Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2009

Ανάρτηση 71/2009 [έκτακτη, επίκαιρη, πολιτική λογοτεχνική, ραδιοφωνική και bloggerική] – Τρία – τέσσερα μικρά [αλλά με πολλά λόγια] θέματα ...


{Στην σημερινή μου έκτακτη ανάρτηση θα καταπιαστώ, με τη συνήθη φλυαρία μου όμως, με 3-4 μικρά θέματα από την τρέχουσα επικαιρότητα τα οποία έχουν τη δική τους (πολιτική κι όχι μόνο) σημασία [και το κάνω εκτάκτως και στα βιαστικά πριν παλιώσουν κι αυτά όπως κάποια άλλα]. Θα τα παρουσιάσω και θα τα σχολιάσω, όπως εγώ τα αντιλήφτηκα – πολύ πιθανόν όμως να ‘χουν περάσει απαρατήρητα από τα όμματα και τα ώτα πολλών. Έχουν δώσει όμως (ή μπορούν ακόμα να δώσουν) ερεθίσματα ή και το έναυσματα για συζητήσεις ... Το κείμενο μου βγήκε τελικά μακρινάρι, αλλά κάντε μια προσπάθεια να το διαβάσετε – είμαι σίγουρος ότι κάτι ενδιαφέρον θα πετύχετε ...
Έχουμε και λέμε λοιπόν ...}

1. Το πρώτο θέμα με το οποίο θα ασχοληθώ είναι το πολύκροτο και αμφιλεγόμενο βιβλίο [μυθιστόρημα] του Βασίλη Γκουρογιάννη, “Κόκκινο στην Πράσινη Γραμμή” [εκδόσεις “Μεταίχμιο”, 2009] και τη ματαίωση [λόγω τραμπουκισμών από ακροδεξιά στοιχεία και όχι μόνο], την περασμένη Πέμπτη, 19 του μηνός, εκδήλωσης [στην Αθήνα, στην Στοά του Βιβλίου] για την παρουσίαση του βιβλίου. [Το βιβλίο κυκλοφόρησε από τον περασμένο Μάρτιος αλλά φαίνεται πως κάποιοι τώρα το πήραν πρέφα για να αντιδράσουν!]
Τη σχετική είδηση τη διάβασα την Παρασκευή το μεσημέρι στις ελληνικές εφημερίδες “Ελευθεροτυπία” [link:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=103786] και “ΤΑ ΝΕΑ” ... Τις δύο εφημερίδες τις παίρνω κάθε Παρασκευή – την μεν πρώτη για το ένθετο “Βιβλιοθήκη” και τη δε δεύτερη για το ένθετο “Διακοπές” ...
Σίγουρα απαράδεχτες φασιστικές πρακτικές και τακτικές οι εν λόγω ενέργειες [των αιώνιων και εθνικά θιγμένων “πατριωτών” σε βάρος των όποιων αιρετικών] που στοχεύουν να πλήξουν και να περιορίσουν την ελευθερία της έκφρασης ...

Οφείλω να πω ότι το βιβλίο αν και ξεκίνησα να το διαβάζω κατα το καλοκαίρι, είμαι όμως ακόμα στην αρχή, γι’ αυτό θα αποφύγω να εκφράσω ολοκληρωμένη άποψη, ή να πάρω θέση. [Παρομοίως πριν μερικά χρόνια ξεκίνησα να διαβάζω ένα άλλο βιβλίο του Γκουρογιάννη, το “Βεβηλη Πτήση”, αλλά δεν μου προκάλεσε και πολύ το ενδιαφέρον και δεν το προχώρησα ... Αυτό [το τελευταίο] του το βιβλίο το είδα προ καιρού [πριν το φετινό καλοκαίρι στα βιβλιοπωλεία] και του ‘ριξα αρκετές ματιές – ως συνήθως κάνω πριν αποφασίσω ν’ αγοράσω ένα βιβλίο ... [Είχα αποφασίσει να αφήσω την αγορά του για κάποια μετέπειτα στιγμή ... Όμως μια κριτική που διάβασα στον “Φιλελεύθερο” με έκανε να το αγοράσω με προοπτική να το διαβάσω κατα τες καλοκαιρινές διακοπές [το πήρα μάλιστα μαζί μου και στις ολιγοήμερες διακοπές που κάναμε φέτος στον Πεδουλά] ... Όμως ένα άλλο βιβλίο με συνεπήρε [το “Μπλε καστόρινα παπούτσια” του Θανάση Σκρουμπέλου, εκδόσεις “Τόπος”, 2007] - ένα μυθιστόρημα για τα πάθη της Αριστεράς, (και όχι μονο), και της μετεμφυλιακής Ελλάδας, κυρίως κατα τη δεκαετία του 1960]. Το διάβασα σε χρόνο μηδέν – που λενε. Η πλοκή και το γράψιμο του, μου θύμισε σε μεγάλο βαθμό το εξαιρετικό μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα, “Χαμένη Άνοιξη”. Κάπου έχω γράψει κι ένα κείμενο ως βιβλιοπαρουσίαση με σκοπό να το αναρτήσω κάποια στιγμή [αν τα καταφέρω]. Φυσικά έχω σκοπό να ολοκληρώσω και το διάβασμα του βιβλίου του Γκουρογιάννη, ίσως κατα τες διακοπές των Χριστουγέννων [διάβασα κατα το καλοκαίρι καμιά 30ρια σελίδες, αλλά το έχω ξαναξεκινήσει σχεδόν απ’ την αρχή]... Έχει ενδιαφέρον κι όλη αυτή η επίθεση που δέχεται ο συγγραφέας μου προκαλεί όλο και πιο πολύ το ενδιαφέρον - είναι κι ένα είδος έμμεσης διαφήμισης....
Να πούμε όμως ότι και οι κριτικές για το βιβλίο είναι διιστάμενες. [Μια τέτοια κριτική έγραψε και η Κωνσταντίνα Ζάνου στο Blog της [link:
http://czanou.blogspot.com/2009/09/blog-post.html ], όπου έγινε και μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση... Η Κωνστ. Ζάνου επανήλθε όμως στο θέμα με νέα μακροσκελή πλην εξαιρετική (και οπωσδήποτε ενδιαφέρουσα - και πάλι) παρουσοιαση (απ’ την “καλή” κι απ’ την "ανάποδη") που θα βρείτε στο blog της στο link: http://czanou.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html] …
Τον Ιούλη διάβασα και μια συνέντευξη του συγγραφέα στην “Ελευθεροτυπία” [link:
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=25/07/2009&id=66775 , όπου μεταξύ άλλων είπε πως “ο ελληνικός στρατός δεν είναι μόνο Λεωνίδες, Κολοκοτρώνηδες και Δαβάκηδες” ... Τελευταία όμως ανακάλυψα [στο περιοδικό “Άρδην” τεύχος 76] ακόμα μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Γκουρογιάννη, στον έκδοτη του περιοδικού [και της εφημερίδας “Ρήξη”] Γιώργο Καραμπελιά [link: http://www.ardin.gr/node/1835].
Να σημειώσω ότι ο Καραμπελιάς είναι από τους κύριους εκφραστές του πολιτικο-ιδεολογικού φαινομένου [που εγώ αποκαλώ – αλλά ίσως κι άλλοι] “εθνικιστική αριστερά” [και τους εκφραστές της, “αριστερούς εθνικόφρονες”] ... Μ’ αυτό το αξιοπερίεργο φαινόμενο [και τις εκφράσεις και εκφάνσεις του στην Κύπρο] θα προσπαθήσω να ασχοληθώ πιο αναλυτικά και ενδελεχώς σε μελλοντική ανάρτηση μου...

Τέλος να αναφέρω [για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω ενημέρωση] ότι για το ίδιο θέμα έχουν γράψει κείμενα στα blogs του και ο MARINOS [links:
http://marinoskleanthous.blogspot.com/2009/11/blog-post_3608.html και http://marinoskleanthous.blogspot.com/2009/11/to-binteo.html] καθώς και η Eva Neocleous [link: http://evaneocleous.blogspot.com/2009/11/blog-post_22.html] …

Πριν όμως τελέψω μ’ αυτό το θέμα [των βιβλίων] θα ‘θελα να πω και δυο λόγια και για ένα άλλο βιβλίο [που έχει σχέση με το κυπριακό], το οποίο διανέμεται ΔΩΡΕΑΝ [όχι μέσω κάποιας εφημερίδας, όπως έγινε με κάποια άλλα έντυπα που αφορούσαν το κυπριακό], αλλά με εξόδους και εκστρατείες σε καφενεία, συλλόγους και σπίτια, ενώ στα βιβλιοπωλεία πωλείται στην τιμή των δύο ευρω ΜΟΝΟ [μάλλον για να καλύψει απλώς τα έξοδα του βιβλιοπώλη – ο συγγραφέας του δεν θέλει κέρδος μια και επιτελεί “εθνικό” έργο με το πόνημα του] ... Πρόκειται για το [πολυδιαφημιζόμενο] σύγγραμμα του πρώην Υπουργού Οικονομικών και ακολούθως Εσωτερικών [επί διακυβέρνησης Κληρίδη] και τέλος Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας Δόκτορα Χριστόδουλου Χριστοδούλου, “Τα Οικονομικά της Ομοσπονδίας, του Σχεδίου Ανάν και του Κυοφορούμενου Νέου Σχεδίου Λύσης”. [Μα καλά που ξέρει ποιο θα είναι το τελικό «Νεο Σχέδιο Λύσης» και ασχολείται με τα Οικονομικά του; Ή γιατί μάshεται για τα Οικονομικά του πεθαμένου πλέον Σχεδίου Ανάν; Για να συντηρείται η κινδυνολογία και η Ανανολογία; Ή μήπως τελικά με το πόνημα του ο κύριος Ττοουλής στοχεύει την Ομοσπονδιακή λύση [που είναι και ηλίου φαεινότερο]; Τι κι αν το διέψευσε ο σημερινός Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας Αθανάσιος Ορφανίδης; [Δείτε και το σχετικό post στο blog του Strovoliotis – link:
http://strovoliotis.wordpress.com/2009/11/17/%cf%84%ce%b1-%cf%81%ce%b9%ce%ac%ce%bb%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bb%cf%8d%cf%83%ce%b7%cf%82/] …

2. Το δεύτερο θέμα με το οποίο θα καταπιαστώ έχει σχέση με κάποιες από ραδιόφωνου κουβέντες. Πιο συγκεκριμένα:

i. Το Σάββατο 21 του [πνέοντος τα λοίσθια τρέχοντος] μηνός στο [σαββατιάτικο] πρόγραμμα του “ΑΣΤΡΑ”, “Πειραματισμοί Επωνύμων” [στο πρόγραμμα αυτό κάποιος/α επώνυμος αναλαμβάνει το ρόλο του δημοσιογράφου κι “ανακρίνει” κάποιο άλλον επώνυμο] η εκπαιδευτικός Ρένα Χόπλαρου “ανέκρινε” τον θεολόγο καθηγητή Θεόδωρο Κυριακού [αντιπρόεδρο και του Συνδέσμου Θεολόγων Κύπρου] ... Προσωπικά ούτε την κυρία Χόπλαρου γνωρίζω αλλά ούτε και τον κύριο Κυριακού όμως τρέφω και για τους δύο μια εκτίμηση την οποία διαμόρφωσα παρακολουθώντας τον λόγο τους [και τον προφορικό – κυρίως του Θεόδ. Κυριακού μέσα από συνεντεύξεις του σε ράδια και τηλεοράσεις – και τον γραπτό – κυρίως της Ρένας Χόπλάρου, μέσα από τα άρθρα της στον κυριακάτικο “Πολίτη”]. Και οι δύο εκφράζουν [κατ’ εμένα] προοδευτικές [προχωρημένες, αιρετικές και αντισυμβατικές απόψεις – ο κύριος Κυριακού ουκ ολίγες φορές ήρθε σε αντιπαράθεση και ρήξη με την επίσημη Εκκλησία για τες θέσεις του.
Η συζήτηση των δυο στον “ΑΣΤΡΑ” [την οποία δυστυχώς αποσπασματικά κατάφερα να παρακολούθησα] ήταν "ζωντανή" και σε πολλά σημεία έντονα αντιπαραθετική ... Τούτο μου προκάλεσε μιαν αρνητική αίσθηση, ίσως γιατί πιστεύω ότι η προοδευτικότητα και η τόλμη κάποιων θεολόγων όπως ο κύριος Κυριακού [αλλά και ιερωμένων όπως ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος] να λενε κάποια πράγματα που μπορεί να τους φέρει σε σύγκρουση με τον διαχρονικό συντηρητισμό της Εκκλησίας, θα έπρεπε να εκτιμούνται και να αξιοποιούνται ... Θα ήταν προτιμότερο να ΜΗΝ μπαίνουν [από μέρους μας] μαξιμαλιστικοί στόχοι που είναι σίγουρο ότι θα μας φέρουν σε αντιπαράθεση μαζί τους. Δεν είναι δυνατό να τους πείσουμε όλους [και δη έναν θεολόγο] για την ορθότητα των δικών μας άθρησκων, αθεϊστικών και αγνωστικιστικών απόψεων!
Για ενημερωτικούς λόγους να αναφέρω ότι μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν [σε ψηλούς τόνους] ήταν και η πρόσφατη απόφαση του ΕΔΑΔ [του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων] το οποίο καταδίκασε τo ιταλικό κράτος για την παρουσία του σταυρού ως θρησκευτικού συμβόλου στις σχολικές αίθουσες. Η κυρία Χόπλαρου έγραψε και σχετικό άρθρο στον “Πολίτη” της Κυριακής 22 του μηνός [link:
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=910708&-V=archivearticles&-p].

Προσθήκη - Κυριακή 29/11/2009 [μετά από σχετική αναφορά του Lexi_Penitas - στα σχόλια]:
Με το θέμα των θρησκευτικών συμβόλων και την ελευθέρια της θρησκευτικής ή άθρησκης επιλογής, έχει ασχοληθεί κι ο Μιχάλης Μιχαήλ στην τελευταία του ανάρτηση στο Blog του, που θα βρείτε στο link: http://mihalismihail.blogspot.com/2009/11/blog-post_28.html

ii. Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του μηνός Οκτώβρη, μια Τετάρτη αργά το απόγευμα [λίγο πριν τις 7:00], ήμουν στο σαραβαλάκι μου και ταξίδευα για κάποιο προορισμό. Άνοιξα το ραδιόφωνο και έψαχνα για κάποιο σταθμό με μουσική, οπόταν έπεσα πάνω στο Ράδιο “Πρώτο” και πιο συγκεκριμένα στο πρόγραμμα της Γιάννας Λοϊζίδου “Λίγη κουβέντα, λίγη μουσική” – τη δεδομένη στιγμή γινόταν κουβέντα μου φάνηκε ενδιαφέρουσα και στάθηκα. Η παραγωγός του προγράμματος βρισκόταν σε τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιο Μάριο [που απ’ ότι αντιλήφτηκα εκείνη την ώρα ήταν στέλεχος του ΑΚΕΛ Πάφου] και μιλούσαν για το “Δεκαήμερο Επαναπροσέγγισης” που διοργάνωνε η Επαρχιακή Επιτροπή του Κόμματος - με τη συμμετοχή και τουρκοκυπρίων. [Εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι ο συνομιλητής της κυρίας Λοϊζίδου ήταν ο Μάριος Ιγνατίου, μέλος της Επαρχιακής Επιτροπής του ΑΚΕΛ Πάφου – στον “Πολίτη” της περασμένης Δευτέρας 23 του μηνός μέρες είχε κι ένα ενδιαφέρον άρθρο του με τίτλο “ Το ενιαίο ψηφοδέλτιο και ο νέος Uri Geller”, link:
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=910791&-V=archivecolumns, το οποίο ίσως παραθέσω σε προσεχή ανάρτηση μου].

Οι δυο συζητητές μιλούσαν για το πρόγραμμα των εκδηλώσεων το οποίο η κυρία Λοϊζίδου πρέπει να είχε μπροστά της [σε φυλλάδιο προφανώς]. Οπόταν κάποια στιγμή [όταν είδε φαίνεται ότι στο πρόγραμμα περιλαμβανόταν και η ταινία “ΑΚΑΜΑΣ” του Πανίκου Χρυσάνθου] την ακούω να λέει το εξής αμίμητο [για “ραδιο-φονική” παραγωγό που θέλει αν έχει και άποψη και ε0πί των πολιτικών επιστητών]: “Μα έχετε και ταινία για ΤΟΝ Ακάμα”; - με ύφος που πρόδιδε ότι ΔΕΝ είχε ιδέα ότι Η ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ήταν περιβαλλοντική και φυσιολατρική αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!! Και μετά να έρχεται η εν λόγω κυρία να εκφράζει με δήθεν αφελές ύφος, κι άποψη [υπό την μορφή διερωτήματος αλλά με σαφή πολιτική τοποθέτηση] κατά πόσο ενδείκνυται να γίνονται επαναπροσεγγιστικές κινήσεις ΠΡΟ της λύσης!!! Και ΔΕΝ αντιλαμβάνεται ότι η επαναπροσέγγιση υποβοηθά τις διαδικασίες για την επίτευξη λύσης ... Ίντα λο(γ)ής το λαλούμε στην κυπριακή;
“Εξυπνήσαν οι καπόττοι τζιαι γαμούν μόνοι τους”;

3. Το τρίτο θέμα είναι blogοσφαιρικό κι έχει να κάνει με τη γνωστή ιστορία των διαγραφών [blogs αλλά και σχολίων] και τα διάφορα μπλα – μπλα που ακολούθησαν [περί περιορισμού της] ελευθερίας της έκφρασης ... Αφορμή γι’ αυτό το [νέο] σχόλιο πάνω σ’ αυτό το θέμα [ήδη ασχοληθήκαμε σε συγκεκριμένο post μας με το θέμα – ανάρτηση αρ. 67/2009, link:
http://aneforiwn.blogspot.com/2009/11/672009.html] ΜΟΥ έδωσε η [απόλυτα δικαιολογημένη οφείλω να πω] ενέργεια του φίλτατου PolitisPittas να διαγράψει από το προηγούμενο Post στο Blog του σχόλιο το οποίο θεώρησε «άτοπο» κι ακολούθως να καταργήσει τη δυνατότητα ανάρτηση σχόλιων [τουλάχιστον για το συγκεκριμένο post] όταν δέχτηκε χυδαίες επιθέσεις.
Ποιο ήταν το κολάσιμο αμάρτημα του; Απλώς ΔΕΝ ανέχτηκε [τούτη τη φορά] τη χυδαιότητα των γνωστών Επιτρόπων! Και το θέμα της ανάρτησης του PolitisPittas, τελείως ανώδυνο ήταν – τα αδέσποτα σκυλιά και γατιά και μια παρότρυνση προς τον κόσμο από μέρους του για υιοθεσία ενός τέτοιου σκυλιού ή/και γατιού [link:
http://politispittas.blogspot.com/2009/11/90936071.html] Αφαιρέσανε τελικά ΟΛΕΣ τες μάσκες και τα προσωπεία οι “κύριοι” Απο(κατα)στάτες!!!
Για το ζήτημα της ελευθερίας της έκφρασης στο διαδίκτυο θα ‘θελα να ΣΑΣ παραπέμψω και σ’ ένα πολύ ωραίο άρθρο του Νικόλα Κυριάκου που δημοσιεύτηκε τόσο στο Blog του [link:
http://allioxthi-reloaded.blogspot.com/2009/11/blog-post_22.html ] όσο και στον “Πολίτη” της Κυριακής 22 του μηνός ...

4. Τελευταία [εδώ και καιρό] έκαμνα κάποιες σκέψεις για την ανάρτηση ενός αυτοβιογραφικού κειμένου - το έχω ήδη ετοιμάσει] ... Θα το έκανα κυρίως γιατί κάποιοι “άσπονδοι φίλοι” εφαηθήκαν να μάθουν ποιος είμαι [ποιος τέλος πόντων “κρύβεται” πίσω από το nickname Anef_Oriwn] και είπα κι ΕΓΩ να τους βγάλω από το άγχος τζιαι την έννοια ... Όμως θα το μεταθέσω για αργότερα – ίσως για τον νέο χρόνο [αν είμαστε με τους ζωντανούς μέχρι τότες – ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν γνωρίζει τι μέλλει γενέσθαι] ... Εξ άλλου μια τζιαι τα “Κοπέλια”, οι γνωστοί “ΧριστοφοΓουοτσσιανοί” [οι παροικούντες και παρεπιδημούντες στο Ακατονόμαστο blog] έχουν κάπως καλμάρει τελευταία [θα παίρνουν φαίνεται κανονικά τα χάπια τους τώρα ή θα έχουν κόψει τα ληγμένα] και δεν πολυ-ασχολούνται μαζί ΜΑΣ, είπαμε να μην τους προκαλέσουμε κι ΕΜΕΙΣ [με τυχόν μπηχτές που ίσως περιέχονται στο αυτοβιογραφικό μου κείμενο] ... Είναι γεγονός ότι οι Επίτροποι έχουν [πλην κάποιων Ανωνύμων καβλιντηρκών] περιορίσει μέχρι νεωτέρας [είναι τοις πάσι γνωστό ότι τα “Κοπέλια” ΜΟΝΟ για λίγο καιρό ξαποσταίνουν και ξανά προς τες τσιόφτες τραβούν] τις προσωπικές λασπολογικές επιθέσεις και τα χυδαιολογήματα [σε βάρος ΜΑΣ]. Έχουν όμως παραλάβει και περιποιούνται με το γνώριμο τους τρόπο την Ειρήνη Χαραλαμπίδου και τον Τουμάζο Τσιελεπή – μέσα σε 2-3 μέρες τους αφιέρωσαν 5-6 κείμενα! Έχουν εθνικό και ελληνοπρεπέστατο έργο να επιτελέσουν ...

5. Υστερόγραφον:
Ο Επίτροπος Ευρυβιάδης κάμνει χαρούες επειδή σε κάποιο από τα τελευταία επεισόδια της “Αίγιας της Φούξιας” υπήρχε και μια σκηνή με μιαν μπηχτή για την “εκ περιτροπής προεδρία” [link:
http://christofias-watch.blogspot.com/2009/11/blog-post_9232.html].

Τα “Κοπέλια” για μια ακόμα φορά εκάμαν ανακάλυψη/εφεύρεση – τούτη τη φορά ανακαλύψαν την αναρόπιττας!!! Τα [αντισυμβατικά] σατιρογραφήματα και οι αντιεθνικιστικές ατάκες που βλέπουμε κι ακούμε στην εν λόγω σειρά είναι βουνό! Εν τα επήραν ΟΥΛΛΑ πρέφαν τα Επιτρόπουλα; Ας πούμε, εν είδαν τζι’ ούτε αντιλήφτηκαν [στο videάκι που οι ίδιοι προβάλλουν από το ίδιο επεισόδιο] την γελοιοποίηση [μέσα από τη σάτιρα που στήθηκε] των παρελάσεων για τες εθνικές επετείους; Δεν πρόσεξαν ότι υπό την ανάκρουση εθνικών εμβατηρίων παρελαύνουν “βρακάες” που φέρουν έπ’ ώμου κούσπους τζιαι τσάππες αντι για όπλα τζιαι shεπέττους [τζιαι κορουες με κούζες στους ώμους]; Τα μηνύματα σαφέστατα, ρε Κοπελλούιν Έβρο τζιαι μεν αλληθωρίζεις!
Πέραν τούτου όμως, τζι’ όπως λαλεί τζι’ ένας Ανώνυμος [αντιφρονούντας] στο blogκιν των Ακατονόμαστων Επιτρόπων “Προφανώς δεν γνωρίζετε τι εστί ΣΑΤΙΡΑ …” γιατί “... αν ακόμα δεν καταλαβαίνετε τι συνέβει στην σκηνή [που περιγράψαμε πιο πάνω] ... και ποιον ή μάλλον ποιούς περιπαίζουν τότε είσαστε για κλάματα...”!!!

[Ένα αιρετικό κείμενο-ανάλυση για την “Αίγια Φούξια”, θα βρείτε (και) στο Blog του Νικόλα Δευτερά, “ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΙΠΟΤΑ”, κάτω από το link:
http://defteras.blogspot.com/2009/07/blog-post_13.html ].

Αυτά για τούτον το Σαββατοκύριακο ...
Καλά να [το] περάσετε!
İyi hafta sonu!

Anef_Oriwn
Πέμπτη 23-27/11/2009

7 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Τώρα το τελευταίο το τούρκικο τι τι ήθελες; Θέλεις να πιάσει κανένα επιτροπόπουλο η καρδία του δηλαδή;

Εύστοχα τα σημεία που θίγεις. Όσον αφορά το θέμα του σταυρού στις σχολικές αίθουσες θα παραπέμψω εσένα και τους αναγνώστες σου στο σημερινό άρθρο του φίλου Μιχάλη. Νομίζω βάζει τα πράγματα στη σωστή βάση.
http://mihalismihail.blogspot.com/2009/11/blog-post_28.html

Ανώνυμος είπε...

Για να μπορείτε να συνεννοηθείτε τουρκόπουλλα μου!Γιατι ντρέπεσε για την καταγωγή σου lexipenita;;!

Κυπριακά Ιστολόγια είπε...

Ήρθαμε. Όλα τα κυπριακά ιστολόγια, μόνο εδώ.

http://kypriakaistologia.blogspot.com

www.kypriakablogs.com

Anef_Oriwn είπε...

Lexi_Penitas,
Μ’ αποκάλυψες γαμώτο, τζιαι είμαι υπόχρεος πλέον να το παραδεχτώ! Την παράθεση [στο κείμενο της ανάρτησης μου] της τουρκικής έκφρασης “İyi hafta sonu!” [που σημαίνει “καλό τέλος της εβδομάδας”, δηλ. “Καλό Σαββατοκύριακο”, το έκαμα επί σκοπού. Για να δω πως θα αντιδράσουν τα διάφορα ελληναραδούθκια και να θαυμάσω την ανίατη και ακατάσχετη ελληνο(σχιζο)φρένεια τους!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Ανώνυμος [ημερ.: 28/11/2009 9:51 μ.μ.], που άμα είδε τα τούρκικα που έγραψα [3 μόνο λέξεις μέσα σ’ ένα κείμενο πέραν των δύο χιλιάδων λέξεων] εσηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής του κάγκελο... Και τελικά αυτό ΜΟΝΟ βρήκε να σχολιάσει από τα γραφόμενα μου ... Τόση εμπάθεια τελικά; Έχει άραγε σωτηρία αυτός ο τόπος;

[Για το post του Μιχάλη έχω ήδη παραθέσει με συμπληρωματικό μου σημείωμα στο κυρίως κείμενο μου το σχετικό link για αναφορά και παραπομπή] ...

Anef_Oriwn
Κυριακή 29/11/2009 – 7:30 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Οι βρακάδες είναι η παράδοση μας κύριε Χ.Χ. Anef_Oriwn. Αν ήταν παρέλαση υπό τον ήχο εθνικών εμβατηρίων εσένα τι σε ενοχλεί;

Ή μήπως για κάποιους η παρέλαση είναι καλύτερα να γίνεται με φέσι; Αφού Εθνική φρουρά δεν γουστάρεις, βράκες δεν γουστάρεις, ε τι γουστάρεις bitch?

Όσον για τα υπόλοιπα της "Αίγιας", ναί είναι αντιφασιστικά και αντιρατσιστικά. Δηλαδή για 'σένα ότι το λιβάνι για το διάολο. Εμάς δεν μας ενοχλούν, γουστάρουμε. Αυτοί που ενοχούνται είναι οι Ταλατικοί, οι ΕΛΑΜικοί και οι δικοί σου, οι ΕΜΕΤΙΚΟΙ.

Όσον αφορά το κωμικό στοιχείο, δεν βλέπω να έχεις και ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ. Άσε λοιπόν αυτούς που κατέχουν το θέμα να το εκμεταλλεύονται.

Α με την ευκαιρεία, εβάλαν σας ίντερνετ στο χωρκόν; Αν όχι στείλε ένα ήμεηλ της Επιτροπής να σου παραχωρεί χώρο στα γραφεία της να εργάζεσε. Δεν μπορώ να καταλάβω πως αντέχετε τέτοιες ταχύτητες σύνδεσεις στην Ανατολική Κύπρο. Μάλλον γι'αυτόν κόφκεις νάκκον πίσω.

Θα επανέλθω με περισσότερη αίγια και περισσότερα για σένα.

Έβρος

Υ.Γ: Το Χ.Χ δεν ήταν 'φιλάκια', ξέρεις τι ήταν.

Anef_Oriwn είπε...

Επίτροπε Έβρο,
Χαίρε κι ο Κύριος μέθ’ Υμών!

Ιδιαίτερα τιμητικό για το Blog μας αλλά και προσωπικά για ΜΕΝΑ η “επίσημη” παρουσία ενός Επιτρόπου σ’ αυτό και η ενασχόληση ΣΟΥ μαζί ΜΟΥ! Αν έλειπε και λίγο η πικραντεροσύνη που σε χαρακτηρίζει θα ήταν ακόμα καλύτερα – όμως είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος που μου αφιερώνεις έστω και λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σου, που είναι ολόκληρος ταγμένος στους εθνικούς στόχους και σκοπούς!
Θα αναμένω μάλιστα με ιδιαίτερη αγωνία το νέο αφιέρωμα σου στο άτομο μου [“τα περισσότερα” – όπως λες – για ΜΕΝΑ] ... Εγώ ήδη έχω αναρτήσει νεο κείμενο με ιδιαίτερες αναφορές στο άτομο ΣΟΥ!!!
Πάντως το Χ.Χ. ΕΓΩ νόμισα ότι σημαίνει “χιλάκια χρεντ» , ενώ κάποιος από τους κλώνους σας επιμένει ότι είναι τα αρχικά του ονόματος μου δηλ. Χαμπής Χαμπή ... Αξιοθαύμαστη η προσπάθεια σας να ανακαλύψετε ποιος είμαι – με τον νέο χρόνο θα δημοσιεύσω και την αυτοβιογραφία μου να ησυχάσετε!!!

Α ναι ... Και ευχαριστώ για την προσφορά “… της Επιτροπής να μου παραχωρεί χώρο στα γραφεία της [για] να εργάζομαι …” … Πάντοτε ένοιωθα ότι νοιάζεστε για ΜΕΝΑ ... Όμως τελικά έχει και γραφεία η Επιτροπάρα ΣΑΣ; Που στεγάζεστε, στην “Μάχη”; Τζιαι πέρκι κάμετε τζιαι κατιτί για τες internetικές συνδέσεις εμάς των Ανατολικών!!! Για το χιούμορ αν ΣΑΣ περισσέψει λίγο, δώστε τζιαι σε ‘ΜΑΣ!!!

Έβρο, keep trying!!!

Α, τζιαι Καλόν Μήνα να έχεις τζιαι καλές Γιορτές!!!

Anef_Oriwn
Τρίτη 1/12/2009 – 9:08 μ.μ.

Φερτε του ένα ζουρλομανδύα είπε...

ρε γιουσουφ οριων απορώ γιατί ακόμα κυκλοφοράς ελεύερος, έπρεπε να ήσουν σε ψυχιατρείο εδώ και καιρό... Ο Θεός να σε ελεήσει....