Πριν 2-3 μέρες έφτασε στ’ αυτιά μου (όλως τυχαίως) μια ενδιαφέρουσα (τελικά) πληροφορία ότι κυκλοφορούσε στην πιάτσα μια ανακοίνωση – καταπέλτης των ποικιλώνυμων Συνδέσμων Αγωνιστών ΕΟΚΑ 1955 – 59 (είναι και καμιά 10ριά αυτοί οι Σύνδεσμοι, άστε που πρέπει να διευκρινίζουμε και για ποια ΕΟΚΑ πρόκειται). Η ανακοίνωση καταπιανόταν με τα γνωστά και περιβόητα ζητήματα Παιδείας, Ιστορίας κι αλλά τινά σχετικά κι άσχετα, (κι έλεγα κι εγώ που χάθηκαν αυτά τα παιδιά(!). όμως αυτοί μόνο για λίγο καιρό ξαποσταίνουν και ξανά προς τη δόξα τραβάνε) ... Με την ανακοίνωση τους (ως συνήθως) άστραψαν, βρόντηξαν και λάλησαν κατά του ΑΚΕΛ και του Προέδρου Χριστόφια!
Επειδή (ως ορθώς υπολόγισα) η υπόθεση θα είχεν πολλίν ψουμίν (ανακοίνωση κοτζάμ Συνδέσμων είν’ αυτή) έψαξα και τη βρήκα ολόκληρη (μέχρι και την “ΜΑΧΗ” αγόρασα γι’ αυτόν το σκοπό). Φλέβα χρυσού (μάλλον μαργαριταριών) κτύπησα τελικά!
Την παραθέτω πιο κάτω αυτούσια αλλά με σχόλια δικά μου εντός των αγκύλων – αγκύλωση έχουν πάθει οι τύποι!
(Σημαντική σημείωση: Την ανακοίνωση του Συνδέσμου την έψαξα και στην χτεσινή έκδοση της ΠΟΝΤΙΚΟφυλλάδας, αλλά ω των παραδοξοτήτων δεν την είχαν! Να θεώρησαν κι αυτοί ότι ήταν πολύ παρατραβηγμένα τα όσα γράφει;
(Ανάρτηση σχετικά με το ίδιο θέμα έκανε και η Drakouna στο blog της. Link: http://drakouna.blogspot.com/2008/10/ingrid.html .
Απολογούμαι για το μακροσκελέστατο post (τούτο οφείλεται και στο κείμενο και στα πολλά σχόλια μου φυσικά), αλλά δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς (ας πούμε να γίνει δημοσίευση σε συνέχειες).
Οι πραγματικές προθέσεις και στόχοι του ΑΚΕΛ
(Ανακοίνωση του Συνδέσμου Αγωνιστών ΕΟΚΑ 1955-59. Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “ΜΑΧΗ” της 22ας Οκτωβρίου 2008 – ο τίτλος είναι από την εφημερίδα).
"Με γνώμονα την επίλυση του Εθνικού μας προβλήματος [μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το κυπριακό, που είναι πρόβλημα εισβολής και κατοχής, είναι και εθνικό πρόβλημα ή με ποια έννοια το λέμε;] δώσαμε και δίνουμε πίστωση χρόνου [εσκοτωθήκετε] στον Πρόεδρο και διαπραγματευτή κ. Δ. Χριστόφια. [Μήπως υπονοούν ότι ο Πρόεδρος δεν έπρεπε να ήταν και ο διαπραγματευτής, αλλά κάποιος άλλος;]
Όμως όλα όσα συμβαίνουν [εφτάσαμεν στα έσχατα του κόσμου] δε μπορούν να περάσουν απαρατήρητα [εβάλαμε τα κάτω που το μικροσκόπιο τζιαι παρατηρούμεν τα επισταμένως]. Εκ των πραγμάτων είμαστε υποχρεωμένοι να υπογραμμίσουμε [να τραβήσουμε γραμμή που κάτω;] τη διαφορά μας και να εκφράσουμε τις θέσεις, τις απόψεις και τις ανησυχίες μας. [Εν τζιαι πιστεύκω που κεκτημένη συνήθεια να αρκέψετε να βάλλετε τζιαι πόμπες – εγεράσετε πιον! Εκτός τζι’ αν εκάμετε επίταξην το ΚΕΑ, τον Καρκαλέτση, τον Βία Λειβαδά και καλόπαιδα της "Χρυσής Αυγής"!].
Τις τελευταίες μέρες [ευτυχώς που εν μόνο τες τελευταίες μέρες – πιο πριν ήταν ούλλα μια χαρά!], μερικά γεγονότα, δηλώσεις (παλιές και τωρινές) εγκύκλιοι και η όλη συμπεριφορά μερίδας οπαδών του ΑΚΕΛ [όπως λαλούμεν μια μερίδα μακαρόνια του φούρνου ή μια μερίδα κουπέπια – εγώ όμως προτιμώ μια μερίδα κουρκούνες] , μας έχουν αναστατώσει [τους ασυχχώμπατους, έκαμαν σας να μεν τζιοίμαστε τη νύχτα] γιατί άφησαν να φανούν οι πραγματικές προθέσεις και οι πραγματικοί στόχοι του [σταλινικοκομμουνιστικού] ΑΚΕΛ [κατάληψη της εξουσίας και εγκαθίδρυση κομμουνιστικής δικτατορίας]. Οι δηλώσεις και οι ενέργειες αυτές [ανθελληνικές και αντεθνικές] αποκαλύπτουν πλήρως ότι στο ΑΚΕΛ δεν νοιώθουν καθόλου Έλληνες [μπερδεμένη ράτσα είναι δηλ. φοινικο-αιγυπτο-περσο-λιβανιοι], γι’ αυτό και η φιλοσοφία τους [κάμνουν τζιαι τους φιλόσοφους τα κομμούνια – κάτι για μαρξιστικο-λενινιστικές φιλοσοφίες συνήθως λαλούν] είναι όσοι [έχει που βαρκούνται τζιόλας], μπορούν να αλλοιώσουν [α, ρε τους ππουshτοππεζέβεγκους] τη δομή [το DNA] του λαού μας και να τον κάμουν ερμαφρόδιτο [δηλ. αρσενικοθήλυκο, όπως τους αγγέλους – τελικά το να είσαι άγγελος, δεν είναι και τόσο ωραίο πράμα; - αλλά τζιαι όπως τους καραόλους – όλοι θα πηδιούνται μεταξύ τους], άχροουν [ή μήπως άοχρουν ή άχρουν – λετε να χάσουμε το γαλάζιο μας το χρώμα, της ελληνικής μας της σημαίας;], άοσμον [θα κόψουμε και τη φασολάδα και τις ... κλανιές] και άγευστο [κομμένο και το άλας – ψηλώνει την πίεση]. Να τον απονευρώσουν [ούτε δόντι που το κάμνει απονεύρωση ο οδοντίατρος να είναι τελικά αυτός ο λαός], να τον αποκόψουν [και όχι να το ξεριζώσουν;] από τις ρίζες του [δηλ. να του κόψουν τα ποδάρια] και να τον αφήσουν έρμαιο [δίκην ψοφιμιού] στα κοράκια της Τουρκίας [“μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά πέσανε πάνω στην εργατιά”] και των Γκρίζων Λύκων [μα η Κοκκινοσκουφίτσα ή τα εφτά κατσικάκια είμαστε;].
Κάποτε ο μέγας εχθρός του Ελληνισμού [ο ελληνισμός δεν μπορεί χωρίς των εχθρών τα φουσάτα, όμως δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιά] Υπουργός των Εξωτερικών παντοδύναμος [και παντογνώστης και πανταχού παρών;] Χένρυ Κίσινγκερ [ή αλλιώς o Ερρίκος ο Νομπελίστας] υποστήριξε ότι “για να δαμαστεί o Ελληνισμός πρέπει να αποκοπεί από τις ρίζες και την Ιστορία του”. [Που, πότε και επί τίνι ευκαιρία το ‘πε αυτό; Φέρτε πήγες για να τον στήσουμε στον τοίχο].
Με βάση αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία [και όχι τη μαρξιστική] είναι που γίνεται όλη η προσπάθεια, κατά ύπουλο και καμουφλαρισμένο τρόπο, [νύχτα «Μαύρα μεσάνυχτα» και στα μουλωχτά] να αλλάξουν τη δομή [το DNA είπαμε] του εκπαιδευτικού μας συστήματος [αφού το πάρουν και αίμα γι’ αυτό το σκοπό] και να γράψουν νέα βιβλία της Ιστορίας [καλά μια ζωή με τα παλιά θα περνούσαν].
Στη προσπάθεια τους να αλλάξουν τα βιβλία της Ιστορίας επικαλούνται τη ανάγκη επαναπροσέγγισης και συμφιλίωσης με το σύνοικο στοιχείο [επάρατα αμαρτήματα, ανεμοβλογιά βγάζετε άμα ακούγεται για τέτοια – στην πυρά όσοι τα υποστηρίζουν], γι' αυτό και πρέπει να εκμηδενίσουμε τον φανατισμό και το σωβινισμό [ρεεε ηλίθιοι που είμαστε, να επιμένουμε να μην θέλουμε να γίνουμε φανατικοί και σωβινιστές] να ξεχάσουμε κάθε τι που μας κάνει περήφανους [ας πούμε το πραξικόπημα που μας έφερε τους αδελφούς Τούρκους στην Κύπρο], να μη νοιώθουμε Έλληνες [εγώ τελευταία όλο και πιο πολύ νοιώθω Κινέζος – λετε να είναι επειδή είμαι Ομονοιάτης, ή γιατί ο Πρόεδρος (ξανα)πήγε στην Κίνα;], να ξεχάσουμε όσα έκαμαν οι Τούρκοι εις βάρος μας [όταν κάποιοι από σας άνοιξαν τις κερκόπορτες – που ήταν ο νους σας;], να λέμε ότι έκαμαν ειρηνευτική επιχείρηση και όχι εισβολή [ποιος, που και πότε το είπεν αυτό;], να μη λέμε το “δεν ξεχνώ” [τους φασίστες και τα τανκς], να εκμηδενίσουμε την αξιοπρέπεια μας [ξεχάσατε που ρίξατε στα τάρταρα την αξιοπρέπεια 200 χιλιάδων προσφύγων] και να γίνουμε ραγιάδες [αλλά μας θέλετε ραγιάδες του σκοταδισμού σας]. Παραταύτα στο σημείο αυτό το ΑΚΕΛ και οι κυβερνώντες [σ’ αυτούς μπαίνουν και οι ΔΗΚΟϊκοί και οι ΕΔΕΚίτες;] δεν έχουν πείσει [κολοκασόφυλλα είσαστεν ρεεε, δεν πιάνετε τίποτα ...] ότι ο στόχος τους είναι πράγματι η γαλήνη [βροντές, βροχές, καταιγίδες και πλημμύρες είχαμε τις τελευταίες μέρες – μάλλον φταιει η κυβέρνηση και γι’ αυτό] και η συμφιλίωση ανάμεσα στον Κυπριακό λαό [κάπου το πανε αυτοί – σύντομα θα μάθουμε]. Γιατί αν πάρουμε απλά τις πρόσφατες δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Χριστόφια στον LGR [London Greek Radio] του Λονδίνου [αφού ονομάζεται London Greek Radio, δεν θα είναι του Λονδίνου;] , θα δούμε ότι υπάρχει μεγάλη αντίφαση και αντινομία [κάτι φαίνεται πήρε το αυτί τους για την “Ενότητα και την Πάλη των Αντιθέσεων”] σ’ αυτές και όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται για τη γαλήνη και την ειρηνική συμβίωση [ευτυχώς που σας έχουμε τζιαι σας που κόπτεστε και νοιάζεστε] του Κυπριακού λαού [είναι μέσα και οι τουρκοκύπριοι;], αλλά “βάζουν λάδι στη φωτιά” [εν ννα τη(γ)ανίσουν “παστά” τζιαι λουκάνικα;] και επιδιώκουν τον διχασμό και την αντιπαράθεση [ρεε του παραπόττες!]. Γιατί ενώ ο κ. Χριστόφιας κόπτεται για την επαναπροσέγγιση και προσφέρει γην και ύδωρ στους Τούρκους [την γη που ‘θέλαν οι Τούρτζιοι, επιάσαν την το ’74, όταν τους τη δώριζαν με τις πράξεις τους κάποιοι δικοί σας, όσο δε για το ύδωρ λαλούν πως εν να φέρουν που την Τουρκία τζιαι να δι(ν)ουν τζιαι σε μας] και είναι έτοιμος να γράψει νέα βιβλία [ήδη κρατεί χαρτί τζιαι καλαμάρι] για να τους εξευμενίσει [θα τους κεράσει και γλυκό καρυδάκι; - δεν μας το είπαν αυτό το στερεότυπο], την ίδια στιγμή ζητά στα νέα βιβλία να υπογραμμίζεται το μίσος [όπου υπάρχει η λέξη «μίσος», τούτη θα είναι underline] μεταξύ των Ελλήνων της Κύπρου [εφτάσαμεν τζιαι στο ψουμίν της ανακοίνωσης, την απενοχοποίηση των ΕΟΚΑΒητατζιήδων].
Χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του στο LGR του Λονδίνου [όχι ρεεε, της Λιβερίας] λέει τα εξής: “Παρουσιαζόμαστε αδιόρθωτοι [κολοκασόφυλλα τζιαι μουshαμμάδες είναι, είπαμε]. Ποιο το πρόβλημα αν αρχίσουμε να καλλιεργούμε το αίσθημα, ή μια πολιτική συμφιλίωσης με τους απλούς Τ/κ με την Τ/κ κοινότητα, αντί της αντιπαράθεσης, της εχθρότητας και του μίσους; [Τι μας λες Πρόεδρε; Με τους προαιώνιους πρέπει να μισούμαστε νυν και αεί και εις τον αιώνα τον άπαντα]. Είναι λυπηρό να στεκόμαστε αντίθετα μιας πρόθεσης πολιτικής η οποία θέλει επιτέλους να προετοιμάσει το έδαφος στις ψυχές και στις συνειδήσεις των ανθρώπων που είναι το πιο δύσκολο ώστε να γίνει αποδεκτή μια λύση…”. [Και τι θα γίνουμε τότε χωρίς βαρβάρους και Τούρκους;]
Εύηχα συνθήματα [το «Ελλάς –Κύπρος –Ένωσης» να δείτε τι εύηχα ακούγεται σήμερα] που θα είναι ευχής έργο [έχει κανένα άγιο που εισακούει τες ευχές μας, να του ανάψουμε και καμιά λαμπάδα;] να υιοθετηθούν από όλες τις μεριές και vα γίνουν πράξη όχι όμως μόνο για τους Τουρκοκύπριους αλλά για όλο τον κυπριακό λαό [και για τους ομοϊδεάτες σας τους ΕΟΚΑΒητατζιήδες – πείτε το καθαρά].
Γιατί συνεχίζοντας τις δηλώσεις πιο κάτω ο κ. Πρόεδρος αντιφάσκει και αναιρεί την “πρόθεση πολιτικής” για συμφιλίωση και παρουσιάζει την άλλη “όψη του νομίσματος” [λέτε να εννοούν τις γνωστές δυο όψεις του νομίσματος των τραγικών γεγονότων του καλοκαιριού του 1974 - το δίδυμο έγκλημα δηλ. πραξικόπημα από τη μια – εισβολή από την άλλη] και χωρίς να το προσέξει, μας δίνει μιαν άλλη “πρόθεση πολιτικής”. [Ρεε το ‘74 κάποιοι που σας συμμετείχαν στην προδοσία κατά της Κύπρου! Μεν κλώνεστε!]. Δηλώνοντας χαρακτηριστικά στη συνέχεια στον LGR:
“... Δε μπορεί να μη στηλιτεύεται με πολύ αυστηρό τρόπο μέσα στα βιβλία της Ιστορίας η δράση της Χούντας, της ΕΟΚΑ Β, του Γρίβα του 67 του 74, ανεξαρτήτως εάν εμείς έχουμε άποψη για τη δράση του Γρίβα την περίοδο του'55-'59 όπου με δίκές του οδηγίες παρ' ολίγον να οδηγηθούμε σε ένα εξοντωτικό εμφύλιο πόλεμο ένεκα της δολοφονίας ανθρώπων της Αριστεράς γιατί απλώς είχαν το όραμα της Αριστεράς για μα καλύτερη κοινωνία”. [Πες τα Χρυσόστομε Πρόεδρε (όχι Αρχιεπίσκοπε) ...].
Δε νομίζουμε ότι χρειάζεται ανάλυση. [Μια ανάλυση ούρων εγώ τη χρειάζομαι ...].
Όμως πρέπει τουλάχιστο να γνωρίζει ο κ. Χριστόφιας ότι η Ιστορία καταγράφει τα γεγονότα όπως έγιναν δεν «στηλιτεύει» κατά το δοκούν [όπως εδώ και χρόνια κάνετε εσείς] ούτε και καταγράφει “άποψη” του ενός και του άλλου όπως νομίζει [ενώ εσείς που έτσι τα καταγράφατε μέχρι τώρα, φοβάστε “.. μην πάθετε ζημιά και την κουτάλα χάσετε μαζί με τα ζουμιά...”;]. Αφού όμως αγγίζει τον Αγώνα του 1955-59, εμείς δε θα εκφράσουμε “άποψη” που να βασίζεται πάνω στα ψέματα. Εμείς θα του θυμίσουμε [επιλεκτικά, όπως πάντοτε] γεγονότα και παλιά και πρόσφατα.
Είναι το ΑΚΕΛ που ύβριζε τους Αγωνιστές της Ελευθερίας (τραμπούκους, βαρελλότους, ψευτοδιγενήδες) [παίδες αυτό αναιρέθηκε προ πολλού και σχεδόν αμέσως – μεν παίζετε πελλόν, αλλά εδώ που τα λεμε παει γάντι για τους ΕΟΚΑβητατζιήδες] , είναι οι κομμουνιστές που πρόδωσαν την ταυτότητα του Διγενή [κατονομάστε τους αν τους ξέρετε, αλλά δεν είναι ο ίδιος ο Γρίβας που στα “Απομνημονεύματα” του έγραφε ότι οι εγγλέζοι ήδη γνώριζαν ότι βρισκόταν στην Κύπρο;]. Είναι το ΑΚΕΛ που συνεργάστηκε με τους Άγγλους [συνέστησαν και εταιρείες και έκαναν εμπορικές συναλλαγές με την Αγγλία] και δραστηριοποίησε τις “Ομάδες επαγρύπνησης” που παρακολουθούσαν τους Αγωνιστές [με διόπτρες νυκτός και με κρυφές κκάμερες] και έδιδαν πληροφορίες στους άγγλους κατακτητές [δώστε συγκεκριμένα στοιχεία και ξαπολάτε τις γενικολογίες] για να χτυπήσουν την ΕΟΚΑ [Ως γνωστόν επώνυμοι ΑΚΕΛικοί, όπως οι δολοφονηθέντες ή “εκτελεσθέντες”, Μένοικος, Ττοφαρής, Πέτρου , Αρκοπάναος που πρόδωσαν τον Αυξεντίου, τον Μάτση, τους 4 του Αχυρώνα]. Eίναι τo AKEΛ που μέχρι σήμερα που καλεί τους Αγωνιστές “Δολοφόνους του Γρίβα” [τι ήταν εκείνοι που δολοφονούσαν εν ψυχρώ αθώους ανθρώπους με εντολές του Γρίβα;]. Είναι οι οπαδοί του ΑΚΕΛ [τους έχετε συλλάβει και παραδέχτηκαν ότι είναι με οδηγίες του ΑΚΕΛ που κάνουν ότι κάνουν;] που σήμερα έχουν αποθρασυνθεί και προκαλούν τους Έλληνες της Κύπρου με ασχήμιες, λερώνοντας τα μνημεία και τα αγάλματα των ηρώων με ακαθαρσίες και μπογιές, καίοντας και μαγαρίζοντας τις Ελληνικές σημαίες, προκαλώντας καταστροφές σε σωματεία κι άλλα [αντικοινωνικά φαινόμενα χουλιγκανισμού είναι αυτά, οι σβάστικες όμως παρέα με τις ελληνικές σημαίες τι άραγε να είναι;] Είναι οι οπαδοί του ΑΚΕΛ που στέλλουν απρεπείς επιστολές και υβρίζουν [έχουν γράψει και τη διεύθυνση τους], είναι το ΑΚΕΛ που με την πολιτική του οδηγεί το λαό μας σε περιπέτειες [την περιπέτεια του πραξικοπήματος των δικών τη ζούμε ακόμα] και με τη συμπεριφορά του εξωθεί τους οπαδούς του σε ακρότητες και επικίνδυνες προκλήσεις [δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου]. Είπαμε γνώμονας μας είναι η εξεύρεση λύσης στο Εθνικό μας πρόβλημα [επείσετε μας τωρά]. Αν όμως δεχθούμε την πρόκληση θα αντιδράσουμε [οοοοπππααα, βγάλαμε και τη μάσκα του δημοκρατισμού, όμως τι παει να πει «πρόκληση» - να φανεί νάκκον η ... ζάμπα μας;]. Ο Κυπριακός Ελληνισμός θα κάψει τα βιβλία [έλα μου οι χιτλερίσκοι] του ενδοτισμού [εμπρός να ρίξουμε – όπως και πιο παλιά - τον εχθρό στη θάλασσα], του εξευτελισμού και του διχασμού [όλα είναι μια χαρά όταν εσείς και οι ομοϊδεάτες σας έχετε τον πρώτο λόγο – ε, ρε ελληνική παιδεία που έχετε], γιατί ακριβώς μέσα μας τρέχει αίμα Ελληνικό και όχι Φοινικικό [αυτό παίζεται καθώς η περιοχή της Λάρνακας είναι κατάσπαρτη με φοινικικά νεκροταφεία] ούτε Αιγυπτιακό [λέτε να ‘μαι απόγονος των Φαραώ], ούτε διεθνιστικό [αυτό τώρα πως ανιχνεύεται και ποια είναι τα συστατικά του – ολίγο ρωσικό, βουλγάρικο και κουβανέζικο;]. Όπως κάποια στελέχη του ΑΚΕΛ σε ανύποπτους καιρούς υποστήριξαν [ρε τους ανθέλληνες]. Στο κάτω κάτω αν κάποιοι δε θέλουν να είναι Έλληνες ας το πουν [τι Έλληνες είσαστε ‘σεις ρεεε, όταν δεν αντιλαμβάνεστε ότι βασικά γνωρίσματα της Ελληνικής Παιδείας, είναι η Ανοχή, ο Σεβασμός της διαφορετικότητας και ο Διάλογος;]. Ας μας πουν τι θέλουν να τους ονομάζουμε ξεκάθαρα [μπερδεμένη ράτσα είμ’ εγώ, αλλά τα ‘χω βρει με τη δικιά μου φάτσα] και όχι όπως ο χαμαιλέων [κυπριστί χαμολιός ή ακκανομούττας] να αλλάζουν χρώματα. Και ας αφήσουν αυτούς που το δικό τους DNA [και πάλι να ρωτήσω πώς το εντοπίζετε αυτό] είναι εκείνο των Αχαιών [οι Αχαιοί δεν ήταν αυτοί που πούλησαν τον αχαιοκύπριο Ευαγόρα στους Πέρσες – καρτερά ακόμα ο έρμος να ‘ρθούν οι τριήρεις από την Αθήνα;] και των Μυκηναίων [Μυκηναίος δεν ήταν κι εκείνος ο Μενέλαος που η γυναίκα του η Ωραία Ελένη το ‘σκασε με τον Πάρη;] να νιώθουν περήφανοι."
Άντε και σας βαρέθηκα!!!
Anef_Oriwn
Σάββατο 25/10/2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
13 σχόλια:
"Και ας αφήσουν αυτούς που το δικό τους DNA είναι εκείνο των Αχαιών και των Μυκηναίων να νιώθουν περήφανοι."
Το καλύτερο ανέκδοτο που άκουσα την τελευταία πενταετία.
χάχαχααααααααα
ΕΜΠΡΟΣ ΕΠΜΡΟΣ ΕΟΚΑ ΚΡΑΖΕΙ
ΑΤΣΑΛΕΝΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΡΜΙΑ
ΕΟΚΑ Β ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ
ΝΑ Η ΑΣΠΙΔΑ ΗΤΑΝ ΗΕΠΙΤΑΣ
ena einai to sigouro
oi an8rwpoi einai pyrobolhmenoi
Δεν θελουμεν λισιην καλιτερα διχοτομησιν και θα τους ριξουμεν τους απιστους στην θάλασσαν.
Κύριος οχτρός μας οι κομμουνιστές είθε η παγκόσμια οικονομική κρίση να κάμη τους φτοχούς φτοχότερους και ιδίος τους αριστερούς και τουσ κομμουνιστάς ιδάλλος θα τους βάλουμεν στον γύψον.εννοοο τουσ κομμουνιστάς.
Καλά, αυτοί ακόμα ζουν στη δεκαετία του '50.
Η ανακοίνωση αυτή αποτελεί κλασικό παράδειγμα φασιστικής και εθνικιστικής νοοτροπίας η οποία δεν βασίζεται σε τίποτε υπαρκτό.
Φτιάχνουν παραμύθια, τα πιστεύουν σαν αληθινά και μετά κατηγορούν κάποιους ότι προσπθούν να τους χαλάσουν την πραγματικότητα.
Και το χειρότερος
Δεν αντιλαμβάνονται ότι με τις κατηγορίες εναντίον της Αριστεράς για προδοσία της ΕΟΚΑ, τους αφήνει όλο και περισσότερο εκτεθειμένους.
Χώρια που αυτογελοιοποιούνται όταν κάνουν λόγο σε προδοσίες αγωνιστών.
Γιατί;
Διότι τα ντοκουμέντα τους διαψεύδουν!
Έτσι. Τους τρώει η υστεροφημία τους .Η -άσπιλη- ΕΟΚΑ και οι "ηρωες" αγωνιστές της (εννοείται πως οι ΗΡΩΕΣ -Αυξεντίου, Μάτσης, απαγχονισθέντες, Δράκος, 4 Λιοπετρίου κλπ - ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΟΤΕ.). Και κνίθονται στα περί Ελληνικότητας, DNA, και άφανισμού του Ελληνισμού.
Ξεκινώντας να γράψω ένα εισαγωγικό σημείωμα γι’ αυτή την ανάρτηση και κάποια σχόλια για την περιβόητη ανακοίνωση των Συνδέσμων και παρα-Συνδέσμων των Αγωνιστών, αρχική μου σκέψη ήταν όπως το δικό μου κομμάτι να ήταν όσο το δυνατό πιο σύντομο, καθώς η ανακοίνωση ήταν ήδη αρκετά μακροσκελής (κοντά 1000 λέξεις). Τελικά μαζί με τα σχόλια μου το κείμενο ξεπέρασε τις 2000 λέξεις. Κι αυτό βασικά γιατί το κείμενο της ανακοίνωσης ήταν τόσο φαιδρό και απηχούσε σκέψεις κι απόψεις μιας άλλης εποχής, που τα σχόλια μου έβγαιναν αυθόρμητα κι αβίαστα! Δυστυχώς υπάρχει και κόσμος που τα πιστεύει όλ’ αυτά;
Anef_Oriwn
Τρίτη 28/10/2008 – 00:11 π.μ.
"Πριν 2-3 μέρες έφτασε στ’ αυτιά μου" - μα γράφεις τζι εσύ έτσι;!
"μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το κυπριακό, που είναι πρόβλημα εισβολής και κατοχής, είναι και εθνικό πρόβλημα ή με ποια έννοια το λέμε;" - εν εκατάλαβα τι εν εκατάλαβες! τι συνιστά εθνικό πρόβλημα αν όχι η εισβολή και κατοχή της χώρας;
Εκείνο με τον Κίσιγκερ, πραγματικά πρώτη φορά το ακούεις;
"να ξεχάσουμε κάθε τι που μας κάνει περήφανους [ας πούμε το πραξικόπημα που μας έφερε τους αδελφούς Τούρκους στην Κύπρο]" - τώρα γιατί αποπροσανατολίζεις; Εν το πραξικόπημα που εννοούν με πράγματα "που μας έκαναν περήφανους"; Τζιαι γιατί εσκεμμένα συγχύζετε την ΕΟΚΑ με την ΕΟΚΑ Β;
Σχετικά με τις προτεινόμενες αλλαγές στα βιβλία της ιστορίας, γιατί δεν μας τις παραθέτεις να δούμε αν έχουν άδικο παρά απλώς να εμπλουτίζεις την επιστολή με σχόλια για φασόλια, κλανιές, γλυκά καρυδάκια, ερμαφρόδιτους και άλλα άσχετα;
Ακούσετε για άλλη χώρα στον κόσμο που ξεγράφει τους δικούς της αγώνες και ιστορία και αντιθέτως προβάλλει τα λάθη και τα κακά που έκανε στους καημένους τους εχθρούς της; Οι Τούρκοι αυτό κάνουν; Ποια άλλη χώρα εκτός από την Κύπρο και την Ελλάδα επιχειρούν να αποσιωπήσουν και να ωραιοποιήσουν τις σφαγές, τους βιασμούς, το ξεριζωμό; Σε ποια άλλη χώρα πιστεύουν πραγματικά ότι το να διδάσκονται οι μαθητές τους για τα λάθη και μόνο της πλευράς τους, θα τους βοηθήσει; Τι ακριβώς προωθεί αυτή η κατήχηση; Σε τι ακριβώς εξυπηρετεί; Εκτός από ηττοπάθεια και τουρκολαγνεία. Γιατί σας ενοχλεί τόσο το εθνικό φρόνημα; Γιατί κάνετε σαμπώς και είμαστε ο πιο ψυχοπαθής και βάρβαρος λαός που πιάννουμε αθώα τουρκαλλάκια χωρίς λόγο, τα βιάζουμε, τα ξεσκίζουμε και μετά τα κάνουμε σουβλάκια;
Και τι θέλετε επιτέλους δηλαδή, να λέμε κι εμείς "ειρηνευτική επιχείρηση" και "συνωστισμό στο λιμάνι" για να τους καλοπιάσουμε; Πραγματικά πιστεύετε ότι καλοπιάνονται;!;!
Saikόριτσο, χαίρε!
Κι εμείς χαιρόμαστε (μεγαλοπρεπείς πληθυντικός είν’ αυτός) για την ιδιαίτερη τιμή που μας κάνατε και μας επισκεφτήκατε στο blog μας μετά από καιρό κι αφήσατε κείμενο με σχόλιο της τάξεως των 300 περίπου λέξεων (Δεν ειρωνεύομαι ...).
Να σημειώσω το άκρως θετικό γεγονός ότι από τα 100 (!) τόσα σχόλια που έκανα πάνω στο περιεχόμενο της ανακοίνωσης του Συνδέσμου Αγωνιστών (και παρακοιμώμενων) μόνο 5-6 παρατηρήσεις κάνεις! Να υποθέσω ότι μ’ όλα τ’ αλλά συμφωνείς (κι επαυξάνεις); Σημαντικότατο βήμα προόδου είν’ αυτό. Πτου πτου να μην μας ματιάσουμε!
Όμως πάνω στις παρατηρήσεις σου έχω κάποια συμπληρωματικά σχόλια να κάνω (τούτο έλειπε να μην είχα):
1. Λες: “… "Πριν 2-3 μέρες έφτασε στ’ αυτιά μου" - μα γράφεις τζι εσύ έτσι;! …”. --- Φαίνεται ότι εκόλλησες με! Τζιαι λαλεί μου η μάνα μου να κόψω τες “κακές” παρέες! (Η έκφραση «Πριν 2-3 μέρες έφτασε στ’ αυτιά μου», χρησιμοποιείται ως σχήμα λόγου καθώς η ανακοίνωση του Συνδέσμου Αγωνιστών παρατίθεται ολόκληρη).
2. Πολλοί (ίσως κι εσύ) ταυτίζουν το «εθνικό» με το «ελληνικό». Η Κύπρος όμως είναι ανεξάρτητο (κι όχι ακόμα ένα ελληνικό) κράτος. Εκείνο που διακινδυνεύει (με την προ των θυρών διχοτόμηση) είναι η υπόσταση μας ως ανεξάρτητο κράτος κι όχι η ελληνικότητα μας, όπως πολλοί (ίσως κι εσύ) υποβάλλουν κλαυθμυρίζοντας! Την κρατική μας οντότητα (και την επέκταση της σ’ όλη τη επικράτεια της Κύπρου) πρέπει να υπερασπιστούμε και να προωθήσουμε!
3. Εκείνο με τον Κίσινγκερ το ‘χω ξανακούσει. Παρ’ όλο που μου είναι αντιπαθέστατος, θα ήθελα επιτέλους να μου δώσει κάποιος μια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι αυτά που του προσάπτουν τα ‘χει πει.
4. Δεν συγχύζουμε την ΕΟΚΑ με την ΕΟΚΑ Β΄, είναι οι ίδιοι που σίτε σκόπιμα είτε άθελα τους ταυτίζονται και με τις δύο οργανώσεις. Πολλά μέλη της ΕΟΚΑ (προεξάρχοντος του ιδίου του αρχηγού της, του Γρίβα) υπήρξαν ενεργά μέλη και της ΕΟΚΑ και της ΕΟΚΑ Β΄. Και δεν είναι λίγοι εκείνοι που λενε ότι νοιώθουν περιφανή για τη δράση τους μέσα από τις τάξεις της ΕΟΚΑ Β΄ (και τη συμμετοχή τους στο πραξικόπημα), τονίζοντας μάλιστα ότι αν τους τύχαινε θα το ξανάκαναν!!! Η ανακοίνωση του Συνδέσμου όταν λέει, “…γιατί ενώ ο κ. Χριστόφιας κόπτεται για την επαναπροσέγγιση και προσφέρει γην και ύδωρ στους Τούρκους ... την ίδια στιγμή ζητά στα νέα βιβλία να υπογραμμίζεται το μίσος μεταξύ των Ελλήνων της Κύπρου...”, υποβάλλει ότι δεν πρέπει να μιλάμε γι’ αυτά (δηλ. για την ΕΟΚΑ Β΄ και το πραξικόπημα) γιατί στην ουσία θίγονται ουκ ολίγα μέλη του Συνδέσμου.
5. Δεν ξέρω πόσο σε εκφράζει η ανακοίνωση των Συνδέσμων και παρα-Συνδέσμων (για μένα αποτελεί ένα τεράστιο λιβάδι μαργαριταριών), αλλά πρώτοι εκείνοι μίλησαν για ερμαφροδιτισμούς, για άοσμες, άχρωμες και άγευστες καταστάσεις κι εγώ τα σχολίασα ανάλογα!
6. Γράφεις: “... Σχετικά με τις προτεινόμενες αλλαγές στα βιβλία της ιστορίας, γιατί δεν μας τις παραθέτεις να δούμε αν έχουν άδικο …” --- Να σου συστήσω να διαβάσεις την ανάρτηση μου με τίτλο που βρίσκεται ένα πιο κάτω και ν’ αφήσεις τα εξυπνο-βλακίστικα για «"ειρηνευτική επιχείρηση"» και «"συνωστισμό στο λιμάνι"». (Link: http://aneforiwn.blogspot.com/2008/10/36.html). Μάλλον δεν με παρακολουθείς κοριτσάκι ...
7. Για το χατίρι σου (και γιατί ίσως δεν έχεις χρόνο ή μπορεί και να βαριέσαι) παραθέτω πιο κάτω ένα απόσπασμα από το εν λόγω post μου που αναφέρεται σε «προτεινόμενες αλλαγές»:
“… Ποιο σχολικό βιβλίο κάνει ανάλυση της ιστορικής αναγκαιότητας ή ΟΧΙ του αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-1959 ή για τις απανωτές πολιτικές γκάφες, ραδιουργίες, συνωμοσίες απολίτικων ιεραρχών από το 1878 μέχρι σήμερα; Ποιο βιβλίο αναφέρει ότι οι εκτελεσθέντες "προδότες" του αγώνα 1955-1959 ήταν περίπου περισσότεροι από τους Άγγλους στρατιωτικούς; Ποιο σχολικό βιβλίο μιλά και για τις δολοφονίες αθώων Τ/Κ γυναικόπαιδων από τους δικούς μας "αγωνιστές" σε Αλόα, Σανταλάρη, Μαράθα, Τόχνη …”.
“… Όσον αφορά το Βυζάντιο και την Ελλάδα ποιο σχολικό βιβλίο έγραψε για τις ραδιουργίες των αυτοκρατορικών και πατριαρχικών αυλών ή τις δολοφονίες και τις συχνότατες τυφλώσεις αυτοκρατόρων από συγγενείς τους για να βάλουν την κορώνα στα κεφάλια τους στην Αγία Σοφία; Ποιο σχολικό βιβλίο ιστορίας αναφέρει ότι η Τέταρτη Σταυροφορία του 1204, που αντί να πάει στα Ιεροσόλυμα κατέληξε στην Κωνσταντινούπολη και στην Πρώτη Άλωση, προκλήθηκε από το μίσος του δόγη (δάνδολος) της Βενετίας που του έβγαλε τα μάτια κάποιος αυτοκράτορας (Κομνηνός) όταν υπηρετούσε ως πρέσβης της Βενετίας στην Κωνσταντινούπολη; …”.
“… Όταν ο Κολοκοτρώνης επολιόρκησε την Τρίπολη στην επανάσταση, οι Τούρκοι συμφώνησαν να παραδοθούν την επομένη και να παραδώσουν την εντός των τειχών πόλη. Το ίδιο βράδυ, εν αγνοία του Κολοκοτρώνη, οι τότε "ήρωες" εσκαρφάλωσαν στα τείχη και κατέσφαξαν τους Τούρκους εντός των τειχών παρά τη συμφωνία που είχε κλείσει ο Κολοκοτρώνης με τον Αγά. Αυτά τα γράφουν τα βιβλία μας;
O Iωάννης Καποδίστριας είπε πριν τον δολοφονήσουν: "Πώς μπορεί κάποιος να κυβερνήσει αυτό τον (εγωιστικά αρρωστημένο) λαό όπου ο κάθε Έλληνας πιστεύει ότι μόνος του έκανε τον αγώνα της επανάστασης, ότι μόνος του έδιωξε τους Τούρκους και ότι μόνος του μπορεί να κυβερνήσει αυτή τη χώρα;"…”.
8. Πέραν τούτων οι διάφοροι Σύνδεσμοι γιατί τρέχουν ασθμαίνοντας; Τι θέλουν να προλάβουν αφού ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει τροχοδρομηθεί ακόμα; Τι φοβούνται; Μην χάσουν την κουτάλα με τα ζουμιά (που λεει και ο Παπακωνσταντίνου στο γνωστό τραγούδι του “Ο Γάτος”;
9. Οι Τούρκοι φυσικά δεν καλοπιάνονται αλλά ούτε και shτην θάλαshαν όμωsh μπορούμε να τουsh ρίkshουμεν!
10. Με πολύ προβληματισμό διερωτάσαι πολλαπλώς: “…Ακούσετε για άλλη χώρα στον κόσμο που ξεγράφει τους δικούς της αγώνες και ιστορία και αντιθέτως προβάλλει τα λάθη και τα κακά που έκανε στους καημένους τους εχθρούς της; Οι Τούρκοι αυτό κάνουν; Ποια άλλη χώρα εκτός από την Κύπρο και την Ελλάδα επιχειρούν να αποσιωπήσουν και να ωραιοποιήσουν τις σφαγές, τους βιασμούς, το ξεριζωμό; Σε ποια άλλη χώρα πιστεύουν πραγματικά ότι το να διδάσκονται οι μαθητές τους για τα λάθη και μόνο της πλευράς τους, θα τους βοηθήσει; Τι ακριβώς προωθεί αυτή η κατήχηση; Σε τι ακριβώς εξυπηρετεί; Εκτός από ηττοπάθεια και τουρκολαγνεία. Γιατί σας ενοχλεί τόσο το εθνικό φρόνημα; Γιατί κάνετε σαμπώς και είμαστε ο πιο ψυχοπαθής και βάρβαρος λαός που πιάννουμε αθώα τουρκαλλάκια χωρίς λόγο, τα βιάζουμε, τα ξεσκίζουμε και μετά τα κάνουμε σουβλάκια; …”. --- Λυπάμαι να πω ότι αυτή η προσέγγιση σου δείχνει άγνοια, φοβία, προκατάληψη και εμμονή σε στερεότυπα. (Και μου φαινόσουν ανοικτόμυαλο άτομο). Στην έκδοση του “Πολίτη” της Κυριακής υπάρχει ένα ένθετο με τίτλο “Περιπέτειες Ιδεών” όπου υπάρχει μια σειρά κειμένων σχετικά με την Ιστορία και τα βιβλία. (Νομίζω ότι κάπου θα υπάρχει και στο internet αυτό. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να ψάξω για κάποιο link).
Αρκετά είπα όμως για τώρα.
Iyi geceler!!!
Anef_Oriwn
Τρίτη 28/10/2008 – 5:28 μ.μ.
xaxaxa oraio to kimeno, exis ta sixaritiria mou!
@ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ,
Καλωσόρισες από τα μέρη μας και σε ευχαριστώ για τα συχαρίκια! Να περνάς να σε βλέπουμε ...
Anef_Oriwn
Τετάρτη 29/10/2008 – 5:34 μ.μ.
ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι ανοικτόμυαλο άτομο, αν και φροντίζω να μαθαίνω έστω "που πάνω που πάνω" την άλλη πλευρά. Ξέρω πολλούς που αυτοκαλούνται ανοικτόμυαλοι αλλά η βιβλιοθήκη τους περιέχει μόνο Μακάριο Δρουσιώτη - για παράδειγμα :)
Εμένα που η βιβλιοθήκη μου περιλαμβάνει και Σπύρο Παπαγεωργίου, ενώ έχω μελετήσει και τα “Απομνημονεύματα” του Γρίβα, τι μπορεί να είμαι; Κρυπτογριβικός ή ανανήψας ΕΟΚΑβητατζιής;
Anef_Oriwn
Πέμπτη 30/10/2008 – 10:17 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου