Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ανάρτηση 4/2012 (τετάρτη τού 2012!) [επίκαιρη, κοινωνική, παιδική, τραγική, θλιβερή, της πείνας, συστημική, αλλά και για ευρύτερο προβληματισμό] - Κι από ασιτία κι αρρώστιες, κι όχι κατ’ ανάγκην κι από υποθερμία: Μια άλλη διάσταση μιας λυπηρής ιστορίας…


Είναι πραγματικά συγκλονιστικό κι ανατριχιαστικό και συνάμα και θλιβερό και τραγικό και σίγουρα και εγκληματικό κι απάνθρωπο να αφήνεται ένα νεογέννητο βρέφος να πεθαίνει «Από ασιτία και υποθερμία…», στην ευημερούσα κατα τ’ αλλά και χριστιανο-ηθική Κύπρο. Όταν μάλιστα ένα τέτοιο τρομερό γεγονός/συμβάν τυγχάνει να λαμβάνει χώρα δίπλα μας, στη γειτονιά μας, αγγίζει σίγουρα πιο έντονα τις ευαίσθητες χορδές μας! Βλέπετε Ημείς οι (ελληνο)κύπριοι και ευαίσθητοι είμαστε, κι ανθρωπιστές και αρεσκόμαστε στις μελό και σπαραξικάρδιες ιστορίες [και δεν φειδόμαστε να ρίξουμε και κάνα δάκρυ], αλλά συνήθως μέχρις εκεί!

Άραγε όμως γιατί δεν εντυπωσιαζόμαστε όταν τέτοια περιστατικά με θανάτους παιδιών συμβαίνουν μαζικά [κατά εκατομμύρια] κι όχι μεμονωμένα, σ’ άλλες χώρες, όπως ας πούμεν, στην Αφρική; Μήπως δεν είναι κι εκεί τραγικά και εγκληματικά; Ή είναι κάτι το “φυσιολογικό” σ’ άλλους τόπους και σ’ άλλα μέρη; Λαλείτε η ευημερία μας να μην μας αφήνει να δούμε πέραν από την μύτη μας, να μας έχει κάμει εσωστρεφείς και ίσως να ‘ναι γι’ αυτό που «... δεν έγραψε κανείς/καμιά [blogger] για το ζήτημα της εγκατάλειψης και του θανάτου του βρέφους στην Αραδίππου», ένα όντως πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της νήσου των Αγ(ρ)ίων συμβάν. Φυσικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έγραψε ούτε για τον απαίσιο και στυγερό (ελληνο)κύπριο δολοφόνο που σκότωσε τις προάλλες στην Πάφο την έγκυο [από λόγου του] Μολδαβή σύντροφο του και το τρίχρονο κοριτσάκι της. Συμβαίνουν και τέτοια [και πάλι πρωτόγνωρα] στην ευημερούσα [ακόμα] και ηθικότατη βραχονησίδα μας! Όμως εκείνοι δεν πέθαναν «από ασιτία και υποθερμία…», αλλά δολοφονήθηκαν από παθολογική ζήλια!!!

Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο συμβάν αναδεικνύει «την κρίση αξιών της κοινωνίας [μας]» {άποψη μου είναι ότι διαχρονικά και ιστορικά ΟΛΕΣ οι κοινωνίες είχαν «κρίσεις αξιών»}, σίγουρα όμως θα συμφωνήσω ότι το συγκεκριμένο συμβάν αποτελεί ακόμα μιαν απόδειξη για την «πλήρη αποτυχία του συστήματος»Ενός συστήματος που συντηρεί κι αναπαράγει [ανά τον κόσμο] τον συντηρητισμό, την εκμετάλλευση και τις διακρίσεις και την φτώχεια, την πείνα και την ανέχεια! [Και είναι απορίας άξιο σε ποιες διαχρονικές ή «αρχαϊκές αξίες» αναφέρονται διάφοροι, όπως ένας καθηγητής του Πανεπιστήμιου Κύπρου ονόματι Τταϊφάκος, τις προάλλες σε μια συζήτηση στο ΡΙΚ1, στο πρόγραμμα της Βίβιαν Κανάρη – την Τρίτη 3 του μηνός, αν δεν κάμνω λάθος]...

Γενικώς όμως, ΕΜΕΝΑ κάτι ΔΕΝ μου κολλά μ’ αυτήν την ευαισθησία ΜΑΣ! Όχι γιατί δεν πρέπει να συγκινούμεθα με τέτοια περιστατικά και να προβληματιζόμαστε για το που είμαστε και που πάμε [ως κοινωνία]. Φυσιολογικό κι ανθρώπινο είναι αυτό και δη όταν αυτά τα γεγονότα συμβαίνουν δίπλα μας. Και για αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων να τονίσω ότι καλά έκαμε ο Strovoliotis που το έθιξε και εξαίρω μάλιστα τον περισσό και ειλικρινή συναισθηματισμό με τον οποίο το έκανε.

Όμως εδώ εγώ θα καταπιαστώ γενικότερα με το πρόβλημα της «ασιτίας», που παρατηρείται πέραν κι έξω από τον μικρόκοσμο μας. Και προχώρησα ν’ ασχοληθώ μ’ αυτό το θέμα γιατί διακρίνω στις όλες αντιδράσεις ΜΑΣ και δόσεις [μετά συγχωρήσεως] υποκρισίας; Η ευυπόληπτη και χριστιανική ΜΑΣ συνείδηση πότε εξεγέρθηκε για παρόμοια περιστατικά που συμβαίνουν [όπως ανάφερα και πιο πάνω] κατά μυριάδες σε χώρες του λεγόμενου Τρίτου Κόσμου, όπως ας πούμεν στην Αφρική [Αιθιοπία, Σομαλία, Μαδαγασκάρη, Ουγκάντα, Σουδάν, Νίγηρα, Μοζαμβίκη], αλλά και στη Νότια [κυρίως] Ασία [Αφγανιστάν, Ινδονησία, Ινδία. Μπαγκλαντές, Πακιστάν, Φιλιππίνες]; Πότε γράψαμε για τα εκατομμύρια βρέφη και μικρά παιδιά που πεθαίνουν καθημερινώς σ’ αυτές τις χώρες από «ασιτία» κι αρρώστιες; Δεν φταίνε κάποιοι για όλους αυτούς τους θανάτους; Ποιοι κρατάνε τον κόσμο πεινασμένο και εξαθλιωμένο; Ή δεν ΜΑΣ νοιάζει;

Μήπως τελικά ισχύει αυτό που τραγούδαγε ο μακαρίτης ο Πάνος Τζαβέλας “εξαιρώντας” τον “Εντιμο άνθρωπο κυρ-Παντελή”,
«...τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη
χιλιάδες άνθρωποι χωρίς ψωμί,
μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι;»

Ή αυτό που άδει ο Κώστας Χατζής στο “Στο διεθνές το μαγαζί”,
«Στο Διεθνές το Μαγαζί γελούσανε οι δυο χαζοί
ελέγανε αστεία
Λέγαν πως ψέμα αν θες να πεις αν θέλεις να γελά κανείς
λέγε Δημοκρατία».

Όμως για ποια δημοκρατία και για ποια δημοκρατικά ή/και ανθρώπινα δικαιώματα μπορούμε να μιλάμε όταν άνθρωποι [και δη παιδιά] πεθαίνουν από την πείνα; Ή μήπως δεν αποτελεί υποκρισία και μάλιστα μεγάλη όταν λόγω επιβολής εμπάργκο από τους Μεγάλους της Γης [σε τροφικά και φάρμακα] πεθαίνουν χιλιάδες παιδιά σε Ιράκ και Βόρεια Κορέα, για να επιτευχθεί [εκβιαστεί λέω εγώ] ο εκδημοκρατισμός(;) των χωρών αυτών;

Κι έχουμε από την άλλη διαφόρους κονδυλοφόρους [κι εδώ στην Κύπρου] να κλαυθμυρίζουν και να κατατρύχονται [ακόμα] για σταλινικά φαντάσματα. Ο κατά τ’ άλλα συμπαθέστατος και ευαίσθητος [σε τέτοια θέματα «επαγγελματίας αντικομμουνιστής» Μάριος Δημητρίου όλως παραδόξως(;) εν εφκαλεν με φωνή με ακρόαση για το θέμα! Δεν πουλούσε φαίνεται! Συνεχίζει όμως ακάθεκτος κι απτόητος την αντισταλινική του σταυροφορία!  Και 200 χρόνια να περάσουν τούτοι οι τύποι εν να τα έχουν με τον σταλινισμό και τη Σοβιετική Ένωση! Τη σημερινή κρίση έφεραν την «τούτοι»;  

Πρόσφατα ακούσαμε στις ειδήσεις [και διαβάσαμε στις εφημερίδες], για τον [νέο] λιμό στο Κέρας της Αφρικής [και δη στη Σομαλία και στα πέριξ της]. Ποιοι όμως, είναι οι υπαίτιοι [και] γι’ αυτόν τον λιμό, για τον οποίο εδώ και καιρό προειδοποιούσε ο ΟΗΕ;    

Το παιδάκι στην Αραδίππου πέθανε «από ασιτία και υποθερμία» γιατί κάποιοι [συμπεριλαμβανομένης πιθανόν και της μάνας του] το παράτησαν νηστικό μέσα στο κρύο. Η Σομαλή μάνα όμως της φωτογραφίας μας δεν παράτησε το παιδάκι της, αλλά με τι γάλα να το θρέψει όταν τα στήθια της έχουν στερέψει από τη πεινά και δεν βγάζουν γάλα για να το βυζάξει; Μήπως έτσι το πετάει ή το εγκαταλείπει [μεταφορικά] κι αυτή;

 
Πάντως σύμφωνα με ανακοίνωση της UNICEF του 2009 [Πηγή: http://www.unicef.gr/pdfs/kosmos78.pdf]:
«Σχεδόν 9 εκατομμύρια παιδιά κάτω των 5 ετών πεθαίνουν κάθε χρόνο, κυρίως από αιτίες που μπορούν να προληφθούν. Ο υποσιτισμός αποτελεί την κρυφή αιτία πίσω από τον ένα στους τρεις θανάτους αυτών των παιδιών. Η υγεία και η διατροφή της μητέρας είναι αλληλένδετη με τη διατροφική κατάσταση και την υγεία των παιδιών της, γι’ αυτό παρέχοντας σωστή διατροφή στις έγκυες και θηλάζουσες μητέρες είναι κλειδί για την προαγωγή της σωστής διατροφής των παιδιών.
Ο μητρικός θηλασμός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εξασφαλίσουμε πως τα παιδιά έχουν τη σωστή διατροφή ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή αρχή στη ζωή. Ειδικότερα, για τους πρώτους έξι μήνες της ζωής, το μητρικό γάλα καλύπτει εξ ολοκλήρου τις διατροφικές ανάγκες του βρέφους. Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, τα παιδιά συχνά ζουν χωρίς καθαρό νερό και συνθήκες υγιεινής. Αυτό τα κάνει ευπρόσβλητα από μολύνσεις ενώ η χρήση γάλατος σε σκόνη αυξάνει τον κίνδυνο μετάδοσης διαρροϊκών ασθενειών. Το μητρικό γάλα προσφέρει προστασία από αρκετές μολύνσεις και είναι γι’ αυτό αναντικατάστατο για τα μικρά παιδιά που ζουν κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες.»

Παράλληλα σύμφωνα με ενημέρωση από την ίδια οργάνωση:
«- Περίπου 148 εκατομμύρια παιδιά κάτω των 5 ετών στις αναπτυσσόμενες χώρες [ή ένα στα τέσσερα] υποφέρουν από υποσιτισμό, με παραπάνω από τα μισά να βρίσκονται στη Νότια Ασία.
- 19.000.000 βρέφη στις αναπτυσσόμενες χώρες, γεννιούνται λιπόβαρα.
- Το χαμηλό βάρος των βρεφών, που σχετίζεται άμεσα με τον μητρικό υποσιτισμό, είναι ένας βασικός λόγος για το 60 με 80% των θανάτων των νεογέννητων.
- Η υψηλή κάλυψη στις καλύτερες πρακτικές θηλασμού και ειδικά του αποκλειστικού θηλασμού κατά τους 6 πρώτους μήνες της ζωής, μπορεί να έχει τον πρώτο και μεγαλύτερο ρόλο στην επιβίωση του παιδιού, καθώς έχει την ικανότητα να αποτρέψει 1,4 εκατομμύρια θανάτους παιδιών κάτω των 5 ετών. Και αυτό τη στιγμή που τα ποσοστά του αποκλειστικού θηλασμού είναι μόλις 39% στις αναπτυσσόμενες χώρες.
- Παρά το γεγονός πως ήδη το 70% των νοικοκυριών του κόσμου, χρησιμοποιεί πλέον ιωδιούχο αλάτι, 38 εκατομμύρια νεογέννητα παγκοσμίως, παραμένουν ακόμη απροστάτευτα σε πιθανή εγκεφαλική ζημιά και σε μειωμένες μαθητικές επιδόσεις, εξαιτίας δυσλειτουργιών λόγω της έλλειψης ιωδίου, μιας κατάστασης που μπορεί ν’ αποφευχθεί με τη χρήση ιωδιούχου αλατιού.»

Και η Σομαλή Μανά εις μάτην προσπαθεί να βυζάξει το παιδάκι της!!!

Όμως τα πράματα δεν θ’ αλλάξουν από μόνα τους «έτσι νέτα σκέτα» ή στη βάση της φιλανθρωπίας από ψίχουλα των μεγιστάνων του πλούτου ή των προσπαθειών των όποιων φιλανθρωπικών ανθρωπιστικών οργανώσεων! [Έχει ένα εξαιρετικό ποίημα ο Παύλος Λιασίδης για την «φιλανθρωπία» και θα ψάξω να το βρω... Επίσης ίσως κάποια στιγμή μεταφέρω εδώ στο Blog μου και εμπειρίες φίλων γιατρών που έλαβαν μέρος σε ανθρωπιστικές αποστολές στην Αφρική]...
Τους αίτιους και ενόχους γι’ αυτά τα καθημερινά εγκλήματα κατα εκατομμυρίων παιδιών τους ξέρουμε.
Ας τους “πολεμήσουμε” έστω και με την πέννα ή/και το πληκτρολόγιο μας!

Anef_Oriwn
Κυριακή 8/1/2012

56 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανεφ, σε ευχαριστώ για τα κατ’ εξαίρεσην καλά σου λόγια (νομίζω :)) για τη σχετική μου ανάρτηση.

Για την υποκρισία έχω γράψει και εγώ, πριν από δυο περίπου χρόνια. Διάβασε εδώ:

http://strovoliotis.wordpress.com/2010/01/28

Και οφείλω να πω ότι για ένα σωρό θεάματα, η υποκρισία μας περισσεύει, του παρόντος σχολιογράφου μη εξαιρουμένου.

Η περίπτωση αυτή όμως μου είχε κάνει εντύπωση αφού ήταν ένα γεγονός που έγινε δίπλα μας, πήρε ειδησεογραφική κάλυψη, για λιγότερο σοβαρά θέματα, βλέπουμε μια συλλογή αντιδράσεων, ενώ για τούτο το συμβάν, πλήρης σιωπή στο «χώρο μας».

Ανώνυμος είπε...

"Θέματα" όχι "θεάματα"!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Καλημερίζω,

απλώς παραθέτω που την Εκάτη

http://mayissokamomata.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

Μιχάλης Ταπακούδης είπε...

"Τους αίτιους και ενόχους γι’ αυτά τα καθημερινά εγκλήματα κατα εκατομμυρίων παιδιών τους ξέρουμε." Εν νομίζω. Ή τουλάχιστον, οι απόψεις διαφέρουν. Εγώ ας πούμεν αποδίδω τα στο σύμπαν που λειτουργεί, κατά πολλούς επιστήμονες, στην βάσην της αέναης αυτοκαταστροφής. Για άλλους προφανώς εν κάποιος πασιής κερδοσκόπος.

Ένοχος είναι όποιος διαπράττει τα εν λόγω εγκλήματα, ένοχος είναι τζιαι όποιος τα ανέχεται εν γνώσει του. Σωστά;
Άρα είμαστεν ούλλοι ένοχοι. Μόνον που ο εγκέφαλος μας επεξεργάζεται μεν συναισθήματα, καταφεύγει όμως πάντα, τζιαι με μαθηματικήν ακρίβειαν στη λογικήν. Τζιαι στο πλαίσιον της κύριας επιδίωξης του εγκεφάλου μας, που εν η ευτυχία, η λογική υπαγορεύκει να μεν κατηγορείς μέραν-νύχταν τον εαυτόν σου για συνενοχές σε εγκλήματα, ειδικά τζείνα που κατά τεκμήριον εν μπορείς να αποτρέψεις, όσον καλά τζιαι να τα έσιεις υπόψη.

Συμφωνώ με τη χρήση της πένας ή/ τζιαι του πληκτρολογίου, φέρνουν αποτελέσματα που εν φανταζούμαστεν καν, αλλά οϊ για "πόλεμον". Ο πόλεμος απλά φέρνει άλλον πόλεμον...

Ανώνυμος είπε...

Bre λογοκρίτη aney, ότι σου κατέβει γράεις; τζαίι κατέχεις ότι στο νησί στης Αφροδίτης, κουβέρνο είναι ο πολύς Χριστόφκιας, εδώ τζαιι κάτι χρόνια;

"να αφήνεται ένα νεογέννητο βρέφος να πεθαίνει «Από ασιτία και υποθερμία…», στην ευημερούσα κατα τ’ αλλά και χριστιανο-ηθική Κύπρο"

Αυτό που περιγράφεις γίνεται στην κομμουνιστική Κύπρο, το άφησαν να γίνει οι σύντροφοί σου, ΕΣΥ ο ίδιος, γκαβωμάρα έχεις .

Άντε τώρα πάρε την γόμμα τζαιι σβύσε την "άλλη" άποψη, μούγκωσε στην ευδαιμωνούσα προοδευτική σελίδα σου τον αντίλογο.

Anef_Oriwn είπε...

Ρε πιο πάνω Ανώνυμε [ημερ. 11/1/12 2:00 μ.μ.],

Μα χάννει η παττίχα σου;

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη Ταπακούδη,
(Ξανα)καλωσόρισες από τα μέρη μου!!!

Μπορείς να μας εξηγήσεις την άποψη σου ότι «τα καθημερινά εγκλήματα κατα εκατομμυρίων παιδιών» οφείλονται [αφού τα «αποδίδεις»] «στο σύμπαν που λειτουργεί, κατά πολλούς επιστήμονες, στην βάσην της αέναης αυτοκαταστροφής», τζι’ όι το καπιταλιστικό σύστημα; [Και οι «κερδοσκόποι» δεν είναι κατ’ ανάγκην «πασιήες»!!!]...

Πάντως όσα γράφεις πιο πάνω αποτελούν έναν άγαρμπο τρόπο γα να δικαιολογήσει κάποιος την ανοχή του προς αυτά τα εγκλήματα!!!

Α, και τη λέξη «πόλεμος» εν μεταφορικά που την χρησιμοποίησα!!!

Χαμάλης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Μιχάλης Ταπακούδης είπε...

Καλημέρα φίλτατε.
Θωρείς, ο πιο πάνω "συνδρομικός" τύπος εν έναν καλόν παράδειγμαν του ππόϊντ μου με τα μωρά τζιαι γεννικά με το κακό στον κόσμον. Ξέρω ότι ο συγκεκριμένος "κυκλοφορά ελεύθερος" τζιαι εν κάμνω τίποτε για τούτον. Είμαι συνένοχος δηλαδή. Κανονικά η ζωή μου πρέπει ναν μαύρη για τούτον τον λόγον. Αλλά δεν. Σόρρυ...
Αν μεν είναι το καπιταλιστικόν εννά είναι άλλον σύστημαν Άνεφ που εννά καταδείξει άλλου είδους ατέλειες, πάντα, ότι τζιαι να γίνει. Εν ουτοπία να ελπίζουμεν σε τελειότητες. Πάντα εννά έσιει μωρά να πεθανίσκουν αδίκως, τζιαι αν θέλουμεν να προσεγγίζουμεν την ευτυχίαν, πρέπει να μάθουμεν να ζούμεν με τη συγκεκριμένην πραγματικότηταν, ασχέτως αν θα προσπαθήσουμεν να κάμουμεν το βέλτιστον.
Ο πόλεμος εν πόλεμος, είτε εντός είτε εκτός εισαγωγικών. Η πέννα εν εργαλείον γνώσης τζιαι διαλόγου, που σπάζουν πέτρες τζιαι κατεστημένα΄. Όταν γίνει εργαλείον "πολέμου", χάννει πολλά που την δύναμην της.
Μάλλον εννά τα θέλεις σε eurocents φοούμαι πάλε. Πάντως κατοχύρωσ'τη συγκεκριμένην φράσην, εν πολλά χαρακτηριστική. Εκαπηλεύτηκα την θκιό-τρεις φορές.

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Κε Μιχάλης Ταπακούδης είμαι ο ανώνυμος που :"Μα χάννει η παττίχα μου;"

Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση σας (πήγα να δω αν βραζει ο πατσάς στην ξυλόσομπα και ώσπου να γυρίσω άουτ), διαφωνώ με το "Anef_Οriwn" που βρίζει τον Anef_Οriwn (που δεν είναι ο Anef_Οriwn φυσικά), θέλει λίγο χιούμορ το πράγμα και πολύ ευγένεια, αν και ο ΑΝΕΥ έχει χιούμορ..... ορεσείβιου κομμουνιστή, δηλαδή hέσε μέσα Πολυχρόνη, γιατί τον έσβυσες τον άνθρωπο βρε ΑΝΕΥ τι κακό έγραψε; Και τον άλλο γιατί δεν τον σβύνεις; ΑΚΕΛΙΚΟΣ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Oπ συγνώμη δεν έσβυσες τον Μιχάλης Ταπακούδης άλλο έσβυσες ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ.

Anef_Οriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...

Μόνον πελλοί γράφουν δαμέσα?
Εν έσιει ένα νούσιμον?

Anef_Oriwn είπε...

Γι’ αυτό τζι’ εκοντοσυνάκτεις Αρρωστημένε Arxiepiskopε!!! Επειδή είσαι Αρκόπελλος!!!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Αρχιεπίσκοπε αντροπή να μιλάς έτσι για τον Ταπακούδην τζιαι τον Στροβ! Είπαμεν, παρόλες τες διαφορές, ένας ενδεκνυόμενος σεβασμός εν νάκκον απαραίτητος!

Συμφωνεί τζιαι η Γιρλάντα.

Anef_Oriwn είπε...

Μά(γ)ισσα,

Χεχεχε!!!
Λαλείς εν για τζιείνους που λαλεί ο Μαιμού-νας!!! Αντροπή Ρεεε!!!

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη Ταπακούδη,
Σε χαιρετώ!!!

Έχω την άποψη ότι υπεκφεύγεις και δεν ασχολείσαι με την ουσία του θέματος [όπως διαπράττεις και στου Νέου για άλλο θέμα – link: http://newgreekcypriot.blogspot.com/2012/01/blog-post_10.html].
Εδώ το πρόβλημα που συζητούμε είναι η ΠΕΙΝΑ και οι θάνατοι εκατομμυρίων παιδιών [από την πείνα και τις ασθένειες] και δεν μπορώ να διανοηθώ πως, ένας ενεργός πολίτης [όπως θες να παρουσιάζεσαι] προσπερνά ένα τέτοιο τεράστιο θέμα, κάμνοντας ατυχέστατα(!) αναφορά στον αρρωστημένο «“συνδρομικό” τύπο», που κάμνει ψυχιατρική κούρα στο Blog μου! Όμως εγώ θα χρησιμοποιήσω το «παράδειγμα» σου με τον αρρωστημένο «“συνδρομικό” τύπο» για να πω ακόμα δκυο-τρεις κουβέντες επί του θέματος!

Κατ’ αρχάς να σημειώσω ότι ο εν λόγω «“συνδρομικός” τύπος» είναι ένα Αρρωστημένο Αρχι(δο)-Μαλακισμένο καθίκι και μισό(!!!), που μόνο μια ομάδα ψυχίατρων θα μπορούσε να τον κάμει καλά. «Τούτος» εν ο γνωστός Arxiepiskopos Μαϊ-μούννας [σχόλιο του οποίου άφησα άσβηστο πιο πάνω], που ψες έπαθε κυριολεκτικά παράκρουση, αφού άφησε 77(!!!) συνεχόμενα αισχρά και χυδαία σχόλια [με το ίδιο υβριστικό περιεχόμενο] μέσα σε μίση ώρα!!! Πρωτοεμφανίστηκε στις 12:03 π.μ. κι άφησε ένα σχόλιο. Ακολούθως από τις 12:12 π.μ. μέχρι τις 12:35 π.μ. [δηλ.μεσα σε 20 λεπτά] άφησε άλλα 76 σχόλια [δηλ. 3,5 σχόλια ανά λεπτό!!!], χρησιμοποιώντας σ’ όλα προβοκατόρικα το nickname μου!!! Σίγουρα μόνο ψυχίατροι μπορούν να ασχοληθούν με τον «τύπο», που συν τοις άλλοις είναι και βλάκας και γκαφατζής!!! Το πρωί [στις 10:06 π.μ.] ξανάβαλε το ίδιο υβριστικό και χυδαίο σχόλιο του όμως, τούτη τη φορά ξεχάστηκε και το βαλε με το πραγματικό του nickname, το Arxiepiskopos [Μαϊμού-ννας]!!! Μετά φυσικά όταν κατάλαβε την μαλακία του το διέγραψε!!! Κι ήρθε σήμερα το απόγευμα, ο Αρρωστημένος να μας μιλήσει για «νούσιμους»!!! Μάλλον θα εννοούσε τον Ανώνυμο [ημερ. 12/1/12 2:54 μ.μ.] που από κεκτημένη εμπάθεια μίλησε για «ΑΚΕΛΙΚΟ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΣΜΟ»...
Να σημειώσω ότι οι συχνές αναφορές του σε γυναίκα από τη Λάρνακα που εξασκούσε το “επάγγελμα” της πόρνης προφανώς αντικατοπτρίζουν παιδικά τραύματα ή/και απωθημένα!

[Ακολουθεί η συνέχεια]...

Anef_Oriwn είπε...

Και ξανά επί του θέματος:
Δεν ελπίζω σε τελειότητες, Μιχάλη Ταπακούδη, αλλά σ’ ένα σύστημα και σ’ ένα κόσμο όπου, ναι μεν μπορεί να «έσιει μωρά [που] να πεθανίσκουν αδίκως», αλλά εν θα έshει μωρά που θα «πεθανίσκουν» που την πεινά τζι’ αρρώσκιες που αλλού έχουν ξεπεραστεί/εξαφανιστεί, κι όταν μάλιστα η χώρα τους είναι πλούσια σε φυσικούς πόρους [που φυσικά κάποιοι άλλοι, ολίγοι και εκλεκτοί τους λυμαίνονται]!!! Κι αν για όλ’ αυτά δεν κάνουμε τίποτα [έστω και ατομικά και μεμονωμένα με την πέννα ή το πληκτρολόγιο μας, επισημαίνοντας τουλάχιστον τους κύριους υπαίτιους και υπεύθυνους για όλ’ αυτά] ΝΑΙ, τότε είμαστε συνένοχοι και συνυπεύθυνοι!!!
Τζιαι τον αρρωστημένο «“συνδρομικό” τύπο» που αφήνει τα περιττώματα του εδώ κι εκεί ή βεβηλώνει τους ιστοχωρους με την παρουσία του[όπως σήμερα στο Blog του Νέου - link: http://newgreekcypriot.blogspot.com/2012/01/blog-post_11.html], ή θα τον πάρουμε σε ψυχίατρο [αν γνωρίζουμε ποιος είναι], ή θα καθαρίζουμε τα περιττώματα του όπου κι αν τα αφήνει [κι όχι μόνο στο δικό μου Blog]. Είναι ο πιο απτός τρόπος να καταλάβει [αν έχει θκυο δράμια νουν] ότι είναι ανεπιθύμητος!!! Φυσικά τούτο [να διαγράφουμε ΟΛΟΙ τα σχόλια του] μπορεί να επιδεινώσει την ψυχονευρωτική του κατάσταση, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε και κάτι καλύτερο!

Όμως [εγώ επιμένω ότι] η φτώχεια, η πεινά, οι αρρώστιες, η μιζέρια και πολλά αλλά “κακά” που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα μπορούν να αντιμετωπιστούν επιτυχώς και να περιοριστούν στο ελάχιστο με μια δικαιότερη κατανομή του παραγόμενου πλούτου, κάτι το οποίο ο καπιταλισμός ΔΕΝ μπορεί να κάμει!!! Η ανισόμετρη ανάπτυξη και η ληστρική εκμετάλλευση του φυσικού πλούτου των λιγότερων αναπτυγμένων χωρών από τις αναπτυγμένες καπιταλιστικά χώρες [τον πλούσιο Βορρά] είναι εγγενή χαρακτηριστικά του καπιταλιστικού συστήματος!!! Η διαπίστωση, η κατανόηση και η αναγνώριση αυτής της αλήθειας είναι ζήτημα κοσμοθεώρησης, αλλά και ταξικών συμφερόντων!!!

Μιχάλης Ταπακούδης είπε...

Άνεφ για να σου δημιουργώ συνέχεια την εντύπωσην της υπεκφυγής σημαίνει εν μέρει έσιεις δίκαιο. Κάποια πράματα εν τα ξέρω καθόλου, άλλα ξέρω τα εν μέρει τζιαι όποτε γελαστώ να επεκταθώ πάνω τους κάμνω τα σιειρόττερα.
Θκιαβάζω συνέχεια κάτι αλλά ώρες ώρες θα ήθελα να ήμουν ο Data που το Star Trek, που εμπορούσεν να θκιαβάσει εκατομμύρια σελίδες σε λλία λεπτά χάρη στον ποσιτρονικόν εγκέφαλον του.
Ένα βιβλίον που εν πάσει περιπτώσει ετέλειωσα πρόσφατα εν το Civilization and its miscontents του Φροϊντ. Εν θα επεκταθώ για να μεν σε κουράσω αλλά ο Φροϊντ εντοπίζει στον άθρωπον ορισμένα χαρακτηριστικά που τον ακολουθούν τζιαι εν τον αφήννουν να αγιάσει στον πολιτισμόν (ήτοι το απότοκον της οργανωμένης κοινωνίας). Επισημαίνει ότι ακόμα τζιαι να μοιράσουμεν δίκαια τον πλούτον κάτι άλλον θα αποτελέσει την αφορμήν για να φκεί το ένστικτον της επιθετικότητας μας στην επιφάνειαν. Δες τι έγινεν στην Ρωσσία που επήαν να εφαρμόσουν τα μαρξιστικά ιδεώδη. Οι κομμουνιστές ήβραν το κανάλιν πάλε να εκδηλώσουν τούτον το ένστικτον, την λεγόμενην μπουρζουαζίαν, τζιαι εκαταντήσαν να κάμνουν τα ίδια με τους κτηνώδεις πλουτοκράτες που εκθρονίσαν.
Ακόμα έχω πολύν μελέτην να κάμω για τον κομμουνισμόν για να δικαιούμαι συνολικής,΄είμαι σφόδρα υπέρ της κατάργησης ΄πασης μορφής διακρίσεων, αλλά νομίζω πως αν θα εκινούμουν ιδεολογικά προς τον χώρον τούτον, θα έτεινα ακόμα πιο "αριστερά", δηλαδή στην αναρχίαν. Διότι το κράτος, αντικαθιστώντας τον αστόν, ασπάστηκεν τζιαι τζείνον τελικά τον καπιταλισμόν ή τέλως πάντων έγινεν το ίδιον αφόρητη εξουσία. Ίσως μια "γενετικά τροποποιημένη" αναρχία να ήταν μια ακόμα πιο επιθυμητή κατάσταση, αν θα πολλύνουμεν όσοι τζυνηούμεν φαινομενικά ουτοπικές καταστάσεις.

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη Ταπακούδη,

Εγιώ εν τζιαι σκαμπάζω που Φρόιντ τζιαι ούτε θεωρώ ότι την ανθρώπινη συμπεριφορά πρέπει να την ερμηνεύουμε ως αποτέλεσμα της λεγόμενης «ανθρώπινης φύσης» ή των όποιων διαχρονικών/επαναλαμβανόμενων ανθρώπινων ψυχοσωματικών χαρακτηριστικών. Κατ’ εμένα ο άνθρωπος λειτουργεί είτε συνειδητά, είτε υποσυνείδητα στη βάση των κοινωνικο-οικονομικών του συμφερόντων [εκτός κι αν δεν έχει συνειδητοποιήσει ποια είν’ αυτά]. Παράλληλα ως κοινωνικό ον που είναι επηρεάζεται από τον περιβάλλοντα του χώρο [οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό]... Κι αποτελεί εθελοτυφλία και στρουθοκαμηλισμό αν νομίζουμε ότι ζούμε σε κοινωνίες χωρίς ταξικές κι αντικρουόμενα συμφέροντα που μπορούν να προκαλέσουν και μίση και συγκρούσεις αιματηρές κι ότι το όποιο ταξικό κράτος θα εγκαθιδρυθεί αναίμακτα. Με τον καπιταλισμό έτσι έγινε; Υποθέτω πως θα έχεις ακούσει για τον Ροβεσπιέρο και την περίοδο της Τρομοκρατίας!

arxiepiskopos είπε...

Φίλε ΑΝΕΦ,μόλις τώρα είδα τα κατορθώματα του ...αρχιεπισκόπου!Και ύστερα σου λένε πως το παγκόσμιο ρεκόρ αυνανισμού το κατέχει ένας Νοτιοκορεάτης!Είδες τι παθαίνουν οι απληροφόρητοι;

Ανώνυμος είπε...

"άφησε 77(!!!) συνεχόμενα αισχρά και χυδαία σχόλια [με το ίδιο υβριστικό περιεχόμενο] μέσα σε μίση ώρα!!! Πρωτοεμφανίστηκε στις 12:03 π.μ. κι άφησε ένα σχόλιο. Ακολούθως από τις 12:12 π.μ. μέχρι τις 12:35 π.μ. [δηλ.μεσα σε 20 λεπτά] άφησε άλλα 76 σχόλια [δηλ. 3,5 σχόλια ανά λεπτό!!!]"

Και γ@μώ τα στατιστικά!!!!!!!! Αυτό που εγώ παρατήρησα είναι ότι εκ παραδρομής, άρχισες να σβύνεις και τα δικά σου ποστ!!!!

Τώρα τόσα ασύντακτα που γράφκεις που να τα διαβάσει κανείς, φαντάζομαι και εμένα θα βρίζεις, και μπερδεμένα είναι... καλά κάνεις, όσο αφορά σε μένα μια στις τόσες μπαίνω να ξεσκάσω (πάντα παρουσιάζουν ενδιαφέρον τα μεσοπολεμικά κείμενα της αριστεράς).

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Τα δύο σχόλια που έχω διαγράψει ανήκουν στο γνωστό καθίκι ονόματι Arxiepiskopos alias Μαϊμού-ννας!!! Επειδή άφησα ένα προηγούμενο σχόλιο του και δεν το ‘σβησα, προφανώς θα υπέθεσε ότι θα έχει πλέον ελεύθερη πρόσβαση στο Blog. Κούνια που τον κούναγε, όμως!!! παραμένει persona non grata για το Blog!!! Η χυδαιότητα και η αισχρότητα του τον έχουν καταστήσει ανεπιθύμητο. Γι’ αυτό ας γυρευτεί αλλού!!! Κι όσο κι αν προσπαθεί να παίξει τον δημοκρατικό με λαφαζανιές και γαλιφιές του στυλ «Από τη στιγμή που διασύρεις το άτομο μου χωρίς αποδείξεις μάλιστα, είσαι υπόχρεος μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες να μου επιτρέψεις τον αντίλογο και το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου μέσα από το μπλοκ σου», το αυτί μου δεν ιδρώνει!!! Ένας φασίστας είναι και μισός, τζιαι καμιά διάθεση δεν έχω να ασχολούμαι μαζί του! Γι’ αυτό και τα όποια σχόλια του, ανεξαρτήτως του τι γράφει, θα διαγράφονται!!!

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pluton είπε...

"Μα χάννει η παττίχα μου;"

ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΔΝΤ-ΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ


http://www.youtube.com/watch?v=r6UvXnOO1u4


ΤΙ ΕΝΤΟΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚοι ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ .....ΠΑΣΟΚ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Πρόταση για εκλογή νέου αρχηγού του ΠΑΣΟΚ στις 25 Μαρτίου κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στο Πολιτικό Συμβούλιο, που τελείωσε... πριν από λίγο.

Η πρόταση αυτή έγινε αποδεκτή από τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου, που είναι υποστηρικτές του και από τον Γ. Μίχα, που φαίνεται ότι στηρίζει τον Α. Λοβέρδο, επιφυλάχθηκαν όμως τα στελέχη που στηρίζουν τον Ε. Βενιζέλο, κάποιοι από τους οποίους δεν τοποθετήθηκαν καν.



Με βάση τη διαφωνία που προέκυψε στη τηλεφωνική επικοινωνία Παπανδρέου - Βενιζέλου φαίνεται ότι την πρόταση του Παπανδρέου θα στηρίξει η λεγόμενη τρόικα του ΠΑΣΟΚ και ο Μ. Χρυσοχοίδης, καθώς μέχρι την 25η Μάρτη εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το PSI αλλά και η νέα δανειακή σύμβαση. Διαφωνεί, ωστόσο, ο Ε. Βενιζέλος και τα στελέχη που τον στηρίζουν, που ζητά άμεσες διαδικασίες. Το ερώτημα, που μένει να απαντηθεί έως απόψε αργά το βράδυ είναι εάν η πλευρά Βενιζέλου κατεβάσει αύριο στο Εθνικό Συμβούλιο άλλη πρόταση και την οποία θα θελήσει να θέσει σε ψηφοφορία.


Πηγή: newsbeast.gr

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΟΥΣ

(Έτσι να μαθαίνεται και κάτι στην Κύπρο του akel)




Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΑΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΙΑΝΕΥΕΙ.

ΑΛΛΑ Σ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΦΙΓΓΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ – ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
«ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ»

Anef_Oriwn είπε...

Δηλαδή ρε Plutonα, ο Ανώνυμος γα τον οποίο δοιερωτηθηκα αν «... χάννει η παττίχα του», είσ’ ΕΣΥ; Πέτυχα διάνα τότες!!!

************************
Τελικά διαφοροποίησα [εν μέρει] την απόφαση μου όπως διαγράφω τα σχόλιου του φασιστοειδούς καθικιού ονόματι Arxiepiskopos alias Μαϊμού-ννας κι διατήρησα το πιο πάνω που είναι αποκαλυπτικού του επιπέδου και του ήθους του εν λόγω χυδαιογράφου. Είναι μάλιστα τόσο κιστιμενος τζι’ ανήθικος που βρίζει και την οικογένεια μου. Επάθαμε της παροιμίας που λαλεί ότι “όποιος εν ημπόρει να δέρει τον γάαρον, δέρνει το σαμαν”!!!
Θα επαναφέρω επίσης το διαγραφέν σχόλιο του με ημερ. 13/1/12 8:17 μ.μ. το οποίο αποτελεί απτό παράδειγμα της αντιφατικότητας του λόγου του και αποκαλύπτει ένα λύκο ντυμένο με πρόβια ή/και πόσο σιχαμερός(!) είναι [αν τα συνδυάσουμε με τα όσα χυδαία και αισχρά λέει στο πιο πάνω σχόλιο του – ημερ. 13/1/12 8:48 μ.μ.]! Τι περιμένεις όμως από ένα σκουλήκι που έφτιαξε ειδική ανάρτηση στο Blog που δημιούργησε κάποτε] για να βρίσει την μάνα μου και να χυδαιολογήσει σε βάρος της με αισχρές μονταρισμένες εικόνες!!! Ένας κκομπλεξικός κι αρρωστημένος είναι που «κάνει [ο ίδιος] σα μωρό παιδί», που ως φαίνεται τού ‘λείψαν τα χάπια!!!
Πιο κάτω παραθέτω το διαγραφέν σχόλιο του. Τα γραφόμενα του μιλούν από μόνο τους:

«Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Διαβάστε τα σχόλια του υβριστή, χυδαιολόγου , πλην - δημοκράτη Άνεφ Ορίων και θαυμάστε τον.
Είναι ηλίου φαεινότερο για το ποιος κινείται συχνά έξω από κάθε όριο είτε κοσμιότητας είτε καλαισθησίας και κάποιες φορές επιτρέπει σε σχολιαστές του να χρησιμοποιούν εξαιρετικά υβριστική και χυδαία φρασεολογία.
Όμως λόγω του ήθους σου Άνεφ Ορίων, της ανάγωγης συμπεριφοράς σου και της επαίσχυντης ανατροφής σου και του έκλυτου βίου σου , δεν περιμένω και τίποτε το ιδιαίτερο από την αφεντομουτσουνάρα σου.
13/1/12 8:17 μ.μ.

pluton είπε...

"Μα χάννει η παττίχα μου;"




Eκεί στο ΑΚΕΛ οι υπηρεσίες περιφρούρησης τύφλα να έχει η Βόρεια Κορέα, έμαθέςτο σε γκούλακ όποιοι έκλαιγαν λίγο στην κηδεία του "αγαπητού ηγέτη" Κιμ Γιονγκ Ιλ, είπα και εγώ να κάνω μια βόλτα στα αριστερά μπλογκ να δω καμιά νεκρολογία για τον "αγαπητό ηγέτη" Ραούφ Ντεκτάς, αλλά τίποτα ακόμα, κοιτάτε να κλάψετε ικανοποιητικά διότι τα αδέλφια σας παρακολουθούν.


Ζωή σε λόου σας, να ζούμε να τους θάβουμε.

Anef_Oriwn είπε...

Plutonα,

Βαρκούμαι σε [σε βαριέμαι], αλλά πρέπει να σου πω δκυο φωνήεντα, γιατί είσαι άκρως στενοτζιέφαλος:
Εμείς οι Αριστεροί δεν κρίνουμε τους ανθρώπους στη βάση της εθνικής τους καταβολής/καταγωγής, αλλά ποιους [ή ποια συμφέροντα] με τες αποφάσεις, τις ενέργειες τζιαι τες πράξεις τους εξυπηρετούν. Τζι’ όταν λαλούμεν ότι «οι τούρκοι της Κύπρου δεν είν’ εχθροί μας, αλλά αδελφοί μας» ΔΕΝ βάζουμε μέσα σ’ αυτούς και τον Ντενκτάς και τους ομοίους του ή τους όποιους εθνικιστές και φασίστες είτε αυτοί είναι Τούρκοι ή Έλληνες!!! Γκέγκε αγοράκι;

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...

Επειδή ο πιο πάνω ψευδοαρχιεπίσκοπος καταχράται το nickname μου από τότε που το WC έκανε απέλπιδες προσπάθειες να μας φιμώσει,θεωρώ υποχρέωσή μου να δηλώσω ότι ουδεμίαν σχέση έχει μαζί μου και τον παρακαλώ όπως στο εξής υπογράφει ως arxiepiskopos b'-κατά το Χρυσόστομος Β'-με τον οποίον τον συνδέουν κοονόν ήθος,κοινές θέσεις και κοινός νους!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ εικονούα εν έσιεις. Άρα είσαι κάλπικος αρχιεπίσκοπος. Η καλύτερα, αρχιεπίσκοπος μαϊμούνας!

pluton είπε...

Ο όποιος "αρχιεπίσκοπος" κάτι έγραψε ...... δεν σχολιάζω ποτέ συνομιλητές, πάντως θα πρέπει να ξέρετε κάτι αγαπητοί, από τον χώρο της Αριστεράς πέρασα, την αγάπησα γα τα καλά της και την μίσησα για τα κακά της, και στην Αριστερά όταν ήμουνα πίστευα σε δύο πράγματα στον Θεό και στην Πατρίδα. Το αρνητικό που κουβαλάω είναι μια μεγάλη κατηγορία του κόσμου της (όχι της βάσης) της ινστρουχτομαλακιασμένης προφεσόρικης ανεγκέφαλης μηδενοτίποτα μικρομεσαίας στελεχοποίησής της, στο σημείο αυτό έχει λοιπόν μαζευτεί όλο το κατακάθι, λούστροι στο μυαλό, κομπλεξικοί στην ψυχή τους πέταξε η ηγεσία μια ιδιότητα Γενικού Γραμματέα..... πολύ θέλει ένα τίποτα να πάρει αέρα το ανύπαρκτο μυαλό του;

Θα μπορούσα να γράφω σεντόνια σαν τον ΑΝΕΥ επί τούτου του θέματος, όχι όμως έδωσα το στίγμα της σκέψης μου, επισκέπτομαι σαν τον "κολασμένο" τα μπλοκ της Αριστεράς για να επιβεβαιώσω ή όχι τα περί μηδενικού μυαλού των μεσαίων στελεχών της και κάθε φορά που φεύγω από τα λημέρια της μια πικρή γεύση απογοήτευσης, οι ίδιοι μαλάκες........


Τέλος πάντων επειδή έχω σαν αρχή να βάζω πράγματα που να έχουν ουσία ας επανέλθω στα "ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΩΝ"

Αποδήμησε ο Ντεκτάς και πολλοί υποκριτές τούρκοι Αριστεροί θα πουν την παραμύθα τους για τα μάτια των χαζοσυντρόφων του νότου για τον φασίστα, αλλά η ψυχούλα τους θα θρηνεί τον "ηγέτη" τους.

Την ίδια ημέρα πέθανε στην Κωνσταντινούπολη ο Λευτέρης Αναστασιάδης ........ ο Κιουτσούκ Λεφτερ ( Lefter Küçükandonyadis) ο άνθρωπος αυτός δόξασε τον τουρκικό αθλητισμό και τον καιρό που δόξαζε τους Τούρκους και την ώρα που οι τούρκοι στις κερκίδες της Φενέρμπαξε φώναζαν 'Ver Leftere Yazsin Deftere' την ίδια ώρα έσφαζαν τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης.

Είδε ο Λευτέρης τους συμπατριώτες του Κωνσταντινουπολίτες θύματα της τουρκικής ανανδρίας και υποκρισίας. Και με βαθύ ανατολίτικο σκεπτικισμό είπε :

«Ξέρω πως όταν πεθάνω θα τυλίξουν το φέρετρό μου
με την ερυθρά ημισέληνο, αλλά η καρδιά μου
θα είναι γαλάζια με σταυρό...
Και όταν φεύγω, βάλτε να παίζει το τραγούδι "η αλήθεια"να το ακούω με σπαραγμό».


Ο Κιουτσούκ (μικρός) Λεφτερ όταν άκουγε το τραγούδι αυτό από την Νέγκα και δάκρυζε

http://www.youtube.com/watch?v=kCkQVlQdaG8

όλα αυτά τα έγραψα με την βεβαιότητα ότι θα τα διαβάσει τουλάχιστον ο λογοκρίτης (κιουτσούκ) ΑΝΕΥ........ αυτά και ο νοών νοείτο και γράμματα ξέρω .....

Ανώνυμος είπε...

Σε όλους πάει γάντι



Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης
Πρώτη εκτέλεση: Γιώτα Νέγκα


Δεν υπάρχει μια αλήθεια στη ζωή, είναι ένα ψέμα
δεν υπάρχει μια αλήθεια στη ζωή
Ο καθένας ξεκινάει για να βγει σε κάποιο τέρμα
που ορίζει το μυαλό του κι η ψυχή

Η αλήθεια καθενός είναι ο δρόμος του
είναι ο σταυρός και το δικό του το βουνό
Η αλήθεια καθενός είναι το ψέμα του
που το έφτιαξε να μοιάζει αληθινό

Σαν δυο μαχαίρια μοιάζει η αλήθεια στη ζωή και με τρομάζει
σαν δυο μαχαίρια μοιάζει η αλήθεια στη ζωή
Το ένα κόβει και μοιράζει το ψωμί και το άλλο σφάζει
το ένα δίνει συμφορά το άλλο πνοή

Η αλήθεια καθενός...


Στο καλό ΛΕΦΤΕΡ (κιουτσουκ) μη ακούσεις το κλάμα του φιλάθλου της Φενέρμπαξε, άκουσε το ουρλιαχτό της Τρίτης από την κηδεία του Ντεκτάς.........

Πολύ σωστά είπες :

"ξέρω πως όταν πεθάνω θα τυλίξουν το φέρετρό μου με την ερυθρά ημισέληνο, αλλά η καρδιά μου θα είναι γαλάζια με σταυρό..."

Και σε μας στην ψυχή μας είσαι διότι μας τίμησες και σε έχουμε σκεπάσει με γαλάζια σημαία και σταυρό.

pluton είπε...

Συγνώμη για το λάθος παραδρομής για όσους πρόλαβαν να διαβάσουν, το ορθό είναι:

Λεφτέρ (ΛΕΥΤΕΡΗΣ) Κιουτσούκ Αντωνιάδης

Κάπου θαρώ έργαψα εκ παραδρομής κάπως διαφορετικά το όνομα του.

Με τη φανέλα της Φενέρ πέτυχε 423 γκολ σε 615 ματς και πήρε τρεις τίτλους Εκλεισε την καρέρα του στην ΑΕΚ και μετά σαν προπονητής.

Οι τούρκοι υποκριτές στα μέσα ενημέρωσης τους, την είδηση του θανάτου του την έχουν πρώτο θέμα (οι δικοί μας Κύπριοι δεν αντιγράφουν μήτε τα τουρκικά ΜΜΕ).

Εδώ υπάρχουν κάποια βίντεο και φώτο από τον ΛΕΥΤΕΡΗ μας

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=116505&catid=1

και σύντομα θα βάλω κάποιο κείμενο στο μπλογκ μου.

pluton είπε...

"ξέρω πως όταν πεθάνω θα τυλίξουν το φέρετρό μου με την ερυθρά ημισέληνο, αλλά η καρδιά μου θα είναι γαλάζια με σταυρό..."


http://www.sportdog.gr/sites/default/files/imagecache/lightbox_full/article/2012_01/Lefter-1955.jpg

ΕΛΛΗΝΕΣ Μ@ΛΑΚΕΣ........

Anef_Oriwn είπε...

Plutonα,
Είπα σου βαρκούμαι ΣΕ!!!
Σαχλαμαρίζεις κι ασυναρτισιολογείς και είσαι εκτός θέματος, άσε που είσαι και σφόδρα κολλημένος και δεν μπορεί να γινει διάλογος μαζί σου!!!
Από τούδε και στο εξής όποια σχόλια σου είναι εκτός του θέματος της ανάρτησης ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ, είτε αυτά τα γράφεις με το nickname σου, είτε ως ανώνυμος [βρωμάς και σε παίρνουμε πρέφα, gamoto]!!!

**************************
Προ-Τελευταίε Ανώνυμε [ημερ. 15/1/12 12:20 π.μ.],
[που δεν αποκλείεται να ‘σαι τζιαι το καθίκι ο ψευδο- Arxiepiskopos alias Μαϊμού-ννας],
Για την ιστορία να αναφέρω ότι ο πρώτος που χρησιμοποίησε το nickname Arxiepiskopos και μάλιστα για πολύ καιρό [επί της εποχής του μακαριστού πλέον W.C. Blog] ήταν ο σχολιογράφος που δεν έχει εικονούα αλλά ούτε και το σήμα του Blogger. Μετά εμφανίστηκε το καθίκι o Μαϊμού-ννας που οικειοποιήθηκε το εν λόγω nickname μια και πρόλαβε να το κάμει register. Ακολούθως ο συγκεκριμένος αισχρός χυδαιολόγος [για να δεις και πόσο αρρωστημένος είναι] έφτιαξε διάφορους κλώνους και χρησιμοποιώντας διαφορετικά computer κάμνει παρεμβάσεις [χυδαίες και προβοκατόρικες] στο Blog μου.
Όμως όπως είπα και ποιο πάνω σ’ άλλο σχόλιο μου [ημερ. 12/1/12 9:01 μ.μ.], πέραν από αρρωστημένος είναι και βλάκας, γκαφατζής κι αντιφατικός. Γι’ αυτό κι έτρεξε να σβήσει το σχόλιο του με ημερ. 13/1/12 8:48 μ.μ.˙ το συγκεκριμένο σχόλιο του ήταν αποκαλυπτικότατο του επιπέδου και του ήθους του. Γι’ αυτό και το επαναφέρω [οι υπογραμμίσεις πιο κάτω είναι δικές μου]:
«Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Κάνεις σα μωρό παιδί.
Σε λυπάμαι.
Είσαι για κλάματα
Είσαι για καβλιές σιηστές

Το μωρό που βρέθηκε κάτω από την ελιά της γυναίκας σου ήταν, η της κόρης σου?
13/1/12 8:48 μ.μ.»

Επίσης παραθέτω το διαγραφέν σχόλιο του με ημερ. 14/1/12 9:20 μ.μ. για να πάρετε μια ιδέα για τα κλαψουρίσματα του, αλλά και την αντιφατικότητα και το ασυνάρτητο του λόγου του:
«Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Ρε Άνεφ εγώ ουδέποτε είπα ότι είμαι καλός η καθώς πρέπει. Έχω το « γνώθει σ΄αυτόν».
Εσύ όμως βρίζεις, λοιδορείς και ασχημονείς κατά των πάντων που έχουν αντίθετη άποψη από τη δική σου. Δεν είναι λίγες οι φορές που συμπεριφέρεσαι υποτιμητικά σε άλλα άτομα. Πολλές φορές ο λόγος σου ήταν χυδαίος. Όμως εσύ επιμένεις στην αγιότητα και την αγνότητα σου.
Φαίνεται ότι σας ενοχλεί πάρα πολύ εσάς του ΑΚΕΛ όταν κάποιος είναι καλύτερος σας, εξού και οι σπασμωδικές σου απαντήσεις προς εμένα.
14/1/12 9:20 μ.μ.»


Να σημειώσω πάντως ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ετεκμηρίωσε πώς εγώ «... συμπεριφέρομαι υποτιμητικά σε άλλα άτομα... [ή πως] ο λόγος μου ήταν χυδαίος»... Δείτε όμως και τι άλλο λαλεί:
«Ρε Άνεφ εγώ ουδέποτε είπα ότι είμαι καλός η καθώς πρέπει». Και μετά πιο κάτω: «Φαίνεται ότι σας ενοχλεί πάρα πολύ εσάς του ΑΚΕΛ όταν κάποιος είναι καλύτερος σας...» Ποιος εν ο «καλύτερος» ρε χαϊβάνι; ΕΣΥ, τρομάρα σου; Μα αφού “έχεις το « γνώθει σ΄αυτόν»”, για το τι καθίκι είσαι!!!

pluton είπε...

Ήμουνα απολύτως βέβαιος ότι αυτή θα ήταν η αντίδρασή σου "σύντροφε" ΑΝΕΥ, να στο πω "θεολογικά"... ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ..... την μόνη αντίδραση που έχετε σε ότι λογικό σας βάλουν είναι η προσφυγή στην εκτός θέματος σωτηρία.

Μόλις σας βγάλουν λίγο από την "γραμμή" που έχετε, μοιάζετε σαν Έλληνα οδηγό που του έδωσαν αυτοκίνητο στην Αγγλία με ανάποδο τιμόνι. Είστε Έλληνες που οδηγείτε σε Αγγλικό δρόμο, δεν ξέρετε που να παρκάρετε και που να πάτε. (είδες ότι δεν είμαι ένας εύκολος και στα μέτρα σου συζητητής, ζήτα οδηγείες ή ξέρεις τον εύκολο , αλλά λιγουλάκι αντι"δημοκρατικό" δρόμο της διαγραφής, πάντα υπάρχουν δικαιολογίες).

Ανώνυμος είπε...

Ήμουνα απολύτως βέβαιος ότι αυτή θα ήταν η αντίδρασή σου "σύντροφε" ΑΝΕΥ, να στο πω "θεολογικά"... ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ..... την μόνη αντίδραση που έχετε σε ότι λογικό σας βάλουν είναι η προσφυγή στην εκτός θέματος σωτηρία.

Μόλις σας βγάλουν λίγο από την "γραμμή" που έχετε, μοιάζετε σαν Έλληνα οδηγό που του έδωσαν αυτοκίνητο στην Αγγλία με ανάποδο τιμόνι. Είστε Έλληνες που οδηγείτε σε Αγγλικό δρόμο, δεν ξέρετε που να παρκάρετε και που να πάτε. (είδες ότι δεν είμαι ένας εύκολος και στα μέτρα σου συζητητής, ζήτα οδηγείες ή ξέρεις τον εύκολο , αλλά λιγουλάκι αντι"δημοκρατικό" δρόμο της διαγραφής, πάντα υπάρχουν δικαιολογίες).

pluton είπε...

Στο ξαναέβαλα σαν ανώνυμος για να είμαι βέβαιος ότι θα πάρεις το μύνημά μου (ο Η/Υ πάει κατά τα μυαλά μου, αλλά βλέπω άλλα δείχνει).