Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Ανάρτηση 3/2012 (η τρίτη του 2012!) [έκτακτη, σύντομη, τραγουδιστική, εν μέρει αποκαρδιωτική κι ολίγο τι καταθλιπτική] – «Χειμώνιασε...»!!!


Προλογικά:
Πάμε, έτσι και γι’ αλλαγή σκηνικού και παραστάσεων [μια κι είναι κι ο καιρός χειμωνιάτικος - ψωφόκρυο κάνει σήμερα!], μ’ ένα [ακόμα] τραγουδάκι με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου [όπου άδει για «αγάπες» και για «χειμώνες»], κι όποιους ήθελε αγγίξει:

“Δεν έχω άλλη υπομονή”
[από το μουσικό άλμπουμ “Χαμένες Αγάπες”]
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

 

«Δεν έχω άλλη υπομονή
δεν έχω που να ταξιδέψω
μου περισσεύει μια ζωή
δεν έχω που να την ξοδέψω
χειμώνιασε και μ’ άφησες απ’ έξω

Με χάδια πρόστυχα φτηνά
εγώ δεν πρόλαβα να παίξω
πάνω σου μόνο μια φορά
σαν δάκρυ πρόλαβα να τρέξω
χειμώνιασε και μ’ άφησες απ’ έξω

Αγάπες έρχονται και πάνε
παίζουν μαζί μας σαν παιδιά
αγάπες που μας ξεπερνάνε
κι ύστερα γίνονται πουλιά
έλα, απόψε βάλε τα καλά σου
έλα, απόψε ντύσου γιορτινά
έλα, έλα και πάρε με κοντά σου
έλα, και μη με δώσεις πουθενά

Δεν έχω άλλη υπομονή
δεν έχω δρόμο να διαλέξω
μέσα μου ουρλιάζει μια φωνή
χωρίς εσένα πως ν’ αντέξω
χειμώνιασε και μ’ άφησες απ’ έξω»

************************
«... πάνω σου μόνο μια φορά
σα δάκρυ πρόλαβα να τρέξω...»

«Αγάπες έρχονται και πάνε
παίζουν μαζί μας σαν παιδιά
αγάπες που μας ξεπερνάνε
κι ύστερα γίνονται πουλιά»

Λαλείτε να ‘ν’ γρίππη, ya κρυολόγημα, τζι’ εν να περάσει;!

***********************
Τζιαι για όσους τους έχει συνεπάρει το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου, ας ακροαστούν και το τραγούδι του Μάνου Χατζηδάκη “Η μπαλάντα των Αισθήσεων και των Παραισθήσεων”, με τον Βασίλη Λέκκα.

“Η μπαλάντα των Αισθήσεων και των Παραισθήσεων”
Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Λέκκας


«Σαν παλιό σινεμά και σαν τη Χαλιμά
που μιλάει με τα παιδιά
σου κρύβω την αλήθεια
κι αφήνω από τα στήθια μου να βγουν
παραμύθια για κείνους π’ αγαπούν

Για στιγμές μυστικές για λάμψεις μαγικές
γι’ αγκαλιές ερωτικές για νύχτες φωτεινές

Σ’ αγκαλιάζω στο σκοτάδι
σε τυλίγω μ’ ένα χάδι
τώρα είμαι γυμνός
νιώθω σαν θεός
φωτεινός δυνατός,
μπορείς να μ’ αγαπήσεις
μπορείς να μου φωτίσεις μια στιγμή
το κορμί μου είναι μόνο η αφορμή

Για στιγμές μυστικές για λάμψεις μαγικές
γι’ αγκαλιές ερωτικές για νύχτες φωτεινές».

Anef_Oriwn [δ(κ)ιαλογιζόμενος],
Σάββατο 7/1/2012

************************
Υστερόγραφον:
Η νέα [ετούτη] ανάρτηση μου προέκυψε όλως αιφνιδίως, όμως επειδή οφείλω [έτσι νιώθω] ένα σχόλιο καταληκτικό για να πω δυο λόγια για τα όσα χυδαία, αισχρά και προβοκατόρικα κατατέθηκαν ως σχόλια [λέμε τώρα] από κάποια θρασύδειλα Ανώνυμα accessories [που δεν είναι και τόσο Ανώνυμα] στο προηγούμενο post μου, θα επανέλθω για να δώσω το σχετικό link…

Σημείωση 8/1/2012 – 4:50 μ.μ.:
Το link για το σχόλιο μου είναι: http://aneforiwn.blogspot.com/2012/01/22012-2012.html?showComment=1326033912634#c1223945853207893946

Anef_Oriwn
Σάββατο 7/1/2012

2 σχόλια:

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Φούλλληηη!!!!! Εν τζι' εν κακό να μεν έσιεις "άλλην υπομονή" για "παραισθήσεις"! :)Καμιά φορά κάμνει μας καλό να θωρούμεν την αλήθκεια (ακα πραγματικότητα) μες τα μμάθκια! Ποιος σου το παραλάλεν ότι εσού θα εμιλούσες για παραισθήσεις τζιαι εγιώ θα σου ελάλουν για πραγματικότητες!! Σαν ννα τζιαι αναποδογυριστίκαν οι ρόλοι;!!! Νομίζω εν ένα σέσσιον που σου χρειάζεται! :)

Disdaimona είπε...

Πάρα πολλά ωραία ανάρτηση Ανευ. Εξαιρετικά ωραία.