Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ανάρτηση 94/2014 [έκτακτη, επίκαιρη, σε συνέχεια από την προηγούμενη, εμιγκρέδικη, αντιρατσιστική, και εξ αναδημοσιεύσεως] – Ένα άρθρο του Γιώργου Κουκουμά για τον ιδιόμορφο ρατσισμό των ελληνοκυπρίων...


Εισαγωγικά

Σε συνέχεια της σύντομης αναφοράς ΜΑΣ στην προηγούμενη ανάρτηση ΜΑΣ στους 345 διασωθέντες Σύριους ναυαγούς μετανάστες [που μεταφέρθηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο καταυλισμό στην Κοκκινοτριμιθιά] θα παραθέσουμε σήμερα [κι αμέσως πιο κάτω] ένα σχετικό με τους μετανάστες/εμιγκρέδες άρθρο του [του νεαρού ΑΚΕΛικού στελέχους ] Γιώργου Κουκουμά. Τίτλος του άρθρου  είναι ο γνωστός στίχος «Άκουσε φίλε εμιγκρέ» από το τραγούδι του Λάκη Χαλκιά “Η Φάμπρικα”. Στο κείμενο του ο Γ. Κουκουμάς ασχολείται με τον «ιδιόμορφο»* και τον επιλεκτικό ρατσισμό των ελληνοκυπρίων κατά των φτωχών, των εξαθλιωμένων και των ταλαιπωρημένων ξένων από τρίτες χώρες που μπορεί να ξεμπαρκάρουν ή να ναυαγήσουν στην Κύπρο, αδέκαροι, ατσίαροι, άρρωστοι τζιαι νηστιτζιοί. Συνήθως αυτοί αποκαλούνται [ακόμα κι από δημοσιογράφους] «λαθρομετανάστες», λες και γεννήθηκαν ή/και ζουν λαθραία [άραγε αν μπορούσαν να μεταναστεύσουν νόμιμα δεν θα το έκαναν;], ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι [κυρίως οι γνωστοί ελληναράδες] που τους θεωρούν ως επικίνδυνους για τα ιερά και τα όσια της φυλής... 
[Για το «πως αφαιρέθηκε η λέξη “λαθρομετανάστης” από τις ανταποκρίσεις», ρίξτε μια ματιά εδώ]...   

{* - Σημείωση: Την έκφραση «ιδιόμορφος ρατσισμός» την χρησιμοποίησε πριν μερικά χρόνια σ’ ένα ομολογουμένως πετυχημένο άρθρο του ο (νεο)φιλελεύθερος “Κατά Βαρβάρων” συντάκτης του “Πολίτη” Κωστής Κωνσταντίνου. «Τούτος» είχε επικρίνει τότε τον [επιλεκτικό] ρατσισμό και την απαξιωτική συμπεριφορά των ελληνοκυπρίων απέναντι στους φτωχούς, τους αχαΐρευτους τζιαι κκιλίντζιηρους αράπηες, ενώ την ίδια ώρα οι ίδιοι συμπεριφέρονται με δουλικότητα προς τους άραβες σεΐχηδες}... 

Να σημειώσω ότι ένα παλαιότερο άρθρο του Γιώργου Κουκουμά με τίτλο “Της Κύπρου οι φιλελεύθεροι” είχε ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από τους κύπριους (νεο)φιλελεύθερους γιατί (επέ)κρινε και έθιγε τις αντιφατικές, μονόπλευρες και υποκριτικές στάσεις, συμπεριφορές και νοοτροπίες τους. Κι εδώ ο αρθρογράφος επικρίνει την υποκριτική, αντιφατική και επιλεκτικά ρατσιστική στάση της φιλελεύθερης [λέμε τώρα] ελληνοκυπριακής κοινωνίας...    

Και πάμε στο άρθρο του Κουκουμά...

********************************
«Άκουσε φίλε εμιγκρέ». Ατύχησες.
[του Γιώργου Κουκουμά, από το CyprusNews και το Blog Αγκάρρα]

{Οι υπογραμμίσεις και οι επιχρωματώσεις είναι δικές ΜΟΥ, όπως και τα σχόλια και οι σημειώσεις με κόκκινο χρώμα που είναι μέσα σε αγκύλες}...

Ατύχησες και εσύ και η γυναίκα σου και τα παιδιά σου. Διότι το κύμα σάς ξέβρασε σε μια χώρα που ακόμα και όταν βυθίζεται στο μικροαστικό της ρατσισμό παραμένει βαθύτατα υποκριτική. Μια κοινωνία που ακόμα και η ξενοφοβία της είναι ταξικά επιλεκτική. Λέει ότι «δεν θέλει τους ξένους», αλλά λέει ψέματα. Δεν εννοεί ότι δεν θέλει τους ξένους γενικά. Δεν θέλει τους φτωχούς ξένους. Τους απόκληρους, τους ξυπόλυτους και ρακένδυτους πρόσφυγες, τους προλετάριους της εποχής.

Μια χώρα που χαριεντίζεται σύμπασα για «την αναβαθμισμένη γεωπολιτική της θέση» επειδή συνωστίζονται ξένα πολεμικά πλοία στα λιμάνια της. Όμως τα σαπιοκάραβα τα φορτωμένα με γυναικόπαιδα πρόσφυγες από τη μακελεμένη γειτονιά της δεν τα θέλει να προσεγγίζουν τις τουριστικώς ιερές ακτές της. Κορδώνεται –σαν νήπιο που το παίζουν οι μεγάλοι- όταν πραγματοποιεί ναυτικές ασκήσεις «έρευνας και διάσωσης» (διάσωσης ποιου εν τέλει;) με Αμερικάνους, Ισραηλινούς και λοιπούς στρατηγικούς εταίρους. Κλαίει όμως κι οδύρεται για τα «χρήματα του φορολογούμενου Κύπριου» που σπαταλούνται σε επιχειρήσεις διάσωσης ναυαγών μεταναστών και εύχεται –όχι πια από μέσα της, αλλά φωναχτά και προπαντός ...αγανακτισμένα- να τους έπαιρνε το κύμα. Αλήθεια, ποιος θα μας πει πού διαφέρει άραγε επί του αποτελέσματος ο εν ψυχρώ αποκεφαλισμός που διαπράττει ο τζιχαντιστής, από τον πνιγμό στη θάλασσα των Σύριων προσφύγων που ζητά ο ελληνορθόδοξος Κύπριος ριγώντας στα πληκτρολόγια. Ο ίδιος που πρωί, μεσημέρι, βράδυ ομνύει πίστη στα ανθρώπινα δικαιώματα των προσφύγων [των ελληνοκύπριων προσφύγων]...

Υποκλίνεται εδαφιαίως μπροστά σε ξένους επενδυτές, ξένους τραπεζίτες, ξένους δανειστές και ούτω καθεξής. Αλλά στους ξένους εργάτες... Τους ξένους εργάτες, θα τους πιει το αίμα στις οικοδομές και στα εργοτάξια. Θα τους βγάλει το λάδι στις κρατικές υπηρεσίες. Θα στείλει την αστυνομία να τους δείρει. Θα κάνει πως δεν βλέπει τα φασιστοειδή που τους χτυπούν στο κέντρο της πόλης. Και τέλος-τέλος θα αμολήσει το χαφιεδολόι της αστικής δημοσιογραφίας να κοτσάρει πρωτοσέλιδα για «τους λαθρομετανάστες που αφελληνίζουν το νησί μας».

Θέλει Βιετναμέζες, Φιλιππινέζες και Σριλανκέζες να καθαρίζουν τα σπίτια της, να ξεσκατίζουν τους γέρους και τα παιδιά της, αλλά σιχαίνεται που τις βλέπει τις Κυριακές στα πάρκα. Μια χώρα που θέλει Πολωνούς στις οικοδομές, Ρουμάνους στις πατάτες, Βουλγάρες να δουλεύουν νυχτέρια στους φούρνους, Πακιστανούς να πλένουν ποτήρια στα κλαμπ. Αλλά την εθνικότητα του μακαριστού οικονομικού μας θαύματος την έχει αδιαμφισβήτητα εθνικώς πεντακάθαρη. Ατόφια, καθαρόαιμη κυπριακή. Ελληνοκυπριακή εννοείται.

Με νόμο δίνει αυτόματα την υπηκοότητα σε όποιο ξένο έχει καταθέσεις άνω των τόσων εκατομμυρίων σε κυπριακές τράπεζες. Αλλά όταν πολιτικοί πρόσφυγες κοντεύουν να πεθάνουν σε απεργία πείνας και δίψας έξω από το υπουργείο Εσωτερικών ζητώντας χαρτιά για να φύγουν από την κυπριακή γη της επαγγελίας, κράτος και κοινωνία αναφωνούν διαπασών «γιατί να ασχοληθούμε;». Είναι η ίδια κοινωνία που θεωρεί ευπρόσδεκτο το Ρώσο κροίσο ακόμα και αν βρωμάει τη μπόχα της μαφίας. Η Ρωσίδα της διπλανής πόρτας όμως, είναι πουτάνα μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Η κοινωνία που όταν ακούσει στις ειδήσεις για νεκρό σε αυτοκινητικό δυστύχημα γίνεται κόμπος η καρδιά της, μέχρι που ακούει ότι πρόκειται για ξένο και ανακουφίζεται, κάνει ζάππινγκ. Το κράτος που δεν τολμά να μετρήσει τους αλλοδαπούς νεκρούς στα εργατικά ατυχήματα και να βγάλει συμπεράσματα από τις κραυγαλέες αναλογίες.

Είναι η ίδια κοινωνία που έβαλε τα τελευταία χρόνια στη βιτρίνα της μια ελίτ που αυτοσκηνοθετήθηκε ως πεφωτισμένη και που νομίζει ότι η προοδευτικότητα εξαντλείται σε ευχολόγια συμπαράστασης στους ΛΟΑΤ. Ή ότι ο ρατσισμός καταπολεμείται με φιλολογικές συζητήσεις σε ευρωχρηματοδοτούμενα σεμινάρια. Μακριά από συνδικάτα, αγώνες και ταξικότητες. Είναι οι ίδιοι βέβαια που κατάπιαν τη γλώσσα τους τότε που με λάβαρο τη φωτοτυπία ενός επιδόματος, ο ρατσισμός γινόταν ο γητευτής των ψηφοφόρων. Ή τότε που η πλειοψηφία της βουλής, περιόριζε την πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους μετανάστες (και τους Τουρκοκύπριους) εργαζόμενους, προς προεκλογική τέρψιν του κοινού. Ή τέλος, όταν ύψωναν απειλητικά το δάκτυλο στους οικοδόμους επειδή διανοήθηκαν να απεργήσουν ενάντια στους μεγαλοεργολάβους που εκμεταλλεύονταν διπλά και τριπλά τους ξένους συνάδελφούς τους.

Για αυτό φίλε εμιγκρέ, ατύχησες. Εδώ δεν έχει δάκρυα για σένα. Ούτε καν κροκοδείλια. Αλλά μην το παίρνεις προσωπικά. Ούτε καν φυλετικά και εθνικά. Στην πραγματικότητα, ταξικός είναι ο ρατσισμός μας. Άλλωστε, εδώ, η καθεστηκυία τάξη έχει στραφεί με όρους ταξικού πολέμου ενάντια στους ιθαγενείς. εσείς θα γλιτώνατε; Φύγετε λοιπόν, γιατί δεν σας χωρά ο τόπος μας. Και εμείς ας κοιμηθούμε ευρωασφαλείς και βέβαιοι ότι δεν πρόκειται να έρθει ποτέ η ώρα που στα νερά της Μεσογείου θα θαλασσοδέρνονται καράβια με στοιβαγμένους διωγμένους, εξαθλιωμένους -ή φευ εκποιημένους- Κύπριους.

Anef_Oriwn
[ένας εμιγκρές είμαι κι ΕΓΩ]...
Σάββατο 27/9/2014

9 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Αρκετά ενδιαφέρουσα και η ψεσινή ανάρτηση του Νίκου Τριμικλινιώτη στο Blog του, οποία περιλαμβάνει την προσωπική του μαρτυρία από επίσκεψη του στον καταυλισμό των ναυαγών προσφύγων που στήθηκε στην Κοκκινοτριμιθιά. Τίτλος της “ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΣΥΡΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΟΤΡΙΜΙΘΙΑΣ: Ανθρώπινα δικαιώματα, υποδοχή και προστασία, Όχι προπαγάνδα και παραμύθιασμα!” και θα την βρείτε στο link: http://thetrim1.blogspot.com/2014/09/blog-post_27.html

Σταχυολογώ μια - δυο καίριες κουβέντες από το συγκεκριμένο άρθρο τού φίλου Trim:
«Το πιο απίστευτο είναι ότι μετά τα περί “λαθρομετανάστευσης” της πρώτης μέρας που είχα ασκήσει έντονη κριτική, τώρα συνεχίζει σβάρνα ο αυτοέπαινος! Πόσο θα συνεχίσει η προπαγάνδα από τα κανάλια: Συνεχώς μιλούν για εύσημα στη Κυπριακή Δημοκρατία και για ότι η Κύπρος είναι πανέτοιμη να διασώσει και να το παίξει χώρα με υποδομές, μηχανισμούς κτλ. Αυτό είναι τέτοιο παραμύθιασμα που δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει»...

Επίσης να σημειώσω ότι πολλοί από τους ναυαγούς είναι παλαιστίνιοι...

gregoris είπε...

βασικά το μόνο που πρόσφερε το κυπριακό κράτος ήταν οι δυνάμεις καταστολής. η διάσωση έγινε από ιδιωτικό πλοίο, οι υπηρεσίες γιατρών, ψυχολόγων, μεταφραστών κλπ ήταν από ΜΚΟ και οι λοιπές διαδικασίες από την υπηρεσία προσφύγων του ΟΗΕ.
δηλαδή η ΚΔ έβαλε τον αντι-τρομοκρατικό ουλαμό που τους "έπεισε" να κατεβούν την ΜΜΑΔ που τους "συνόδευσε" για να μπουν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης και άλλους αστυνομικούς και στρατιώτες ως φρουρούς....αυτά όπως έμαθα από άλλους αυτόπτες μάρτυρες...

ο ύποπτος είπε...

Χριστόφιες, Κατσουρίδιες, Κουκουμάδες και λοιποί. Μετά αναρωτιούντε γιατί ο κόσμος κάθεται στον καναπέ.

Όσο για τους ναυαγούς, τα μυαλά μας στα καγκελλα. Τι είχες γιάννη....

Ανώνυμος είπε...

Άνεφ ορίων και λοιποί ακελοαριστεροί.Αφού είστε τόσο φιλόσπλαχνοι και συμπονετικοί με τους μετανάστες, γιατί δεν βάλλετε που την πούγκα σας να φιλοξενήσετε τους μετανάστες σε ξενοδοχεία τζιαι σε επαύλεις; Η έστω, γιατί δεν αναλαμβάνει το φιλομετανασταυτικό σας κόμμα και οι εταιρείες του,να τους προσφέρει ομαλές και ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης; Να πληκτρολογά τζιαι να γράφει επιχρωματισμένες παρλαπίππες ξέρει ο καθένας!

Συναγερμικός Αποελίστας

Anef_Oriwn είπε...

Ύποπτε,

Ολοκλήρωσ’ την σκέψη ΣΟΥ και πες με σαφήνεια τι προσπαθείς να υπαινιχθείς, γιατί από μισόλογα εγώ δεν καταλαβαίνω. Κι ούτε έχω και τη διάθεση να ξεκινήσω να κάμνω υποθέσεις για το τί έχεις ΕΣΥ στο μυαλό ΣΟΥ όταν αναφέρεσαι σε «Χριστόφιες, Κατσουρίδιες, Κουκουμάδες» [γιατί ο πληθυντικός;], ή τι θες να πεις με την κουβέντα ΣΟΥ «Όσο για τους ναυαγούς, τα μυαλά μας στα καγκελλα. Τι είχες γιάννη....»

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε “Συναγερμικέ Αποελίστα”,

Πάλι καλά που αναγνωρίζεις [μέσα από τις εθνικιστικές μαλακίες που γράφεις πιο πάνω] ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι [οι ναυαγοί μετανάστες] δεν ζούσαν σε «ομαλές και ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης»

Anef_Oriwn είπε...

Στον πιο πάνω εμπαθή ρατσιστή Ανώνυμο “Συναγερμικό Αποελίστα”, θα αφιερώσουμε και το [σχετικό με τους μετανάστες ναυαγούς] άρθρο του Λεόντιου Φιλοθέου [μέλους της Ε.Ε. του ΑΚΕΛ Λευκωσίας-Κερύνειας] που δημοσιεύτηκε στην χτεσινή “Χαραυγή” στη σελ. 26 με τίτλο “Είναι ο ρατσισμός, ηλίθιε!”:

Μια γρήγορη ματιά στα διαδικτυακά σχόλια ήταν αρκετή.
Ρίξτε τους στη θάλασσα…
Στείλτε τους στην Ιταλία…
Μα θα τους πληρώσουμε τα καύσιμα του πλοίου να πάνε και Ιταλία;
Μα αν μείνουν εδώ θα πρέπει να τους ταΐζουμε…
Ιταλία καλύτερα που ξέρουν να βουλιάζουν και πλοία…
Ποιος θα τους ταΐζει; Λαθρομετανάστες…
Από ποιους; Από τους κατοίκους μιας χώρας με 200 χιλιάδες πρόσφυγες. Μιας χώρας που βίωσε τον πόλεμο και την προσφυγιά. Μιας χώρας που οι γονιοί μας έζησαν σε τσαντίρια.
Που έψαχναν μια γωνιά σε έδαφος των Βρετανικών Βάσεων για να κρυφτούν. Ένα δέντρο στα περβόλια για να μπουν από κάτω να γλιτώσουν τους βομβαρδισμούς. Ένα πλοίο να φύγουν. Μιας
χώρας που έστειλε χιλιάδες μετανάστες στις τέσσερις γωνιές της γης. Μιας χώρας που τώρα που μιλάμε, φεύγουν καθημερινά δεκάδες οικονομικοί μετανάστες για να βρουν μια δουλειά.
Και τι κάναμε; Το αυτονόητο. Σώσαμε 345 ανθρώπινες ζωές που κινδύνευαν από βέβαιο πνιγμό. Που διώχθηκαν από τα σπίτια τους. Που δεν επέλεξαν να μεταναστεύσουν, αλλά αναγκάστηκαν. Σώσαμε άντρες, γυναίκες, παιδιά και βρέφη σε μια βάρκα με 7 μποφόρ. Και μπράβο μας. Και μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία.
Κι αυτό από μόνο ήταν αρκετό για να ενεργοποιήσει ένα κύμα αντίδρασης αφού πριν ακόμα το πλοίο Filoxenia(!) φτάσει στο λιμάνι Λεμεσού τα ρατσιστικά σχόλια άρχισαν να δίνουν και να
παίρνουν. Στις πρώτες δε πληροφορίες ότι κάποιοι εξ αυτών δεν θέλουν να κατέβουν από το πλοίο, τα σχόλια έγιναν πλέον εμετικά. Να μην μας θέλουν ούτε οι μετανάστες. Σάμπως εγώ στη θέση τους θα κατέβαινα σε έναν τόπο που ψάχνει αποδιοπομπαίους τράγους για να τα φορτώσει όλα;
Πώς μπορείς αλήθεια να σπέρνεις με την πρώτη ευκαιρία τόσο μίσος και τόσο ρατσισμό; Και να καταλήγεις φυσικά πάντα με τη γνωστή δήλωση αυτοπροσδιορισμού: Μα εγώ δεν είμαι ρατσιστής. Σώπα! Άλλωστε ζούμε στη χώρα που ό,τι δηλώσεις είσαι.
Να κρύβεσαι πίσω από δήθεν πατριωτισμό και δήθεν αγάπη για τον τόπο σου για να επιτεθείς κατά των ξένων. Επειδή τάχα μας τρώνε το φαΐ και μας κλέβουν τις δουλειές. Ηλίθιες δικαιολογίες για να δικαιολογήσεις το μίσος. Ήταν το φύλο, τώρα η φυλή, αύριο ο σεξουαλικός προσανατολισμός και μετά;
Λυπάμαι που θα σου το χαλάσω, αλλά και είσαι ρατσιστής και φαίνεσαι. Και επικίνδυνος είσαι. Δεν είσαι αφελής. Δεν είσαι ένα ακόμα “καλό παιδί” που παρασύρθηκε. Διότι αυτός ακριβώς είναι ο ρατσισμός, ηλίθιε.
Δυστυχώς επτωχεύσαμεν…
Οικονομικά; Μπα, αυτό είναι το λιγότερο. Πάντως τα δις σίγουρα δεν τα έφαγαν οι μετανάστες. Δεν τα έκλεψαν οι ξένοι. Αλλά “δικοί μας” από την κορφή μέχρι τα νύχια. Και οι οποίοι
κυκλοφορούν ανάμεσά μας ελεύθεροι απολαμβάνοντας τα κλεμμένα και όχι κλεισμένοι σε στρατόπεδα μέχρι να απελαθούν στερούμενοι τα βασικότερα ανθρώπινα δικαιώματα.
Κάποτε υπήρξαμε λαός φιλόξενος. Λαός με περισσεύματα ανθρωπιάς. Αυτά είναι που τα χάσαμε όλα. Και τα χάσαμε, πριν χάσουμε και τα λεφτά που τόσο λατρέψαμε. Χάσαμε τον εαυτό μας. Και πτωχεύσαμε.

Υστερόγραφο
Να βιώνεις το φόβο. Να βιώνεις την απελπισία. Και πάνω από αυτά, να βιώνεις και το ρατσισμό. Να χάνεις τα πάντα και να σε αποκαλούν και λαθραίο.
Λαθραίο. Με ρίζα στα αρχαία ελληνικά το λαθ. Το λάθος δηλαδή. Λάθος οι άνθρωποι; Λάθος τα παιδιά; Το μόνο λαθραίο είναι η βλακεία. Το μόνο λαθραίο είναι κάθε ανοχή σε αυτά τα φαινόμενα. Διότι κάθε ανοχή είναι και συνενοχή.

ο ύποπτος είπε...

Άνεφ,
ο πληθυντικός αναφέρεται στην οικογενειοκρατία που καλά κρατεί αλλά επεκτείνεται ως μάστιγα. Σε μια εποχή που όλοι μας έπρεπε να είμαστε όχι διπλά προσεκτικοί αλλά καθημερινά με το όπλο “παρά πόδα”. Από ότι φαίνεται οι κακές συνήθειες δεν μπορούν να πεθάνουν. Πως συνδέεται αυτό με τους ναυαγούς; Μα, η ευκολία με την οποία οι γόνοι της Ακελικής εξουσίας έχουν στα μέσα (ακελικά) για να εκφράσουν την άποψη τους και συνάμα να αναδειχθούν και να πάρουν τη σειρά τους στην ιεραρχία. Ένα είδος βασιλικής αυλής. Δυστυχώς.

Όσο για τους μετανάστες, ναυαγοί είναι οι άνθρωποι. Πλήρωσαν για να τους πάνε κάπου και ναυάγησαν μισοπέλαγα. Ούτε καν θέλουν να μείνουν στον παράδεισο μας. Και εμείς αρχίσαμε τον καυγά αν είναι άνθρωποι ή όχι. Βλέπε πιο πάνω τα δεξιό απόβρασμα που πολύ πιθανό να τρώει από το μεροκάματο κάποιου μετανάστη. Θυμάται τη δημοκρατία και τα δικαιώματα μόνο όταν πρόκειται για τον εαυτό του.

Anef_Oriwn είπε...

Ύποπτε,

Σάμπου τζιαι “της κοντής της πούτσας τής φταίει και το μαλλί”!!!
Άμα τα παιδιά επώνυμων ΑΚΕΛικών δεν ασχοληθούν με την πολιτική ή/και δεν εμπλακούν ενεργώς στα του Κόμματος, τότε κατηγορούν τους γονείς τους ότι δεν τους στράτευσαν το Κόμμα. Από την άλλη άμα το κάμουν, τότε τους κατηγορείτε [και συνάμα και το Κόμμα] για «οικογενειοκρατία που καλά κρατεί αλλά επεκτείνεται ως μάστιγα»… Δεν κατάλαβα πού είδες τη μάστιγα, ή ποια είναι αυτή;
Δεν νομίζεις ότι αυτή η προσέγγιση ΣΟΥ έχει ξεκάθαρα ρατσιστική χροιά; Γιατί κρίνεις ανθρώπους [που πιθανόν να μην τους γνωρίζεις] από τ’ όνομα τους, δηλ. την οικογένεια τους, κι όχι τις ικανότητες και τις θέσεις τους; Και είσαι με την εντύπωση ότι «οι γόνοι της Ακελικής εξουσίας» μπορούν «να αναδειχθούν» χωρίς να έχουν τα προσόντα ή/και το μεράκι/πάθος με την πολιτική και την ιδεολογία της Αριστεράς;
Αλήθεια ποιοι «γόνοι της Ακελικής εξουσίας» είναι σήμερα μέλη του Πολιτικού Γραφείου του ΑΚΕΛ ή της Γραμματείας του Κόμματος;
Και παρεμπιπτόντως έστειλες ΕΣΥ κείμενο «στα μέσα (ακελικά)» και δεν ΣΟΥ το δημοσίευσαν;
Α, και όπως ΕΓΩ πρόσεξα «οι γόνοι της Ακελικής εξουσίας» δεν δημοσιεύουν τα άρθρα τους μόνο «στα μέσα (ακελικά) για να εκφράσουν την άποψη τους και συνάμα να αναδειχθούν», αλλά καις τα αστικά... Μήπως προωθούν κι αυτοί τη «μάστιγα της οικογενειοκρατίας» μέσα στο ΑΚΕΛ;
Πάντως να σημειώσω ότι από το ΑΚΕΛικό “κύκλωμα” της οικογενειοκρατίας ξέχασες [όλως παραδόξως] κάποιες άλλες παραδοσιακές ΑΚΕΛικές οικογένειες όπως τους Χριστοδουλίδηες, τους Μιχαηλίδηες, τους Φάντηες, τους Χρίστους κι άλλους...

Σε σχέση με τα όσα γράφεις για τους ναυαγούς μετανάστες ΔΕΝ διαφωνώ ΠΟΣΩΣ... Όμως ΕΓΩ δεν θεωρώ ότι έχουμε «παράδεισο» στην Κύπρο κι ούτε άρχισα KANENA «καυγά αν [οι μετανάστες] είναι άνθρωποι ή όχι»… Αυτό το κάνουν ΜΟΝΟ τα «δεξιά αποβράσματα», όπως λες κι ΕΣΥ...