Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ανάρτηση 24/2013 - [προεκλογική, ετεροχρονισμένη, οικογενειακή, Αναστασιαδική, εκδρομική, σατιρική, αλλά και βέβηλη - ίσως για κάποιους] – Μια ωραία προεκλογική οικογενειακή εκδρομή, ή άλλως ζήτω το τρίπτυχο “Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια”…


Παίδες και κορασίδες,
Σήμερα [έστω και κάπως ετεροχρονισμένα] είπα να ευθυμήσουμε και λιγάκι μ’ ένα θέμα χαρωπό…

Ως γνωστό, λοιπόν, την Παρασκευή 18 του Γενάρη υποβλήθηκαν οι υποψηφιότητες [11(!) στο σύνολο – οι πιο πολλές μέχρι σήμερα] για τις επικείμενες Προεδρικές εκλογές.  Εκείνη την ημέρα λοιπόν, σύσσωμη η οικογένεια του Νικουθκιού κίνησε συν γυναιξί, τέκνοις και εγγονιών [ο παππούς, η γιαγιά, οι θυγατέρες, οι γαμπρούες και τα εγγονάκια] και πήγανε [όχι με λεωφορείο, αλλά με τις λιμουζινάρες τους] οικογενειακή εκδρομούλα στο Hilton στη Λευκωσία. Εκεί στην εξοχή, all the company together ανακηρύξανε κι επισήμως τον «(γλυκιέ μου) παπά μου, καλέ μου παπά»* [θα αναφερθώ σ’ αυτό πιο κάτω] σε υποψήφιο της “Εθνικής” [Δεξιάς] Παράταξης για τις Προεδρικές. Δεν ξέρω όμως αν ένεκα της τρελλής χαράς που διακατείχε όλους και με τόσα παιδάκια στην παρέα, είπαν και το “Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ”, ή παίξανε το “Λύκε, λύκε είσ’ εδώ”…   


Τώρα γιατί ήταν στην παρέα τους κι ο ψυχίατρος ο Μικελλίδης δεν πολυκατάλαβα. Έκαμα φυσικά κάποιους αιρετικούς [ως συνηθίζω] συνειρμούς [μυαλό είν’ αυτό κι όπου κι όπως του καπνίσει ταξιδεύει] αλλά δεν πάει να τους δημοσιοποιήσω, όμως κάτι εσυνάφερα πιο πάνω για «τρελλή χαρά»…  Πάντως ο τραγουδιστής [“ΜΑΣ”] ο Χατζιηγιάννης που συμμετείχε κι αυτός στη συγκεκριμένη παράταιρη Κομπανία [καμία σχέση με την πάλαι ποτέ μουσική “Οπισθοδρομική Κομπανία”] σήκωσε, ο έρμος, τα “Χέρια Ψηλά”!   

{Εδώ θα κάμω μια παρένθεση για να σταθώ για λίγο στις τότε δηλώσεις του συζύγου, πατέρα και παππού Αναστασιάδη που έκαμε τότε στο Hilton, στον χώρο της υποβολής των υποψηφιοτήτων.
Ως προείπαμε εκειδανά προσήλθε συν γυναιξί, τέκνοις και εγγονιών! Και τούτο προφανώς ίνα πληρωθεί (για τον Μεσσία Νίκαρο) το καταγραφέν εις τας εθνικοφρόνους γραφάς τρίπτυχο “Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια”. Πέραν όμως της οικογενείας  του εκεί στο Χίλτον ήταν και ο εκ των υποστηριζόντων την υποψηφιότητα του Διευθυντής του Ελεγκτικού Γραφείου της Αρχιεπισκοπής κος Χαριλάου, αλλά και “εθνικοί” ευεργέτες
(που βάζουν φυσικά την Πατρίδα πάνω από ιδεολογίες και  προσωπικά συμφέροντα), όπως ας πούμεν ο νομπελίστας Χριστόφορος Πισσαρίδης και ο τραγουδιστής Μιχάλης Χατζιηγιάννης
Είπε, λοιπόν, ο Νίκαρος: «Μέσα από μιαν ιστορική συμφωνία με το ΔΗΚΟ αλλά και διάλογο με το Ευρωπαϊκό Κόμμα, τους Πράσινους Οικολόγους αλλά και σε σωρεία θεμάτων σύμπτωση θέσεων με το Σοσιαλιστικό Κίνημα μέσα στη Βουλή έχουμε συγκροτήσει ένα πρόγραμμα που μέσα από μια Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας μπορεί να δώσει την ελπίδα, μπορεί να δώσει την προοπτική»… Κοντολογίς ο υποψήφιος της νεοφιλελεύθερης (με εθνικιστικές καταβολές, περγαμηνές και εμμονές) Δεξιάς, άλωσε σχεδόν όλους τους υπόλοιπους πολιτικούς/κομματικούς χώρους. (Να αναφέρω ότι δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και «τις ομάδες των αγωνιστών»… Αλίμονο!)…
Όπως ανάφερα ακροθιγώς και πιο πάνω, μεταξύ αυτών που υποστήριξαν την υποψηφιότητα του κου Αναστασιάδη κατά τη διαδικασία υποβολής των υποψηφιοτήτων ήταν και ο γνωστός ψυχίατρος, πολιτικός αναλυτής (ιμίshι μου), πρώην επαναπροσεγγιστής, διαχρονικός τηλεοπτικός αστέρας (όπου πλασάρει και το look “άλου(σ)τα μαλλιά, ενώ δεν κωλώνει να καθαρίζει με το δάχτυλο τη μύτη σαν μιλά και να χρησιμοποιεί και εξεζητημένο λεξιλόγιο όπως το «σκατά»), σύμβουλος επί θεμάτων γάμου, σεξ και εξωσυζυγικών σχέσεων κι απιστιών (ανεπανάληπτη η συνήθης ατάκα του «μα ίνταμ που να σου πω ρε κουμπάρε»), που συστήνει για τη θεραπεία πάσας νόσου και μαλακίας τα χάπια και γενικώς ειδικός επί παντός επιστητού (αλλά και άστητου) και καθολικός επικριτής κάθε κυπριακής συνήθειας και έξης (θεωρεί ότι η πλειοψηφία των κυπραίων εν ττακκουρημενοι), Γιάγκος Μικελλιδης ο Μέγας! (Τελευταία επήρεν το μάτι μου και τα αφτί μου ότι μαλλώνει με τον «Υποψήφιο των Πολιτών», τον κον Λιλληκα)… Τζιαι χάι ρε Γιάγκο γραφικέ (και εν τέλει) (ψευτο)μαρξιστή  (ψευτο)διανοούμενε, πολέμιε (στα λόγια) των κατεστημένων, που συνετάχθης τελικά με τα εθνικιστικά και τα λοιπά κατεστημένα του βαθέως κράτους της Δεξιάς. Ούλλον λαφαζανιές είσαι τζι’ ΕΣΟΥ! Κάτσε να ψάξω να βρω τζιείνον το παλιό κείμενο ΣΟΥ όπου μιλάς για τη Δεξιά στην Κύπρο και θα το κοτσάρω εδώ για να σε  “καμαρώνουμε” για τη συνέπεια των λόγων σου!}… 

*********************************
* - Σημείωση:
Να επανέλθω όμως, μ’ όλο το σεβασμό, αλλά και με περισσή αδιακρισία, στην εκλεκτή οικογένεια τού  Nick de Anasto, που  ομολογουμένως δεν είναι «παίξε γέλασε». Γι’ αυτό και τα όμορφα και χαρωπά στιγμιότυπα συνεχίζονται κι έτσι κρατούν και το δικό ΜΑΣ ενδιαφέρον αμείωτο…
Την περασμένη βδομάδα στις “Πατάτες Αντιναχτές” παρουσιάστηκε ένα στιγμιότυπο από μια τηλεοπτική συνέντευξη του Νικουθκιού σε κάποιο από τα ζωντανά απογευματινά προγράμματα [δεν θυμάμαι αν ήταν στης Barbieς της Χριστιάνας, ή στης θεοφοβούμενης της (Ε)(β)λίτας – «τούτης» που έχει εμμονή με τους παπάδες, τους “γέροντες” και τους αγιορείτες], όπου υπήρξε και παρέμβαση από μία εξ των θυγατέρων του. «Τούτη» θα τού είπε κάπου 4-5 φόρες μ’ ένα άχαρο και προσποιητό τρόπο [έτσι μου ακούστηκε έμενα] «καλέ μου παπά μου», κάτι που φαίνεται να μην το χαιρόταν και πολύ ο Nick! Φάνηκε να νοιώθει άβολα και ίσως να τού προκάλεσε και θυμηδία, ενώ αποκάλεσε [στο τέλος] τον λόγο της θυγατρός του ως «μνημόσυνο»! Πιο πολλά θα δείτε εδώ από το 12:37΄ λεπτό και μετά... 

Εν κατακλείδι θα ‘θελα να τονίσω [για να προλάβω και τυχόν επικρίσεις από καλοθελητές που θα με κατηγορήσουν για την ενασχόληση μου με την οικογενειακή ζωή του Νίκου Αναστασιάδη] ότι, από τη στιγμή που ένα δημόσιο πρόσωπο [όπως ο κος Αναστασιάδης] κάμνει τη προσωπική και οικογενειακή του ζωή δημόσιο θέαμα, τότε δίνει και σ’ ΕΜΑΣ [τους είλωτες και πληβείους] το δικαίωμα να την κάνουμε ευθυμογράφημα!  

Anef_Oriwn
[σατιρίζων τα “όμορφα” και τα “χαρωπά” του Nick de Anasto]
Πέμπτη 7/2/2013

7 σχόλια:

KK Πέτρα Σολέας είπε...

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα κτυπώ

Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου Χέρια τα κτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα - Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα
μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώκι άμα θες απ΄ την αρχή ξαναρχινώ.

Anef_Oriwn είπε...


Περιβόητε “Ανώνυμε”, πλην όμως γνωστότατε Αρρωστημένε,

Σ’ ευχαριστούμε που έκαμες τον κόπο να ΜΑΣ παραθέσεις τους στίχους του παιδικού τραγουδιού της παράταιρης εκλογικής κομπανίας ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ώστε σήμερα σας ενοχλέι το πατρις-θρησκεια-οικογενεια?ουτε την δεκαετια του 60 σας ενοχλουσε ουτε οταν επινετε τζε τρωετε με τον δικτατορα παπαδοπουλο στο κυβερνειο,οταν εμεις διαδηλωναμε ερκουνται οι βρωμοεδονιτες νας δερουν γιατι δεν θελαμε την χουντα.σημερα φορεσατε μανδυα αντιστασιακων γαμωτο.οταν ο παπας μου επηεν νας πολεμησει τον μουσολινι στην ελλαδα ο θειος μου μιχαλης φανατικος ακελιστης τον εβριζε γιατι πηγε να πολεμησει τα αδερφια σας τους ιταλους.σημερα ο μιχαλης ειναι γραμμενος σαν στελεχος του ακελ που πολεμησε τον φασισμο!!!!

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 8/2/13 - 7:58 μ.μ.],

Ζεις ρε θηρίο! Έχει καιρό ν’ αφήσεις τες τσσιόφτες ΣΟΥ κι ανησυχούσα!

Ανώνυμος είπε...

Ενα απο τα καλα αυτης της περιοδου ειναι η πληρης τζαι οριστικη αποκαλυψη της φτανης επιφανειας που εκπροσωπουσαν τυποι οπως ο Μικελλιδης η ο Δρουσιωτης του Πολιτη - δεν τον ανεφερες αλλα ειναι αυτοκολητο του Μικελλιδη. Ρηχη αναλυση, μεγαλοπιασματα που αδυνατουν να κατανοησουν, τζαι αναποφευκτα ατομα που θα καταληξουν οχι μονο στο ψεμα τζαι στην παραγωγη δαιμονοποιησης αλλα τζαι στο να αντιφασκουν για μια καρεκλα - η την φαντασιωση της.
Δεν ειχαν ποτε το ηθος να υπερασπιστουν καποιον με τον οποιον διαφωνουν.Αντιθετα - αμα διαφωνουν ειναι το ιδιο υστερικοι με οσους υποτιθεται ηταν καποτε οι αντιπαλοι τους. Αμα δεις την πορεια τους, το προβλημα τους φαινεται να ηταν, συμφεροντολογικα, να μην ειναι οι ιδιοι ο στοχος του οποιου εθνικιστη "Ρηγα" [για να μιλσηουμε για την υποκρισια του Δρουσιωτη] - λ.χ. αμα ειναι αντιπαλος τους ο στοχος θα γινουν οι ιδιοι χειροτεροι απο τον οποιο "Ρηγα".

Μπορει να μεν αθθυμασαι. Εμεινεν μου εντονα ενα σχολιο του Μικελλιδη στον Πολιτη καπου αναμεσα στο 2002-03 οταν ο Ντενκτας ειχεν απορριψει κατι προτασεις κλπ. Εφκαλεν τον ευαυτο του περιπατο σε ενα ρατσιστικο ντελιριο. Οι ρατσιστικες επιθεσεις εναντια στους τουρκοκυπριους [γενικα] οτι εν ανατολιτες, βαρβαροι κλπ, επεισαν με οτι οϊ μονο εν καταλαβει τζαι εν φτανος αλλα τζαι αχαπαρος - πρεπει να εν καποιος πολλα χαμενος στην κοσμαρα του για να εσιει ρατσιστικες αποψεις τζαι να θελει να το παιξει τζαι ταχα μου "ηγετης" της επαναπροσεγγισης. Αλλα το βιτσιον ηταν να εν "ηγετης" ο κ. Γιαγκος εννοειται - τζαι ο καθενας με τα δικα του. Ασε ενα αλλο κουφο κειμενο του που μας ελαλεν λλιον πολλα οτι ο Σαμψων "εν εκαμεν τιποτε σιορ"..
Οποτε το οτι τον εκουβαλησεν ο Αναστασιαδης, εν ευκολα κατανοητο.
Σιγα που ηταν να εσιει συνεπεια ο Μικελιδης. Καταλαβει κατ' αρχην;
Απλα εσυρνε ατακες.

Ο Δρουσιωτης ηταν νακκον πιο προσεκτικος, αλλα τελικα ο ιδιος ηταν. Κολλημενος σε ενα προσωπικο trip αυτοπροβολης οπου το 2004 ηταν η φαντασιωση να το παιξει κατι.
Κριμαν η ευκαιρια αλλα με ετσι νουμερα σε φαντασιωσεις ηγετων ηταν μαλλον αναποφευκτη η απωλεια. Το οτι μουρμουρουν που τα τοτε ενω αναπαραγουν με την μεγαλυτερη ευκολια την ιδια διαδικασια δαιμονοποιησης απλα δειχνει οτι εν εκαταλαβαν τιποτε.

Τουτα ουλλα θα εμπορεν καποιος να τα αμφισβητησει μεχρι τουτες τις εβδομαδες.
Ομως ιδου: τα τεκμηρια για την διαπλοκη του Αναστασιαδη με τις τραπεζες εν τζιαμαι μεσω του Βαξεβανη.
Τι θα καμουν;
Θα λογοκρινουν.
Αθθυμασαι το ευκολα λογια εναντια στον Γιωρκατζισμο οσον τζαιρον εθελαν αριστερους συμμαχους εναντια στον Τασσο; Η οσον τζαιρον τους επαιρνε του λουρι των υποχρεωσεων στα αφεντικα τους [αν οϊ οι οδηγιες] να το παιζουν καπως σαν κριτικη της "δεκαετιας του 60";

Ετα λεβεντοπαιδα. Τωρα ο Αναστασιαδης εμφανιζεται σαν ο τεκμηριωμενα εκπροσωπος τζαι η συνεχεια του Γιωρκατζισμου τζαι ο ενας επηεν να τον στηριξει ενω ο αλλος αγωνιζεται να του παραγει προπαγανδα - τζαι στο ιντερνετ για οποιους θωρουν πισω που τες λεξεις τζαι τους "ανωνυμους" η τα ψευδωνυμα.
Εν τους ενοχλαν ουτε ο Γιωρκατζισμος ουτε ο ρατσισμος. Αλλες υπηρεσιες επουλουσαν τζαι αλλες φαντασιωσεις ειχαν.

Λ. Δρ.

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητέ/ή Λ. Δρ.,
Σε χαιρετώ!

Βασικά συμφωνώ με τα όσα γράφεις, τόσο για τον Μικελλίδη [άραγε κάθε ψυχίατρος θέλει και τον δικό του ψυχίατρο], όσο και για τον Δρουσιώτη. Η εμπάθεια του τελευταίου και η αντιφατικότητα του σε σχέση με προηγούμενες τοποθετήσεις του [κυρίως αναφορικά με τη στάση του απέναντι στον Γιωρκατζιησμό] δεν έχουν όρια. Το άκρον άωτο της εμπάθειας και του φανατισμού του ήταν τα όσα εμετικά [και έμπλεα όξους και χολής] έγραφε στη [μακαριστή πλέον] στήλη του [τι στήλη, ολόκληρη σελίδα ήταν] με την επωνυμία “Κοριός” στον κυριακάτικο “Πολίτη”…
Οφείλω όμως, [αυτοκριτικά] να παραδεχτώ ότι τον Μακάριο Δρουσιώτη ΤΟΝ υπερασπίστηκα με ειδική μάλιστα ανάρτηση μου το 2009, όταν«τούτος» δέχτηκε χυδαία επίθεση από το μακαριστό [επίσης] blog “Christofias Watch”! [Ήταν στην ανάρτηση μου με αρ. 54/2009 και link
http://aneforiwn.blogspot.com/2009/09/542009-blog-blogs.html]...
Φυσικά τότε ήταν αρκετοί εκείνοι από την αστική φιλελεύθερη Δεξιά που διακατέχονταν από προοδευτικές και επαναπροσεγγιστικές θέσεις και προσεγγίσεις… Τελικά όμως, ΔΕΝ τόλμησαν να κόψουν τον ομφάλιο λώρο που τους συνδέει με τον ΔΗΣΥ [τον κύριο πολιτικό εκφραστή του βαθέως κράτους της Δεξιάς και της συντήρησης] και να απεξαρτητοποιηθούν και να ανεξαρτητοποιηθούν δημιουργώντας ένα νέο πολιτικό φορέα . Γι’ αυτό και σήμερα όλοι αυτοί έχουν καταντήσει παρατρεχάμενοι και κολαούζοι του Αναστασιάδη τον οποίο προσκυνούν σαν Μεσσία!

Τέλος, έχω την άποψη ότι «… διαπλοκη του Αναστασιαδη με τις τραπεζες […] μεσω του Βαξεβανη», ΔΕΝ μπορεί να τεκμηριωθεί, μόνο υποψίες μπορεί να διατηρηθούν… Γι’ αυτό και τόσο το Επιτελείο Μαλά όσο και το ΑΚΕΛ δεν έχουν χρησιμοποιήσει αυτά τα “τεκμηρια”, αλλά μόνο αιχμές έχουν αφήσει. [Αν θες μπορώ να ΣΟΥ επεξηγήσω μέσω email γιατί δεν μπορούν να τεκμηριωθούν οι συγκεκριμένες κατηγορίες]…