Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010

Ανάρτηση 81/2010 [έκτακτη, φιλο-μεταναστική, αντι-ξενοφοβική, αντιρατσιστική κι αντιφασιστική] – “Εδώ στη ξένη χώρα” και “Δεν θα περάσει ο φασισμός”!


Λίμπα [γυαλιά καρφιά]
προσπάθησαν να τα κάμουν στην παραλία των Φοινικούδων στη Λάρνακα, οι νεοφασίστες του ΕΛΑΜ σε μια προσπάθεια τους να διαλύσουν την πολυ-πολιτισμική, διεθνιστική και πάνω απ’ όλα ανθρώπινη εκδήλωση της ΚΙΣΑ [με τη συμμέτοχη οργανώσεων και καλλιτεχνικών σχημάτων μεταναστών] ...

Δυο εξαιρετικά άσματα [το ένα, “Το Ακορντεον”, του Μάνου Λοΐζου τραγουδημένο από τον ίδιο και τ’ άλλο, το “Εδώ στη ξένη χώρα”, σε μουσική του Γιάννη Μαρκόπουλου και στίχους του Γιώργου Σκούρτη και τραγουδημένο από την καταπληκτικά εκφραστική φωνή του Λάκη Χαλκιά], αφιερώνω στους διοργανωτές της αποψινής εκδήλωσης [στη Λάρνακα] καθώς και στους συμμετέχοντες σ’ αυτήν [ντόπιους και μετανάστες]!!!

1. “Το ακορντεόν” - http://www.youtube.com/watch?v=LQMsT4lNG2g&feature=related.

2. “Εδώ στη ξένη χώρα” - http://www.youtube.com/watch?v=_OKhNJKods0&feature=more_related.

“Εδώ στην ξένη χώρα”
[Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Λάκης Χαλκιάς] ...

«Εδώ στην ξένη χώρα
αχ τι στεναχώρια
Τι θα φάω τι θα πιω
τι θα στείλω στο χωριό
οι γυναίκες είναι χύμα*
Καίγομαι σαν τις κοιτώ
δεν με θέλουν κι είναι κρίμα

Εδώ στην ξένη χώρα
αχ τι στεναχώρια
Κάθε βράδυ στον σταθμό
τριγυρίζω για να πω
μια κουβέντα σ’ ένα φίλο
Κι αν μια νύχτα δεν τον βρω
μοιάζω με χαμένο σκύλο

Εδώ στην ξένη χώρα
αχ τι στεναχώρια
Θα γυρίσω στο χωριό
δεν αντέχω δεν βαστώ
τι κορμί βασανισμένο
Ψάχνω νάβρω αδερφό
κι όλοι με φωνάζουν ξένο..

*Σημείωση:
Σ’ αυτό το ζήτημα, αλλά από την ανάποδη ["οι ξένες (γυναίκες) είναι χύμα"], ίσως θα ασχοληθώ σε μελλοντική ΜΟΥ ανάρτηση με σχετικό λογοτέχνημα ΜΟΥ [θα πειραματιστώ και σ’ αυτόν τον τομέα] ...

Anef_Oriwn
Παρασκευή 5/11/2010

40 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ανεξαρτησιά της Κύπρου δεν ηταν αγώνας του ΑΚΕΛ-Τ/Κ αλλά αγώνας των παιδιών της ΕΟΚΑ,αυτός ο τόπος είναι ποτισμένος με αίμα Ηρώων και είναι καιρός να σκεφτούμε γιατί θυσιάστηκαν όλα αυτά τα παλικάρια.

Χρίστος είπε...

Ανώνυμε 6/11/10 1:55 έτσι για να καταλάβω, προσπαθείς να μας πείσεις ότι είναι εντάξει να δέρνουμε όποιον βρούμε μπροστά μας, απλώς επειδή δεν μας αρέσει η φάτσα του; Τίποτε δεν δικαιολογεί την βία εναντίων ανυπεράσπιστων ανθρώπων. Τίποτε απολύτως. Είναι αποκρουστικό όταν καπηλεύεσαι τις έννοιες του ηρωισμού και της θυσίας για να μας πείσεις ότι είναι εντάξει ο ρατσισμός.

Ανώνυμος είπε...

Η ΞΕΝΟΛΑΓΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΞΕΝΟΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!!!!!
Καλύτερα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ παρά ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ, ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΟΣ και ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΣ!!!
Σε λίγα χρόνια θα είμαστε ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ και θα προσεύχεστε στον ΑΛΑΧ!!!!

Μιχάλης είπε...

Ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή και το δικαίωμα ζωής δεν είναι ούτε ξενολαγνεία ούτε ξενοδουλεία.

Σε λίγα χρόνια θα είμαστε μειονότητα αν δεν λύσουμε το κυπριακό και δεν ρυθμιστεί το θέμα των εποίκων.

Μέχρι τότε κάποιοι μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι ότι ο κίνδυνος είναι οι αλλοδαποί.

Δεν είμαι υπέρ της ανεξέλεγκτης εισόδου μεταναστών αλλά το θέμα αυτό μπορεί να ρυθμιστεί, όπως ρυθμίζεται με διάφορους τρόπους.

Αν κάποιοι μας θέλουν να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου για τους έποικους, που είναι χειρότερη μορφή μετανάστευσης, ας αναλάβουν αύριο και την ευθύνη.

νεος ελληνοκυπριος είπε...

Μα ποιοι να αναλάβουν την ευθύνη Μιχάλη?
Η κατάσταση έχει σοβαρέψει...

Χρίστος είπε...

Ανώνυμε 6/11/10 5:04 είσαι εκτός θέματος.

Το θέμα δεν έχει να κάμει απολύτως τίποτε με την ξενοδουλεία και ξενολαγνεία. Ο κάθε άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον συνάνθρωπο του και δεν έχει δικαίωμα να εξασκεί βία εναντίων του. Η απρόκλητη βία δεν δικαιολογείται. Είναι έγκλημα και πρέπει να τιμωρείται.

Το γεγονός ότι ορισμένοι προσπαθούν να την δικαιολογήσουν χρησιμοποιώντας εύηχες λεξούλες και προτάσσοντας ευγενείς έννοιες, απλώς καταδεικνύει πόσο αρρωστημένα είναι τα μυαλά τους και πόσο ανίκανοι είναι να σκέφτονται από μόνοι τους. Πράγμα βέβαια το οποίο λέει πολλά και για την αποτυχία του εκπαιδευτικού μας συστήματος...

Μπορεί η κυβέρνηση, όπως και άλλες κυβερνήσεις, να απέτυχαν στο θέμα της μετανάστευσης. Όντως, ίσως να υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης του δημογραφικού χαρακτήρα του νησιού μας. Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι ταυτόχρονα αποκτούμε το δικαίωμα να περπατούμε και να δέρνουμε. Δηλαδή όλοι εμείς που δεν περπατούμε και δέρνουμε δεν είμαστε πατριώτες; Δεν ανησυχούμε για τον τόπο μας;

Το πρόβλημα σας πρέπει να είναι με την κυβέρνηση, όχι με τον πρόσφυγα που για να ζήσει τα παιδιά του αναγκάζεται να έρθει σε ένα αφιλόξενο τόπο. Αν ζούσες εσύ σε μια χώρα όπου εσύ και η οικογένεια σου καταδιώκεσαι, ασφαλώς και θα έκανες τα πάντα για να την προστατεύσεις.

arxiepiskopos είπε...

Eπίντροποι του W.C,οι παππούδες σας ήταν αλλοδαποί στην Αγγλία και έπλεναν πιάτα σε αγγλικά φισιάτικα.Μην το ξεχνάτε και περιορίστε λίγο το μένος σας.Ο Λεπέν ξαναζεί στη Λάρνακα και λέγεται Ζαχαρίας!Και είναι ένας από εσάς!Καραγκιόζηδες του κερατά!

Ανώνυμος είπε...

απλή απορία: γιατί η ΚΙΣΑ μετέφερε το φεστιβάλ της από τη Λεμεσό στη Λάρνακα, μετά που ανακοινώθηκε ότι θα έκαναν πορεία οι "άλλοι";

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η διακυβέρνηση έχει κάνει τα πάντα, έτσι ώστε να εξοργίζει το λαό, πλην βεβαίως των δικών της, οι οποίοι σε κάποιο βαθμό καταλαβαίνουν τι γίνεται, αλλά σιωπούν.

‘Ενα από αυτά, είναι ότι έχει καταφέρει να προάγει το ρατσισμό και τη ξενοφοβία, αλλά και να μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων.

Όχι δεν τρελλαθήκαμε!

Αυτή η κυβέρνηση έχει καταφέρει να δημιουργήσει στο λαό αισθήματα αντιπάθειας και οργής έναντι των ξένων από τρίτες χώρες και να εντείνει την οργή κατά των τουρκοκυπρίων με τον πιο απλό τρόπο: Έχει καταστήσει τους αλλοδαπούς και τους τουρκοκύπριους τις ιερές αγελάδες της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Είναι γεγονός ότι η κυπριακή κοινωνία, μέχρι πριν από κάποιες δεκαετίες δεν ήταν συνηθισμένη στη διαφορετικότητα του χρώματος, μέχρι που οι κύπριοι άρχισαν να ταξιδεύουν περισσότερο και να δουν ότι σε άλλες κοινωνίες, π.χ. στην Αγγλία ή στις ΗΠΑ υπάρχει αυτό το μωσαϊκό φυλών.

Παρά αυτό το γεγονός, όταν η Κύπρος άρχισε να γίνεται προορισμός ξένων εργατών, μπορεί μεν οι κύπριοι να έβλεπαν κάπως παράξενα τους έγχρωμους, ωστόσο τα περιστατικά ρατσισμού ήταν για πολλά χρόνια μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού. Θυμάμαι όταν ως μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού Νεολαίας εκπροσώπησα την Κύπρο σε συνέδριο κατά του ρατσισμού στη Φινλανδία, είχα μείνει έκπληκτος από αυτά που άκουγα από τους άλλους σύνεδρους. Είχαν μείνει όμως και εκείνοι έκπληκτοι, όταν περιέγραψα την κατάσταση στην Κύπρο και ρωτούσαν πως τα καταφέρνουμε.

Η ανεξήγητη (;) συμπεριφορά της κυβέρνησης έναντι των αλλοδαπών και ιδιαίτερα αυτών που αιτούνται πολιτικού ασύλου, δηλαδή τα υπερπρονόμια, τα παχουλά επιδόματα, η ανεπάρκεια των μηχανισμών ένταξης τους στην κυπριακή κοινωνία, έχει προκαλέσει την οργή των κυπρίων πολιτών, οι οποίοι σε μια περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης, καλούνται να καταβάλουν το κόστος για τους αιτητές πολιτικού ασύλου, όταν μάλιστα είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι από αυτούς καμία σχέση έχουν με οποιοδήποτε πολιτικό αγώνα στη χώρα τους ή και δεν προέρχονται από χώρες με πολιτικά προβλήματα.

Αυτό το κόμπλεξ «να μη μας πουν ρατσιστές» είναι που έχει εξοργίσει τον φορολογούμενο πολίτη, ο οποίος νιώθει δεύτερης κατηγορίας και ηλίθιος, αφού πληρώνει κιόλας.

Είναι πρωτοφανές για την Κύπρο, αλλά το θέμα των αλλοδαπών συζητείται περισσότερο από το κυπριακό, την οικονομία ή οποιοδήποτε άλλο θέμα, στους κόλπους της κοινωνίας.

Δεν ξέρουμε που αποσκοπεί αυτή η μανία του Συλικιώτη. Θα υποπτευθούμε, αν αρχίσει να δίνει αβέρτα υπηκοότητες. Ο άνθρωπος δεν έχει καμία διάθεση να ακούσει κανένα. Γι’ αυτό και αντί να δει τι θα κάνει με την αποτυχημένη πολιτική του, γράφει άρθρα για να απαντήσει σε άρθρο κάποιου πολίτη, του Ανδρέα Μορφίτη (δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα και στο Ποντίκι), χαρακτηρίζοντας τον περίπου ως νεοναζί. Μήπως θα έπρεπε ο κ.Μορφίτης να του κινήσει αγωγή για δυσφήμιση; Το καθεστώς μόνο αυτή τη γλώσσα καταλαβαίνει.

Καταλήγοντας, θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι: Κανένας συνάνθρωπος μας, ακόμα και αν είναι ψεύτης και τρώει λεφτά από τις τσέπες μας, πολύ περισσότερο αυτοί που έχουν πραγματική ανάγκη από τη βοήθεια και φιλοξενία μας, δεν πρέπει να γίνεται αντικείμενο βίας. Οι πραγματικοί Έλληνες δεν συμπεριφέρονται βίαια σε κανένα. Οι πραγματικοί χριστιανοί αγαπούν όλο τον κόσμο.

Να τα βάζουμε με την κυβερνητική ανεπάρκεια ναι, όχι όμως με τους συνανθρώπους μας.

Χρίστος είπε...

Ανώνυμε 6/11/10 12:58, δεν είναι υπεύθυνος ο κάθε μετανάστης για το τι κάμνει ή τι δεν κάμνει η κάθε κυβέρνηση. Το σχόλιο σου βαραίνει περισσότερο προς στο να κατηγορήσει τον μετανάστη αντί τον εγκληματία που δέρνει όποιον βρει στο δρόμο - πράγμα το οποίο με κάνει να αμφισβητήσω την αξιοπιστία των σχολίων σου και την ειλικρίνια σου.

Ο ρατσισμός και η ξενοφοβία δεν είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο της οικονομικής κατάστασης. Είναι αποτέλεσμα συνδυασμού αιτιών. Ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι η οικονομική κατάσταση είναι τόσο σημαντική ως αίτιο. Απλώς χρησιμοποιείται ως πρόφαση για να δηλητηριάσει την ατμόσφαιρα και για να δικαιολογήσει την βία εναντίων των μεταναστών και όλων όσοι μάχονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σταματήστε να συνδέετε την βία εναντίων ανυπεράσπιστων ανθρώπων με την λαθρομετανάστευση. Είναι ένα ύπουλο κόλπο το οποίο πραγματικά με εξοργίζει.

Anef_Oriwn είπε...

Τελευταίε Ανώνυμε [6/11/10 12:58 μ.μ.],

Παρά να μετατρέπεσαι είτε ακουσίως, είτε εκουσίως [ακόμα χειρότερα] σε δικηγόρο του ΕΥΡΩΚΟ-κου Αντρέα Μορφίτη και κατ’ επέκταση και απολογητή του λόγου και των πράξεων του κάθε Μορφίτη [όπως ας πούμε του φανφαρόνου Κουλία], γιατί δεν κάμνεις πράξη αυτό που λες στο τέλος της κουβέντας ΣΟΥ για τους «πραγματικούς έλληνες και τους πραγματικούς χριστιανούς»; Ποιες είναι οι δικές Σου εισηγήσεις για το ξεπέρασμα ή την απάμβλυνση τους μεταναστευτικού προβλήματος; Ή μήπως τελικά επάθαμε της παροιμίας που λαλεί ότι “όποιος εν ι-μπορεί να δέρει τον γάαρον δέρνει το σάμαν”; Για όλα φταιν οι ξένοι!!!

Τις προάλλες ήμουν στο Γραφείο των Κοινωνικών Ασφαλίσεων δι’ υπόθεσιν ΜΟΥ ... Κι ενώ στεκόμουν στη γραμμή περιμένοντας τη σειρά ΜΟΥ, έγινα ωτακουστής μιας κουβέντας μεταξύ άλλων αναμενόντων οι οποίοι με πολλή ευκολία [παράπονο και κακία] εξέφραζαν διάφορα εναντίον των ξένων. Ας πούμε «εν να τα δώσουμε [τα ριάλια μας], εμείς που ποδά, τζιαι να πάσιν οι άλλοι [οι ξένοι] που ποτζιεί να τα πιάσουν»! Τόσα απλά δουλέφκει το σύστημα. Κι όταν ένας παππούς [σίγουρα 80ρης] και βαλε που ήταν εκεί για να πληρώσει τες Κοινωνικές Ασφαλίσεις της κοπέλας που τον φροντίζει είπε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος που τη κοπέλα και μίλησε με πολύ επαινετικά λόγια για λλόου της, μια κυρία που πήγε στην αρχή να μιλήσει γενικά άσχημα για τους μετανάστες τελικά αναδιπλώθηκε για να καταλήξει ότι η δουλειές που κάμνουν [οι φροντίστριες] είναι πολύ καλή και χρήσιμη. Φυσικά εκεί δεν ήταν ούτε κανένας Μορφίτης ούτε κανένας Κουλίας για να στήσει το γέρο στον τοίχο!

Anef_Oriwn είπε...

Το θέμα της φασιστικής επίθεσης έχει πάρει πλέον ευρύτερες διαστάσεις ... Ο υπεύθυνος της ΚΙΣΑ Δώρος Πολυκάρπου έχει πει πως έχει ξαναζήσει κάτι τέτοιο [αν και είναι 47 χρόνων], ενώ η με τη συμμετοχή και του βολευτή Κουλία στην πορεία του φασιστικού [έτσι τους ονομάζω ΕΓΩ όλους αυτούς] ΚΕΑ καθώς και κάποιου Δημοτικού Συμβούλου [εν τζιαι ξέρετε ποιος είναι;], αναδεικνύουν πλέον την υψηλή πολιτική στήριξη που έχουν οι φασίζουσες καταστάσεις και ομαδούλες στην Κύπρο. Γι’ αυτό κι ΕΓΩ, μέχρι το βράδυ ίσως επανέλθω με νέα ΜΟΥ ανάρτηση επί του θέματος!

Ανώνυμος είπε...

επαναλαμβάνω την απορία: γιατί η ΚΙΣΑ μετέφερε το φεστιβάλ της από τη Λεμεσό στη Λάρνακα, γνωρίζοντας ότι την ίδια μέρα, την ίδια ώρα και από την ίδια περιοχή θα περνούσε η πορεία της ΚΕΑ;

Χρίστος είπε...

Δεν κατάλαβα, αυτό είναι δικαιολογία για να δέρνει η ΚΕΑ, ΕΛΑΜ, Χρυσή Αυγή κοκ όποιον έβρει μπροστά στης στο δρόμο; Είσαι σοβαρός τωρά; Εν αντρέπεσαι που προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον ρατσισμό;

Ανώνυμος είπε...

http://falies.com/2010/11/06/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%81%CE%B1%CF%84/

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς χρήστο προτρέχεις, αποδίδοντας χαρακτηρισμούς. Αλλά, δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο.
Η απορία, όπως αντιλαμβάνεσαι, έχει τη σημασία της. την επαναλαμβάνω για τρίτη φορά: γιατί η ΚΙΣΑ μετέφερε το φεστιβάλ της από τη Λεμεσό στη Λάρνακα, γνωρίζοντας ότι την ίδια μέρα, την ίδια ώρα και από την ίδια περιοχή θα περνούσε η πορεία της ΚΕΑ;

Ανώνυμος είπε...

http://youthagainstnationalism.wordpress.com/2010/11/06/511-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%BD/

Anef_Oriwn είπε...

Προς Ανώνυμο [6/11/10 2:38 μ.μ.] απολογητή της φασιστικής επίθεσης των ΚΕΑ-νιτών,

Γιατί ανάγεις τη μετακίνηση του Φεστιβάλ Rainbow της ΚΙΣΑ από τη Λεμεσό στη Λάρνακα σε μείζον θέμα; Είναι αυτό η ουσία του ζητήματος, κι όχι οι επιθέσεις των φασιστών; Ή μήπως θεωρείς την πορεία του ΚΕΑ [με το ξενοφοβικό και ρατσιστικό της προσωπείο και περιεχόμενο] ως κάτι το σωστό και το δικαιολογημένο; Ποια μπορεί να είναι τέλος πάντων η απάντηση της κοινωνίας, ΕΜΕΝΑ τζι’ ΕΣΕΝΑ [αν πραγματικά προβληματίζεσαι για “το αυγό του φιδιού”] και των οργανωμένων αντιρατσιστικών κοινωνικών συνόλων και κινήσεων] στον φόβο [για τους ξένους] και στην μισαλλοδοξία, που προσπαθούν να ενσπείρουν στον κόσμο οι ρατσιστικές αυτές οργανώσεις [οι οποίες μάλιστα τυγχάνει να έχουν και την πολιτική στήριξη υψηλά ισταμένων πολιτικών] ... Δεν πρέπει τουλάχιστον να προβληθεί [στον ίδιο χώρο] και η εικόνα ότι οι μετανάστες ΔΕΝ είναι ανθρωποφάγοι;

Ανώνυμος είπε...

Αντί να απαντήσεις στην απορία, σπεύδεις να μου αποδώσεις κίνητρα και σκοπιμότητες: "γιατί ανάγεις" και "αυτή είναι η ουσία του ζητήματος" κτλπ.

Είναι κουραστικό να προσπαθήσεις να κουβεντιάσεις και να σου βάζουν ετικέτες. Ούτε την ΚΕΑ αντιπροσωπεύω, ούτε η Χρυσή Αυγή με αντιπροσωπεύει, αλλά ούτε και ο Πολυκάρπου.

Αλλά πιστεύω θα αντιλαμβάνεσαι ότι έχει σημασία εαν η κρατικοδιαίτη ΚΙΣΑ επιδίωξε (όχι τους τραμπουκισμούς και τα επεισόδια) αλλά τη "σύγκρουση" (μεταφορικά το εννοώ). Προφανώς γιατί έτσι εξυπηρετούνται καλύτερα τα συμφέροντα της. Εχει ευθύνες ο κ. Πολυκάρπου γιατί μετέφερε ΣΚΟΠΙΜΩΣ την εκδήλωση στη Λάρνακα, γνωρίζοντας ότι την ίδια ώρα, από την ίδια περιοχή θα περνούσε η πορεία της ΚΕΑ. Δικαίωμα του φυσικά να το κάνει. Αλλά, πείτε μου, τι προβολή θα τύγχανε το φεστιβάλ ουράνιο τόξο και η πορεία της ΚΕΑ, εάν η μια γινόταν στη Λεμεσό και η άλλη στη Λάρνακα. Πέντε αράδες -το πολύ- στις εφημερίδες. Ούτε μισή τηλεοπτική εικόνα. Λίγες κουβέντες στα μπλογκς. Μέχρι εκεί.


Από εκεί και πέρα, δεν σχολίασα τα εεισόδια, γιατί ακόμα δεν απόκτησα ξεκάθαρη εικόνα για τα γεγονότα. Αλλά, (και για να προλάβω τους πρόχειρους χαρακτηρισμούς), εάν είναι όπως τα περιγράφετε, αυτοί που επιτέθηκαν εναντίον συμμετεχόντων στο φεστιβάλ της ΚΙΣΑ είναι πρώτα βλάκες και μετά φασίστες.

ΥΓ:δεν θα επανέλθω. ελπίζω να διαβάσω τη δική σας εκδοχή για την αλλαγή του φεστιβάλ. τα υπόλοιπα -με ή χωρίς ετικέτες- είναι ξεκάθαρα, άρα αυτονόητα.

Ανώνυμος είπε...

re anef-arximoufti, ma ine dinaton na milas esy gia keratades...ipen o GADAROS (esou) tou petinou tzefala...re anigis to leksiko tou mpapinioti ke dipla pou to keratas exi th fotografia soy re keratoukli..pes mou tin ora pou egrafes thn malakia sou ethores thn keratofatsa sou ston kathrefti je grafis gia keratades? afieromeno ston keratoykli ths gnostis 50aras MAS (xazirin 51 xarkoume)....pekse mas to asma "tinos ine re gineka ta pedia" re keratoukli....gia lloou sou,
mmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!

Χρίστος είπε...

Ανώνυμε 6/11/10 3:16 μ.μ. καταρχάς βάζε κανένα ψευδώνυμο παρακαλώ να μεν γίνεται μπάχαλο.

Διαφωνώ με τον όρο σύγκρουση τον οποίο χρησιμοποιείς. Αν ήθελα να χρησιμοποιήσω ένα όρο θα ήταν διαμαρτυρία. Και ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που αντιστέκονται στον ρατσισμό και στον φασισμό. Δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση σου επειδή δεν ξέρω ποια από τις δύο οργανώσεις είχε πρώτα καθορίσει σε ποια ημερομηνία να διαδηλώσει. Γιατί όμως αυτό έχει σημασία; Πρέπει όποτε βγαίνει η ΚΕΑ/ΕΛΑΜ/Χρυσή Αυγή κοκ όλοι οι άλλοι να κρύβονται στα καβούκια τους; Και όντως, αυτό το κλίμα προσπαθούν να καλλιεργήσουν αυτές οι αρρωστημένες, μισανθρωπικές ομάδες στους πολίτες. Τι σόι ιδεολογία είναι τούτη που έχουν, η οποία απαιτεί κάτι παραπάνω από την πειθώ; Μια ιδεολογία η οποία χρειάζεται την βία για να επιβληθεί, μια ιδεολογία η οποία δεν ανέχεται καμία κριτική...

Η ουσία είναι η βία και η υποδαύλιση της. Η βία και η τρομοκρατία η οποία εξασκείται πρώτα-πρώτα στους μετανάστες αλλά και στον κύπριο πολίτη που θέλει να διαμαρτυρείται για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Και όσοι τόλμησαν να γυρίσουν χέρι να κτυπήσουν ανυπεράσπιστους ανθρώπους απρόκλητα δεν είναι πρώτα βλάκες και μετά φασίστες όπως λες. Ο όρος βλακεία συνειρμικά οδηγεί στην απέκδυση ευθυνών. Είναι σαν να λέμε "ανεγκέφαλοι χούλιγκαν". Δεν είναι ανεγκέφαλοι. Οργανώνονται και υποκινούνται υποχθόνια. Απλώς τους βλέπουμε για πρώτη φορά να δείχνουν τον πρόσωπό τους με τέτοια θρασύτητα.

arxiepiskopos είπε...

ΑΝΕΦ,έχεις την τιμή να φιλοξενείς στο μπλογκ σου τον ΤΣΙΕΛΕΠΟ,που εδώ εμφανίζεται ως ανώνυμος.Λες να ντράπηκε, επιτέλους, για την ταυτότητά του;Αλλά ,πε μου, είδες φασίστα να ντρέπεται;

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [6/11/10 3:16 μ.μ.],

Αν και είπες ότι δεν θα επανέλθεις και έτσι ότι γράψω και πω πιο κάτω πολύ πιθανό να μην τύχουν της προσοχής ΣΟΥ, εν τούτοις θέλω να σημειώσω την καταφανή υποβάθμιση που προσπαθείς να κάμεις [δεν κατάλαβα τους λόγους] των κινδύνων που ελλοχεύουν πλέον στην κυπριακή κοινωνία και οδηγούν στη φασιστικοποίηση/ρατσιστικοποίηση της ... Αυτό το περιστατικό [της επίθεσης των ΚΕΑ-νιτών σε εκδήλωσης για τους μετανάστες στη Λάρνακα], δεν ήταν το πρώτο. Ήταν όμως η πρώτη πιο γενικευμένη “σύρραξη” που επιχείρησαν τα φασιστοειδή, κάτι που αναδεικνύει και το μέγεθος του προβλήματος. Γι’ αυτό είναι καιρός πλέον να το αντιμετωπίσουμε κι όχι να προσπαθούμε να το κρύψουμε κάτω από το χαλί [όπως υποβάλλεις ΕΣΥ!] ... Γιατί αυτοί που συμμετείχαν στα επεισόδια αλλά και οι υψηλά ιστάμενοι που του δίνουν πολιτική κάλυψη είναι πρώτα Φασίστες και μετά βλάκες! «Βλάκες», «ηλίθιοι» κι «άφρονες», ήταν λέτε/λένε ότι ήταν και οι πραξικοπηματίες του 1974! Φασίστες ήταν και ‘κείνοι!

Anef_Oriwn είπε...

Ο/Η Arxiepiskopos Μαϊμού-νας είπε...

Όπως οι οικονομικοί μετανάστες και πολιτικοί πρόσφυγες έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν μέρος σε διάφορες εκδηλώσεις στον τόπο μας έτσι και οι ελληνοκύπριοι έχουν το κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρονται για την παρουσία των εποίκων , των οικονομικών μεταναστών και πολιτικών προσφύγων από τρίτες χώρες στον τόπο μας.

Το να αποκαλείς κάποιο φασίστα μόνο και μόνο επειδή συμμετείχε σε μια διαμαρτυρία αυτόματα γίνεσαι ο ίδιος ρατσιστής και φασίστας.

Ευτυχώς που ο κόκκινος φασίστας μετέφερε την εκδήλωση της ΚΙΣΑ από Λεμεσό στη Λάρνακα για 2 κυρίως λόγους.
α) οι λεμεσιανοί είναι χορτάτοι από διάφορα είδη επεισοδίων και
β) οι σκαλιώτες πάνε χρόνια να ζήσουν τέτοιου είδους καταστάσεις.

Μέσα από αυτές τις αντιπαλότητες, τις βιαιότητες και τους τραμπουκισμούς (κυρίως από την πλευρά της ΚΙΣΑ ) υπάρχουν και κάποια θετικά στοιχεία που δεν τα είδε κανείς. Εν μέσω οικονομικής κρίσης άνοιξαν λίγες δουλειές χάρις στα αποτελέσματα των επεισοδίων. Αυτά τα έκτροπα ήταν μια «Οικονομική ένεση» για κάποιους εμπορευόμενους και εργολάβους από τη Λάρνακα.

6/11/10 5:22 μ.μ.

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
politispittas είπε...

Εύγε για το πνεύμα που διέπει την ανάρτηση. Για την γραφή, τα έχουμε πει πολλές φορές.

Το καθήκον μίας Πολιτείας, αν αυτή θέλει να είναι ευνομούμενη,είναι (μεταξύ άλλων) αφ ενός να ελέγχει το ποιοι μπαίνουν και ποιοι όχι στην Επικράτεια και να φιλτράρει σε μεγάλο βαθμό ποιούς κρατά και ποιους όχι, έχοντας παράλληλα μία Στρατηγική μέσα από την οποία προσφέρει ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε ειδκότητες που μπορούν να ενισχύσουν την τοπική οικονομία και να αναβαθμίσουν τον ποιοτικό πήχη στο γνωστικό επίπεδο.

Αυτά, αφορούν την Πολιτεία.

Το καθήκον του Πολίτη, είναι να αγκαλιάζει τα αδύναμα μέλη της πολιτείας, να μην ανέχεται την ρατσιστική συμπεριφορά και να την καταγγέλλει όπου την εντοπίζει.

Καθήκον του πολίτη είναι επίσης, εκεί που η Πολιτεία έχει κενά, τρύπες, να την αναπληρώνει. Και αυτό τον ρόλο παίζουν οι ΜΚΟ.

Θα κλείσω με ακόμα ένα καθήκον της Πολιτείας:

Να απαγορεύσει την ύπαρχη συγκροτημένων σχημάτων σαν το ΕΛΑΜ που δηλητηριάζουν συστηματικά την κοινωνία.

Anef_Oriwn είπε...

Ο/Η Arxiepiskopos-Μαϊμού-νας είπε...
Για όλα αυτά που έγιναν ψες στη Λάρνακα φταίει ο Χίτλερ.
Αν ο Χίτλερ καθάριζε τη γη από τους μαύρους , τότε δε θα είχαμε αυτού του είδους τα επεισόδια γιατί δε θα υπήρχαν οι μαύροι.
Τώρα καταλάβατε γιατί δε φταίει η κυβέρνηση Χριστόφια και ο ληστής των 35 εκατομμυρίων για τη πτώχευση της EUROCYPRIA ?

6/11/10 5:55 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Φασιστική επίθεση ενάντια σε Ελληνες της Κυπρου απο ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ και ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!!

ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ!!!

Χρίστος είπε...

Εξίχασες τον Μίκη-Μάους ρε ανώνυμε!

Ανώνυμος είπε...

"Οι Έλληνες είναι αναρχικο και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή)". - "
Απόσπασμα ομιλίας του Henri Kissinger στην Ουάσινγκτον τον Σεπτέμβρη του 1974.Τα κατάφερε ο ελεεινός και βρωμιάρης Κίσσινκγερ και δεν είναι τυχαίο σήμερα που στην Κύπρο εχουμε κομμουνιστική κυβέρνιση.

Άχριστος είπε...

Είναι τραγικό να υπάρχουν σήμερα άνθρωποι που ζουν ακόμα στην εποχή του Μακαρθισμού. Η εποχή αυτή έχει παρέλθει. Διαβάστε ιστορία. ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ! Όχι μετά εθνικιστικών κορόνων. Δείτε τα πράγματα όπως είναι στην πραγματικότητα και όχι όπως σας τα πασάρει ο εμετικός Κουλίας και ο κάθε Κουλίας. Είναι τραγικό. Τραγικό. Φανερώνει μια παντελώς υποκειμενική και διαστρεβλωμένη θέαση της ιστορίας.

Ανώνυμος είπε...

Ξυπνάτε,εχθρός μας είναι το τραπεζικό σύστημα,οι πολιτικοί,οι μασόνοι πλουτοκράτες και καταλάβετε δεξιοί και αριστεροί οτι οι ηγεσίες των κομμάτων τρώνε και πίνουν μαζί,είναι για το θέατρο που τσακώνοντε στις τηλεοράσεις.Ο άλλος δέκτηκε σιωπηρά το άνοιγμα των "συνόρων" το 2003 και μετά ψευτοφώναξε το "ΟΧΙ",τα αρνιά του ΑΚΕΛ τον ακολούθησαν,σήμερα φωνάζουν "οι τούρκοι είναι αδέλφια μας",που πάει αυτός ο τόπος.Ο μασώνος ο Βασιλείου μας εμπιξε στην ΕΕ και η εταιρεία του εκαμε εκατομμύρια,εχει την Αντρολλού του στις Βρυξέλες κάμνει το κοριτσάκι και εμεις σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.ΞΥΠΝΑΤΕ,χάνουμε και την άλλη μισή Κύπρο.

Ανώνυμος είπε...

συνθημα του ακελ εινα <> αλλα δεν τους πειραζεει αν περαση η εγληματικοτητα τα ναρκωτικα το καυε γωνια και καζινο και αν περασουν πακιστανοι συριοι τουρκοι αφγχανοι κλπ δειτε τι κατηντησεν η γαλλια η αγγλια γερμανια κλπ κυριοι του ακελ ειστε επικυνδηνοι .....η μεγαλη ατυχια της κυπρου ηταν οτι ειχεν δυνατο ακελ που στεκοταν εμποδιο στου στοχους των ελληνων της κυπρου...

Άχριστος είπε...

Οι εκάστοτε ποδηγέτες ανέκαθεν γνώριζαν ότι υπάρχει ένα πράγμα το οποίο ενώνει τον κόσμο: Ο ΦΟΒΟΣ.

Έτσι ακριβώς εκμεταλλεύτηκε ο Χίτλερ τους "μπολσεβίκους", για να συνενώσει τον Γερμανικό λαό κάτω από την σβάστικα. Αυτό κάνει ανέκαθεν η εκκλησία με την κόλαση, ώστε να ελέγχει τους πιστούς. Έτσι χρησιμοποίησε ο Bush την τρομοκρατία για να προωθήσει οικονομικοπολιτικά συμφέροντα συγκεκριμένων κέντρων.

Το ίδιο κάνουν μισάνθρωποι όπως ο Κουλίας και παρεμφερείς οργανώσεις, χρησιμοποιώντας την λαθρομετανάστευση ως όχημα του ρατσισμού τους.

Πρέπει να αναγνωρίσουμε αυτή την πραγματικότητα, ώστε να μπορούμε να την εντοπίζουμε και να βλέπουμε πέρα απ' αυτή, τις πραγματικές προθέσεις.

Άχριστος είπε...

Βλέπετε, οι παραπάνω Ανώνυμοι μας το υπενθυμίζουν αυτό. Βλέπουμε ένα μπαράζ εκφοβισμού: Φταίει η Μασονία, το ΑΚΕΛ, οι Αμερικανοί, η εγκληματικότητα, τα ναρκωτικά, οι αριστεροί, τα καζίνο και πάει λέγοντας. Νοσούντα μυαλά, κατατρομαγμένα και γεμάτα μίσος. Όλα αυτά μας οδήγησαν στο 1974. Αν συνεχίσουμε έτσι, πολύ φοβάμαι ότι θα οδηγηθούμε σε ένα δεύτερο 1974.

Χρίστος είπε...

Ίσως να οφείλω ένα "συγγνώμη" στον Ανώνυμο 6/11/10 12:58. Ξαναδιαβάζοντας αυτά που έγραψε βλέπω ότι ήμουν κάπως άδικος μαζί του. Αλλά πως να μην γίνει κάποιος λίγο παρανοϊκός, όταν ορισμένοι ανάρχιδοι μπαίνουν συνεχώς σαν διαφορετικοί "Ανώνυμοι" γράφοντας πράγματα αντιφατικά για να συγχύσουν και να αποπροσανατολίσουν.

Anef_Oriwn είπε...

Χρίστε,

Έχω ήδη σχολιάσει συνοπτικά τα όσα έγραψε ο Ανώνυμος [6/11/10 12:58 μ.μ.] με σχόλιο μου ημερ. 6/11/10 1:54 μ.μ.. Να επαναλάβω ότι με τα όσα γράφει ο εν λόγω Ανώνυμος «... μετατρέπεται είτε ακουσίως, είτε εκουσίως [ακόμα χειρότερα] σε δικηγόρο του ΕΥΡΩΚΟ-κου Αντρέα Μορφίτη και κατ’ επέκταση και απολογητή του λόγου και των πράξεων του κάθε Μορφίτη [όπως ας πούμε του φανφαρόνου Κουλία] ...», που προάγουν τον εθνικισμό και τον ρατσισμό. Δεν κατάλαβα που και πως «... ήσουν κάπως άδικος μαζί του».

Χρίστος είπε...

@ANEF_Oriwn: κατ' αρχάς δεν έχω υπόψη μου το σχετικό άρθρο του εν λόγο Ανδρέα Μορφίτη (link παρακαλώ;). Άρα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη επί τούτου.

Επιπρόσθετα, δεν αναιρώ ούτε ένα γράμμα από το παλαιότερο μου σχόλιο. Συνεχίζω να πιστεύω ότι το άρθρο του Ανώνυμου [6/11/10 12:58 μ.μ.] είναι κάπως ανισόρροπο, μιας και επικεντρώνεται στο ότι οι αλλοδαποί είναι "ιερές αγελάδες" - πράγμα το οποίο βρίσκω υπερβολικό. Επίσης, είναι ξεκάθαρο για μένα ότι το σχόλιο δίνει περισσότερη βαρύτητα στο να κατηγορήσει την κυβέρνηση, παρά στην αντικειμενική ανάλυση του προβλήματος.

Δεν δεν θέλω να πέσω στην παγίδα του κομματικού χρωματισμού. Οι πολιτικές παρατάξεις μόνο κερδισμένες μπορούν να βγουν από αυτό που έγινε, μιας και με αυτό τον τρόπο μπορούν να συσπειρώσουν και να προσελκύσουν.

Ο λόγος που απολογούμαι είναι επειδή νομίζω ότι ίσως να ήμουν υπερβολικός λέγοντας ότι αμφισβητώ την ειλικρίνεια του αρθρογράφου. Δεν αποκλείεται αυτός που τα έγραψε να τα πιστεύει. Πράγμα βεβαίως το οποίο καταδεικνύει ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο από ότι φαίνεται.

Αν όμως βιαζόμαστε να κατηγορήσουμε τον άλλο, λάθος στο οποίο δυστυχώς περιέπεσα πολλάκις, τότε απλώς το καθιστούμε πιο δύσκολο για τον άλλο να ακούσει αυτά που προσπαθούμε να του πούμε.

Anef_Oriwn είπε...

Χρίστε,

Με τον κον Μορφίτη [υπεύθυνο πάνω σε ζητήματα Μετανάστευσης στο ΕΥΡΩΚΟ] έχω ασχοληθεί κι ΕΓΩ σε ειδική ανάρτηση ΜΟΥ [την 70/2010 – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/09/702010.html

Επίσης “Μορφίτικα” άρθρα θα βρεις στα links:
1. http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/277438

2. http://www.evropaikokomma.org/main/1,0,835,166-%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%A1%CE%95%CE%91%CE%A3-%CE%9C%CE%9F%CE%A1%CE%A6%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%9F%CE%94%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%99-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%9F%CE%99-%CE%9D%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%99%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%A1%CE%98%CE%A1%CE%9F-%CE%9F%CE%A0%CE%A9%CE%A3-%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%97%CE%9A%CE%95-%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%9F-%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F-%CE%99%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3-2010.aspx

3. Κι ένα του Υπουργού Εσωτερικών Νεοκλή Συλικιώτη: http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/290612

Καλό διάβασμα!