Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

Ανάρτηση 74/2010 [γυναικεία, ανεκδοτολογική και πλακατζιήτικη] – Περί λουβκιών* ο λόγος ή όταν κάμνουν πλάκες οι γυναίκες (και 5 άσχετα υστερόγραφα).

{Επεξηγήσεις: * - Τα λουβκιά [αν δεν κάμνω λάθος] εν τα μαυροφάσουλα! - Κάποιοι μασάνε [στη λέξη λουβί] το υ [ύψιλον] κι αντι «λουβί» ακούγεται «λοβί»} ...

*****************
Προλεγόμενα [μετά μουσικής]:
Τις προάλλες [μόλις 2-3 μέρες] είχαμε στο [διάσημο για τα λαογραφικά του κείμενα] Blog του παλιόφιλου [φίλου από τα παλιά] τζιαι τζιησμένου με γρίπη Aceras, μια “αιρετική” και εκτός θέματος [της ανάρτησης] συζήτηση [link:
http://acerasanthropophorum.blogspot.com/2010/10/blog-post_10.html]. Κύριοι πρωταγωνιστές [συμμετέχοντες στην κουβέντα] ήταν οι φίλτατες κι αγαπητές ερίτιμες κυρίες Disdaimona και Stala(g)matia κι ο Υποφαινόμενος και guest star ο Blogοδεσπότης. Οφείλω να ομολογήσω ότι όλως παραδόξως και ασυνηθίστως [δεν είμαι μαθημένος ΕΓΩ από τέτοια!] ξεφύγαμε ολίγο τι [δεν βγήκαμε όμως στο πεζοδρόμιο] και καταπιαστήκαμε [ίσως πέραν του δέοντος] και με την “ποπολογία” καθώς και με άλλα παρεμφερή μικροζητήματα που άπτονται των καθημερινών διαπροσωπικών σχέσεων [μεταξύ ‘ρσενικών και θηλυκών] ...
Μάλιστα η αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ είχε χαρακτηριστεί από την Disdaimona ως ο «πονηρός» του [αχτύπητου – αυτό είναι δικό ΜΟΥ] διδύμου Aceras Anef_Oriwn [αλλά τούτο ειπώθηκε «… με γλυκό τρόπο …[και όχι] ... ως κατηγορία». «Πονηρός», προφανώς γιατί τσιμπάω εύκολα και «τίποτα δεν πάει χαμένο» [link: http://www.youtube.com/watch?v=JblT7G_YYkI&feature=related
], απ’ όσα αφήνονται [είτε σκόπιμα, είτε ασυναίσθητα] να αιωρηθούν στο αέρα και να εμπεριέχουν άρωμα ερωτικό ή αισθησιακό [μπηχτές, υπονοούμενα, αφελείς κι αθώες κουβέντες] ... Τι δηλαδίς, μόνο ο «Γιώργος» του Κατσαρού και του Καλατζή θα «είναι ο πονηρός»; - link:
http://www.youtube.com/watch?v=jNO6SsgD0RQ&feature=related.

Από την άλλη όμως η φίλτατη Disdaimona [λάτρης μεγάλη του έντεχνου λαϊκού τραγουδιού] δεν έμεινε στες [λεκτικές] φιλοφρονήσεις, αλλά προχώρησε κι ένα βήμα παρακάτω. ΜΟΥ αφιέρωσε σε ειδική [μαλιστα] ανάρτηση στο Blog ΤΗΣ [link:
http://disdaimona.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html ] το εξαίρετο τραγούδι της Ελευθερίας Αρβανιτάκη, “Γιατί μ’ αγάπησες” [link: http://www.youtube.com/watch?v=5Xk9pSlcCCg].
ΤΗΝ ευχαριστώ τα μέγιστα!!! Σ
ημειώνω από το τραγούδι τους στίχους: 
«Μόνο γιατί όπως πέρναγα, με καμάρωνες
Γιατί, μόνο σε σένα άρεσε
Γι’ αυτό έμεινε ωραίο το πέρασμα μου».

Κι ανταποδίδω την αφιέρωση με το άσμα “Ζωή Κλεμμένη” της ιδίας τραγουδίστριας – link:
http://www.youtube.com/watch?v=-a6Ped7Uaqw&feature=related .
Στο μεταξύ από την Stala(g)matiaΣταλαματία, όπως την λαλεί η Disdaimona], όλως αιφνιδίως ούτε φωνή ούτε ακρόαση!
Μάλλον κάτι θα τι shόκαρε ή/και θα την αναστάτωσε!!!
Όλ’ αυτά λοιπόν [που αποτελούν και τον πρόλογο αυτού του κειμένου ΜΟΥ], τα θυμήθηκα χτες εξ αφορμής μιας χαριτωμενίστικης ιστοριούλας που δείχνει ότι «Η νύχτα [δεν] μυρίζει [μόνο] γιασεμί», [link:
http://www.youtube.com/watch?v=OXoRCIVCaqg], αλλά σίουρα τζιαι τζιαι «λουβίλουβί»!!!
Η ιστοριούλα ΜΑΣ – (Πότε ή) Πως το τρώνε το «λουβίλουβί»! [σε μουσική όπως στο τραγούδι “Πως το τρίβουν το πιπέρι” link: http://www.youtube.com/watch?v=xXkHNtRAfwQ&feature=related].

Χτες το μεσημέρι πήγα σε μια ψησταριά για να πάρω φαγητό για το σπίτι. Το προσωπικό εκεί περιλαμβάνει [νομίζω] ΜΟΝΟ γυναίκες [πάσης ηλικίας]. Εκείνη την ώρα δεν είχε και πολλή κίνηση [πελάτες] και κάποιες από τις εργαζόμενες ετοιμάζονταν κι εκείνες για να πάρουν το μεσημεριανό τους. «Σήμερα», λέει μια νεαρά υπάλληλος [με αξιοπρόσεκτο ντεκολτέ], που στεκόταν πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος [και ανακάτωνε ένα πιάτο με λουβκιά, όπως διαπίστωσα αργότερα], «έχει πολύ ωραίο λουβίλουβί ...» [κι επανάλαβε τη λέξη «λουβί» δύο φορές και συνεχόμενα ούτως ώστε να ακουστεί περίπου η λέξη «βιλλού» - όπως τη σημειώνω πιο πάνω με bold και κόκκινα γράμματα]. Και συνεχίζει με ελαφρύ χαμόγελο: «... αλλά εν θα κανέσει για ούλλες σας. Όποια εν φάει τωρά λουβίν να ζητήσει ‘πόψε που τον άντρα της!»
Σίγουρα πλάκα έκαμνε η κοπέλα με τες συναδέλφισσες της, αλλά ΕΓΩ ήμουν σχεδόν άγνωστός [δεν πήγα και πολλές φορές σ’ εκείνη τη ψησταριά] και η κουβέντα γινόταν εις επήκοον όλων των θαμώνων [που μεταξύ μας δεν ήταν και πολλοί]! Το παρορμητικό και αθυρόστομο χιούμορ της νεαρής κοπέλας μ’ έκανε να χαμογελάσω. Εμπνεόμενος μάλιστα απ' αυτό [το χιούμορ] ρώτησα [δήθεν] αφελώς: «Μα που εν να ‘βρει σιόρ κατάνυχτα ο άδρωπος λουβίν;» Εν τω μεταξύ κοίταζα και τον κατάλογο με τα φαγητά [για να οριστικοποιήσω την παραγγελία μου] και μια άλλη κύρια με αρώτησε τι θα πάρω. Πάντως λουβίν δεν πήρα όμως την επόμενη που θα παω σ’ εκείνο το “μαειρκόν” θα ρωτήσω [διακριτικά] τι γίνεται με το λουβίν! [Σήμερα το φαγητό στο σπίτι ήταν λουβίν φρέσκο – ξικούννιν – με κολοκούιν τζιαι λάχανα!]

Σημείωση: Την έκφραση [έμπλεα πονηρού περιεχομένου] «λουβί-λουβί» την πρωτάκουσα μικρός [8-9 χρονών] από μια τσαχπίνα θειά, αλλά τότε δεν πήρα χαμπάρι τι κρυβόταν πίσω από τις λέξεις!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ [14/10/2010]:
Ξέχασα να αναφέρω ότι η κοπελιά που διαφήμιζε το «λουβίν» ήταν και έγκυος και μάλιστα στον 8ο μήνα [όπως απάντησε σε μιαν άλλη νεαρά, προφανώς γνωστή της, που την ρώτησε ποτέ θα γεννήσει. Κι ΕΓΩ [από μέσα ΜΟΥ αυτή τη φορά] είπα: «Ε, ρε τι τραβά κι αυτή η “καημένη” από τες ορμόνες της εγκυμοσύνης της και την αναγκαστική [ερωτική] δίαιτα»!

****************************
Υστερόγραφα
[άσχετα και τουρλού τουρλού, αλλά επί επίκαιρων ζητημάτων]:
1. Καλωσορίζουμε τους χιλιανούς μεταλλωρύχους πίσω στη φως του ήλιου και τη ζωή [και στους δικούς τους] μετά από την τιτάνια επιχείρηση διάσωσης τους. Η ζωή εν τάφω [για 69 μέρες στα έγκατα της γης – στες υπόγειες στοές του μεταλλείου όπου παγιδεύτηκαν] παίρνει τέλος. Σίγουρα κάποιοι απ’ αυτούς θα εκμεταλλευτούν αξιοποιήσουν την περιπέτεια τους και θα την κάμουν [οικονομικά]! Ένα ενδιαφέρον μπορείτε να διαβάσετε στα σημερινά “ΝΕΑ” – link:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4598846. Και πιο πολλά στο link: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4598952.

2. Τελικά η “δική” ΜΑΣ η Ελένη [όχι η Πόρνη, αλλά η άλλη] η Αρτυματά [η κύπρια πρωταθλήτρια στα 200 μέτρα] πάτησε γραμμή εκεί στην κούρσα των ημιτελικών στους Κοινοπολιτειακούς στες Ινδίες [στο Νέο Δελχί] οξά όι; Φαίνεται πως όντως πάτησε! Τι θέλαμε, να της την χαρίσουν; Δηλ. να την «τζιέψουν» που θα ελάλεν τζι’ ο Βάσος Κωνσταντίνου; Αλλά οι διαιτητές εκεί φαίνεται πως έπαιζαν έδρα!

3. Τελικά βγήκε [έστω και καθυστερημένα] «άσπρος καπνός» από την Καπέλα Σιξτίνα [στα Ομονοιάτικα δώματα] και ανακοινώθηκε ότι ο νέος προπονητής της “Ομόνοιας” είναι ο Ντούσαν Μπάγεβιτς [όπως πολύ σωστά προέβλεψε ο Mouflonaς Idiotε – links:
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=8930614453889258684&postID=5119052409055483859
]! Πάλαι καλά που δεν είναι ο Κετσπάγια! Ο υπεροπτικός και εκρηκτικός χαρακτήρας του και οι ακραίες του τοποθετήσεις δεν συνάδουν [που λαλεί τζι’ ο παρέας τζιαι κουμπάρος Πάμπος ο Τσιόπανος] με τον πνεύμα των οπαδών της “Ομόνοιας”. ΕΓΩ πάντως είπα “mea culpa” για τον ... Τούτιτς. Έθελα να ΤΟΥ δοθεί ακόμα μια ευκαιρία [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2008/11/42.html].

4. Κατά κάποιους [«έγκριτους» δημοσιογράφους, πολιτικούς αναλυτές αλλά και ΔΗΚΟϊκούς πολιτικούς – δηλ. εκ των έσω], το ΔΗΚΟ [στην ουσία το διευρυμένο Πολιτικό Γραφείο του] απεφάσισε την απόρριψη των προτάσεων του Προέδρου για το περιουσιακό, ενώ κατα άλλους [συμπεριλαμβανομένων και ΔΗΚΟϊκών] με την απόφαση ζητούνται μόνο τροποποιήσεις και βελτιώσεις. Πάλι γίνεται παιχνίδι με τες λέξεις.

Όμως κατ’ ΕΜΕΝΑΝ οι εθνικιστές ένθεν και ένθεν του συρματοπλέγματος κάμνουν το παν [απορρίπτουν τα πάντα] για να οριστικοποιηθεί η διχοτόμηση. Παρά να διοικούν από κοινού [σ’ ένα συνεταιρισμό ή σε μια ομοσπονδία] με τους “άλλους”, καλύτερα ένα κομμάτι από μόνοι τους!
5. Κάπου [στο Blog του Strovolioti – link: http://strovoliotis.wordpress.com/2010/10/03/%ce%bf%ce%b9-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%ad%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%86%ce%b9%ce%b1-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%bf%cf%85/] έγινε [εκάμαμεν] κουβέντα τζιαι για τα [περιζήτητα τζιαι λαχταριστά] αμπελοπούλια.
Ανεξαρτήτως του τι νομίζει και τι πιστεύει ο καθείς για τη θήρευση και βρώση των αμπελοπουλιών, παρακάτω θα ΣΑΣ παραθέσω λόγια ποιητικά [“τσιαττιστά”] επί τους θέματος της Κυριακούς Πελαγία:

«Τα μιάλα κράτη κάμνουσι, πολέμους καθημέρα
Τζιαι δκιούν τα δικαιώματα, τ’ αδρώπου στον αέρα

Σκοτώνουν μάνες τζιαι μωρά, χωρίς καμιάν αιτίαν
Τζιαι ούτε ενδιαφέρουνται να πουν εν αμαρτία.

Τούτα οι δυνατοί της γης, αντί να τα ελέγξουν
Τα αμπελοπούλια προσπαθούν, δήθεν να προστατέψουν.

Τα αμπελοπούλια πουν’, τροφή, τζιαι δώρον τους αδρώπους
Έχουν τα μες το πιάτον τους, τζιείνοι που κάμνουν κόπους.

Τ’ αρνιά γιατί τα σφάζουμεν, τους σιοίρους, τα δαμάλια;
Τζιαι να τα γοράζουμε δκιούμεν πολλά ριάλλια;

Τούτα ούλλα εν ομορκιά, τζιαι στόλισμαν της φύσης
Να μεν τα τρώεις άδρωπε να μείνεις να ψοφήσεις.

Θεέ μου δώσ’ του κόσμου νουν ή έπαρ’ του τον τέλλεια
Γιατί νομίζω οι πελλοί, εν πόξω που τα ττέλια.»



Anef_Oriwn
Τετάρτη 13/10/2010


***********************************
Προσθήκη Υστερόγραφου Νο. 6 [14/10/2010]:

Το κείμενο της ανάρτησης αυτής γράφτηκε στα βιαστικά χτες και προχτές. Ξαναδιαβάζοντας το εντοπίζω λάθη [κυρίως συντακτικά αλλά και ορθογραφικά] εκφραστικές αδυναμίες και παραλείψεις... Άστε που ο Blogger με ταλαιπώρησε τα μάλα κατα τη διαδικασία ανάρτησης. Με τούτα και με ‘κείνα έχουμε «εκτεθεί» μια τζιαι καλά [που λαλεί τζιαι ο παρέας ο Aceras] …

Πάντως μέσα στες παραλείψεις ΜΟΥ ήταν και η απουσία ενός ακόμα [άσχετου με το κυρίως θέμα υστερογράφου] όπου θα αναφερόμουν στο [σημερινό] άνοιγμα [επιτέλους[ του Οδοφράγματος του Λιμνίτη. Πολλοί σίγουρα εχάρηκαν γι’ αυτό το γεγονός [όπως ας πούμεν οι κάτοικοι της περιοχής του Πύρκου της Τυλληρκάς, αλλά και όσοι δεν έχουν κολλήματα με κινήσεις και ενέργειες που ανοίγουν τρύπες, πόρτες και παράθυρα στη διαχωριστική γραμμή], όμως υπάρχουν κι άλλοι [όνομα και μη χωριό] που εκίshτησαν! Για να ‘μαι ειλικρινής το θέμα το θυμήθηκα ψες [όταν προσπαθούσα να κάμω διάφορες διορθώσεις στα links που περιλαμβάνονται σ’ αυτήν την ανάρτηση], μια ατυχής αναφορά [για το οικονομικό κόστος του έργου και ποιος θα το πληρώσει] που έγινε στο πρόγραμμα των “Karimbιανών Κοπελιών” στο “Mega”. Όμως μ’ αυτό θα ασχοληθώ ίσως σ’ άλλη ανάρτηση ΜΟΥ ...


Anef_Oriwn
14/10/2010

33 σχόλια:

Disdaimona είπε...

Μια χαρά μας βρίσκω! Αν υπάρχει δηλαδή τζαι κανένας που δεν πήρε είδηση για το τι λέγαμε στο μπλογκ του Ασέρα,τώρα δεν την γλυτώνουμε!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τραγούδι,θα το μελετήσω,υπόσχομαι.

Να υποθέσω πως απόλαυσες την κουβέντα για να βάλεις και ειδική ανάρτηση;;;
Σου υπόσχομαι πως θα κάμουμε μια διεξοδική κουβέντα περί σχέσεων(συμπεριλαμβανομένων των ποπών,βεβαίως)στο δικό μου μπλογκ και όχι στου Ασέρα. Και λέω όχι στου Ασέρα,διότι εγώ δεν θα παριστάνω για δύο μέρες ότι "είμαι αλλού"!!! :))

Αν με παρεξήγησες για το πονηρός,ειλικρινά απολογούμαι τα μάλα! Αλλά όντως το είπα γλυτζιά,αφού ξέρεις με,αν το εννοούσα ήταν να μιλούμεν τωρά;

Αλλά τζαι εσύ ρε παιδί μου,εν να ξαναπαεις στην ψησταριά για να συνεχίσεις την κουβέντα με το λουβί; ε μα εν παίζεσαι!
Πε μου εν έτσι που το ακελ διατηρεί το 35% :) (αστειέφκω,λέω το, για να μεν μου αρχίσεις τωρά με κανένα σεντόνι!)

arxiepiskopos είπε...

Ανοίγει ο δρόμος του Λιμνίτη.Μέρα χαράς για τους Τήλλυρους,μέρα πένθους για τους ...Σύλλουρους!

arxiepiskopos είπε...

ΑΝΕΦ,βρήκα τα διαλυτικά!!!Ταυτόχρονο πάτημα shift και πλήκτρο δεξιά του L και μετά το γράμμα.Δες μια επίδειξη:Σήμερα ο Συλλούρης μπαϊλντίστηκε στο κλάμα.

Anef_Oriwn είπε...

Disdaimona,
Shερετώ ΣΕ!

1. Λαλείς [μετά την ανάρτηση ΜΟΥ αυτή που βγάζει «εν δήμω» με τι ασχολούνται οι «επαναπροσεγγιστες» - με τους «ποπούς» τους!], να γίνουμε και πρώτη είδηση και κύριο θέμα στο W.C. Blog! ΕΓΩ είμαι μαθημένος, αλλά ΣΑΣ πήρα κι ΕΣΑΣ στον λαιμό ΜΟΥ.
2. Το κυρίως θέμα του post ΔΕΝ είναι η «ποπολογία» και η κουβέντα που ξεκινήσαμε στου Aceras, αλλά το «λουβίν»! ΕΓΩ απλώς τα συνδύασα! Πέραν τούτου ας μην ξεχνάμε ότι ΕΓΩ είμαι «πονηρός» [και ξέρω ότι το «είπες γλυτζιά»!
3. Εν το ξέρεις ότι το άλφα και το ωμέγα της Αριστερής δράσης είναι η επαφή με τον κόσμο; Με αφορμή το «λουβίν» εν να παέννω στην ψησταριά για να τους κάμω μαρξιστική κατήχηση! Εξ άλλου έχει καμιά 10ρκάν εργαζόμενες εκεί μέσα, πρέπει να οργανωθούν!
4. Το τραγούδι της Αρβανιτάκη “Ζωή Κλεμμένη” στο αφιέρωσα για τα ευρύτερα μηνύματα του [παρ’ ότι είναι ένα καθαρά ερωτικό τραγούδι]. Ο ωραιότατος στίχος «Ζωή που δεν μοιράζεται, είναι ζωή κλεμμένη» μπορεί ερμηνευτεί ποικιλοτρόπως, κι όχι κατ’ ανάγκην μόνο ερωτικά. ΕΓΩ θα έλεγα ακόμα ότι ο συγκεκριμένος στίχος εκφράζει τη δυνατότητα κάποια δεδομένη στιγμή να μπορ’ω να «μοιραστώ» [να έχω μερίδιο] οπτικώς [και νοερώς μετά καθώς θα αναπολώ τη υπέροχη θέαση] αυτό που «... σε μένα άρεσε ... [από το] ... ωραίο το πέρασμα σου»!. [Γενικότερη είναι η τοποθέτηση ΜΟΥ, μην το πάρεις προσωπικά! :)]

Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε,

Όπως συμπλήρωσα σήμερα με το Υστερόγραφο μου με αρ. 6: Για το άνοιγμα του Οδοφράγματος του Λιμνίτη «Πολλοί σίγουρα εχάρηκαν γι’ αυτό το γεγονός [όπως ας πούμεν οι κάτοικοι της περιοχής του Πύρκου της Τυλληρκάς, αλλά και όσοι δεν έχουν κολλήματα με κινήσεις και ενέργειες που ανοίγουν τρύπες, πόρτες και παράθυρα στη διαχωριστική γραμμή], όμως υπάρχουν κι άλλοι [όνομα και μη χωριό] που εκίshτησαν!»

Kokoui είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kokoui είπε...

Ρε άνεφ κρανίων,οι Χριστοφογουτσιανοί(το αντίπαλο δέος) ετοιμάζονται να φέρουν το Νικόλα Παπαδόπουλο τζιαι συ ασχολείσε με λουφκιά τζιαι μαλακίες.Φέρε τζιαι σου τον Μπάμπη Κυρίτση να δούμε ίντα που να γίνει.

Anef_Oriwn είπε...

Kokouiν,
Τελικά ποιον εν το σωστόν, "λουβκιά" [με βήτα] ή "λουφκιά" [με φι];

Kokoui είπε...

Τι να σου πω ρε άνεφ;Δεν είμαι «λινγκουίστ»(όπως τον σχολιογράφο αρχιεπίσκοπο) για να σου απαντήσω.Αλλά εάν σκεφτώ που τα φκιά(εν να σε τραβήσω που τα φκια λαλούμε όι που τα βκια) τότε νομίζω εν με φι.Λου-φκιά δηλαδή.Ο κατάμουτρας ίντα που λαλεί για το θέμα;

Disdaimona είπε...

Εννοείται πως δεν θα το πάρω προσωπικά,αλοίμονο. Επειδή εξοκύλαμε λλίο στου Ασέρα, εν τζαι σημαίνει πως ενέρωσεν τζαι ο νους μας.

Εξάλλου Ανευ, τι να την κάνεις τη διαλεκτική αν δεν είσαι ο ίδιος ένας διαλεκτικός άνθρωπος...Άρα να μην ανησυχείς για τις μουσικές μου "αναγνώσεις". Ούτε εγώ αφιερώνω τραγούδια με τόσο "στενά" κριτήρια. Εκτός αν έχω επαφές στενού τύπου.

Καλό σ/κ.

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητόν ΜΟΥ Kokouiν,

Δεν χρειάζεται να είσαι “«λινγκουίστ»(όπως τον σχολιογράφο αρχιεπίσκοπο)” για να πεις 5 πράματα για τη γλώσσα [νοούμενου φυσικά ότι ασχολείσαι και ολίγο τι με τον λόγο – ας πούμεν έστω και με το διάβασμα]. Λέμε λοιπόν «φκιά», γιατί αυτή η λέξη προέρχεται από το αυτιά όπου το ύψιλον [υ] μετατρέπεται [στην κυπριακή] σε φι< [φ]... Το ίδιο συμβαίνει και μ’ άλλες λέξεις, όπως ας πούμεν(τε) στην εκφραση «άμε shυλλομαυροΰρεφκε», όπου η δεύτερη λέξη που είναι σύνθετη περιέχει τη λέξη «γύρευε» - έστω κι αυτή ακούγεται ως «γύρεβε» στην κυπριακή γίνεται «γύρεφκε» κι όχι «γύρεβκε»! Όμως λέμε και γράφουμε «λουβκιά», γιατί ο ενικός είναι «λουβίν» [με βήτα], αλλά δεν νομίζω να έχει πρόβλημα τζιαι το «λουφκιά». Γι’ αυτό και ΔΕΝ υπήρχε λόγος να διαγράψεις ολόκληρό σχόλιο [ημερ. 15/10/10 12:40 π.μ.] γιατί έγραψες «λουφκιά» τζι’ όι «λουβκιά» [που νομίζεις ότι εν το σωστό]! Εν τζιαι είχεν να ΣΕ κάμουμε τέττε!

Anef_Oriwn είπε...

Disdaimona,

Ανταποδίδω τες ευχές για καλό σαββατοκυρίακο!

Kokoui είπε...

Όι ρε άνεφ μου.Εν για άλλο λόγο που έσβησα το σχόλιο.Υπάρχει ένα άlλο σοβαρό λάθος.(όχι ορθογραφικό η γλωσσολογικό).Τσιάκκαρε καλά.Τζιαι αφού περί γλώσσας ο λόγος και όσο αφορά την Υ.Γ 4.Καταλαμβαίνεις τι σημαίνει «Το ΔΗΚΟ απορρίπτει τις προτάσεις Χριστόφια για το περιουσιακό ως βάση για διαπραγμάτευση,αλλά ούτε τις απορρίπτει ούτε τις δέχεται;»Σιερετώ σε.

Anef_Oriwn είπε...

Εξίασες όμως να διορθώσεις και το "ασχολείσε" σε "ασχολείσαι" ...

stalamatia είπε...

Βρε (πονηρέ) η Σταλαματιά έν είσιε ίντερνετ είσιε πολλή δουλειά(με την κρίση απορούμε τζιαι εμεις που έχουμε τόση!!αλλά οι κυρίες θέλουν τα σπίθκιατους όμορφα τζιαι δεν προλαβαίνουμε να ράβουμε (ε ρε τυχεροί έσιετε τζιαι μοδίστρα να σας μπαλώσει )τζιαι δεν ήβρα χρόνο να πάω για σύνδεση,(όι με Κάιρο)
Εχασα επισόδεια με το λουβίν.(Τωρά που το είπαμε να μαιρέψω λλίον ας εν τζιαι ξερό)

κι αγνάντευε... είπε...

Καλέ, και ποιος σου είπε ότι στον 8ο μήνα διατελείς υπό υποχρεωτική ερωτική στέρηση;;; :)

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητή Stala(g)matia,

Μακάρι να υπάρχει πάντα δουλειά και να είσαι καλά και να δουλεύεις!

Όσο για την «πονηράδα», ΟΛΟΙ οι φυσιολογικοί άνθρωποι την έχουμε, άλλοι λιγότερο κι άλλοι περισσότερο!

Τελικά δεν είπες, τα λουβκιά εν τα μαυροφάσουλα;

*************************
Κι αγνάντευε...,

Κατ’ αρχάς ΣΕ καλωσορίζω απ’ τα μέρη ΜΑΣ. Καιρό να ΣΕ δούμε!

Πάντως εξ ιδίων βιωμάτων κρίνοντας, όσο προχωρούσαν οι μήνες της εγκυμοσύνης της συζύγου [τω καιρώ εκείνω] μειωνόταν [για 2-3 λόγους] και η συχνότητα της ερωτικής συνεύρεσης! Και για να μιλήσουμε με μαθηματικούς όρους η ερωτική συχνότητα ήταν αντιστρόφως ανάλογη του αριθμού των μηνών [χωρίς αυτό να σημαίνει ότι επερχόταν και παντελής ερωτική αποχή!] :)

arxiepiskopos είπε...

Φίλε ΑΝΕΦ,γράφε "Τηλλυρκά" και όχι "Τυλληρκά,Ξέρεις,οι Τήλλυροι κατάγονται από την Τήλο,εξού και το ήτα.

κι αγνάντευε... είπε...

Οκ, τώρα συνεννοηθήκαμε! Τι να κάνουμε, υπάρχει ένα φυσικό "εμπόδιο" στην όλη διαδικασία :)

arxiepiskopos είπε...

Φίλε ΚΙ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕ,με συγχωρείς που επεμβαίνω σε συζήτηση περί σεξ μετ'εγκυμονούσης.Απλώς να πω πως τα εμπόδια ξεπερνιουνται και με ...κυκλωτικές κινήσεις!

Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε,

ΣΕ ευχαριστώ για τες ορθογραφικές διορθώσεις ... Μάλλον τούτες θα οφείλονται, είτε στην καθυστερημένη δυσλεξία ΜΟΥ, είτε στο πρόωρο αλτσχάιμερ MOY! [Κάποτε γράφω και «Κύρηκας» αντί «Κήρυκας» [τι εγινε αυτό το πιδί;], ή «θημύθηκα» αντί «θυμήθηκα»]…

Πέραν τούτου να ΣΕ πληροφορήσω ότι πρόκειται για ΤΗΝ φίλη [κι όχι ΤΟΝ φίλο] “Κι αγνάντευε”!!! Ένα click πάνω στο nickname ΤΗΣ θα ΣΟΥ έδινε αυτή την πληροφορία! Φαίνεται ότι η συνεχής ενασχόληση ΣΟΥ με τα “Κοπέλια” του W.C. Blog [έστω και στα λίγα posts που επιτρέπουν την ανάρτηση σχολίων] δεν ΣΟΥ αφήνει χρόνο για οτιδήποτε άλλο! Αν αυτό με τες «κυκλωτικές κινήσεις»(!) δείχνει ότι είσαι ενήμερος και γι’ άλλα θέματα!

κι αγνάντευε... είπε...

Αχααχααα, ευχαριστώ Ανευ που διευκρίνησες το ...φύλο μου! :)
Κατά τα άλλα, το θέμα είναι ...σύνθετο! Σηκώνει ολόκληρη ανάρτηση, νομίζω!

Anef_Oriwn είπε...

@ Κι αγνάντευε...,

Το «σύνθετο θέμα» στο οποίο αναφέρεσαι είναι το σεξ κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης; Την «ολόκληρη ανάρτηση» θα την κάμεις ΕΣΥ ή ΕΓΩ;

κι αγνάντευε... είπε...

Ανευ, απ' ό,τι μάλλον θα είδες, οι αναρτήσεις μου μετριούνται στα δάχτυλα του ενός! Αρκούμαι στην ανάγνωση και στον κατά διαστήματα σχολιασμό. Ούσα... εγκυμονούσα, απέχω κιόλας από τα blogs το τελευταίο διάστημα (άτιμες ορμόνες...). Αλλά ναι, το θέμα θα είχε ενδιαφέρον να το αναλύσει κι ένας άντρας και μία γυναίκα. Γιατί θα είχαν άλλα πράγματα να πουν (διασκεδαστικά και όχι μόνο!), πιστεύω :)

Anef_Oriwn είπε...

Κι αγνάντευε...,

Εν τζιαι είσαι στον 8ο μήνα;
ΕΓΩ πάντως πρέπει να παω χρόνια πίσω αν θα ανακαλέσω κάτι από την μνήμη ΜΟΥ σχετικά με το πολυ-συζητούμενο ΜΑΣ θέμα!!! Πάντως μ’ εβαλες σε σκέψεις!!!

κι αγνάντευε... είπε...

Τον πιάνω, τον 8ο, σύντομα!

Anef_Oriwn είπε...

Κι αγνάντευε…,

Καλή λευτεριά!!! [έτσι δεν λένε;]

Πάντως έχεις όλα τα “προσόντα” να γράψεις το post που προαναφέραμε!!! :)

stalamatia είπε...

Εγιώ τα λουφκιά στη Κύπρο έξερα τα σαν λουβί φρέσκο τζιαι λουβί ξερό.Στην Ελλάδα το όσπριο αυτό δεν είναι τόσο δημοφιλές,ειδικά το φρέσκο ,το ξερό το βρίσκεις και στα σούπερ μάρκετ και στα μανάβικα χύμα και το λένε φασόλια μαυρομάτικα.Ενε σιει σαν το λουβί.Μια φορά.

arxiepiskopos είπε...

Κι αγνάντευε,μετά το "Καλή λευτεριά" που σου ευχήθηκε ο ΑΝΕΦ και σου εύχομαι κι εγώ,φοβούμαι ότι θα μας προσεγγίσουν οι του Συλλούρη για ένταξη στο ΕΥΡΩ.ΚΟ!

Anef_Oriwn είπε...

Αrxiepiskope,

Μ' έκαμες και (χαμο)γέλασα [μετά απο μια πολύ κουραστική μέρα]!
Πάντως πολύ στρίγγλιζε χτες ο Συλλούρης στη συναγωγή των ΕΥΡΩΚΟ-κων!

arxiepiskopos είπε...

ΑΝΕΦ,δεν ξέρεις ότι οι πουτάνες στριγγλίζουν όταν το καταλάβουν όλοι και τις αποκαλούν πουτάνες;

κι αγνάντευε... είπε...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές - αν και νομίζω ότι η ελευθερία δεν έχει καμια σχέση με ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει! :)

Anef_Oriwn είπε...

Κι αγνάντευε…,

Μιλάμε για την απελευθέρωση [ελευθερία] ΣΟΥ που τ’ αγκάστριν! Όμως έχεις δίτζιον ότι με μικρά παιδιά περιορίζεται η ελευθερία διακίνησης ΜΑΣ [κι όχι μόνο] ... Οι πρωτινοί ελαλούσαν «από ‘χει πούζαν τζιαι παιδίν, στον γάμον ίντα πάει»!