Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ανάρτηση 86/2011 [έκτακτη, πολιτικο-κοινωνιολογική, τιμητική, παραπεμπτική, αντιγραφική] – Μια μελέτη του Καθηγητή Αντρέα Παναγιώτου: “Τα ΜΜΕ και οι προσπάθειες χειραγώγησης της κοινής γνώμης μετά από την έκρηξη στο Μαρί”…


Εισαγωγικά:

Όταν ο άλλος [ο φίλτατος κοινωνιολόγος και καθηγητής Αντρέας Παναγιώτου] κατέχει το αντικείμενο του [το παίζει πάσ’ τα δάχτυλα του] και παράλληλα έχει και την τέχνη του λέγειν και του ευ διαλογίζεσθαι, τότε ο λόγος και η γραφίδα του σε καθηλώνουν˙ δεν σού αφήνουν μάλιστα περιθώρια για αμφιβολίες, αμφισβητήσεις ή/και απορίες. Κοντολογίς λαλεί τα όπως έθελες να τα πεις ΕΣΥ, ψάχνοντας όμως ξανά και ξανά για τες κατάλληλες λέξεις, εκφράσεις και διατυπώσεις…

Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στην εξαιρετική μελέτη του Αντρέα Παναγιώτου “Τα ΜΜΕ και οι προσπάθειες χειραγώγησης της κοινής γνώμης μετά από την έκρηξη στο Μαρί”, που δημοσιεύει στο άρτι δημιουργηθέν blog του “κοινωνιολογικα (ερευνες, αναλυσεις, σχολια)”. Τη μελέτη αυτή ο φίλος Αντρέας την παρουσίασε [προ της συγγραφής και δημοσίευσης της] στη Λεμεσό [στις “Πόρτες”] στες 30 τ’ Αυγούστου [ημέρα Τρίτη].

Για το ίδιο θέμα μίλησε και στον “ΑΣΤΡΑ” [το επόμενο Σάββατο και σε επανάληψη την επόμενη Δευτέρα], όπως και στο πρόγραμμα BIZ/ΕΜΕΙΣ του ΡΙΚ2.

Στο τελικό κείμενο που ετοίμασε ο Αντρέα Παναγιώτου γίνεται και αναφορά και σε κάποιες άλλες [νεότερες] εξελίξεις και γεγονότα που επεσυνέβησαν μετά, μέσα στον Σεπτέμβρη, όπως ας πούμεν η κατάθεση του Προέδρου στη υπό τον Πόλυ Πολυβίου διερευνητική επιτροπή.

Τιμώντας τόσο τον ίδιο τον Αντρέα Παναγιώτου όσο και την όλη δουλειά του, θα παραθέσω πιο κάτω δύο σύντομα αποσπάσματα από το συγκεκριμένο έργο του. Τούτα αναδεικνύουν την απλότητα του λόγου του και το πόσο αφοπλιστική και αποστομωτική είναι η επιχειρηματολογία του.

**********************************
Από το άρθρο του Αντρέα Παναγιώτου:

“Τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ άρχισαν να καλλιεργούν, με τη βοήθεια δηλώσεων από πολιτικούς της αντιπολίτευσης, ένα κλίμα εκφοβισμού. Άνκαι ο φόβος για επεισόδια ερχόταν κατά κύριο λόγο από τα συγκεντρωμένους έξω από το προεδρικό, εντούτοις τα ΜΜΕ συμπεριφέρονταν λες και θεωρούσαν «κατανοητή» την στάση απειλών στην οποία έμμεσα τοποθετούνταν οι αντίπαλοι του προέδρου – έτσι η κατασκευή μιας «ενοχής» μέσα από επιθέσεις των ΜΜΕ, μετατρεπόταν σε ένα είδος αυτονόητου που επέτρεπε ακόμα και την έμμεση απειλή βίας.

Το πολιτικό ζητούμενο φαινόταν να ήταν η ανάδειξη ενός είδους «απομόνωσης» του προέδρου. Αυτή η ρητορική έκφραση προϋπήρχε της έκρηξης στο Μαρί (και εμφανίστηκε όπως θα δούμε και τον Αύγουστο σε ανάλογη περίπτωση) και έκφραζε ένα είδος επιθυμίας τόσο από την φιλελεύθερη δεξιά που εκφράζει ο «Πολίτης» όσο και από την απορριπτική πτέρυγα του κέντρου που φαίνεται να έκφραζε ο «Φιλελεύθερος».”

**********************
“Η επίθεση ενάντια στον Χριστόφια με βάση το Μαρί όμως δεν σταμάτησε παρά τη μείωση του όγκου των συγκεντρώσεων έξω από το προεδρικό. Αρχικά είχαν ανασταλεί για το Σαββατοκύριακο και τελικά άρχισαν να γίνονται μόνο μια φορά την εβδομάδα. Ταυτόχρονα η φιλελεύθερη δεξιά φάνηκε να αποστασιοποιείται και λόγω του ρατσισμού και του ακροδεξιού λόγου που αρθρωνόταν. Από τις αρχές Αυγούστου, ωστόσο, άρχισε μια νέα διαδικασία που είχε σαφή στόχο να εντάξει την εστίαση στον Χριστόφια στις «τελετουργίες πένθους και μνήμης» του Αυγούστου – από την περίπτωση της πτώσης του αεροπλάνου της "Ήλιος" μέχρι την τραγωδία στη Δερύνεια το 1996. Σε αυτό το πλαίσιο ξεκίνησε μια πορεία από την Πάφο με σκοπό να φτάσει στο προεδρικό. Η πορεία έτυχε μαζικής κάλυψης από τις τηλεοράσεις αλλά και από τις εφημερίδες. Ενώ η πορεία βρισκόταν στην περιοχή της ανατολικής Κύπρου μια άλλη (φαινομενικά παράλληλη ομάδα) ανακοίνωσε ότι θα γινόταν πορεία με αυτοκίνητα στο εξοχικό του Δ. Χριστόφια στο Κελλάκι στις 15 Αυγούστου. Το κλίμα αναπόφευκτα φορτίστηκε. Ενδέχεται ο στόχος να ήταν ένα είδος πολιορκίας της εξοχικής κατοικίας του προέδρου για να προβληθεί σε άμεση αναμετάδοση η «απομόνωση». Όμως, όπως και στις 19 Ιουλίου, οι αντίπαλοι του προέδρου μάλλον έκαναν λάθος υπολογισμό και όξυναν την αίσθηση της υπερβολής[44] ενισχύοντας ταυτόχρονα τις υποψίες (στο χώρο της αριστεράς αλλά και ευρύτερα στην καθημερινότητα) ότι κάτι δεν πάει καλά με τα αυτονόητα του ηγεμονικού λόγου και εικόνας των ΜΜΕ.

Ήδη από την Παρασκευή 13 Αυγούστου, 7 κοινότητες/κοινοτικά συμβούλια της περιοχής έκδωσαν ανακοίνωση καλώντας τους οργανωτές της εκδήλωσης να την ακυρώσουν. Η έκκληση δεν έτυχε ανταπόκρισης αλλά ούτε και προβολής από τα ΜΜΕ. Αυτή η λογοκρισία συνεχίστηκε και όταν έφτασε η επίμαχη μέρα. Έτσι όταν μια ομάδα 100 περίπου ατόμων δοκίμασε να κάνει την προγραμματισμένη πορεία βρήκε απέναντι της μια άλλη ομάδα (ανάλογη σε αριθμό) που στήριζε τον πρόεδρο”.

Για τα εισαγωγικά και τα copy-paste,
Anef_Oriwn
Τρίτη 27/9/2011

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την ομιλία(29.5.2011) του άλλου του μεγάλου καθηγητή Αντρέα Παναγιώτου γιατί δεν την αναφέρεις? http://www.nextdeal.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7394:ελληνική-τράπεζα-οικονομική-ευρωστία-και-αποτελεσματική-διαχείριση-των-προκλήσεων&Itemid=80&Itemid=10

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα ....τζιαι της Σμύρνης ..τζιαι του Σάλεμ είπε...

Απλούστατα χρυσέ μου, το θέμαν τούτης της ανάρτησης εν η συγκεκριμένη μελέτη!!!!

Εκτός τζι' αν νναιν εισήγηση για να καλύψει τζιαι τούτην που αναφέρεις!

Fούλλη συγνώμην, εν άντεξα! Η γενικόττερη παράκρουση συνεχίζεται φαίνεται!

Anef_Oriwn είπε...

Μά(γ)ισσα,
Ελεύθερα πες την άποψη σου!
Εγώ είμαι της γνώμης πως ο τύπος ο Ανώνυμος προσπαθεί είτε να πουλήσει πνεύμα, είτε να εκφυλίσει το έργο του Αντρέα Παναγιώτου!

Disdaimona είπε...

O ανώνυμος κύριος ενοχλήθηκε προφανώς, γιατί ένας γιός της πλυστρας να είναι καθηγητής. Εξεγέρθη και εζήτησε αν μη τι άλλο, να αναφερθεί πως υπάρχει και άλλος καθηγητής με το ίδιο όνομα που από ότι φαίνεται δεν έχει σε ιδιαίτερη υπόληψη τις πλύστρες εκτός αν καθαρίζουν τράπεζες.

Ο κύριος ανώνυμος,έμαθε αλόπως πως οι γιούδες των πλύστρων μόνο μισταρκοί γίνουνται και ήρθε να επιβάλει την τάξη.

Λεν με τζαι μένα Αντρέα Παναγιώτου τζαι έχω μιαν πολλά καλή συνταγή για σπιτική κρέμα ποδιών για ανακούφιση μετά από πολύωρα χοροπηδητά έξω από κυβερνητικά κτήρια! Θέλω να παρουσιαστεί επίσης!

υ.γ: παναϊα μου, τουτος ο θκυόσμις μοσχοβολά!

Anef_Oriwn είπε...

Όντως μουσκομυρίζει ο ηδύοσμος ο ευωδιαστός!
Άλλοι όμως τον προτιμάνε φρέσκο για τα mojitos κι άλλοι ξερό για το αϊράνι!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλοί μου άνθρωποι είσαστε ολίγον τι πικρόχολοι!
Τον κοινωνιολόγο και καθηγητή Αντρέα Παναγιώτου όχι μόνο δεν τον γνωρίζω, αλλά και το όποιο έργο η μελέτη του, μου είναι παντελώς άγνωστο!
Ψάχνοντας λοιπόν για μερικά λεπτά στο διαδικτυακό χώρο, βρήκα άρθρα μόνο για τον Αντρέα Παναγιώτου της Ελληνικής Τράπεζας.
Πάνω που νόμιζα ότι εσείς οι αριστεροί όλα τα γνωρίζεται και ποτέ μα ποτέ σας δεν κάνετε λάθος μια και είσαστε όχι μόνο οι καλύτεροι πάνω στη γη, αλλά και οι μοναδικοί με ήθος και χαραχτήρα!
Αυτή την καραμέλα με τα ΜΜΕ την πιπιλάτε από τον φεβράρη του 93. Κάνατε πρώτα ραδιοφωνικό και μετά τηλεοπτικό σταθμό. Και τι καταφέρατε ? να ανατινάξετε τον τηλεοπτικό σταθμό στον αέρα! Η χαραυγούλα του ΑΚΕΛ με 33% όπως πάει δε θα ξεπερνά τα 1000 φύλλα.
Άρα το λάθος δεν βρίσκεται μέσα στα ΜΜΕ, αλλά στα κεφάλια σας!

Disdaimona είπε...

Είναι ίδιον αγαπητέ μου κυριε ανώνυμε όλων των παπαγάλων κάθε εξουσίας, να καταπίνουν τόση πικροχολίαση ως μέλι όλη τους τη ζωή, που στο τέλος την διαδίδουν και για εμπέδωση στους υπολοίπους με λινκς που αφήνουν!

Εαν εσάς αυτό που σας κίνησε τη περιέργεια στο συγκεκριμμένο άρθρο είναι να ψάξετε για την "ταυτότητα" του συγγραφέα, τουτέστιν εις τα κοτσινοχωρκάτικά "ποιός εν μπον τούτος ο γιός της πλυστρας που εν τζαι καθηγητής κάτσε να δω",μάλλον θα έχουμε ένα δίκαιο που προτιμούμε τον θκυόσμιν σε μοχίτος τζαι όι σε αϊράνι!

πόσα πάμε στοίχημα ότι δεν εκαταλάβετε γρι; αν ήταν καμιά ανάλυση του δείχτη συναλλαγών, ε τότε μάλιστα!όντως χρειάζεται μια κάποια μόρφωση για να καταλάβεις τον δείχτη!ιδιαίτερα όταν σου δείχνει που ακριβώς θα λατσιστείς.

άλλη φορά να έχετε την καλοσύνη παρακαλώ να λατσίζεστε κάτω άπό τα άρθρα του δικού σας Αντρέα Παναγιώτου.Μπορεί να λάβετε ως ανταπόδοση και την εκτίμηση.

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Δισδαιμόνα πάλι συγχύστηκες. Αλλά αφού κι εγώ ο έρμος δεν καταλαβαίνω από αυτά τα πράματα και το δικό σου Αντρέα Παναγιώτου δεν τον γνωρίζω, θα σου ήμουν ευγνώμων αν προσπαθούσες λίγο να μου φωτίσεις το δρόμο μου. Μαθαίνω εύκολα ξέρεις και επειδή δεν χειραγωγούμαι από τα ΜΜΕ , ζητώ τη βοήθεια σου ! Όμως πιο πολύ με ενδιαφέρουν τα φυσικά παρά τα μεταφυσικά!
Τουλάχιστον εγώ είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι κάποια πράματα δεν τα γνωρίζω! Εσύ?
Καλή νύχτα να έχεις!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα ....τζιαι της Σμύρνης ..τζιαι του Σάλεμ είπε...

Κοπελιά σιερετώ σας! Ανώνυμε χρυσέ μου, πας τούτον που δκιάβασες έσιεις κάτι να πεις, να εισηγηθείς, να σχολιάσεις, να αντιπαραβάλεις; Αν όϊ το γιό μου, στην υγειά σου μιαν πινιά ζιβανία γιατί τα mojitos τζιαι τ΄αϊράνια εν μου φαίνεται να κάμνουν δουλειάν για κανέναν μας!

Disdaimona είπε...

Να σε διαφωτίσω ευχαρίστως.

Μπορείς να αρχίσεις από το να διαβάσεις το συγκεκριμένο άρθρο που παρατίθεται εδώ.

Στη συνέχεια μπορείς να κάνεις γκουκγλ να βρεις πληροφορίες για τη σχετική βιβλιογραφία. Στη συνέχεια η σχετική βιβλιογραφία μπορεί να σε παραπέμψει αλλού και έτσι να μείνετε απασχολημένος για κανένα εξάμηνο να ανακαλύπτεται σκέψεις τις οποίες μπορεί να αγνοούσατε προηγουμένως.

Αν αρχίζουμε έστω από την παραδοχη πως αυτό που ονομάζουμε "επιστήμη" υφίσταται, τότε θα ήταν έστω δεοντολογικά σωστό, να αντιμετωπίζουμε ένα επιστημονικό άρθρο μέσα στα δικά του πλαίσια.

Το γεγονός πως μπήκατε σε αυτή την ανάρτηση και απλά στη βάση του ονοματεπώνυμου αφήσατε ένα εντελώς άσχετο κείμενο, δεν δείχνει κανένα "φιλελεθερισμό" όπως σας αρέσει να λέτε την αντικειμενικότητα των απόψεων ούτε προς τον συγγραφέα ούτε προς τον διαχειριστή του μπλογκ.

Αν δεν θέλατε να διαβάσετε το άρθρο είναι δικαίωμα σας. Κανείς μας δεν τα διαβάζει όλα.

Η απαξίωση όμως μιας μελέτης, το να μπαινουμε σε ένα μπλογκ και απλώς να πετάμε ένα λινκ, χωρίς καν να έχουμε διαβάσει τα σχετικά με την ανάρτηση,και μαλιστα με την υποτιμητική υπόδειξη, πως ΔΕΝ σας εβγαλε το γκουγκλ τίποτα για τον συγκεκριμένο επιστήμονα ΑΛΛΑ σας εβγαλε πολλά για κάποιον άλλο, είναι πενταπλά υποτιμητική:

1. προς τον συγγραφέα
2. προς την κρίση του διαχειριστή να εκτιμήση τον συγγραφέα
3. προς την αξία μιας μελέτης ανάλογα με τις εμφανίσεις στο γκούγκλ - να πω πως τα δημοφιλέστερα στο ιντερνετ είναι η κάθε μαλακία του καθενός, ή να μην το πω;
4. προς την κοινή νοημοσύνη,δλδ την δική μας.
5. προς τη δική σας νοημοσύνη, γιατί ενώ το άρθρο αναλύει με ποιό τρόπο τα ΜΜΕ έκαναν το μυαλό μας κειμά,παρατίθεται αποτελέσματα του μμε γκούγκλ για να μας πείτε πως εμείς "πιππιλούμε" αλήθειες ενώ εσείς διαβάζεται επιστημονικά άρθρα!

Δεν είναι ζήτημα άποψης ή αριστερής ή δεξιάς. Στην τελική είναι και ζήτημα μιας νόμιμης διαδικασίας να σκεφτόμαστε και να συζητούμε.

Αυτά. Καλή σας μέρα. Και καλή σας νύχτα για αργότερα.

Ανώνυμος είπε...

Χαραυγωγημένε Κλανεφόριε, εξήχασες να μας πεις ότι ο πολυδιαφημιζόμενος κοινωνιολόγος-επιστήμονας, είναι ψηφοφόρος και οπαδός του κόμματος.Ως εκ τούτου, η οποιαδήποτε αναφορά σε «επιστημονική μελέτη» είναι άκυρη και ανεδαφική.Γιατί μια τέτοια πρέπει να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη.Π.χ κάποιος θα μπορούσε να υποδείξει στον κύριο Παναγιώτου,ότι με την ίδια ευκολία που αυτός τσουβαλιάζει μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού,χαρακτηρίζοντας την χειραγωγημένη,θα μπορούσε κάποιος με την ίδια ευκολια,να υπαινιχθεί ότι η αντελοσσιασμένη μάγισσα,λέμε τώρα έτσι;,χειραγωγείται από τα «αριστερά» Μ.Μ.Ε.Τι σόι επιστημονική έρευνα είναι αυτή λοιπόν, όταν κοιτάζει την μία όψη του νομίσματος και όχι και τις δυο;Μάλλον κομματικό,ίσως έμμισθο κομματικό μανιφέστο θα το ονόμαζα και όχι «επιστημονική έρευνα».Και τι θέλουν να μας πουν οι ποιητές;(Κλανευόριος και Παναγιώτου).Ότι οι οπαδοί και ψηφοφόροι του κόμματος είναι σαίνια και δεν ξεγελιούνται από τα Μ.Μ.Ε και οι υπόλοιποι είναι αφελής και παιγνιδάκια στα χέρια των Μ.Μ.Ε;Λαμπρό να τους κάψει!
Kokoui

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα ....τζιαι της Σμύρνης ..τζιαι του Σάλεμ είπε...

Κοκούϊν γιου χιουυυυυ!!!! Μα εφώναξές μου;;;!!!! Ήρτα!!! Είδες πόσον υπάκουη είμαι;!!! Εν επειδή είμαι συνηθισμένη στη χειραγώγηση! Αν καταλάβω καλά που το σχόλιό σου εν ασχολείθηκες ιδιαίτερα με έρευνες. Λοιπόν, να σου εξηγήσω ένα-δκυό πραματούθκια, έτσι εγκυκοπαιδικά:
1. Οι κοινωνιολογικές έρευνες έχουν θεωρητικόν υπόβαθρο. Άρα, μπορεί κάποιος να υποθέσει (η υπόθεση της επιστημονικής έρευνας όϊ η άλλη) ότι συντρέχουν δκυό πράματα, είτε ο ερευνητής υποστηρίζει τζιαι επηρεάζεται είτε διαφωνεί με το εν λόγω θεωρητικόν υπόβαθρον. Οπόταν οι ό,ποιες κομματικές ή πολιτικές πεποιθήσεις του επιστήμονα που διεξάγει την έρευνα, μπορούν είτε να αναγνωριστούν που τον ίδιο αν' νναιν συνειδητές είτε να αμφισβητηθούν (=να τες προκαλέσει κάποιος που διαφωνεί μαζί του) σε έρευνα 2.Για να καταλάβεις αν κάποιος εν καλός στες έρευνες θωρείς το δείγμαν του, πόσον μεροληπτικόν ένει - δαμέ εν τίθεται τέθκοιον θέμα γιατί ουσιαστικά παραθέτει αυτούσια αποσπάσματα που τα κείμενα που κάποιος πολλά εύκολα μπόρει να ανακαλύψει αν' νεν παραποιημένα λόγω της προσβασιμότητάς τους
3. Η ποιότητα της δουλειάς ενός εγνωσμένου επιστήμονα εν λλίον γελοίον να τίθεται σε αμφισβήτησην χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα τζιαι με παπαρολογίαν.
4. Αν ο κόσμος εξεγελάστηκεν τζιαι επηρεάστηκεν εν εμφανές πλεόν όϊ μόνον που τη συγκεκριμένην έρευνα αλλά τζιαι που την ανοδικήν τάσην των αριθμών τζιείνων που συμμετέχουν πόξω που το προεδρικόν. Τούτο στηρίζεται τζιαι που την αντιπροσωπευτικότητα των "εκπροσώπων" τους.
5. Η επιστημονικότητα μιας έρευνας αποδεικνύεται που τη μεθοδολογίαν της. Ο Ανδρέας Παναγιώτου παραθέτει την, οπόταν άμαν τη δκιαβάσεις τζιαι έσιεις στοιχεία για να την αμφισβητίσεις, ξαναμιλούμεν - εν υπάρχει τωρά λόγος να κάθουμε να σου γράφω τωρά γιατί αν νναιν κάτι το οποίο δεν σε ενδιαφέρει εννά σου φάω την ώρα σου, τζι' εν κρίμαν να σου τρω την ώρα σου
6.Αν η έρευνα έν κομματικό μανιφέστο, σε προτρέπω να παρακολουθήσεις το επόμενο συνέδριον του ΑΚΕΛ για να δεις αν θα υιοθετηθεί η συγκεκριμένη έρευνα
7. Για να μάθεις τι θέλει να πει κάποιος άνθρωπος, εν έσιεις παρά να αρωτήσεις
8. Όποιος έσιει πολιτικές πεποιθήσεις εν σημαίνει ότι χειραγωγείται, πάρε εσένα για παράδειγμα
9. Η αντζιελοσιασμένη μάγισσα, την όμορφη κκελλούαν της εν την έσιει μόνο για διακόσμησην, τζιαι ως μάγισσα θωρεί ομπρός οπότε ήνταλως να χειραγωγηθεί (χαλόου έχω γυάλινη σφαίρα;!!!). Απόδειξη τωρά σκέφτεσαι αν με έβαλεν ο Αντρέας Παναγιώτου τζιαι ο Άνευ για δικηγόρον τους! Τζιαι απαντώ σου: αυτοδιορίστηκα!

Ότι άλλες ερωτήσεις έσιεις για τες έρευνες, λαλείς μου τζιαι να σου δώκω τζιαι βιβλιογραφίαν τζιαι ότι θέλεις για να μπόρεις πιο εύκολα, να παραθέτεις τα αδιάσειστα επιχειρήματά σου!

Anef_Oriwn είπε...

Μά(γ)ισσα,

Να ΣΕ πληροφορήσω [γιατί πιθανόν να μην ξέρεις] ότι το καθίκι ονόματι Κοκούιν, αποτελεί υπόλειμμα του πάλαι ποτέ W.C. Blog!!! Ένας καλός του φίλος μάλιστα ήταν ο ασβεστοφόρος και λακκοτρύπης Ρήγας!!!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα ....τζιαι της Σμύρνης ..τζιαι του Σάλεμ είπε...

Fούλλληηη μου! Έτσι χείμαρρος οχετολογίας εν ηξηχάννεται!!!! Ξέρεις το κόλλημαν μου με το σεβασμό σε κάθετι..... ακόμα τζιαι στες λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού για αποσυμπίεσην και τα μέσα επίτευξής τους! 'Αης το Κοκούϊν να' ρκεται τζιαι να μαθαίνει! Τζιαι στο επόμενο δημοψήφισμα τούτος τζιαι οι όμοιοί του εννάν οι επικεφαλείς των επιτελείων του ΝΑΙ για λύσην τζιαι επανένωσην!