Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ανάρτηση 6/2011*[έκτακτη, αραβική, τυνησιακή, αντικαπιταλιστική, διεθνο-νομισματική και περί του σκυλολογιού τη γενιά] – “All Dogs, One Generation”…


{* - Με τη νέα αυτή ανάρτηση ΜΟΥ θα συνεχίσουμε το σεργιάνι ΜΑΣ στες εξεγερμένες γειτονιές του κόσμου και δη στην Τυνησία, κάτι που ξεκινήσαμε από την προηγούμενη ανάρτηση - link: http://aneforiwn.blogspot.com/2011/01/52011.html}...

Εισαγωγικό σημείωμα – 19/1/2011:
Δεν ξέρω τι ΜΕ πιάννει κάποτε [ίσως να ‘ναι τα κατάλοιπα του παλαιοκομμουνιστικού πολιτικού μου DNA], αλλά υπάρχουν στιγμές που θέλω να σκυλοβρίσω όλη αυτή «τη σάρα, τη μάρα και κακό συναπάντημα» των υπηρετών [με το παχουλότατο αζημίωτο τους φυσικά] του καπιταλιστικού συστήματος – τες τράπεζες, τους χρηματιστές, τα Golden boys, τους οίκους αξιολόγησης όπως οι “Moodys”, οι “Goodys” τζι’ άλλοι τέθκιοι [τοκογλύφους τους είπε ο Σωτήρης Κάττος σε άρθρο του στον “Πολίτη” την περασμένη Κυριακή 16 του μηνός], τες ούτω καλούμενες “εταιρείες συλλογής δανείων και χρωστισιμιών”, τες τρόικες του ΔΝΤ, [λαλείτε να ΜΑΣ προκύψουν και ιψενικά τρίγωνα;] ... «Τούτοι» ούλλοι μάχουνται, όχι απλώς να βρουν τρόπους για να επιβιώσει ο καπιταλισμός, αλλά και πως οι τράπεζες [και άλλοι μεγαλοεπιχειρηματίες] θα αυξήσουν [εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης] τα κέρδη τους. Κυριολεκτικά αφαιμάσσουν τον κοσμάκη που με το ζόρι τα βγάζει πλέον πέρα [αν τα βγάζει ...]... Αλίμονο σ’ όποιον του ‘λαχε να χρωστά τέτοιες εποχές – και ποιος δεν χρωστά θα ΜΕ πείτε ...

Σε κάποιες χώρες όπου η φτώχεια, η ακρίβεια, η ανεργία, αλλά και η έλλειψη στοιχειωδών δημοκρατικών ελευθεριών δεν αντέχεται πλέον η κατάσταση από τους πολίτες. Υπάρχουν αναβρασμός, ταραχές, διαμαρτυρίες και εξεγέρσεις του κόσμου, όπως ας πούμεν στην Τυνησία, όπου ο μέχρι τις προάλλες Πρόεδρος Μπεν Αλί το έσκασε [με την οικογένεια του] και κατέφυγε στη Σαουδική Αραβία. Δεν θα ‘λεγα ότι "την έκαμε κακήν κακώς", καθώς φεύγοντας πήραν μαζί τους [όπως λέγεται] ενάμισι τόνο(!) χρυσό αξίας 45 εκατομμυρίων ευρώ που κατάφερε και πήρε η σύζυγος του Προέδρου από την Κεντρική Τράπεζα της χώρας].

Πάντως μετά την Τυνησία, αντιμέτωπη με τον φόβο εξέγερσης και του δικού της λαού, βρίσκεται και η Αλγερία καθώς το τελευταίο διάστημα ο κόσμος είχε κι εκεί ξεσηκωθεί διαμαρτυρόμενος για το ψηλό κόστος της τιμής βασικών αγαθών και την ανεργία.
Παράλληλα συνεχίζονται σε διάφορες [αραβικές] χώρες [ως τρόπος διαμαρτυρίας] και οι αυτοπυρπολήσεις απελπισμένων ανθρώπων. Ακολουθούν [ως φαίνεται] τον δρόμο που χάραξε ο αυτοπυρποληθείς Τυνήσιος Mohamed Bouazizi [ένας άνεργος νέος επιστήμονας στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές που εργαζόταν ως μικροπωλητής λαχανικών για να βγάλει τα προς το ζην]. Η πράξη του αποτέλεσε το έναυσμα για τη λαϊκή εξέγερση των συμπατριωτών του. Μόνο το τελευταίο πενθήμερο έχουν καταγραφεί έξι περιπτώσεις αυτοπυρπολήσεων στην Αλγερία στην Αίγυπτο και τη Μαυριτανία.

Διαδηλώσεις κατά του πληθωρισμού [που έχει ανέβει σε διψήφιο αριθμό] έγιναν προχτές και στην Καλκούτα της Ινδίας, μιας χώρας που είδε κινητοποιήσεις συχνά σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2010. Διαδηλώσεις φοιτητών [αυτή την φορά] που απαιτούσαν δημοκρατικές αλλαγές έγιναν χτες και στην Υεμένη. Πρόεδρος της χώρας είναι για 32(!!!) και βάλε χρόνια ο Αλί Αμπντουλάχ Σαλέχ. Τούτος ήταν Πρόεδρος της Βόρειας Υεμένης από το 1978 μέχρι το 1990 και έγινε Πρόεδρος του ενιαίου κράτους της Υεμένης στις 22 Μαΐου του 1990.

Επανέρχομαι όμως στα “Golden boys” [αυτά της εποχής του Δδου Ννου Ττου, δηλ. της εποχής κατά την οποία στην Ελλάδα έχουμε τη “Δημοκρατία Ντούβλη Τζούλιας”(!!!), όπως παράφρασε κάποτε το ΔΝΤ ο φίλτατος PolitisPittas - link: http://politispittas.blogspot.com/2010_05_22_archive.html]. Τα “Χρυσά παιδιά”, λοιπόν, του καπιταλισμού που ανέλαβαν να σώσουν το σύστημα [στριμώχνοντας όλο και περισσότερο τα οικονομικά κατώτερα στρώματα], τόσο καιρό επαίζαν [και θα συνεχίσουν να παίζουν] πελλόν για την φτώχεια και την κακοριζικιά του Τρίτου Κόσμου. Επαινούσαν μάλιστα και χώρες όπως η Τυνησία γιατί είχαν μέχρι προχτές μια [επίπλαστη όπως αποδείχτηκε] κοινωνική σταθερότητα κι ένα status quo, τα οποία τους βόλευαν. Βλέπετε η Τυνησία [όπως και η Αλγερία και το Μαρόκο] αποτελούν φτηνούς αλλά ψηλού επιπέδου τουριστικούς προορισμούς για τους ευρωπαίους και δη τους Γάλλους.

Πιο κάτω θα παραθέσω ένα επίκαιρο και εξαιρετικό άρθρο της κας Κατερίνας Κιτίδη, το οποίο εντόπισα στον σημερινό [18/1] “Πολίτη”, αλλά πρωτοδημοσιεύτηκε προχτές στο TVXS. Στο κείμενο της, η αρθρογράφος τα λέει καθαρά και ξάστερα, κυρίως για το ρόλο της καπιταλιστικής Ευρωπαϊκής Ένωσης.

*************************
Όταν ο Μπεν Αλί παρασημοφορούσε τον Στρος Καν.
[της Κατερίνας Κιτίδη από το TVXS – link: http://tvxs.gr/news. Αναδημοσιεύτηκε και στον “Πολίτη” της Τρίτης 18 του Γενάρη, σελ. 9].

"Στις 18 Νοεμβρίου 2008, ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Ντομινίκ Στρος Καν, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Τύνιδα, παρασημοφορήθηκε από τον Μπεν Αλί και έλαβε τον τίτλο του “Ανώτερου Αξιωματικού του Τάγματος για τη Δημοκρατία” (Grand officier de l'ordre de la République), για «τα πνευματικά του χαρίσματα και τη συμβολή του στην ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο».

Στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε με αφορμή την παρασημοφόρηση, ο κ. Στρος Καν δήλωσε ότι «η άποψη που έχει το ΔΝΤ για την πολιτική που ακολουθείται στην Τυνησία είναι πολύ θετική. Είμαι σίγουρος ότι την επόμενη χρονιά, ακόμα κι αν σε παγκόσμιο επίπεδο η κατάσταση αποδειχθεί δύσκολη, στην Τυνησία τα πράγματα θα συνεχίσουν να λειτουργούν σωστά».
Την περίοδο της επίσκεψής του στην Τύνιδα, ο Ντομινίκ Στρος Καν είχε δεχθεί εκτεταμένες επικρίσεις. Βορειοαφρικανοί και Γάλλοι τον κατηγορούσαν ότι αποσιωπούσε τον αυταρχικό χαρακτήρα του καθεστώτος, ότι δεν έθεσε ερωτήματα για το εύρος της διαφθοράς και ότι δεν έλαβε υπόψη το άχθος της ανεργίας, το οποίο βάραινε όλο και περισσότερο τον πληθυσμό.
Κάποιοι «κακόβουλοι» απέδωσαν τη… διακριτικότητά του στο γεγονός ότι η παράταξή του, όπως κι εκείνη του Μπεν Αλί, ήταν «αδελφά» κόμματα στη Σοσιαλιστική Διεθνή. Άλλοι, την έκριναν δεδομένη, εφόσον η οικονομική πολιτική του καθεστώτος για χρόνια κατευθυνόταν από τις συνταγές του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για «βελτίωση του επιχειρησιακού κλίματος και της ανταγωνιστικότητας της χώρας».
Το ΔΝΤ έκανε λόγο για «συνετή μακροοικονομική διαχείριση» στην Τυνησία. Κι ο Μπεν Αλί δεχόταν τα συγχαρητήρια, προωθώντας μέτρα όλο και πιο αρεστά στους ξένους πάτρονές του. Το οικονομικό του πρόγραμμα περιγράφεται σε πρόσφατη έκθεση του Ταμείου, που χρονολογείται από τις 10 Σεπτεμβρίου 2010. Στο πλαίσιό του, βρίσκονταν κάποια μέτρα που (αναμενόμενα) ακούγονται οικεία: μεταβολές στο ασφαλιστικό, μείωση του φόρου των επιχειρήσεων, αύξηση του ΦΠΑ, οικονομική ενίσχυση των τραπεζών.
Η εξέγερση έβαλε τέλος στα σχέδια του όχι και τόσο συμπαθούς προέδρου. O βορειοαφρικάνος Μπεν Αλί «την έκανε» πετώντας – όπως παλαιότερα και ο λατινοαμερικάνος Ντε Λα Ρούα, ο πρόεδρος ενός άλλου «οικονομικού θαύματος» του ΔΝΤ [σημ.: της Αργεντινής]. Μένει να δούμε αν θα είναι ο τελευταίος.

Σχόλια ΕΜΟΥ του Ιστολόγου:
Πολύ ωραία τζιαι [κυπριαστί] ξηκούτσουλλα [καθαρά και σταράτα] τα λέει η κα Κιτίδη. Όμως θα ‘θελα να (ξανα)τονίσω κάτι που σαφώς υπονοώ και στο «εισαγωγικό σημείωμα» μου: Την στήριξη ή αν προτιμάτε την ανοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δη της Γαλλίας [ως πρώην αποικιοκρατικής δύναμης] στο δικτατορικό καθεστώς του Μπεν Αλί. Βλέπετε η όλη κατάσταση στην Τυνησία [πολιτική και οικονομική] εξυπηρετούσε τα συμφέροντα τους.

Η πολιτική σταθερότητα [ένεκα και της ανυπαρξίας ουσιαστικής αντιπολίτευσης – η βία και ο φόβος φίμωναν κάθε ριζοσπαστική αντιπολιτευόμενη φωνή], έδινε την εντύπωση μιας κατ’ επίφαση δημοκρατικότητας, αλλά μ’ ένα Πρόεδρο να βρίσκεται στην εξουσία για 23 ολόκληρα χρόνια! [Κατάργησαν τους “γαλαζοαίματους” βασιλείς αλλά απόκτησαν προεδρικούς βασιλιάδες!] Τελικά αυτό τι δήθεν δημοκρατικό καθεστώς γκρεμίστηκε [σαν χάρτινος πύργος] με την πρώτη μαζική κοινωνική εξέγερση ένεκα της χρόνιας δυσαρέσκειας του κόσμου. Κι ήρθαν οι ευρωπαίοι [και κυρίως οι γάλλοι, όπως ξανάπαμε πιο πάνω] σαν “χωρκάτες αλλαμένοι μετά το παναΰριν”, να σώσουν την κατάσταση και να δώσουν συμβουλές για εξομάλυνση της – μη και πάρει απρόσμενες διαστάσεις η εξέγερση ή/και κλείνουν τα πράματα προς τα Αριστερά. Όταν όμως Πρόεδροι, Πρωθυπουργοί και λοιποί παρακοιμώμενοι από τη δημοκρατική Ευρώπη χαριεντίζονταν με τον δικτάτορα Πρόεδρο της Τυνησίας [τον Μπεν Αλί] και παρασημοφορούσαν αλλήλους, όλα ήταν καλά και άγ(ρ)ια.
Ρε gamoto, σάμπου τζι’ ο παππούς μου ο Αντρικκάς [ελαφρύ να ‘ναι το χώμα του τον σκεπάζει], να ‘shεν δίκιο που μια την άλλη εσαλαβάταν [σε άπταιστο κυπριακή], για τους κεφαλαιοκράτες πάσας φυλής τζιαι ράτσας, [που «ετρώαν τον κόπο του αρκάτη»], “All Dogs, One Generation” [“Ούλλοι shύλλοι, μια γενιά” – ασχέτως αν τους λαλούν, Αζόρ, Dick, Μπεν Αλί, Σαρκοζί, ή Ντομινίκ Στρος Καν!!]... Και σίγουρα
δεν μου φταίνε τα συμπαθή τετραποδα! Μόνο τα δίποδα!!!


Σημείωση: Με τα σκυλιά και τες γενιές τους ξανασχοληθήκαμε στην ανάρτηση ΜΑΣ με αρ. 34/2009 – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2009/07/342009-howard-zinn-all-dogs-one.html.

Για το εισαγωγικό σημείωμα,
το copy paste
και τα σχόλια,
Anef_Oriwn
Τρίτη 18/1/2011

33 σχόλια:

Unknown είπε...

Μπράβο!

Για το σύνολο του κειμένου σου αλλά και για την επισήμανση του εξαιρετικού κομματιού της Κατερίνας στο TVXS.

Aceras Anthropophorum είπε...

όποιος τρώει που τζιείνα που εδούλεψεν άλλος, χωρίς αυτός ο άλλος να του τα δωρίσει με χαράν είναι της ίδιας ράτσας με τζιείνους που απαρίθμισες.

Τι φταίν όμως οι σσιύλλοι. Καλά υποφέρουν δειμμένοι με έναν μέτρον λουρίν τζιαι τρών ψουμίν όποτε αθθυμιθεί ο μάστρος του τζιαι τζιοιμούνται τζιοιμούνται πάνω στα κόπρικα τους παρά το ότι η φύση τους επροίτζησεν με το ένστιγκτον της καθαριότητας. Να τους παρομοιάζεις τζιαι με τους σιχαμένους χαρραμοψούμηες;

Ο Μπεν Άλη έσιει κάποιαν διαφοράν που τους άλλους. Οι άλλοι βασίζουν την τάξην πραγμάτων που τους επιτρέπει να τρών τζιείνα που δεν εδουλέψαν πάνω σε έναν πολυσύνθετον νομικόν σύστημαν τζιαι εκαταφέραν να την προστατέψουν ακόμα τζιαι που τούτην την Δημοκρατίαν. Οι ΜπενΆληδες τζιαι οι υπόλοιποι εβασίσαν την πάνω σε φωθκιάν, σε μασιαίριν τζιαι στο κάντζελλον της φυλακής.

Anef_Oriwn είπε...

Aceras,

Θα σταθώ για λίγο στην τοποθέτηση ΣΟΥ: «...Οι άλλοι βασίζουν την τάξην πραγμάτων που τους επιτρέπει να τρών τζιείνα που δεν εδουλέψαν πάνω σε έναν πολυσύνθετον νομικόν σύστημαν τζιαι εκαταφέραν να την προστατέψουν ακόμα τζιαι που τούτην την Δημοκρατίαν...» --- Αυτό μήπως τους νομιμοποιεί να τρώσιν τον κόπο των άλλων; Και μήπως το [αστικό] «πολυσύνθετον νομικόν σύστημαν» έχει τελικά ένα βαθύτερο ταξικό περιεχόμενο που εξυπηρετεί την κυρίαρχη αστική τάξη; Προβληματισμοί μέγες [μεγάλοι]!
Πόσο παράνομη λοιπόν, ή έστω λάθος ήταν η κίνηση του [ηθοποιού και νέου λαϊκού ήρωα] Απόστολου Γκλέτσου [Δημάρχου της Στυλίδας στην Ελλάδα – βρίσκεται κοντά στη Λαμία] να καλέσει τους συμπολίτες του να μην πληρώνουν διόδια;

aiolos είπε...

Και στην Τυνησία αν δεν κάνω λάθος ΑΝΕΥ ο Μπέν Άλι σοσιαλιστής ήταν, το σοσιαλιστικό του κόμμα ( το RCD), ανήκαν στη Σοσιαλιστική Διεθνή, στην οποία ανήκει και το σοσιαλιστικό κόμμα της χώρας μας (ΠΑΣΟΚ) και της οποίας Πρόεδρος είναι ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός μας κ. Παπανδρέου.
Ενημέρωσέ με και το ΑΚΕΛ ανήκει σε αυτόν τον σοσιαλισμό;

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Η μεγάλη πλάκα μαζί ΣΟΥ είναι ότι κάμνεις και τον ειδήμονα [μεταξύ άλλων] και για τα περί της Κύπρου, ενώ στην ουσία και στην πράξη δεν έχεις χαπάρι τι γίνεται εδώ κάτω! Συνήθως προσπαθείς να πουλήσεις [αλλά εις μάτην] πνεύμα, καθώς δεν μπορείς να κρύψεις την εμπάθεια ΣΟΥ για κάθε τι που εχει σχέση με την Αριστερά! Γι’ αυτό και κρίνω ότι το ερώτημα ΣΟΥ «Ενημέρωσέ με και το ΑΚΕΛ ανήκει σε αυτόν τον σοσιαλισμό;» είναι εξυπνοβλακίστικο καθώς εμμέσως πλην σαφώς υποβάλλεις ότι το ΑΚΕΛ έχει σχέση με την Σοσιαλιστική Διεθνή.
ΚΑΜΙΑ σχέση ΔΕΝ έχει αγαπητέ Aiolε! Κι αν είχες έστω και τες στοιχειώδεις γνώσεις περί πολιτικής [και των πολιτικών δεδομένων της Κύπρου] θα το γνώριζες. Το ΑΚΕΛ συμμετέχει σε διεθνείς και περιφερειακές συναντήσεις και διασκέψεις των Κομμουνιστικών και Εργατικών Κομμάτων [όπως αυτή που έγινε πρόσφατα στην Νότιο Αφρική – link: http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5997663] και στο Ευρωκοινοβούλιο είναι μέλος την Ομάδας “Ενωμένη Ευρωπαϊκή Αριστερά/ Βόρεια Πράσινη Αριστερά”

aiolos είπε...

Ευχαριστώ για την ενημέρωση και το ψυχογράφημα.

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Είμαι στη διάθεση ΣΟΥ ανά πάσα στιγμή!

αιολος είπε...

Τελικά επικινδυνο πράγμα ο σοσιαλισμός:


- Σοσιαλισμός αλά Ιρλανδία Φιάνα Φάιλ + Πράσινοι (Μπράιαν Κόουεν)


- Σοσιαλισμός αλά Ουγγαρία Ατίλα Μεστερχάζι

- Σοσιαλισμός αλά Τυνησία Ben Ali

-Σοσιαλισμός αλά Ελλάδα Τζέφρυ Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ)


Κοινός παρανομαστής το ΔΝΤ

Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Για πες ΜΑΣ, όταν ερμηνεύεις στο μυαλό ΣΟΥ τον Σοσιαλισμό, πως τον αντιλαμβάνεσαι; Στες χώρες που αναφέρεις είχαν όντως σοσιαλισμό; Χώρες που δεν είχαν ποτέ ούτε αυτού του είδος τον “Σοσιαλισμό” σε Αφρική, Ασία, Νότια Αμερική, γιατί μια ζωή οι κάτοικοι τους ζουν στην πείνα, την φτώχεια και την ανέχεια;

Ανώνυμος είπε...

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ
Όχι. Δεν είναι αλήθεια…
Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες.
Σταματήστε τις.
Ο Ιωσήφ Στάλιν δεν πέθανε. Κλατάρησε…
Δεν είναι πια παρών ο Στάλιν
Στο παγκόσμιο πόστο του, είναι ψόφιος.
Ο Στάλιν δεν ετοιμάζει πια, με το σκόρπιο
Αλεύρι του κόσμου ένα ολοστρόγγυλο καρβέλι
Υγείας, για να φάει τον περίδρομο.
Σώπα γιαγιά, και σκούπισε με το
Μαύρο τσεμπέρι τα μάτια σου.
Όταν έσβηνε η φλόγα στο λυχνάρι σου,
Όταν έσβυνε η φωτιά σου κάτω
Από το τσουκάλι σου, ήταν ο
Στάλιν που τα έσβυνε, κι αλλοίμονό σου
Αν έλεγες κουβέντα.

Όταν έλειπε από το τραπέζι μας
Το ψωμί, το είχε φάει ο Στάλιν.
Όταν έλειπε από το στρώμα μας τ’ όνειρο
Κι απ’ το δώμα μας το λυχνάρι.
Ήταν ο Στάλιν που μας τα στερούσε
Για ν’ ανάβει τα δικά του μεγάλα ηλεκτρικά
Στον ορίζοντα και στην «ντάλσα» του.
Κι ακούγαμε κι εμείς, κάτω απ’ τα
Τούνελ της νύχτας, τη βουή των τραίνων
Που μεταφέρανε λάδι και ψωμί και κάρβουνα
Από τους πεινασμένους, για την χορτάτη
«νομενκλατούρα» του κόμματός του.

Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
Οι αιώνες σκαρφαλώνουν στην
Κορφή της μαύρης ψυχής του
Για να τον φτύσουν.

Μην πείτε πως ο ήλιος ορφάνεψε…
Κυττάχτε… Κάθε ήλιος και σελίδα,
Μέρα με τη μέρα, με τους ήλιους των 74
Χρόνων του, έφτιαξε ένα χοντρό, βιογραφικό,
Βιβλίο από ατσάλι και το
Κοπάνησε στην κεφάλα του «Στάλιν».
Με το όνομά του ανοίγει η κόλαση,
Τις πύλες της, στον τρισκατάρατο υπάνθρωπο,
Ιωσήφ Βησαριόνοβιτς Στάλιν.
Τον φονηά 20 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Τον συνοδεύουν στην τελευταία κατοικία του
Οι κατάρες των αθώων θυμάτων του,
Των τροφίμων των Γκούλαγκ και
Των Πολωνών Αξιωματικών του δάσους του Κατύν,
Που πλήρωσαν με την ζωή τους
Τους αγώνες για την «Λευτεριά».
«Μη χτυπάτε τις καμπάνες».
Τα έργα του και οι υμνητές του
Εις το «πυρ το εξώτερον».

Ανώνυμος είπε...

Με τσεμπέρια, καπνισμένα τσουκάλια, τσαμπιά σταφύλια και λιγόλογους νοικοκυραίους, όλα τα σύμβολα του αριστερού φολκλόρ της Δημοκρατίας 74 θα προσπαθήσει να δώσει ζωή στην νεκρωμένη του σάρκα και τελικά μέσα σε ονειρική παράκρουση θα ζητήσει μια Γκεπεού:
..να ετοιμάσει το τέλος του κόσμου
να υπερασπιστεί τους προδομένους
να υπερασπιστεί τους πάντα προδομένους..(Λουϊ Αραγκόν)
Το ΑΚΕΛ είναι ο καθρέφτης μιας κοινωνίας βυθισμένης σε χρόνια παρακμή. Μιλάει την ξύλινη γλώσσα του "μαρξισμού-λενινισμού-σταλινισμού", ιδεολογικά εξωραϊσμένη, ιστορικά προκαθορισμένη, ψεύτικη. Ξέπεσε και αχρηστεύθηκε σαν πολιτική δύναμη επειδή δεν αφορά την ζωή μας, το έχουμε σα ρούχο συμβολικό και τελετουργικό. Η μόνη ικανότητα που του έχει μείνει είναι να μαζεύει τους οπαδούς μαριονέτες και να τους κατεβάζει κοπαδιαστά σε μαζώξεις γεμάτες πάθος, υστερικούς σπασμούς, και κούφια συνθήματα χωρίς στόχο και σκοπό παρά μια κούφια, ξεπερασμένη ρητορεία περί "ταξικών αγώνων".
Θα ξαναθυμηθούν το "ένδοξο":
Ζήτων ο Λένιν
Ζήτω ο Στάλιν
Ζήτω ο Κόκκινος Στράτος
Ζήτω κι ο Καταστρόφιας των φτανών ο αρχηγός
και τραγουδώντας το θα τραβήξουν για τη χωματερή της ιστορίας...να τους κάνουν παρέα

Auto correct texts είπε...

Με σταυρούς, σαρακοφαγομένες εικόνες, κατάμαυρα απομεινάρια οστών και σιωπηλούς προσκυνητές, όλα τα σύμβολα του θρησκευτικού φολκλόρ της χριστιανικής ορθοδοξίας θα προσπαθήσει να δώσει ζωή στην νεκρωμένη του σάρκα και τελικά μέσα σε ονειρική παράκρουση θα ζητήσει μια νέα προφητεία: ..να ετοιμάσει το τέλος του κόσμου να υπερασπιστεί τους ταπεινούς, να υπερασπιστεί τους αγίους και να εκδικηθεί τη ελευθερία του ανθρώπου (Αποκάλυψη Ιωάννου).

Ο χριστιανισμός είναι ο καθρέφτης μιας κοινωνίας βυθισμένης σε χρόνια παρακμή. Μιλάει την ξύλινη γλώσσα του "θρησκευτικού σκοταδισμού", ιδεολογικά εξωραϊσμένη, ιστορικά προκαθορισμένη, ψεύτικη. Ξέπεσε και αχρηστεύθηκε σαν κοινωνική δύναμη επειδή δεν αφορά την ζωή μας, τον έχουμε σα ρούχο συμβολικό και τελετουργικό. Η μόνη ικανότητα που του έχει μείνει είναι να μαζεύει τους πιστούς μαριονέτες και να τους κατεβάζει κοπαδιαστά σε μαζώξεις γεμάτες θεατρινισμό, υποκρισία, υστερικούς σπασμούς, και ψεύτικα λόγια χωρίς στόχο και σκοπό παρά μια κούφια, ξεπερασμένη ρητορεία περί "αγάπης προς τον πλησίον".


Θα ξαναθυμηθούν το "ένδοξο":
Εγώ είμαι το Α και το Ω . . . . . . . . και θα αγαλιάζονται στη σκέψη της φοβερής τιμωρίας των άλλων όλων.

aiolos είπε...

ΑΝΕΥ

Εσείς πως τον ερμηνεύετε τον σοσιαλισμό σαν πιο ειδικοί.
πχ που θεωρείτε ότι υπάρχει σοσιαλισμός; Μήπως στην Κύπρο; Μήπως στην Β Κορέα; Μήπως την υπαρκτό σοσιαλισμό;

Ειλικρινά μας έχετε μπερδέψει, χώρια ότι πιστεύω ότι και εσείς είστε μπερδεμένοι.

Τι είναι λοιπόν ο σοσιαλισμός;
Είναι ιδέα άπιαστη ή γίνεται και πράξη και αν γίνεται πράξη που;

Αυτά τα λαμόγια (πρώτος και καλύτερος ο ημέτερος τζέφρυ) πως χρησιμοποιούν τα περί σοσιαλισμού χωρίς κράξιμο; ή των εκ των υστέρων κράξιμο είναι αρκετό;
Δες αυτό που περιγράφει πως εκμεταλλεύονται τον όρο σοσιαλισμός:

Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται: μόνο τώρα που έχασε την εξουσία ο Τυνήσιος τύραννος Μπεν Αλί και αυτοδιαλύεται το κόμμα του, αποφάσισε να τον διαγράψει από μέλος της η... Σοσιαλιστική Διεθνής (!), της οποίας ήταν μέχρι τώρα επίλεκτο μέλος. Δεν διέγραψαν το κόμμα του Μπεν Αλί ούτε καν όταν άρχισε το αιματοκύλισμα των διαδηλωτών - δεν το έκαναν ούτε καν υποκριτικά, για τα μάτια του κόσμου. Περίμεναν να δουν τι θα γίνει. Δεν θα τον διέγραφαν, φυσικά, αν είχε κατορθώσει να επικρατήσει και να παραμείνει στην εξουσία καταστέλλοντας την εξέγερση μέσω της σφαγής του λαού του. Δεν πρόκειται μόνο για πολιτική εξαχρείωση της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, αλλά ακόμη και για ηθικό εκφυλισμό.
Γιώργος Δελαστίκ

αιολος είπε...

Α να σου πω και κάτι που είναι για κλάματα:

Στην Τυνησία υπάρχει και δεύτερο κόμμα (αυτό της αντιπολίτευσης) που είναι μέλος στη Σοσιαλιστική Διεθνή.

Αυτή η χώρα είναι γεμάτη σοσιαλισμό τελικά.... και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση είναι σοσιαλιστικές....

Anef_Oriwn είπε...

Τα όσα φαιδρά και εμμονο-αυτοκαταδιωκτικά έχουν γράψει ο/η Ανώνυμος [σχόλια του με ημερ. 25/1/11 11:07 π.μ. και 25/1/11 11:16 π.μ.] καθώς και ο/η Auto correct texts θα παραμείνουν δημοσιευμένα [και δεν θα διαγραφούν] ως μνημεία του αρρωστημένου φανατισμού κάποιων τύπων που κυκλοφορούν στα πέριξ!!!
Παίδες υγιαίνετε!!!

***********************
Aiolε,

Καταστάλαξε κάπου επιτέλους. Από τη μια ΜΑΣ λες ότι είναι «... επικινδυνο πράγμα ο σοσιαλισμός»(!) [σχόλιο ΣΟΥ με ημερομηνία 24/1/11 7:02 μ.μ.] κι από την άλλη ζητάς από ΕΜΑΣ [ποιους ΕΜΑΣ όμως;] να ΣΟΥ πούμε «..πως τον ερμηνεύουμε τον σοσιαλισμό σαν πιο ειδικοί». Αλλά παρακάτω και πάλι [σχόλιο ΣΟΥ με ημερ. 25/1/11 7:52 μ.μ.] λαλείς ΜΑΣ για την Τυνησία και ως specialist επί του Σοσιαλισμού ότι «... αυτή η χώρα είναι γεμάτη σοσιαλισμό τελικά.... και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση είναι σοσιαλιστικές....»
Και παρεμπιπτόντως σύμφωνα με τους κομμουνιστές [όπως στο ΚΚΕ] ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ [πλην της Κούβας]. Χαρακτηριστικά η Γενική Γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα έλεγε σε συνέντευξη της στην “Ελευθεροτυπία” [στις 17 του Οκτώβρη του 2010] για την Κίνα και τη Βόρεια Κορέα ότι «ο σοσιαλισμός δεν συμβαδίζει με την αγορά και με την κυριαρχία των μονοπωλίων..» [και] «... ούτε επίσης με την οικογενειοκρατία».

Ανώνυμος είπε...

RE ANEF NOY KRANIARXH,
EIMAI FAIDROS EPIDH SOU EKANA COPY PASTE TO POIHMA TOY RITSOY GIA TON STALIN?,

Κομμουνιστής είπε...

Ο Γιάννης Ρίτσος έγραψε έναν ποιήμα στο θάνατο του Στάλιν, το οποίον επαράφρασεν ο ανώνυμος σαν τον Χρυσαυγίτην που ένει...

@ Αίολος

Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Σοσιαλισμός δεν είναι το όνομα. Το περιεχόμενο της λέξης σημαίνει:

1) Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής
2) Κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία
3) Δικτατορία του προλεταριάτου

Για παραπάνω πληροφορίες εδώ

http://proletariakon.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

Κομμουνιστής

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε κομμουνιστή.
σε παραδέχτηκα! είσαι ΄καλά διαβασμένος όσον αφορά τη Χ.Α.
Το ποίημα όντως το δανείστηκα από τη Χ.Α.
όμως έτσι μεγάλο παλληκάρι που είσαι είναι κρίμα να πιστεύεις ακόμη στον Άγιο Βασίλη!
είναι τυχαίο που η Κούβα και η Κίνα οδεύουν προς τον καπιταλισμό?
Οι Μαρξ κι Έγκελς έζησαν κι έγραψαν για το 19ο αιώνα και ο Λένιν για τον 20ο! μόδα ήταν που πέρασε!!!!

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε Χρυσαυγίτη,

Σου απάντησε ήδη ο σχολιογραφος Κομμουνιστής!
Αλλά πάψε να υποτιμάς την νοημοσύνη των άλλων! Ένα ποίημα του Ρίτσου ΔΕΝ θα μπορούσε να έχει εκφράσεις του τύπου «κλατάρησε» ή «Καταστρόφιας των φτανών», ρε Αρχηγέ των Φτανών!!! [Παρεμπιπτόντως κάποτε ο ArxiepiskoposΜαϊμούνας, είχε κι αυτό το nick! Τα χαιρετίσματα ΜΟΥ!] ...

Ανώνυμος είπε...

Anef oriwn γιατί αποκαλείς με το όνομα «αρχιεπίσκοπος» τον όποιοδήποτε που έχει απόψεις παρόμοιες με αυτές της χρυσής αυγής?
Μήπως γιατί ο αρχιεπίσκοπος εκθίασε τον πατριωτισμό του ΕΛΑΜ ?

aiolos είπε...

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ

Το ζήτημα είναι το περιεχόμενο που εφαρμόζεται, από μπλα μπλα καλά τα πάει η αριστερά και εγώ συμφωνώ, το περιεχόμενο δεν βλέπουμε, το αμπαλάζ και οι κορδέλες θαύμα το περιεχόμενο τι έχει.

πχ η δικτατορία του προλεταριάτου τι είναι αυτό πχ που εφαρμόστηκε στην ΕΣΣΔ; Και σε ποια περίοδο; διότι στην ΕΣΣΔ εφαρμόστηκε διαφορετική δικτατορία ανά δεκαετία.

ΑΝΕΥ

Επί της ουσίας γιατί με λόγια "κτίζεις ανώγια και κατώγια"

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Συμφωνώ και επαυξάνω, γι’ αυτό και πες ΜΑΣ και κάτι «επί της ουσίας γιατί με λόγια “κτίζεις ανώγια και κατώγια”». Άσε το «μπλα μπλα» και πες ΜΑΣ επιτέλους τι ήταν αυτός o «σοσιαλισμός» με τον οποίο ήταν γεμάτη η Τυνησία [λόγια δικά ΣΟΥ]... ΕΣΥ τι τέλος πάντων αντιλαμβάνεσαι με τον όρο σοσιαλισμός”. Α, και παρεμπιπτόντως δεν είναι τα ράσα που κάμνουν τον παπά!

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 26/1/11 9:31 π.μ.],

Μα για ποιον «πατριωτισμό του ΕΛΑΜ» και πράσιν’ άλογα μιλάς; Πατριωτισμός είναι μεν η αγάπη προς την πατρίδα κι’ όλους τους πολίτες της, αλλά ΔΕΝ μπορεί να συνοδεύεται και με μίσος και απαξίωση για τους άλλους λαούς [αλλοεθνείς κι αλλόθρησκους] ...

Κι όταν μιλώ για Arxiepiskopo - Μαϊμούνα ΔΕΝ αναφέρομαι στον Αρχιεπίσκοπο Νέας Ιουστινιανής και του 8% των Ελληνοκυπρίων [των βαφτισμένων] Χριστιανών Ορθόδοξων, αλλά σ’ ένα σχολιογράφο που χρησιμοποιούσε προβοκατόρικα το nickname Arxiepiskopos – το ‘χε υιοθετήσει πρώτα κάποιος άλλος σχολιογραφος

aiolos είπε...

ΑΝΕΥ

Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι ο σοσιαλισμός είναι μια λέξη λάστιχο, όπως και η λέξη δημοκρατία.

Σοσιαλιστικό να φανταστεί έλεγε το κόμμα του ο Γ Παπανδρέου (ο γέρος της "δημοκρατίας") πότε; όταν ηχούσαν τα όπλα του εμφυλίου, γενικά για τους Παπανδρέου έχω την χειρότερη άποψη, είναι επαγγελματίες ψεύτες και δημαγωγοί ο τελευταίος είναι ξεκάθαρος πράκτορας
{Ο Γεώργιος είπε "πιστεύομεν στην λαοκρατία" το τι έκανε άστα.
Ο Ανδρέας τι δεν είπε "Συμφωνία αποχώρησης των βάσεων", "Τιμημένα γηρατιά και περήφανα νιάτα", " δεξιά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας" κλπ κλπ
Ο Τζέφρυ αυτός είναι φαιδρός αλλά το "λεφτά υπάρχουν"... γενικά κάνει πολιτική δια αντιπροσώπου ή καλύτερα δια αντιπροέδρου}

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει καν δημοκρατία, η δημοκρατία είναι ένα κατά συνθήκη ψεύδος. Πολύ περισσότερο σοσιαλισμός.

Για να είμαι δίκαιος όμως άλλο ο σοσιαλισμός του τζέφρυ, άλλος ο σοσιαλισμός του Λένιν, άλλος ο σοσιαλισμός του Κάστρο, άλλος οσοσιαλισμός του Στάλιν, άλλος ο σοσιαλισμός του Χίτλερ.... τώρα ο Χριστόφιας τι σοσιαλισμό έχει, ούτε αυτός ξέρει τον σοσιαλισμό του θα τον περιέγραφα σαν "Θεωρία επισκόπου και καρδία μυλωνά".


Κομμουνιστή


Σου έγραψα κάτι περί της δικτατορίας του προλεταριάτου, να γίνω πιό σαφής:




Για να σωθεί η Οκτωβριανή επανάσταση έπρεπε να επιβληθεί η δικτατορία του προλεταριάτου.


Μέχρι πότε όμως; Και με ποια μορφή;


Η δικτατορία λειτούργησε στην αρχή σαν προλεταριακή, στην συνέχεια μεταβλήθηκε σε δικτατορία του ΚΚΣΕ , μετά έγινε η δικτατορία της ΚΕ και το ΠΓ και κατέληξε σαν η δικτατορία ενός ανθρώπου του Στάλιν.


Η δικτατορία αυτή παρήγαγε τα γκούλακ και τις ομαδικές εκτελέσεις.


Στην συνέχεια η δικτατορία μέχρι το 20 συνέδριο του ΚΚΣΕ διατηρήθηκε όπως και επί Στάλιν ο Μπέρια και οι Καγκεμπε έπαιξε τον ρόλο αυτό .

Ο Ψυχρός Πόλεμος θεωρήθηκε σαν δικαιολογία για την συνέχιση της δικτατορίας του προλεταριάτου, οι παρακολουθήσεις, τα φακελώματα, οι διοικητικές πράξεις κατά των μη συμφωνούντων κλπ έγιναν θεσμός αναπόσπαστος της ΕΣΣΔ , ούτε ο Γκορμπατσόφ μπόρεσε να τα σταματήσει.

Μια διαρκής δικτατορία από το 1917 μέχρι το 1989 επί 72 χρόνια λογικό ήταν να ξεφτίσει. Οι δικτατορίες δεν μπορούν να διαρκούν σαν αυτοσκοπός και εσείς το θεωρείτε συστατικό του πολιτεύματος, αλήθεια η δικτατορία του προλεταριάτου πότε θα λειτουργήσει στην Κύπρο;

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Μπαξές μαργαριταριών το τελευταίο σχόλιο ΣΟΥ!

Είναι τόσα πολλά τα θέματα και τόση η ανακατωσούρα που τα διακρίνει [προφανώς ένεκα της εν κρανίω σύγχυσης!] που απαιτείται και χρόνος πολύς και γράψιμο αρκετό για να απαντηθούν. Και βαριέμαι!!! Γιατί δεν κολλάει τίποτα πάνω ΣΟΥ!!!
Πού είδες ρε αχάπαρε τον Χριστόφια να κάμνει σοσιαλισμό; Άσε τα «μπλα μπλα» και τες αοριστολογίες και συγκεκριμενοποιείσαι το! Μια ζωή κολλημένος είσαι ρε Aiolε! Πάντως τούτη τη φορά ξεπέρασες το Εαυτό ΣΟΥ. Έβγαλες και τον Χίτλερ σοσιαλιστή!!! Εθνικοσοσιαλιστής ήταν αυτός ρε, δηλ. φασίστας όπως αυτοί του ΛΑΟΣ [των Αδώνηδων και των Πλεύριδων]...

Καλά τσίπουρα, Aiolε!

Ανώνυμος είπε...

Anef_Oriwn σίγουρα ο πατριωτισμός είναι η αγάπη προς την πατρίδα και στο συνάνθρωπο είτε είναι συμπατριώτης η μή.

Anef_Oriwn μπορείς να αγαπήσεις και να αποδεχτείς τους ακροδεξιούς της ΕΟΚΑ Β΄και του ΕΛΑΜ, 'οπως αγαπάς , σέβεσαι και πονάς τους αλλόθρησκους και αλλοεθνείς?
ΣΕ ΕΡΩΤΏ ΓΙΑΤΊ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΙΠΙΛΑΤΕ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΟΚΑ Β ΣΥΝΕΧΩΣ.
απέραντο μίσος η πολιτικές σκοπιμότητες?

Κομμουνιστής είπε...

@ Αίολος

Δυστυχώς δεν μπορούμε σε ένα ιστολόγιο, στο οποίο είμαστε και φιλοξενούμενοι εξάλλου, να αναλύσουμε το σοσιαλισμό.

Σου έχω δώσει ήδη ένα link

http://proletariakon.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

στο οποίο μπορείς να βρεις πληρέστερα την άποψη μου για το τι εστεί σοσιαλισμός.

Η δικτατορία του προλεταριάτου, δεν είναι ένα έκτακτο επαναστατικό μέτρο. Είναι η ουσία του σοσιαλισμού. Για όσο καιρό θα υπάρχουν τάξεις και αντιθέσεις, θα απαιτείται η ύπαρξη της δικτατορίας κάποιας τάξης επί των άλλων.

Η δικτατορία αυτή απονεκρώνεται στον κομμουνισμό που είναι μια αταξική κοινωνία και η φυσική κατάληξη του σοσιαλισμού.

Είναι αλήθεια ότι η λέξη σοσιαλισμός έχει παραποιηθεί από πολλούς, σχεδόν όσο και η λέξη δημοκρατία. Όταν μιλώ για σοσιαλισμό, εννοώ το κοινωνικοοικονομικό σύστημα που περιέγραψαν οι Μαρξ-Ενγκελς-Λένιν, η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια για εφαρμογή του, ήταν στην ΕΣΣΔ με τις όποιες αδυναμίες και ελλείψεις.

Στην Κύπρο δεν έχουμε σοσιαλισμό, ούτε το ισχυρίζεται αυτό κανείς. Το ίδιο και στην Ελλάδα.

Κομμουνιστής

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Κομμουνιστή,

Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα αν θες να κάμεις συζήτηση με τον Aiolo για τον Σοσιαλισμό στο Ιστολόγιο μου. Όμως είναι σαν να σύρνεις αφκά πα’(νω) στους τοίχους!

Anef_Oriwn είπε...

Ρε Ανώνυμε [26/1/11 6:01 μ.μ.],

Μα σάμπου τζιαι νεκατώνεις τα κουτσιά με τα χασούλια;
Αν εγώ κατακρίνω το (γ)ΕΛΑΜ(ε) και την φασιστική ΕΟΚΑ Βήτα, τούτο δεν το κάμνω πάνω σε προσωπικό επίπεδο [γιατί έχω, ας πούμεν, προσωπικές διαφορές με κάποιο (Ε)ΛΑΜόγιο ή κάποιον ΕΟΚΑΒητατζιή. Δεν κρίνω πρόσωπα αν και δεν κωλώνω [μια και γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις] να πω ότι η [φασιστική] δράση του Γρίβα ή του Σύρου ήταν ΚΑΙ προδοτική! Το ζήτημα δεν είναι προσωπικό αλλά είναι κυρίως πολιτικό! Και δεν εμπίπτει έτσι απλά στην σφαίρα των συμπαθειών και αντιπαθειών μας ή οφείλεται σε κάποιο «απέραντο μίσος η πολιτικές σκοπιμότητες». Και ούτε είναι ζήτημα αγάπης ή μανιχαϊσμού [καλών ελλήνων και κακών ξένων]. Έχει να κάμει, πρώτα και κύρια, με την υιοθέτηση ρατσιστικού και φασιστικού λόγου αλλά και την εξάσκηση συγκεκριμένων πολιτικών και πρακτικών που προάγουν τον ρατσισμό, το μίσος, την έχθρα και τον τραμπουκισμό, από φορείς όπως το ΕΛΑΜ και η ΚΕΑ κι από επώνυμους πολιτικούς ή όπως η ΕΟΚΑ Β΄ στο παρελθόν. Κι αν είναι να προσωποποιήσουμε το ζήτημα, να πω ότι προσωπικά εμπιστεύομαι πιο πολύ τον τουρκοκύπριο πολιτικό Ιζέτ Ιζτζιάν [Πρόεδρο του τουρκοκυπριακού κόμματος “Ενωμένη Κύπρος”], παρά τους ΕΥΡΩΚΟ-κους Ρίκκο Ερωτοκρίτου και Συλλούρη!
Πάντως θα ΣΟΥ αντιστρέψω την ερώτηση που έθεσες στο τέλος του σύντομου σχολίου ΣΟΥ: Γιατί ενοχλείστε όταν λέμε την αλήθεια για την προδοτική δράση της ΕΟΚΑ Β΄ και του αρχηγού της του κατα την κα Κουτσελίνη «μεγάλου ηγέτη» από τον όποιο πρέπει να «εμπνεόμαστε»;

Ανώνυμος είπε...

Anef_Oriwn
δε με ενοχλούν τα σχόλια σας. Με ενοχλεί όμως το γεγονός που ενώ κανείς δεν έχει καταδικαστεί για την δράση της ΕΟΚΑ Β΄ και του πραξικοπήματος μετά τον Ιούλιο του 74, βάλλετε συνεχώς κατά συγκεκριμένων ατόμων της δεξιάς από τη μια, ενώ από την άλλη κατηγορείτε τους πάντες ότι δε συμβάλουν στην ενότητα αυτού του τόπου κτλ.
Ο Γρίβας πέθανε και η ΕΟΚΑ Β΄ δεν υπάρχει. Προς τι λοιπόν η παρελθοντολογία αφού διχάζει αντί να ενώνει? Μήπως με αυτή την ταχτική προάγεται το μίσος και ο ρατσισμός?
37 χρόνια μετά, την κοινωνία δεν την νοιάζει ποιος ήταν πατριώτης και ποιος προδότης. Πρέπει να βλέπουμε μπροστά και όχι να μας κατατρέχει και να μας στοιχειώνει μια ζωή το παρελθόν. Το πρόβλημα μας είναι η κατοχή του 36% του νησιού μας από τον τούρκικο κατοχικό στρατό. Αν αυτό δεν μπορεί να μας ενώνει τότε δεν αξίζουμε τίποτε παραπάνω από αυτά που έχουμε.

Στην Ελλάδα που υπόφερε περισσότερο από τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και τους σκοτωμούς, η αριστερά πριν είκοσι χρόνια συνεργάστηκε με την δεξιά για καθαρά εθνικούς λόγους.
Ο Μ. Θεοδωράκης υπήρξε υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου επί κυβερνήσεως Ν.Δ αν δεν απατούμε.

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ 27/1/11 12:20 π.μ.],

Κατ’ αρχάς διερωτούμαι αφού αρέσκεσαι να κάμνεις παρεμβάσεις και ν’ αφήνεις σχόλια στο “εθνοπροδοτικό” Blog ΜΟΥ, γιατί δεν παίρνεις ένα σταθερό nickname για να έχει και μια συνέχεια η κουβέντα ΜΑΣ; [Δεν είναι ανάγκη να έχεις λογαριασμό στον Blogger για να πράξεις κάτι τέτοιο. Αντι να επιλέγεις το “Ανώνυμος” θα πατάς το “Όνομα/Διεύθυνση URL” και διαλέγεις ένα τυχαίο αλλά σταθερό nick!

Τώρα έρχομαι σ’ αυτά που λες τα οποία προκαλούν ποικίλα (δι)ερωτήματα και απορίες.
Πιο συγκεκριμένα έχω να πω και τα ακόλουθα:

1. Το ότι κανείς δεν έχει καταδικαστεί για την δράση της ΕΟΚΑ Β΄ και του πραξικοπήματος μετά τον Ιούλιο του 74 ...» [πλην του Νικόλαου Σαμψών, διορθώνω εγώ], τούτο θα διαγράψει από την ιστορική μνήμη [αλλά κι από τη μνήμη όσων ζήσαμε εκείνα τα γεγονότα] τα προδοτικό και εγκληματικό πραξικόπημα αλλά και τη προγενέστερα και μεταγενέστερη δράση της φασιστοτρομοκρατικής ΕΟΚΑ Β΄; Ακόμα μια φορά αντί να δεις το θέμα πολιτικά το αντιμετωπίζεις [τούτη τη φορά] καθαρά νομικίστικα. Δεν έχουν ευθύνες ο Σύρος, ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο Καλογερόπουλος-Διάκος που στελέχωναν την ΕΟΚΑ Β΄ μετά τον θάνατο του Γρίβα;
Ναι μεν ο τότε Πρόεδρος Μακάριος όταν επέστρεψε στην Κύπρο [μετά το πραξικόπημα και την τουρκική εισβολή] έφερε μαζί του ένα ολόκληρο ελαιώνα ως ένδειξη συγχωρήσεως όσων συμμετείχαν στην προδοσία της Κύπρου, αλλά τούτο δεν απάλλαξε τους Εοκαβητατζιήδες και λοιπούς από τες εγκληματικές τους ευθύνες τους. Και αν είχαν έστω και τσίππα συνείδησης θα διάλεγαν τον πιο γερό κλώνο μιας ελιάς για να κρεμμαστούν!!!

2. Γράφεις: «Ο Γρίβας πέθανε και η ΕΟΚΑ Β΄ δεν υπάρχει» - υπονοείς μετά τον θάνατο του Γρίβα! Είναι προφανής η προσπάθεια ΣΟΥ να αθωώσεις τον Γρίβα [αλλά και την ΕΟΚΑ Βήτα] για το έγκλημα του πραξικοπήματος, γι’ αυτό και εμφανίζεσαι τόσο απολογητικός για τον «μέγα ηγέτη» [που λαλεί τζιαι η Κουτσελίνη]. Μα δεν ήταν η ΕΟΚΑ Β΄ [με αρχηγό τον Γρίβα] που εκπονούσε σχέδια για πραξικόπημα [“Σχέδιο Απόλλων”] και απόπειρες δολοφονίας του Μακάριου, [όπως, ας πούμεν τον Οκτώβρη του 1973, παρά τον Άη Σέρκη, έξω από την Αμμόχωστο]; Δεν ήταν η ΕΟΚΑ Β΄ [με αρχηγό τον Γρίβα] που ανατίνασσε αστυνομικούς σταθμούς και υπόσκαπτε την κρατική οντότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας και δολοφονούσε κόσμο; Κι αυτή η ΕΟΚΑ Β΄ ΔΕΝ πέθανε μετά τον θάνατο του Γρίβα αλλά συνέχισε να υπάρχει και να δραστηριοποιείται σε παράνομες [φασιστικές και τρομοκρατικές] ενέργειες. Μάλιστα κατά το πραξικόπημα έδειξε όλο της το “μεγαλείο” και αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για την επικράτηση του πραξικοπήματος στην ύπαιθρο. Μέλη και στελέχη της προέβαιναν σε συλλήψεις, προπηλακισμούς, ξυλοδαρμούς, βασανιστήρια ακόμα και σε δολοφονίες κυρίως αριστερών πολιτών. Δες και μια σχετική [αυτοβιογραφική] ανάρτηση μου στο link:
Δεν πιάνουν λοιπόν τόπο οι προσπάθειες ΣΟΥ για αθώωση του Γρίβα! Ο Γρίβας έχει “επάξια” [με την φασιστική δράση του] καταξιωθεί στη συνείδηση του κυπριακού [αλλά και του ελληνικού] λαού ως φασίστας και ως ο ολετήρας [καταστροφέας] της Κύπρου!

3. Μπορείς να ΜΕ πεις ποιοι ήτα οι «καθαρά εθνικοί λόγοι» για τους οποίους «... η αριστερά ... [στην Ελλάδα] ... πριν είκοσι χρόνια συνεργάστηκε με την δεξιά ...»; Κάτι πρέπει αν συγχύζεις. Ο Θεοδωράκης συμμετείχε [λανθασμένα κατ’ εμένα] σε κυβέρνηση της “Νέας Δημοκρατίας”, αλλά υπό την προσωπική του ιδιότητα [κι όχι ως μέλος κάποιου κόμματος της Αριστεράς]. Το άλλο που ίσως να θυμάσαι είναι τη [βραχύβια – μερτικών μηνών μόνο] Οικουμενική Κυβέρνηση [όπως ονομάστηκε] που σχηματίστηκε το 1989 [νομίζω με πρωθυπουργό τον Τζανή Τζανετάκη] στην οποία συμμετείχε και ο τότε Συνασπισμός της Αριστεράς και στόχευε τότε στην κάθαρση από οικονομικά σκάνδαλα [όπως ήταν εκείνο του Κοσκωτά] ...

αιολος είπε...

ΑΝΕΥ

Πραγματικά μου φτιάχνεις το κέφι να είσαι καλά, δες εγώ δεν λέω ότι είναι σοσιαλιστής ο Χίτλερ, το βάζω για να δεις πόσο λάστιχο είναι αυτό που εσύ λες σοσιαλισμός, τους χωρά όλους μέχρι και τον Χριστόφια (που παντρεύει τον Κυπριακό τοπικιστικό εθνικισμό με τον Λένιν και το τουρκοστρατιωτικό κατεστημένο του Αττίλα).
Αλλά έτσι για να μη λέμε μόνο τα δικά μας άκου πως βλέπει τον σοσιαλισμό ο ίδιος ο Χίτλερ :

«Ο σοσιαλισμός είναι η επιστήμη που έχει ως κύριο μέλημά της το κοινό καλό. Ο σοσιαλισμός δεν είναι ίδιος με τον κομμουνισμό. Ο μαρξισμός δεν είναι σοσιαλισμός. Οι μαρξιστές οικειοποιήθηκαν τον όρο διαστρεβλώνοντας τη σημασία του. Εγώ θα δώσω τον σοσιαλισμό πίσω στους σοσιαλιστές. Ο σοσιαλισμός είναι ένας παλαιός, άριος και γερμανικός θεσμός. Οι πρόγονοί μας ζούσαν σε ορισμένα εδάφη και καλλιεργούσαν την ιδέα του κοινού καλού. Ο μαρξισμός δεν μπορεί να θεωρείται σοσιαλισμός. Αντίθετα με τον μαρξισμό, ο σοσιαλισμός δεν απορρίπτει την ιδιωτική περιουσία. Αντίθετα με τον μαρξισμό, δεν καταργεί την προσωπικότητα του ατόμου. Αντίθετα με τον μαρξισμό, ο σοσιαλισμός είναι πατριωτικός.

Θα μπορούσαμε να έχουμε βαπτίσει το κόμμα μας Φιλελεύθερο Κόμμα, αποφασίσαμε όμως να ονομαστούμε εθνικοσοσιαλιστές. Δεν είμαστε διεθνιστές• ο δικός μας σοσιαλισμός είναι εθνικός. Απαιτούμε από το κράτος να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των παραγωγικών τάξεων με γνώμονα τη φυλετική αλληλεγγύη. Για μας κράτος και φυλή είναι το ίδιο πράγμα».


Δηλαδή απ ότι βλέπεις, όπως εσύ δεν δέχεσαι σαν σοσιαλιστή τον Χίτλερ έτσι και αυτός δεν θεωρεί σοσιαλιστές τους μπολσεβίκους.

Θα μου πεις μα είχαν κοινά Μπολσεβικισμός και Ναζισμός;

Είχαν ΚΑΙ κοινά όπως ο κεντρικός σχεδιασμός του κράτους, η δικτατορική διακυβέρνηση από το κόμμα, ο επεκτατισμός (διότι αν δεν το ξέρεις μάθε το η ΕΣΣΔ ήταν ένα επεκτατικό κράτος), ο αντιθρησκευτικός χαρακτήρας κλπ

Είχαν ΚΑΙ αντιθέσεις αγεφύρωτες και χαοτικές, αλλά όταν χρειάστηκε να τα βρουν με βάση την αμοιβαία πρόθεση για στρατιωτική προετοιμασία και εδαφικό κατακερματισμό κρατών τα βρήκαν, αν ο Τσάπερλαιν και ο Νταλαντιέ πούλησαν στους ΝΖ την Τσεχοσλαβακία στο Μόναχο οι σοβιετικοί ακόμα χειρότερα πούλησαν τους κομμουνιστές της δύσης και κυρίως της Γερμανίας του Τέλμαν και δεν δίστασαν να μαχαιρώσουν πισώπλατα την μαχόμενη Πολωνία και να προσαρτήσουν τα Βαλτικά κράτη.


Αγαπητέ κομμουνιστή υπόσχομαι ότι θα δω την σελίδα σου σε πρώτη ευκαιρία (σοβαρές υποθέσεις δεν μου επιτρέπουν πολλά πράγματα) να είσαι καλά ευχαριστώ.

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Χαίρομαι πάντως που [όπως λες] «...σου φτιάχνω το κέφι ...» Είναι τρόπος να ξεφύγεις κι από τις χρόνιες εμμονές ΣΟΥ, αλλά την αφοριστική τακτική ΣΟΥ δεν μπορείς με τίποτα να την αποχωριστείς. Δεν ΜΑΣ κάμνεις σε eurocents πως ο Χριστόφιας «... παντρεύει τον Κυπριακό τοπικιστικό εθνικισμό με τον Λένιν και το τουρκοστρατιωτικό κατεστημένο του Αττίλα ...» [όπως ΜΑΣ αποκαλύπτεις]; Στες πομπώδεις αλλά κενού περιεχομένου ρήσεις ΚΑΝΕΝΑΣ δεν σε πιάνει!

Όσο για τα άλλα που λες, όπως παρατηρώ έχεις μελετήσει καλά τον Χίτλερ. Πάλι καλά όμως που από μόνος ΣΟΥ αποκαλύπτεις με αυτά που παραθέτεις ότι καμιά σχέση ΔΕΝ έχει ο εθνικοσοσιαλισμός του με τον πραγαμτικό σοσιαλισμό!

Πέραν τούτου τα πολιτικά γεγονότα πρέπει να τα κρίνουμε πολιτικά [κι όχι συναισθηματικά] και μέσα στες συγκεκριμένες πολιτικοκοινωνικές συνθήκες που έλαβαν χώρα. Δηλ. δεν πρέπει αν παραγνωρίζουμε ότι μια εποχή οι δυτικοευρωπαίοι [οι κυβερνήσεις της Αγγλίας και της Γαλλίας] χάιδευαν τον Χίτλερ γιατί τον θεωρούσαν ανάχωμα για την σοβιετική [κομμουνιστική] απειλή! Μετά έφερεν ο φούρνος την πυράν! Και το Σύμφωνο Μολότοφ – Ρίμπεντροπ ήταν αποτέλεσμα του Σύμφωνου του Μονάχου που προηγήθηκε! Μεγάλα θέματα όμως αυτά και δεν με παίρνει ο χρόνος τώρα!