Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Ανάρτηση 84/2010 [ΑΚΕΛική, προσυνεδριακή, διαλογική] – Αναδημοσίευση από τον προσυνεδριακό διάλογο στη “Χαραυγή” ...


Εισαγωγικές διευκρινίσεις:
Μέσα στα πλαίσια του διαλόγου που τείνει να αναπτυχθεί [και δημοσίως] πάνω στες Θέσεις του ΑΚΕΛ για το 21ο Συνέδριο του, έχω ήδη καταθέσεις κάποιες πρώτες σκέψεις κι απόψεις ΜΟΥ στην ανάρτηση ΜΟΥ με αρ. 79/2010 [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/10/792010-21.html]. Είχα αναφέρει δε, πως θα επανερχόμουν και μ’ άλλο [σχετικό με το Συνέδριο] κείμενο ΜΟΥ [ίσως μάλιστα με θέμα αντισυμβατικό] ... Επειδή όμως αυτό [το δεύτερο κείμενο] φαίνεται να αργεί είπα να πάρω [για την ώρα] κάτι έτοιμο, [ας πούμεν] από τις σελίδες της “Χαραυγής”, όπου έστω και καθυστερημένα ξεκίνησε [την περασμένη Κυριακή, 7 του μηνός] ο δημόσιος προσυνεδριακός διάλογος ... [Να υπογραμμίσω αυτό που λεω για καθυστέρηση λαμβάνοντας υπ’ όψη και το γεγονός ότι η Ολομέλεια της Κεντρικής Επιτροπής έχει ήδη εγκρίνει και το Σχέδιο Απόφασης του Συνεδρίου] ...

Την ίδια ώρα θεωρώ ότι μ’ αυτές τες αναδημοσιεύσεις κάμνουμε [ο γνωστός μεγαλόπρεπης πληθυντικός] μια προσπάθεια για ανάπτυξη του [προσυνεδριακού κι όχι μόνο] διαλόγου, πάνω σε ζητήματα που αφορούν το ΑΚΕΛ ή άπτονται γενικότερα της πολιτικής και των δραστηριοτήτων του... Θα προτιμήσουμε να φιλοξενούμε στο Blog ΜΑΣ άρθρα με κριτικό και αιρετικό περιεχόμενο [και] με απόψεις εκτός κομματικού καθωσπρεπισμού και [ευθείας] γραμμής, καθώς πιστεύομε ότι τούτα παρουσιάζουν περισσότερο ενδιαφέρον.

Κάνουμε λοιπόν αρχή σήμερα, με ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην προχτεσινή [τη δευτεριάτικη] έκδοση της εφημερίδας [στες 8 του μηνός] και το οποίο θίγει ζητήματα αναφορικά με τη ιδεολογική δουλειά που γίνεται στο Κόμμα.

*********************************
Οι κίνδυνοι της αστικοποίησης και η ανάγκη για περισσότερη θεωρία στο ΑΚΕΛ
[του Γιώργου Χαραλάμπους*“Χαραυγή” 8/11/2010, σελ. link: http://www.haravgi.com.cy/site-article-49512-gr.php
*Μέλος ΚΟΒ – Πολιτικός Επιστήμονας]
[Οι επιχρωματώσεις και υπογραμμίσεις είναι δικές μου] ...


Με την παρουσία και τη συντεταγμένη δράση μιας οργανωμένης και κοινωνικά διεισδυτικής κομμουνιστικής Αριστεράς, υπάρχει συνεχώς αντίσταση στην κουλτούρα και τα συμφέροντα της αστικής τάξης και ιδεολογίας. Από την άλλη, επειδή τα ΚΚ και γενικότερα τα ριζοσπαστικά αριστερά κόμματα λειτουργούν και αγωνίζονται μέσα σ’ ένα σύστημα με αστικούς θεσμούς, διαδικασίες, νόρμες και νοοτροπίες, διατρέχουν τον κίνδυνο της αστικοποίησης της ιδεολογίας (και της συμπεριφοράς) τους. Κυρίως λόγω του ότι ο αγώνας εναντίον ενός ισχυρού και βαθιά ριζωμένου αστικού εποικοδομήματος προτάσσει αξίες και ιδέες που όχι μόνο ξενίζουν αλλά και καταπολεμούνται αδιάλειπτα. Ως εκ τούτου, τα ΚΚ χρειάζονται να ανατρέχουν στην καθοδηγητική τους θεωρία για να αξιολογούν τις επιλογές τους.
Στην Κύπρο, ο κίνδυνος για αστικοποίηση του ΑΚΕΛ και η επακόλουθη του ανάγκη για θεωρητική αυτοαξιολόγηση, αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι το ΑΚΕΛ βρίσκεται τώρα στην κυβέρνηση. Και μάλιστα σ’ ένα σύνταγμα, όπως αυτό της Κύπρου, που για πολλούς λόγους “πριμοδοτεί” τη δικαιοδοσία της εκτελεστικής εξουσίας, δίνοντάς της περισσότερη ευρύτητα και βαρύτητα απ’ ό,τι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Από μόνο του αυτό ελλοχεύει κινδύνους διότι η κυβερνητική εξουσία, μέσα στο πλαίσιο που ασκείται, εύκολα μπορεί να οδηγήσει ένα κομμουνιστικό κόμμα στον πειρασμό του ελιγμού μέσα στις κρατικές δομές και σταδιακά να το εξοικειώσει εντελώς, με πολλά από αυτά που γεννήθηκε για να αντιπαλέψει. Ο δεύτερος λόγος είναι η ύπαρξη του Κυπριακού και το ότι η επίλυση αυτού δεν μπορεί παρά να αποτελεί ιδεολογικο-πολιτική προτεραιότητα για το ΑΚΕΛ. Ως εκ τούτου, συνεχώς υπάρχει το ρίσκο να απλουστευτεί η θέση της προσαρμογής στις τοπικές συνθήκες και να συμπληρώνεται όλο και λιγότερο με τη ριζοσπαστικότητα που εξυπακούει η διεθνιστική πτυχή του κομμουνισμού. Με άλλα λόγια, στα πλαίσια των κινδύνων της αστικοποίησης, καθίσταται δυνατή η εύκολη επίκληση του Κυπριακού, ως δικαιολογίας για προγραμματικούς, ρητορικούς και γενικότερα επικοινωνιακούς συμβιβασμούς εκ μέρους του κόμματος. Είναι λοιπόν γι' αυτούς τους δύο λόγους που στο ΑΚΕΛ - περισσότερο από αλλού- είναι πιο επιτακτική η προσοχή απέναντι στους κίνδυνους της αστικοποίησης και που κατ’ επέκταση καθίσταται καθοριστικό το ζήτημα της θεωρητικής επεξεργασίας ιδεολογικών και στρατηγικών υποθέσεων.
Ενώ οι θέσεις της Κ.Ε. για το 21ο Συνέδριο του ΑΚΕΛ αναγνωρίζουν τη σημασία της ιδεολογικής και μορφωτικής δουλειάς και προτείνουν την εντατικοποίησή της έτσι ώστε να αποκτήσει την κατάλληλη δυναμική η ιδεολογική πάλη και να αποφεύγονται φαινόμενα αντι-αγωνιστικής συμπεριφοράς, δεν γίνεται αναφορά στη θεωρητική αυτοαξιολόγηση και γενικότερα στην ανάγκη για διερεύνηση της υφιστάμενης σχέσης του ΑΚΕΛ με το τοπικό, κοινωνικό-πολιτικό του περιβάλλον. Όμως, ποιος μηχανισμός, ποια διαδικασία θα έχει το ρόλο να μας προβληματίζει και έγκαιρα να μας προειδοποιεί για την κατεύθυνση στην οποία βαδίζει το κόμμα μας – αυτή της διαλεκτικής κομμουνιστικής προσέγγισης, ή αυτή της σταδιακής αλλοίωσης της κομμουνιστικής ταυτότητας και της επιστημονικής μορφολογίας του Μαρξισμού-Λενινισμού;
Επί του παρόντος ο σοβαρός ιδεολογικός προβληματισμός σαν συλλογική υπόθεση φαίνεται να παραμένει στις σκιές των συναντήσεων των διάφορων οργάνων του κόμματος, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζεται περαιτέρω από το γεγονός ότι η κινητοποίηση των κομματικών μηχανισμών υποτάσσεται ως επί το πλείστον στις εκλογικές επιδιώξεις και στις πολιτικές αντιμαχίες. Η μόρφωση με τα θεωρητικά εργαλεία του ταξικού αγώνα αλλά και η συνεχής συλλογική εξέταση των επιλογών του ίδιου του κόμματός μας, είναι βασικές προϋποθέσεις για να δοθούν απαντήσεις ή να τεθούν προβληματισμοί, που θα μας χρησιμεύσουν σαν πυξίδα, ιδιαίτερα σε περιόδους εκλογικών διλημμάτων. Οι γνωστές ρήσεις που εύλογα κοσμούν την κουλτούρα του ΑΚΕΛ – «να μην μελετούμε απλά τον κόσμο αλλά να τον αλλάξουμε» και «χωρίς επαναστατική θεωρία δεν υπάρχει επαναστατική πράξη» – έχουν ως βάση την προϋπόθεση ότι για να πραγματοποιηθεί το δεύτερό τους μέρος πρέπει να προηγηθεί το πρώτο. Και μελετώντας τον κόσμο, θα ήταν επιβλαβές για την ιδεολογική μας ταυτότητα και για την αποτελεσματικότητα των προτάσεών μας να αγνοήσουμε τον εαυτό μας ως οργανικό του κομμάτι. Με βάση αυτές τις σύντομες σκέψεις θα ήθελα λοιπόν να εισηγηθώ τα εξής στο 21ο συνέδριο του ΑΚΕΛ: Τη θεσμοθετημένη ενθάρρυνση της θεωρητικής αυτοαξιολόγησης, συμπεριλαμβανομένων των επικείμενων στρατηγικών επιλογών τής κάθε περιόδου, σε όλα τα επίπεδα του κόμματος. Την επαναδραστηριοποίηση θεωρητικού περιοδικού, που θα λειτουργεί μεταξύ άλλων και ως πλατφόρμα ανταλλαγής απόψεων για το ίδιο το κόμμα.

***********************************
Σχόλια ΕΜΟΥ του Ιστολόγου [και απαραίτητες διευκρινίσεις για τη θέση ΜΟΥ για το ζήτημα της «ύπαρξης εκφραστικού οργάνου του Κόμματος»]:

1. Να επαναλάβω την [“αιρετική”] άποψη ΜΟΥ ότι σήμερα η κυπριακή Αριστερά χρειάζεται μια εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, που να ελέγχεται ή/και να καθοδηγείται μεν από το ΑΚΕΛ [για να περνά τες θέσεις του], αλλά να μην είναι όργανο της Κ.Ε.. Αυτό το ρόλο [του εκφραστικού οργανου] θα μπορούσε να το παίξει ένα μηνιαίο θεωρητικό έντυπο το οποίο να καταπιάνεται με διαχρονικά αλλά και τρέχοντα ιδεολογικά, πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα και το οποίο θα δίνει και το ιδεολογικοπολιτικό στίγμα του Κόμματος.
2. Επίσης βήμα σκέψης, προβληματισμού και συζήτησης [κυρίως των πνευματικών ανθρώπων της Αριστεράς - κι όχι μόνο] θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα [αφού αναβαθμιστεί] το [λογοτεχνικό σήμερα] περιοδικό “Νέα Εποχή”.

Υστερόγραφο:
Για διάφορα ζητήματα που τέθηκαν από σχολιογράφους στες συζητήσεις στα τελευταία posts ΜΟΥ [εδώ στο Blog ΜΟΥ] και δεν προλαβα να τα σχολιασω, θα επανέλθω το ταχύτερο δυνατό [στα συγκεκριμένα posts όμως] …

Anef_Oriwn
Τετάρτη 9/11/2010

24 σχόλια:

Κομμουνιστής είπε...

Υπάρχει κάπου(στο διαδύκτιο) που να μπορώ να έβρω συγκεντρωμένα τα άρθρα του προσυνεδριακού διαλόγου;

Ευχαριστώ

Κομμουνιστής

Anef_Oriwn είπε...

Κομμουνιστά,

Στην ιστοσελίδα της “Χαραυγής” [που έχει πολλές αδυναμίες - link: http://www.haravgi.com.cy/], στα αριστερά της, υπάρχει ένας κατάλογος με διάφορες κατηγορίες θεμάτων ... Το τελευταίο λέει “21o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΚΕΛ”. Αν το πατήσεις θα σε παραπέμψει στα άρθρα για τον προσυνεδριακό διάλογο που έχουν δημοσιευτεί τη συγκεκριμένη ημέρα [αν υπάρχουν]...
[Ενημερωτικά να αναφέρω ότι μέχρι τώρα μόνο 5 τέτοια κείμενα έχουν δημοσιευτεί: δυο την Κυριακή, δύο τη Δεύτερα κι ένα χτες Τετάρτη] ...

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Ο/Η Arxiepiskopos Μαϊ-ΜούΝΝΑΣ είπε... [στα σχόλια του που διέγραψα] ...

Μετά το κλείσιμο της EUROCYPRIA λόγω της ευέλικτης οικονομικής πολιτικής του ΕΥΕΛΙΚΤΟΥ, έρχεται η σειρά των ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ και του Κεντρικού Σφαγείου στην Κοφίνου. Φυσικά θα έχουν την τιμή να τις κλείσει ο ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ, εκτός αν πρώτα διαλύσει/αφανίσει την Κύπρο.
Για Ευέλικτο Δοσίλογο 1η μου φορά ακούω !!!!!

11/11/10 3:38 μ.μ.

**********************************
Και Κομμουνιστά , πρόσεχε όταν θα πατήσεις το 21ο συνέδριο ΑΚΕΛ μήπως και πονέσει.
11/11/10 3:41 μ.μ.

Anef_Oriwn είπε...

Σημαντική πληροφόρηση που αφορά τον Arxiepiskopo Μαϊ-ΜούΝΝΑ

Κε Μαϊ-ΜούΝΝΑ,

Επειδή δεν βλέπω να συμμορφώνεσαι στας υποδείξεις ΜΟΥ, δηλ. να σταματήσεις να υποκλέπτεις και να καπηλεύεσαι το nick άλλου [και άσε τες νομικίστικες δικαιολογίες] και επειδή έχω συνάμα βαρεθεί να ΣΟΥ δείχνω συνεχώς κίτρινες κάρτες, δηλ. να διαγράφω τα σχόλια ΣΟΥ και να τα επαναφέρω με nick που αρμόζει την ιδιότητα ΣΟΥ ως Arxiepiskopos Μαϊ-ΜούΝΝΑς, γι’ αυτό από τούδε και στο εξής θα τρως απ’ ευθείας ΚΟΚΚΙΝΗ! Τα όποια σχόλια ΣΟΥ φέρουν το επίμαχο nickname θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!!! [Τζι’ εν φακκώ πενιά για την άποψη ΣΟΥ για ΜΕΝΑ] ... Γκέγκε μειράκιον;

Anef_Oriwn είπε...

Σχόλια έχω καταθέσει και σε προηγούμενες αναρτήσεις ΜΟΥ:

1. Στην ανάρτηση 81/2010 [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/11/812010.html] - για τον σχολιογράφο Χρίστο και

2. Στην ανάρτηση 82/2010 [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/11/822010.html] – για την ΑντιΠαρακμή, τον Λινό και ένα Ανώνυμο ΚΕΑ-δίτη ...

Κομμουνιστής είπε...

Φίλε Άνευ,

εξεκινήσαμεν μια θκυό καλές συζητήσεις(κατ'εμέναν), τες οποίες εννα έθελα να ετελειώναμεν, γιατί αν τζιαι οι απόψεις μας εν διαφορετικές, εξεκίνησα να εκτιμώ την άποψη σου τζιαι τον τρόπο που σκέφτεσαι.

Δυστυχώς το ιστολόγιον σου τζιαι ο χώρος των σχολίων εσταμάτησε να εν χώρος συζήτησης, αλλά εν χώρος ηλίθιων τζιαι άσχετων με τες αναρτήσεις σου σχολίων που κάποιον μαϊμούνα. Τζιαι εσύ ασχολείσαι μαζίν του.

Όταν ξεμπερτέψεις, εννα έθελα να συνεχίσουμε τες κουβέντες μας.

Κομμουνιστής

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Κομμουνιστά,

Έχεις δίκιο για το ηλίθιο φαινόμενο που παρατηρείται στο Blog ΜΟΥ, όπου με τες άσχετες παρεμβάσεις και τα χυδαία σχόλια των διαφόρων καθικιών της συνομοταξίας των φασιστοειδών [όπως ο διαβόητος Arxiepiskopos – Μαϊμού-ΝΑΣ] γίνεται προσπάθεια για εκφυλισμό και του θέματος της ανάρτησης και της συζήτησης. [Και κάποιοι φίλοι αντι να ΜΑΣ στηρίξουν την κάνουν μέχρι νεωτέρας!]
Δυστυχώς το Blog ΜΟΥ έχει αποτελέσει, ουκ ολίγες φορές, στόχο τέτοιων φασιστικών επιθέσεων. Φαίνεται είναι πολλοί αυτοί που ενοχλούνται από τα γραφόμενα ΜΟΥ. Αν μπεις λόγου χάριν, στο W.C. Blog [και 2-3 άλλα] θα βρεις και ειδικές αναρτήσεις αφιερωμένες [εν μέρει και] στην αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ [links: http://christofias-watch.blogspot.com/2010/11/blog-post_12.html και http://christofias-watch.blogspot.com/2010/11/cy-indymedia.html].
Τι νομίζεις, δεν πρέπει να αντιδρώ σ’ αυτές τες φασιστικές επιθέσεις; Να κάθομαι στ’ αυγά ΜΟΥ, να σιωπώ και να μην απαντώ, γιατί δίνω υπόσταση στο κάθε κκομπλεξικό καθίκι και φασιστόμουτρο; Εν μέρει αυτή η συλλογιστική μπορεί να έχει και κάποια βαση [“όποιος shύλλος λάξει εν τζιαι να του βουννούμεν ρότσαν”!], όμως εν κατακλείδι το ερώτημα παραμένει. Πως αντιμετωπίζουμε τον φασισμό [και του διαδικτύου μη εξαιρούμενου];
Σίγουρα μια «... τζιαι εγώ ασχολούμαι μαζίν του ... [όποιου] ... μαϊμούνα ...», δεν είναι και το πιο εύκολο να «ξεμπερτέψω». Όμως τούτο δεν αποκλείει σοβαρές συζητήσεις να γίνονται παραλλήλως κι ΕΜΕΙΣ «... να συνεχίσουμε τες κουβέντες μας».
Απλώς να ΣΟΥ αναφέρω ότι σήμερα, σε 2-3 περιπτώσεις, αναγκάστηκα να προβώ σε «διαγραφή δια παντός» περίπλου 20 σχολίων του συγκεκριμένου ακατονόμαστου Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑ. Όλα τα σχόλια [ΤΟΥ] ήταν έμπλεα χυδαιοτήτων και βρισιών όχι μόνο σε βάρος του ατόμου ΜΟΥ, αλλά και του στενού οικογενειακού ΜΟΥ περιβάλλοντος [και όχι μόνο του δικού ΜΟΥ. Πληροφοριακά ούτε κι ΕΣΥ ξέφυγες των αισχροτήτων ΤΟΥ!
Όλη αυτή η συμπεριφορά είναι σίγουρα αποτέλεσμα κκομπλεξισμού και χρήζουν ψυχολογικής και ψυχιατρικής θεραπευτικής αγωγής [και ίσως και φαρμακευτικής], αλλά αποτελούν και δείγματα διαδικτυακού φασισμού. Άποψη ΜΟΥ είναι πως πέραν από την συμπάθεια ΜΑΣ προς τους πάσχοντες και την συμβουλή ΜΑΣ να επισκεφτούν [μετά των κηδεμόνων τους] ψυχίατρο, ο λεκτικός τους βόθρος και η φασιστική τους συμπεριφορά και νοοτροπία πρέπει να αντιμετωπίζονται. Να δίνονται απαντήσεις, όχι γιατί θα πείσουμε τους ιδίους [ξύλα απελέκητα είναι!], αλλά να μην ξεχνάμε ότι ΜΑΣ διαβάζουν και τρίτοι! Να ξεσκεπάζεται ο προβοκατόρικος τους ρόλος στο διαδίκτυο και ο ρατσιστικός και φασίζων λόγος τους!

νεος ελληνοκυπριος είπε...

Φίλε μου Άνευ,
είναι όντως ένα μεγάλο ερώτημα, τι τον κάνεις τον τύπο που προσπαθεί να αποπροσανατολίσει και να ..."σου γ... την συζήτηση"...

Νομίζω πως το πιο κουραστικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να μπαίνεις στο επίπεδο της ειρωνείας και της μπηχτής, του λεκτικού και νοηματικού ακροβατισμού με στόχο την επίδειξη διανοητικής υπεροπλίας...

Μέσα από αυτούς τους διαλόγους δεν μπορείς να λειτουργείς προσηλωμένα προς απόδειξη της αδυναμίας των επιχειρημάτων και της τεκμηρίωσης του συνομιλητή σου αλλά αναλώνεσαι στην απόδειξη της ανικανότητας για ορθή σκέψη εκ μέρους του...

Οι επιτρόποι του WC έχουν σε σε... μεγάλη υπόληψη, είναι γνωστό, και αυτό να μου επιτρέψεις θα πρέπει να θεωρείται παράσημο...

Οι τύποι δεν παίζονται...
Εμένα με διασκεδάζουν -πλέον- γιατί είναι ευρηματικοί μέσα στην απελπισία τους και το έχουν ρίξει στη τρελή...

Οι δαιμόνοι βρίζουν ακατάσχετα άμμαν τους ξορκίζουν -έχουν να πουν- ...τζαι άμμαν τους φκάλλουν που τα σώματα (ή τους λαούς) που εκάμαν κατάληψη...λαλώ τζι εγώ..

Πάντοτε εξέραμε ότι το δύσκολο δεν είναι να συμφωνήσουμε με τη Τουρκία αλλά να εξαλείψουμε τον φασισμό των ελληνοκυπρίων...

Τζι ο φασισμός εν ύπουλος, έννεν διαλεκτικός, έσιει φαντασιώσεις, κτυπά κάτω που τη μέση...

Μεν σταματάς στιγμή,
πρέπει να απαντιούνται όλα.
Ο καθ ένας όπως μπορεί τζι όπως του φκέννει, πρέπει να αντιμάχεται τον φασισμό όπου τον συναντά...

Για το άλλο θέμα περί κομμουνισμού και κόμματος δεν θα εκφέρω άποψη γιατί δεν είμαι μέλος του κόμματος αν και θεωρώ τον εαυτό μου τοποθετημένο στην ευρύτερη διεθνιστική αριστερά...

Ως εκ τούτου, ως μη μαρξιστής-λενινιστής, σας αφήνω να τα εύρετε μόνοι σας...

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Νέε,

Δυνατός ο λόγος ΣΟΥ και στοχοπροσηλωμένα αντιφασιστικός!
Όμως όπως η βλακεία και η ηλιθιότητα είναι ανίκητες, το ίδιο και η χυδαιότητα και η αισχρότητα του κάθε πωρωμένου φασίστα. Αλίμονο αν περιμέναμε πιστοποιητικά καλής διαγωγής από τα φασιστόμουτρα του W.C.!

Μην νομίζεις ότι κι ΕΓΩ είμαι κανένας baş μαρξιστής –λενινιστής. Απλώς 5 πράματα ξέρω που την διαλεκτική και προσπαθώ να τα εφαρμόζω όταν δκιαολίζουμαι!

AYGÜL είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Το πιο πάνω διαγραφέν μήνυμα ανήκει σε κάποιον AYGÜL [που το παίζει τούρκος ή τουρκοκύπριος], αλλά προφανώς είναι προβοκάτορας.
Τα προβοκατόρικα μηνύματα του ΔΕΝ περνάνε ΕΔΩ!!! Αλλού αυτά καλόπαιδο! Εκεί που τα σηκώνουν!

arxiepiskopos είπε...

Ρε φίλε ΑΝΕΦ,μα τι έκανες τους επι-ντρόπους του W.C και σε βλέπουν και στον ύπνο τους και στον ξύπνιο τους;Ακόμη κι εγώ έπαψα να είμαι εγώ,γιατί με έκαναν εσύ.Έλεος πια!Είμαι περίεργος ως τι σε φαντάζονται.Αφού μου κινήθηκε κι εμένα η επιθυμία να γνωρίσω αυτόν τον τρομερό εαυτό μου!Φίλε,προ καιρού σου έστειλα στο e-mail σου τον αριθμό του κινητού μου.Τον πήρες;Αν ναι,κάνε κανένα τηλέφωνο,όταν ξεπέσεις κατά Λάρνακα-Περβόλια μεριά,για να σε ευλογήσω!

Anef_Oriwn είπε...

Ρε παρέα, μάλλον δεν θα πρόσεξα το email ΣΟΥ! Θα είχα άλλα στο νουν ΜΟΥ! Για ξαναστείλε το!
Πάντως ΔΕΝ είμαι και κανένας δράκουλας! Ένας απλός άνθρωπος είμαι, αρκετά αντισυμβατικός όμως και με άποψη [συνήθως κριτική] επί παντός επιστητού και ιδιαίτερα έντονη όταν έχω να κάμω με ρατσιστές και φασίστες!

AYGÜL είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Τελικά ο προβοκάτορας με το τουρκικό όνομα AYGÜL δεν άντεξε κι αποκαλύφτηκε. Ξέρει και ελληνικά!!! Το πιο πιθανό είναι τούρκικα να μην ξέρει! Λαλείτε να ‘ν’ ο Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑΣ; “Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!”

Kokoui είπε...

Κατά τη σύνοδο, ο Ολλανδός βουλευτής Τίνυ Κοξ είπε “εάν ανοίξετε τα αεροδρόμια και τα λιμάνια σας στην Κύπρο, αυτό θα δείξει πόσο προσεκτικά προσεγγίζετε το θέμα της επίλυσης του κυπριακού προβλήματος”.
Ο Τούρκος Υπουργός(εξωτερικών) είπε «μπορείτε να ρωτήσετε και στους Ελληνοκύπριους συναδέλφους μου. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμά τους για λύση” και υποστήριξε ότι η Τουρκία “μπορεί να προσέλθει στο τραπέζι και να λύσει τα προβλήματα αυτά, αλλά όταν ρωτάμε εκείνους, απαντούν ότι δεν είναι έτοιμοι”.
Εμείς είμαστε έτοιμοι.Θα πάμε στη Νέα Υόρκη και θα βγούμε για μια ακόμη φορά «νικητές» σε μια ακόμη μάχη στον «αγώνα» για λύση,απορρίπτοντας την επιδιαιτησία,τα χρονοδιογράμματα και τις γεφυρωτικές προτάσεις που ενδεχομένως να υποβάλουν τα Η.Ε,για άρση του αδιεξόδου.Είμαστε έτοιμοι να συζητάμε μέχρι και το 2050 εαν καταστεί ανάγκη,μέχρι που η διεθνής κοινότητα «πείσει την Τουρκία να αλλάξει στάση» ή μέχρι που να γίνει κανένας σεισμός και «καταπιεί» την Τουρκία.Αλήθεια, εάν στη συνάντηση ο Έρογλου προτάξει το ίδιο επιχείρημα, που πρόταξε και ο ΥΠΕΞ της Τουρκίας,τι θα απαντήσει ο Χριστόφιας;Μήπως με τα ίδια στερεότυπα που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα;Και εάν το πράξει,ποιος θα είναι πιο πειστικός μπροστά στα μάτια του Γ.Γ;Ο «Διζωνικός», «Δικοινοτικός» Χριστόφιας ή ο διχοτομιστής Έρογλου;

Anef_Oriwn είπε...

Πάντως αν ήμουν ο Επί-ντροπος ΟΝΟ-shυλλος ή ο ΚΡΑ-ΚΡΑξαντρος ή η Επί-ντροπος Α-Γαμισηστράτη [αυτή πάει πακκέττο με τον Αλωνάρη της], η επόμενη ανάρτηση ΜΟΥ θα είχε τίτλο “Ο Ηλικιακός Ρατσιστής και Διατροφικός [χωρίς σίγμα] Πορνοσάτιρος” [το -τι με ιώτα] κλείνει ραντεβού με τον Εαυτό ΤΟΥ!”

*************************
Επανεμφανίστηκε και ο ΜΑΤΣΟΥΚΟ-ποτέθκιος! [Τα χυδαία σχόλια του έχουν διαγράφει!] Ε, ρε πλακές(!!!), που ελάλεν τζιαι η Δέσποινα Στυλιανοπούλου!
Ρε gamoto, πάντοτε είχα μια υποψία ότι ο Johnάκος εν ο ΜΑΤΣΟΥΚωμένος που έγινε Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑΣ!

Anef_Oriwn είπε...

Ο/Η Arxiepiskopos-Μαϊμού–νας είπε... [σ’ ένα από τα πολλά του σχόλια που διέγραψα σήμερα το πρωί – τα πλείστα υβριστικά τόσο για το άτομο ΜΟΥ όσο κι για τρίτους, αλλά και για το δικό ΜΟΥ (κι όχι μόνο) οικογενειακό περιβάλλον ... Το παιδάκι φαίνεται ότι επικκαρίστηκε που το παραγνωρίζω – δεν του δίνω τη δέουσα σημασία! Μανά ΜΟΥ το, ρεεε!]:

«Επιτέλους ρε Anef_Oriwn, σταμάτησες να κρύβεσαι πίσω από άλλα bot.

Σωστά τα λες για το Χριστόδουλο, αλλά ο Χριστόδουλος δε βρέθηκε εκεί που βρέθηκε με πλάτες του Χριστόφια. Γι'αυτό άλλωστε δεν μπορεί να φταίξει κανένας το Χριστόφια για το Χριστόδουλο. Μάλλον το Κοινοβούλιο φταίει που παρείχε διαχρονικά τέτοιες πρόνοιες.

Όμως ρε Anef, τον Παπασάββα ποιος τον διόρισε; Ποιος έδωσε κίνητρα για επιχορήγηση της “ομάδας του λαού”; Ποιος πήρε ιδιωτικά jet;

Ποιος επικαλέστηκε “Δίκαιη Κοινωνία”;

Σε καλώ σε διάλογο για αυτά τα θέματα. Και ελπίζω ότι δε θα πεταχτεί κανένα από τα συμπληρωματικά σου bot να αρχίσει να σκατεύει τη συζήτηση.

Μάθε να κάνεις διάλογο και να μην είσαι φασίστας.

Αν θες διάλογο, εδώ είμαστε.
12/11/10 9:16 π.μ.»


Όλως “παραδόξως” το εν λόγω σχόλιο υπάρχει και στο W.C. Blog κάτω από το nickname “ΕΔΕΚ Η.Β.”!!! Ο Ηνωμενο-Βασίλειος απαντούσε σε σχόλιο που είχα ΕΓΩ αφήσει [εκεί] και αφορούσε τον τριπλο-συνταξιούχο Χριστόδουλο Χριστοδούλου. Λαλείτε τελικά ο Μαϊ-ΜΟΥΝΝΑΣ τζι ο Η.Β. να ‘ν’ το ίδιο άτομο;
Ως γνωστό ο “ΕΔΕΚ Η.Β.” είναι ένας τύπος που πάσχει από διάφορες χρόνιες παθήσεις του εγκεφαλικού συστήματος όπως ιδεοληπτικές έμμονες κι αντιφατική συμπεριφορά!
Έχει σφηνωθεί στον εγκέφαλο του και δεν λέει να ξεκολλήσει η έμμονη ιδέα ότι παρουσιάζομαι με πολλά και διαφορετικά nicks και ότι ο “διαβόητος” Anef_Oriwn τζι’ ο “ακατονόμαστος” Arxiepiskopos [ο original] είναι ένα και το αυτό πρόσωπο! [Κούνια που τον κούναγε τζι’ η κκελλέ του μακαρούνια!]
Παράλληλα πάσχει από το μη ιάσιμο λυσσαριδικό σύνδρομο του “βεγγαλισμού” το οποίο έχει ως κύριο κλινικό χαρακτηριστικό μιαν ακατανόητη εμμονή για γενικό κατατρεγμό του Κόμματος του. Να σκεφτείτε ότι φέτος το Πάσχα [τον Απρίλη] βγήκε και τσίριζε ότι το «καθεστώς Χριστόφια» βρισκόταν πίσω από την ανατίναξη του οικήματος της ΕΔΕΚ στον Ψευδά! Τελικά όμως αποκαλύφτηκε ότι την πόμπα έβαλε την ο γιος του τοπικού γραμματέα της ΕΔΕΚ!!!
Πέραν όμως αυτών τον παθήσεων ο έρμος πάσχει κι από αντιφατικότητα! Ενώ από την μια ΜΕ καλεί σε διάλογο ή να «μάθω να κάνω διάλογο», από την άλλη ΜΕ αποκαλεί «φασίστα» και «θλιβερή και δειλή σκουληκαντέρα της Επαγρύπνισης». Πολύ παραστατικό το παράδειγμα για το πως αντιλαμβάνεται τι εστί δημοκρατικός διάλογος και δημοκρατία γενικότερα! Αλλά ξέχασα ... Με καλεί για να με κάμει με τα κρεμμυδάκια [το λατρεμένο του φαγητό που του ενισχύει, λόγω των κρεμμυδιών, και τες κλανιές] ...
Αλήθεια όμως ... Αφού έχει τόσες δημοκρατικές ευαισθησίες γιατί δεν επέκρινε έστω και μια φυρά την τακτική των “Κοπελιών” του Blog να μην λαμβάνουν μέρος καθόλου σε συζητήσεις και για το ότι έχουν παντελώς κλείσει τα σχόλια στες αναρτήσεις τους [πλην κάποιων ελάχιστων εξευρέσεων όπου αφήνουν το σχολιασμό ανοικτό σκόπιμα, προφανώς γα να μετρήσουν αντιδράσεως και να δουν ποιοι τους παρακολουθούν!] ... Αυτά λοιπόν κάμνουν τα ινδάλματα του Ηνωμενο-Βασίλειου ΕΔΕΚίτη, [οι λεγόμενοι] Απο(κατα)στάτες της Δημοκρατίας!!!

Κομμουνιστής είπε...

Φίλε Άνευ,

εννα σου πω κάτι που μάλλον εν θα σου αρέσει, αν εκατάλαβα καλά το πως σκέφτεσαι το ζήτημαν.

Ο μαϊμούνας που λαλείς, καθώς τζιαι τα υπόλοιπα φασιστούθκια, εν αθρώποι που για μέναν εν έχουν καμμιάν αξίαν.

Αντίθετα που όσον σε ξέρω τζιαι σε θκιαβάζω τζιαι που τες κουβέντες που εκόψαμεν, είσαι άθρωπος νούσιμος, που συζητά με λογικά επιχειρήματα, χωρίς να χρειάζεται να ξιτιμάζει τζιαι να λασπολογεί για να αποδείξει τζίηνον που λαλεί. Άθρωπος που σιέρουμαι τζιαι να συμφωνήσω μαζίν του, αλλά τζιαι να διαφωνήσω.

Το να ασχολείσαι με τέθκοια υποκείμενα, εν πολλά μεγάλον λάθος σου. Εν πρόκειται να καταλήξεις κάπου μαζίν τους, ούτε εννα αποδείξεις την ανωτερότητα των επιχειρημάτων σου σε κανέναν, αφού εν μπορείς να κάμεις διάλογον μαζίν τους(άσχετα αν σε καλούν).

Αν πιστεύκεις όμως ότι μπορείς να καταφέρεις κάτι, τζιαι επειδή όπως σου είπα άρκεψα να εκτιμώ την άποψη σου, έσιεις(στη συγκεκριμμένη περίπτωση), την αμέριστη στήριξη του Κομμουνιστή εναντίον τούτων των γάρων.

Τωρά τα σχόλια τους, για εμέναν τουλάχιστον, είδα τα τζιαι εν με ενδιαφέρουν καθόλου. Τζιαι εν πρόκειται να τους δώκω καμμιάν απάντησην, διώντας τους έτσι αξίαν.

Για τους δε επιτρόπους, εμπήκα μια φοράν στο ιστολόγιον τους παλιά τζιαι εν πρόκειται να ξαναμπώ γιατί μόνον εμετό μου προκαλεί.

Η μόνη απάντηση που εννα εμπορούσαμε να εδιούσαμεν, εννα ήταν συνεχής αγώνας για αδελφοσύνη των λαών, διεθνιστική αλληλεγγύη, ανάδειξη του ταξικού ζητήματος σαν κυρίαρχην αιτία των προβλημάτων των λαών τζιαι σαν συνθήκη ύπαρξης του ίδιου του ιμπεριαλισμού, εξειδίκευση των παραπάνω στη δική μας της περίπτωσην. Δηλαδή κύριο αίτημα επανένωση του λαού μας σε έναν ανεξάρτητο τζιαι ακηδεμόνευτο κράτος, χωρίς πάτρονους τζιαι ξένα στρατεύματα, χωρίς ντόπια ή ξένα αφεντικά.

Πείθοντας για τέθκοιες θέσεις, αποδυναμώνεις τζιαι εξαφανίζεις το τέρας του φασισμού. Έννεν τυχαίο εξάλλου πως η ήττα του άξονα επροήλθε κύρια που τον αγώνα που εκάμαν λαοί που ήταν εμπνευσμένοι που τούντα επιχειρήματα.

Νομίζω όμως, ότι έσιεις άδικον που λαλείς ότι μπορεί παράλληλα να γίνει σοβαρή συζήτηση ενώ ασχολούμαστε με τους γάρους. Εγώ μπαίνω στο ιστολόγιον σου, έχω κάποιο χρόνο για να θκιαβάσω τες αναρτήσεις τζιαι τα σχόλια που με ενδιαφέρουν. Άμαν μπαίνω τζιαι θωρώ ούλλες τούντες ασυναρτησίες που με σικκιρτίζουν τζιόλας, κόφκεται μου η όρεξη να γράψω έναν επικοδομοιμητικόν σχόλιον τζιαι αναγκαζουμαι να γράφω τούντες βλακείες, ή να πάω κάπου αλλού.

Κομμουνιστής

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Κομμουνιστή,

Πάντοτε ευπρόσδεκτες οι απόψεις ΣΟΥ! Κανένα κακοφάνισμα! Μπορώ να πω μάλιστα ότι ΔΕΝ διαφωνώ μαζί ΣΟΥ, αντίθετα συμφωνώ με τα πλείστα που λες σχετικά με την υπέρμετρη σημασία που [προσωπικά] δίνω στους γαάρους τα φασιστούθκια που μια την άλλη ΜΟΥ κατεβαίνουν στο Blog ΜΟΥ, ή που ΜΟΥ αφιερώνουν κείμενα αλλού ... Πολλές φορές έχω προβληματιστεί αν αξίζει τον κόπο να σπαταλώ χρόνο και φαιά ουσία και ν’ ασχολούμαι με τα ηλίθια και εμετικά τους γραπτά ... Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι θα τους πείσω για οτιδήποτε – αρρωστημένα και δηλητηριασμένα μυαλά κουβαλούν και ΤΙΠΟΤΕ δεν θα τους μετακινήσει από τες εμμονές και τα ιδεολογήματα τους! Απλώς κάποτε λόγω των επιθέσεων που δέχομαι, η συνεπακόλουθη συναισθηματική ή/και θυμική ΜΟΥ φόρτιση, ΜΟΥ υπαγορεύει να πω κάποια πράγματα ... Πέραν τούτου όμως, ΔΕΝ πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι πολλές από τες απόψεις που εκφράζουν αυτοί οι τύποι είναι μεν ακραίες και εξωφρενικές αλλά είναι και παράλληλα έντονα λαϊκίστικες. Παίζουν με τα συναισθήματα και τες καθημερινές ανάγκες του κόσμου προσπαθώντας να κερδίσουν την εύνοια αυτού του κόσμου [Δες τι λένε για τους μετανάστες και για τα παχουλά δήθεν επιδόματα που δίνονται σε πολιτικούς πρόσφυγες] ... Γι’ αυτό κι έχω την άποψη ότι πρέπει να απαντάμε στην προπαγάνδα και στα ψέματα τους γιατί ΜΑΣ διαβάζουν και τρίτοι ... Αυτό κάμνει, λόγου χάριν και ο [τακτικός] σχολιογραφος του Blog Π. [επιστήμονας εγνωσμένης αξίας] που αφιερώνει χρόνο πολύτιμο για ν’ απαντήσει σε «ούλλες τούντες ασυναρτησίες» [νομίζω μάλιστα ότι το διασκεδάζει κιόλας] ... Δες τα σχόλια του στην ανάρτηση μου με αρ. 82/2010 και link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/11/822010.html.
Φυσικά δεν βλάφτει όσα σχόλια περιέχουν βρισιές να διαγράφονται κι αυτό πράττω ...