Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ανάρτηση 77/2010 [επίκαιρη, μεζετζιήτικη, αμπελοπουλλική, ευρωπαϊκή τζι’ αντι-πολιτικάντικη] – Περί ευρωπαϊσμού και αμπελοπουλιών [και πάλι*] ο λόγος.


* - Μετά τα “λουβκιά” με τα οποία ασχοληθήκαμε [μεγαλοπρεπής πληθυντικός] στην ανάρτηση μας με αρ. 74/2010 [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/10/742010-5.html] σήμερα θα ξανασχοληθούμε με τ’ αμπελοπούλια! Με τον πατροπαράδοτο και εκλεκτό, πλην όμως υπό οικολογικό και ευρωπαϊκό διωγμό, αυτό μεζέ για τους Κύπριους, ασχοληθήκαμε ακροθιγώς και στην ανάρτηση ΜΑΣ που αναφεραμε πιο πανω - την 74/2010, στο Υστερόγραφον 5 [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/10/742010-5.html]. Τα γεγονότα όμως, γύρω από το θέμα τρέχουν και ο πολιτικαντισμός δίνει και παίρνει, γι’ αυτό κι ΕΜΕΙΣ αναγκαζόμαστε να επανέλθουμε ... [Στα χωριά τα «αμπεΛοπούλια» τα λενε και «αμπεΡοπούλια»] ...

*****************************
Το σήριαλ, [λοιπόν], με τα αμπελοπούλια [την παράνομη - όπως θεωρείται από τον Νόμο - θήρευση τους, τη φύλαξη τους κατά εκατοντάδες σε ψυγεία εστιατορίων αλλά και σπιτιών, τη διάθεση τους σε εστιατόρια και ταβέρνες και τη βρώση τους γενικώς από πολύ κόσμο], συνεχίζεται εν μέσω μάλιστα και ψιλών [εππέσαν τζιαι κάμποσες φαίνεται στον Άγιο Θεόδωρο] και φωνασκιών ... Και το ενδιαφέρον του [φιλοθεάμονος αλλά και αμπελοπουλλοφάγου] κοινού παραμένει αμείωτο και σε ψηλά επίπεδα.

Η όλη πλοκή του έργου έχει εξελιχτεί σε φοϊτσιάρικη ... Περιλαμβάνει σκηνές απείρου κάλλους και ευρωπαϊκής πολιτικάντικης κουλτούρας με τα σχετικά ρεπορτάζ στες τηλεοράσεις και τες εφημερίδες να κυριαρχούν στες ειδήσεις. Κι αυτό όχι τυχαία καθώς τις τελευταίες μέρες είχαμε:
1. Επιδρομές αστυνομικών οργάνων [συμπεριλαμβανομένης και της Αστυνομίας των Βάσεων], της Θήρας, αλλά και καλοαναθρεμμένων Ευρωπαίων ακτιβιστών [που μάχονται υπέρ των δικαιωμάτων των αμπελοπουλιών] σε περβόλια [στα Κοτσιηνοχώρκα] με σκοπό,
- πρώτον, την κατάσχεση δικτύων και βερκών [που χρησιμοποιούνται για την παγίδευση των αμπελοπουλιών, και
- δεύτερον, την απελευθέρωση αυτών των πουλιών ...


2. Και επίσης [μόλις τις προάλλες] επιδρομές της Αστυνομίας [συμπεριλαμβανομένων και ΜΜΑΔιτών], σε εστιατόρια, ταβέρνες και σπίτια στα χωριά Άγιος Θεόδωρος Λάρνακας [όπου υπήρξαν και επεισόδια με τους κατοίκους] και Χοιροκοιτία με σκοπό την κατάσχεση αμπελοπουλιών. Κατασχέθηκαν συνολικά μόνο(!) 3700 αμπελοπούλια, δηλ. γύρω 300 δωδεκάδες!

Ως γνωστό, τα εδώδιμα και εύγεστα για τους μεζετζιήες αυτά πουλάκια, πουλιούνται και σερβίρονται τα κέντρα με τη δωδεκάδα! Και η τιμή τους είναι γύρω στα 60-70 ευρώ τη ντουζίνα [δωδεκάδα]. Δηλαδή, μιλάμε για ένα πόσο της τάξεως περίπου των 20 χιλιάδων ευρώ που έκαμε φτερά [και κάποιοι θα έπαθαν και οικονομική ζημιά] λόγω της επιχείρησης της Αστυνομίας! [Λέγεται πως ο ετήσιος τζίρος από τα αμπελοπούλια ανέρχεται στα 15-20 εκατομμύρια(!!!) ευρά]. Πως να μην υπάρχουν τότε και έντονες αντιδράσεις, κι αντεγκλήσεις, αλλά και αντιπαραθέσεις με την Αστυνομία! Μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό έσοδο και εισόδημα [και μάλιστα αφορολόγητο] για τους “επαγγελματίες” (μεγαλο)αμπελοπουλλοσυλλέκτες(!) [όπως λέμε ρακοσυλλέκτες].
Και τα κόστη ελάχιστα! Τα μόνα έξοδα είναι τα χρήματα που χρησιμοποιούνται για την αγορά δικτύων παγίδευσης καθώς και μηχανουδκιών που παίζουν κελαηδήματα [αναπαράγουν ηχητικά μιμητικές φωνές] των πουλιών. Τούτη η πρακτική παραπλανεί τα πουλιά τα οποία πλέον αναζητούν το μέρος απ’ όπου ακούγονται τα κελαηδήματα και τότε πέφτουν στες δικτυακές παγίδες ή στα βερκά [ξόβεργα]! Φυσικά τα βερκά χρησιμοποιούνται μόνο από ερασιτέχνες “αμπελοπουλλάες” ή/και όσους δεν ασχολούνται εμπορικά με το αντικείμενο [αλλά απλώς θέλουν να πιάσουν κανένα πτηνόν για τον μεζέν της ζιβανίας τους].


Όμως, οι πιο οργανωμένοι [και «επαγγελματίες», όπως τους είπαμε] “αμπελοπουλλάες” έχουν κι άλλα έξοδα [αυξημένα μεν, αλλά τους αποφέρουν και πιο πολλά έσοδα]. Πολλοί έχουν προβεί [με δικά τους έξοδα] σε αναδασώσεις [με ακακίες] μεγάλων εκτάσεων ακαλλιέργητης χαλίτικης [κυρίως] γης. Έχουν μάλιστα φροντίσει και για την μεταφορά νερού για πότισμα των δέντρων. Κάποιοι έχουν φυτέψει και δική τους ιδιόκτητη γη με ελιόδεντρα [κυρίως], όπου και πάλι στήνουν δίκτυα τόσο για τα αμπελοπούλια όσο και για τες τζιήκλες [κατά τη διάρκεια του χειμώνα]...Αν και οι σκοποί των “αμπελοπουλλάων” είναι πονηροί [κυρίως συμφεροντολογικοί] πρέπει να παραδεχτούμε ότι [με τες αναδασώσεις που κάμνουν] επιτελούν και οικολογικό έργο καθώς δημιουργούν και συντηρούν χώρους πράσινου. Στα δασύλλια με τες ακακίες κατεβαίνουν τα πουλιά τα βράδια [όταν περνούν από τους ουρανούς της Κύπρο καθ’ οδό για την Αφρική] σαγηνεμένα και ξεγελασμένα από τα κελαηδήματα που ακούνε από τες μιμητικές μηχανές [που είναι εγκατεστημένες εκεί] και παγιδεύονται σε δίκτυα και ξόβεργα.

Πάντως, ο εκ των Κοκκινοχωρίων ορμώμενος δημοσιογράφος Πάμπος Βάσιλας, σε δύο συνεχόμενα ρεπορτάζ του στον “Φιλελεύθερο” [στις 22 και 23 του τρέχοντος μηνός] προσπαθησε να ΜΑΣ πείσει, μέσα από τα μελοδραματικά κείμενα του, ότι οι καημένοι οι Κοτσιηνοχωρκάτες τζι’ Αηθεωδορίτες, είshεν να πεθάνουν της πείνας αν δεν ήταν τα αμπελοπούλια!!! Μα καλά σιόρ, γιατί τέλος πάντων δεν νομιμοποιείται το κυνήγι τους να ησυχάσουμε ούλλοι [πλην των ευρωπαϊστών και των οικολόγων];
[Στο θέμα της άρσης της απαγόρευσης της θήρευσης των αμπελοπουλιών θα επανέλθω πιο κατω ...]

Φυσικά ο δημοσιογράφος του “Φιλελευθέρου” [όπως κι άλλοι που κόπτονται για την παραδοσιακή αυτή αγροτική ασχολία] εν τζιαι λαλούν μας ότι οι μεγαλο-“αμπελοπουλλάες” φέρνουν και ξένους εργάτες για να τους βοηθούν στην επιχείρηση τους! Τους χρειάζονται και τους χρησιμοποιούν τα βράδια για να “παντούν”, δηλ. να κάμνουν φασαρία για να ξεσηκώνονται τα πουλιά και να πετούν προς τα σημεία που είναι στημένα τα δίκτυα ή να φυλάνε σκοπιά(!) μη και κατεβεί η Αστυνομία ή/και η Θήρα. Πέραν τούτου οι ξένοι εργάτες μαδκιούν τζιαι τα πουλιά [τα καθαρίζουν από τα φτερά τους]. Οι κύπριες “μαδίστρες” είναι πιο ακριβές βλέπετε! Απαιτούν να πληρώνονται με το κομμάτι [λόγου χάριν, ένα ευρώ το πουλλίν(!)], ενώ οι ξένοι πληρώνονται μόνο 20-30 ευρά την ημέρα ...
Εδώ θα κάνω μια παρένθεση για να παραθέσω μερικές εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες περί των πολυσυζητημένων άγριων αυτών πτηνών:
Τα αμπελοπούλια, λοιπόν, είναι μικροπούλια [περίπου στο μέγεθος του σπουργίτη και του χελιδονιού] όμως πολύ εύγεστα [όπως λαλούν] και δη τα παχουλά και “μιλλαρωτά” [αυτά που έχουν πιο πολύ λίπος]. Τα λένε και συκαλλούδκια [φαίνεται αρέσκονται στα σύκα], ενώ με βάση το χρώμα του κεφαλιού τους [μαύρο ή κεραμιδί] ονομάζονται και “μαυροτζιεφάλια”, [που είναι τα αρσενικά] ή “κοτσιηνοτζιεφάλια” [που είναι τα θηλυκά]. Φυσικά υπάρχουν και οι “κοτσιηνοπάππουφοι” [κοκκινολαίμηδες], που συγκαταλέγονται επίσης στα αμπελοπούλια. Το παππούφιν ή πουππούφιν είναι ο πρόλοβος των πουλιών.Blogger PolitisPittas σ’ ένα δικό σημερινό τουρλού -τουρλού κείμενο που ανάρτησε στο Blog του – link: http://politispittas.blogspot.com/2010/10/blog-post_23.html - και δημοσιεύτηκε και στον “Πολίτη” αναφέρει ότι το επιστημονικό όνομα του αμπελοπουλιού είναι Συλβία η Μελανοκέφαλος”, “μαυροτζιεφάλιν” δηλαδίς] ...

Τα αμπελοπούλια [αυτά που είναι πρώτον πράμα – τα πιο “μιλλαρωτά”], μαγειρεύονται συνήθως βραστά και με το ζουμί τους φτιάχνεται σούπα τραχανάς ή πιλάφι με πουρκούριν ... Κάποιοι τα τυλίγουν και σε ασημόχαρτο και τα ψήνουν στα καρβουνά. Τα δεύτερης ποιότητας [τα πιο παστά δηλαδή], γίνονται τηγανητά ανακατωμένα με τ’ αφκά [όπως τους “στρούφους τ’ Οκτώβρη” στα χωριά της Μαραθάσας]. Τρώγονται με μπόλικο λεμόνι κι άλας χοντρό [της θάλασσας] για να εξουδετερώνονται και οι αρνητικές συνέπειας από την μίλλα [το λίπος] τους ... Το ποτό με το οποίο συνοδεύονται εν το ουίσκι... [Βλέπετε οι νεόπλουτοι και οι αρχοντοχωριάτες εν καταδέχονται τη ζιβανία]...

Ας έρθουμε όμως τώρα και στο πολιτικάντικο μέρος της όλης υπόθεσης. Τον λαϊκίστικο τρόπο με τον οποίο οι διάφοροι Χατζιηγιάννηδες, Μητσόπουλοι [κι ΕΣΥ τέκνον Βρούτε, ευρωπαίε Μητσόπουλε!], Κόκοι Τάσου και Γεώργιοι Γεωργίου [εν τζιαι, εν τυχαίο που είναι όλοι του “Συναγερμού”;] παρελαύνουν από τα κανάλια [κουστουμαρισμένοι και γραβατωμένοι] και εκμεταλλευόμενοι [για ψηφοθηρικούς κι αντιπολιτευτικούς λόγους] τες αντιδράσεις του κόσμου, ξιφουλκούν κατα του τρόπου που ενήργησε η Αστυνομία [χωρίς όμως να λεν έστω και μια λέξη κατά των λαθροθηρούντων και παρανομούντων]. Κάποιοι εξ αυτών [των ασχολουμένων με το παραδοσιακό άθλημα της θήρευσης αμπελοπουλιών], προχτές στον Άγιο Θεόδωρο εθυμηθήκαν τζιαι τα “κκέρφιου” τον τζιαιρόν της ΕΟΚΑ της Πρώτης – τζιείνα της ΕΟΚΑ της Ββου εξιάσαν τα!

[Πάντως για τον Γεώργιο Γεωργίου, που εν εκατάφερεν να παραστεί την επαύριον στον τόπο του “εγκλήματος” της Αστυνομίας και να τον δείξουν τα κανάλια το βράδυ να κάμνει, όπως οι άλλοι, καταγγελτικές δηλώσεις για τη συμπεριφορά της Αστυνομίας, πήγαν τα ίδια τα κανάλια και τον βρήκαν – μάλλον θα τα κάλεσε ο ίδιος - και του πήραν δηλώσεις για το θέμα. Αν μπα τζιαι κόψει πίσω!]...

Όμως ξέρετε ποιο εν το οξύμωρο και το σχιζοφρενικό [και παράλληλα το άκρως υποκριτικό] στην όλη υπόθεση; Ασχέτως του αν ΕΓΩ συμφωνώ ή διαφωνώ [και ΔΙΑΦΩΝΩ – και θα εξηγήσω το γιατί πιο κάτω], με την απαγόρευση της θήρευσης των αμπελοπουλιών, θεωρώ ότι όλοι αυτοί [και οι πολιτικοί και μαζί και οι ψηφοφόροι τους] που ωρύονται και διαμαρτύρονται για την «απαράδεκτη» [όπως τη χαρακτηρίζουν] στάση της Αστυνομίας απέναντι στους κάτοικους του Αγίου Θεοδώρου, λειτουργούν υποκριτικά. Άραγε σου, δεν έχουν την απαίτηση [σ’ άλλες περιπτώσεις παρανομιών] όπως η Αστυνομία επιβάλει τον νόμο και την τάξη; Τώρα γιατί έχουν ξεσηκωθεί; Επειδή τους πήραν τ’ αμπελοπούλια; [Στο κάτω – κάτω όργανο εξουσίας είναι η Αστυνομία και με κατασταλτικές μάλιστα αρμοδιότητες, δεν το ξέρουν αυτό; Τι περίμεναν δηλαδή να τους συμπεριφερθούν με το «‘σεις» και με το «σας»;] Κάποιοι ΑγιοΘεοδωρίτες μάλιστα απειλούν [δεν έχουν τον Άγιο τους τελικά] ότι «ούτε ένα ζωντανό αμπελοπούλι δεν θα ξεφύγει πια από τα δίκτυα και τα ξόβεργα ...» «Είναι σίγουρο ότι η διάθεση των αμπελοπουλιών στο χωριό θα συνεχιστεί ...», λένε... [Από σχετικό ρεπορτάζ στον “Πολίτη” χτες Παρασκευή 22 του μηνός] ...
Αυτές οι αντιδράσεις μου θυμίζουν μια ταινία που είδαν στα νεανικά μου χρόνια και αναφερόταν στη στήριξη που είχε από τον κόσμο η Μαφία στην Σικελία όταν παρανομούσε. Μου είχε κάμει εντύπωση που ο κόσμος στήριζε τους παρανομούντες!


**********************
Ποιες όμως είναι οι δικές ΜΟΥ σκέψεις για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί δραστικά, να ξεπεραστεί ή έστω να απαμβλυνθεί το πρόβλημα;

1. Κατ’ αρχάς και χωρίς περιστροφές θα πω ότι θεωρώ τη στάση των εμπλεκομένων πολιτικών [και δη των βουλευτών] ως υποκριτική και ψηφοθηρική. Γιατί δεν βγαίνουν με ξεκάθαρες θέσεις, είτε υπέρ, είτε κατά της παγίδευσης και θήρευσης των αμπελοπουλιών; Αν είναι εναντίον, γιατί δεν νομοθετούν κατά της εισαγωγής των δικτύων και των μηχανών που χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση μιμητικών φωνών [κελαηδημάτων] των πουλιών;


2. Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να αρθεί η απαγόρευση! Εδώ συζητείται η αποποινικοποίηση κάποιων ναρκωτικών κι εμείς κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας για τα αμπελοπούλια; Αρεσκόμαστε φαίνεται να το παίζουμε “καλά παιδιά”, συμμορφούμενοι χωρίς αντιρρήσεις στες ντιρεκτίβες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ...


3. Από τη στιγμή που το κυνήγι [στην Κύπρο] γενικά επιτρέπεται [για το λαγό, τα περδίκια, τες τζιήκλες και τα αποδημητικά πουλιά – τα μόνα μη προστατευόμενα είναι τα τρυγόνια, τα λακτοκουντούρκα και οι φάσσες], διερωτούμαι γιατί να απαγορεύονται τα αμπελοπούλια. Γιατί να δίνεται άδεια για κυνήγι αποδημητικών μέσ’ τον Σεπτέμβρη; Νομίζετε ότι τότε δεν κυνηγιούνται και προστατευόμενα αποδημητικά, όπως οι πουπούξιοι, οι φλωρκοί, οι δακκανούρες, οι μελισσοφάοι κι άλλα μικροπούλια;


4. Με την άρση της απαγόρευσης του κυνηγίου των αμπελοπουλιών θα πέσουν κάθετα και οι τιμές τους. Έτσι θα παύσει να θεωρείται είδος πολυτελείας και να τυγχάνει τόσης εκμετάλλευσης κι ακόμα να οδηγεί κόσμο στην παρανομία. [Άστε που έτσι θα καταφέρουμε επιτέλους να φάμε κι εμείς οι κοινοί θνητοί κανένα αμπελοπούλι. Και γιατί επιτρέπεται να κυνηγιέται και να τρώγεται το λακτοκουντούριν – δηλ. το ορτύκι – λόγου χάριν, κι όχι και το αμπελοπούλιν]...


5. Να απαγορευτεί η εισαγωγή δικτύων και η θήρευση τους να γίνεται μόνο με βερκά ή με φλομπέρ ... Οι αυξημένες ανάγκες για βερκά θα οδηγήσουν και στην ανάπτυξη της μυξιοκαλλιέργειας. [Η “μυξιά” είναι το δέντρο του οποίου ο καρπός, η “μύξα”, χρησιμοποιείται για την κατασκευή των βερκών! Είχαμε ένα τέτοιο στο πατρικό μου σπίτι!] ...
Νυν υπέρ των αμπελοπουλίων, λοιπόν ο αγών! Και οι πολιτικοί ας αφήσουν τα μασκαραλίκκια κι ας τολμήσουν να πάρουν ριζοσπαστικές και ουσιαστικές αποφάσεις!

Anef_Oriwn
Σάββατο 23/10/2010

39 σχόλια:

Μιχάλης είπε...

Πάντως φίλε εγώ δηλώνω ότι ουδέποτε έφαγα και ουδέποτε θα φάω αμπελοπούλια.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Μιχάλη,

Μια δόκιμη θα ΣΕ πείσει ότι κάτι χάνεις!
[Κάπου έχω ένα κειμενάκι που έγραψα πέρσι τέτοια εποχή υπό τον Σεξ-πυρικο] τίτλο “To eat them, or not to eat them”, κι αν το βρω θα το αναρτήσω!]
Πάντως το κείμενο ΜΟΥ αυτό πιο πολύ τον πολιτικαντισμό ήθελε να θίξει και να επικρίνει ...

stalamatia είπε...

Δεν έχω φάει ποτέ και όπως λέει και ο Αγαπητός μου Μηχάλης δεν πρόκειτε να φάω ποτέ.Γενικά δεν τρώω κυνήγι και ας είναι ο σύζυγος μου κυνηγός(εγώ τους αποκαλώ φονιάδες)και δεν μαγειρεύω στο σπίτι κυνήγι γιατί κανένας δεν τρώει στο σπίτι.Μην το ψάχνεις γιατί πάει τότε.
Οπότε φεύγω από το κυνήγι και πάω σε κάτι άλλο :) Εκει που λαλείς ότι τα παστά χωρίς μίλλες αμπελοπουλούθκια είναι δεύτερης κατηγορίας υπάρχει ένα θεματάκι με τις (πασιές) τις γυναίκες γιατί να μεν ενι τζιαι τούτες πρώτης κατηγορίας όπως τα αμπελοπούλια τα μυλλαροτά;Ποιος μου είπε ότι δεν είναι; ε άτε τωρά!!!

rose είπε...

α) γιατι η επιχείρηση δεν έγινε στο Κίτι;

(απάντηση δαίμονα: θα χάνονταν ψήφοι)

β) η εικόνα των αμπελοπουλιων στα βάζα είναι ακριβώς όπως των νεκρών εμβρύων στη φορμόλη - καλη σας όρεξη!

Anef_Oriwn είπε...

Stala(g)matia,

Μην ακούς, και οι γεματούλες και οι παχουλούδες έχουν τες χάρες τους! Ξέρω ΕΓΩ τι ΣΟΥ λέω!!!

Τώρα «... γιατί πάει τότε ...», ο σύζυγος ΣΟΥ στο κυνήγι, ΕΣΥ πρέπει να το ψάξεις κι όχι ΕΓΩ!!! :)

Anef_Oriwn είπε...

Rose,

Η κρίση του καθ’ ενός ΜΑΣ εμπεριέχει το στοιχείο του υποκειμενισμού [συνδυασμένο φυσικά με τες ευαισθησίες και τα βιώματα του]...

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω στο κείμενο της ανάρτησης μου είναι ότι «η εικόνα των αμπελοπουλιων στα βάζα» [ή φίζες στην κυπριακή] υπάρχει [σύμφωνα να τους χρονικογράφους] από τα μεσαιωνικά χρόνια όταν οι κύπριοι εξήγαγαν ξιδάτα αμπελοπούλια στην Βενετία ...

Ενημερωτικά να ΣΕ πληροφορήσω ότι στην περιοχή των Κοκκινοχωρίων έγινε και «επιχείρηση» στο Φρέναρος που είναι κάτι αντίστοιχο του Τζιηδκιού! Όμως ας μην ξεχνάμε ότι τα κύρια αμπελοπουλλο-παραγωγικά χωριά και κοινότητες είναι σήμερα το Παραλίμνι, το Ξυλοφάγου κι ο Άγιος Θεόδωρος. Μάλιστα στον Άγιο Θεόδωρο μέχρι πριν λίγα χρόνια έκαμαν τζιαι “Χορό του Αμπελοπουλιού”! Δεν ξέρω αν έβγαζαν τζιαι “Miss Αμπελοπούλιν”!!!

Bananistanos είπε...

δεν πρόκειται να επιτραπεί το κηνύγι των αμπελοπουλιών γιατί δεν είναι μόνο δικά μας, ανήκουν τζε στες άλλες χώρες από τις οποιες περνούν. αν τα επίανναν οι Ευρωπαίοι τζε δεν εμεινίσκαν για μας θα μας άρεσκεν;

Δεν πρόκειται να επιτραπούν τα βερκά γιτί δεν είναι επιλεκτικά, πιάνουν ότι κάτσει

stalamatia είπε...

Ανεφ εγώ ξέρω ,πάει για τα γουρούνια ,εδώ έχει την ελαφίνα χα χα χα .

Anef_Oriwn είπε...

Bananistanε,

Το κυνήγι άλλων αποδημητικών, όπως του τρυ(γ)ονιού, της φάσσας, του λακτοκουντουρκού [ορτυκιού], της τραshήλας, της τζιήκλας, γιατί επιτρέπεται; Ούτε τούτα «... είναι μόνο δικά μας ...», καθώς περνούν κι από άλλες χώρες και προφανώς κυνηγιούνται κι εκεί.
Και δεν μου λες πόσοι κυνηγοί που υποτίθεται πάνε για το τρυγόνι, άμα δουν έναν πουπούξιον, για κανένα φλωρκόν μπροστά τους, εν θα τον πυροβολήσουν και μάλιστα ότι δεν έχουν παίξει τίποτε άλλο μέχρι εκείνη την ώρα];

Anef_Oriwn είπε...

Stala(g)matia,

Απρόβλεπται αι βουλαί των αντρών κυνηγών!!! Κάποτε “στην αστοshάν ‘φελά τζιαι το χαλάζιν”! Και ελλείψει του ζητούμενου θηράματος [ας πούμεν γουρονόπουλλων], μπορεί να πυροβολούν και επί παντός πετούμενου στόχου [ας πούμε επί καμιάς πέρδικας] ...

stalamatia είπε...

Toυ έχω (απαγορεύσει)να βάζει στο ψυγείο μας κυνήγι!!Exω δώσει (μάχες) σχετικά με το κυνήγι

Bananistanos είπε...

Ναι αλλά θέλουμε και το δικό τους οκ που δύσκολα θα το πάρουμε αφού εκείνοι τα ονομάζουν "songbirds" τζε θέλουν τα (τζ'εγώ) να τραουδούν μεσ'τους κήπους τους

Κυρίως όμως εν ο τρόπος σύλληψης που ενοχλεί, τα βερκά κ τα δίκτυα. Θυμάμαι παλία έβαλλεν δίκτυ ένας θείος μου στο στρόβολο, τζε κάθε πρωί έβρισκεν τζε 1-2 νυκτερίδες πάνω, που σήμερα ξερω ήταν νυκτοπάππαροι που εν είδος που κινδυνεύει με εξάλιψη.

Anef_Oriwn είπε...

Bananistanε,

Εν τζιαι διαφωνώ μ’ αυτά που λαλείς. Το θέμα όμως είναι πως εφαρμόζονται αυτά που οι βουλευτάδες ΜΑΣ ψηφίζουν [εναρμονιζόμενοι με τες ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες], χωρίς πολιτικαντισμούς!

Κατάμουτρας είπε...

Έν έσιει τρόπον να τα αναγιώνουμεν σιόρ;

Αμπελοπούλλιν μου γλυτζιήν
σαν σ' έχω μεσ' το στώμα
ξιχάνω την κοκόναν μου
πουν πάνω στην καρκόλαν μου
τζιαί καρτεράμ' ακόμα.

Αφού το γέριμον τζιαί το σκοτεινόν εν γλυτζιήν το αμπελοπούλλιν.
Εντάξει το μ . . σέρνει καράβι.
Το αμπελοπούλλιν σέρνει την Κύπρον ολόσωστην. Στα . . . Ευρωπαϊκά δικαστήρια.

ιων είπε...

Πολλήν πουλλίν τρώεται σε τούτον τον τόπον τελικά.
Μητσό - πουλλος.

arxiepiskopos είπε...

Φίλε ΑΝΕΦ,δε χάθηκα,απλώς δε μένω σπίτι τις περισσότερες μέρες και έτσι δε διαθέτω κομπιούτερ.Σε λίγο που θα αρχίσει να χειμωνιάζει θα συναχτούμε στη Σκάλα και τότε θα τα λέμε συχνότερα.Όσο για τη δημιουργία δικού μου μπλογκ αποκλείεται,πρώτον γιατί δε διαθέτω τις απαραίτητες γνώσεις,δεύτερο γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος(πόση προδοσία να προφτάσω;) και τρίτο...θέλεις να λεν για μένα πως ο arxiepiskopos και ο Πενταρόγιωρκος είναι μπλόγκερς;Έχει και το ρεζιλίκι τα όριά του!Όσο για τα αμπελοπούλια,μια φορά που αποπειράθηκα να φάω...έφκαλλα τες μιλλούες για να φάω κρέας!Καταλαβαίνεις,εκάμαν μου χοχόιν τζιαι που τότε είπα εννεν για μέναν!

Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε,

Εν πρέπει να είσαι που χωρκόν [αλλά ούτε και δημόσιος υπάλληλος] για να είσαι τόσο “γιαγλής” με τ’ αμπελοπούλια!

arxiepiskopos είπε...

Έχασες.Είμαι τζιαι που τα θκυο!

arxiepiskopos είπε...

Ο μόνος λόγος που δεν δημιουργεί μπλοκ ο αρχιεπίσκοπος Τέως είναι γιατί δεν του επιτρέπει η Google και όχι οι μηδαμινές του γνώσεις.( γιατί δε ζητά βοήθεια του κοινού ? )
Και αμπελοπούλια θέλει να φάει, αλλά του το απαγόρευσε ο γεωργός Χρήστος Π. που τη Λεμεσό.

Anef_Oriwn είπε...

Κάτι που προσπάθησες να κάμεις κι ΕΣΥ με το Anef_Oriwη, Arxiepiskopε- Μαϊμούνα, αλλά δεν ΣΟΥ το επέτρεψε η Google!

arxiepiskopos είπε...

Papajohn,περαστικά σου!

arxiepiskopos είπε...

Άνεφ , με κάποιον άλλο με συγχύζεις αλλά δεν πειράζει. Δεν έχει και πολλή σημασία άλλωστε.
Αρχιεπίσκοπε Τέως εσύ είσαι μόνιμα συγχυσμένος και κάποιος μπλόκερ θα βρει τον μπελά του που δημοσιοποιείς προσωπικά δεδομένα άλλων στα διάφορα μπλοκς.

Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε- Μαϊμούνα,

Δεν έχω απολύτως ΚΑΜΙΑ διάθεση να μπω σε συζητήσεις και διαλόγους μαζί ΣΟΥ! Πρώτον γιατί καπηλεύεσαι σαν κοινός προβοκάτορας το nickname κάποιου άλλου και δεύτερον γιατί είσαι χυδαίος, τιποτένιος και αισχρός! Και ξέρεις πολύ καλά για τι πράματα μιλώ ... Και για το χυδαίο βοθροblog ΣΟΥ [και όποιος έχει απορίες ας παει στο link http://arxiepiscopos.blogspot.com/ και θα δει ιδίοις όμμασι τι κουμάσι είσαι, αλλά και για τα αισχρά και υβριστικά σχόλια που έστελνες, με τα nicknames arxiepiskopos και Anef_Oriwη, αλλά με το ίδιο περιεχόμενο, στο Blog ΜΟΥ την εποχή που είχα βάλει μετριασμό. Όλα είναι καταχωρημένα στα “Ανεπιθύμητα σχόλια” και ανά πάσα στιγμή μπορούν να δημοσιοποιηθούν για το λόγου ΜΟΥ το αληθές!

Υγιαίνετε Arxiepiskopε- Μαϊμούνα!!!

arxiepiskopos είπε...

Δηλαδή,"αρχιεπίσκοπε",επιβεβαιώνεις ότι είσαι ο John Charalambous!Και τολμά ένας πλαστογράφος να απειλεί για αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων!Το "Φωνάζει η πουτάνα περί ηθικής" είναι τελικά μεγάλη κουβέντα!

Anef_Oriwn είπε...

"Η πουτάνα θέλει να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει."

arxiepiskopos είπε...

Τέλος πάντων,επροσβάλαμεν τες ...πουτάνες πάλε!

arxiepiskopos είπε...

Αγαπητέ Άνεφ,
Δεν καπηλεύτηκα το όνομα κανενός. Αν το έχω πράξει μπορεί αυτός που νομίζει ότι το έκανα να υποβάλει παράπονο σε οποιαδήποτε αρχή η οργανισμό.
Όσον για το χυδαίος τιποτένιος και αισχρός το απέδειξα πολλές φορές ότι είσαι και φαίνεσαι !!!!!!!!
Είμαι ΑΓΙΟΣ μπροστά σε σένα και τον αρχιεπίσκοπος τέως.

Τα γραφόμενα σας πιστοποιούν το ήθος σας , που δε σας επιτρέπει να υπερηφανεύεστε ότι είσαστε ανώτεροι η καλύτεροι από εμένα.

ΥΓ. ο τέως πρόσβαλε τις μάνες σας πάλι.
Περαστικά σας !!!!!!

arxiepiskopos είπε...

Κάποτε ο κοράζινος αποφάσισε να βαφτεί άσπρος τζιαι να κάμει πως εν πεζούνιν.Μόλις άνοιξεν το στόμα του,όμως,εκαταλάβαν τον ούλλοι.Το ίδιο εδοτζοίμασεν να κάμει τζι ο John Charalambous.Επήεν να το παίξει arxiepiskopos.Άνοιξεν,όμως,το στόμα του τζι επροδόθηκεν.Δυστυχώς,Papajohn,ψευδώνυμα βρίσκεις.Νουν,όμως;

arxiepiskopos είπε...

Προς Αρχιεπίσκοπο Τέως και Άνεφ Ορίων :

Επειδή το υβρεολόγιο σας είναι πιο πλούσιο από το δικό μου , μπορείτε να αφήνετε τα αισχρά σχόλια σας όσον αφορά το άτομο μου στο δικό μου μπλοκ και να σας απαντώ μόνο σε κείνο το χώρο .
Κι επειδή το μπλοκ μου δεν το επισκέπτεται κανείς , είναι ο μόνος τρόπος να μη γίνεστε ρεζίλι με αυτά που γράφεται για μένα εδώ η αλλού. Με αυτό τον τρόπο μένει καθαρό το μπλοκ του Άνεφ από τις μαλακίες και δε θα φεύγουν οι υπόλοιποι που δεν τις ανέχονται.

Τι να κάνω ? ακόμη και τους βλάκες που με βρίζουν τους προστατεύω. Ο Ρομπέν των Φτανών εκατάντησα !!!!!

arxiepiskopos είπε...

"...μπορείτε να αφήνετε τα αισχρά σχόλια σας όσον αφορά το άτομο μου στο δικό μου μπλοκ και να σας απαντώ μόνο σε κείνο το χώρο".------Papajohn,τες ποδίνες για να πατήσουμε μέσα στα σκατά τις προμηθεύει το "μπογκ" σου;

arxiepiskopos είπε...

Η λέξη "μπογκ" τι σημαίνει κε Φτανέ ?

Anef_Oriwn είπε...

Είπεν ο γάδαρος [ο Arxiepiskopos μαϊμού-να] του πετεινού [του Arxiepiskopoυ του original] τζιεφάλα! Διερωτάται τι είναι το «μπογκ» και δεν κοιτάζει τι γράφει ο ίδιος απευθυνόμενος σ’ ΕΜΕΝΑ και τον Arxiepiskopo τον original – όπως ας πούμεν το «...με αυτά που γράφεται για μένα εδώ η αλλού ...» [«γράφετε» Μαϊμού-να κι όχι «γράφεται»!] …

A, τζιαι Arxiepiskopε Μαϊμού-να,
Επειδή επολλύνετε οι Arxiepiskopoι [τζιαι οι original τζιαι οι μαϊμούνοι], για να μεν συγχύζουνται τζιαι οι θαμώνες του Blog ΜΟΥ, τα δικά ΣΟΥ σχόλια θα διαγράφονται, αλλά θα τα ξαναβάλλω κάτω από το nick Arxiepiskopos Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑΣ]...

Υγιαίνετε Arxiepiskopε- Μαϊμούνα!!!

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε- ΜαϊΜΟΥΝΝΑ,

Η τελευταία φορά που έχω ασχοληθεί μαζί ΣΟΥ είναι παρούσα! Και αυτό το ‘χω κάμει καταχρηστικώς γιατί έπρεπε να δώσω κάποιες διευκρινήσεις και επεξηγήσεις.
Το μέτρο σχετικά με τα σχόλια ΣΟΥ, που αποφάσισα και ΣΟΥ κοινοποίησα, εφαρμόζεται πάραυτα [και σιωπηλώς φυσικά - επεξηγήσεις ΔΕΝ υπάρχει λόγος θα δίνω! Αρκετή σημασία ΣΟΥ έδωσα ήδη!] ...
Α, και δικαίωμα επιλογής nick ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ! Εν τζιαι είμαστε με στην κουτσιερήν ΣΟΥ!

Anef_Oriwn είπε...

Ο/Η Arxiepiskopos Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑΣ είπε...

Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Προς αντιδράοντες-αντιδρΩντες κι όχι αντιδρούντες,φίλε ΑΝΕΦ!Μη γίνουμε και ρεζίλι των Πενταρόγιωρκων!
23/10/10 2:49 μ.μ.

Άνεφ δεν είναι η πρώτη φορά που σε διορθώνει ο φτανός πετεινός άλλως Αρχιεπίσκοπος τέως.
Άρα σε αυτήν την περίπτωση ο ΓΑΔΑΡΟΣ πρέπει να είσαι εσύ αφού έχεις πιο πολλά ορθογραφικά λάθη από εμένα.
Άντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι πετούμενο.

Καλά να παθαίνεις .

ΥΓ. ΓΙΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ « ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΦΤΑΝΩΝ »
27/10/10 11:04 μ.μ.

********************************
Κανονικά Άνεφ έπρεπε να με πληρώνεις με την ώρα για 2 λόγους :
1) με τα σχόλια μου σε κρατώ σε φόρμα
2) όταν πλήττεις που δεν έχεις τίποτε άλλο να κάνεις , ασχολείσαι μαζί μου για να περνάς την ώρα σου.
27/10/10 11:11 μ.μ.

********************************
Και οι θαμώνες του Blog σου φυράζουν βλέποντας τα γραφόμενα του μπλοκοδεσπότη τους. Τους προσβάλεις με αυτά που γράφεις στο μπλοκ σου και που συναναστρέφεσαι με τον φτανό πετεινό, άλλως τέως.
27/10/10 11:20 μ.μ.

Anef_Οriwn είπε...

Γειά !
είμαι ο Anef_Οriwη ο original !!!!!!
Ο άλλος Άνεφ είναι Μαϊ-Μούννας !!!!!!

Anef_Oriwn είπε...

Πιο πάνω είχα αναφερθεί στην αισχρή και φασιστική τακτική του Arxiepiskopoυ- Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑ, να χρησιμοποιεί προβοκατόρικα τα nicknames “Arxiepiskopos” και “Anef_Oriwη” [με ήτα στο τέλος], κάτι που πήγε να το αρνηθεί. Και πριν πετεινός λαλήσαι τρις, παρουσιάστηκε και η απόδειξη! Το σχόλιο του ακριβώς πιο πάνω!
Εκίshτησεν [σαν μωρό παιδί] που εν ι-μπόρει να κάμει το δικό του, έβκαλεν την μάσκα και εμφανίστηκε και με το “Anef_Oriwη” [με ήτα στο τέλος] ... Ε, ρε γκεμπελίσκο!