Αγαπητές αναγνώστριες,
Φίλοι αναγνώστες [“άσπονδοι” και μη],
Shαιρετούμεν(τε)!
Τζιαι για να ΣΑΣ καθησυχάσω, λαλώ ΣΑΣ που [από] την αρχή ότι, ούτε ο πάττιχος έχασε, αλλά ούτε τζι’ επέλλανα. Πιθανόν κάποιοι να ενομίσαν ότι τρελλάθηκα μια τζιαι στη φωτογραφία που διανθίζει το κείμενο αυτής μου της ανάρτησης αναγράφεται στο σύνθημα «ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΕΛΑΜ».
Ηρεμήστε [φίλοι και οχτροί] τζιαι είμαι μια χαρά! Τζιαι ΔΕΝ καλώ τον κόσμο να ψηφίσει τα φασιστούθκια του ΕΛΑΜ, [τα γνωστά και ως (Ε)ΛΑΜόγια] και ούτε όλως αιφνιδίως και εν μία νυχτί [άλλες είναι οι δουλειές της νύχτας, αλλά και παραδόξως μετακινήθηκα από την Αριστερά στην Άκρα Δεξιά. Ούτε μια στο εκατομμύριο υπάρχει τέτοια περίπτωση! Λάθος σκεφτήκατε και υποθέσατε, αν πέρασε κάτι τέτοιο από το μυαλό σας!!!
Απλώς, μ’ αυτήν την ανάρτηση ΜΟΥ και με τη φωτογραφία που παραθέτω συμβάλλω στην αποκάλυψη,
- της [υπόγεια] διασύνδεσης του ΕΛΑΜ [κι άλλων φασιστικών παραφυάδων] με συγκεκριμένα αθλητικά/ποδοσφαιρικά σωματεία και δη τους λεγόμενους Συνδέσμους Φίλαθλων(;) αυτών των σωματείων,
- του πως μέσα απ’ αυτούς του χώρους [τους λεγόμενους συνδέσμους φίλαθλων] καλλιεργούνται κι αναπαράγονται φασίζουσες συμπεριφορές, νοοτροπίες και πρακτικές, και
- της [σιωπηρής(;)] ανοχής που επιδεικνύουν οι διοικούντες αυτά τα σωματεία απέναντι σε τέτοιες φασιστικές και ρατσιστικές καταστάσεις και εκδηλώσεις. [Είναι γνωστό ότι ο πρώην Πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ Πρόδρομος Πετρίδης αποθανατίστηκε από την camera να εξυβρίζει στο γήπεδο μαζί με χιλιάδες άλλους αφηνιασμένους ΑΠΟΕΛίστες τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ουρλιάζοντας ως φανατικός το αισχρό και χυδαίο σύνθημα «Χριστόφια - Προδότη Καταδότη».
Φυσικά είναι τοις πάσι γνωστή η φασιστική δράση, ο βίος και η πολιτεία των λεγόμενων “Πορτοκαλί” του ΑΠΟΕΛ – ακόμα και σβάστικες κουβαλούν στα γήπεδα. Μόλις προχτές την Τετάρτη ακόμα, στο match ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΑΠΟΕΛ [που για την ιστορία να αναφέρω ότι κέρδισε η ΟΜΟΝΟΙΑ με 1-0 – τζιαι μια φορά ο “Άρης”!], οι “Πορτοκαλί” “παούριζαν” [ούρλιαζαν] εν χορώ «να πεθάνει Πρόεδρος» [ακόμα να χωνέψουν ότι Πρόεδρος εν ένας ΑΚΕΛικός].
Επίσης πριν καμιά δεκαριά μέρες [και πιο συγκεκριμένα νύχτα του Σαββάτου 30 Απριλίου] όταν είχαν τη φιέστα τους για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος, κάποιοι απ’ αυτούς [του “πορδοκαλλένιους”] επιτέθηκαν απρόκλητα, ξυλοκόπησαν και λήστεψαν έναν 28χρονο φοιτητή από την Μπαγκλαντές – τον Farhad Reza. Το επεισόδιο έγινε στον στο χώρο στάθμευσης του σταδίου ΓΣΠ όπου το θύμα τοποθετούσε σε αυτοκίνητα προεκλογικά φυλλάδια φίλου του νεαρού υποψήφιου βουλευτή [όχι του ΑΚΕΛ]. Γι’ αυτή την φασιστική και ρατσιστική επίθεση, ο ευαίσθητος σε ζητήματα [και προβλήματα] μεταναστών και συμπαθέστατος κατά τα άλλα, δημοσιογράφος Μάριος Δημητρίου έγραψε 3 [μέχρι τώρα] κείμενα στην καθημερινή του στήλη στην εφημερίδα “Σημερινή” – links:
Φαίνεται όμως πως τη δόξα των “Πορτοκαλί” τη ζήλεψαν και κάποια άλλα (Ε)ΛΑΜόγια [του “εθνικού” χρώματος μπλε τούτη τη φορά], οι λεγόμενοι “Μαχητές” της “Ανορθώσεως” Αμμοχώστου, ή/και κάποιοι πέριξ αυτών.
Τις προάλλες λοιπόν [πριν 4-5 μέρες], ενώ περνούσα έξω από το στάδιο της “Ανόρθωσης” στη Λάρνακα [το “Αντώνης Παπαδόπουλος”], βλέπω ξαφνικά φάτσα κάρτα μπροστά μου μια μεγάλη μεταλλική πινακίδα να γράφει με κεφαλαία μεγάλα γράμματα «ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΕΛΑΜ»!!!
«Ρε μπας και εν είδα καλά», είπα [από μέσα μου]... Μα εν δυνατόν, τόσο απροκάλυπτα να διαφημίζουν «τούτοι» [οι Ανορθωσιάτες] τη [στενή] σχέση τους με το ΕΛΑΜ; Κι αποφάσισα κι έδωσα ένα γύρο κι επέστρεψα [στο τόπο του εγκλήματος, αλλά ως “ντετέκτιβ”(!) κουβαλώντας μάλιστα και τη φωτογραφική μηχανή μου για τα σχετικά] για να επιβεβαιώσω [φευ!] πως ό,τι είχαν πρωτοδεί τα τσακίρικα μου τα μάτια εκεί εξω από το Γήπεδο ήταν αληθές πέρα για πέρα. Στον χώρο του γηπέδου της προσφυγικής “Ανορθώσεως” Αμμοχώστου όντως υπήρχε ταμπέλα που καλούσε τον κόσμο να δώσει «ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΕΛΑΜ», ίνα πληρωθούν τοιουτοτρόπως τα ρηθέντα εις τας Γραφάς ότι «ο φασισμός ευδοκιμεί και εκκολάπτεται εις ΟΛΟΥΣ τους χώρους της Δεξιάς» και ότι «All Dogs, One Generation»!!!
Και ιδού μάλιστα κι ένα φωτογραφικό ντοκουμέντο ως απόδειξη του λόγου [των Γραφών] το αληθές! [Και προσέξτε το έμβλημα της “Ανορθώσεως” με τον Φοίνικα δίπλα από την ταμπέλλα των (Ε)ΛΑΜογιών]:
Να σημειώσω ότι πέρασα απ’ έξω από το Στάδιο και τις επόμενες 2-3 μέρες για να διαπιστώσω ότι η ταμπέλα με το συγκεκριμένο περιεχόμενο παραμένει εκεί ακούνητη κι απαρενόχλητη να υποβάλλει στον κόσμο της “Ανόρθωσης” [κι όχι μόνο] να ψηφίσει τα (Ε)ΛΑΜόγια.
Το αξιοσημείωτο πάντως είναι που προχτές την Τετάρτη εκεί στις εγκαταστάσεις του “Αντώνης Παπαδόπουλος” είχε τη Γενική Συνέλευση της η “Ανόρθωσις”. Σ’ αυτήν [τη Συνέλευση] μάλιστα παρευρέθηκαν κάπου 200 άτομα! Και ΚΑΝΕΝΑΝ [ως φαίνεται] δεν ΤΟΝ απασχόλησε η ύπαρξη της εν λόγω ταμπέλας με το συγκεκριμένο περιεχόμενο! Ούτε και τον κον Ευγένιο Χαμπουλλά [μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της “Ανορθώσεως”] και υποψήφιο βουλευτή με τον ΔΗΣΥ. Ούτε φυσικά και τον Πρόεδρο της ομάδας [και πάλαι ποτέ ΕΟΚΑΒητατζιή] Κίκη Κωνσταντίνου! [Τούτον έλειπε!] ...
Ανορθωσιάτες πάσης Κύπρου, να χαίρεστε το (γ)ΕΛΑΜ(ε) ΣΑΣ!
Anef_Oriwn
Παρασκευή 13/5/2011
Να σημειώσω ότι πέρασα απ’ έξω από το Στάδιο και τις επόμενες 2-3 μέρες για να διαπιστώσω ότι η ταμπέλα με το συγκεκριμένο περιεχόμενο παραμένει εκεί ακούνητη κι απαρενόχλητη να υποβάλλει στον κόσμο της “Ανόρθωσης” [κι όχι μόνο] να ψηφίσει τα (Ε)ΛΑΜόγια.
Το αξιοσημείωτο πάντως είναι που προχτές την Τετάρτη εκεί στις εγκαταστάσεις του “Αντώνης Παπαδόπουλος” είχε τη Γενική Συνέλευση της η “Ανόρθωσις”. Σ’ αυτήν [τη Συνέλευση] μάλιστα παρευρέθηκαν κάπου 200 άτομα! Και ΚΑΝΕΝΑΝ [ως φαίνεται] δεν ΤΟΝ απασχόλησε η ύπαρξη της εν λόγω ταμπέλας με το συγκεκριμένο περιεχόμενο! Ούτε και τον κον Ευγένιο Χαμπουλλά [μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της “Ανορθώσεως”] και υποψήφιο βουλευτή με τον ΔΗΣΥ. Ούτε φυσικά και τον Πρόεδρο της ομάδας [και πάλαι ποτέ ΕΟΚΑΒητατζιή] Κίκη Κωνσταντίνου! [Τούτον έλειπε!] ...
Ανορθωσιάτες πάσης Κύπρου, να χαίρεστε το (γ)ΕΛΑΜ(ε) ΣΑΣ!
Anef_Oriwn
Παρασκευή 13/5/2011
31 σχόλια:
Εν γνωστό ότι το ΕΛΑΜ ξεκίνησε τη δράση του μέσα που τες "θύρες" του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα σε πρώτη δόση, και της Ανόρθωσης σε δεύτερη.
Το ΕΛΑΜ εν πνευματικό παιδί της δεξιάς, η αυτόνομη(...) πολιτική έκφραση της εθνικιστικής νεολαίας.
Συνεχίζει την αντιομοσπονδιακή παράδοση των νεολαιών της δεξιάς, τον εθνικισμό-φασισμό της ΕΟΚΑ Β', και γενικά τον γριβισμό που υποθάλπεται στες δομές της εθνικιστικής παράταξης.
Έννεν καθόλου παράξενη η ανοχή των μελών της Ανορθώσεως.
Σε μια πρόσφατη μου ανάρτηση είχα παραπέμψει στο "νέον" καταστατικό του σωματείου που περιγράφει ακριβώς τούτες τες τάσεις.
(http://newgreekcypriot.blogspot.com/2011/05/2011.html)
Οπότε κανένα παράδοξο στην όλη υπόθεση. Όταν η Ανόρθωση "γιορτάζει" τα 100χρονά της με τον Κίκη ως μεσσία και με καταστατικό που παραπέμπει στην επταετία και τον Μεταξά, δεν θα πρέπει να μας ξενίζει η κατάσταση που περιγράφεις φίλε Άνευ.
Φιλε ανευ, το πουλι επετασεν. Ο Χριστοφιας εν Προεδρος, το Κυπριακο εννα λυθει (εντος του 2012) και θα λυθει σωστα με τη διασταυρουμενη ψηφο και με την εκ περιτροπης προεδρια (ποιον σοβαρον ανθρωπο ενοχλει τον να καμει 2 χρονια προεδρος πχ ο Ιτζιαν της Ενωμενης Κυπρου?). Τζιαι καφκει τους. Δεν μπορουν να καμουν τιποτε απολυτος για τουντο πραμα, μονο το πραξικοπημα τους εμεινε. Μετα την λυση τουτοι ουλλοι (Παπαδοπουλος, Κολοκασιδης, Κεννεβεζος, Κουλιας, Κακομοιρου, Περδικης, Ελαμ, Γκριζοι Λυκοι, ΚΕΑ, Χ.Κληριδης, Ερογλου, ΑΝΤ1) δεν θα εχουν κανεναν απολυτως λογο υπαρξης. Η κοινωνια θα προχωρησει τζιαι θα παρετησει τζιαι τες εκκλησιες, τζιαι τον σωβινισμο τζιαι τον φασισμο.
Φίλε ΑΝΕΦ,πριν μια ώρα κάτι φουσκωτοί με μαύρες μπλούζες αναρτούσαν πανώ στα κάγκελα του κυκλικού κόμβου της Σαλαμίνας.Ενόμισα πως ήταν κοπέλια του Φανιέρου και διαφήμιζαν καμιά τόμπουλα.Τελικά τα πράματα ήταν... χειρότερα:ήταν Ελαμίτες και αναρτούσαν προεκλογικά πανώ!
«ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΕΛΑΜ», «Χριστόφια - Προδότη Καταδότη» ,«να πεθάνει ο Πρόεδρος», «Φοίνικας-Παπαδόπουλος», «πυξ-λαξ Farhad Reza», όταν ο «πάττιχος χάνει», «ο φασισμός ευδοκιμεί και εκκολάπτεται εις ΟΛΟΥΣ τους χώρους της Δεξιάς».
Καλά μου παιδάκια, δεν καταλάβατε ακόμη ότι η οίηση και η ποίηση αντικοινωνικών ομάδων εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα? Συμφέροντα που οδηγούν στη σήψη αν(έχουν)εγκεφάλων!
Να θυμάστε καλά τον πιο κάτω χρησμό ενός μάντη των α-Δελφών της Σκάλας:
Σε κατοπινό στάδιο την κατάλληλη στιγμή η αλλιώς εν καιρώ τω δέοντι, το ακελ θα κατηγορηθεί για πολιτικοποίηση και κομματικοποίηση του ποδοσφαίρου. Ο δησυ θα δηλοί άμεμπτος ελέω υπάρξεως της δράσεως του ελαμ.
Τίποτε δεν είναι τυχαίο!
Τελευταίε Ανώνυμε - 14/5/11 2:47 μ.μ. [πολλοί γίνατε τελευταία˙ πάρτε και κανένα nick],
Θες να πεις ότι τα (Ε)ΛΑΜόγια κάνουνε τη “βρώμικη” δουλειά για πάρτη του ΔΗΣΥ – όπως ας πούμεν να κρατάνε εγκλωβισμένους μέσα στα δίκτυα του εθνικισμού και του αντικομουνισμού μέρος των οπαδών τους. Δεν μπορούν να το παίζουν [οι “συναγερμικοί”] και φιλελεύθεροι και ακραίοι εθνικιστές, αν και ο Νίκαρος όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει!
*********************
Φίλε Πόμπο,
Εν ΜΟΥ λαλείς τζι’ ΕΜΕΝΑΝ, που βασίζεις την αισιοδοξία ΣΟΥ για λύση του κυπριακού «(εντος του 2012)»;
Ανευ,
Το ΕΛΑΜ δεν ασχολείται με το ποδόσφαιρο, καθώς δεν πρόκειται μέσω του ποδοσφαίρου να αλλάξει κανείς κάτι, πράγμα που φαντάζομαι αποδέχεσαι και εσύ. Δεν κρύβουμε όμως το γεγονός ότι αρκετά από τα μέλη μας προέρχονται από άτομα τα οποία πήγαιναν στο γήπεδο από αρκετές ομάδες, ακόμα και από Ομόνοια όσο κι αν αυτό σου φαίνεται παράξενο.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω για ποιο λόγο να μην μπορεί το ΕΛΑΜ να διαφημιστεί έξω από ένα γήπεδο όταν εκεί μπορείς να βρεις συγκεντρωμένο κόσμο και να του απευθυνθείς. Ιδίως για ένα κίνημα όπως το ΕΛΑΜ με τόσο περιορισμένους πόρους.
Προς Αρχιεπίσκοπο
Που είδες τους φουσκωτούς; Ήμασταν 7 άτομα, εκ των οποίων ο ένας ήταν ο υποψήφιος Βουλευτής Λάρνακας. Οι υπόλοιποι ήμασταν από 25 χρονών και κάτω. Είπαμε να κάνετε προπαγάνδα αλλά όχι κι έτσι...
Ελαμίτης
ΥΓ. Ελπίζω να μου απαντήσετε πολιτισμένα όπως απευθύνθηκα κι εγώ προς εσάς.
Χα χα! Μίλησε και ο εκπρόσωπος των τρακοσίων της εδώ εμετικής χρυσής αυγής!
Ετσι ερμηνευω τα δεδομενα που εχουμε μπροστα μας. Φυσικο αεριο, προεδρια της ΕΕ, δηλωση του Χριστοφια πριν λλιες μερες οτι εννα λυθει το κυπριακο, κινητοποιησεις Τ/κ κ.α
Ειμαι αισιοδοξος
Παντως τουτοι οι ΕΛΑΜΙΤΕΣ πρεπει να ευχαριστουν θερμα τον κοκκινο Φουλλη και το ΑΚΕΛ.Τετοια διαφημιση και τετοια προβολη ουτε στον υπνο τους θα τον φανταζοταν.Βεβαια, αυτη η ενασχοληση του κοκκινου Φουλλη και του ΑΚΕΛ με το ΕΛΑΜ(εεεεε what the fuck?) διολου τυχαια δεν ειναι.Πως αλλιως θα ζει στη ψευδαισθηση ο Νεος Ακελοκυπριος,λεμε τωρα ετσι,της ανοδου του Νεοναζισμου στην Κυπρο;Πως αλλιως θα βαλει τον οβολο του στην καλπη για την πρωτια στις προσεχεις εκλογες ο «πρωην ΕΔΕΚΙΤΗΣ με ταυτοτητα και μη ακελικος» αρχιεπισκοπος;Ηβρες τζιαι καμνεις κοκκινε Φουλλη.
Kokoui
:-))
Η άνοδος του νεοναζισμού στην Κύπρο εν ψευδαίσθηση;
Στην Ελλάδα; Στη Ρωσία;
Σε ούλλη την Ευρώπη φίλε μου Κοκούϊν η άκρα δεξιά κάμνει θραύση. Ιστορικά αν το δεις, ο φασισμός έρκεται πακκέττο με τες οικονομικές κρίσεις.
Δε τι συμβαίνει εδώ και χρόνια στη Γαλλία, τελευταία στη Βρετανία, την Αυστρία, την Ελβετία, στις σκανδιναβικές.
Ή εγώ έχω ψευδαισθήσεις ή εσύ κλείεις τα μάθκια σου.
Εν γυρεύκω εχθρό φίλε, ούτε βλέπω στο ΕΛΑΜ κάτι διαφορετικό που ότι έβλεπα τζιαι βλέπω στα κλασσικά δεξιά κόμματα τζιαι τις νεολαίες του, αυτό έθελα να πω με τη παρέμβασή μου.
Από εκεί και πέρα βλέπω με ενδιαφέρον τη κατάσταση και σίγουρα ελπίζω να περιοριστεί το ΕΛΑΜ σε ποσοστά που να μας κάμουν να το ξεχάσουμε μια για πάντα.
Φίλε Νέε Ελληνοκύπριε,
Κάποιοι [τύπου Κοκουδκιού] σίγουρα αλλού τους τρώει τζι’ αλλού κνίχουνται! Τζιαι δεν κωλύονται να κρύψουν τα φιλο-ΕΛΑΜίτικα αισθήματα τους ή να μετατρέπονται σε απολογητές τους!
Ανώνυμε Ελαμίτη,
Όταν λέω "φουσκωτοί" εννοώ "κορμιά",κορμαλλιάες,που λαλούσαν τζιαι στο χωρκόν μου.Όμως εσύ κόλλησες στο "φουσκωτοί",χωρίς να σε ενοχλήσει ο υπαινιγμός που αποτελούσε την ουσία;Μου θύμισες εκείνον που όταν τον αποκάλεσε κάποιος "ππουστόγερον",εκείνος θιγμένος απάντησε: "Ε,όι τζιαι γέρος"!
Ανώνυμε 4.35,έχω μιαν απορία:Γιατί δε χρησιμοποιείς κι εδώ το nick που χρησιμοποιούσες και στον μακαρία τη λήξει βόθρον; Ντρέπεσαι;
Ανώνυμε Ελαμίτη [14/5/11 3:39 μ.μ.],
Όπως βλέπεις εξ αρχής κι ως Blogοδεσπότης υιοθετώ την επιθυμία ΣΟΥ «να σου απαντήσουμε πολιτισμένα» προσφωνώντας ΣΕ ως «Ελαμίτη» [όπως υπογράφεις] κι όχι ως (Ε)ΛΑΜόγιο!
Επίσης να πω ότι παρ’ όλο που έχω την άποψη πως με όσους εκφράζουν φασιστικές και ρατσιστικές απόψεις και υιοθετούν επιθετικές τακτικές όπως και με τους απολογητές και συνηγόρους τους [τύπου Κοκουιν] ΔΕΝ μπορεί αν γίνει διάλογος [με τους φασίστες δεν συζητάς – link: http://www.youtube.com/watch?v=H8gntriB71shttp://www.youtube.com/watch?v=H8gntriB71s], εν τούτοις θα πω δκυο κουβέντες μαζί ΣΟΥ [κυρίως λόγω του «πολιτισμένου» ύφους ΣΟΥ]!
Εν πρώτοις να πω ότι με το κείμενο μου είναι βασικά την επίσημη “Ανόρθωσιν” που (επι)κρίνω για την ταμπέλλα που εβάλετε έξω που το Γήπεδο της και με την οποία καλείτε τον κόσμο να ΣΑΣ ψηφίσει!!! ΕΣΕΙΣ τη δουλειά ΣΑΣ θέλετε να κάμετε, όμως αυτοί που υποτίθεται διαφωνούν μαζί ΣΑΣ, δεν τόλμησαν [μάλλον δεν θέλησαν] να την μετακινήσουν απ’ εκεί! Στην ουσία στρουθοκαμηλίζουν ή/και ΣΑΣ κάμνουν πλάτες!!! Τα είπε πολύ ωραία και πολύ εμπεριστατωμένα ο φίλος Νέος Ελληνοκύπριος στο πρώτο του σχόλιο [πιο πάνω]...
Πάντως μέσα κι από τα δικά ΣΟΥ γραφόμενα φαίνεται καθαρά ότι στρατολογείτε τα μέλη ΣΑΣ από τις διάφορες “Θύρες” και τους Συνδέσμους Φιλάθλων(;) των ομάδων που πρόσκεινται στη Δεξιά [αν υπάρχει τζιαι κανένας ΟΜΟΝΟΙΑ-της «τούτος» θα αποτελεί εξαίρεση!]... Σίγουρα οι πλείστοι εξ αυτών θα πρωτοστατούσαν και σε έκτροπα και φασαρίες στα γήπεδα!!! Να ζήσετε!
Arxiepiskopε,
Ο Ανώνυμος με ημερ. 14/5/11 4:35 μ.μ. είναι το διαβόητο πλην συμπαθέστατο Κοκούιν, που ενίοτε παρουσιαζόταν και μ’ αυτό το nickname στο μακαριστό [αιωνία του η μνήμη] W.C. Blog! Μάλιστα προσφωνούσε και τον διαβόητο λακκοτρύπη και ασβεστοποιό Ρήγα με το «αγαπητέ» … Κάτσε να δω που θα βρω τα ακριβή του λόγια ...
Ανευ,
Αφού λοιπόν "τον φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον δεν θα πεθάνει μόνος, τσακισέ τον" και δεν συζητάς μαζί του, περιμένουμε να μας τσακίσεις (αφού μας ονομάζεις φασίστες, αν και δεν αποδέχομαι τον όρο φασίστας προσωπικά) και διακόπτω τον διάλογο μαζί σου.
Τα λέμε στον δρόμο...
Ελαμίτης
Foulio rojo,τον τζιαιρο που μασιεσουν να γινεις καντηναλαφτης εγω ημουν αρχιεπισκοπος.Για αυτο, τα καραγκιοζιλικκια τζιαι τα κουφα του τυπου «δεν κωλύονται να κρύψουν τα φιλο-ΕΛΑΜίτικα αισθήματα τους ή να μετατρέπονται σε απολογητές τους!» αφηστα στην παντα.Εκτος τζιαι εαν εισαι τοσο ηληθιος, που εν μπορεις να καταλαβεις τι λαλω.Ποιοι ΕΛΑΜΙΤΕΣ τζιαι πρασινα αλογα ρε;Μα σοβαρομιλατε;Τουτοι εαν ζουσαν τον τζιαιρο του Τριτου Ραιχ ηταν να ηταν πεθαμενοι.Ποτε ανακαλυψαν οι Κυπραιοι τον εθνοσοσιαλισμο;Τζιαι καθεστε τζιαι ασχολειστε μαζι τους.Νεε Ελληνοκυπριε τουτα ουλλα τα μανιταρκα,ΕΛΑΜ,ΚΕΑ κτλ. εξεφητρωσαν επι προεδριας Χριστοφια.Πριν ηταν εντελως στην αφανεια.Εσκεφτηκες ποττε σου γιατι;Αλλα αυτη ειναι η βρωμια τζιαι η σαχλοτητα των ΑΚΕΛΙΚΩΝ.Δινουν υποσταση σε ενα ματσο ανωριμων ανηλικων τζιαι αργοσχολων ενηλικων,σπαιρνουν θυελλες στην κυπριακη κοινωνια για να κερδισουν ψηφους.Ακου λογικη τον foulio rojo.Επειδη ο Χαμπουλλας εν εσηκωσε τη ταπελλα που τζιαμε η επειδη εν επητησε με σπρει για να σβησει το συνθημα εν ΕΛΑΜΙΤΗΣ!Μα εν εκαταλαβετε ακομα οτι επια σας στο μαιτταπι ο τυπος;Εν εκαταλαβετε ακομα οτι εννοια τους δεν ειναι το ΕΛΑΜ αλλα οι ψηφοι;Ωσπου θα υπαχουν οι αδαεις,θα τους βολεφκει το ΕΛΑΜ τζιαι η υπαρξη του.
Κοκουι
Ανώνυμε Ελαμίτη
Αφού προσωπικά «... δεν αποδέχεσαι τον όρο φασίστας» τότε γιατί εμουγιάτηκες τζιαι μάλιστα ΜΕ προκαλείς [με ύφος απειλητικό μάλιστα] να τα πούμε «στον δρόμο...»;
**********************
Ο «Foulio» τιρκουάζ εγίνην τζιαι απολογητής του Χαμπουλλά; Όπως κάθε βέρος “συναγερμικός” έτσι τζι’ ο«Foulio» blue navy δεν τον συμφέρει και δεν θέλει να δώσει σημασία στις διάφορες φασιστοειδείς παραφυάδες. Καμώνεται [σαν στρουθοκάμηλος] πως δεν τους βλέπει - σαν να μην υπάρχουν! Λαλείτε τα video που ΜΑΣ ήρθαν χτες από την Ελλάδα με τους Χρυσαβγίτες να κυνηγάνε μετανάστες να ‘ταν φτιαχτά; Ε, ρε τι έχουμε ν’ ακούσουμε που «τούτους» της “αριστερής” πτέρυγας του “Συναγερμού”!
Ίντα λαλείς όμως ρε παρέα Νέε Ελληνοκύπριε, πάμε να βάλουμε τζιαι μιαν ταπέλλαν με «ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΕΛΑΜ», έξω που το “Αμμόχωστος” [το Γήπεδο της “Νέας Σαλαμίνας”] για έξω που το Νέο ΓΣΖ [που εν ννα παίξουν τον Τελικό του Κυπέλλου η “ΟΜΟΝΟΙΑ” με τον “Απόλλωνα”] τζιαι έτσι να «σπειρουμε θυελλες στην κυπριακη κοινωνια για να κερδισουμε ψηφους»;
Κοκούϊ, κάμνουμε προφανώς άλλην εκτίμηση γιατί τζιαι πως εμφανίστηκε το νεοφασιστικό μέτωπο.
Τζιαι μου κάμνει εντύπωση ναι, πως εμφανίστηκαν ούλλοι τούτοι που το 2008 τζιαι μετά. Θεωρώ τζιαι γω πως η πρώτη διακυβέρνηση που το ΑΚΕΛ εν η αιτία, αλλά όι τζιαι ότι εν δημιούργημα του ΑΚΕΛ τούτα τα τερατόμορφα!
Έλεος ρε αδελφέ.
ΑΚΕΛΑΜ και ξερό ψωμί!!!!
Ανευ,
δεν ξέρω αν είμαι εκτός κλίματος, αλλά πιθανολογώ πως η εδραίωση του ΕΛΑΜ ούτε δυνατή είναι ούτε συμφέρει και σε κανένα.
Να υποθέσουμε για παράδειγμα πως το ΕΛΑΜ καταφέρνει να πάρει ένα τεράστιο ποσοστό στην πάροδο του χρόνο. Πόσο τεράστιο μπορεί να ένι τούτο; 4% για παράδειγμα; Σε αυτή τη περίπτωση είτε θα μειωθούν τα ποσοστά του ΔΗΣΥ είτε αναγκαστικά θα διαλυθεί το ΕΥΡΩΚΟ.
Τζαι καλά το ΕΥΡΩΚΟ εν έτσι τζι αλλιώς ανυπόθετοι.
Το ΔΗΣΥ γιατί να το συμφέρει η εδραίωση του ΕΛΑΜ; Τι θα τους κάμει; Ο μόνος τρόπος να αξιοποιήσει το ΔΗΣΥ τους ελαμίτες είναι να τους χρησιμοποιήσει σαν τες παραδουλεύτρες του. Τούτο δηλαδή που είναι που μόνοι τους στην πραγματικότητα.
Ασε πως κάμνουν τα παλληκάρκα. Στην πραγματικότητα η θέση τους στο πολιτικό σκηνικό εν η ίδια με τη θέση (δυστυχώς) των μεταναστών στην κοινωνία. Τζείνοι δηλαδή που "ξεσκατίζουν" - μετά συγχωρήσεως.
Εν τζαι έχουν άλλη εμβέλεια σαν ομάδα οι ΕΛΑΜίτες. Ετο εν κάποιοι που τους χρησιμοποιεί η δεξιά σαν τες δούλες της.
Το ΕΛΑΜ δεν έσιει θέση στην πολιτική σκηνή της Κύπρου. Η μόνη του διέξοδος είναι να γίνει παρακαρατική ομάδα καθαρά τύπου Χρυσής Αυγής.
Η δεξιά όμως εν τζαι γουστάρει τες φασαρίες. Θέλει να κινείται η οικονομία, να φκάλλει τα λεφτουδάκια της τζαι να συγκρατά χωρίς βία τες αντιδράσεις αυτών που εκμεταλλεύεται.
Ο κίνδυνος του εκφασισμού της Κύπρου - μετά τον εκφασισμό τζαι της Ελλάδας - εστιάζεται στη ρητορική της επίσημης δεξιάς.
Τζιαμέ πρέπει να εστιαστεί τζαι η κριτική μας πιστεφκω.
Η πιο πάνω κυρία Disdaimona σαφέστατα και δεν είναι εκτός κλίματος.
Κοιτάξτε τον καιρό σήμερα. Αλλού συννεφιές, αλλού βρέχει καρεκλοπόδαρα και κάπου αλλού ηλιοφάνεια. Αλλού ψηλές θερμοκρασίες κι αλλού χαμηλές. Θα μας τρελάνει ο παλιόκαιρος, όμως σε λίγο θα επικρατήσει η ηλιοφάνεια για αρκετό καιρό!
Το ίδιο σκηνικό επικρατεί και στα πολιτικά δρώμενα του τόπου. Όπως η παγωνιά, το κρύο, τα χιόνια, τα νερά και το χαλάζι είναι αναπόσπαστα μέρη των κλιματικών συνθηκών, έτσι είναι και οι ευρωκοκοι με τα ε-λαμογια στην πολιτική ζωή. Μια μικρή μπόρα μικρής διάρκειας είναι που θα περάσει.
Όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν το ελαμ εκτός βουλής και το ευρωκο μετά δυσκολίας να τερματίζει με μόνο ένα βουλευτή! Ο Ρίκκος σε κατάσταση πανικού έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου, οργώνοντας τη Λεμεσό για να σώσει αυτό που με τίποτε δε σώζεται!
ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
ΔΗΣΥ 34.3 %
ΑΚΕΛ 33.7 %
ΔΗΚΟ 16 %
ΕΔΕΚ 7.5 %
ΟΙΚΟΛ 3 %
ΕΥΡΩΚΟ 2.5 %
ΛΟΙΠΟΙ 3 %
Νεε Ελληνοκυπριε, στη Γερμανια τα παιδακια γνωριζουν τι εστι εθνικοσοσιαλισμος απο το Δημοτικο.Και ξερεις γιατι;Γιατι οι δασκαλοι τους τα διαπαιδαγωγουν, για το τι μαλακια ειναι, να νομιζεις οτι εισαι ανωτερος απο καποιο αλλο, που δεν ετυχε να γεννηθει απο αρεια μανα...Στη Κυπρο,37 χρονια μετα την εισβολη, το σχολειο ακομη ειναι κατηχητικο.Σε αυτα φιλε μου πρεπει να επικεντρωθει το ΑΚΕΛ.Αυτα ειναι τα σοβαρα και οχι το ΕΛΑΜ.Τωρα καταλαμβαινεις ποιες ειναι οι ευθυνες του ΑΚΕΛ, που ουτε ενα βιβλιο της ιστοριας δεν καταφερε να αλλαξει;Τωρα καταλαμβαινεις γιατι δε πρεπει να αγοραζεις βερεσιε αυτα που σου πουλουν οι απατεωνες της Εζεκια Παπαιωαννου και ο καθε ανεφ οριων;Εισαι εξυπνος ανθρωπος και ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβες τι θελω να πω...Τα αλλα τα ειπε η Δισδαιμονα.Δεν χρειαζεται να τα επαναλαβω.
Kokoui
Ρε κοκουιν ουλλο μαλακιες μας λαλεις δαμεσα. Αλλο νακκον ναμας πεις οτι το ΑΚΕΛ εκαμε το πραξικοπημα.
Παρετα τζιαι επηραμεν σε πρεφα (εν τωρα?) ποσο λλιος εισαι
Ρε Πομπο(ασιλα ονομα τζιαι πραμα) ποτε εκαμες τελευταια IQ Test;
ανευ σε χαιρετω,
εν θεωρω ουτε εγω την ακατονομαστη ομαδα σοβαρο ζητημα..
αλλα ισως να εσιει δικαιο η δυσδαιμονα..αν οϊ για την δεξια γενικα, τοτε ισως για το κλιμα που κατασκευαζουν μερικοι - χωρις καν να σκεφτονται...
δειγμα εποχης..
ενα σχολιο το οποιο εσασα λλιον τζαι πριν την ανατυπωση ποδα..
Σημερα επιασα τον πολιτη της κυριακης τζαι μετροφυλλωντας τον επροσεξα οτι στην αναφορα για την συνεντευξη του αντρου κυπριανου στον ραδιοφωνικο σταθμο του πολιτη, υπηρχε ενας τιτλος που επαιζεν σαν προεκλογικη πασα για ρατσιστικο αυτομαστιγωμα των πολιτκαντηδων μας..Σαν πασα αυτονοητη οτι μερικοι ποτε εν εκαταλαβαν τζαι εν εδεχτηκαν την κυρπιακη δημοκρατια - που κατα τα αλλα τυλιουνται την σαν αμυνα τζαι οχυρο "μας"..
το δειλις σε μιαν φαση ανοιξα το ραδιο τζαι ναι ..ετην αναμενομενη χαζη αντιδραση..
Πρωτα τι ειπεν το πλασμα τζαι υστερα τα σχολια για την φολκλορικη αντιδραση..
Ρωτουν τον για την εκ περιτροπης προεδρια τζαι λαλει [συμφωνα με την εφημεριδα]
"Μα καλα, μονο οι ελληνοκυπριοι ειναι καλοι, και την ιδια ωρα ολοι οι ελληνοκυπριοι ειναι καλοι;"
Τζαι παρακατω ειπε οτι αντι ενα δεξιο ε/κ προεδρο θα προτιμουσε ενα αριστερο τ/κ.
Λογικο - αφου εμιλαν για το δικαιωμα των πολιτων να εκλεγονται, αφου εν πολιτικος με μιαν ιδελογια, θα ηταν κουφο να πει - ναι αλλα εγω παντα θα προτιμω ε/κ για προεδρο εστω τζαι αν συμφωνω ιδεολογικα με ενα τ/κ..
Τοτε γιατι υπαρχουν οιιδεολογιες, τζαι γιατι επιμενουν οι ε/κ [ολων των αποχρωσεων] οτι εν εχουν προκαταληψη με τους τ/κ;
Ο δημοσιογραφος θα μπορουσε βεβαια να εβαλε σαν τιτλο την πρωτη φραση, αλλα ενταξι ηθελε να πουλησει τζαι λλιην ατακα.
Το δειλις ακουσα οτι ο Αναστασιαδης εθυμωσεν, ο ομηρου εννοειται κλπ.
Δηλαδη: το να πει καποιος οτι οι τ/κ πρεπει να κρινονται επισης για τις πολιτικες τους αποψεις [οπως τζαι οι ε/κ], διοτι τουτο σημαινει να τον επιλεγεις για την ιδεολογια του αντι για την καταγωγη του, ειναι απαγορευμενο;
Τζαι μαλιστα που τον Αναστασιαδη;
Δηλαδη εν εν αυτονοητο οτι καθε πολιτης της κυπριακης δημοκρατιας [ειτε σε ομοσπονδη ειτε σε ενιαιο κρατος για να πιασουμε τζαι τις αλλες φαντασιωσεις] θα πρεπει να κρινεται με βαση τις αποψεις του;
Εν θα επρεπε τζαι οι οικολογοι [που ταχα μου εν καταλαβουν την χρηση της ομοσπονδιας] να πουν ακριβως το ιδιο - οτι προτιμουν ενα οικολογο τ/κ παρα εναν μη-οικολογο ε/κ;
Η ακομα τζαι η εδεκ - εναν σοσιαλιστη τ/κ παρα ενα αντι-σοσιαλιστη [η φασιστα] ε/κ;
Αν η θεση μερικων ενι οτι μονο ε/κ πρεπει να εκλεγονται στην θεση του προεδρου να το πουν..
Τζαι ο Ομηρου να το πει στον Σουλτς του ευρωκοινοβουλιου..Να του στειλει τον Μαυρονικολα σε πακετο..
Τζαι να στειλουν τουτες τες κυρακατικες πελλαρες σαν δηλωση δωρο στον Ερογλου - για τηνδειυκολυνση του απευθειας εμποριου..τζαι οϊ μονο..
Καταλαβω την προεκλογικη χαζομαρα..
αλλα σε ετσι επιπεδο πκιον;
Οσο για τον κ. Αναστασιαδη...
Παραδεχομαι οτι τζαι επιστεψα τον τζαι εφανηκεν μου καλη ιδεα η εισηγηση του να μεν πολλοσυζητουν το κυπριακο στην προεκλογικη - τζαι ας εμασιετουν ο Α. Κυπριανου..
Τωρα;
Μια εφτομαδα πριν τες εκλογες, τζαι μπροστα στον φοον της ανοδου του Ακελ, ο Αναστασιαδης ξαφνικα παιζει μας το σουπερ εθνικοφρονας στο κυπριακο;
Το κυπριακο που εν επρεπε να συζητειται;
Ελεος..
Εν εμεινε τιποτε σαν συμβολο συνεπειας;
Να πεις εθιχτηκεν σαν δεξιος;
Ατε σιορ..Ενεν γνωστο οτι το μονο κομμα που φκαλει προεδρους αλλων ιδεολογικων χωρων που το 1960 [μακαριος, κυπριανου,τασσος - μεχρι τζαι τον κληριδη εστηριξεν τον υστερα που το 74] εν το ακελ;
Δηλαδη οι 9 προεδροιτου σχεδιου Αναν ινταλως ηταν να συνεργαζουνται συμφωνα με τον κ. Αναστασιαδη;
Οι ε/κ θα εψηφιζαν μονο με τους ε/κ;
Τζαι οι εναλλακτικοι πρωθυμουργοι που εισγειται τωρα [για να αλαλσει καπως την ορολογια] ινταλως εν να λειτουργουν;
Σαν μελη κοινοτητας η σαν ατομα /πολιτες με αποψεις;
Αν ειχαμε πραγματικα κριτικη σκεψη στα ΜΜΕ, το ερωτημα θα επρεπε να τεθει σε ουλλους:
θα εσυνεργαζεστουν [αρα θα επροτιμουσατε καποιον] με τ/κ σε αλλη βαση [ιδεολογικη, πολιτικη κλπ] εκτος που την καταγωγη;
Θα εσυνεργαζεστουν με τ/κ για να αυτονομηθειηκυρπος που την εξαρτηση του τουρκικου κρατους;
Διοτι εν μαλλον ξακαθαρα τα δεδομενα - ειτε θα βρεθει φορμουλα με τους τ/κ [σε καποια κοινη πλατφορμα] ειτε θα γεμισει η βορεια κυπρος με κοσμο πο την τουρκια τζαι θα γινουμε ουλλοι μειοψηφια στο νησι...
οπιος θελει νεα 15 η ιουλιου ιδου..
Αν μερικοι θεωρουν οτι πρεπει η κοινοτικη καταγωγη να καθοριζει καθε πραξη, καθε επιλογη, τζαι θεωρουν τζαι παραδοξο οτι θα εμπορουσαν να προτιμουν καποιο τ/κ για τις αποψεις του,
τοτε εν εκαταλαβαν ουτε το κυπριακο,
ουτε την Ε.Ε...
Γιατι εν γερμανοι τζαι αλλοι ευρωπαιοι που καθοριζουν πκιον τους νομους μας - τζαι βασιζουμαστεν στο οτι προτιμουμε καποιους για τις αποψεις τους παραπανω που αλλους..
Οϊ για την καταγωγη τους..
Να δουμε αυριο τζαι τα ΜΜΕ..
Να καμουν χαζιν τζαι οι απεναντι με την προεκλογικη βλακεια..
τζαι για τις πασες..
Διοτι ο Αναστασιαδης καταλαβει νομιζω τους κινδυνους της μη λυσης του κυρπιακου..
Αλλα με ετσι αποσπασματικες λογικες πως θα βοηθηθει ο ηλιος να παει ενα βημα παρακατω;
π.
Κατ’ αρχάς δυο σύντομα σχόλια για επιμέρους ζητήματα πριν περάσω σ’ εν πιο μακροσκελές και επί της ουσίας που αφορά τα γραφόμενα της Disdaimonaς στα οποία με γκεμπελίστικο τρόπο αναφέρεται ο «Foulio» τιρκουάζ, γνωστός και ως Kokouiς. Εξίχασεν φαίνεται που του έκαμεν [παλαιότερα] το τσιάιν του [εδώ μέσα] η Disdaimona [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/07/562010.html]…
Να του θυμίσω [για την ώρα] μόνο δκυο τρία λόγια της:
«Αν το ενδιαφέρον σου ειναι η κοινωνία μας, πρέπει να ελαττώσεις τη μονομανία σου με το ακελ. Θα ήθελα να δω μια φορά ένα σχόλιο σου στου Ανεφ, που να αφορά την κριτική σου για τα άλλα κόμματα, που εν πιο εξόφθαλμα μπασμένα μέσα στη βρωμιά εδώ και πολλές δεκαετίες.
Αυτό το ζητώ, που κάποιον που μιλά για την αριστερά όπως μιλάς εσύ. Αλλιώς καταλήγουμε απλά στο αξίωμα πως το ακελ είναι ένα αποτυχημένο αριστερό ή αριστερίζων κόμμα για να φκάλουμε τα αποθυμένα μας και σε μιαν εντελώς μονομερή και μηχανιστική αντίληψη της πραγματικότητας.»
Μια ζωή ρε Kokouiν ήσουν, είσαι και θα παραμείνεις αρρωστημένος αντι-ΑΚΕΛικός! Και έχεις την απαίτηση να ΣΕ πάρουμε και στα σοβαρά ή να μεν ΣΟΥ λαλεί τζι’ σχολιογραφος ο Πόμπος ότι εν «ουλλο μαλακιες μας λαλεις»!
************************************
Με το καταϊshεμμενον [ίσως τζιαι καταshεσμενον] προβοκατορούιν “ρίξε κόκκινο στη νύχτα”, βαρκούμαι ν’ ασχοληθώ! Θα ‘θελα όμως [για να πάρετε μιαν ιδέα για το ποιόν του] να ΣΑΣ δώσω σε δύο links που παραπέμπουν σε σχόλια του στο μακαριστό W.C. Blog για να δείτε τι έγραφε κι έλεγε κάποτε … Ο μιτσής [στον νουν] επήρες ΜΑΣ [νομίζει] για αμερικανάκια:
http://christofias-watch.blogspot.com/2010/11/blog-post_6137.html#comment-7305979074020196136
http://christofias-watch.blogspot.com/2010/11/christofias-watch_24.html#comment-6732834713834106450
*****************************
Ανώνυμε [15/5/11 11:45 π.μ.],
Όντως σήμερα ο καιρός ήτα πασ-ανάκατος! Ας πούμεν στο Δασάκι της Άχνας [όπου έκοψε να ‘ναι τζι’ Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ] έκαμεν κατακλυσμό που τες πολλές βροshές, ενώ στες Βρυσούλλες [λίγο πιο κάτω] ούτε ψιχάιν εν έσταξε!
Πάντως ο πολύς [κι ακροδεξιός] Ρίκκος ψες στη συζήτηση στο ΡΙΚ1 για την τελευταία δημοσκόπηση που παρουσίασε το κρατικό κανάλι, ελάλεν πως στη νέα Βουλή θα υποβάλει πρόταση νόμου που θα διέπει τες δημοσκοπήσεις, γιατί κάτι δεν παει καλά μ’ αυτές, έλεγε. Ίσως να ‘χει και δίκιο, αλλά ποιος του είπε ότι εν ‘ν’ βουλευτής τζιαι στη νέα Βουλή; Το ‘παιζε σίγουρος πάντως!
Φίλε Π.,
Shαιρετουμεν(τε)!
Καιρό να ΣΕ δούμε στα μέρη ΜΟΥ!
Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο και τις τοποθετήσεις ΣΟΥ για τη δήλωση του Άντρου Κυπριανού [στο ραδιόφωνο του “Πολίτη”] ότι θα προτιμούσε [μετά τη επίτευξη λύσης του κυπριακού γιατί τώρα ΔΕΝ είναι εφικτό] αριστερό τουρκοκύπριο πρόεδρο παρά δεξιό ελληνοκύπριο. Η αντίδραση του Νίκαρου αναδεικνύει τα διαχρονικά ελληναράδικα του σύνδρομα!!!
Για το ζήτημα του ΕΛΑΜ και των άλλων φασιστικών παραφυάδων θα αναφερθώ σε σχόλιο μου προς την αγαπητή Disdaimona.
Αγαπητή Disdaimona,
Ομολογώ πως δεν κατάλαβα επακριβώς τι εννοείς με τον όρο «εκτός κλίματος» όμως έχω την αίσθηση ότι κάπου υποβαθμίζεις ή/και υποτιμάς [όπως (δια)πράττει κι ο αγαπητός Π.] τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την κοινωνική και πολιτική ζωή από την εμφάνιση [δραστηριοποίηση και δράση] οργανωμένων [αυτόνομων] φασιστικών ομάδων όπως το ΕΛΑΜ αλλά και άλλες. [Να σημειώσω ότι τέτοιες ομάδες ενυπάρχουν με διάφορες προσωνυμίες όπως “Γαλάζιοι Αετοί” και μέσα στη νεολαία του ΔΗΣΥ] ...
Συμφωνώ μαζί ΣΟΥ ότι «... η κριτική μας [...] πρέπει να εστιαστεί [...] στη ρητορική της επίσημης δεξιάς...» τζιαι ότι «...ο μόνος τρόπος να αξιοποιήσει το ΔΗΣΥ τους ελαμίτες είναι να τους χρησιμοποιήσει σαν τες παραδουλεύτρες του».
Άποψη μου είναι πως η κριτική μας πρέπει να κινείται προς δύο κατευθύνσεις: Και προς την «επίσημη δεξιά» αλλά και προς την φασιστική δεξιά.
«Ο κίνδυνος του εκφασισμού της Κύπρου …» εκπηγάζει κι από «... τη ρητορική της επίσημης δεξιάς...», αλλά κι από την ύπαρξη και δράση ακροδεξιών ομάδων. Τούτες οι ομάδες δρουν και οργανώνονται αυτόνομα, είτε μέσα από τους συνδέσμους φίλαθλων δεξιών σωματείων, αλλά τυγχάνουν στήριξης [και πολιτικής και οικονομικής] ή έστω ανοχής από ακροδεξιές αλλά κι αντικομμουνιστικές καταστάσεις που διαχέονται σ’ όλα τα κόμματα πλην του ΑΚΕΛ [βλέπε και την τελευταία ανάρτηση του Gregoris – link: http://nekatomata.blogspot.com/2011/05/blog-post_15.html] όπως κι από τον Αρχιεπίσκοπο. Θες να ΣΟΥ/ΣΑΣ παραθέσω/υπενθυμίσω παραδείγματα από την δράση ων ακροδεξιών που βασικά συνίσταται σε επιθέσεις και ξυλοδαρμούς σε βάρος τουρκοκυπρίων [και μαχαίρωμα τουρκοκύπριου είχαμε], μεταναστών αλλά και (ελληνο)κυπρίων που διαφώνησαν μαζί τους; Ας μην απλοποιούμε το θέμα!
Και για το πως χρησιμοποιεί ο ΔΗΣΥ τους Ελαμίτες [κι άλλους αυτής της συνοπαρτζιάς] το απαντάς από μόνη ΣΟΥ με την αναφορά ΣΟΥ σε «δούλες» και «παραδουλεύτρες».
Συμφωνώ μαζί ΣΟΥ ότι «Η δεξιά όμως εν τζαι γουστάρει τες φασαρίες. Θέλει να κινείται η οικονομία, να φκάλλει τα λεφτουδάκια της τζαι να συγκρατά χωρίς βία τες αντιδράσεις αυτών που εκμεταλλεύεται», όμως σε περιόδους κρίσεων [πολιτικών και οικονομικών] τους “χρησιμοποιεί” [τους αξιοποιεί] για επιθέσεις ενάντια στους εργαζομένους [όπως ας πούμεν ενάντια στους οικονομικούς μετανάστες για αν τρομοκρατήσει γενικότερα τους εργαζομένους] αλλά και ενάντια στους εξ αριστερών πολιτικούς της αντιπάλους.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που ο λόγιος της κυπριακής «επίσημης δεξιάς» συνεχώς μεταλλάσσεται κι από (ψευδο)φιλελεύθερος γίνεται ξενοφοβικός, ρατσιστικός, εθνικιστικός, αντιτουρκικός κι ακραιφνής ελληναράδικος. Παρακολούθησες σήμερα τις αντιδράσεις του Αναστασιάδη [αλλά και του Κάρογιαν] για τη δήλωση του Άντρου Κυπριανού [στο ραδιόφωνο του “Πολίτη”] ότι θα προτιμούσε [μετά τη επίτευξη λύσης του κυπριακού, μια και τώρα ΔΕΝ είναι εφικτό] αριστερό τουρκοκύπριο πρόεδρο παρά δεξιό ελληνοκύπριο! Η αντίδραση του ευρωπαίου Νίκαρου αναδεικνύει τη προσκόλληση του στο εθνικιστικό ελληναράδικο του παρελθόν, αλλά και την ψευδαίσθηση των πάσης φύσεως και διαλογής Κοκουδκιών και Xwrikών ότι ο “Συναγερμός” μπορεί να πρωτοστατήσει στην επανένωση αυτού του τόπου στη βάση της [πολιτικής] ισότητας με τους τουρκοκύπριους. Τρίχες κατσαρές [μες το συμπάθκειον!] ...
Τέλος, φίλτατη Disdaimona κι αγαπητέ Π., να επαναλάβω ότι μ’ αυτό ΜΟΥ το κείμενο στην ουσία στέκομαι επικριτικά απέναντι στην «επίσημη δεξιά» που ανέχεται και τα (Ε)ΛΑΜόγια και τους ΚΕΑδίτες και τους “Γαλάζιους Αετούς” και τους “Πορτοκαλί”! Όπως έχω πει και στο κυρίως κείμενο της ανάρτησης μου ο υποψήφιος του ΔΗΣΥ Ευγένιος Χαμπουλλάς είναι και μέλος του Δέλτα Σίγμα της “Ανόρθωσης”, ενώ ένας εξ αυτών που τον επρότειναν [ως υποψήφιο] είναι και ο σημερινός Πρόεδρος του Σωματείου Κίκης Κωνσταντίνου! Αυτοί λοιπόν [που είναι και στελέχη του “Συναγερμού”] δέχονται ή ανέχονται την ταμπέλλα του ΕΛΑΜ σε χώρο του Γηπέδου της ομάδας τους. Γιατί; Το ερώτημα μου είναι ρητορικό, όμως η απάντηση μου είναι απλή. Εν που το ίδιο “πιτσιήμιν” ούλλοι τους!
Δημοσίευση σχολίου