Τρίτη 4 Αυγούστου 2009
Ανάρτηση 42/2009 (αρχοντοχωριατο-κυπριακή, καλλιτεχνική και καλαμαρίστικη) - Επήραν μας πρέφαν (οι εξ Ελλάδος αδελφοί) κι άλλα τινά!
Σε μια προσπάθεια να ξεφύγουμε και λίγο από τη συνεχή πολιτικολογία, σήμερα θα ασχοληθώ μ’ ένα άλλο, διαφορετικό θέμα (όχι και τόσο πολιτικό, που έχει όμως κι αυτό τις πολιτικές του διαστάσεις – τελικά ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι πέραν ή μακράν της πολιτικής, με την ευρύτερη της έννοια της λέξης). Με αφορμή ένα σατιρικό κείμενο από το ένθετο “PURPLE” του κυριακάτικου “Πολίτη” (θα το παραθέσω πιο κατω, μετά τη μακροσκελή αυτή εισαγωγή μου) θα ασχοληθώ με κάτι διαχρονικά επίκαιρο ... Πως “μας πιάννουν στο μαϊττάππιν ” (στο περιπαίξιμο) οι εξ Ελλάδος καλλιτέχνες και “καλλιτέχνες” ... Πως διάφοροι αυτού σιναφιού, υπηρέτες και λειτουργοί της Τέχνης του Θεάματος αλλά και του Show (τουτέστιν, ηθοποιοί, τραγουδιστάδες, μοντέλλες, “γλάστρες”, παρουσιαστές/στριες, τηλεκονφεριανσιέ-κλόουν, showάδες και λοιποί) εκ του κλεινόντος άστεως ορμώμενοι κατα Επαρχία μεριά (ας πούμεν κατά την αρχοντοχωριάτισσα Κύπρο), συνήθως μας σερβίρουν “φύκια για μεταξωτές κορδέλες” ... Κι εμείς οι “χαζοκούμπαροι” τα χάβουμε (αμάσητα συνήθως) ... Πως αλλιώς όμως θα έχουμε εικόνες, ακούσματα και εμπειρίες για να λεμε και να περιγράφουμε (στους άλλους ιθαγενείς), εξορκίζοντας ίσως έτσι και την πολιτιστική μας ένδεια; Πως θα χουμιζόμαστε/θα παινευόμαστε (σε γείτονες, συγγενείς και φίλους) ότι έχουμε δει ή ακούσει τον άλφα και το δείνα (ωμέγα) αστέρα και αστέρισσα (όχι αστερόεσσα) εκ της μητρός πατρίδος; Αν μας πετάξουν και καμιά εθνικο-πατριωτική κορώνα (ας πούμε ψελλίσουν κάτι για την “μαρτυρική Μεγαλόνησο”) στους εφτά ουρανούς θα τους ανεβάσουμε ... Παλαιότερα τους παίρνανε (οι ατζιέντηδες συνοδεία και των καναλιών – για να έχουμε και δηλώσεις) εκεί στο πάλαι ποτέ Οδόφραγμα στο τέρμα της Λήδρας (ήταν τότε στους “καλούς καιρούς” πριν ανοίξει το Οδόφραγμα για να πηγαινοερχόμαστε – με “αλλοτριωμένη” συνείδηση οι Ελληνοκύπριοι και συμφεροντολογικά οι τουρκοκύπριοι) για να ατενίσουν με το αγέρωχο ελληνικό τους βλέμμα (μέσα από τες πολεμίστρες του εκεί φυλακίου) την κατεχόμενη (από τους προαιώνιους εχθρούς) ελληνική γη (μας)! Τώρα τι βλέπανε και μέχρι που έφτανε το μάτι τους, αλλού παπά ευαγγέλιο ήταν – και χότζια κοράνιο!
Κι έτσι οι εξ Ελλάδος αδελφοί (καλλιτέχνες και άλλοι), “αναβαπτιζόμενοι στα εθνικά νάματα της κυπριακής ελληνικής γης και στο άρωμα του κατεχόμενου τόπου μας” (τέτοιες πατριωτικές φανφάρες μας πετούσαν σε δηλώσεις τους από τηλεοράσεως – κι εμείς περιμέναμε υπομονετικά σαν όρνια να τις αρπάξουμε για να γεμίσουν τα στήθια μας με εθνική περηφάνια και τα μάτια μας με δάκρυα για το πόσο μας σκέφτονταν και μας αγαπούσαν οι αδελφοί έλληνες)... Και μετά τρέχανε (κι εμείς πίσω τους) για να συνεχίσουν το εθνικό τους χρέος σε μουσικοχορευτικές παραστάσεις και πίστες! Κι εμείς ανταποδίδαμε (εκεί) σε είδος ότι πήραμε σε λόγια ... Δίναμε απλόχερα τα ρέστα μας κι αυτοί γέμιζαν σακκούλες (για να μην μας κακοκαρδίσουν)!
[Να φανταστείτε πως και η δικιά μας η Βίshη (Βίσση) δεν ΜΑΣ χαρίστηκε καθόλου... Μας επεξεργάστηκε (διάβαζε εκμεταλλεύτηκε) κανονικά για κάποιες παραστάσεις, (ίσως και μόνο μία), νομίζω τότε για τους εορτασμούς για το Millennium (το έτος 2000) - εισέπραξε αρκετές δεκάδες χιλιάδες λίρες, για μια μόνο εμφάνιση, αν δεν κάνω λάθος, τη νύχτα της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς!]
***{Διορθωτική σημείωση(5/8/2009 - 11:30 μ.μ.):
Να αναφέρω (μετά από σχετικό σχόλιο του αγαπητού PolitisPittas - και τον ευχαριστώ) ότι η εκδήλωση στην οποία συμμετείχε η Βίσση ήταν για τους εορτασμούς που έγιναν για την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση – η όλη (πατριωτική) ενέργεια της Βίσση στοίχισε μόλις 150.000 Κυπριακές Λίρες (όχι Ευρώ)!}
Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα υπάρχουν πολλά, για το πόσο αφελείς (ιθαγενεί)ς κι αμόρφωτους (χώρκατους), μας θεωρούσαν (και συνεχίζουν να μας θεωρούν – κάποιοι μας πήραν πρέφα για τα καλά) οι υψηλής πολιτιστικής και καλλιτεχνικής στάθμης και κουλτούρας κατοικούντες (και διαχειμάζοντες) εν Αθήναις (μάλλον στα Βόρεια της προάστια) καλλιτέχνες ...
Τι να πρωτοθυμηθούμε:
1. Το βρισίδι που υπέστησαν από την ευειδή (και βαμμένη ξανθιά) κυρία Κατερίνα Λάσπα - όσοι την παρακολουθήσαν από κοντά αλλά και δια ζώσης από τηλεοράσεως, σ’ εκείνο το τηλεπαιχνίδι παρωδία (του ΡΙΚ) σε απευθείας μετάδοση από το Μόντε (Κα)πούτο; Τι μας είχε πει τότε, “ασιχτίρ” ή “σίκκιμε”;
2. Τις ειρωνείες και τα χλευαστικά χαμόγελα και σχόλια του πολύ Χρίστου Φερεντίνου στο τηλεπαιχνίδι του “Σίγμα” “Κόντρα Πλάκες”; Καλά όμως, του έδιναν και τα “τούβλα” οι (κύπριοι) διαγωνιζόμενοι) κάτι πάσες, μα κάτι πάσες, αυτογκόλ βάζανε με τα μαργαριτάρια τους! Αλλά ο Φερεντίνος είναι ο τελευταίος που δικαιούται (κατα την ταπεινή μου γνώμη) να κάνει τον έξυπνο! Έχει ειδικευτεί να κάνει τον παρουσιαστή σε διάφορα (σαχλο)τηλεπαιχνίδια τα οποία πουλούν παρά πολύ, καθώς οι διαγωνιζόμενοι παίχτες κυνηγούν το χρήμα ... (Είναι και το κυνήγι του χρήματος μια αξία που διδάσκεται μέσω της τηλεόρασης). Είναι ειδικός (ο Φερεντίνος) στο να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα αγωνίας για την εξέλιξη του παιχνιδιού (αχρείαστη και περιττή κατ’ εμένα, καθώς αυτά τα παιχνίδια βασίζονται καθαρά και ΜΟΝΟ στην τύχη και ΚΑΘΟΛΟΥ γνώσεις, παρατηρητικότητα ή κάποιες δεξιότητες). Γι’ αυτό κι εγώ τον θεωρώ πολύ ρηχό και πολύ αναιδείς και άστοχες τες ειρωνείες του...
Σ’ ένα τέτοιο τηλεπαιχνίδι όπου οι παίχτες άνοιγαν διάφορα κουτιά (στα οποία υπήρχε αναγραμμένο εσωτερικά τι κέρδιζαν ή αν έχαναν – δηλ. ήταν θέμα καθαρά τύχης αν θα κέρδιζαν ή όχι) καλούσε τους διαγωνιζόμενους να σκεφτούν προσεκτικά ή/και να είναι προσεχτικοί κι άλλα τέτοια... Τι στο διάολο μάγοι ήταν και θα μάντευαν τι υπήρχε στο κουτί; X-ray μάτια ειχανε; Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό που έπρεπε να σκεφτούν ή να προσέξουν!
3. Ο Σεφερλής (η μεγάλη αυτή ηθοποιάρα) που στις παραστάσεις που διοργανώνει στην Κύπρο, συμμετέχει είτε ΜΟΝΟΣ του, ή άντε το πολύ με ακόμα (καμιάν) ημίγυμνη ηθοποίαν, και τρέχουν (οι ιθαγενείς) από πόλεις, χωριά και συνοικισμούς για να τον θαυμάσουν και να γελάσουν – γιατί άραγε; Στις παραστάσεις του αν οι ατακες του δεν κατακλύζονταν από βωμολοχίες, μόνο για παιδάκια θα έκαναν! “Καλό, ε;”!
4. Την νύχτα του δευτέρου γύρου των τελευταίων Προεδρικών εκλογών (το Φεβράρη του 2008) όπου είχαμε την εκλογή Χριστόφια στην Προεδρία (αρκετοί ακόμα να το χωνέψουν), ένα από τα κυπριακά κανάλια (δεν θυμάμαι ποιο) έφερε γνωστό δημοσιογράφο από την Ελλάδα για να παρουσιάσει το πρόγραμμα για τα αποτελέσματα των εκλογών. Ήταν (νομίζω) ο Ευαγγελάτος – αυτός που είναι άντρας (νομίζω) της “πρωινατζούς” της Τατιάνας (τον συγχύζω με το Χατζιηνικολάου) ... Στο panel για τη συζήτηση των αποτελεσμάτων ήταν μεταξύ άλλων και ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Γιάννος Λαμάρης. Αφού η εκλογή Χριστόφια έγινε πλέον γεγονός, ο εν λόγω δημοσιογράφος-showman, προσπαθούσε να πείσει τόσο τον Λαμάρη όσο κι ΕΜΑΣ τους ιθαγενείς τηλεθεατές, ότι ο Λαμάρης θα διοριζόταν (από το νεο Πρόεδρο) Υπουργός και μάλιστα Εμπορίου και Βιομηχανίας (αν δεν κάνω λάθος). Από που έβγαλε αυτό το πόρισμα δεν έχω καταλάβει ακόμα ... Ίσως να προσπαθούσε να μας πείσει ότι έχει μαντικές ικανότητες ή ότι τόσο παλαβούς μας περνούν πια!
{Για να μη θεωρηθεί ότι μιλώ προκατειλημμένα και ότι γενικεύω το θέμα με όλους τους Έλληνες που μας έρχονται για παραστάσεις στην Κύπρο, να σημειώσω ότι έχω παρακολουθήσει εξαιρετικές (μουσικές) εκδηλώσεις (συναυλίες) με τους Θάνο Μικρούτσικο, Μαχαιρίτσα, Τσακνή, Τσαλιγοπούλου, Ελ. Αρβανιτάκη, Μελ. Κανά, Μητροπάνο ...}
Όπως έχω ήδη πει (στην αρχή του κειμένου μου) αφορμή για να το γράψω (και να κάνω αυτή την ανάρτηση) μου την έδωσε ένα άρθρο στο (ένθετο) περιοδικό “PURPLE” του Κυριακάτικου “Πολίτη” (το τεύχος της Κυριακής 26 του Ιούλη του 2009) στη στήλη “ENDITORIAL” (της τελευταίας σελίδας). Το άρθρο υπογράφεται από τον Μαρίνο Νομικό και καταπιάνεται μ’ αυτά όλα τα “καλλιτεχνικά φαινόμενα” που μας προκύπτουν εξ Ελλάδος και που περιέγραψα εν μέρει κι ΕΓΩ πιο πάνω ...
[Για όσους δεν το διαβάσατε θα το παραθέσω αυτούσιο πιο κάτω - και με δικά μου μικρά σχόλια, παρατηρήσεις και επεξηγήσεις μέσα στις αγκύλες... Επίσης οι χρωματώσεις είναι δικές μου]
“Το καλύτερο της εβδομάδας το διάβασα στο τηλεπεριοδικό του Δία: Ο Μίλτος Μακρίδης [είναι αυτός που παρουσιάζει το τηλεπαιχνίδι με τις ταυτότητες;] , λέει, επισκέφτηκε την Κύπρο... incognito! Ποιος ήρθε; Προφανώς o συντάκτης έχει συγχύσει μέσα στο μυαλό του την περίπτωση του διάσημου που επισκέπτεται κρυφά ένα μέρος (δηλαδή incognito) με εκείνα ενός has-been ο οποίος είναι αναγκαστικά incognito για το λόγο ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες η Άγκυρα να αναγνωρίσει την Κυπριακή Δημοκρατία ως έχει παρά έστω και μία ψυχή [να αναγνωρίσει] τον εν λόγω κύριο στο δρόμο! Αυτός ο τύπος όμως θα μπορούσε κάλλιστα στην Ελλάδα να σταθεί στην ουρά ακόμα και για δωρεάν διανομή δειγμάτων οδοντόκρεμας και στην Κύπρο να περνιέται για διασημότατα και να προσελκύει τους εγχώριους παπαρ(ι)άτσι [εδώ δεν κατάλαβα το λογοπαίγνιο του Νομικού].
Είναι γνωστό ότι το νησί της Αφροδίτης προσφέρεται για αρπαχτές των αθηναϊκών ντεμέκ-celebrities [ντεμέκ= δήθεν, τάχα μου, προσποιητά – λέξη τουρκικής προελεύσεως. Από την άλλη celebrities (ή σελέμπριτι) είναι κάποιοι άνθρωποι που δεν έχουν κάνει κάτι φοβερό, αλλά προσπαθούν μέσω των δημοσίων σχέσεων να περάσουν ότι έχουν κάνει κάτι, ενώ στην ουσία είναι για κράξιμο], αλλά η διαφορά με την Κομοτηνή ή τα Γρεβενά (αθάνατη ελληνική επαρχία και σελεμπριτομάνα) είναι ότι στην Κύπρο, η ίδια [αυτή] αρπαχτή χρυσοπληρώνεται. Όπως οι Ελλαδίτες στρατιώτες και αξιωματικοί βάζουν βύσμα [βύσμα = η γνωριμία με κάποιο υψηλό πρόσωπο όπου θα κάνει κάτι ευνοϊκό (ρουσφέτι) για εσένα] για να τους πάρουν στην ΕΛΔΥΚ (θητεία μεν, αλλά καλοπληρωμένη και χωρίς τα Εφ-δε-γκάτζοι [μόνο ο ίδιος ο Νομικός ξέρει τι εννοεί εδώ] κουνούπια του Έβρου), έτσι και οι ψευτοδιασημότητες της μαμάς πατρίδας κυνηγούν τις αρπαχτές στην Κύπρο, γιατί άκουσαν από συναδέλφους τους ότι οι «χαζοκουμπάροι όχι μόνο σου τα ακουμπάνε γερά αλλά σου προσφέρουν αεροπορικά business class και ξενοδοχειάρα πεντάστερα με μασάζ και spa». Πολύ καλύτερα από το πανδοχείο στη Δομοκό [κατα που πέφτει;] ή τον ξενώνα αγροτουρισμού στο Διδυμότειχο [το ‘χει υμνήσει τραγουδιστικώς κι ο Μαχαιρίτσας], σωστά;
Έτσι λοιπόν, από τις αφίξεις στη Λάρνακα καταλαβαίνουμε αμέσως ποιος δεν πάει καλά στην Ελλάδα και χρειάζεται αρπαχτή – τονωτική ένεση χθες! Λατρεύω εκείνες τις φωτογραφίες στο ΟΚ! με τα nμι-celebrities [το “ημι” εδώ είναι το αντίστοιχο του “ψευδό”;] να ποζάρουν με το καροτσάκι Pafilia [εταιρεία που διαφημίζεται στα καροτσάκια του Αεροδρομίου] και να δηλώνουν στον Γιώργο - όταν μεγαλώσω θα γίνω Τσιλιμπουνιδάκης - Μιχαήλ «στην Κύπρο νιώθω σαν στο σπίτι μου». Μπούρδες!
Πρώτα απ’ όλα εάν στο σπίτι σου σε πλήρωνε ένα σκασμό λεφτά για δυο ώρες δουλειά (συν τα spa) δεν θα διέσχιζες τη Μεσόγειο αλλά ούτε καν τη Μεσογείων. Μάθαμε τώρα κι ο κάθε κακομοίρης που συχνάζει στα αζήτητα έρχεται εδώ και αισθάνεται ρίγη συγκίνησης που πατάει το πόδι του στη «μαρτυρική Τσύπρο» [δεν υπάρχει πια το Οδόφραγμα της Λήδρας για να τους πάνε εκεί] (σιγά μην είναι και Τσίπρας ρε άσχετε, πόσες φορές θα σας το πούμε ότι κανένας Κύπριος δεν τη λέει έτσι;). [Ή μεγάλοι κόπανοι είναι ή είναι ακόμα ένας τρόπος για να μας κοροϊδεύουν ...] Μετά θα πάει είτε στο κλαμπ «να απλώσει ζάμπα» [γάμπα], να παίξει μουσική ή να φωτογραφηθεί σταυροπόδι χωρίς εσώρουχο [κάνουν και τέτοια;] για να πάρουν μάτι οι ιθαγενείς, είτε στο στούντιο για «αποκαλυπτικό φωτογράφηση/συνέντευξη» (μούφα)[ψεύτικη, φτιαχτή] ή/και να γυρίσει πεντέξι επεισόδια μονοκοπανιά από τη σειρά ή εκπομπή που συμμετέχει ως πρώτο όνομα (ενώ στην Ελλάδα έχει να δει πρωταγωνιστικό ρόλο κάτι χρόνια) χωρίς να τον νοιάζει η ποιότητα (η ποια;) του προϊόντος ή να ανησυχεί για την απόδοση του (αλήθεια, σας μοιάζει ο Τζώρτζογλου ή ο Τσιμιτσέλης να δίνουν έστω κι ένα ευρωσέντ τσακιστό για το αν παίζουν καλά «Σε φόντο κόκκινο»;). [Ο Βόγλης και η άλλη που παίζει την Ηλέκτρα δίνουν έστω και κανένα ευρουλάκι για το αν παίζουν καλά; Πάντως μια χαρά θα τσοντάρεται η σύνταξη του Βόγλη]. Τα λεφτά στο λογαριασμό και ο ίδιος στην επόμενη πτήση για Αθήνα όπου θα έχει να διηγηθεί κάνα-δυο αστείες ιστορίες για τους «χαζοκουμπάρους» [δεν είναι “χαζοκούμπαρους” που μας λένε;] και την ασχετοσύνη τους (όπως ξέρουμε πολύ καλά πως συνέβη με τον παρουσιαστή ενός αλήστου μνήμης τηλεπαιχνιδιού της κυπριακής TV). [Μάλλον θα αναφέρεται τον πολύ Χρίστο Φερεντίνο και στο τηλεπαιχνίδι “Κόντρα Πλάκες” - αναφέρθηκα σ' αυτόν πιο πάνω]. Θα μου πείτε, φταίει το ημι-σελέμπριτι που αποθεώνεται από τους ιθαγενείς που του ρίχνουν ένα σκασμό λεφτά για να περπατήσει στο red carpet των Φοινικούδων ή της Στασικράτους; [Ποια ήταν αυτά τα celebrities;]. Όχι βέβαια. Καλά χάνει και τα παίρνει και θα το κάνει όσο θα υπάρχει αυτός ο τεράστιος και αβύθιστος κάδος ανακύκλωσης που ονομάζεται «Τσύπρος»...”
************
Υστερόγραφο1:
Μια (και τολμήσαμε) και προχωρήσαμε και σε πιο ελαφριά θέματα, επιφυλάσσομαι σε μελλοντική (εντός του Αυγούστου) ξεχωριστή ανάρτηση μου, να παραθέσω αποσπάσματα και από δύο “εξαιρετικές” συνεντεύξεις που αλίευσα από ένθετα κυπριακών κυριακάτικων εφημερίδων:
1. Η μια συνέντευξη (κουτσομπολίστικη), ήταν της κεχαριτωμένης και συμπαθεστάτης (αλλά και ξανθοβαμμένης) ελληνίδος αοιδούς (μπορεί και αηδούς;) Έφης Σαρρή – της ασπόνδου φίλης του Λαζόπουλου και πάλαι ποτέ ΛΑΟ(Σ)μένης υποψήφιας βουλευτίνας, για το νέο της αμόρε της (διάβαζε ζιγκόλι), έναν 22χρονο Αφρικανό μετανάστη - από τη Νιγηρία (Τελικά δεν είναι μόνο οι μεγαλύτεροι άντρες που αρέσκονται στις μικρότερες!) [Εν τζιαι ξερετε τι σημαινει “λαομένη” στα κυπριακά;]
2. Η άλλη συνέντευξη είναι του νέου Εκπρόσωπου Τύπου (του ελληνορθόξου κυπριακού) αθλητικού Σωματείου ΑΠΟΕΛ, του περιβόητου και λαλίστατου (διάβαζε φαφλατά - κυπριαστί “λαφαζάνη”) ... Πανίκκου Χατζιηλιασή! [Που τον πέτυχαν; Στο καζαντί; Είπαμε ότι γλιτώσαμε από τον μονοκόμματο τον Τάκη Αντωνίου και τη δικηγορική του και πέσαμε πάνω στον Χατζιηλιασή που μιλά για την μάππα λες τζιαι κάμνει αστυνομικό ρεπορταζ!!!]
Ο Χατζιηλιασής υπήρξε δημοσιογραφάρα μεγάλη και τρανή κατα τα (πρώτα) “στρατά” της κυπριακής ιδιωτικής τηλεόρασης. Με τον Δημήτρη Μάμα αναδείχτηκαν σε ακτύπητα (απίθανα) αστυνομικά δαιμόνια – έκαναν τον ανθρώπινο πόνο θέαμα! Φαντάσου να μεν ήταν και ελληνοχριστιανορθόδοξος – φαίνεται ότι τουτη η "αγία" ιδιότητα αντιλογίζεται με το ΑΠΟΕΛίστας!
Θυμάμαι μια φάση από τα επεισόδια στην περιοχή του ΣΟΠΑΖ (τότε με την Πορεία των Μοτοσικλεττιστών το 1996), όπου σε άμεση αναμετάδοση από το χώρο των διαδραματιζομένων μας πληροφορούσε ότι γίνονταν απαγωγές διαδηλωτών από τα ελικόπτερα των Ηνωμένων Εθνών!!! Ο άνθρωπος ήταν/είναι unpaizable!!!
************
Υστερόγραφο2:
Με την ΟΜΟΝΟΙΑ, τον Λεμονή και τους ακριβοπληρωμένους ποδοσφαιριστές της θα ασχοληθώ κάποια άλλη φορά – λίαν συντόμως όμως!
Anef_Oriwn
Τρίτη 4/8/2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
12 σχόλια:
Απ ότι βλέπω ....... όλο το Ελλαδικό φάσμα σου προκαλεί αναγούλα , ευτυχώς βρε παιδί μου υπάρχουν οι από βορά "αδελφοί" σου να διακιολογούν τα υπαρξιακά σου αδιέξοδα.
Του προκαλεί αναγούλα όλο εκείνο το "φάσμα" που προκαλεί αναγούλα σε οποιονδήποτε άνθρωπο πασχίζει να προστατεύσει την αισθητική του.
Ασφαλώς με την παγίως επιλεκτική σου ανάγνωση αγνόησες τα ονόματα που αναφέρει: Θάνο Μικρούτσικο, Μαχαιρίτσα, Τσακνή, Τσαλιγοπούλου, Ελ. Αρβανιτάκη, Μελ. Κανά, Μητροπάνο ...και τα οποία βεβαίως ούτε "κομματικά" είναι ούτε τίποτα άλλο, παρά μόνο δεμένα με την ποιότητα.
Αίολε, μιλάς για να μιλάς. Τίποτα άλλο.
Α! και ξέχασα το άλλο...
Η "συμμετοχή" της Βίσση στη γιορτή που έγινε για την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε. ήταν τόοοοοσο πατριωτική που στοίχησε 150.000 Λίρες (όχι Ευρώ, ΛΙΡΕΣ.
Ένας σκασμός λεφτά για μια χοντρή αρπαχτή τρισάθλιας ποιότητας που σαν κόστος παραγωγής δεν ξεπερνούσε με τίποτα τις 15.000 λίρες.
Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες για μένα; Ότι μιλώ για να μιλώ;
Τέλος πάντων μιλώ πια πολύ λίγο, όχι ότι με ενοχλούν λιγότερα πράγματα.
Προτιμώ να βάλω με το Φθινόπωρο περισσότερα κείμενα που να δίνουν το στίγμα μου και λιγότερη κριτική
Από τα εκατομμύρια των Ελλήνων λοιπόν έκανε μια επιλογή κάποια ονόματα που τέλος πάντων διαφέρουν από τον λοιπό χύμα σκουπιδαριό, δεν είπα τίποτα άλλο, αυτά τα φαινόμενα στους "αδελφούς" φυσικά και δεν υπάρχουν.
Τώρα για καλλιτεχνικές "αρπαχτές" για κάθε αιτία και για κάθε μαλακία σε τι φταίμε ;
Εδώ ένας καραγκιοζοπαίχτης της πλάκας έρχεται σε Δημοτικό σχολείο και αν δεν κάνει την "μπάζα" του δεν ευχαριστιέται, θα υστερούσε η κα Βίσση, το ερώτημα είναι άλλο………… αυτοί που την προσέλαβαν που είχαν τον νου τους όταν έκλεισαν την συμφωνία να παρουσιαστή
1. Στην διασφάλιση του μόχθου των Κυπρίων εργαζομένων;
ή
2. Στην εξασφάλιση εκλογικών κουκιών και προσωπικής τους προβολής;
Διότι Κε Πήττα το "Πάρθιο βέλος σας προς αυτό τον σκεπτικισμό θα πρέπει να το κατευθύνετε.
Όταν τους ακούω να λένε την Κύπρο Τζύπρο τους μπαίνω καλά δεν το αφήνω να πέσει κάτω.
Ξέρεις ότι μας παρομοιάζουν με τους γύφτους στο θέμα της κουμπαριάς και οι γύφτοι ή τσιγγάνοι μην παρεξηγηθώ για την έκφραση λένε και αυτοί κουμπάρε όλους.
Για τις αρπαχτές που κάνουν στη Κύπρο οι (καλλιτέχνες) της Ελλάδος σεις ξέρετε καλύτερα που είστε εκεί.
Πάντως τώρα τι καλοκαίρι όλοι οι Ελλλαδίτες καλλιτέχνες δίνουν συναυλίες ή αρπαχτές ανα την Ελλάδα έχει βογγήξει η επαρχία.
Προχθές σε ένα μεγαλοχώρι δίπλα κοντά από εδώ που μένω ήταν ο Μητροπάνος εγώ δεν μπόρεα να πάω αν και το ήθελα ,πριν λίγες μέρες είχαμε εμεις τον Τσακνή την ώρα που ετοιμάζονταν εγώ εφευγα εκτός πόλης πάει και αυτός δεν τον είδα.
Το Σαββάτο θα έχουμε την Βίσση δεν είμαι φαν ούτε καν ξέρω τα τραγούδια της αλλά θα πάω γιατί μου έχουν κολλήσει όλοι λόγω καταγωγής.
Την Πέμπτη θα έχουμε τους αδελφούς Διονυσίου αυτοί θα είναι χωρίς εισητήριο μας τους κάνει δώρο ο δήμαρχος η Βίσση εχει εισητήριο 20 ευρώ.Ο μητροπάνος είχε εισητήριο 26 ευρώ.Ο Τδακνής ήταν τζάμπα.Τις τιμές σου τις γράφω για να μπορείς να συγκρίνεις με εκεί.Θα ξέρεις ποιοι πιάνονται περισσότερο καρόίδα εμείς ή εσείς?ή μήπως όλοι?. χα χα χα .Πέρσι είχαμε τον Πάριο με 20 ευρώ .Καλός ήταν.
Υ.Γ.
Θα γράψω εντυπώσεις στο μπλογκ μου μετά τη συναυλία.
Shερετώ Σας!
Θα επιχειρήσω (όσο μου το επιτρέπει ο χρόνος μου) να σχολιάσω κάποια πράγματα απ’ αυτά που θίχτηκαν στα σχόλια, ξεκινώντας από αυτά που γράφει η φίλτατη Stala(g)matia – “και έσονται οι έσχατοι πρώτοι” ή αλλιώς “ladies first”!
************
Stala(g)matia,
Κατα τους καλοκαιρινούς μήνες (συνήθως Ιούλιο και Αύγουστο), αλλά και τον Σεπτέμβριο συνηθίζεται να διοργανώνονται σε δήμους και κοινότητες (της Επαρχίας) πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις για ψυχαγωγία και τέρψη των πολιτών ... Καλό είναι αυτό όταν εντάσσεται μάλιστα μέσα στο γενικότερο χαλαρωτικό κλίμα το διακοπών ... Και δεν είναι και τόσο πρόβλημα τα 20 ή 25 ευρω αν θα παω μόνος μου να δω τον Μητροπάνο, τον Πάριο ή τον Τσακνή ... Αλλά αν θα παω μετά συζύγου και τεκνών και θα χρειαστεί να πληρώσω 100 ευρω τότε θα το σκεφτώ και δυο και τρεις φορές! [Αυτές είναι περίπου οι τιμές και στην Κύπρο].
Τώρα για το αν “… μας παρομοιάζουν με τους γύφτους στο θέμα της κουμπαριάς …”, εγώ δεν χω κανένα πρόβλημα. Είμαι και μελαχρινός και μοιάζω και με Ανατολίτη! Μάλλον πρέπει να είμαι απόγονος των Φοινίκων – μην μας ακούσει ο Αίολος!
Καλό καλοκαίρι και καλά να περάσεις τις διακοπές σου!
************
PolitisPittas,
Σ’ ευχαριστώ για την διόρθωση αναφορικά με την εκδήλωση που πήρε μέρος Βίσση που ήταν η γιορτή που έγινε για την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε., στην οποία τα κονόμησε καλά (150.000 Λίρες)! [Θα κάνω και τη σχετική διόρθωση στο κείμενο της ανάρτησης σε λίγο].
Ο συμπαθέστατος κατα τ’ άλλα Αίολος όντως κάνει επιλεκτική ανάγνωση και παίρνει τα θέματα πολύ προσωπικά ... Είδε μόνο τις (επί)κρίσεις μου για του Ελλαδίτες (λίγο πολύ η Stala(g)matia επιβεβαιώνει ότι το ίδιο περίπου ισχύει και για την ελληνική επαρχία) αλλά δεν είδε (μονόπλευρα κοιτάει) τις επικρίσεις μου και για κάποιους κύπριους αλλά ούτε και τα επαινετικά μου σχόλια για έλληνες καλλιτέχνες ... Θα ασχοληθώ με τα όσα γράφει ο Αίολος κάπως πιο αναλυτικά σε νέα μου παρέμβαση ...
Anef_Oriwn
Τετάρτη 5/8/2009 – 11:26 μ.μ.
Αίολε,
Καλώς μας ξανάρτες! Ως συνήθως όμως και με σχόλια πικρόχολα και γεμάτα πίκκα ... Επί της ουσίας όμως ΤΙΠΟΤΑ! “Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του”!
Ότι σε δυσκολεύει το κάνεις γαργάρα ... “Παλιά σου τέχνη κόσκινο”! Να σε δω και μια φορά να κάνεις συζήτηση και να αντικρούεις με επιχειρήματα (κι όχι με αφορισμούς και συνθήματα) τις θέσεις των συνομιλητών σου...
Τόσο τα όσα γράφω εγώ στην πιο πάνω ανάρτηση μου όσο και το κείμενο που έκανα copy-paste εδώ (από ένθετο περιοδικό που προσφέρεται με κυπριακή εφημερίδα) σχολιάζουν (όντως) με καυστικό και σκωπτικό ύφος διάφορα φαινόμενα που αντικατοπτρίζουν από τη μια τον αρχοντοχωριατισμό ΕΜΑΣ των κυπρίων (ιθαγενών) κι από την άλλη τον ελιτισμό (και την υπεροψία) κάποιων ελλαδιτών καλλιτεχνών) που ΜΑΣ κατεβαίνουν σαν τα μπουλούκια τα καλοκαίρια). Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί ΕΣΥ ενοχλήθηκες ή τι είν’ εκείνο που ΣΕ πείραξε ... Είσαι σε θέση ΕΣΥ να γνωρίζεις αν αυτά που (με πραγματικά αυστηρό τρόπο) επέκρινα (στο κείμενο της ανάρτηση μου) αν είναι ψέματα ή αλήθεια; Όμως για σένα δεν χει καμιά σημασία αυτό!
Φαίνεται πως τελικά έχει δίκιο ο PolitisPittas όταν λέει ότι “… μιλάς για να μιλάς …”. Συνηθίζεις να υπερασπίζεσαι (δογματικά και μονοκόμματα) οτιδήποτε έχει σχέση με την Ελλάδα έστω κι αν είναι βλακώδες (φτάνει φυσικά να μην έχει σχέση με την Αριστερά). Για σένα οτιδήποτε το ελληνικό (που το βαφτίζεις και “εθνικό”) είναι το αληθινό και το σωστό σε αντίθεση με τον Διονύσιο Σολωμό που είπε ότι “… το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθινό”. Αυτά συμβαίνουν (μαζί σου) όταν προσπαθείς να ερμηνεύσεις το καθετί στη βάση εθνοτικών (και φυλετικών) διαχωρισμών ...
Αναφορικά με τα λεγόμενα (υπό Υμών) “υπαρξιακά μου αδιέξοδα”, διερωτήθηκε μήπως το αυτό συμβαίνει μαζί σου για να βγάζεις τόση εμπάθεια, μίσος κι αντιπάθεια προς τους κύπριους; Πέραν τούτου “…οι από βορά [προφανώς θες να πεις “βορρά”] «αδελφοί» ...”, δεν αποτελούν ομοιογενή μάζα... Πλανάσαι πλάνη οικτρά αν νομίζεις ότι έχουμε κοινές σκέψεις και συνιστάμενες μ’ όλους – κι εκεί υπάρχουν φασίστες και εθνικιστές!
Υστερογράφημα.:
Αίολε,
Το επόμενο post μου με ποιητικό αντιπολεμικό και φιλειρηνικό περιεχόμενο θα περιλαμβάνει και ειδική αφιέρωση ΚΑΙ σε ΣΕΝΑ (και μ’ όλη μου τη συμπάθεια στους απανταχού πολεμοκάπηλους)! Θα κάνω την ανάρτηση την Παρασκευή το πρωί και μετά (για μερικές μέρες) θα πάρω τα όρη για λίγη δροσιά και ξεκούραση!
Anef_Oriwn
Πέμπτη 6/8/2009 - 00:25 π.μ.
Αίολε,
Απόψε έχεις την τιμητική σου – θα σου αφιερώσω ακόμα κάποια σχόλια. Πέρασα από το blog σου (αυτό του Ignatiou) μετά που έδωσες κάποιο link στο blog του φίλτατου PolitisPittas. Είδα (έριξα μια μάτια) στο κείμενο που έγραψες για τον Κώστα Γαβρά, το φιλμάκι του (με τους ρασοφόρους που κάποτε κατάστρεψαν τον Παρθενώνα) και τη λογοκρισία που δέχτηκε ... [Για το ατόπημα μου – να μπω στο blog σου – θα κάνω, με την πρώτη ευκαιρία, αυτοκριτική στην Κομματική μου Ομάδα – ευτυχώς δεν διάβασα ολόκληρο το κείμενο για να παρασυρθώ!]
Δεν θα ασχοληθώ με την ουσία αυτών που γράφεις (προσπαθώντας να μας πείσεις ότι δεν έγιναν διώξεις ειδωλολατρών ή Εθνικών από πλευράς χριστιανορθοδόξων) αλλά με δύο άλλα (μερικώς άσχετα) θέματα, τα οποία όμως δείχνουν πόσο κολλημένο άτομο είσαι. (Θα τα γράψω εδώ, κι όχι στο blog σου, μην σου δημιουργήσουμε κι αναταραχή εκεί και βγάλει κακό όνομα – ότι συχνάζουν αιρετικοί και “χριστοφικοί”):
1. Στο βιογραφικό που παραθέτεις για τον Κώστα Γαβρά (είτε είναι δικό σου είτε το βρήκες από κάπου αλλού) παρουσιάζονται συγκαλυμμένα κάποια στοιχεία – δεν λέγονται με τ’ όνομα τους, χαρακτηριστικό κι αυτό χρόνιας πλύσης εγκέφαλου αλλά και αλλεργικών συνδρομών που παρουσιάζονται με τη χρήση της λέξης “Αριστερά”. Λόγου χάριν να πούμε γράφεις τζιαι λαλείς μας:
i. “Στην πολιτικά ταραγμένη περίοδο που ακολούθησε την απελευθέρωση, ο πατέρας και η οικογένειά του διώχτηκαν από την παράταξη που επικράτησε.” ---Ξέρεις τι μου θυμίζει αυτό; Τι κουβέντα με την Ρεπούση και το “συνωστισμό στην προκυμαία της Σμύρνης”, για την οποία (κουβέντα) κάποιοι σαν και ΣΕΝΑ ξεσκιστήκατε! Τι μας λες Ρεεε; Γιατί εν λαλείς τα πράγματα με τ’ όνομα τους; Εκείνοι που διώχτηκαν μετά την απελευθέρωση δεν ήταν η Αριστεροί; Και η παράταξη που επικράτησε δεν ήταν η μοναρχοφασιστική Δεξιά;
ii. Πιο κάτω όταν μιλάς για τις ταινίες που έκανε ο Γαβράς πάλι δεν λες τα πράγματα με τ’ όνομα τους! Φέρ’ ειπείν να πούμε (που λαλεί τζιαι ο κουμπάρος ο Κουλούμπρας), γιατί δεν ΜΑΣ λες ότι η “πολυσυζητημένη ταινία «Ζ»”, η οποία πήρε το Όσκαρ της καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και ο Γαβράς πήρε το βραβείο σκηνοθεσίας και σεναρίου, αναφερόταν στη δολοφονία (από το παρακράτος της Δεξιάς) του βουλευτή της Αριστεράς Γρηγόρη Λαμπράκη; Ή πάλι γιατί δεν αναφέρεις ότι η ταινία «Ο Αγνοούμενος» στην οποία συνεργάστηκε με τους Αμερικανούς ηθοποιούς Jack Lemmon και Sissy Spacek και κέρδισε Όσκαρ σκηνοθεσίας είχε σαν θέμα το φασιστικό πραξικόπημα στη Χιλή ενάντια στον σοσιαλιστή Πρόεδρο Σαλβαντόρ Αλιέντε και τη δολοφονία (από το νεο καθεστώς) ενός νέου αμερικανού (πλην αριστερού ακτιβιστή); Δεν τις ξέρεις αυτές τες λεπτομέρειες; Πως θα σε πάρουμε και στα σοβαρά τότε;
2. Το άλλο στο οποίο θέλω να αναφερθώ είναι η χυδαιότητα που έχεις αναρτήσει στο χώρο του Blog όπου παρουσιάζεις μια φωτογραφία με ένα νεαρό ΟΜΟΝΟΙΆτη να κρατάει μια καιγόμενη ελληνική σημαία. Σίγουρα πράξη καταδικαστέα γιατί μεταφέρει ακραία πολιτικά μηνύματα και δημιουργεί εντάσεις (έστω κι αν για πολλούς οι σημαίες είναι πλέον κομμάτια ραμμένου πανιού). Και για να σε προλάβω η χυδαιότητα δεν έγκειται το ότι ανάρτησες τη σημαία, αλλά στα απαράδεκτα σχόλια που έχεις βάλει κάτω από τη φωτογραφία. Δυστυχώς με έκδηλη τη πίκκα και την εμπάθεια στα γραφόμενα σου, γενικεύεις τη συγκεκριμένη πράξη και τη θεωρείς ως (πάγια) τακτική και πρακτική των “ΚΥΠΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ...”. Μα τελικά πόσο πωρωμένος αντικομουνιστής είσαι ρε Αίολε που να μην μπορείς να δεις πέραν από τη μύτη σου; Κι ότι τα πράματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Αλίμονο τώρα να κρίνουμε το ΑΚΕΛ και τον Χριστόφιας από το τι κάνει ο κάθε Ομονοιάτης στο γήπεδο. Μα είσαι σοβαρός Ρεεε; Την κουβέντα- ερώτημα σου “ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΔΥΚ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΝΕ;”, δεν θα σχολιάσω ... Δεν αξίζει τον κόπο να ασχολούμαι με τις πίκκες και τα κολλήματα σου!!! Άσε που είναι και ανιστόρητη! Γιατί είναι Ρεεε η ΕΛΔΥΚ στην Κύπρο;
Anef_Oriwn
Πέμπτη 6/8/2009 - 1:12 π.μ.
Αγαπητέ μου ΑΝΕΥ ιδιαίτερη τιμή για μένα που πέρασες από το μπλοκ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ έστω και αν δεν το διάβασες όλο το κείμενο μου, κάτι θα είδες, και εγώ πέρασα κάποια στιγμή είπα βρε παιδί μου εδώ υπάρχει πολιτικός αέρας ποιός να πέρασε;
Μπορείς να γράψεις ότι θες στο μπλοκ μου ο ιδιοκτητης δεν έχει φόβους και φοβίες και κυρίως ταμπου.
Δες αν θυμάμαι ήθελα να παρουσιάσω το καλλιτεχνικό έργο του ΚΓ (για να είμαι δίκαιος) και απλά έκανα κόπυ από την ΒΙΚΕ αν δεν κάνω λάθος, αν υπάρχουν λάθη ή παραλείψεις δεν έγιναν ηθελημένα
Και το Ζ και την κατάσταση πολιορκίας είναι έργα που που έχω παρακολουθήσει, θα επέμβω να κάνω διορθώσεις όπου υπάρχει λάθος.
Σκοπός μου δεν ήταν ο Ελληνικός εμφύλιος ( για τον οποίο είμαι πολύ ενημερωμένος) γι αυτό δεν έγραψα, αυτά που παραθέτεις , συζητιούνται αν και πόσο είναι έτσι.
Τώρα η συμπεριφορά στην Ελληνική σημαία είτε από ΑΚΕΛίτες, είτε άπο αναρχικούς με βρίσκει ΚΑΘΕΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ........ σκέψου ρε ΑΝΕΥ ένα τ/κ κόμμα να συμπεριφερόταν έτσι στην τουρκική σημαία ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ.
Η σημαία αγαπητέ μου δεν είναι "ΕΝΑ ΠΑΝΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΡΑΨΕ ΜΙΑ ΡΑΦΤΡΑ" όπως είπε ο ηθοποιός Διαμαντόπουλος, στην σημαία ενυπάρχουν θυσίες και καημοί, προσδοκίες και δάκρυα, θάνατος και ζωή και δεν μπορεί το κάθε κωλόπαιδο να συμπεριφέρετε απρεπώς στα σύμβολά του άλλου.
ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΑ αλλά έτσι σκέπτομαι και να δεις ρε ΑΝΕΥ που έτσι σκεπτόνται και στα κράτη του υπαρκτού σοσιαλισμού για το θέμα της σημαίας ........ η ποίο δημοφιλής φωτογραφία της ΕΣΣΔ ήταν του φαντάρου που έστηνε την σημαία της ΕΣΣΔ στο Ράιχσταγ.
Αντικομουνιστής είναι βαριά κουβέντα, εκεί στην Κύπρο την βαρυτητά της δεν μπορείτε να την φανταστείτε, γι αυτό μη την χρησιμοποιείς.
Ευχαριστώ που είδες το μπλοκ μου.
Θέλω να σου πω ότι τις διορθώσεις στο σύντομο βιογράφικό του Κ Γ μπήκα και τις έκανα, έντάξει τι λέει αυτό;
Το ζήτημα είναι έκαναν ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ (βαλκανικό) χώρο καταστροφές μνημείων οι χριστιανοί;
Ανευ_οριων δε χρειαζονταν οι επεξηγησεις στις λεξεις ντεμεκ και βυσμα γιατι χρησιμοποιουνται και στην πανελληνια κοινη
οσο για τη Σαρρη, η ιστορια με τον 22χρονο μεταναστη προφανως θα εγινε για να αυξηθουν οι πωλησεις στο νεο της ...σουξε "αφρικανε, αφρικανε θελεις να κανουμε κονε?"!!!
Agnwstε,
Οι επεξηγήσεις για τις λέξεις “ντεμεκ” και “βύσμα” έγιναν πιο πολύ για τους κύπριους αναγνώστες μας!
Ανεξάρτητα από τους πραγματικούς λόγους που επέβαλαν στην Έφη Σαρρή να δημιουργήσει τη σχέση/ιστορία με τον 22χρονο Αφρικανό (διαφημιστικοί ή ... σεξουαλικοί), η εκταση που δόθηκε σ’ αυτήν την ιστορία δείχνει και τα ήθη της εποχής! (Και μετά έχουμε και τον Αίολο να λέει ότι “… το Ελλαδικό φάσμα ... [μου] ... προκαλεί αναγούλα ...”)
Αίολε, θα προσπαθήσω να επανέλθω για κάποια περαιτέρω σχόλια (και απαντήσεις) πάνω στα τελευταία δικά σου σχόλια ...
Anef_Oriwn
Πέμπτη 6//8/2009 – 8:05 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου