Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Ανάρτηση 156/2013 [σε συνέχεια από την προηγούμενη, πολιτική, ΑΚΕΛική, κριτική, προβληματισμένη και εξ αναδημοσιεύσεως] – Ένα κείμενο με έγνοιες και προβληματισμούς του Βουλευτή του ΑΚΕΛ Γιώργου Γεωργίου για την κατάσταση στο Κόμμα…


Εισαγωγικά και σχολιογραφικά [πλην μακροσκελή]

Σε συνέχεια των όσων γράψαμε στην προηγούμενη ανάρτηση μας [την οποία θα βρείτε εδώ] για τις ιδεολογικοπολιτικές και οργανωτικές αδυναμίες και λάθη και προβλήματα εντός του Αριστερού [ΑΚΕΛικού] μας οίκου, που βγήκαν στην επιφάνεια με το Βρωμολαξιήτικο σκάνδαλο [με την ύποπτη αγοραπωλησία τουρκοκυπριακής γης], θα αναδημοσιεύσουμε σήμερα κι ένα, σχετικό με το θέμα κείμενο, του Γιώργου Γεωργίου, Βουλευτή του ΑΚΕΛ στη Λάρνακα. Το είδαμε [και το διαβάσαμε] στη σημερινή “Χαραυγή”, κι αφού διαπιστώσαμε πως αρκετά απ’ αυτά που γράφει και λαλεί ο Σύντροφος συνταυτίζονται με τις δικές ΜΑΣ απόψεις και θέσεις [όπως τις καταθέσαμε στην προηγούμενη ΜΑΣ ανάρτηση],  είπαμε να αναδημοσιεύουμε το άρθρο εδώ στο Blog ΜΑΣ. Οι τοποθετήσεις του Γιώργου Γεωργίου συμπληρώνουν και ενισχύουν σε μεγάλο βαθμό τα δικά μας λεγόμενα, πράγμα που δείχνει ότι εκεί στα ψηλά δώματα του Κόμματος υπάρχουν σοβαρότατοι προβληματισμοί για το πού πάμε και τι κάνουμε. 

Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Γεωργίου αποτελεί ένα από τα πιο μορφωμένα και τα πιο  μαχητικά μυαλά του Κόμματος, όμως θα διερωτηθούμε [καλοπροαίρετα] μια και είναι Βουλευτής Λάρνακας [και προφανώς και μέλος της Επαρχιακής Επιτροπής] πώς και δεν αντιλήφτηκε προηγουμένως τι τεκταινόταν εκεί [στην Επαρχιακή] και τους ερασιτεχνικούς και ατυχείς χειρισμούς της σε σχέση με το έμβασμα Λίλλη [στο Κόμμα] για τα χρέη της “Αλκής”.

Με την ευκαιρία αυτή να επαναλάβω τη θέση μου πως ΔΕΝ πιστεύω ότι υπάρχουν ανώτατα και μεσαία στελέχη του ΑΚΕΛ που να βαρύνονται με ποινικά αδικήματα σε σχέση με μίζες και λαδώματα, όπως πολλοί και διάφοροι ψιθυριστές συμπεριλαμβανόμενων και των δεξιών ΜουΜουΕ, αφήνουν ευρέως να κυκλοφορεί. [Και οι Λίλλης και Κιττής ΔΕΝ είναι ΑΚΕΛικοί, όπως γράφει κουτοπόνηρα και εξυπνακίστικα ο Θουκύς του Πολίτη σήμερα Κυριακή στα παραπολίτικα στη σελ. 12, αλλά και ούτε και ο Λιοτατής. Άντε ο πρώτος και ο τρίτος να ήταν, στα παιδικά τους χρόνια, ΕΔΟΝόπουλα]…

Αυτές τις μέρες και η “κουτσή Μαρία” [είτε εξ αριστερών, είτε εκ δεξιών προερχόμενη] κοκορεύεται ότι κατέχει εμπιστευτικές πληροφορίες που κάμνουν λόγο για σύλληψη του πρώην Υπουργού Εσωτερικών Νεοκλή Συλικιώτη. Χωρίς να αποκλείουμε ότι κι αυτό μπορεί να συμβεί [οι σημερινοί συγκυβερνώτες κάνουν το παν για να γελοιοποιήσουν και να αποδημήσουν περαιτέρω την Αριστερά], προφανώς κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ σύλληψης και λήψης κατάθεσης. Και ούτε και σημαίνει ότι όποιος έχει συλληφθεί ή έχει δώσει κατάθεση στην Αστυνομία είναι και ένοχος. Όμως κάποιοι λένε “κάλιο να σου βγει το μάτι παρά τ’ όνομα” και ίσως να ‘χουν και δίκιο.
Χτες η “Σημερινή” και η “Αλήθεια” σε ρεπορτάζ τους για το “σκάνδαλο” άφηναν να νοηθεί ότι επίκεινται συλλήψεις στελεχών της προηγούμενης κυβέρνησης. Από την άλλη ο “Φιλελεύθερος” ως πιο συγκρατημένος παίκτης στο αντιΑΚΕΛικό γήπεδο και πιο ρεαλιστικά κινούμενος (ξέρει ότι δεν πρόκειται να στοιχειοθετηθούν και να αποδειχτούν ποινικά αδικήματα σε βάρος ΑΚΕΛικών στελεχών απλώς γιατί δεν υπάρχουν!), άλλαξε εν μέρει ρότα. Στην ουσία έδωσε πάσα [στους κυβερνώντες] για διώξεις στελεχών της κυβέρνησης Χριστόφια για ρουσφέτι και ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις με το αζημίωτο για το Κόμμα. Ας πούμεν, να εκάμναν πρόταση στον τάδε ή στον δείνα επιχειρηματία ή/και οικονομικό παράγοντα όπως τού κανονίσουν τη δουλειά του νοούμενου ότι έκαμνε μια γενναιόδωρη οικονομική εισφορά στο Κόμμα. Λαλείς, Σύντροφε, να συνέβαιναν και τέτοια, [διερωτώμαι ΕΓΩ ο ρομαντικός];

Οι ευθύνες, λοιπόν, της ηγεσίας του Κόμματος είναι πρώτα και κύρια πολιτικές. Κι όπως γράφει και ο Γιώργος Γεωργίου «οι απαντήσεις της Αριστεράς πρέπει να είναι πολιτικές». Γι’ αυτό κι εκεί θα επικεντρωθούμε κι εμείς. Όμως το θέμα [και τα προβλήματα που ανεφύησαν με «το ηθικό ανάστημα του κόμματος»] είναι καθαρά εσωκομματικά. Αφορούν αποκλειστικά τον Οίκο μας. Κι είναι ΕΜΕΙΣ που θα υποληφθούμε του θέματος και που θα το χειριστούμε. Και ΔΕΝ ανεχόμαστε ΚΑΝΕΝΑ Χάσικο [ούτε και Χασιμιό] να ΜΑΣ κάμνει από καθέδρας μαθήματα για «κάθαρση» εντός του ΑΚΕΛ, [ας δουν πού πρόσκεινται πολιτικά οι μέχρι τώρα συλληφθέντες για το σκάνδαλο με την πώληση της τουρκοκυπριακής περιουσίας στη Δρομολαξιά], αλλά ούτε και την “Αλήθεια” [του πεθερού του Χάσικου] να δίνει συμβουλές στο ΑΚΕΛ [σε χτεσινό κύριο άρθρο της] για το πώς πρέπει να λειτουργεί! Άτε ρε, ασισχτίρ!
Τα δάκρια τους για το ΑΚΕΛ είναι κροκοδείλια και οι έγνοια τους για το Κόμμα έμπλεα υποκρισίας. Τούτο έλειψε να πιστέψουμε ότι νοιάζονται για το ΑΚΕΛ και αν θα ξεπεράσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα του. Κι όπως περίπου είπε κάποτε και ο Αντρέας Ζιαρτίδης, εκ των πρωτεργατών της πολιτικής της «κοινωνικής συναίνεσης» και της ευρωκομουνιστικής σκέψης μέσα στο ΑΚΕΛ [στην ομιλία του σ’ εκείνο το κομβικό 16ο Συνέδριο του Κόμματος τον Νοέμβρη του 1986], «ο δεξιός Τύπος και οι πολιτικοί της Δεξιάς όταν μας επικρίνουν για τα λάθη και τις αδυναμίες μας, σαφώς και δεν κάνουν για να βελτιωθούμε. Μήπως όμως τους δίνουμε κι εμείς την αφορμή μ’ αυτά τα λάθη και τις παραλείψεις μας;»

Κλείνω τα εισαγωγικά μου σχόλια αναφέροντας ότι το άρθρο του Γιώργου Γεωργίου το είδα και στον σημερινό “Πολίτη”, όπου η συντάκτρια του Κατερίνα Ζορμπά [μια από τις πιο “αντικειμενικές” πέννες που απόμειναν στην εφημερίδα] το αξιοποίησε για να γράψει ένα, κατά τη γνώμη μου, καλό ρεπορτάζ για την κρίση στο Κόμμα [όχι όπως εκείνα τα προβοκατόρικα του Χρίστου Γεωργίου]. Επίσης το εντόπισα και στο διαδίκτυο στο “Παιδεία newsTο σχολίασαν όμως και στη σημερινή “Αλήθεια”  μ’ ειρωνικά παραπολιτικά σχόλια στον λεγόμενο “Κήπο της Εδέμ”…   

******************************
Και πάμε στο κείμενο του Συντρόφου…
Ένα κείμενο εξαιρετικό αισιόδοξο και επί της ουσίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα το ΑΚΕΛ, καθόλου μεμψίμοιρο και ούτε μηδενιστικό, αλλά αντιθέτως γεμάτο από ατόφιους και γνήσιους αριστερούς προβληματισμούς και έγνοιες για την αριστερή πορεία του Κόμματος. Άπτεται μάλιστα και του καίριου ερωτήματος  “Πώς να διαφυλάξουμε την Αριστερή φυσιογνωμία του Κόμματος”

*************************************
Για μια ΑΡΙΣΤΕΡΑ του ήθους και της ευθύνης
[του Γιώργου Τ. Γεωργίου, Φιλόλογου και Βουλευτή του ΑΚΕΛ στη Λάρνακα, email:odysseas1@cytanet.com.cy, “Χαραυγή” Κυριακή 25/9/2013, σελ. 11] 

{Οι επιχρωματώσεις και υπογραμμίσεις είναι δικές μου}…

Ας το ομολογήσουμε. Η Αριστερά που ονειρευτήκαμε και γι’ αυτή στρατευτήκαμε στα πολιτικά πράγματα δεν είναι αυτή  που μας εμφανίζουν σήμερα οι δήθεν άσπιλοι και αμόλυντοι επιτιμητές της. Είναι όμως αυτή η Αριστερά ή μπήκαμε τελικά στο λούκι να την κρίνουμε και να την καταδικάζουμε έχοντας υπόψη το ανάστροφο είδωλό της; Είχε τα λάθη και τις αδυναμίες της,  ατύχησε, όμως, κυβερνώντας  απάνω στην πιο βαθιά κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. [Ερώτημα ΕΜΟΥ το Ιστολόγου: Δηλαδή, για να καταλάβω Σύντροφε, αν δεν ήταν η κρίση, δεν θα είχαμε ιδεολογική πολιτική και οργανωτική χαλάρωση;] Υπήρξε ο ιδανικός αποδιοπομπαίος τράγος και της φορτώθηκαν διαχρονικές αδυναμίες ενός σάπιου πολιτικού, κοινωνικού και οικονομικού κατεστημένου που λυμαινόταν τον τόπο από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Η αμαρτωλή δεξιά, βεβαρημένη με τις ασήκωτες τύψεις του ‘74, υποβοηθούμενη και από άλλους, μέσα από παροξυσμούς και πολιτικές βαρβαρότητες, παίρνει τη ρεβάνς. “Εξαγνίζεται” από τις αμαρτίες της, συγκαλύπτει, αν δεν συμμετέχει, στο δεύτερο μεγαλύτερο έγκλημα σε βάρος του λαού μας, το τραπεζικό σκάνδαλο – δικοί της άνθρωποι τα έκαναν σχεδόν όλα- και μέσα από το Μνημόνιο εφαρμόζει τις διαχρονικές πολιτικές και ιδεολογικές της επιλογές. Κι ας καμώνεται την κλαίουσα Μαγδαληνή…

Αυτά είναι γνωστά πράγματα για τους ελαχίστως παροικούντες την Ιερουσαλήμ.  Όμως, και γι’ αυτά τα αυτονόητα, η Αριστερά δυσκολεύεται να πείσει ακόμη και μέρος του παραδοσιακού πολιτικού της ακροατηρίου. Μπρος στον αμείλικτο στόχο της Δεξιάς και της Κυβέρνησης Αναστασιάδη  να την εξουθενώσουν πλήρως, να την αποδομήσουν, απαξιώνοντας την ίδια και τα στελέχη της,  και να τη θέσουν εκτός πολιτικής κονίστρας, οι αντιδράσεις της είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, μη πειστικές και επαρκείς. Καθόλου δεν υποτιμώ την επικοινωνιακή υπεροπλία του αντιπάλου ούτε και το δυσχερές πολιτικό κλίμα σε βάρος του ΑΚΕΛ.  Ας μην ξεγελιόμαστε όμως. Αυτά δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν ικανές προϋποθέσεις για την επιτυχή έκβαση του σκοτεινού σχεδιασμού σε βάρος της Αριστεράς. Εσωγενείς αδυναμίες της ίδιας διευκόλυναν την όλη προσπάθεια… Οργανωτική χαλάρωση, παραγοντισμός, ελλιπής ιδεολογική  και πολιτική αρματωσιά έδωσαν πρόσφορο έδαφος. Δημιούργησαν ρωγμές στα διαχρονικά τείχη – κατοχυρωμένα  χαρακτηριστικά της Αριστεράς μέσα στην κοινωνία: εντιμότητα των στελεχών της, ανιδιοτέλεια, κοινωνική ευαισθησία, πνεύμα συλλογικότητας, διαφάνεια.

Η σιωπή δεν είναι πάντοτε χρυσός… Ειδικά όταν διακυβεύονται πολλά. Αναμφισβήτητα, το κύρος και το ηθικό ανάστημα της Αριστεράς έχει τρωθεί το τελευταίο διάστημα από τις διάφορες αποκαλύψεις για διερευνούμενα σκάνδαλα και απ’ όσα επιτηδείως διαδίδονται στους σκοτεινούς διαδρόμους. Εμείς θα αναμένουμε την πλήρη διερεύνηση όλων των ζητημάτων. Όλα πρέπει να βγουν στο φως. Όποιο και ό,τι και να αφορούν. Η αντιμετώπιση, όμως, αυτής της καταιγίδας δεν μπορεί να εξαντλείται στις όποιες  νομικές διαδικασίες. Οι απαντήσεις της Αριστεράς πρέπει να είναι πολιτικές.

 Το ΑΚΕΛ και ο περήφανος κόσμος του δεν είναι αυτό που του αποδίδουν. Εμείς “λαμόγια” δεν έχουμε. Ο τόπος είναι μικρός και όλοι ξέρουν καλά σε ποιους πολιτικούς χώρους καρποφορούν τέτοια φαινόμενα. Αν, παρελπίδα, εμφιλοχώρησαν και σ’ εμάς, έχουμε και τον τρόπο και τη θέληση να τους αποδιώξουμε ως ξένα, καρκινοφόρα, σώματα. Γιατί μπορούμε και πρέπει να επιστρέψουμε στις μόνιμα ρέουσες, καθάριες, ζωοδότρες  πηγές μας: στον καφενέ της Λεμεσού και στο κατώγι της Σκαρίνου, στην Κόρντοβα του Πάπη και στο Μαυροβούνι, στον Μένοικο και στον Ντερβίς, στους Παπαλάζαρους και στον Πουμπουρή …

Αυτή είναι η Αριστερά, η πραγματική, η τίμια, του ήθους και της ευθύνης. Αυτή χρειάζεται ο λαός, μοναδικό ανάχωμα στη βάρβαρη επέλαση ντόπιων και ξένων τροϊκανών. Και θα του την ξαναδώσουμε, νάναι σίγουρος, με γενναίες και ρηξικέλευθες αποφάσεις… Εξάλλου  αυτός είναι  επιτακτικός, λυτρωτικός, σωτήριος μονόδρομος…     

*****************************
[Ακόμα] ένα [συντομο] σχόλιο ΕΜΟΥ του Ιστολόγου

Ο αιρετικός [φιλελεύθερος] “συναγερμικός” Χρήστος Πουργουρίδης σε δηλώσεις του στον σημερινό “Πολίτη” λέει πως «μόνο με τον θάνατο του σημερινού πολιτικού συστήματος και τη δημιουργία ενός καινούργιου μπορεί να λυθεί το πρόβλημα» [με τις μίζες, τα λαδώματα και τις κομματική διαφθορά]… Ο κος Πουργουρίδης ως γνήσιος αστός πολιτικός αδυνατεί να δει την άμεση διασύνδεση και αλληλοεπίδραση του αστικού πολιτικού συστήματος με την καπιταλιστική οικονομική του βάση. Αδυνατεί να αναληφτεί ότι είναι ο ίδιος ο καπιταλισμός μέσα από τις κερδοσκοπικές χρηματικές συναλλαγές που δημιουργεί τη διαφθορά κι ότι όλ’ αυτά τα σαθρά που παρατηρούμε σήμερα πηγάζουν από την ίδια τη φύση του καπιταλισμού. Διαφορετικά θα μπορούσαμε βάσιμα να πούμε ότι ο Πουργουρίδης είναι κρυπτοκομμουνιστής!

Anef_Oriwn
[προβληματισμένος Αριστερός]
Κυριακή 29/9/2013

10 σχόλια:

stelios papalangi είπε...

Ειλικρινά εύχομαι, ο γεωργίου όσα έγραψε να τα εννοεί τζαι να έβρει τζι άλλους συμπαραστάτες... όσο δύσκολο τζαι να ναι - αν θεωρήσουμε ότι το άρθρο της κ. ζορμπά έσσιει κάποια βάση.

Θα φανεί στο αποτέλεσμα...

Disdaimona είπε...

Μα εγω εν θωρώ βασικές διαφορές στη φιλοσοφία του Γεωργίου και του Πουργουρίδη δαμε...

όταν ο Γεωργίου μιλά για πολιτικη απάντηση και η πολιτική απάντηση είναι: "εντιμότητα των στελεχών της, ανιδιοτέλεια, κοινωνική ευαισθησία, πνεύμα συλλογικότητας, διαφάνεια"...εσύ βλέπεις πουθενά διασύνδεση του πολιτικού συστήματος με τον καπιταλισμό;..τα πολιτικά κόμματα ειναι κομματι του πολιτικού συστηματος...

τί εν τουτες οι φιλολογίες; Και πως θα καθαρίσεις τον οικο σου; με ερευνητικές; ειμαστεν τίποτε τζαι μεις Πικήδες στο τέλος;...


εν εδιακρινα εγώ διαθεση πολιτικής αυτοκριτικής σε αυτο το κείμενο, μόνο διάθεση "εκαμαμεν λαθος που αφησαμεν ακαταλληλο κόσμο να ανακατωθει μαζι μας"...για ακαταλληλες πολιτικές δεν ειδα τίποτε...

τζαι πως θα καθαρίσεις τον οικο σου, αφου οι ακαταλληλοι ήταν της δικής σου πολιτικής; τζαι τί σχεση έσιει αν ο Λιλλης εν ακελικός ή όχι; Εναν ερωτημα παραπανω...τί γυρευκει ενας μη ακελικός να εν προεδρος ενος αριστερου σωματειου;;....επειδη ηταν εκατομμυριούχος εγινεν προεδρος; τζαι τωρα νιπτουμε τα χειρας μας πως "εννε δικος μας"; ...ηταν δικο μας το σωματειο που του εκαμαμεν δωρο όμως για τα ευρωπουλλάκια.

ποια εν η φιλοσοφία δαμε; η αποποίηση ευθυνών μήπως;

Aceras Anthropophorum είπε...

έτσι είναι. άμαν μπλέκεις με το χρήμαν, πρέπει να είσαι διαθέσιμον να δέχεσαι μαθήματα ηθηκής που τον κάθε απαταιωνίσκον. Ο σοσιαλισμός επάττησεν από την σχέσην που είχαν οι αθρώποι με το χρήμαν τζιαι με την ισχύν.

Anef_Oriwn είπε...

Steliε Papalangi,

Στο άρθρο της η Κατερίνα Ζορμπά προσπαθεί να κάμει μια ισορροπημένη παρουσίαση των καταστάσεων εντός του ΑΚΕΛ. Όμως περιέχει κάποια σημεία [«αλήθειες» - λάθη, όπως τις ονομάζει] που θα επιδιώξω κάποια στιγμή να σχολιάσω…

************************
Disdaimona,

Ο Γιώργος Γεωργίου πριν μιλήσει για «εντιμότητα των στελεχών […], ανιδιοτέλεια, κοινωνική ευαισθησία, πνεύμα συλλογικότητας, διαφάνεια», έκανε λόγο για
«οργανωτική χαλάρωση, παραγοντισμό, ελλιπή ιδεολογική και πολιτική αρματωσιά [που] έδωσαν πρόσφορο έδαφος», που δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για τα πιο πάνω… Εκτός κι αν ως Κομμουνίστρια θεωρείς ως δεοντολογικά και καταστατικά ορθό ένα επώνυμο στέλεχος του Κόμματος να μιλήσει δημοσία και συγκεκριμένα κι αναλυτικά για αλλαγή πολιτικών, όταν δεν υπάρχει σε εξέλιξη κάποιος θεσμοθετημένος διάλογος… [ΕΓΩ μια και γράφω ανώνυμα, κατάθεσα συγκεκριμένες απόψεις στην προηγούμενη ανάρτηση μου και θα το συνεχίσω λίαν συντόμως και σε νέα ανάρτηση μου]…

Anef_Oriwn είπε...

Aceras,

Post-άραμε στα σχόλια ΜΑΣ και οι δύο στο ίδιο λεπτό, στις 9:39 [ΕΣΥ κάποια δευτερόλεπτα νωρίτερα]!
Το σημαντικό εδώ είναι να δούμε γιατί το χρήμα ως “αξία” αναγνώρισης κυριάρχησε και στον χώρο της Αριστεράς…

Disdaimona είπε...

Ξέρεις το συνθημα: Καταδικάζουμε τη βία απ΄όπου κι αν προέρχεται; Ξερεις το, τζαι σίουρα ξέρεις τζαι την αναλύση του, ποιός το σερβίρει και γιατί.

Το "καταδικάζω τις μίζες απ΄όπου κι αν προέρχονται" είναι μια ακριβής παραλλαγή του πιο πάνω συνθήματος. Και ειναι το νέο μας σύνθημα...

Μιλά για τα οργανωτικά, τον παραγοντισμό, την ελλειπή ιδεολογική αρματωσιά...αυτά εν ήταν ιδιοτροπίες κανενός μηχανισμού, ηταν η μεθοδος να περάσει μια συγκεκριμενη πολιτική. Και ειναι μια μέθοδος τουλαχιστον 20 χρόνων, για να μιλησω για την προσωπική μου εμπειρια και να μην κρινω εποχες που δεν εζησα.

Άμπα τζαι εξακολουθεί να είναι ίδια η μέθοδος στην ουσία...διότι πίσω από το άρθρο του Γεωργίου εγώ σαν να ακούω κάτι φωνές να μου φωνάζουν πάλε: στηρίξετε την αριστερά για να στηρίξουμεν τον τόπο ενάντια στην νεοφιλελευθερη δεξια, τον Χάσικο κ.λ.π.

Στηρίξετε μας να συνεχίσουμε να καμνουμε για άλλα 20 χρόνια ότι εκαμναμεν μεχρι σήμερα.

Όταν εκλεγηκεν ο νεος επαρχιακος της Λεμεσου δηλαδη σχεδον προχτες - ειδα κατι παιθκια, μορφωμένα, μια χαρά παιθκια, άξια να είναι αριστεροι, που εφκαιναν τζαι ελαλουσαν πως ο Γεωργίου της Λεμεσού ειναι ένα αξιο προτυπο της νεολαιας μας σημερα...αναθεμαν αν το επιστεφκεν τζεινος που το ελαλεν...πως θα το σασεις τουντο κομμα, αμα προχτες έκαμες επαρχιακες τζαι εβαλες όσους είναι αυτον που θελεις να σασεις;

Τζαι στην τελική, ο κόσμος τί φταίει; Τίποτε δεν φταιει ο κόσμος, τουλαχιστον ενα μεγαλο μερος του.

Τζεινοι που απολογουνται εν τζεινοι που τα εκαμασιν. Εννεν αρκετες οι απολογηες, διοτι ο κοσμος της κυπρου αξιζει κάτι καλύτερο!!! Διότι η Κυπρος ήσιεν καποτε ενα αριστερο κινημα που ήταν το στολίδι της Μεσογείου...όι έτσι χάλιν!!!




Ανώνυμος είπε...

επεσεν λλιος μαζοχισμος της συγκυριας νομιζω..:)

για να μεν μπλεκουμεν τζαι τα γεγονοτα με τις επιθυμιες, εν καλα να αθθυμουμαστεν τα δεδομενα: εγινε μια ιδιωτικη συμφωνια οπου ο λιοτατης εχρησιμοποιησεν τον τ/κ για να πιασει μεριδιο/μιζες - οπως επαραδεχτηκεν στις καταθεσεις του μονος του πριν αρχισει το κολπο του θεαματος ο γαμπρος του κουλερμου. Χωρις συγκαλυψη που τον λιοτατη τζαι υστερα που τον λιλλη ο κ. μουσταφα εν θα επουλαν το χωραφι.
οξα θελετε να πειτε οτι ηταν να του δωκουν το ποσο;
πελλαρες..το πιο αστειο της υποθεσης εν ποσο αγαπησαν τον κ. μουσταφα οσοι εν εθελαν να πιασει ουτε σεντ - οσοι δηλαδη εθελαν να πουλησουν τζηνοι τα χωραφκια τους στο ταμειο των εργαζομενων της συτα..
απλα ελυσσαξεν ο χασικος τζαι ο πεθερος του εχασεν την ευκαιρια να καμει τζηνος το κολπο με τις επιρροες για να πουλησε το δικο του χωραφι..
τελικα το ταμειο των εργαζομενων επιασεν ενα χωραφι με κτιριο που αξιζει τα λεφτα του, ο μουσταφα επιασεν κατι -οϊ οσα εμπορεν- αλλα αν εσιει κανενα που νομιζει οτι θα τον αφηναν να το πουλησει ζει σε αλλην χωρα..
με ετσι πλαισιο υπαρχουν δυο θεματα- το θεαμα που κατασκευαζει ο χασικος τζαι πως τον ανεχεται η κοινωνια 14 χρονια μετα το χρηματιστηριο,
τζαι γιατι η αριστερα συνεργαζεται τζαι με τυπους οπως την λιλλη..
ναι αλλα να αθθυμησω οτι μεχρι πριν λλιον τζαιρον εισιεν κοσμο που εθεωρεν τον χασικο σαν ατομο με τον οποιο εμπορεν να συνεργαστει..
οποτε εν τζαι το τελος μιας αθωοτητας..:)

ο χασικος απλα καμνει οτι μπορει να κατασκευαζει θεαματα για να εξυπηρετει..
τζαι οποιος συνεργαζεται μαζι του,
κουβαλα πκιον ευθυνη..

που τζιαμαι τζαι τζει μερικες γενικες σκεψεις για τον κοσμος στονμ οποιο ειμαστεν περα που το τι θα θελαμεν/θελατε να ειναι ενα κομμα..:)

1. το ακελ εν ενα ιστορικο κομμα..ουτε καλλιτερο ουτε σιηροτερο που πριν..αποκαλυψη λαθους; εν επρεπε το 2003 να καμει μια ερευνα για τα σκανδαλα της 10ετιας κληριδη;
μπορει..
αλλα ο δρομος εν μπροστα..τωρα ξερουν..:)
αλλα εν γινεται να θεωρειται οτι καποτε το ακελ ηταν ιδανικο οταν εισιεν την ιδια γραμμη της ενοτητας τζαι της κατανοησης κλπ - γιατι ετσι ηταν το ακελ μετα το 49..τζαι τουτη ηταν η γραμμη που επροωθαν τζαι μια μεριδα της ηγεσιας που εκτοπιστηκε το 49..
οποτε αντι αναζητηση φοβερων λαθων [φανταζομαι τουτα γινοταν συνηθως ετσι τζαι αλλοιως, ποσο μαλλον σημερα]
ισως να εν τζαιρος να ετοιμαστουν τζαι τα επομενα βηματα για επιτηρηση των ρουσφετιων που γινονται τζαι θα γινουν σαν κολπο των ιδιωτικοποιησεων..
διοτι τουτον εν το θεμα..
τζαι για να μεν νομιζετε οτι εν μονο κυπριακο το συνδρομο, εθκιεβαζα προχτες οτι το κολπο να κατηγορας καποιους για να προωθησεις ιδιωτικοποιησεις τζαι ρουσφετι εν επαγγελμα τζαι στην ελλαδα..ετσι εφααν την αγροτικη τραπεζα..

2. το οτι εμφανιστηκαν συμπτωματα οπως τον λιλλη, εν αναμενομενο ..αφου η μαππα εγινε εμπορευμα, αφου οι οπαδοι θελουν "επιτυχιες"..
εν συμπτωμα νομιζω..
που ναι πρεπει να ελεχθει, αλλα πρεπει να θωρει καποιος τζαι το πλαισιο..
αθθυμουμαι μιαν κουβεντα με ενα ακελικο πριν λλιον τζαιρον..εν του αρεσκεν η εντιμοτητα του αντρου, η ηθικη πτερυγα οπως την λαλω, γιατι οπως μου ειπεν
"πρεπει να τους πολεμουμεν με λερες οπως εν τζηνοι"..
εν εσυφωνησαμεν, αλλα οπως τζαι να το καμεις, η επιθεση εν απλα θεαμα εποχης..εξεκινησαν με τον χριστοφια, εν τους εφκηκεν τζαι γυρευκουν να μεταφερουν το ζητημα αλλου ..οπου βολευκει..

Ανώνυμος είπε...

3. εν καλα που γινεται η συζητηση..αλλα εν τζαι αστειο να ασχολειται κανενας με την φυλλαδα του χασικου..
ετσι τζαι αλλοιως οπως παει, εν σαν να καμνει εκστρατεια εναντια στην λυση που θα θελει να επιβαλει ο μαστρος του - η οι πρεσβειες..προκαλει που μονο του το ονομα "χασικος" πκιον ενα ειδος...ατε να μεν πως την λεξη..
keep walking..:)
το ρουσφετι που θελει να κατηγορει αλλους για τον ευατο του..

4. ενας χωρος οπως η κυπριακη αριστερα εν μπορει να εν ομοιογενης..
καλα στεκεται ομως ιστορικα..
οσο για την καταρτιση των μελων..εν ηξερω, εν ειμαι ακελικος για να ξερω ινταλως ηταν τζαι ινταλως ενι.φανταζομαι εν απλα απεικονιση της κοινωνιας..λ.χ εν τζαι φανταζομαι να ηταν πιο θκιεβασμενοι πριν..ισως πιο στρατευμενοι..αλλα οπως λαλεις ανευ ο ζαιρτιδης ηταν κοντρα ρεφορμιστης..κατα τα αλλα καλος κυριος..:)
αλλα ο δησυ παντα ετσι εν επισης..
τζαι μετα τον βασιλειου εν εκαμεν τζηνο το σοου για τις εκδοσεις - σκανδαλα πε τζαι καλα..κλπ;
γιατι να μεν αναμενουμε πκιον που την αριστερα να πληρωσει σε ειδος την δεξια;..:)
η δεξια γενικα προσπαθει να κατασκευασει κλιμα για να συγκαλυψει οσα καμνει..
λ.χ. τωρα ο αναστασιαδης προσπαθει να πεισει οτι η τετραμερης ενεν τετραμερης..

ειμαι περιεργος να δω σε ποιον επιπεδο αθλιοτητας θα φτασουν που την μιαν [τζαι ενεν μονο οι εμπλεκομενοι οπως ο χασικος τζαι το τσιρκο των μμε αλλα τζαι οι ανακριτες του ιωνα - τοσο τζαιρο συλληψεις εν εκαμναν για τα σκανδαλα των τραπεζων, ξαφνικα εχουν τες τοσο ευκολες τζαι ανακοινωνουν τες με φτιαχτα πρωτοσελιδα] τζαι που την αλλη, ποιοι εν να βαλουν αντροσιην σε τουτην την γελοια ιστορια..
αποραν λ.χ. ο νεος γενικος εισαγγελεας ποθεν διαρρεουν στις εφημεριδες φημες..
αν το εβρεις..
ε ατε να δουμεν..

κατα τα αλλα ελπιζω ο κιττης να μεν εν χεσης οπως τον λιλλη, που εμετατραπηκεν σε λιοτατη [πε οτι σου πουν για να παει παρακατω η
πιεση η ενας θεαματικος χαφιεδισμος οπως λαλουν τζαι οι καλαμαραες]τζαι να στησει ποϊν..
να φερει τον κουλερμο μαρτυρα στην δικη [αν γινει οπως γινει] για να δουμεν τον κ. ιχθυοτροφειον να μας εξηγα γιατι το δικο του χωραφι τζαι οι δικες του μιζες [ετσι τζαι αλλοιως αν εν αληθκεια ο μηχανισμος που αναφερτηκεν ο λιλλης, τοτε μπορει να εν ο κουλερμος που τον εδοκιμασεν πρωτος] ηταν να εν καλλιτερες..

οποτε καθως το ακελ προσπαθει να γινει πιο "αγνο" [εσιει ενα τονο χριστιανοσυνης το θεμα, αλλα τελος παντως καποιοι πρεπει να εν τζαι νακκον ηθικοι αμα το σκεφτεις λλιον - αν πιασεις τους αλλους..]
ισως να εν καλα ομαδες αριστερων πολιτων να αρκεψουν να κινουν αγωγες σε υπουργους για παραβιαση νομων..τζαι να δουμε τζαι το θεμα με το ρουσφετι..τζαι αλλα..:)
τζαι αν τα κυπριακα δικαστηρια εν τραβουν, να το παιξουν τζαι ευρωπη..:)

λαλειτε η κυπριακη αριστερα να φυει που το "αγαπατε αλήλους" τζαι να παει πισω στο "οφθαλμον αντι οφθαλμου";

η ιστορια μπορει να φκει της δεξιας "μας" οπως το κουρεμα που εθελαν να το επιβαλουν σε ουλλους για το χατηρι των τραπεζων, τζαι τελικα η ευρωπη "τους" εστειλε τους την μαππα πισω..:)

ατε ειπαμεν καμοποσα..
να δουμεν αν εσιει τζαι νουσιμους στο κολπο ποτζει η αν θα συνεχισουν τον σεναριο της χουανας που ηταν τελικα imitation..
π.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Π. [Πι με τελείαν] ,

Σ’ ευχαριστώ για την παρέμβαση ΣΟΥ˙ ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και αναλυτική, όμως επέτρεψε μου μερικά σχόλια:

1. Γράφεις: «τελικα το ταμειο των εργαζομενων επιασεν ενα χωραφι με κτιριο που αξιζει τα λεφτα του…» --- Αυτό είναι μια σημαντική παράμετρος την οποία οι Χάσικοι και λοιποί σκανδαλοκυνηγοί [«το τσιρκο των μμε αλλα τζαι οι ανακριτες του ιωνα»] σκοπίμως κάνουν γαργάρα και ποιούνται τις πάπιες. Αν και στην ουσία η αγορά της τουρκοκυπριακής γης από τον Λίλλη και η επένδυση του Ταμείου Συντάξεων της CYTA συνδέονται άμεσα [το πρώτο αποτέλεσε προϋπόθεση για το δεύτερο], εντούτοις την ίδια ώρα θεωρώ τις δύο πράξεις ως ανεξάρτητες. Υπάρχει κάποια μελέτη που να λέει ότι το Ταμείο Συντάξεων της CYTA έχει ζημιώσει; Πέραν τούτου σήμερα διάβασα και το άλλο κουφό που είπε χτες ο Χάσικος. Να διερωτάται δηλαδίς, «πότε τα χρήματα αυτά θα επιστραφούν στο μόνο νόμιμο ιδιοκτήτη τους που είναι το Ταμείο Συντάξεων των υπαλλήλων της ΑΤΗΚ». Μα καλά ή όλη συμφωνία για την επένδυση του Ταμείου Συντάξεων έχει ακυρωθεί. Κι αν ξεκινήσουν να επιστρέφονται λεφτά στο Ταμείο σε ποιον θα ανήκει πλέον το έργο που υλοποιείται στην πρώην τουρκοκυπριακή γη;

2. Το ΑΚΕΛ του 1949 είναι πολύ διαφορετικό από το σημερινό, πρώτα και κύρια γιατί οι καιροί και οι πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες είναι διαφορετικοί/διαφορετικές... Όμως το “οφθαλμον αντι οφθαλμου”, διαχρονικά θα εμπεριέχει μια νότα ταξική σε αντίθεση με το “αγαπατε αλήλους”, που παραπέμπει σε ενότητες κι άλλα πράσιν’ άλογα!

3. Το ότι εν «κολπο να κατηγορας καποιους για να προωθησεις ιδιωτικοποιησεις τζαι ρουσφετι», ξέρουμεν το… Η προσπάθεια είναι να κάμουν τον κόσμο να δεχτεί πιο εύκολα τις ιδιωτικοποιήσεις γενικώς των Ημικρατικών για να μεν υπάρχει [δήθεν] διαφθορά [μίζες και λαδώματα]… Όμως ΔΕΝ είν’ αυτό που θέλουμε να προβάλουμε και να συζητήσουμε εδώ… Και ούτε επιδιώκουμε να δώσουμε «ενα τονο χριστιανοσυνης στο θεμα»«το οτι εμφανιστηκαν συμπτωματα οπως τον λιλλη, εν αναμενομενο», γιατί αυτά φέρνει η σήψη του καπιταλισμού. Όπως πολλάκις έχω πει η διαφθορά αποτελεί εγγενές χαρακτηριστικό του καπιταλιστικού συστήματος. Και το ΑΚΕΛ δεν ήταν έτοιμο [πολιτικά και ιδεολογικά] να αντιμετωπίσει τέτοια «συμπτώματα» και φαινόμενα και να αντιπαρατεθεί μ’ αυτά… Κι αυτή η ανετοιμότητα [και διστακτικότητα και ίσως και ανοχή προς «συμπτώματα» τύπου Λίλλη] οφείλεται [πέραν από τους λόγους που ήδη αναφέραμε] και στο γεγονός ότι να «η κυπριακη αριστερα εν μπορει να εν ομοιογενης..» αλλά κυρίως γιατί αποτελεί «απλα απεικονιση [ΚΑΙ] της κοινωνιας..» Θα μπορούσε να ήταν διαφορετική; Δηλαδή πιο ηθική, όχι χριστιανικά αλλά πολιτικά; Ειλικρινά ΔΕΝ ξέρω… Ή μάλλον έχω κάποιες απόψεις του τύπου ναι μεν αλλά που καταλήγουν αδιέξοδες… Για μια πιο ριζοσπαστική και ρηξικέλευθη πορεία δεν απαιτείται και μια παρόμοιας ποιότητας και γνωρισμάτων ηγεσία… Αλλά δεν είναι και η ηγεσία απεικονιση της κοινωνιας..»;

Anef_Oriwn είπε...

Disdaimona,

Με την παρέμβαση ΣΟΥ και τα σχόλια ΣΟΥ [περί «μεθοδου [από το ΑΚΕΛ] να περάσει μια συγκεκριμενη πολιτική»], μού δίνει την ευκαιρία να επαναλάβω για πολλοστή φορά την ουσιώδη διαφορά που χαρακτηρίζει τις προσεγγίσεις των ΔΥΟ ΜΑΣ…
1. Κατ’ αρχάς πιο πάνω σε ρώτησα κάτι [που κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό και ουσιαστικό για τις αριστερές εσωκομματικές διαδικασίες], αλλά απέφυγες επιμελώς να τοποθετηθείς. Διερωτήθηκα κατά πόσο «θεωρείς δεοντολογικά και καταστατικά ορθό ένα επώνυμο στέλεχος του Κόμματος να μιλά δημοσία [με συγκεκριμένο κι αναλυτικό τρόπο] για αλλαγή πολιτικών, όταν δεν υπάρχει σε εξέλιξη κάποιος θεσμοθετημένος [καταστατικά] διάλογος»

2. Απ’ εκεί και πέρα επαναλαμβάνω ότι,
- οι όποιες απατεωνιές και κομπίνες κάποιων επιχειρηματιών με ΑΚΕΛικές καταβολές συντηρητισμός του ΑΚΕΛ,
- οι όποιες μορφές αστικοποίησης που παρατηρούνται στο Κόμμα, και
- η απομάκρυνση του από το σοσιαλιστικό όραμα,
ΟΛΑ αυτά κι τυχόν άλλα είναι απότοκο [ή και κατάλοιπο] της κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης της βάσης του ΑΚΕΛ... Αυτή η βάση [μέλη, οπαδοί και ψηφοφόροι] είναι κύρια μικροαστική, αλλά και μεσοαστική, ΔΕΝ μπορεί να αντιληφτεί και καταλάβει ακόμα και σήμερα σε μια εποχή οξείας καπιταλιστικής κρίσης, τα αιτία της κρίσης και την αναγκαιότητα του Σοσιαλισμού [και φυσικά μιας κεντρικά σχεδιασμένης οικονομίας]... Και έχω την άποψη ότι αυτή η αδυναμία [της βάσης του ΑΚΕΛ] δεν είναι απλώς θέμα ελλιπούς διαπαιδαγώγησης [από το Κόμμα], αλλά κύρια αποτέλεσμα του κοινωνικοοικονομικού status των μελών, φίλων, οπαδών και ψηφοφόρων του ΑΚΕΛ... Κι αν αυτό το θέμα το δούμε υλιστικά, τότε είναι φυσιολογικό αυτές οι προσεγγίσεις της βάσης να αντανακλούν και στην ηγεσία... Εξ ου λοιπόν και η “εξάρτηση” [σε κάποιο βαθμό], ή η διαπλοκή έστω και έμμεση μελών της ηγεσίας της Αριστεράς σε “σκάνδαλα” [εγγενές χαρακτηριστικό του καπιταλισμού και του κυνηγιού του χρήματος], όπως αυτό της CYTA [με τις μίζες και τις διαπλοκές διαφόρων για να κλείσει η δουλειά της αγοραπωλησίας εκείνου του “ευλοημένου” τεμαχίου τουρκοκυπριακής γης στη Δρομολαξιά]...

3. Α, και «το συνθημα: Καταδικάζουμε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται» ΚΑΜΙΑ σχέση έχει με «το “καταδικάζω τις μίζες απ’ όπου κι αν προέρχονται”»