Η επικαιρότητα τρέχει ... Τα θέματα και προβλήματα [πέραν από τα πολιτικά με τα οποία συνήθως ασχολούμαστε και ενδιατρίβουμε εδώ στο Blog] πολλά και πάσης φύσεως και κοπής ... Και κοινωνικά, και οικονομικά, και περιβαλλοντικά, ποδοσφαιρικά ...
Για τι να πρωτομιλήσουμε;
- Για το διαθρησκευτικό συνέδριο [που έγινε στην Πάφο μεταξύ Ορθοδόξων και Καθολικών], τους καφκάες, τις ψιλές τζιαι τα μαλλιοτραβήματα [με τη συμμετοχή μάλιστα και κληρικών και μοναχών] που επισυνέβησαν καθώς και τις [αυταρχικές] δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Υμών;
- Για την οικονομική κρίση και τη δυσπραγία και τοις αυξημένες δυσκολίες του κόσμου να τα βγάλει πέρα;
- Για τα ναρκωτικά που είναι σχεδόν μέσα στα σπίτια μας; [Οι έμποροι αλωνίζουν].
- Για την διαφθορά στην Αστυνομία; [Άκου ο άλλος - ο λοχίας της Αστυνομίας – αντί να παέννει δουλειά επή(γ)ενεν τζιαι έπαιζεν κουμάρι];
- Για το επικείμενο [ξεκινά την άλλη Κυριακή] κυνήγι του λα(γ)ου και της πέρτικας [τζιαι για το οποίο επελλάναν μας οι φίλοι οι κυνηγοί];
- Για την ψεσινή νίκη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ επί του Απόλλωνα; [Ο Φον Χέσε, εν ννα μείνει ή εν να τον πακκεττάρουν;]
- Για τα αμπελοπούλια και το μέγα σεξ-πυρικό ερώτημα “To eat them, or NOT to eat them”; [Σήμερα είδα και τους πρώτους γερανούς να κοάζουν και να περνούν σε δύο διαφορετικούς σχηματισμούς] ...
- Για την ψεσινή αλλαγή της ώρας και τις οικονομικές επιπτώσεις απ’ αυτό;
- Για το αν ο Τσιελεπής έχει πάρει πτυχίο νομικών ή όχι; [Εκπαιδευτικό το θέμα αλλά και γαστρονομικό – τελικά εν λοττούν που επήρεν του καθηγητή του για να πάρει το πτυχίο του, οξά εν ρίφιν;]
- Για τους γάμους που μας τρώσιν τες ώρες μας τα σαββατοκύριακα;
- Για την συνεχιζόμενη αναβροχιά [και την καιρική αλλά κι αυτή της πούγκας μας];
- Για το ex-factor [και τα ψώνια που γελοιοποιούνται εκεί, είτε αυτοί είναι οι “διαγωνιζόμενοι”, είτε οι της Επιτροπής];
- Για τα φαντάσματα που θωρούν οι ήρωες της τηλεοπτικής σειράς “Πανσέληνος”;
- Ή για την “Αίγια Fuxia”, που παει να γενεί από κωμωδία [και σάτιρα] σε μελόδραμα;
- Για την ξεροκεφαλιά της Κυβέρνησης να γράψει ως πρόσφυγες τα δυο τρίτα των ελληνοκυπρίων όπως απαιτεί εδώ και καιρό ο συμπαθής [αλλά βαρετός] βουλευτής του ΔΗΣΥ Λεφτέρης;
- Για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940;
- Ή για τα αυριανά ονομαστήρια του Προέδρου που ΔΕΝ είναι εκπαιδευτική αργία ενώ εκείνα του Αρχιεπισκόπου γιατί να είναι;
Πολλά τα προβλήματα του κόσμου αγαπητοί μου ... Κι όπως λαλεί και η αγαπητή Rose [σε σχόλιο της στο προηγούμενο Post μας] “… Δεν ειναι αναγκη [...] να θετουμε το κυπριακο στο κέντρο των αγωνων μας ...”.
Εγώ όμως, ο πολιτικολάγνος, θα επιμείνω στα πολιτικά [δρώμενα] και δη αυτά που έχουν σχέση με το κυπριακό και τες διαδικασίες για την επίτευξη λύσης...
Τούτη την φορά θα ενεργήσω λίγο - πολύ ποντιοπιλατικά τζιαι καφετζιήτικα ... Όπως δηλ. κάμνει τζιαι ο Καφετζιής, ο διαχειριστής του Blog “Κυπριακό Καφενείο”, [links: http://www.blogger.com/profile/08425298824035723615 και http://kypriakokafeneio.blogspot.com/ ], ο οποίος περιορίζεται να βάλλεις τα θέματα για συζήτηση χωρίς να συμμετέχει ο ίδιος. Φαίνεται ότι το άλλο που κάμνει είναι να φτιάχνει και να σερβίρει καφέδες τζιαι τσιάγια, αλλά τζιαι μαχαλλέπιν, λίζα με το νερό τους, τζιαι κουνιάκκιν τζιαι μπύρες με κούννες ...
Λόγω των αυξημένων [τελευταίως] συζητήσεων για τη Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία και το [σωστό] περιεχόμενο της είπαμε να κάνουμε ένα είδος quiz-διαλόγου ...
Γι’ αυτό κι ΕΓΩ θα αρωτήσω τους αγαπητούς επισκέπτες, αναγνώστες και σχολιογράφους του Blog να μας πουν τι αντιλαμβάνονται με τους πολιτικούς [και ομοσπονδιακούς] όρους:
1. Ομοσπονδία
2. Δικοινοτικότητα
3. Διζωνικότητα
4. Πολιτική ισότητα
Να σημειώσω μόνο ότι,
a. Πολλοί όταν εκφράζουν απόψεις για την Ομοσπονδιακό σύστημα διακυβέρνησης [και μιλώντας για μια σωστή, κατα τη γνώμη τους, Ομοσπονδία ή περιγραφούν πως πρέπει να λειτουργεί μια Ομοσπονδία] τις πλείστες φορές μιλάνε για τα χαρακτηριστικά ενός Ενιαίου κράτους ...
b. Η δικοινοτικότητα [κι ο δικοινοτισμός πάνω σε εθνική βάση] είναι όπως δείχνουν τα πράματα] η παράμετρος που προκαλεί και τις πιο πολλές αντιδράσεις, συζητήσεις κι αντιπαραθέσεις...
Για όσους διαφωνούν με τη Ομοσπονδία και δη με τη Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία ή έχουν άλλες προτάσεις, ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού τζιαι το αππήημαν ... Πεδίο δόξης λαμπρό ξανοίγεται μπροστά τους για να καταθέσουν [έστω κι ανώνυμα ή ψευδεπώνυμα] τες απόψεις τους ... Ήδη πέραν από τις προτάσεις για το “Ορθό ΝΑΙ” [του Αρχιεπισκόπου Υμών] και την πρόταση του ιατρού Τάκη Γεωργίου για τη δημιουργία δύο ξεχωριστών κρατών [και της υιοθέτησης της διχοτόμησης] χτες στον “Φιλελεύθερο” ο οπλολάγνος Αρχιτέκτονας Φεραίος, προτείνει κι αυτός [για λόγους τακτικής, δήθεν] τα δύο ξεχωριστά κράτη. Εμπρός παίδες ελλήνων ... Άλλοι υπάρχουν για να εισηγηθούν τη διχοτόμηση;
Από την άλλη ο αρχισυντάκτης της εφημερίδας “Φιλελεύθερος”, Άριστος Μιχαηλίδης, σε άρθρο του στη στήλη του “Φαινόμενα”, ενώ διερωτάται [στον τίτλο] κατά πόσο “Στ’ αλήθεια πιστεύετε ότι εθίγη ο κ. Τσιελεπής;”, στην ουσία στο περιεχόμενο του κείμενο του ασχολείται αποκλειστικά με την εκπομπή της Ειρήνης Χαραλαμπίδου, “Το συζητάμε” ... Πήρε αυτή σειρά τώρα [και η εκπομπή και η παρουσιάστρια] για να μπει στην μπούκα των απορριπτικών;
Anef_Oriwn
Κυριακή 25/10/2009
Υστερόγραφον [Προσθήκη) 26/10/2009
Σήμερα το πρωί, ρίχνοντας μια δεύτερη και πιο προσεκτική ματιά στον χτεσινό “Πολίτη” [χτες μόλις κατάφερα να δω τους τίτλους], με ευχάριστη έκπληξη βρήκα κι ένα κείμενο του Λευτέρη Αδειλίνη, το οποίο ασχολείται με την ερμηνεία κάποιων συνταγματικών όρων που αφορούν την Ομοσπονδία [και που ακροθιγώς έθεσα στην παρούσα ανάρτηση μου]. Σύμπτωση κι αυτή!
Στην ουσία το κείμενο αποτελεί έγγραφο που υποβλήθηκε [πρόσφατα] από τον Πρόεδρο Χριστόφια στο Εθνικό Συμβούλιο ... Σ’ αυτό ερμηνεύονται οι βασικές αρχές του ομοσπονδιακού κράτους. Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε – link: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=904753&-V=archivearticles Αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε ...
Επίσης θα ήθελα να σας παραπέμψω και στο Blog του Μιχάλη, όπου στην τελευταία του ανάρτηση [link: http://mihalismihail.blogspot.com/2009/10/blog-post_24.html] μας παρουσιάζει μέσα από δηλώσεις του πρώην Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου, την [έστω και στα λόγια] στήριξη του στη Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία – οι σημερινοί φωνασκούντες κατα της ΔΔΟ γιατί δεν αντιδρούσαν τότε;
Anef_Oriwn
Δευτέρα 26/10/2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
15 σχόλια:
Φίλε Ανεφ,
ποιος ασχολείται με το τι σημαίνει διζωνικότητα, ομοσπονδία, πολιτική ισότητα κλπ.
Ο κόσμος νομίζω δεν θα κρίνει με τους τίτλους και τις ονομασίες. Θα κρίνει με βάση το πόσο πολύ θα επηρεάσει την καθημερινότητά του το νέο σχέδιο.
Τι θα δικαιούται, αν θα μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι του, πόσο ασφαλισμένος θα νιώθει.
Όλα τα άλλα είναι βαρετές (πια) συζητήσεις των πολιτικών.
Σωστός ο Μαρίνος.
Προφανώς κάποιοι δε θέλουν να συζητούνται τα θέματα που θα επηρεάσουν άμεσα τον κόσμο.
Για να του πουλήσουν πιο εύκολα την κακή λύση.
Βάσος
Ανώνυμε Βάσο,
Σωστός μεν ο Μαρίνος, αλλά και οι ασάφειες που υπάρχουν και η έλλειψη ενημέρωσης δίνουν την ευκαιρία στους πολέμιους της ομοσπονδιακής λύσης να λένε ότι θέλουν ...
Γιατί πιστεύεις ότι κάποιοι είναι πολέμιοι της συγκεκριμένης ομοσπονδιακής λύσης που προωθείται στην Κύπρο;
Γιατί αόριστα μισούν την ομοσπονδία ως μοντέλο διακυβέρνησης;
Ή γιατί επηρεάζεται η καθημερινότητά τους με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο; Μήπως με την ομοσπονδία που συζητείται, πέραν του συστήματος διακυβέρνησης, φαίνεται να χάνουν τα σπίτια τους και τις περιουσίες τους; Μήπως η Τουρκία που τους κατάστρεψε τη ζωή για τόσα χρόνια θα πάρει συγχωροχάρτι;
Αν συζητείτο ομοσπονδία που θα σεβόταν τα ανθρώπινα δικαιώματα και θα απελευθέρωνε την Κύπρο, νομίζεις ότι θα υπήρχαν πολέμιοι της ομοσπονδίας;
Οπότε ο Μαρίνος έχει πολύ δίκαιο, το οποίο δεν καταλαβαίνεις καθόλου.
Βάσος
Άμα μιλήσετε τζιαι για "καθαρότητα της φυλής", σφυράτε μου.
τζαι αμα εν γινει ομοσπονδια οι προσφυγες που εχασαν τες περιουσιες τους, εν να τες πιασουν πισω;
οξα εν γινει η περιουσια των προσφυγων απλα λεια για να τους εκμεταλευκουνται οι εθνικοι δικηγοροι με τες διεθνεις δικες;..
Αγαπητέ Μαρίνο,
Σίγουρα κι δεν έχει [και τόση] σημασία [για τον απλό τον κόσμο], πως θα ονομάζεται η [μελλοντική] Ομοσπονδία στην Κύπρο. Σίγουρα μεγαλύτερη σημασία και ουσία έχουν άλλα [όπως αυτά που ΕΣΥ λες και υπονοείς], όπως, ας πούμεν, το περιουσιακό, το εδαφικό, η ασφάλεια, οι εγγυήσεις ...
Όμως όλ’ αυτά διαφορετικά ερμηνεύονται ή προωθούνται για λύση και επίλυση από τους πολιτικούς – το είδα κι απόψε από τηλεοράσεως παρακολουθώντας την εκπομπή “Το Συζητάμε” με την Ειρήνη Χαραλαμπίδου στο ΡΙΚ1. Στο τέλος της ημέρας όλα καταντάνε ένα μπαλάκι του πινγκ πονγκ [ή αν προτιμάς του ττένις γαι να είμαστε και IN μετά τις τελευταίες νίκες του Παγδατή] που πηγαίνει κ’ έρχεται στις συζητήσεις των πολιτικών και δη των μεγαλοδικηγόρων [και μη], του απορριπτικού μετώπου [πολιτική τρομοκρατία και κινδυνολογία από τους δικηγόρους έχουμε τελικά;]
Anef_Oriwn
Τρίτη 27/10/2009 – 00:03 μ.μ.
Ανώνυμε Βάσο,
Όταν λες ότι “… επηρεάζεται [κάποιων] η καθημερινότητά τους ...” [από τυχόν ομοσπονδιακή λύση], τι ακριβώς εννοείς; Μήπως τα οικονομικά ή και πολιτικά τους συμφέροντα;
Σίγουρα η αποδοχή μιας ομοσπονδιακής λύσης [που κατέστη αναγκαιότητα μετά την τούρκικη εισβολή] δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά σ’ ερωτώ:
Πρώτον, ΕΣΥ τι αντιπροτείνεις, και
Δεύτερον, ο απλός ο κόσμος τι έχει να χάσει;
Από τη άλλη δεν νομίζεις ότι υπάρχει και κόσμος του οποίου “… επηρεάζεται η καθημερινότητά τους ...”, [ή και τα συμφέροντα] από τη μη λύση;
Έγραφε λοιπόν [εύγλωττα και πολύ χαρακτηριστικά] ο Γιώργος Κασκάνης, στη στήλη του “Δεύτερη Ανάγνωση”, στον “Πολίτη” του περασμένου Σαββάτου [24 του μηνός] στη σελ. 6, κατω από τον τίτλο “ Δύο σχολές” – link: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=904679&-V=archivecolumns&-p:
“Επειδή χθες λέγαμε πως τούτη τη φορά θα πρέπει να συζητήσουμε ήσυχα κι απλά, σήμερα θα επιχειρήσουμε μια ψύχραιμη παρουσίαση των δύο βασικών σχολών σκέψης στο Κυπριακό, χωρίς αμφισβήτηση του πατριωτισμού τους.
Η πρώτη είναι αυτή που αξιολογεί αρνητικά την παρέλευση του χρόνου και που προσπαθεί, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που προσφέρει το διεθνές περιβάλλον των πολλών και διαφόρων συμφερόντων, να οδηγηθεί σε μια λύση του Κυπριακού στη βάση της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας. Οι εκπρόσωποι της σχολής αυτής οφείλουν να διεκδικήσουν τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, αλλά συνάμα να παραδεχτούν ότι η φιλοσοφία της λύσης δεν θα είναι διαφορετική από αυτήν που ήδη μας προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη και τη διεθνή κοινότητα. Δηλαδή, το σχέδιο Ανάν. Κάτι τέτοιο όμως προϋποθέτει την ανάγκη να ανασκευαστούν και να εξηγηθούν σωστά τα όσα παραπλανητικά ακούστηκαν το 2004, να αναλυθούν ψύχραιμα όλες οι δυσκολίες που θα υπάρξουν και να καλλιεργηθεί ένα κλίμα ειρηνικής συμβίωσης που θα στηρίξει τη λύση.
Η δεύτερη σχολή είναι αυτή που πιστεύει ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, η λύση του Κυπριακού δεν θα είναι καλύτερη από το σημερινό στάτους κβο. Εκτιμώντας δε ότι ο χρόνος δεν λειτουργεί πλέον αρνητικά μόνο για την ελληνοκυπριακή πλευρά, προσβλέπει στην ουσιαστική διαφοροποίηση των ισοζυγίων δυνάμεων και τη δυνατότητα μεγαλύτερων από μέρους μας διεκδικήσεων, ειδικά στο χώρο της Ευρώπης. Οι εκπρόσωποι της σχολής αυτής οφείλουν να διαφωνήσουν ανοικτά με τη διαδικασία των διακοινοτικών συνομιλιών η οποία δεν συνάδει με τη δική τους προσέγγιση και να πουν με ειλικρίνεια ότι δεν βιάζονται για τη λύση του Κυπριακού. Η αποτυχία του Τάσσου Παπαδόπουλου να επιτύχει κάτι ουσιαστικό στο χώρο της ΕΕ, αποδεικνύει ότι οι σημερινές δυνατότητες είναι περιορισμένες. Εμπνευστής της συγκεκριμένης γραμμής, υπήρξε από τη δεκαετία του ‘80 ο πρέσβης Μιχάλης Δούντας. Πέρασαν από τότε 30 χρόνια... Στο πλαίσιο της αναζητούμενης ειλικρίνειας, οι οπαδοί της σχολής αυτής θα πρέπει να καταθέσουν με σαφήνεια τη διαφωνία τους με βασικές παραμέτρους της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας και να μην κρύβονται πίσω από θεωρίες του τύπου «δεν έχει σημασία το όνομα»...
Μπορούμε, λοιπόν, ν’ αρχίσουμε μια σοβαρή και ειλικρινή συζήτηση; Ιδού το ερώτημα.”
Πέραν τούτου [και εν κατακλείδι] ο πρώην Πρόεδρος Τάσσος Παπαδόπουλος δεν υποστήριζε [έστω και στα λόγια] τη Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία – οι σημερινοί φωνασκούντες κατα της ΔΔΟ γιατί δεν αντιδρούσαν τότε;
**********
Mouflona,
Όταν αναφέρεσαι σε “καθαρότητα της φυλής”, εννοείς γενικό λούσιμο;
**********
Ανώνυμε 9:20 μ.μ.,
Ερωτάω από την ανάποδη: Άμα εν έβρουμε λύση, έστω τζιαι ομοσπονδιακή, οι πρόσφυγες τι θα πιάσουν; Ότι επιάσαν μέχρι τώρα τζιαι οι παλαιστίνιοι πρόσφυγες;
Anef_Oriwn
Τρίτη 27/10/2009 – 00:23 μ.μ.
Ώσπου εννα πάει τούτη η προβολή που τα ΜΜΕ του 3% του ΕΥΡΟΚΟ τζε 1.8% των "Οικολόγων" ωσάν να εν πλειοψηφία.
Συμφωνώ με την Δρακούνα. Να κατεβούν οι μπλόκερς να πκιάσουν 2% ο καθένας τζε νάχουν αστυνομικούς να τους φυλάουν, λιμουζίνες, εκπροσώπηση στο Εθνικό τζε προβολή των θέσεων που τα ανέκδοτα κυπριακά ΜΜΕ.
Πόσους ψήφους επιάσαν τα δκυό τους μαζί στις εκλογές? 5,000? Τζε ο Πάνος Ιωαννίδης ποιά εν τα credentials του για να καλείτε που το ΡΙΚ ως αντιστάθμισμα στον Μαρκίδη τζε στο ΑΚΕΛ? Το ότι κάμνει ρατσιστικές οργανώσεις "(χρηματοδοτημένες που πκιόν? - εδώ σε θέλω κ. Τάκη μου - εννα σου φαν τα κοντύλια) για να καθαρίσει την Κύπρο που τους "μαύρους
λιφξλριεξλεκνδψλ3θφψλ3κξψλριφξψιλφθψλδξ2ψλεκδξχψλ3ιθφχψλ23ιφθψ9θφψλκφνψκδξπολ4θδδξχλ2ι3δθν χψ2λ34ιδξχλδξψλ3εψφθ34θιλφψ2ιλ34θψ9οθκ,3ξφψχλ2κξχπ234θ9ψλι4ξιοπ4θλ4ξδλ34ιθδλι34δηψο4ι3υθ2ψορθφξκεξφκσδξψκξπδεδλξρπ349ρ4
ΕΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?????????????????
Εν εκατάλαβα τίποτε.Μα ίντα γλώσσα εν τούτη;
Σκεπτικιστής
Οοοοππππαααα, τα “Κοπέεελια”!
Τι έκπληξη κι αυτή! Εππεσα που τα σύννεφα!!!
Τα “Κοπέλια” μας τίμησαν με την παρουσία τους – άφησαν τα διαπιστευτήρια τους στο Blog μας!!!
Έχω όμως τις αμφιβολίες μου κατα πόσο η παρέμβαση έγινε από κάποιον από τους Επιτρόπους ... Κάποια νέα προβοκάτσια μάλλον θα είναι των γνωστών καθικιών που βρήκαν αυτό τον τρόπο για να πουν τες μαλακίες τους!
Ματίλτα,
Shερετώ ΣΕ!
Αποτελεί πλέον μια επαναλαμβανόμενη [ενορχηστρωμένη και στοχοπροσηλωμένη] πρακτική [από το συνδικάτο των “αντιστασιακών” ΜουΜουΕ] να προσφέρουν [αφειδώλευτα] δυσανάλογη προβολή [σε σχέση με το εκτόπισμα τους] σε φωνές που στέκονται ενάντια στην Ομοσπονδία [έστω κι αν αυτοί εκφράζουν μόνο τον εαυτό τους – και ίσως και το σκύλλο τους], δηλ. σε αντιομοσπονδιακούς, απορριπτικούς, διχοτομιστές. Παρελαύνουν σε ράδια και τηλεοράσεις φτάνει ο λόγος τους να είναι με τον άλφα ή ωμέγα τρόπο ενάντια στη πρόταση για Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία [ΔΔΟ]!
Διερωτούμαι, αν κάποιοι εξ ημών δημιουργήσουμε μια κίνηση που να διατυμπανίζει ότι ΜΟΝΟ με σοσιαλιστική επανάσταση θα λυθεί [μια και καλή] το κυπριακό θα μας δώσουν βήμα και φωνή στες τηλεοράσεις;
**********
Μαύρη,
[Τι μαύρη είσ’ ΕΣΥ, της Αφρικής ή της Ασίας, οξά της Αμερικής;] ...
Ποιος εν ο κύριος Τάκης;
Τζιαι ίνταμ που εν τα «credentials» - είμαι νάκκον αχάπαρος σε τέθκοια θέματα εγώ!
Πάντως απ’ ότι έχω υπ’ όψη μου ο Πάνος Ιωαννίδης είναι Αμμοχωστιανός βιομήχανος πλαστικών [της γνωστής εταιρείας PIP – άραγε δικαιούται σύμφωνα με τους μεγαλοδικηγόρους ΚΥΣΑΤΣίδες να εκφράζει απόψεις για τη λύση του κυπριακού, οξά “εν της παπαδκιάς τα ξύλα δαμέ”;]. Πάντως στο πολιτικό του σεργιάνι έχει περάσει από διάφορα πολιτικά και κομματικά στέκκια ... Ξεκίνησε από την ΝΕΔΗΠΑ(πα), υπήρξε και υποψήφιος βουλευτής με το ΔΗΣΥ, ενώ κάπου στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 συνεργάστηκε και με το ΑΚΕΛ σε μια καμπάνια ενάντια στην Τελωνειακή Ένωση με την τότε ΕΟΚ [και μετέπειτα Ευρωπαϊκή Ένωση] ... Τότε δεν έβκαλε τσούννες, αλλά ούτε και σπυρκά ακούοντας το ΑΚΕΛ και ούτε μιλούσε για “γνωστές τακτικές των ΑΚΕΛικών” [όπως ψες σε συζήτηση στο ΡΙΚ1, στην εκπομπή της ευειδούς Ειρήνης Χαραλαμπίδου, “Το Συζητάμε” ...
Anef_Oriwn
Τρίτη 27/10/2009 – 7:33 μ.μ.
Μαύρη της Κύπρου είμαι. Εκτός που κατάξανθους γαλανομάτες σουηδάραβες η κύπρος έσιει τζε μαύρες σαν εμένα.
Ο δε κ. Τάκης εν ο Τάκης Γεωργίου του διχοτομικού εγχειριδίου.
Δημοσίευση σχολίου