Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ανάρτηση 87/2012 [έκτακτη, επίκαιρη, οικονομική, τραπεζική, αντι-τοκογλυφική, αντι-ληστρική, αξιογραφική] – Η νέα ληστεία του κοσμάκη από τους τοκογλύφους των Τραπεζών με τα λεγόμενα (αν)αξιόγραφα...


Μετά, λοιπόν, από το μέγα σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου  που επεσυνέβη κάπου γύρω στο 2000, ΜΑΣ προέκυψε [και μάλιστα μέσα σ’ όλη αυτήν την οικονομική κρίση] και νέο τραπεζικό σκάνδαλο. Τούτο έχει να κάμει με τα αξιόγραφα «των Τραπεζών ΜΑΣ» [που λαλεί τζι’ ο γνωστός σ όλους Ττοουλής που τ’ Αφκόρου]. 

Τότε με το Χρηματιστήριο [που ακολούθησε το μέγα φιάσκο με τους S300  - κάποιοι εφάαν τζι’ εσπάσαν τότε, αρωτάτε τζιαι τον Άκη τζιαι κάτι ξέρει], ήταν που διάφοροι επιτήδειοι εκμεταλλευόμενοι ανώμαλες καταστάσεις στα χρηματιστηριακά, κατάκλεψαν και πάλι τον κοσμάκη. Ήταν τότε που ο απλός λαός έσπευσε να επενδύσει τα λεφτά του  σε μετοχές αγοράζοντας τις σε πολύ ψηλές τιμές. Είχαν ακούσει βλέπετε ότι έβρεχε λεφτά τζι’ εβουρήσαν να τα συνάξουν! Ο Τριανταφυλλίδης της Τράπεζας Κύπρου και ο Λαζαρίδης της Λαϊκής έλεγαν μάλιστα ότι οι τιμές των μετοχών των Τραπεζών ήταν και χαμηλές ακόμα. Ο βουλευτής τότε του κυβερνώντος ΔΗΣΥ Χριστός Πουργουρίδης είχε δηλώσει πως αν δεν δικάζονταν και πλήρωναν οι υπαίτιοι για τζιείνον το σκάνδαλο, θα παραιτείτο! Τζιαι καρτερεύσαμεν τζι’ εμείς μέρα νύχτα να το πράξει αλλά φευ [ατυχία gamoto], δεν επανεκλέγει βουλευτής, για να τηρήσει τον λόον του! Γιατί σε τούτον τον ψεύτη τον ντουνιάν, εν με(γ)άλον πράμαν ο λόος τ’ αδρώπου [όπως είπεν κάποτε τζι’ ο Κληρίδης του Κουτσού]!   

Πριν όμως ΜΑΣ περάσουν οι κάψες τζι’ κα(η)μοί που το Χρηματιστήριο, έφαεν νέα κλάππαν ο κοσμάκης πα’ σε τούτα τα οικονομικά.  Απ’ ότι εκατάλαβα οι τραπεζίτες [οι ανώτεροι υπάλληλοι των δύο Τραπεζών] έπεισαν τους μικροκαταθέτες να επενδύουν τες οικονομίες και τα εφάπαξ τους σε αξιόγραφα με αποτέλεσμα σήμερα λόγω της τραπεζιτικής κρίσης τούτα να μην έχουν αξία και οι οικονομίες τους να γίνουν άνεμος τζιαι καπνός! Τζι’ ανάθεμα με αν ι-ξέρω τι διαφορά υπάρχει μεταξύ αξιογράφων και χρεογράφων…
[Τούτην τη βολάν εγιώ έκοψα πόξω – προφανώς γιατί εν ΜΟΥ εμείναν ριάλια που πριν!]…

Πάντως σύμφωνα με το ΡΙΚ «ο οικονομικός διευθυντής του υπουργείου Οικονομικών Ανδρέας Τρόκκος ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαγορεύει την καταβολή τόκων για αξιόγραφα σε τράπεζες οι οποίες βρίσκονται στη διαδικασία της ανακεφαλαιοποίησης και στο διάταγμα που συμφωνήθηκε στη Βουλή για ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών, υπήρχε σχετική πρόνοια».
Επίσης «αποκάλυψε ότι η τρόικα ζήτησε από το υπουργείο Οικονομικών να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες, χωρίς προηγούμενη διαβούλευση μαζί της».

Τι πρόκειται όμως, να γίνει; Σίγουρα το μέλλον των επενδύσεων αυτών είναι αρκετά δυσοίωνο …
Σύμφωνα με το philenews, «σε δήλωση μετά τη συνεδρία, ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ Σταύρος Ευαγόρου, κάνοντας λόγο για σκάνδαλο στη πώληση αξιογράφων από τις τράπεζες προς ιδιώτες επενδυτές που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλες οικονομικές απώλειες και τραγικές επιπτώσεις απώλειας αποταμιεύσεων ολόκληρης ζωής, είπε ότι από τη μια διαφάνηκε ξεκάθαρα ότι υπάρχουν τεράστιες και βαρύτατες ευθύνες, ξεκινώντας από την εποπτική αρχή και προχωρώντας στις διευθύνσεις και διοικήσεις των τραπεζών».

Και να φανταστείτε ότι κάποιοι [όνομα και μη χωριό – δηλ. Φούλλης, Νικολάκης και Σία] απαιτούσαν τον επαναδιορισμό του Ορφανίδη στη θέση του Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας. Όμως φίλε Σταύρο, ας μην ανησυχεί ο κόσμος. Σε τούτον τον αγγελικά πλασμένο καπιταλιστικό κόσμο όλα θα φτιάξουν με την εκλογή του Νίκαρου στην Προεδρία της Δημοκρατίας! «Τούτος» θα παίρνει απ’ ευθείας οδηγίες που την Μέρκελ!

Και κάτι τελευταίο για τα golden boys and girls των σύγχρονων τοκογλύφων, δηλ. των Τραπεζών:
Πέρσι τέτοιες μέρες ήμουν σ’ ένα δικό γάμο στη Λευκωσία. Μετά [κοντά στα μεσάνυχτα] που ‘φύγαν οι πιο πολλοί [αυτοί που φέρνουν τα φακελάκια, αλλά ψευτοπερνούν με κανενα ποτάκι και κανενα μεζεδάκι στέκοντας]  καθίσαμε στο τραπέζι [οι που μέσα] για φαγητό. Δίπλα μου καθόταν ένας γνωστός μου  τραπεζιτικός υπάλληλος που δουλεύει για χρόνια στην Τράπεζα Κύπρου. Πάνω στην κουβέντα μας περί διαφόρων μου ανάφερε ότι με την αφυπηρέτηση του [σε μερικά χρόνια] θα έπαιρνε ως εφάπαξ 400 χιλιάδες ευρώ, χώρια η σύνταξη του! Εγιώ έμεινα ξηστηκός τζιαι με το στόμα ανοικτό. [Εν αθθυμούμαι αν εξεροκατάπια τζιόλας]… Από λαλείτε να φκαίναν τούτα ούλλα τα λεφτά; Εν νεν που τη ράshη ΜΑΣ πάλαι;  

Anef_Oriwn
[κατάπληκτος, αλλά τζιαι νευριασμένος]
Δευτέρα 16/7/2012    

39 σχόλια:

zep είπε...

Ιντα ωραιος πον ο καπιταλισμος.

Anef_Oriwn είπε...

ZEP,

Συμφωνεί τζι’ ο Strovoliotis μαζί ΣΟΥ!

Aceras Anthropophorum είπε...

φαντάσου αν ετράβαν κούσπον πόσα χιλιόμετρα αυλάτζιν θα έπρεπεν να είσιεν ανοίξει για φκάλει τόσα ριάλλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο καπιταλισμός επιτρέπει την απληστία, και στις τράπεζες, και στους καταθέτες. Επιτρέπει λοιπόν στους τραπεζίτες – αν έχουν κρατήσει το πρωτόκολλο που αφορά επενδυτικές συμβουλές – να εισηγηθούν στους καταθέτες να μετατρέψουν τις καταθέσεις τους του 3.5% ας πούμε, σε άλλου είδους προϊόν με πολύ μεγαλύτερο επιτόκιο (7%), αλλά και πολύ μεγαλύτερο ρίσκο. Έτσι λειτουργεί το σύστημα.
Οσοι έβαλαν μπροστά το νου και είδαν την αυτονόητη ανωτέρω σχέση, έμειναν στην κατάθεση με το χαμηλότερο όφελος και τη σιγουριά.

Οσοι έβαλαν μπροστά την απληστία ( και φυσικά όσοι πήραν συμβουλές από άτομα που *δεν* τήρησαν το επενδυτικό – συμβουλευτικό πρωτόκολλο) πήραν το μεγαλύτερο ρίσκο και έχασαν.

Αν η απληστία είναι μεμπτή, τότε να μεμφθούμε όλους όσους λειτούργησαν με αυτό το κριτήριο.

Πάντως, σε ερώτηση -τότε- συγγενικού μου προσώπου, είχα απαντήσει: για πιο λόγο θα σου δώσει κάποιος 7, ενώ τώρα παίρνεις 4; Μήπως για να σε γλυκάνει και να βελτιώσει τη *δική* του θέση;

Anef_Oriwn είπε...

Ώστε έτσι “κουμπάρε” Strovolioti, « ο καπιταλισμός επιτρέπει την απληστία, και στις τράπεζες, και στους καταθέτες»… Μ’ άρεσε πολύ αυτό το «επιτρέπει»! Είναι και η απληστία στα αστικοδημοκρατικά δικαιώματα μας, ή μήπως είναι ένα έμφυτο συναίσθημα; [Εσυγχύστηκα και δεν ξέρω αν τούτο είναι θετικό ή αρνητικό]… Και πότε το αποκτήσαμε ή το αποκτούμε αφού ο Θεάς ΜΑΣ έπλασεν «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του»; Τζιαι για να καταλάβω [εν πολλά τα “ερωτήματα” μου, ε;] είναι η «απληστία» που δημιουργεί αρχικά την κίνηση και τες δυναμικές για να κρατιέται εν ζωή ο καπιταλισμός κι ακολούθως τις κρίσεις; Εγώ ως τώρα νόμιζα ότι εν η ανάγκη του ίδιου του κεφαλαίου [και των κατόχων του] να αναπαράγεται… Μπορεί να υπάρξει και να λειτουργήσει ο καπιταλισμός χωρίς την αναπαραγωγή του κεφαλαίου και την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των κατόχων του κεφαλαίου; Τέλος, γιατί να επιτρέπεται σε άτομα που δεν «τηρούν το επενδυτικό – συμβουλευτικό πρωτόκολλο», να δραστηριοποιούνται επαγγελματικά σε τέτοιους τομείς; Μήπως τούτο αποτελεί εγγενές χαρακτηριστικό του όλου συστήματος για να γίνεται και αναδιανομή/ανακατάταξη του πλούτου όταν τυγχάνει τα χαμηλότερα στρώματα του κόσμου να μαζέψουν [σε εποχές καπιταλιστικής ανάπτυξης] θκυο μπακκίρες, ya μερικά ευρώ;

Disdaimona είπε...

Πολλα ρωτάς Ανευ,

φυσικα οφειλεται στην απληστία η οποια ειναι εν γενεις κατασταση αρα και ο καπιταλισμος δεν εν τυχαιο που υπαρχει...απλα ο άνθρωπος εσυναντησεν επιτελους την φυση του και σε κοινωνικη μορφη...τελεια.

ολα οφειλονται στην απληστια και γι αυτο το κεφαλαιο λεει στον εργαζομενο έλα παρε και εσυ μισο σεντ απο τα κερδη - οταν τα κερδη εν 100 χιλιαδες π.χ - μετα οταν τα κερδη κινδυνευσουν ερκεται τζαι λεει το κεφάλαιο: δωσε πισω ρε αχαίρευτε το μισο σεντ!! εννεν εγω που σου το εδωκα α; α; πον να μου καμεις τζαι αναλυση τωρα, ενι ξερω εγω; εγω ρε το εστεισα τουντο συστημα για να προσφερω στον άνθρωπο ενα "φυσικο περιβαλλον"...

καθεται τζαι ο φτωχος τζαι ακουει...ωστι ναρτει μια μερα που θα πει: α ώστε εν φυσικό πραμα ο καπιταλισμός τζαι εν λογω απληστίας!! τζαι καλα τα νευρα εννε φυσικό πραμα;;; δηλαδη αμα πιαω εγω μιαν ππαλα τζαι αποκεφαλισω κανεναν εναν φυσικό ya εν θα φυσικο;!

zep είπε...

Παραπανω μεμπτο που την απληστια εν η αγνοια του κοσμου για το τι ειναι ο καπιταλισμος. Γιατι αν αντιλαμβανετουν ιντα πον τουντο πραμα θα εκαμνε επανασταση.

Συνεχιζει να ζει σε μια κατασταση αποβλακωσης. Γινεται ρατσιστης, εθνικιστης τζιαι μισαλλοδοξος αντι να ανοιξει τα μαθκια του τζιαι να δει τι πραγματικα γινεται σε τουντον κοσμο.

Ανώνυμος είπε...

Ότι και να πούμε το σκάνδαλο των αξιόγραφων γεννήθηκε και εκκολάφτηκε επί διακυβέρνησης Χριστόφια. Δεν μπορούμε να αμολούμε ένα φταίει ο καπιταλισμός, όπως το μωρό το εψεσινό. Είχατε κάτι να λέτε για το χρηματιστήριο και τώρα δεν μπορείτε. Φυσικά τώρα ξεπουλιαζουν κάτι αναρτήσεις εντελώς εκτός πραγματικότητας και με μόνο γνώμονα τη προπαγάνδα, όπως αυτήν που γράφω, να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν και να χειραγωγήσουν, πάνω στη σύγχυση του κόσμου, συνειδήσεις. Υπολογίζω ένα 15% που σας έμεινε να συμφωνεί τυφλά μαζί σου, για εσωτερική κατανάλωση παραδέχομαι ότι εν παίζονται οι αναρτήσεις σου, εν το θέμα, πόσοι έμειναν της εσωτερικής κατανάλωσης;

Ανώνυμος είπε...

Ανεφ,

Ε, ναι, ο καπιταλισμός επιτρέπει την απληστία, έχεις διαφορετική άποψη;

Δεν ξέρω αν εσένα σε έφτιαξε θεός, εγώ πάντως φτιάχτηκα από την μάνα τζιαι τον παπά μου, και φέρω όλες τις ανθρώπινες ιδιότητες και αδυναμίες, άλλες σε μεγαλύτερο, άλλες σε μικρότερο βαθμό. Την απληστία δεν την φέρω σε μεγάλο βαθμό, ενώ έχω πολλή υπομονή να συζητώ για τόσα χρόνια τα αυτονόητα, έστω και αν οι συζητητές μου ανεβάζουν τους τόνους με διάθεση καφκά.

Ο καπιταλισμός, ή πιο σωστά το μόνο λειτουργικό σύστημα που έχουμε σήμερα, έχει την ανάγκη να αναπαράγεται, και έχει την ανάγκη να αναπαράγεται με όλο και μεγαλύτερους ρυθμούς. Και είναι αυτή η ανάγκη που φέρνει την πρόοδο και μαζί τις φούσκες και τις καταρρεύσεις. Είναι κυρίως θέμα διαχείρισης, σωστού νομικού πλαισίου και ικανοτήτων. Άλλοι τα καταφέρνουν καλύτερα και άλλοι χειρότερα.

Αν κάποιος συμβούλευε για μια επένδυση χωρίς να δικαιούται, να τιμωρηθεί. Γιατί νομίζεις πως διαφωνώ με αυτό;

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις όμως, είναι δίκιο να ισχύσει το συμβόλαιο που υπέγραψαν οι καταθέτες ως επίσης και ο απόλυτος νόμος του καπιταλισμού που λέει μεγαλύτερο όφελος – μεγαλύτερο ρίσκο.

Όποιος έχει θκυο μπακκίρες ή θκυο εκατομμύρια μπακκίρες μπορεί να τα καταστρέψει, είτε ακολουθώντας νόμιμους συμβούλους, είτε τον χρηματιστή της γειτονιάς. σε κάθε περίπτωση έχει μυαλό και θα πρέπει να το χρησιμοποιεί. Αυτό λέει και ένας από τους ελαχίστους επιτυχημένους διορισμούς του Χριστόφια: η Δήμητρα Καλογήρου της Επιτροπής κεφαλαιαγοράς.

Δις,

Συμφωνώ πλήρως με την πρώτη παράγραφο του σχολίου σου. Πως και το έπαθες να γραφείς τόσο σωστά πράγματα;

Για το μισό σεντ και τις πελλάρες της δεύτερης παραγράφου, δες πιο πάνω.

Ναι, είναι εκ των πραγμάτων αποδεδειγμένο πως ο καπιταλισμός είναι το μόνο σύστημα που συνάδει με τη φύση του ανθρώπου. Και επειδή δεν πιστεύω πως είμαστε τέλεια και αγνά όντα, πως έχουμε όλοι τις αδυναμίες και τις ιδιαιτερότητες μας, δεν βλέπω να υπάρχει τίποτα άλλο στο παζάρι. Εκτός αν φτάσουμε κάποτε στο σημείο να είμαστε όλοι περισσότερο νούσιμοι, και να μην μας γλυκανίσκουν οι τράπεζες ή τα χρηματιστήρια με κουφέττες για τις οποίες η λογική λέει πως είναι κάλπικες.

Ναι, είναι απόλυτα φυσικό να αποκεφαλίσεις κάποιο. Αυτό γίνεται κυριολεκτικά και μεταφορικά καθημερινά. Επειδή όμως τα πολλά γαίματα δεν είναι επιθυμητά υπάρχουν νόμοι για να τιμωρούνται όσοι το κάνουν και να αποθαρρύνονται οι υπόλοιποι. Α, είναι επίσης αυτό άλλη μια ένδειξη πως είμαστε ατελή και αλλοπρόσαλλα όντα.

Ρε ζεπ, επιμένεις να με κυνηγάς α; Τόση ανασφάλεια προκαλώ στις καλά τεκμηριωμένες σου θέσεις;

Disdaimona είπε...

Θεε μου που ειμαι τζαι αθεη δωσμου υπομονη με αυτον τον άνθρωπο...εσενα λεω Στροβ!!

απληστία είναι να έχω ένα και να θέλω 10.

όταν δεν έχω τίποτε αλλά εχω υποδουλους/κατασταλτικους μηχανισμους/νομοθεσία/στρατούς ώστε να μπορώ να χρησιμοποιώ τον παγκόσμιο πληθυσμό ΩΣ ΖΩΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ...να εκτελώ, να επιβαλλω φασισμούς, να διεξαγω πολέμους, βασανιστήρια, εμπορία σωματων, μωρών, ναρκωτικών, όπλων...όλα αυτα αφορούν ανθρωπους...τότε αυτο δεν ονομαζεται απληστία. Ονομάζεται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ!!!!

Εαν εσένα η δικη σου η ΦΥΣΗ είναι ΣΥΜΦΥΤΗ με

υποδουλους/κατασταλτικους μηχανισμους/νομοθεσία/στρατούς ώστε να μπορώ να χρησιμοποιώ τον παγκόσμιο πληθυσμό ΩΣ ΖΩΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ...να εκτελώ, να επιβαλλω φασισμούς, να διεξαγω πολέμους, βασανιστήρια, εμπορία σωματων, μωρών, ναρκωτικών, όπλων

ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ ΟΧΙ ΕΜΑΣ.

άλλη φορα να λεεις: ΤΟΥΤΟΣ ΕΊΜΑΙ και όχι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ

όσον αφορα το Καλυτερο Συστημα σας να το βαλετε εκεί που του πρέπει.

με εκτίμηση και ελπιδα ως προς τις πιθανότητες να σταματησεις να παιζεις την παπια καποια στιγμη

Disdaimona είπε...

έλα και πιο τεκμηριωμενες θεσεις να δουμεν...εφασας η τεκμηρίωση ρε Στροβ...

http://disdaimona.blogspot.com/2012/07/blog-post_8819.html

νεος είπε...

Λειτουργεί το σύστημα!
Εν ωραίο τούτο.
Εν κανένα αφρικανούι που το είπε, για κανένας άστεγος στην Αθήνα.

Anef_Oriwn είπε...

Strovoliotis,

Αν έχεις την καλοσύνη μπορείς να ΜΑΣ επεξηγήσεις [ή τουλάχιστον να εξηγήσεις μόνο σ’ ΕΜΕΝΑ, γιατί όπως πλειστάκις είπα(με) είμαι τζιαι νάκκον diesel τζι’ εν παίρνω που την πρώτη!], πώς ένα παιδάκι, ας πούμεν ηλικίας μόλις έξι ημερών, ή έξι εβδομάδων, ή έξι μηνών, ή έξι χρονών, φέρει [εκ γενετής] ή έχει αποκτήσει καθ’ οδόν τα αισθήματα [ή ένστικτα] της ιδιοκτησίας, της απληστίας ή του μίσους; Τούτα δεν είναι επίκτητα; Ή μάλλον τούτα τα χαρακτηριστικά δεν αναπτύσσονται κάτω από την επίδραση του συγκεκριμένου κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο αναγιωνόμαστε; Μήπως αυτή η ούτω καλούμενη «φύση του ανθρώπου» είναι κάτι που τελικά μας επιβάλλεται εκ των έξω;
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι ΟΛΟΙ «… φτιαχτήκαμε από την μάνα τζιαι τον παπά μας, και φέρουμε όλες τις ανθρώπινες ιδιότητες και αδυναμίες, άλλες σε μεγαλύτερο, άλλες σε μικρότερο βαθμό», αλλά πως τις αποκτήσαμε αυτές; Είναι ζήτημα γονιδίων, ή μήπως «η μάνα τζιαι ο παπάς μας» [που δεν είναι μόνο οι φυσικοί μας γονείς, αλλά και το ευρύτερο κοινωνικοοικονομικό μας περιβάλλον, οι αντιφάσεις της καθημερινότητας, το σχολείο, η εκκλησία, ο στρατός, τα ΜουΜουΕ], αυτοί που τελικά ΜΑΣ διαμορφώνουν;

Το πόσο «λειτουργικό σύστημα» εν ο καπιταλισμός [και για ποιους] το βλέπουμε καθημερινά με τις εκατόμβες των θυμάτων που χρειάζονται οι μηχανές τού συστήματος για να δουλέψουν. Το διαπιστώνουμε και τώρα με την οικονομική κρίση [με την ανεργία, την φτώχεια, τα οικονομικά και κοινωνικά αδιέξοδα και τη μιζέρια που δημιουργείται παντού], αλλά το παρατηρούσαμε και χρόνια προηγουμένως βλέποντας τι συνέβαινε [και τι εξακολουθεί να συμβαίνει] σε Αφρική, Ασία, Νότια Αμερική [φτώχεια, πείνα, αρρώστιες, υποσιτισμός, θανατικό]… Μα εν τούτο το «λειτουργικό σύστημα» μας; Έχει 300 χρόνια που το έχουμε τζι’ ακόμα υπάρχει «… θέμα διαχείρισης, σωστού νομικού πλαισίου και ικανοτήτων». Τζιαι γιατί τα ευλοημένα στην Αφρική, Ασία, Νότια Αμερική σχεδόν ποτέ εν τα καταφέρνουν, ενώ τα τελευταία μερικά χρόνια εν τα καταφέρουν ούτε στις χώρες τις Νότια Ευρώπης. Αλόπως αμμάτισεν τους ούλλους ο Γριστόφκιας με την “αχαπαροσύνη” τζιαι την “ανικανότητα” του! Πάντως ένας φίλος γιατρός που συμμετείχε πρόσφατα σε μια ιατρική/ανθρωπιστική αποστολή στη Μαδαγασκάρη μου είπε πως οι εκεί ιθαγενείς καρτερούν εναγωνίως μέρα-νύχτα τους ειδικούς για να τους συμβουλευόσουν για «επενδύσεις» που θα κάμουν, ούτως ώστε να μην την πάθουν όπως την επάθαν οι “χώρκατοι” [κατά Μαυράτσα] κυπραίοι την επάθαν με τα (αν)αξιόγραφα.
Αλήθεια όμως πως θα «…φτάσουμε κάποτε στο σημείο να είμαστε όλοι περισσότερο νούσιμοι»;

Παρεμπιπτόντως αρκετά ευειδής η κυρία Δήμητρα Καλογήρου!

[Κάποια στιγμή θα πρέπει να ασχοληθώ και με τους μεταφορικούς «αποκεφαλισμούς» εν καιρώ καπιταλιστικών οικονομικών κρίσεων κι όχι μόνο!]…

zep είπε...

Ρε κοπελια πετε μου εσεις που κοφκει νακκον ο νους σας,

ειδετε με να τζυνηω κανεναν?

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 17/7/12 5:44 μ.μ.],

Σ’ ευχαριστώ για την «παραδοχή» σου ότι «… εν παίζονται οι αναρτήσεις μου»… Το κατά δύναμιν!

Πάντως εν νομίζεις ότι το «15% που [που λες ότι] μας έμεινε», εν τζιαι πολλύν μας; Αλήθεια που νομίζεις ότι θα πάνε οι πρώην ΑΚΕΛικοί ψήφοι; Ποιον θα ψηφίσουν για Πρόεδρο της Δημοκρατίας και γιατί;
Επί της ουσίας, μπορείς να ΜΑΣ αναλύσεις γιατί φταίει ο Πρόεδρος [και η Κυβέρνηση του] τώρα για τα αξιόγραφα και προηγουμένως για τα ομόλογα όταν υπήρχε ανεξάρτητη εποπτική αρχή [ο Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας] για να τα ελέγχει όλ’ αυτά; Για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου βαρύτατες ευθύνες φέρει ο τότε Υπουργός Οικονομικών Μάριος [αν δεν κάμνω λάθος] Κληρίδης…
Τέλος, ξανακοίταξε συντακτικά και νοηματολογικά την πρόταση σου «Ότι και να πούμε το σκάνδαλο των αξιόγραφων γεννήθηκε και εκκολάφτηκε επί διακυβέρνησης Χριστόφια», και ειδικά εκείνο το «γεννήθηκε» και «εκκολάφτηκε»

Anef_Oriwn είπε...

ZEP,

Το κυνήγια [του τρυγονιού και μετά γενικότερα των αποδημητικών πτηνών] ξεκινά τον Αύγουστο και συνεχίζεται τον Σεπτέμβρη…

Woofis είπε...

Δαμέ (στα σχόλια) κάμνουμεν μιαν ωραίαν συζήτησην μετά του συνονόματου OSR τζιαι κάποιου ανώνυμου, που νομίζω εν σχετική με την κουβέντα σας:

http://osr55.wordpress.com/2012/07/08/%CE%BD%CE%BF%CE%B1%CE%BC-%CF%84%CF%83%CF%8C%CE%BC%CF%83%CE%BA%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%88%CE%B7%CF%82/

Εμ, ναι zep τσουβαλιάζεις τον πολλά τον Στροβ (ειδικά ποτζιεί στου Στέλιου) με τους λάθος αθρώπους. Νομίζεις εν σε θωρούμεν; (ουουου)

Ανώνυμος είπε...

Το σύστημα που έχουμε είναι το μόνο λειτουργικό, και εκ των πραγμάτων το μόνο που υπάρχει στην *πράξη* σήμερα. Αν δεν το παραδέχεστε αυτό αυτό δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω τη συζήτηση.

Α, και είπα *λειτουργικό* σύστημα. Δεν είπα *τέλειο* αγαπητέ Νέε.

Anef_Oriwn είπε...

Woofis,

Η συζήτηση που κάμνετε ποτζιεί στου OSR είναι όντως ενδιαφέρουσα – επετάκτηκα τζι’ έριξα μιαν ματιά. Λέγονται αρκετά που προκαλούν κι άλλες σκέψεις, συνειρμούς και προβληματισμούς. Όμως προσωπικά έχω αποφασίσει να μην κάνω [πλέον] παρεμβάσεις και σχόλια εκεί λόγω της συνήθους γενικότερης επιθετικής στάσης του Blogοδεσπότη, αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι σχετικά ήπιος και διαλλακτικός… Ίσως γιατί δεν εμφανίστηκε κανενα «κομματόσκυλλο», όπως η Αφεντομουτσουνάρα μου! :)

Anef_Oriwn είπε...

Οοοπππααα, Strovolioti, εξελίξεις! Τι είν’ αυτές οι αξιωματικές, έμπλεες ακράτου δεξιού φιλελευθερισμού [άντε μην πω νεοφιλελεύθερες με περιτύλιγμα νεοφασιστικό!] δηλώσεις:
«Το σύστημα που έχουμε είναι το μόνο λειτουργικό, και εκ των πραγμάτων το μόνο που υπάρχει στην *πράξη* σήμερα. Αν δεν το παραδέχεστε αυτό δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω τη συζήτηση».
Αν κατάλαβα καλά [εγώ ο diesel-οκίνητος] «…δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις τη συζήτηση», γιατί δεν αποδεχόμαστε το θέσφατο αξίωμα [ΣΟΥ] ότι ο καπιταλισμός είναι «το μόνο λειτουργικό σύστημα» και προφανώς δεν πρέπει να το επικρίνουμε, να το απορρίπτουμε, να το επικρίνουμε ή να θέλουμε και να επιδιώκουμε την ανατροπή του. Δεν μπορούμε, δηλαδίς, να εκφράσουμεν την άποψη [και μάλιστα όχι αφοριστικά και συνθηματολογικά αλλά διαλεκτικά] ότι ο καπιταλισμός έχει φάει τα ψουμιά του; Δεν όζει αυτή σου η προσέγγιση συντηρητισμού; Έχεις κι άλλα τέτοια αξιώματα στη ζωή σου “κουμπάρε” Strovolioti , ας πούμεν ότι η Ορθοδοξία είναι η μόνη «λειτουργική» θρησκεία που έχουμε και δεν πρέπει να την αγγίζουμε;
Η μάσκα του (ψευτο)φιλελευθερισμού ΣΑΣ όλο και πέφτει πιο πολύ με το βάθεμα της καπιταλιστικής κρίσης και της αδυναμίας του ίδιου του συστήματος να εξεύρει λύσεις…

Woofis είπε...

Στροβ, δαμέ εννά συμφωνήσω με τον Άνευ. Ο Τσόμσκι απαντώντας σε τούτην τη γραμμήν σκέψης δείχνει ότι εν στέκει σαν επιχείρημαν το "δουλεύκει άρα γι'αυτόν εν ανατρέπεται".
Βασικά εν σαν να λαλείς ότι επειδή το πετρόλαον εν το πιο λειτουργικόν τωρά εν πρέπει να καταδικάζουμεν συνέχεια το πόσην ζημιάν κάμνει στο περιβάλλον σε σχέσην π.χ. με την πυρηνικήν σύντηξην, παρόλον που η τελευταία ακόμα εν έσιει λειτουργική μορφή. Ας χρησιμοποιούμεν τζιαι το πετρόλαον (τζιαι το αέριον εσχάτως), ας κάμνουμεν τζιαι ότι μπορούμεν για να παν τα μυαλά του κόσμου προς τη σωστήν κατεύθυνσην (ότι δηλαδή η κερδοσκοπία που μόνη της εν αδιέξοδη).

Ανώνυμος είπε...

Όταν προκαταβολικά τονίζω τη λέξη στην *πράξη*, για να αποφύγω αυτό το επιχείρημα, και εσύ Ανεφ καταλαβαίνεις όλα όσα γράφεις, ε, τι να σου πω!

Όταν δούμε άλλο σύστημα να δουλεύει στην *πράξη* να το κρίνουμε. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Και όπως και ο Τσόμσκι και ο Ταπακούδης και εσύ, και εγώ έχουμε κάθε δικαίωμα να θέλουμε να κάνουμε κάτι άλλο.

Ο ορθολογισμός μου δεν μου επιτρέπει να συγκρίνω κάτι που δουλεύει, όσο καλό ή κακό και να είναι με κάτι που υπάρχει στα χαρτιά!

Κάτι που φυσικά κάνεις εσύ και ένα σωρό άλλοι, μη αντιλαμβανόμενοι το παράλογο της άσκησης.

Anef_Oriwn είπε...

Ρε Strovolioti, μα “εν να ΜΑΣ παντρέψεις μ’ άδρωπο” σιόρ! [Sorry, αγαπητοί ΛΟΑΤ-ιανοί!]…

Μας πως στο διάολο «δουλεύει στην *πράξη*» αυτό το σύστημα, όταν υπάρχουν τα προβλήματα που ανάφερα στην προηγούμενη μου παρέμβαση [οικονομικές κρίσεις, ανεργία, φτώχεια, πείνα, αρρώστιες , υποσιτισμός, θανατικό, μιζέρια]… Μήπως θες να πεις ότι δουλεύει στην «πράξη» για τους λίγους; Τότε okkei, πάω πάσο! Τζιαι ρε “κουμπάρε” αυτό «που υπάρχει στα χαρτιά», ή στα μυαλά μας ή δεν ξέρω κι εγώ που αλλού πως θα το δούμε να «δουλεύει στην *πράξη*», αν δεν το δοκιμάσουμε; Πως θα κάμουμε την θεωρία «πράξη», σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής; Ο καπιταλισμός δεν ήρθε να αντικαταστήσει κάτι άλλο, την φεουδαρχία; Και δεν έγιναν μέχρι και επαναστάσεις [η Γαλλική] για να πραγματωθεί τούτο; Ειλικρινά μερικές φορές δεν σε καταλαβαίνω, όμως υποκλίνομαι στην αντιφατικότητα και στον συντηρητισμό σου! [Μάλλον σε καταλαβαίνω. Για τους δικούς σου κοινωνικο-ταξικούς λόγους (υπο)στηρίζεις το συγκεκριμένο οικονομικό σύστημα και δη το νεοφιλελεύθερο μοντέλο του. Προφανώς δεν σου συμφέρει να του πας κόντρα. Για παρόμοιους κι ανάλογους λόγους μπορείς κι ΕΣΥ να πεις το ίδιο για ΜΕΝΑ κάτι που σίγουρα ισχύει γιατί κι έχω βλέπω τα πράματα κοινωνικο-ταξικά…

Ανώνυμος είπε...

Η Κίνα έχει καπιταλισμό, νεοφιλελευθερισμό κλπ κλπ; Πάντως ότι κι' αν έχει δουλεύει έννεν;

Ανώνυμος είπε...

Θυμάμαι όταν ήμουνα μικρός στο χωριό μου δεν είχαν έρθει ακόμα τα τρακτέρ. Μόνο ακουστά τα είχαμε. Ο ζευκαλάτης με τα βούθκια ελάλεν του κόσμου "μεν ακούετε πελλάρες σιόρ. Δείξετε μου άλλον πράμαν που να φκάλλει έτσι αυλατζιές όπως τούτες που φκάλλουν τα βούθκια μου". Ήταν βλέπεις "το μόνο λειτουργικό σύστημα στην πράξη".

Anef_Oriwn είπε...

Η τελευταία πρόταση της προηγούμενης παρέμβασης μου πρέπει να διαβαστεί ως εξής: «Για παρόμοιους κι ανάλογους λόγους μπορείς κι ΕΣΥ να πεις το ίδιο για ΜΕΝΑ κάτι που σίγουρα ισχύει γιατί κι εγώ βλέπω τα πράματα κοινωνικο-ταξικά…» Δηλ. αντί «έχω» πρέπει να διαβαστεί «εγώ»! Ε, ρε τι κάμνει αυτός ο δαίμονας του αυτόματου διορθωτή…

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 18/7/12 2:31 μ.μ.],

Μάθετε επιτέλους να βλέπετε τα πράγματα σφαιρικά… Στην Κίνα έχουν κρατικό καπιταλισμό και ως φαίνεται «δουλεύει»! Η Κίνα όπως και οι άλλες χώρες του Ομίλου των Τούβλων [των BRICS – Brazil, Russia, India, China, South Africa], αποτελούν τον άλλον [τον αναδυόμενο] καπιταλιστικό πόλο στην ενδο-καπιταλιστική αντιπαράθεση και σύγκρουση. Οι χώρες αυτές έχουν ανάπτυξη σ’ αντίθεση με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν περιπέσει σε βαθύτατη ύφεση … Γι’ αυτό κι εγώ έχω πει πως αν είναι να συνεχίσουμε την καπιταλιστική μας πορεία ας κοιτάξουμε κι αλλού περάν της Αγίας Οικογενείας μας [της Ευρωπαϊκής Ένωσης]…

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 18/7/12 2:38 μ.μ.],

Πολύ παραστατικό το παράδειγμα σου με τον «ζευκαλάτη», τα «βούθκια» τζιαι τες «αυλατζιές» του, για τα «λειτουργικά συστήματα»… Εν πολλά τα παραδείγματα που μπορούμε να σκεφτούμε και να δώσουμε γι’ αυτήν την τοποθέτηση του Strovolioti

Απλώς να σημειώσω [κάνοντας και τον δικηγόρο του διαβόλου] ότι οι μερακλήες οι πατατάρηες συνηθίζουν μέχρι και σήμερα να shίζουν [να κάμνουν] τις αυλατζιές των πατατών που φυτέφκουν τον χειμώνα μετά που τούτες βλαστήσουν χρησιμοποιώντας άππαρον [άλογο], ya βόρτον. Τζιαι τούτο, πρώτον, για να μην τσαλαπατούνται τα μικρά φυτά των πατατών από τους τροχούς του τράκτου και δεύτερον, γιατί όντως έτσι γίνονται καλλύττερες αυλατζιές… :)

Ανώνυμος είπε...

Χρειάζεται φλάγγα, αλλά θα δοκιμάσω ξανά: όλα αυτά που αναφέρεις είναι/μπορεί και να είναι χαρακτηριστικά του καπιταλισμού. Είπα εγώ το αντίθετο; Άλλωστε πάντα επιμένω πως ο καπιταλισμός δεν είναι και δεν μπορεί να είναι το τέλειο σύστημα – όπως δυστυχώς κανένα σύστημα δεν μπορεί να είναι τέλειο. Άρα το να επισημαίνεις τα κακά του καπιταλισμού, τις κρίσεις του καπιταλισμού, δεν κάνεις τίποτα περισσότερο από την περιγραφή της μιας πλευράς του νομίσματος. Η άλλη, επίσης πρακτική πλευρά αφορά τις καλές του πτυχές, όσο και αν δεν τις αναγνωρίζεις.

Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ένα σύστημα που υπάρχει, που υιοθετείται παντού, και άρα είναι το μόνο σύστημα που δουλεύει στην πράξη.

Αν μια μέρα αντικατασταθεί από κάτι άλλο το όποιο εσύ επιθυμείς, και ίσσιαλλα να είναι καλύτερο, θα κρίνουμε τα δικά του καλά και κακά στην πράξη αν και όταν το έχουμε.

Το πώς θα γίνει αυτό, δεν με αφορά προς το παρόν, αφού δεν έχω υπόψιν μου κάτι καλύτερο από τον καπιταλισμό – τον οποίο στο βαθμό που μπορώ προσπαθώ να βελτιώσω. Εσύ που έχεις, κάνε την αλλαγή και εδώ θα είμαστε να την δούμε αν δουλεύει.

Το τρακτέρ πριν να πάει στα κοτσινοχώρκα, δούλευε κάπου αλλού. Μάλιστα δούλευε αποδεδειγμένα καλύτερα που τα βούθκια.

Anef_Oriwn είπε...

Έχεις χάσει πολύ από τη διαλεκτική που σε χαρακτήριζε κάποτε “κουμπάρε” Strovolioti… Μα δεν υπήρξε σιόρ κάποια στιγμή και κάποιο μέρος που το τράκτορ δοκιμαζόταν για πρώτη φορά; Πως το υποδέχτηκαν εκεί;

Woofis είπε...

Άρα για να συνοψίσω το τι καταλάβω εγώ:
- Ο καπιταλισμός εν το επικρατών σύστημαν επί του παρόντος (βασικά που τον 19ον αιώναν στην τωρινή μορφή)
- Αν προσμετράς τες αρνητικές του συνέπειες, οφείλεις να προσμετρήσεις τζιαι τες θετικές του (παρόλον που τα τρακτέρ εν πιο καλά που τα βούθκια, έχουν τζιαι μείον σε σχέση με τα βούθκια, ενώ σίουρα εν θα μείνουμεν στα τρακτέρ αν έρτει κάτι καλλίττερον).
- Το "επόμενο" σύστημαν έσιει προταθεί τζιαι εν ο σοσιαλισμός. Εδοκιμάστηκεν σε κάποιες περιπτώσεις αλλά εν επέτυχεν. Τούτον δεν σημαίνει ότι εν ουτοπία, αλλά μάλλον ότι ο κόσμος εν ήταν έτοιμος για λλόου του(όπως π.χ. μια τεχνολογία όταν μπει σε ανώριμην αγοράν εν πιάννει αλλά σε πιο καλή συγκυρίαν απογειώννεται).
- Υπάρχουν δε θκιο σχολές σκέψεις για κάθε σύστημα: α) στον καπιταλισμόν η μια λαλεί ότι το σύστημαν εν μια χαρά αλλά εν εφαρμόστηκεν σωστά οπότε άμα εφαρμοστεί εννά λυθούν τα προβλήματα β) η δεύτερη λαλεί ότι μια χαρά δουλεύκει τζιαι όποιος αντέξει εν ο πιο ,άγκας β)για το σοσιαλισμόν η μια λαλεί ότι πρέπει να επιδιώξει επιβολήν μέσα που τους μηχανισμούς του καπιταλισμού τζιαι η άλλη με βίαιην/ επαναστατικήν ανατροπήν του (όπως έγινε στη Ρωσσία).
Εγώ νομίζω ενστερνίζουμαι την πρώτη σχολή του (β). Θέκιου που με εθκιαβάσετε.

Anef_Oriwn είπε...

Μα ποιου β) ρε Woofis;

Anef_Oriwn είπε...

Woofis,

Αν ως β) εννοείς αυτό: «για το σοσιαλισμόν η μια [σημ.: σχολή σκέψης] λαλεί ότι πρέπει να επιδιώξει επιβολήν μέσα που τους μηχανισμούς του καπιταλισμού», μπορείς να ΜΑΣ επεξηγήσεις πως αντιλαμβάνεσαι να πετυχαίνεται αυτό;

Horst Wessel είπε...

συντροφοι, πρεπει να τσακισουμε πρωτα το φασισμο και αμεσως μετα τον καπιταλισμο.
να μην επιτρεψουμε να γινει του Μιχαλολιακου εδω μεσα.

ζητω ο ενοπλος ταξικος αγωνας

Ανώνυμος είπε...

Ζήτω.
Έν ακούουν κουμπάρε; Μπαμ τζιαί κάτω κουμπάρε. Θέλουν ο άλλος να ξυπνά το πρωίν άνεργος νηστικός τζιαί να ακούει τα κοπελλούθκια του να κλαίουν που την πείναν, ενώ ο γείτονας να φεύκει για 15ήμερες διακοπές; Μπαμ τζιαί κάτω κουμπάρε. Θέλουν καπιταλισμόν τζιαί κυνήγιν του κέρδους ιδιαίτερα τζιαί ιδιαίτατα του εύκολου κέρδους; Μπαμ τζιαί κάτω κουμπάρε, τζιαί αρπαγήν των αγαθών του. Στο κάτω κάτω το πιο εύκολον κέρδος εν τζιείνον που κλέφκεις που τον άλλον τον κουρβανάν του. Απόλυτα φυσιολογικόν τζιαί συμβαίνον παντού στη φύση. Εν παράνομον; Ναι εν παράνομον. Ε και; Αν με πιάσουν θα πιερώσω. Αν δεν με πιάσουν θα περάσω μιαν ζωήν μεν αρωτήσεις. Μέ ο πρώτος θάμαι μέ ο τελευταίος.

Τα υπόλοιπα θεωρητικά εν . . . . θεωρητικά.

Ή δράσε ή σκάσε. είπε...

«για το σοσιαλισμόν η μια [σημ.: σχολή σκέψης] λαλεί ότι πρέπει να επιδιώξει επιβολήν μέσα που τους μηχανισμούς του καπιταλισμού»

Ο φίλος βέβαια εν άλλον τρόπον που έχει στον νου του για να φτάσει στον σοσιαλισμόν. Όμως ο πιο άμεσος τρόπος είναι τούτος που λέω πιο πάνω. Μπαμ τζιαί κάτω κουμπάρε. Να δημιουργηθεί μια κόλαση για τον κάτοχον πλούτου ούτως ώστε να μεν επιθυμεί κανένας να έχει πλούτον. Διότι όλα τα πλούτη είναι προϊόντα κλοπής είτε του σημερινού κατόχου είτε κάποιου από τους προγόνους του. Πλούτος δηλαδή σημαίνει κλεψιά. Ιδιοκτησία σημαίνει αφαίρεση δικαιωμάτων πάνω στον πλανήτη από τους πολλούς τζιαί ιδιοποίηση τους από τον ένα ή από τους λίγους. Οι νόμοι που υπερασπίζονται τον πλούτο τζιαί την ιδιοκτησία είναι εφάμιλλοι τζιαί της ίδιας ηθικής με τους νόμους της όποιας συμμορίας των νονών είτε του κουμαρκού είτε των καπαρέ είτε των ναρκωτικών κλπ κλπ.
Μπαμ τζιαί κάτω κουμπάρε.

Τα υπόλοιπα θεωρητικά εν . . . . θεωρητικά.

Anef_Oriwn είπε...

“Κουμπάρε” Ανώνυμε [ημερ. 18/7/12 11:06 μ.μ. και 19/7/12 4:42 μ.μ.],

Εν τζιαι είσαι της 17 Νοέμβρη;

Ή δράσε ή σκάσε. είπε...

. . . . . . .

Woofis είπε...

Βασικά ο λόγοες που ΔΕΝ ενστερνίζουμαι τη βίαν εν διπλός: 1) μισώ τη βίαν οποιασδήποτε μορφής (ακόμα τζιαι τη..δική μου όποτε προκύπτει) 2) η πρώτη δοκιμή έγινεν με τη βίαν. Νομίζω εν για τούτον που απέτυχεν.
Ο σοσιαλισμός/ κομμουνισμός βασίζεται σε μιαν κάποιαν "πίστην" (όπως οι θρησκείες), εν στέκει μόνον με την ψυχρήν λογικήν. Άρα στο πλαίσιον της "αστικής δημοκρατίας" πρέπει να κτίσει τούτην την "πίστην" μέσα που την εκπαίδευσην. Τζιαμέ εν τζιαι η δυσκολία η μεγάλη, διότι εκπαίδευση τζιαι πίστη τείνουν να εν ασύμβατα πράματα (πίστην έσιεις πολλές φορές ενάντια στη λογικήν).
Άρα οι "προοδευτικοί" πρέπει να εκπαιδεύσουν, να δώσουν παραδείγματα, να καθοδηγήσουν, να πολεμήσουν το φόον. Αν υπόσχουνται "αίμαν", βασικά γίνουνται το ίδιον με τζιείνον που κατηγορούν (άλλην μιαν ομάδαν homo sapiens δηλαδή που χαρκέται ότι ξέρει τα ούλλα)...