Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Ανάρτηση 67/2009 [έκτακτη, επίκαιρη κι αντιφασιστική] – Κι όμως και φασίστες είναι και χυδαίοι και αισχροί ...

Παρεμβαίνω κι ΕΓΩ έστω και την υστάτη [μ’ αυτή μου την ανάρτηση - πέραν από κάποια σχόλια που κατάθεσα σ’ αλλά blogs], στη μεγάλη και έντονη συζήτηση που ξεκίνησε εδώ και μερικές μέρες σε διάφορα blogs με αφορμή τη διαγραφή από τον Lexi_Penitas 4 [εθνικιστικών] blogs από τον συναθροιστή “Κυπριακά μπλοκς” [link: http://kypriakablogs.blogspot.com/] που ο ίδιος [με πολύ κόπο] δημιούργησε και διαχειρίζεται ... Θα ‘θελα ως έμμεσα εμπλεκόμενος στις συζητήσεις [μια και αναφέρεται τ’ όνομα ΜΟΥ] αλλά και ως άμεσα επηρεαζόμενος, καθώς έχω πλειστάκις καθυβριστεί, [όχι σκιωδώς ή σκιερώς, αλλά σκαιωδώς] από τους Επιτροπάριους του “Christofias Watch”, τους αυτο-ανακηρυχθέντες Απο(κατα)στάτες της Δημοκρατίας, να πω λίγα λόγια ...

Ήδη με το θέμα έχουν ασχοληθεί:

1. Πρώτα, οι ίδιοι οι Επίτροποι στο Blog τους, που όταν εντόπισαν τη διαγραφή τους από τον Συναθροιστή “Κυπριακά μπλοκς”, έγραψαν μικρό post στην αριστερή στήλη του blog τους υπό τον τίτλο “ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ - LEXIPENITARISMOI, ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ PINALEONTISMOI!” αλλά και ειδική ανάρτηση με τίτλο “LEXI_PENITAS Ή ΜΗΠΩΣ NAZI_PENITAS;” [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/11/lexipenitas-nazipenitas.html] – Δεν έχω χρόνο ν’ ασχοληθώ τώρα με την πατάτα που εκστόμισαν, δηλ. τη φράση τους «Nazi_Penitas”. Απλώς να πω ότι το «Penitas» [«Πένητας»] είναι παράγωγο της λέξης «πενία» που σημαίνει φτώχεια ... Δηλ. «Nazi_Penitas” είναι ο φτωχός από ναζισμό δηλ. ο μη ναζιστής! Να ζήσετε λεξηπλάστες Επιτρόποι!
2. Ο Lexi_Penitas έγραψε κι ο ίδιος σχόλιο απάντηση στην αριστερή στήλη του συναθροιστή υπό τον τίτλο “Εδώ δεν έχουν θέση οι φασίστες”, ενώ συζήτηση έγινε και στο post “Η Δρακούνα σέρνει το χορό!” [link: http://kypriakablogs.blogspot.com/2009/11/blog-post.html] καθώς και στο post του “Από ποιους χρειάζεται προστασία η Δημοκρατία” του άλλου blog του, του “Πού σου νέφκω, πού πάεις;” [link: http://pousounefkopoupaeis.blogspot.com/2009/11/blog-post_09.html].
3. Ο Μαρίνος στο “ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ” [“Εμφύλιος των κυπριακών blogs!” – link: http://marinoskleanthous.blogspot.com/2009/11/blogs.html]
4. Ο Αντιφωνητής στο blog του [“Για την διαγραφή τεσσάρων μπλογκ από τα «Κυπριακά Μπλογκ»” link: http://antiphonist.blogspot.com/2009/11/blog-post_08.html]
5. Η Rose στο δικό της blog [“στον Λεξιπένητα” – link: http://bluerose-rose.blogspot.com/2009/11/blog-post.html]
6. Ο PolitisPittas στο “Στήλη Άλατος” [“Κυπριακά μπλογκς” – link: http://politispittas.blogspot.com/2009/11/blog-post_09.html ]
7. Ο μοναχικός καβαλάρης [και έτερος εκ των 4 διαγραφέντων – που όπως πάμε θα τους ηρωποιήσουμε κιόλας] Βυζαντινός στο “Έλληνες Αντεπίθεση” [“Ένας συμπλεγματικός το παίζει συναθροιστής!” – link: http://ellines-antepithesi.blogspot.com/2009/11/blog-post_1993.html] .

Αρχική μου πρόθεση ήταν στην ανάρτηση μου να εκφράσω κατ’ αρχάς τες απόψεις μου για το όλο θέμα κι ακολούθως να παρουσιάσω μέσα από σχετικές περικοπές από κείμενα του “Christofias Watch” [κι έχω φτιάξει ολόκληρη συλλογή με τα υβριστικά τους μαργαριτάρια], την χυδαιότητα, την αισχρότητα και την ανεντιμότητα του λόγου και της γραφίδας των “κυρίων” Επιτρόπων και δήθεν Απο(κατα)στατών ... Αυτή η κατάσταση χρονολογείται από συστάσεως [και καταβολής] του blog τους, κάπου από τον Απρίλη που μας πέρασε. Είχα σκοπό να παραθέσω συγκεκριμένα αποσπάσματα από τον λόγο τους που να αποδεικνύουν πως οι τύποι αυτοί που δήθεν αγωνίζονται για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας [που χάθηκε φαίνεται με την αποτυχία του Τάσσου Παπαδόπουλου να επανεκλεγεί Πρόεδρος] ΚΑΙ Φασίστες ΕΊΝΑΙ και Χυδαίοι και Αισχροί και Εμετικοί ...
Και είναι τοιούτοι τύποι γιατί βρίζουν σκαιωδώς, χυδαιολογούν, διασύρουν άτομα και υπολήψεις, δολοφονούν λεκτικά χαρακτήρες, λειτουργούν ως τραμπούκοι στην Blogόσφαιρα, δεν επιτρέπουν τον αντίλογο, δεν σέβονται ούτε ανέχονται την άλλη τη διαφορετική άποψη, θεωρούν ως προδότη, μειοδότη και πράκτορα των τούρκων όποιο διαφωνεί μαζί τους, δεν επιτρέπουν σ’ όσους οι ίδιοι βρίζουν να υπερασπιστεί τον εαυτό του, διαγράφουν τα τυχόν σχόλια του... Αν όλ’ αυτά ΔΕΝ είναι φασισμός, τότε μπορεί κάποιος ειδήμονας να μου πει τι εστί ΦΑΣΙΣΜΟΣ;
Πιο συγκεκριμένα,
1. τον Μιχάλη Μιχαήλ, τον λενε σοβαροφανή μανιακό Κόκκινο Ιαβέρη,
2. Τον Anef_Oriwn, Ηλικιακό Ρατσιστή, Διαστροφικό Πορνοσάτυρο, Ahmet_Oriwn, «τσούλα» και πολλά και διάφορα άλλα, ενώ έχουν χρησιμοποιήσει και προβοκατόρικα το nick μου για να γράψουν δικά τους σχόλια ...
3. τον Strovolioti [ή Γιάννο Ιωάννου], Έποικ-Lover,
4. τον Lexi_Penitas, Pinaleo Ιωαννίδη,
5. τον Aslan, ομοφοβικό, [δημοσίευσαν και φωτογραφία του με αισχρό περιεχόμενο, την οποία όμως αναγκάστηκαν τελικά να αποσύρουν]
6. τον Γιώργο Ιορδανούς Έποικ-Lover-Lover ή και Έποικ-Lover Β΄ [http://christofias-watch.blogspot.com/2009/11/blog-post_04.html]
7. τον δημοσιογράφο και μελετητή Μακάριο Δρουσιώτη, Μαγάριο [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_23.html]
8. τον δημοσιογράφο του “Πολίτη” και συγγραφέα της στήλης “Κατά Βαρβάρων”, Κώστα Κωνσταντίνου, Κωστακόμπλεξ Κωσταρλούμπας [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2009/09/blog-post_27.html].

Αυτές ήταν λοιπόν οι αρχικές μου προθέσεις ... Στην πορεία της συζήτησης όμως, κάποιες αντιδράσεις [και μη αντιδράσεις] και τοποθετήσεις [και μη τοποθετήσεις] ΜΕ απογοητεύσαν – πλην 2-3 φωτεινών εξαιρέσεων!
Γι’ αυτό και για την ώρα θα περιοριστώ στην έκφραση της δυσφορίας και της ενόχλησης μου [έστω κι αν τούτο δεν αρέσει ίσως σε κάποιους φίλους και συμπαθούντες - προς το άτομο μου - bloggers] για την επιλεκτική ευαισθησία και τη σπουδή με την οποία κάποιοι έτρεξαν να κρίνουν, να δικάσουν και να καταδικάσουν στο πυρ το εξώτερο [ένα σύγχρονο “auto da fe”], τον Lexi_Penitas για την ενέργεια του να διαγράψει τα 4 blogs [έστω κι αν η ενέργεια του κριθεί λανθασμένη ή αντιδημοκρατική] ... Κι όλ’ αυτά [οι κρίσεις και οι επικρίσεις κατα του Lexi_Penitas], αλλά και η τήρηση ίσων αποστάσεων από τες δύο αντιμαχόμενες πλευρές [λες και η έκφραση φασιστικών κι αντιφασιστικών απόψεων πρέπει να κρίνονται το ίδιο], στ’ όνομα των αρχών της δημοκρατίας και της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης ... Μήπως όμως τα έχουμε παρεξηγήσει [ή συγχύσει] αυτά με την φασιστική δράση και επιθετικότητα που στην προκείμενη περίπτωση εκφράζεται μέσα από ένα λεκτικό τραμπουκισμό [που δεν είναι απλώς υβριστικός αλλά είναι και επιθετικός και έχει ως στόχο και σκοπό να πλήξει και να διασύρει προσωπικότητες και χαρακτήρες;]. Ή τέλος πάντως αν η ενέργεια του Lexi_Penitas να διαγράψει συγκεκριμένα blogs [ή και η δική μου, αν θέλετε, να ανταποδίδω τα ίσα – δεν κάμνω βερεσιέ βλέπετε - σ’ όσους με βρίζουν, όπως στους φασίστες του “Christofias Watch”] είναι τόσο αντιδημοκρατικές και κολάσιμες και πρέπει να επικριθούν [και αν θέλετε καλώς γίνεται], ΔΙΕΡΩΤΟΥΜΑΙ, που ήσαν ΟΛΟΙ αυτοί να πάρουν θέση όταν οι “κύριοι” Επίτροποι [και οι Ανώνυμοι και ψευδεπώνυμοι υποτακτικοί και κολαούζοι τους] καθύβριζαν και χυδαιολογούσαν όσους διαφωνούσαν μαζί τους; Ήταν δημοκρατικό αυτό που έκαναν οι Επίτροποι; Γιατί δεν θίχτηκαν και τότε οι δημοκρατικές ευαισθησίες των αγαπητών συν-Bloggers; Η μήπως είναι τόσο ελιτιστές που ΔΕΝ μπορούν να ασχολούνται με τα “σκατά” που λένε αλλά είναι τόσο ευαίσθητοι που νοιώθουν ότι ΠΡΕΠΕΙ να υπερασπίζονται το δικαίωμα τους να τα λενε;

Μα πόσος επιτέλους ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ σ’ αυτήν την κοινωνία! Να ΜΑΣ καθυβρίζουν, να ΜΑΣ προπηλακίζουν, να ΜΑΣ λοιδορούν, κι ΕΜΕΙΣ ως νέοι πρωτομάρτυρες χριστιανοί να χαμογελάμε ηλιθίως και να φοβόμαστε μην θίξουμε τα δημοκρατικά δικαιώματα των υβριστών μας και έτσι τους κακοφανίσουμε!

Anef_Oriwn
Δευτέρα 9/11/2009

21 σχόλια:

MARINOS είπε...

Anef κάθε χρήση υβριστικών λέξεων και οι θυματοποιήσεις συνειδήσεων με το τσουβάλι σε μια λογική "λάσπης στον ανεμιστήρα" είναι απαράδεκτη.

Απ εκεί και πέρα, η προσωπική μου θέση είναι πως το kypriakablogs είναι υπόθεση του διαχειριστή lexipenita και όλα τα άλλα περί πολυφωνίας και δημοκρατίας κρίνονται στη βάση του τι ορίζει ο καθένας ως δημοκρατία, σεβασμό στην αντίθετη άποψη και στον πλουραλισμό.

Ο κάθε ένας από μας έχει τα δικά του όρια και δίνει τους δικούς του ορισμούς. Και επομένως κρίνεται από την ποιότητα των έργων και των λόγων του, με βάση και το τι κάνει στο δικό του ιστολόγιο.

Απ' εκεί και πέρα το ποιος έχει ποια ιστολόγια στις προτεινόμενες λίστες του μπλογκ του είναι αυστηρώς θέμα του κάθε διαχειριστή.

Albedo_Zero είπε...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισότερο μαζί σου Anef. Το "Διαφωνώ μαζί σου, αλλά υπερασπίζομαι μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες" νομίζω κάπου έχει παρεξηγηθεί. Το "δικαίωμα σου να το λες" και η ελευθερία του λόγου είναι ένα πράγμα και ο φασιστικός κομπλεξισμός διανθισμένος με ασυδοσία λόγου είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα.
Αν οι "κύριοι" αυτοί ανεχόντουσαν την αντίθετη άποψη, αν δεν διέγραφαν ότι δεν τους άρεσε, αν δεν έβριζαν όποιον στον οποίο αδυνατούν να απαντήσουν, αν, αν, αν ----τότε ίσως συμφωνούσα με τους φίλους που "τα έχουν βάλει" με τον Lexi_penita για αυτή του την ενέργεια.
Η πολυφωνία και η δημοκρατία έχουν καταντήσει ασπίδες υπεράσπισης του κάθε φασισταριού. Λυπάμαι αλλά διαφωνώ με αυτό και επικροτώ την ενέργεια του Lexi_penitas.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Ανώνυμος είπε...

Άνεφ, έσιεις δικαίωμα να μιλάς, γιατί είσαι ένας που τα "θύματα" του οργανωμένου "εγκλήματος".Συμφωνώ μαζί σου.Επέρασεν ο τζαιρός του "αν σε κτυπούν που το ένα μάγουλο να γυρίζεις τζαι το άλλο".Τζ΄ εσύ απάντας τους με τα όπλα που σου επιτρέψαν να χρησιμοποιείς, εννοώ τον αντίλογο μέσα που το μπλογκ σου.
Εν πολλά καλά που έκαμεν τζαι ο Λεξιπένιτας.Πρώτα- πρώτα τούτον το Χριστόφκιας εν ιστοσελίδα οργανωμένων κομματικών τζαι παρακομματικών κύκλων, με διαχειριστές που μόνον με τούτον ασχολούνται.Δεν μπορούν οι υπόλοιποι μπλόγκερς να συναγωνιστούν μαζί τους μέσα που τα προσωπικά τους ιστολόγια.Ύστερα τζείνοι επροσπαθήσαν να επιβάλουν νέα ήθη(του τσαμπουκκά, του τραμπουκισμού, της υβρεολογίας) μέσ΄στην μπλογκόσφαιρα.Μπλόγκερς σίουρα εν ήταν.Τωρά που ο κόμπος έφτασεν στο κτένι τζαι αγανάκτησεν ο Λέξης εδιάγραψέν τους.Τι άλλον ήταν να κάμει ο άθρωπος, ίντα άλλον όπλον εδιέθετεν;
Εύγε πάντως, γιατί είσιες τα κκότσια να απαντάς, ετόλμας να τα βάλλεις μαζί τους, τη στιγμή που πολλοί άλλοι εποιούσαν την νήσσαν!
αντιφασίστας

stalamatia είπε...

Ανεφ άνοιξε τα μάθκια σου υπάρχουν άτομα που λες ότι έχουν καταβριστεί και όμως έχουν πάει στο γριστόφκιας μπλογκ και τάσσονται μαζί τους.

John Charalambous είπε...

Χρίστο, τον χαρακτηρισμό "ηλικιακός ρατσιστής", που κατά την προσωπική μου άποψη σου ταιριάζει απόλυτα, ίσως επειδή εισέρχεσαι στη φάση της τρίτης ηλικίας και αρνείσαι να το αποδεκτείς σαν φυσιολογικό επακόλουθο μετά από 50+ χρόνια ζωής, σου τον απέδωσαν χωρίς καμία αφορμή και αιτία;

Είπαμε, αλλά η αρτηριοσκλήρωση σου είναι ήδη σε πολύ προχωρημένο βαθμό!

Anef_Oriwn είπε...

Shερετούμεν!
Κατ’ αρχάς ευχαριστώ τον MARINO, τον Michael, τον/την Ανώνυμο/η φίλο/η και την Stala(g)matia, για τις παρεμβάσεις τους και για τα θετικά ή/και αρνητικά και κριτικά σχόλια τους. [Με τον Johnny θα ασχοληθώ σε ξεχωριστό σχόλιο μου] ...

Να σημειώσω και να τονίσω κάτι που αναφέρει ο Michael: “Η πολυφωνία και η δημοκρατία έχουν καταντήσει ασπίδες υπεράσπισης του κάθε φασισταριού”. Και να συμπληρώσω ότι είναι σχετικά εύκολο να μιλάμε για πολυφωνία και ελευθέρια της έκφρασης όταν εκ του μακρόθεν ή αποστασιοποιημένα από τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις παρατηρούμε φαινόμενα και εκδηλώσεις φασιστικής συμπεριφοράς. Βασικά η δική μου αντίδραση προκλήθηκε από τον περιορισμό της κριτικής ορισμένων στην ενέργεια του Lexi_Penitas και στην παράλληλη παντελή απουσία κριτικής ή έστω απλής αναφοράς στες φασίζουσες καταστάσεις που παρατηρούνται στο διαδίκτυο ... Και υπάρχουν ζητήματα πάνω στα οποία ΠΡΕΠΕΙ να περνούμε ξεκάθαρη θέση!

**********
Stala(g)matia,
ΔΕΝ κατάλαβα σε ποιους αναφέρεσαι ...

Anef_Oriwn
Τρίτη 10/11/2009 – 9:36 μ.μ.

Anef_Oriwn είπε...

Αρχι-Φασισταρά [και αυλικέ του Ακατονόμαστου “Christofias Watch”] με το ελληνοπρεπέστατο όνομα John(nys) [Charalambous],
που μπορεί να σε λαλούν τζιαι Σωτηράκη, τζιαι Μάριο και Στεφανάκον και ότι διάολο άλλο γουστάρεις τζιαι κατεβάσει η κούτρα σου - μπορεί ακόμα τζιαι Κότσιρον του Shύλλου,

Έχω τη απαίτηση όταν μπαίνεις σ’ αυτό το Blog, το οποίο ΕΓΩ διαχειρίζομαι, να ΜΗΝ είσαι εριστικός ... Αν σου καπνίσει όμως τζιαι θέλεις να κάμνεις επιθετικές τζιαι “διερευνητικές” ερωτήσεις, κάμνε τες αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς τζι’ αφορισμούς ή τζιαι παπαγαλισμούς που έτυχε τζιαι έμαθες διαβάζοντας τους στο αγαπημένο σου μπλοκ. Κι αν θες να συζητήσουμε τις θέσεις τζιαι τις τοποθετήσεις μου [όπως φέρ’ ειπείν να πούμεν τες επικρίσεις μου προς τον Λυσσαρίδη] , βάλλε κάτω τζιαι τες δικές σου τζιαι μεν παίζεις πελλόν ... ΜΗΝ ψαρεύεις σε θολά νερά ... Μη κρύβεσαι πίσω από χαρακτηρισμούς που άλλοι ΜΟΥ προσέδωσαν γιατί τα προσωπολατρικά τους σύνδρομα [αλλά και τα δικά σου] ΔΕΝ σας αφήνουν να αντιληφτείτε ότι ο Λυσσαρίδης ή ο Τάσσος Παπαδόπουλος ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ οι ιερές αγελάδες της πολιτικής, αλλά ΟΥΤΕ και είναι στο απυρόβλητο.
Τελικά ηλικιακός ρατσιστής ΕΣΥ είσαι [τζι’ ο κλώνος ΣΟΥ ο Στέφανος] που μιλάς υποτιμητικά για τους πενηντάρηδες [και βάλε] ... Κι αν ΕΓΩ έχω πάθει αρτηριοσκλήρωση, τούτο είναι πρόβλημα δικό μου και του περιβάλλοντος και δεν είναι που το ππιριλλίν σου – και δεν θα σου δώσω και λογαριασμό!
Αλλά τι να πούμε για ΣΕΝΑ έρμε που έχεις πάθει μαννοκικκιρίασην τζιαι παπαγαλίασην, Ηλικιακέ Ρατσιστοφασίστα; Μπορείς ρε να αρθρώσεις λόγο τζιαι να μας πεις τζιαι καμιά κουβέντα που δεν θα είναι αντιγραφή από το Ακατονόμαστο blog σας ...
Γι’ αυτό και οι εξυπνακισμοί και οι βλακιούλλες εκεί που τα σηκώνουν και σε σιγοντάρουν – εκεί όπου με βρίζεις μάλιστα σκαιωδώς και σου πισκαλιούν!
Αν θες να συνεχίσεις να μπαίνεις εδώ μέσα τζιαι ν’ αφήνεις σχόλια, θα ΣΕ ανεχτώ ΜΟΝΟ αν είναι για να κάνεις συζήτηση [έστω και σε έντονους και ψηλούς τόνους]. Διαφορετικά αν διατηρήσεις το ίδιο υφακι και στυλάκι θα ΣΕ φορτώσω με κόκκινες [κάρτες] ... Θα παίρνεις κάθε φορά την άγουσα για τα αποδυτήρια για ντουσάκι [Ήδη είσαι με κίτρινη ...]
Γκέγκε Johnάκο;
[Το αυτό ισχύει και για τους κλώνους ΣΟΥ, τους Μαριο-Σωτηρακιδο-Στεφανάκους και τυχόν άλλους Ανώνυμους που θα εξυπνοβλακίζουν ...]

**********
Άσχετο :
Ο παρέας ο Aceras άμα τον ι-ξιτιμάζουν, λαλεί του ξιμαρισμένου του ξιτιματάρη “να πά(ει) να γαμηθεί ν’ ασπρίσει”! Εν ι-ξέρω αν τούτη η φράση εν Κοτσιηνοχωρκάτικη, για [ή] Βαρωσιώτική, όμως εν έχει τίποτες το ρατσιστικό όπως κάποιοι νομίζουν – άλλη βολάν εν να σας την αναλύσω. Εγώ ξέρεις ρε Johnny τι λαλώ άμα με ξιτιμάζει κάποιος; “Να πάεις να γαμηθείς τζιαι να φέρεις την είσπραξην”!!!

Anef_Oriwn
Τρίτη 10/11/2009 – 10:16 μ.μ.

the Idiot Mouflon είπε...

Πάλε θα κάμω τον κακό ηλίθιο, (εμένα έτσι με βρίζουν αλλά δεν πιάνει...άχαχαχαχααααα).

Η διαγραφή τους προσφέρει το "επιχείρημα" πως "έχουμε κάτι σημαντικό να πούμε και για αυτό μας φιμώνουν".

Τα ευάλωτα, νεαρά μυαλά στα οποία απευθύνονται... εύκολα μπορεί να ξεγελαστούν από μια τέτοια στάση "υπερασπιστών της ελευθερίας".

Μόνο η γελοιο-ποίηση τους αξίζει... το λάθος το κάνατε εσείς από την αρχή που τους πήρατε στα σοβαρά.

Anef_Oriwn είπε...

Mouflonα,

[Όλως παραδόξως] θα συμφωνήσω μαζί σου [εμένα, νομίζω, δεν με είπανε ηλίθιο, όμως μου σούρανε πολλά άλλα], ότι “η διαγραφή τους προσφέρει το «επιχείρημα» πως «έχουμε κάτι σημαντικό να πούμε και για αυτό μας φιμώνουν»” και στο τέλος τους ηρωοποιεί …
Όντως κάποιοι προσπαθήσαμε με επιχειρήματα να τους αντικρούσουμε και να γελοιοποιήσουμε τις θέσεις τους ... Όταν όμως αντιλήφτηκαν ότι θα δυσκολεύονταν να μας αντιμετωπίσουν αποφάσισαν να μας εξοστρακίσουν - και έτσι μας μαυροπινάκισαν και μας απαγόρευσαν τους σχολιασμούς και τον αντίλογο ακόμα κι όταν χυδαιολογούν σε βάρος μας ...
Κάποιες μεμονωμένες και Ανώνυμες κινήσεις, αγαπητέ Mouflonα, ούτε καν τες λαμβάνουν υπ’ όψη ... Κι αν πρόσεξες σε ελάχιστες περιπτώσεις παρεμβαίνουν με σχόλια οι ίδιοι οι Επίτροποι ... Αφήνουν τα διάφορα Ανώνυμα accessories τους και κάποιους τακτικούς αυλικούς τους να εξυπνακίζουν και να φωνασκούν ...

Anef_Oriwn
Τετάρτη 11/11/2009 – 10:50 μ.μ.

the Idiot Mouflon είπε...

Μα τα μισά τα γράφουν οι ίδιοι για να κάνουν παιχνίδι, ακόμη να το καταλάβεις;

Ποια επιχειρήματα βρε Άνευ, τι σοβαρό έχουν πει; Παλιά ξινισμένα σταφύλια, ξύδια δηλαδή... και μια γερή δόση υπερβολής και... ;

Όταν οίδαν τις τάσεις στον Κυπριακό Ιστολογιακό Χώρο αποφάσισαν να παίξουν ένα παιχνίδι και από τότε... εσείς τους κάνετε τη χάρη.

Τις δε προσωπικές επιθέσεις τις χρησιμοποίησαν ακριβώς για να επιβαιβεώσουν "έλλειψη δημοκρατικότητας και υποκριτικό προοδευτισμό" μέσω των αντιδράσεων σας.

Φοβήθηκαν δηλαδή ότι η ύπαρξη φωνών στα Ιστολόγια που δεν παγιδεύονται στις τετριμμένες συζητήσεις μπορεί να βοηθήσουν να φυτρώσει ο σπόρος της αμφιβολίας στα μυαλά των όποιων αναγνωστών ... και εσείς τους ακολουθείτε στο χορό εμπλεκόμενοι σε συζητήσεις που α) στους περισσότερους θα τους προκαλέσουν απέχθεια, β) θα πορώσουν τους -υπόλοιπους -ήδη πορωμένους ένθεν και ένθεν.

Ξυπνάτε.

Anef_Oriwn είπε...

Mouflonα,

1. Εμείς φύγαμε ή καλύτερα μας διώξανε γιατί η παρουσία μας δεν τους εξυπηρετούσε ...
2. Η παρουσία τους στην blogόσφαιρα δεν εξαρτάται από τη δικιά μου ή τη δικιά σου [αντιπολιτευτική κι αντιπαραθετική] παρουσία... Αποτελούν όντως ένα καλοσχεδιασμένο “παιχνίδι … που αποφάσισαν … [να οργανώσουν ] ... και να παίξουν “… όταν οίδαν τις [πολιτικές] τάσεις στον Κυπριακό Ιστολογιακό Χώρο ...” [εξ και τα πολλά σχόλια – ασχέτως του ότι τα πλείστα τα γράφουν οι ίδιοι] …
3. Σίγουρα κάποιοι που ψάχνουν [όπως οι ναρκομανείς τη δόση τους] να πωρωθούν έχουν κάνει το συγκεκριμένο blog στέκκι και γιάφκα τους – και βγάζουν και τα απωθημένα τους ...
4. Παρεμβάσεις τουλάχιστον δικές μου εκεί δεν γίνονται πια ... Δεν θέλω να συμμετέχω άλλο στο παιχνίδι χυδαιότητας, αισχρότητας και διαβολής που παίζουν – πιο πολύ πλάκα σπάζω πλέον με την συνεχή ενασχόληση τους μαζί μου ... Όμως επιφυλάσσω το δικαίωμα στον εαυτό μου να τους διακωμωδώ εδώ στο Blog μου, αλλά και να τους χέζω καθώς αποτελούν μια αρρωστημένη και σαθρή φασίζουσα κατάσταση ... Προσωπικά δεν είμαι απ’ αυτούς που θα τους κοιτάξει με ελιτιστική απάθεια ή/και απέχθεια [γιατί ότι λενε είναι σκατά – κι έτσι είναι!] ή θα θεωρήσω ότι μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας, της ελευθέριας της έκφρασης και της διάδοσης των ιδεών δεν πρέπει να ασχολούμαστε μαζί τους γιατί θα τους περιθωριοποιήσει από μόνο της η κοινωνία ... Εδώ κι αν ταιριάζει ένα “Ξυπνάτε”!!!

the Idiot Mouflon είπε...

Να σου θυμίσω τη βασική μου αντίρρηση: "να μην τους δίνουμε όπλα".

Επίσης...

Απάντηση στα "δικά τους" θα έπρεπε να ήταν συζητήσεις (και πράξεις) που επαναφέρουν την εστίαση σε ουσιαστικότερα θέματα. Π.χ., πως κάνουμε πράξη τη συμβίωση με τους ΤΚ αντί για κοκορομαχίες πέρι του Γρίβα ή του Λυσσαρίδη.

Προτιμάς συζητήσεις για το αν ο Χριστόφιας είναι μειοδότης / υποχωρητικός ή για το πως θα θέλαμε να λειτουργούν οι δημοτικές αρχές σε μια μικτή κοινότητα (ανεξαρτήτως Πολιτειακού συστήματος ή Τοποθεσίας σε μια ΔΔΟ);

Ώσπου συνεχίζεται ο δικός τους τύπος "διαλόγου" γίνετι η δουλειά τους ασχέτως διαγραφών, προβολής, κλπ.

Anef_Oriwn είπε...

Μα Mouflonα, δεν νομίζεις ότι το να αποκαλείται ο Χριστόφιας “προδότης και μειοδότης” και από την άλλη να υπερπροβάλλεται ο Λυσσαρίδης και η διαχρονική του αρνητικότητα [ως στάση πατριωτισμού και αγωνιστικότητας] είναι και τρόπος να πολεμηθεί λόγου χάριν η «συμβίωση με τους ΤΚ»;

Anef_Oriwn
Πέμπτη 12/11/2009 – 2:45 μ.μ.

the Idiot Mouflon είπε...

Είναι ...αλλά πιο σημαντικό από αυτό βρίσκω να είναι η συζήτηση για το πως περνάμε από την θεωρία στην πράξη της συμβίωσης ... είτε υπάρχουν συνομιλίες είτε όχι.

Εκτός και αν δεν την θέλεις και εσύ μια τέτοια συζήτηση.

Σε μια τέτοια συζήτηση... ακόμη καλύτερα... στην περίπτωση που ΕΚ (και ΤΚ) κάνουν πράξη τέτοιες ιδέες... καταλαβαίνεις ποια θα είναι η δυσκολία τους να αντιδράσουν χωρίς να εκτεθούν;

Εαν δε παράξει και έργο μια τέτοια κοινοπραξία... ξέρεις πολύ καλά ότι από τη μια θα έχουμε ζωντανά παραδείγματα δημιουργικής συμπεριφοράς και από την άλλη κραυγές ή/και παραδείγματα καταστροφικής συμπεριφοράς και επιθετικότητας.

Τι από τα δύο νομίζεις θα προσελκύσει τον απλό κόσμο περισσότερο; Ποια θα είναι η θέση των κυμβάλων τότε; Ποια θα είναι η στάση του κόσμου απέναντι τους;

Anef_Oriwn είπε...

Mouflonα,
Δεν ξέρω γιατί διερωτάσαι ότι ΕΓΩ μπορεί να μη θέλω μια “… συζήτηση για το πως περνάμε από την θεωρία στην πράξη της συμβίωσης ...”, [ή τι είν’ εκείνο που σε ώθησε να κάνεις τέτοιες υποθέσεις] … Όμως θα ήθελα να ΣΟΥ πω, ότι έχω λάβει μέρος, όχι απλώς σε κάποιες συζητήσεις [μεταξύ ελληνοκυπρίων] για το πως “… θα έχουμε ζωντανά παραδείγματα δημιουργικής συμπεριφοράς …”, αλλά και σε συναντήσεις [ελληνοκυπρίων και τουρκοκυπρίων] όπου συζητήσαμε και τέτοια θέματα ... [Σχετική αναφορά έκαμα και σε παλαιότερη ανάρτηση μου – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2008_06_01_archive.html - σημείο 13: Μια συνάντηση στα κατεχόμενα] …
Απ’ εκεί και πέρα όμως, επειδή προσωπικά πιστεύω ότι η παράμετρος που καθορίζει ή/και δημιουργεί δυναμικές για λήψη σοβαρών [πολιτικών] αποφάσεων και για κινήσεις προς τα εμπρός είναι η οικονομία [και η αγορά] και επειδή η διεθνής οικονομική κρίση έχει φέρει μια στασιμότητα στην οικονομική και επιχειρηματική δραστηριότητα, τούτο έχει φέρει και μια νωχελικότητα και διστακτικότητα στην ανάληψη πρωτοβουλιών για να περάσουμε “… από την θεωρία στην πράξη της συμβίωσης ...”.

Anef_Oriwn
Πέμπτη 12/11/2009 – 5:57 μ.μ.

the Idiot Mouflon είπε...

Ε, τότε άκου το εξής...

Οι Βάσκοι αναρχοαυτόνομοι στην Ισπανία (στη χώρα των Βάσκων για την ακρίβεια) έχουν ξεκινήσει συμμετοχικές* εταιρείς π.χ. που επιδιορθώνουν ψυγεία.

Σκέψου να γίνει κάτι το ίδιο εδώ.

* Δλδ. όχι τυπικές εταιρείες με περιορισμένη ιδιοκτησία, ανώτερα στελέχη και κατώτερους μισθωτούς εργάτες αλλά με κοινή ιδιοκτησία και διαμοιρασμό εργασίας.

Σκέψου επίσης αγροτικούς συνεταιρισμούς στους οποίους να ανήκει η παραγωγή, η μεταφορά και τα πρατήρια πώλησης.

Τέλος, σκέψου ποια θα είναι και τα περιθώρια αντίδρασης των φωνακλάδων. Αν αποφασίσουν να γίνουν επιθετικοί, καλύτερα σε μια τέτοια περίπτωση και υπό τέτοιες συνθήκες ...πριν απο μια λύση παρά κατα τη διάρκεια της ή μετά από αυτήν. Δεν νομίζεις;

John Charalambous είπε...

Εγώ δεν έδωσα αφορμή για να μου προσδώσεις το χαρακτηρισμό "αρχι-φασισταρά". Συνεπώς εύκολα μπορεί να αντιληφθούμε όλοι ότι αποτελείς άριστο μαθητή του εδονοσχολείου. Όποιος διαφωνεί είναι φασίστας και ένα σωρό άλλα αρρωστημένα που πετάσσεις εσύ και οι ροζούληδες συντρόφοι σου.

Τσούζει σε που γουστάρω το christofias-watch, γι'αυτό με αποκαλείς αυλικό της επιτροπής για την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Κύπρο. Ανεβαίνει η πίεση σου...

Εξαναρώτησα σε αν έχεις κάποιο πρόβλημα με το όνομα μου αλλά δεν μου απάντησες. Δεν περίμενα όμως ότι θα σε ενοχλούσε εσένα, που προέρχεσαι από ένα κόμμα, υπάκουο σκυλλάκι της βασίλισσας.

Η φαντασία σου μπορεί να οργιάζει άνευ ορίων, όσον αφορά τα υπόλοιπα ονόματα μου, αλλά το "Κότσιρος του Shύλλου", πρέπει να ήταν το παρατσούκλι που σου εφωνάζαν οι φίλοι σου πριν πολλά πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια που ήσουν μιτσής. Αν νομίζεις ότι εδώ είναι ο κατάλληλος χώρος για να εκφράζεις τα απωθημένα σου, πρόβλημα σου.

Τις απαιτήσεις σου, για το blog στο οποίο σε φιλοξενεί η πολυεθνική εταιρεία Google, να τις επιβάλεις στα κατευθυνόμενα μπεμπεράκια του κόμματος. Έξω από το μαντρί, υπάρχουν άνθρωποι ελεύθεροι.

Τα προσωπολατρικά σύνδρομα, είναι στίγματα της ιδεολογίας σου. Γι'αυτό το λόγο γουστάρεις να βλέπεις τον ευέλικτο, την ιερή αγελάδα του κόμματος, να μένει στο απυρόβλητο.

Τες κάρτες όλων των χρωμάτων να τις χώσεις βαθιά στον κώλο σου, που εκατάντησε λάκκος, επειδή απειλές δεν περνούν.

Παλιά σας τέχνη κόσκινο η λογοκρισία, δεν περιμένω τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από έναν αρχιφασίστα του κερατά που φορά κόκκινο μανδύα.

Anef_Oriwn είπε...

Mouflonα,
Καλά αυτά που λες ... Απλώς εγώ διερωτούμαι αν αυτές οι συμμετοχικές εταιρίες στις οποίες αναφέρεσαι μπορεί να επιβιώσουν για πολύ μέσα στα πλαίσια του έντονου καπιταλιστικού ανταγωνισμού [και χωρίς ειδικό προστατευτικό νομοθετικό πλαίσιο] ... Αν έχεις μελετήσει την ιστορία του συνεταιριστικού κινήματος, στην Κύπρο, θα έχεις προσέξει ότι κατα τις δεκαετίες του 1950 και 1960 είχαμε [σε διάφορες περιοχές της Κύπρου] τις κολεκτίβες – ένα είδος συμμετοχικών εταιρειών που λειτούργησαν μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα [ο Blogger Gregoris έχει κάμει μια σχετική μελέτη πάνω γι’ αυτές] ...
Για το θέμα έχω κατα νουν κάποιες σκέψεις [μου έχει δώσει ερέθισμα η κουβέντα μας] και ίσως προχωρήσω σε κάποια ειδική ανάρτηση ...

Κατά τ’ άλλα έχεις πάρει μια ιδέα από το σκύλιασμα του πιο πάνω ελληναρά [έτσι τον λεω γιατί έχει ελληνοπρεπέστατο όνομα] John(ny) Charalambous], για το πως συμπεριφέρονται όταν κάποιος τους μιλήσει με το ύφος και στυλ που οι ίδιοι χρησιμοποιούν και καταλαβαίνουν, αμφισβητώντας παράλληλα και τον καθεστωτικό λόγο τους ... Αφρίζουν σαν shύλλες γεννημένες ... Βόθροι γίνονται!!!

Έγραφα στο Blog μου στες 20 του Ιούλη [σημαδιακή μέρα] για το εν λόγω καθίκι με τα πολλαπλά πρόσωπα και προσωπεία [Johnnys, Στεφανάκος, Σωτήρης, Μάριος, Πολιτικός Μηχανικούλης, Κότσιρος του Shύλλου και τα λοιπά και τα τοιαύτα και συχνά κι ως Ανώνυμος], όταν προσπαθούσε [και εξακολουθεί να το κάνει] να ανακαλύψει την ταυτότητα μου - link: http://aneforiwn.blogspot.com/2009/07/382009.html :

“Anef_Oriwn είπε...
John Charalambous,
(ελληνοπρεπέστατο τ’ όνομα σου! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!)
Είσαι όμως τέλεια Γιαννής, γαμώτο!!! Αν και προσπαθείς (μάshεσαι) να κρυφτείς πίσω από διάφορα ονόματα (όπως Στέφανος, Κυριάκος, Ζηνωνής, Σωτήρης), παραμένεις ο κομπλεξικός και θρασύδειλος Ανώνυμος που μπαίνεις είτ’ εδώ είτε στο ακατονόμαστο blog των δήθεν Απο(κατα)στατών τζιαι βρίζεις – “ο αλουπός τζι’ αν εχώννετουν ο νούρος του εφαίνετουν”!
Εν ΣΕ κανεί το μαύρο σου του το χάλι (οι ασυναρτησίες και η ασχετοσύνη σου – αυτά τα δύο συνήθως πάνε πακέτο), προσπαθείς να κάνεις και τον ντετέκτιβ (σου αναθέσανε και καθήκοντα τα “Κοπέλια”), για να ανακαλύψεις ποιος βρίσκεται πίσω από το σχολιογράφο (στο ακατονόμαστο blog) Χρίστο Χ.. Μήπως ο υιός Χριστόφια (η πρώτη βαρέλλα σου) ή ο περιβόητος Anef (η δεύτερη βαρέλλα);
Ρε μα επάθετε παράκρουση τζιει μέσα; Τζι’ ΕΣΥ τζιαι τα ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ; Εν μπορεί να είναι κάποιος τρίτος αυτός ο Χρίστος; Εματσούκωσε ο νους σας, σιόρ;
Πάντως αν τελικά έχεις ένα δκυο δράμια νουν κάτι εν να μάθεις αν συνεχίσεις να μπαίνεις εδώ μέσα, στο blog ΜΟΥ και με διαβάζεις; Αν μη τι άλλο έτσι θα ξεφύγεις κι από την αμορφωσιά σου!
Επί της ουσίας όμως, ρε Γιαννάκη, δεν έχεις κάτι ουσιαστικό και συγκεκριμένο να πεις για τα όσα κατατίθενται στην εδώ, σ’ αυτήν την ανάρτηση μου; Για το ότι το παιχνίδι (ο πόλεμος) ήταν στημένος κι από πριν ξεπουλημένο και όσοι σκοτώθηκαν πέσανε θύματα σ’ άνιση μάχη κι αγώνα δεν έχεις να πεις τίποτα;”


Anef_Oriwn
Παρασκευή 13/11/2009 – 00:28 π.μ.

Anef_Oriwn είπε...

Παραθέτω πιο κάτω μερικά ακόμα δείγματα γραφής από τον εμπνευσμένο λόγο του μέγα στοχαστή Johnάκου [κι απολογούμαι για την κατάχρηση του χώρου], για να πάρετε μια ιδέα για το πόσο δημοκράτης είναι και για το πόσο τεκμηριωμένα καταθέτει τες απόψεις του ... Περιττό να αναφέρω ότι έχει πάθει εμπλοκή ο εγκέφαλος του μαζί μου [ίσως να του έχουν αναθέσει και ειδική αποστολή οι Επιτροπάριοι να ασχολείται μαζί μου] ... Πρέπει όμως να του ‘χω γίνει και εφιάλτης τζιαι να με θωρεί τζιαι στον ύπνο του [αν καταφέρνει τζιαι τζιοιμάται] τα βράδια ... Είναι κρίμα αλλά εγώ δεν είμαι ψυχίατρος να τον βοηθήσω ... Όμως μπορώ να τον συστήσω στο φίλο τζιαι κουμπάρο μου Πάμπο [τον Τσιόπανπον] να το πάρει στην μάντρα του σαν τσοπανόσκυλο αφού είναι ειδικός πλέον στο λάξιμο ... Για την ώρα ΕΓΩ, θα του πω ένα μεγάλο ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΦΑΣΙΣΤΟΎΙΝ!!!

Έχουμε και λεμε, λοιπόν ...

Ως John Charalambous είπε στες 23 Σεπτέμβριος 2009 1:59 πμ
στου Καφετζιή:
“Αγαπητέ καφετζή,
συγχαρητήια για την προσπάθεια που ξεκινάς! Αλλά νομίζω ότι τα σχόλια αυτού του ηλικιακού ρατσιστή και κοπρο-πορνολάγνου Χρίστου Χρίστου, χαλούν την αισθητική του πολύ ωραίου χώρου που δημιούργησες!
Δεν είναι θέμα φασισμού ή φίμωσης της αντίθετης άποψης. Άλλωστε αυτά είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν το καθεστώς που υποστηρίζει ο εν λόγω ακατονόμαστος-κατονομασμένος.
Είναι θέμα σεβασμού στους συνομιλητές, κάτι το οποίο δεν έχει ούτε καν ακουστά ο προαναφερόμενος.”



Ως Στέφανος είπε στες 12.11.09 στου Αντιφωνητή:
“Με την όλη φρασεολογία του ηλικιακού ρατσιστή, anef oriwn, Ά-Χριστου Α-Χρίστου, αποακαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός, άξιον τέκνον της ρατσιστοφασιστικής νοοτροπίας, ντυμένο με τον κόκκινο μανδύα.”


Ως John Charalambous είπε στες 6 Νοεμβρίου 2009 [11:08 πμ] στους ΧριστοφοΓουατσσιανούς:
“Μπράβο σας ρε παιδιά από την Επιτροπή.
Στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, γίνεται χαμός! Ο ΧΑΜΟΣ!
Όλοι συζητούν το θέμα Κάρογιαν και όλοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να παραιτηθεί.

Θέλω να δω τι θέση θα πάρει ο γνωστός Ηλικιακός Ρατσιστής Ά-χριστος Α-χρίστου. Αν θα υποστηρίξει τα αίσχη του Κάρογιαν ή αν θα τολμήσει να στιγματίσει τη συμπεριφορά του....”



Επίσης ως John Charalambous είπε και πάλι τες 6 Νοεμβρίου 2009 [11:10 πμ] στους ΧριστοφοΓουατσσιανούς:
“Εντωμεταξύ δεν ξέρω αν το επροσέξατε κι εσείς, αλλά πατά μούγιες μόνος του ο Anef_A-hristiwn στο ακελικό blog του. Μέχρι και τα μπεμπεράκια του ΑΚΕΛ και τα νενέκια του διαδικτύου, τον άφηκαν μόνο του.
Πούλα καμιά κούπα ρε ακελάκι! Μπορεί να έχεις παραπάνω επιτυχία.



Ως πολιτικός μηχανικούλης είπε στες 12 Νοέμβριου 2009 [5:28 μμ και 5:29 μμ] και πάλι στους ΧριστοφοΓουατσσιανούς:
“Γιατί ο Χρίστος Χρίστου (άλλως ηλιακιακός ρατσιστής, άλλως ανευ_οριων), ο οποίος ανήκει στο ΑΚΕΛ, νιώθει τόσο έντονη την ανάγκη να υπερασπιστεί τον Κάρογιαν, κρυβόμενος μάλιστα πίσω από το ψευδώνυμο Sartanakkas???
και γιατί ο Χρίστος Χρίστου του ΑΚΕΛ λατρεύει πραξικοπηματίες όπως ο Ανδρέας Νεοκλέους, ο Νίκος Αναστασιάδης και ο Χρίστος Πουργουρίδης;”



Ως Στέφανος είπε 10/11/09 5:54 ΜΜ στου Lexi_Penitas:
Ουσιαστικά ο Χρίστος Χρίστου, άλλως Άνευ_Ορίων, έλεγε ότι επειδή ο Λυσσαρίδης εγέρασε, πρέπει να κάτσει σπίτι του και να κρύψει. Δηλαδή με την ίδια λογική, θα έπρεπε κάποιος να πει και του Χρίστου που εκωλογέρασε, να κάτσει σπίτι του, να μην μιλά και να μην γράφει.
Αλλά για να λέμε και τα πράγματα ως έχουν, ο Λυσσαρίδης ούτε ακράτεια έχει, ούτε στυτική δυσλειτουργία έχει. Είναι σε εξαιρετική κατάσταση συγκρινόμενος με την κατάντια του Ά-Χριστου Α-Χρίστου.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ.
Η επιτροπή, που κρατά ζωντανή την ελπίδα για δίκαιη, βιώσιμη και δημοκρατική λύση του κυπριακού προβλήματος, απέδωσε πολύ εύστοχους χαρακτηρισμούς, που προσομοιάζουν πλήρως τη χυδαία συμπεριφορά κάποιων.
Ο Ιωαννίδης, απόγονος του Ιωαννίδη της Χούντας, δεν άντεξε. Έδειξε τον πραγματικό του εαυτό, που είναι εμπλουτισμένος με τη ναζιστική/σταλινική νοοτροπία:
"ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ, ΜΕΝΕΙ,
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ,
ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ"”

Anef_Oriwn είπε...

Μακάρι να γιάνεις Johnny! Γιατί είσαι και νεο παιδί και είσαι κρίμα!!!

O asilas Sartanakkas είπε...

Ε κοπέλια το Σαρτανακκαλλήκκιν εν δίκο μου...άτε να σας δω α...

Απολογίες προς εσένα Άνευ...αλλά δεν μπορώ να πολεμήσω την μαλακία του κάθε μηχανικούλλη..


Σαρτανάκκας Νυν, Αείν και καβλίν...(σόρρυ για την γλώσσα)