένος
για καλά πλέον]
Δευτέρα
3/12/2012
23 σχόλια:
ειπε κανενας ψεμα ο κυριος δημητριου?ο κυριος δημητριου αντρωθηκε στην αριστερα και δεχτηκε επιθεσεις για τα πιστευω του.αρνηθηκε ομως να προσκυνησει οπως προσκυνας εσυ που εγινες ενα ρομποτ και εγινε αυτονομος αριστερος οπως χιλιαδες αλλοι.αυτο δεν μπορει να γινει ανεχτο και ετσι η επαγρυπνηση σε εβαλε να βριζεις καθε ενα που εφυγε απο το ακελ.αυτο που ενοχλει ομως ειναι η κριτικη που τολμα σαν ελευθερος ανθρωπος[εσυ δεν εισαι ελευθερος αλλα υπηρετης του σταλινισμου] που κανει στον καθε πολιτικαντη.τωρα κυβερνας εσυ και βυθισες την πατριδ του στο σκοταδι και βγαινεις και απο πανω μαλιστα.ο κυριος δημητριου γραφει επωνυμα.εσυ εισαι ενα bot της επαγρυπνησης ομως και το επιπεδο σου το ζηλευει ακομα και γκεμπελς.για πες μας ειστε η δεν ειστε σταλινιστες?γραφτηκε η δεν γραφτηκε για τον χριστοφια το βιβλιο για να περισωσει καπως το κυρος του?σας δοθηκε η δεν σας δοθηκε η εντολη να στηριξετε τον θεο σας?λατρευετε ναι η οχι τον εκαστοτε ηγετη σας σαν θεο?υπακουετε ναι η οχι σε καθε εντολη της επαγρυπνησης?τολμησε κανενας να προτεινει αναστασιαδη η λιλληκα για προεδρο η προσκυνησατε ολοι τον μαλα επειδη το λεει το κομμα?αν πει το κομμα να δωσετε στην τουρκια τα σπιτια σας θα το πραξετε ναι η οχι?ως γνωστον ειστε και μεγαλο ψευτες!ενω ψηφισαν ναι και γινατε προδοτες το 2004 σημερα παρουσιαζεστε σαν οχιαδες!βρες μου ενα ακελιστη του διαδικτυου που ψηφισε οχι!
Ανώνυμε [Κωστα Λυσιωτη],
Ευτυχώς που ‘ρχεσαι κι ΕΣΥ εδώ, στα μέρη ΜΑΣ και με τις αρλούμπες ΣΟΥ, που χωρίς μέτρο ΜΑΣ σερβίρεις, ΜΑΣ κάνεις και χαμογελάμε!!!
stelios papalangi
"Μέσα από τα λόγια της και το περιστατικό που περιγράφει βγαίνει το πόσο βαθιές ανθρώπινες και ανιδιοτελείς είναι οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων της Αριστεράς στην καθημερινή τους πάλη για μια καλύτερη ζωή, όχι μόνο για τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους, αλλά και για την κοινωνία ολόκληρη."
Εν υλιστική η εβλοημένη η θεωρεία, εν ανάγκη να τη κάμνουμε παραμυθένια ;
Καλούς ανθρώπους έσσιει παντού. Δεξιούς, αριστερούς, ζευρδόδεξιους, απολιτικ, άχρωμους. Όπως τζαι κακούς...
Όπως έγραψεν τζαι στάθης σε ένα άρθρο παλιά, υπάρχουν καλοί τζαι κακοί εργάτες, δεν υπάρχει όμως κακή εργατική τάξη....
Τόσον απλά
Δεν υπάρχει λόγος να παρουσιάζεται λες τζαι εν καμιά πρώιμη χριστιανική κοινότητα....
μόνο τα επιθετα (τυπου βρισιες) που υπάρχουν στο λεξιλόγιο της αριστεράς που σκοπό έχουν να θίξουν την "αριστεροσύνη" του παραλήπτη (της βρίσιας) είναι ενδεικτικά....
Κώστα Λυσιώτη, το να πιστεύεις ότι η κυβέρνηση είναι σταλινιστική είναι σαν να πιστεύεις στην νεράιδα του παραμυθιού.
Αν υπήρχε Στάλιν στην Κύπρο (και ευτυχώς που δεν υπάρχει) όχι μόνο δεν θα μπορούσες να λες τις μπούρδες που λες, αλλά δεν θα έβλεπες το φως του ήλιου εκεί που θα είσουν.
Δεν μπορώ να καταλάβω που στην ιστορία της η αριστερά στην Κύπρο ταυτίζεται με την έκφραση ολοκληρωτισμού.
Αντίθετα ολοκληρωτικά και εγκληματικά εκφράστηκε η δεξιά. Δεν είναι προς το συμφέρον της δεξιάς να μιλά για τέτοιες ενέργειες του παρελθόντος.
Άτε σας παρακαλώ σταματάτε να προκαλείται με τις ηλιθιότητες σας.
Ανώνυμε (Στέλιος παπαλαγγή) υλιστική είναι και η θεωρία του καπιταλισμού. Εκτός αν πιστέυεις ότι το χρήμα είναι μια οντότητα με θεικές ιδιότητες. Ο Θεός και κάθε άλλη ιδέα είναι υποθηκευμένες στις τράπεζες.
Ρε με εν να μας πελλάνετε; οτι κάμουν οι αριστεροί εν λάθος; που ζιουν τζιαι αναπνέουν ενοχλούν; Παρετάτε τες ηλιθιότητες τζιαι δέτε γυρόν σας. Εκολλήσεν η βελόνα σας τζιαι ο νούς σας;; (όσοι διαθέτουν).
1. Να έχουν πιστεύω και ιδεολογίες όλοι οι υπόλοιποι εν αποδεκτόν. Οι αριστεροί όοοοοχι. (Ασχετα αν κάποια πιστεύω και οι ιδεολογίες τους εκαταστρέψαν τον τόπον)
2. Να έχουν κομματική ιδεολογία και να την στηρίζουν και να την υποστηρίζουν οι αριστεροί χαρακτηρίζεται ως μάντρισμα, και οι αριστεροί αρνιά. ΌΟΟλοι οι υπόλοιποι εν "ελεύθεροι άνθρωποι" τζιαι δεν έχουν κόμμα, ούτε το στηρίζουν, ούτε σηκώνουν ρόζ και γαλάζιες καρτούλες άμα λάχει να πούμεν. Ούτε φιλούν κομματικούς κώλους για να κάμνουν τες δουλιές τους.
3. Στον δημόσιο τομέα, από το 60 μέχρι πριν λίγα χρόνια οι αριστεροί που εργοδοτούνταν ηταν μετρημένοι. Φυσικά ούτε είχαν δικαίωμα να μπουν. Αφού απλά εν αριστεροί. Φυσικά τα άλλα κόμματα εβάζαν τα μεγάλα κεφάλια και τους ικανότερους και τους εξυπνότερους. ΟΟΟχι τους δικούς τους όποιο και να ηταν το επίπεδο μόρφωσης και αξιόσύνης τους. Τζιαι ανάθεμαν αν είχαν την όρεξην τζιαι την ικανότητα να πληρώσουν τες θέσεις.
4. Οι αριστεροί εν άθεοι, άθρησκοι, απάτριδες κοκ. Ουδεν αναληθέστερον. Ξέρετε πόσοι δεξιοί κεντρώοι, ακομμάτιστοι, είναι άθρησκοι και άθεοι και απάτριδες. Πολλά παραπάνω. Εχουν όμως την έξωθεν καλήν μαρτυρίαν. ΔΕΝ είναι αριστεροί. Αυτό φτάνει. Ξέρω δεκάδες αριστερούς που είναι πρώτιστα ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, οικογενειάρχες, πιστεύουν στον θεο, εκκλησιάζονται, νηστεύουν, κοινωνούν κοκ. Ομως στα μάτια κάποιων μειονεκτούν. Απλα ειναι αριστεροί. ΄Οπως ξέρω και δεκάδες άλλους που ανήκουν σε άλλες κομματικές ομάδες, ή δεν ανήκουν πουθενά και πράτουν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Εχουν όμως πλεονέκτημα. Απλά ΔΕΝ είναι αριστεροί. ( Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποσώς αν θρησκεύει ο συνάνθρωπος μου). Φτάνει΄να έχει αθρωπιάν πάνω του τζιαι τσίππαν.
5. Εδώ αν θέλετε γελάτε ή κλαίτε.
Πόσες φορές δεν ακούσαμε ότι η τάδε αρραβωνιάστηκε με τον τάδε, εν καλόν παιδίν, αααααλλλλλλλαααα εν αριστερός. ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΌΛΑ. Ποσο βαθιά είναι ριζωμένες οι προκαταλήψεις για τους αριστερούς στην κοινωνία.
Τζιαι για να σας προλάβω, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ. Αηδίασα τα τελευταία 5 χρόνια τούτον τον πόλεμον που γίνεται στους αριστερούς. Οτι κάμουν εν λάθος. Οτι δεν κάμουν εν λάθος. Σαν να τζιαι τα προηγούμενα χρόνια που εκυβερνούσαν τα μεγάλα τζιάκκια, είμαστεν στον παράδεισον. Τζιαι μεν γυρίσει κανένας να μου πει ότι το ΑΚΕΛ εσυγκυβερνούσεν. Ατε να δώ.
Σηκωθήκανε τ΄αγγούρια να πηδήξουν τον μανάβη.
ιων σκεπτικός
Ως αριστερός ντρέπομαι να με εκπροσωπούν τα κομματόσκυλα του ΑΚΕΛ στην Κύπρο (όπως εσύ, καρκίνο στα κόκκαλα σου), όπως πιστεύω τους οι πιο πολλοί δεξιοί θα ντρέπονται για τους εκπροσωπούν οι πραξικοπηματίες και η φάρρα του Αναστασιάδη.
Ιων Σκεπτικέ,
Καλά και άγια αυτά που λες για τις διαχρονικές διακρίσεις σε βάρος των Αριστερών, αλλά εν τους ταιρκάζει αφού «κάποια πιστεύω και οι ιδεολογίες τους εκαταστρέψαν τον τόπον»;
Φασιστούιν Ανώνυμε [ημερ. 3/9/12 9:00 μ.μ.],
Αν ΕΣΥ είσαι «αριστερός», τότε ΕΓΙΩ είμαι αστροναύτης!
Διευκρίνηση.
Να έχουν πιστεύω και ιδεολογίες όλοι οι υπόλοιποι εν αποδεκτόν. Οι αριστεροί όοοοοχι. (Ασχετα αν κάποια πιστεύω και οι ιδεολογίες τους εκαταστρέψαν τον τόπον)
Εννοω τες ιδεολογίες και τα πιστεύω των άλλων, οχι των αριστερών.
΄Οπως έγραφα βιαστικά δεν το διευκρίνησα.
ιων σκεπτικός
Steliε Papalangi,
ΣΕ καλησπερίζω!
Κατ’ αρχάς θέλω να κάνω μια παρατήρηση [μέσα από μια διαπίστωση μου] για τον τρόπο που λειτουργείς ως σχολιογράφος [κι όχι μόνο εδώ στο Blog μου, αλλά κι αλλού]. Η τακτική σου να εμφανίζεσαι δίκην πυροτεχνήματος και να κάμνεις τοποθετήσεις που σηκώνουν συζήτηση και μετά να χάνεσαι, θεωρώ ότι δεν συμβάλει στην ανάπτυξη ενός εποικοδομητικού και παραγωγικού διαλόγου.
Και πάμε στα παρακάτω για τα υπόλοιπα… Σαν εισαγωγή να πω ότι δεν θ’ ασχοληθώ καθόλου με «παραμυθένιες […] πρώιμες χριστιανικές κοινότητες», γιατί,
- πρώτο καθόλου δεν μ’ αγγίζουν, και
- δεύτερον, γιατί καμία σχέση έχουν με τον μαρξιστικό υλισμό.
Όπως περίπου [ΣΟΥ] έγραψα και σε σχόλιο μου σε προηγούμενη ανάρτηση μου [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2012/08/1022012-150.html?showComment=1346079893660#c1112223200410543920] και το άφησες [ως συνήθως] ασχολίαστο: «Είναι κάποιες στιγμές που με αυτά που γράφεις, που μου δίνεις την εντύπωση πως έχεις την άποψη ότι ζούμε σ’ ένα ισορροπημένο αγγελικά πλασμένο κόσμο, με τους μεν και τους δε να λειτουργούν επί ίσοις όροις, να απολαμβάνουν της ίδιας [ισόμερους] προβολής με το παιχνίδι της ενημέρωσης να παίζεται στα ίσα…» [Ουδέν αληθέστερον!]…
Steliε,
Αρκετές φορές, ειλικρινά ΔΕΝ καταλαβαίνω τη στάση ΣΟΥ ή τι προσπαθείς τελικά [ΜΑΣ] υποβάλεις ή και να αποδείξεις; Ότι δεν ζούμε σε ταξικές κοινωνίες; Ή ότι σχεδόν τα πάντα στην Κύπρο [ασχέτως του ό,τι έχουμε αριστερή διακυβέρνηση] ελέγχονται από το βαθύ κράτος της Δεξιάς; Με την ένδειξη του Δημ. Χριστόφια στη Προεδρία της Δημοκρατίας μπορούσε να γίνει η εξουσία εργατική κι αριστερή;
Γίνε και λίγο διαλεκτικός αγαπητέ Steliε και κοίταξε κι ανάλυσε τι ευρύτερα ή/και συλλογικά συμφέροντα υπάρχουν πίσω από τα διαφορά γεγονότα ή/και ποιες κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις τα υποκινούν και προς όφελος ποιων κοινωνικών δυνάμεων το κάνουν!
Μήπως θεωρείς ότι ο όποιος πολίτης [ο κύπριος, ο ισραηλινός, ο ασιάτης, ο ευρωπαίος] ζει σ’ ένα σύστημα που του δίνει τη δυνατότητα να έχει τα πάντα αρκεί να θέλει να τα ψάξει [και πληροφόρηση και παιδεία και πολιτισμό]; Έχουμε πραγματικά επιλογές; Δεν είναι οι κοινωνίες μας ταξικά διαστρωματωμένες και δεν υπάρχουν σ’ αυτές αντικρουόμενα συμφέροντα που ενίοτε λειτουργούν και θετικά, αλλά τις πλείστες φορές αρνητικά; Δεν υπάρχει μια συνεχής κι αδιάκοπη ταξική αντιπαράθεση που σε περιόδους οικονομικών κρίσεων οξύνεται; Το κυνήγι του χρήματος [μέσα από τη ιδιωτική πρωτοβουλία και την επιχειρηματικότητα], δεν φθείρει κι αλλοτριώνει συνειδήσεις και δεν καθιστά τον ατομικισμό και την προσωπική καταξίωση ως τις μοναδικές αξίες των ανθρώπων; Οι συνειδητοί Κομμουνιστές κι Αριστεροί μέσα από την συλλογική τους δράση με το ΕΜΕΙΣ στον λόγο και στις πράξεις τους [κι όχι το ΕΓΩ] δεν προβάλλουν μιαν άλλη διαφορετική αντίληψη για τη ζωή που τη κάμνουν και πράξη στη ζωή τους;
Σίγουρα και δεν είναι μανιχαϊστικό το ζήτημα, αλλά πολιτικό. Και παντού υπάρχουν [κι σ’ όλες τις κοινωνικές τάξεις και τα κόμματα καλοί και ευαίσθητοι άνθρωποι]… Και αυτοί που κάνουν εράνους για να βοηθήσουν τους αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας και οι παπάδες και οι κυράτσες στους χριστιανικούς συνδέσμους και οι μεγαλόσχημοι “εθνικοί” ευεργέτες. [Πόσο επίκαιρο είναι εκείνο του ποίημα του Λιασίδη “Τρύπες στο νερό”!] Εδώ όμως συζητούμε, από τη μια για τις ιδεολογίες και τις πολιτικές που συστρατεύονται μαζί με τον άνθρωπο για καλυτέρευση της ζωής των πολλών κι από την άλλη για “ιδεολογίες” που από τη φύση τους είναι ενάντια στον άνθρωπο – τον καταδυναστεύουν και τον εκμεταλλεύονται προς όφελος των λίγων. Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί δεν μπορεί να αντιληφτεί τα τόσο απλά αυτά ζητήματα.
Τα πάντα είναι υλιστικά με την έννοια ότι ΟΛΟΙ επιδιώκουμε μια καλύτερη ζωή [που σίγουρα εμπεριέχει την απόλαυση υλικών, αλλά και πνευματικών και πολιτιστικών αγαθών]. Κι αυτό μπορεί να το λαλεί και ο Καυκαλιάς του ΑΚΕΛ και ο Μητσόπουλος του ΔΗΣΥ. Ποια όμως η διαφορά μεταξύ των δύο, αν νομίζεις ότι υπάρχει; Ποιες είναι οι προτεραιότητες των πολιτικών/κομματικών χώρων στους οποίους είναι ενταγμένοι;
Πέραν όμως της πιο πάνων ερμηνείας του «υλισμού», εμείς οι Αριστεροί δεν του δίνουμε και μια άλλη; Δεν λέμε ότι το πρωτεύον είναι η Υλη και ότι είναι η Υλη που καθορίζει το Είναι [κι όχι αντίστροφα]; Και σίγουρα με την «Υλη» δεν εννοούμε μόνο τα υλικά αγαθά, αλλά και τα δεδομένα που έχουμε μπροστά μας, την υπαρκτή και συγκεκριμένη πραγματικότητα, τις πολιτικοκοινωνικές συνθήκες!
Ας είμαστε λοιπόν πιο συγκεκριμένοι: πέραν κάποια ψήγματα μιας ανώδυνης προσωπολατρίας που μπορεί να εμπεριείχε η εκδήλωση που ήταν αφιερωμένη στον Πρόεδρο, μπορεί μια παρόμοια εκδήλωση που διοργανώνεται από «Δεξιούς, […] ζευρδόδεξιους, απολιτικ, άχρωμους», να μεταφέρει τα μηνύματα για τις πανανθρώπινες αξίες της ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.
Φίλε Papalangi, κάπου χάνεις το τόπι!
{Sorry για τυχόν συντακτικά λάθη. Δεν ξαναδιάβασα το κείμενο μου}…
τελικά ο Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ δεν έκαναν λάθη την 5ετία που κυβέρνησαν τον τόπο.
απλά ο πρόεδρος και το υπουργικό του συμβούλιο ήταν πιπελό η εμείς ζούμε σε άλλη διάσταση.
put the fuckin bastard in the vitrine γιατί ηδονίζεται άμα βλέπει παιδάκια στο προεδρικό.
το κουσούρι αυτό του έμεινε μετά που βιάστηκε απο τις μητέρες πατρίδες και αφού ανακάλυψε τη συριακή καταγωγή του.
ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
Καταδικάζω τον Κομμουνισμό.
Απαγγέλλω κατά της Χριστοφιανικής Σταλινικής Δικτατορίας
την εσχάτη όλων των κατηγοριών.
Θεωρώ τον Ευέλικτο Οδοστρωτήρα ως την μεγαλύτερη διαφθορά ... Μετέβαλε κάθε
αξία σε απαξία, κάθε αλήθεια σε ψέμα, καθετί έντιμο σε αχρειότητα. Τον θεωρώ ως
την μεγαλύτερη κατάρα και διαστροφή, το μεγαλύτερο εκδικητικό ένστικτο, που
προκειμένου να επιβληθεί χρησιμοποίησε κάθε μηχανορραφία και υποχθόνιο μέσο,
δεν δίστασε μπροστά σε καμιά μικροπρέπεια.
– Τον ονομάζω το ανεξίτηλοστίγμα της ανθρωπότητας...
Καμερον.
Άλλο το αν έκανε λάθη και άλλο το αν έκανε τα λάθη που του καταλογίζουν.
Ανωνυμε 12:51
Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Σημμασία έχει να το στηρίζει. Και εσύ απλά λες βλακείες.
Εγώ θα στηρίξω αυτά που θα σου πω, ενάντια σε αυτά που κατηγορείς.
Ενώ ο χριστιανισμός του Μεσαίωνα, το Ισλάμ μέχρι τις μέρες μας, ο ναζισμός του Χίτλερ και πιο σημαντικά ο καπιταλισμός/ιμπεριαλισμός είναι άγια συστήματα.
Πιο πολλά εγκλήματα και πιο πολλύ πόνο προκάλεσαν και προκαλούν τα παραπάνω καθεστώτα παρά το κομμουνιστικό.
Αν ο Στάλιν προκάλεσε το λιμό της Ουκρανίας στην προσπάθεια του να αναμορφώσει το σοβιετικό κράτος, η Αμερική αφήνει για δεκαετιές τα παιδάκια στην Αφρική να μην ενηλικιώνονται από την πείνα. Αν μιλούμε για πολιτικούς κρατούμενους επί σοβιετικής ένωσης τότε τί να πουμε για τα εκατομύρια που εκτέλεσε εν ψυχρώ ο χίτλερ, για τις δεκάδες δικτατορίες που ανέβασε η CIA, για το σημερινό αιμοτοκύλισμα στη Μέση Ανατολή αλλά και για τη χώρα σου που οι νατοικές δυνάμεις επέτρεψαν να κυλιστεί στο αίμα;
Τί να πούμε για την ιερά εξέταση του χριστιανισμού και το θεοκεντρικό κράτος που για χίλια χρόνια κρατούσε την ανρθωπότητα σε τρισάθλιες συνθήκες; Τι να πούμε για το Ισλάμ που επιτρέπει φρικιαστικές κοινωνικές πράξεις;
Η θεωρία σας για την ιστορία είναι μονόπλευρη, μονολιθική και πάσχει.
Με τις ιδέες σας διαιωνίζεται την σύγκρουση και τον ανθρώπινο πόνο. Έσεις είσαστε η αιτία του κακού. Εσείς και ο κοινωνικός καρκίνος που έχουν φυτέψει μέσα στο μυαλό σας τα συμφέροντα.
Η κοινωνία οδεύει προς την σύγκρουση για μια ακόμα φορά και εσείς αρνείστε να δείτε τις δικές σας ευθύνες.
*** Κατ’ αρχάς μια μικρή διόρθωση [που πρόεκυψε ένεκα της μηχανικής χρήσης του auto-corrector]: αντί λοιπόν «Με την ένδειξη του Δημ. Χριστόφια στη Προεδρία της Δημοκρατίας» να διαβάζετε «Με την ανάδειξη του Δημ. Χριστόφια στη Προεδρία της Δημοκρατίας…»
**********************
David Cameron,
Χυδαιολογείς! [Είσαι ήδη με κιτρίνη κάρτα]…
Κι αν πραγματικά θες να καταθέσεις απόψεις [και να κάνουμε συζήτηση], άσε τους αφορισμούς, εξυπνακισμούς [για «μητέρες πατρίδες» και «συριακή καταγωγή»] και τις ρητορικές κουτοπόνηρες τοποθετήσεις [του τύπου «τελικά ο Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ δεν έκαναν λάθη την 5ετία που κυβέρνησαν τον τόπο»]ˑ προσπάθησε να τεκμηριώσεις αυτά που λες περί «λαθών»…
********************
Ανώνυμε [ημερ. 4/9/12 12:51 π.μ.],
Κι ΕΣΥ αρλουμπολογείς κι ανοητολογείς με χυδαιότητες βρισιές κι αφορισμούς… Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με τα ηλίθια κολλήματα και τις αρρωστημένες εμμονές ΣΟΥ… Πληροφοριακά είσαι ΕΣΥ είσαι με κίτρινη κάρτα…
stelios papalangi
Ωπα, εγίνηκε προσωπικό ψυχαναλυτικό...
Έσσιει λιόν τζαιρό, λαλείς μου τα ίδια, τζαι δεν σου απαντώ, τζαι πάλε ατού.... Εν εσκέφτηκες ότι δεν θέλω να ασχοληθώ ;
Καταρχή απαντώ, άμαν έχω ώρα, άμαν ο μπλογκδεσπότης δεν κόψει τη συζήτησει με νέα ανάρτηση τζαι άμαν έχω κάτι να πω.... ή άμαν θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να απαντήσω....
Έπιασες ένα φκιολίν έσσιει λιον τζαιρό ότι στην οικονομία αναρχοαριστερρίζω,άμαν εν για το μακάριο είμαι κληριδικός, άμαν εν για το άλλο είμαι νεοφιλελεύθερος, άμαν δε μπούμεν σε ακελικό μπλογκ που εκ φύσεως αφού κυβερνάτε θα την ακούσετε, είμεθα "αντιακελικός" κλπ κλπ
Επειδή εσύ έχεις κατηγοροιοποιήσει τες απόψεις με ένα συγκεκριμένο τρόπο, εν τζαι σημαίνει ότι ο τρόπος σου είναι τζαι βάσιμος. Κυριάρχος ναι. Βάσιμος όχι.
Αν θέλεις να συζητήσουμε τη θέση, μέσα.
Αν θέλεις να συζητούμεν την "κατηγοροιοπήση" της θέσης... δεν θα σου απαντώ.... Αφού τζαι να απαντήσω ότι η άποψη μου ΔΕΝ ανήκει σε τζίηνη τη κατηγορία, για σας αγαπητέ μου δεν έχει σημασία. Πάλε θα επιμένετε... Όποταν
ΟΥΤΕ ακούτε ΟΥΤΕ θκιεβάζετε τι γράφει ο άλλος. Η πρωταρχική έγνοια εν η ταπελα που θα του βάλετε.
Δεν μπορείτε καν να φανταστείτε ότι υπάρχει θέση πέραν που τες προκαθορισμένες κατηγορίες.
Τζαι πρέπει να κάτσω εγώ να σου απαντώ ότι αν είμαι ή αν δεν είμαι στη κατηγορία που εσύ φαντάζεσαι ότι είμαι ;
.......
Τωρά σοβαρά ήθελες απάντηση, για το αν πιστέυκω ότι ο κόσμος εν αγγελικά πλασμένος ;
Aπαντώ στον David Cameron :
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΟΟΟΟΧΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ
http://diaspora-grecque.com/modules/addresses/images/shots/ok6.gif
Ε ρε χάφτες της προπαγάνδας των ΜΜΕ που έσιει.
Ο Χριστόφκιας εν τεράστιος ηγέτης. Τζιαι τούτο πονεί σας πολλά.
Steliε Papalangi,
Σ’ ευχαριστώ τα μέγιστα για την απάντηση ΣΟΥ. Ομολογώ πως αυτή αποτέλεσε κι ένα μάθημα για μένα για το πόσο σοβαρά πρέπει να λαμβάνω υπ’ όψη κάποιους από τους σοβαροφανείς σχολιογράφους του Blog, κι αν αξίζει τον κόπο να «ασχοληθώ» με τα γραφόμενα τους…
Αντιπαρέρχομαι τα περί «προσωπικών» και «ψυχαναλυτικών», «κατηγοριοποιήσεων» και «ταπελων» [εύκολη και δοκιμασμένη μέθοδος υπεκφυγής] για να ΣΟΥ θυμίσω ότι ουκ ολίγες φόρες ΣΕ κάλεσα να αναλύσεις και τεκμηριώσεις τις θέσεις ΣΟΥ. Να ΜΑΣ πεις ποιες πιθανόν να ήταν οι υπαλλακτικές λύσεις, προτάσεις και πορείες για τα θέματα που θίγεις…
Από την άλλη, ενώ ΕΣΥ θεωρείς ότι «υπάρχει θέση πέραν που τες προκαθορισμένες κατηγορίες» [ποιες κατηγορίες;], γιατί δεν αναγνωρίζεις ότι και οι δικές σου κρίσεις και τοποθετήσεις μπορεί να αμφισβητηθούν, ή ότι τούτες ΔΕΝ αποτελούν κάτι το νέο, αλλά μια συνήθη ισοπεδωτική τοποθέτηση που εξισώνει τη Δεξιά με την Αριστερά, κάτι που στο τέλος της ημέρας εξυπηρετεί τη Δεξιά; Προσωπικά ΟΥΔΕΠΟΤΕ είδα από μέρους ΣΟΥ να καταθέτεις μια υπαλλακτική πρόταση που να αποτελεί τη διέξοδο σ’ αυτά που επικρίνεις.
Αα, και δεν σε είπα εγώ «κληριδικό»! Συ είπας, ή “όποιος έshει μούγια μουγιάζεται”! Εκείνο που ΕΓΩ έχω πει για την πάρτη ΣΟΥ, είναι ότι με τις ισοπεδωτικές και μηδενιστικές ΣΟΥ τοποθετήσεις για τον Μακάριο, «δίνεις άλλοθι» στους πραξικοπηματίες!
Εξυπνακίστικα και κουτοπόνηρα σχόλια όπως αυτά της ΑΟΡΝΟΥ ΠΕΤΡΑΣ και του Ανώνυμου [ημερ. 4/9/12 2:13 μ.μ.], θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ [εκτός κι αν θέλω να τ’ αφήσω για πλάκα, ή/και για γελοιοποίηση των γραφέων τους]!
Σήμερα [μετά μεγάλης εκπλήξεως] διαπιστώσαμε ότι είχαμε [ως Blog και ως Blogοδεσπότης] την τιμητική ΜΑΣ στην εφημερίδα «Σημερινή”!!! Ο συμπαθέστατος κατά τ’ άλλα [και σ’ άλλη περίπτωση θα εξηγήσω γιατί τον θεωρώ «συμπαθέστατο»] συντάκτης της εφημερίδας Μάριος Δημητρίου, αφιέρωσε ολόκληρη την “Εξ αφορμής” καθημερινή στήλη του σ’ ΕΜΑΣ! Και πιο συγκεκριμένα το ‘κανε για να σχολιάσει, ό,τι (επι)κριτικά (ΤΟΥ) γράψαμε σ’ αυτήν εδώ την ανάρτηση ΜΑΣ, «εξ αφορμής» ενός άρθρου του με το οποίο σχολίαζε επιτιμητικά την εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου της Λένιας Ττακκούσιη – Χριστόφορου “Ανθρώπινη Ασπίδα”, το οποίο είναι αφιερωμένο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. [Είχε χαρακτηριστικά υποβάλει ότι, με τέτοιες εκδηλώσεις «καλλιεργείται με νοσηρή επιμέλεια αυτή η, χαμηλού επιπέδου, σοβιετική προσωπολατρία»]…
Κατ’ αρχάς να ευχαριστήσουμε τον κύριο Δημητρίου για την προβολή και τη [δωρεάν] διαφήμιση του Blog ΜΑΣ [θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν έβαζε και κανενα link που να παραπέμπει στο Ιστολόγιο ΜΑΣ], ως επίσης και για κάποιες θετικές εκτιμήσεις του για την Αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ [ας πούμεν, ότι «δημοσιεύω και αντίθετες απόψεις και επιτρέπω να αναπτυχθεί ο διάλογος μεταξύ ατόμων που διαφωνούν μεταξύ τους» - απ’ εδώ φαίνεται η παρεξηγημένη άποψη που έχει γενικότερα για τους Αριστερούς], όμως αυτά ΔΕΝ ΜΑΣ ξεγελούν, ούτε και ΜΑΣ παραπλανούν για να παραγνωρίσουμε τον διαχρονικό του αντιΑΚΕΛισμό και τα αντισταλινικά κι αντικομουνιστικά σύνδρομα και εμμονές! [Παράλληλα χαιρόμαστε που δεν ΜΑΣ αποκάλεσε κι ΕΜΑΣ «μασκοφόρους» επειδή γράφουμε ανώνυμα ή/και με ψευδώνυμο, όπως έπραξε πριν 2-3 μήνες μ’ ένα αρθρογράφο της εβδομαδιαίας εφημερίδας “Γνώμη”, που ως φαίνεται γράφει με ψευδώνυμο]…
Πιο κάτω και για σκοπούς ενημέρωσης ΣΑΣ, αλλά και για περεταίρω ανάπτυξης της συζήτησης θα παραθέσω ολόκληρο το άρθρο του κυρίου Δημητρίου, το οποίο θα βρείτε και στο link: http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/520817
ΕΓΩ επιφυλάσσομαι να ανταπαντήσω το ταχύτερο δυνατόν… Αλήθεια όμως, ποιες ήταν οι δογματικές ντιρεκτίβες σε σχέση με τη συγκεκριμένη εκδήλωση; [«Ντιρεκτίβα» δεν είναι η οδηγία;]
Το άρθρο του Μάριου Δημητρίου, σε δύο δόσεις[link: http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/520817]:
“Όχι στις δογματικές ντιρεκτίβες”
“Συνέχεια στο άρθρο μου της περασμένης Κυριακής με τίτλο «Το καράβι της σοβιετικής προσωπολατρίας», έδωσε τη Δευτέρα, ανώνυμος μπλόγκερ του ιστολογίου ANEF-Oriwn, με μια «μακροσκελή, πολιτική, απαντητική, σχολιαστική και Αριστερή», όπως τη χαρακτήρισε, ανάρτηση, όπου, μεταξύ άλλων (και ελλείψει σοβαρών επιχειρημάτων), αναφέρεται στις πολυθρύλητες πια, «αντιακελικές εμμονές» μου.
Να επαναλάβω εδώ ότι η συχνά σκληρή κριτική που η στήλη επιφυλάσσει για το ΑΚΕΛ, την ιδεολογία και την εξ αυτής νοοτροπία του, αφορά το στοιχειώδες δικαίωμα και καθήκον του δημοσιογράφου μέσα σε ένα δημοκρατικό σύστημα να ελέγχει με τον λόγο του, αυτούς που κυβερνούν - ιδιαίτερα όταν πρόκειται για πολιτικούς που διαχειρίζονται μιαν αστική και καπιταλιστική διακυβέρνηση, ενώ ταυτόχρονα διακηρύττουν ανοιχτά την απέχθειά τους απέναντι σε καθετί αστικό και καπιταλιστικό και οραματίζονται με δημόσιες δηλώσεις τους, τον… σοσιαλισμό (και εννοούν βέβαια τον αποτυχημένο και καταργημένο σοβιετικό σοσιαλισμό του Λένιν, του Στάλιν, του Χρουτσιόφ και του Μπρέζνιεφ) και την αντιδημοκρατική… Δικτατορία του Προλεταριάτου!
Λοιπόν, καμιά αντιακελική εμμονή και καμιά εχθρότητα απέναντι σε κανέναν - η «εχθρότητα» εξάλλου, δεν είναι στον χαρακτήρα μου, ούτε στην πολιτική μου άποψη. Για διαφωνία, πρόκειται. Για μια διαφορετική από τη δική τους, κοσμοθεωρία, που καλλιέργησα από έφηβος αριστερός, λόγω της φυσικής μου κλίσης προς την ατομική ελευθερία και λόγω της άρνησής μου να υπακούω σε δογματικές ντιρεκτίβες κομματικών κομισαρίων που δεν πίστευα.”
[Και η συνέχεια του άρθρου του κ. Δημητρίου]…
“Να μην ξεχνούμε, ναι, «τις αριστερές οικογενειακές μου καταβολές» στις οποίες αναφέρεται και ο ANEF-Oriwn, που με έδεσαν από μικρό παιδί, με τους αριστερούς αυτού του κόσμου, σε ένα δέσιμο που δεν λύνεται τόσο εύκολα κι απλά.
Θέλω να πω ότι, όσο κι αν δεν το καταλαβαίνουν, δεν έφυγα από αυτούς, δεν εγκατέλειψα αυτούς που αγαπούσα και σεβόμουν• εγκατέλειψα την απάνθρωπη ιδέα τους, ότι αξίζουν αγάπης και σεβασμού μόνο εκείνοι που μοιράζονται τις πεποιθήσεις μου - και ότι όλοι οι άλλοι, οι αποκαλούμενοι «αστοί», «δεξιοί», «καπιταλίστες», είναι για πέταμα, είναι το βρομερό προσάναμμα στην πυρκαγιά της επανάστασης.
Ποιας επανάστασης; Του λουτρού αίματος που προκάλεσαν μια χούφτα μπολσεβίκοι, μόνο και μόνο για να εγκαταστήσουν τη χειρότερη δικτατορία στον πλανήτη, αδελφή του φασισμού και του ναζισμού, αυτήν που επέτρεψε τα εγκλήματα μιας τερατώδους και δολοφονικής γραφειοκρατίας και κατέστρεψε τη Ρωσία και όλη την ανατολική Ευρώπη;
Δεν με παραξενεύουν λοιπόν οι επιθέσεις και τα προσβλητικά επίθετα του ανώνυμου ιστολόγου, που δηλώνει ότι δεν γράφει με το όνομά του γιατί θεωρεί ότι… κινδυνεύει (μέσα στο δημοκρατικό σύστημα που ανέδειξε Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ!).
Για την ουσία της υπόθεσης, ο ANEF-Oriwn αποπειράται να διαψεύσει τον ισχυρισμό μου ότι η εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου «Ανθρώπινη ασπίδα» της Λένιας Τακούσιη Χριστοφόρου, το βράδυ της Παρασκευής (31.8.2012), στη Δερύνεια, στην παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Άντρου Κυπριανού και όλης της ηγεσίας του ΑΚΕΛ, ήταν μια παράσταση προσωπολατρίας σοβιετικού στιλ, για τον Δημήτρη Χριστόφια, στην Κύπρο του 2012.
Στην πραγματικότητα ο ιστολόγος παραδέχεται ότι υπήρξε μια «προσωπική χροιά» στο όλο πρόγραμμα της εκδήλωσης, ενώ γράφει κατά λέξη απαντώντας σε σχολιογράφο του ιστολογίου, ότι «κάποια ψήγματα μιας ανώδυνης προσωπολατρίας μπορεί να εμπεριείχε η εκδήλωση που ήταν αφιερωμένη στον Πρόεδρο».
Υποστηρίζει ότι «στην Αριστερά δεν συνηθίζουμε να προσωποποιούμε τους αγώνες, ενώ τις όποιες επιτυχίες, δεν τις πιστώνουμε σε συγκεκριμένα άτομα, αλλά στη συλλογική δράση του κόμματος ή γενικότερα του Λαϊκού Κινήματος», ταυτόχρονα όμως αυτοδιαψεύδεται γράφοντας για την «ανθρώπινη ασπίδα» που έπρεπε να σχηματιστεί από τους ακελιστές γύρω από τον Πρόεδρο Χριστόφια για τις «άδικες επιθέσεις εναντίον του, στην μετά το Μαρί εποχή»...
Στα θετικά της ιστοσελίδας, είναι ότι δημοσιεύει και αντίθετες απόψεις και επιτρέπει να αναπτυχθεί ο διάλογος μεταξύ ατόμων που διαφωνούν μεταξύ τους, κάτι που λείπει εντελώς από τα συμβατικά δημοσιογραφικά μέσα του ΑΚΕΛ.”
Δημοσίευση σχολίου