Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009

Ανάρτηση 8/2009 (τουρλού – τουρλού – ομονοιάτικη, κυπραίικη και λατινοαμερικανική) – Περί διαφόρων που θέλω να τα πω!

Πολλά και ποικίλα θέματα περνούν από το μυαλό μου αυτές τις μέρες που θα μπορούσαν αν αποτελέσουν το αντικείμενο μιας νέας μου ανάρτησης. Θα μπορούσαν να γράψω ένα ακόμα δικό μου κείμενο, ή να παραθέσω και να σχολιάσω κάποιο άλλο (ξένο) κείμενο ή να αναδημοσιεύσω ένα έτοιμο άρθρο (που θα έκανα copy-paste από κάποιο έντυπο).

Αν και δεν είμαι (ούτε και το παίζω) αθλητικογράφος, (ή δαήμων επί ποδοσφαιρικών θεμάτων), όντας όμως ολίγο τι “φούρπος” και “Κινέζος” από άποψη οπαδικής ταυτότητας (δηλ. ΟΜΟΝΟΙΑ-της, για τους μη κατέχοντες την κυπριακή ποδοσφαιρική αργκό), θα μπορούσα να γράψω για τα χάλια της ΟΜΟΝΟΙΆ-κκας που κατάντησε από ομάδα του λαού σε τσιαΐριν (τουτέστιν χόρτο για βοσκή) των (Π)εγι(ωτ)ών [αιγιών].
Παρεμπιπτόντως εκαταφέραμεν τα τελικά τζι’ επιάσαμεν τζιαι νέο προπονητή – τον εξ Ελλάδος Λεμονή!
Πάντως, αν και ήμουν εξ εκείνων που είχαν πει από νωρίς ότι ο Τούτιτς εν έκαμνεν για την ΟΜΟΝΟΙΑ τζιαι ότι έπρεπε να φύει που τζιαιρόν (ρίξτε και μια ματιά, αν δεν βαριέστε σ’ άλλη σχετική ανάρτηση μου - link:
http://aneforiwn.blogspot.com/2008/11/42.html), εν τούτοις θεωρώ πλέον ότι ΔΕΝ ήταν ο μόνος που έφταιεν. Άκουσα ότι στο νέο προπονητικό team θα υπάρχουν τζιαι δύο ψυχολογίνες για ανύψωση ... του ηθικού των παιχταράδων μας – ας πούμεν να μεν τρέμουν τα πόδκια τους όταν κτυπούν πέναλτυ ).

Επίσης στα υπ’ όψη μου ήταν να σχολιάσω κι ένα άρθρο (με βαρύγδουπες, αντι-ΑΚΕΛικές και ανιστόρητες κορώνες) του πάλαι ποτέ στελέχους του “Συναγερμού” Χρίστου Ρότσα (που επήεν τζιαι χάθηκεν τούτο τα παιδί;), το οποίο δημοσιεύτηκε στον “Φιλελεύθερο” και το περιοδικό “EuroΚέρδος”. (Το link που είναι τεράστιο, έχει ως εξής
:
http://www.eurokerdos.com/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%B7/%CE%A4%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%B72009/%CE%A4%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82118%CE%A6%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%822009/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%CE%A7%CF%81%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%A1%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%B1/tabid/432/Default.aspx: - αλήθεια πως τα παραλείπουμε αυτά; Δεν έχω ιδέα).
[Πάντως σχόλια για το άρθρο του Ρότσα θα αναρτήσω κάποια στιγμή αν και τα όσα γράφει δεν υπόκεινται και σε σοβαρή κριτική!!!]

Ακόμα στις σκέψεις μου ήταν και η αναδημοσίευση δύο άρθρων του (από τον “Πολίτη”) του τουρκοκύπριου δημοσιογράφου Σενέρ Λεβέντ.
Το ένα άρθρο (link:
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=855277&-V=archivecolumns) αναφέρεται στα χωριά της Παραδεισένιας – όπως την λαλεί) Κοιλάδας των ποταμών Κούρρη και Ξυλούρικου και τα συναισθήματα του Λεβέντ όταν επισκέφτηκε πρόσφατα την περιοχή (σε κάποια απ’ εκείνα τα χωριά κάποτε κατοικούσαν και τουρκοκύπριοι).
Στο άλλο άρθρο του (link:
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=857888&-V=archivecolumns), ο Λεβέντ παρουσιάζει το (προεκλογικό) “Μανιφέστο” της συμμαχίας “Κίνημα Γιασεμί για την Ενωμένη Κύπρο”, που έκανε η εφημερίδα του Λεβέντ “Αφρίκα” με το μικρό Αριστερό (τουρκοκυπριακό) Κόμμα “Ενωμένη Κύπρος” (το οποίο έχει Πρόεδρο τον Ιζζέτ Ιζτζάν), για τις επικείμενες βουλευτικές εκλογές στα κατεχόμενα (αν δεν κάνω λάθος θα γίνουν τον Απρίλη.
Παρακάτω παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα από το “Μανιφέστο” της Συμμαχίας αυτής, όπου η κατοχή λέγεται με τ’ όνομα της: “Οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν στην Κύπρο μας αναγκάζουν να λάβουμε μέρος σε αυτές τις εκλογές που θεωρούμε πως γίνονται για το θεαθήναι σε τούτα τα εδάφη που βρίσκονται υπό την υποτελή διοίκηση της Τουρκίας, να συμμετάσχουμε στο παιχνίδι της διοίκησης - μαριονέτας σε αυτές τις συνθήκες και με αυτό τον τρόπο να χαλάσουμε το παιχνίδι αυτό. Δυστυχώς, δεν ωφελεί σε τίποτα πια το μποϊκοτάρισμα, που προηγουμένως θεωρούσαμε ότι θα μπορούσε να ήταν ένα αποτελεσματικό όπλο για να εξηγήσουμε στον κόσμο την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε ...”.

Πάντως επιφυλάσσομαι για όλα αυτά να κάνω πιο λεπτομερείς κι αναλυτικές αναρτήσεις σε κατοπινό στάδιο.

Για την ώρα (κι ως υστερόγραφο) θα πω και δυο κουβέντες (μια και το post είναι και λίγο τουρλού – τουρλού) για τις εκλογές στο Ελ Σαλβαντόρ (που έγιναν την περασμένη Κυριακή 15 του Μάρτη) και τον νεοεκλεγέντα (εξ Αριστερών) Πρόεδρο Μαουρίσιο Φούνες. Ο 49χρονος υποψήφιος των πρώην (Αριστερών) ανταρτών του Εθνικοαπελευθερωτικού Μετώπου “Φαραμπούντο Μαρτί” (FMLN), συγκέντρωσε το 51,2% των ψήφων έναντι 48,7% που έλαβε ο Ροντρίγκο Αβιλα, υποψήφιος του συντηρητικού (δεξιού) κυβερνώντος κόμματος ARENA (Εθνικιστική Ρεπουμπλικανική Συμμαχία).

Το ARENA, το οποίο κυβερνούσε τη χώρα από το 1989, συνδέθηκε με τα διαβόητα τάγματα θανάτου την περίοδο του εμφυλίου πολέμου 1980–1992. Επί των ημερών του, το Ελ Σαλβαδόρ υπήρξε σταθερός υποστηρικτής των Ηνωμένων Πολιτειών, έστειλε μάλιστα μικρή στρατιωτική δύναμη στο πλευρό των Αμερικανών κατά τον πόλεμο του 2003, στο Ιράκ.

Κατά την προεκλογική περίοδο, το ARENA προειδοποιούσε ότι, αν νικήσει στις εκλογές, η Αριστερά «θα πουλήσει τη χώρα στον Τσάβες και στον διεθνή κομμουνισμό». [Παντού η ίδια είναι η αντικομουνιστική εκφοβιστική προπαγάνδα]. Ωστόσο, ο νικητής των εκλογών διεμήνυσε από την πρώτη στιγμή ότι επιθυμεί τη διατήρηση στενών σχέσεων με τις ΗΠΑ, όπου βρίσκονται 2,3 εκατομμύρια Σαλβαντοριανοί μετανάστες – κάτι λιγότερο από το ένα τρίτο του πληθυσμού του Ελ Σαλβαντόρ.
«Προσβλέπω στην ενίσχυση των σχέσεων με τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα», δήλωσε ο Φούνες, τη στιγμή που ενθουσιώδεις οπαδοί του με κόκκινα πουκάμισα είχαν κατακλύσει τους δρόμους της πρωτεύουσας, γιορτάζοντας την ιστορική νίκη.

Το Μέτωπο “Φαραμπούντο Μαρτί” ήταν μια μαρξιστική συμμαχία επαναστατικών κινημάτων (μεταξύ των οποίων και το Κομμουνιστικό Κόμμα) που εγκαθιδρύθηκε στο Ελ Σαλβαντόρ το 1980. Ηγέτης του Μετώπου ήταν ο Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος Σαφίκ Χαντάλ (1930 – 2006) που είχε και αραβικές καταβολές). Τούτος ήταν και προεδρικός υποψήφιος του FMLN για τις εκλογές του 2004. Για δώδεκα χρόνια (από το 1980 μέχρι το 1992) το FMLN ηγήθηκε εκστρατείας αντάρτικου πολέμου εναντίον του καθεστώτος. Όταν ο Σαλβαντοριανός εμφύλιος πόλεμος τελείωσε το 1992, το FMLN έγινε νόμιμο πολιτικό κόμμα, εξελίχτηκε σε μια μεγάλη πολιτική δύναμη κι άρχισε να λαμβάνει μέρος στις εκλογές (τις οποίες μάλιστα κατάφερε να κερδίσει προχτές).

Με την εκλογή του Μαουρίσιο Φούνες στην Προεδρία του Ελ Σαλβαντόρ ακόμα μια χώρα της Λατινικής (της Κεντρικής αυτή τη φορά) Αμερικής απόκτησε Αριστερό Πρόεδρο και κατ’ επέκταση κι Αριστερή Κυβέρνηση. Η μια μετά την άλλη οι χώρες της Νότια και Κεντρικής Αμερικής (της λεγόμενης Λατινικής Αμερικής) κάνουν τη δική τους (εκλογική) επανάσταση και κλίνοντας προς τ’ αριστερά αναδεικνύουν στο προεδρικό αξίωμα αριστερούς, αριστερίζοντες και σοσιαλίζοντες. Πάντως ο Φούνες δεν φαίνεται να είναι του στυλ ούτε του Τσάβες αλλά ούτε και του Μοράλες, όμως σίγουρα μια νέα σελίδα απεξάρτησης από τα ιμπεριαλιστικά κέντρα ανοίγει για τον Σαλβαντοριανό λαό.

Anef_Oriwn
Τρίτη 17/3/2009

43 σχόλια:

aiolos είπε...

{O ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ έργραψε:

Παντού η ίδια είναι η αντικομουνιστική εκφοβιστική προπαγάνδα}

Αναρωτιέμαι ποιός φοβάται σήμερα τον κομμουνιστικό κίνδυνο;

Να σου πω μια Πειραιώτικη φράση : "Κλάνει ο πεθαμένος;"

Lexi_penitas είπε...

Ένα έχω να πω στον κύριο Αίολο και δεν πρόκειται να τον ξαναενοχλήσω.

Αν δεν τον φοβόντουσαν δεν θα σπαταλούσαν τόνους δολλαρίων και τόνους χαρτιού και μελανιού για να τον αντιμετωπίσουν. Εκτός και αν κυνηγούν φαντάσματα.

aiolos είπε...

Γιατί αγαπητέ μου να μη με ξαναενοχλήσεις;

Η αλήθεια είναι ότι ο κομμουνισμός είναι αυτό που λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι: "Ώνυδεν όρος και έτεκεν μυν" και εξηγούμαι :

Η δουλοκτητική κοινωνία κράτησε κατι χιλιάδες χρόνια.

Η Αυτοκρατορία του Μ Αλεξάνδρου κράτησε 700 χρόνια.

Η Βυζαντινή αυτοκρατορία κράτησε 1100 χρόνια.

Η Βρεττανική αυτοκρατορία κράτησε 300 χρόνια

Η Γαλλική επανάσταση έφερε αποτελέσματα που ακόμα διατηρούνται.

Η Οκτωβριανή επανάσταση δεν μπόρεσε μήτε 100 χρόνια να κλείσει και αυτοδιαλύθηκε.

Τα συμπεράσματα δικά σου.

Ανώνυμος είπε...

ρε αιολε αν δεν εμπλεκες τα αγγουρκα με τες τοματες, ηταν να νομισει τζαι κανενας οτι καταλαβεις τζαι νακκον που κοινωνικα συστηματα..
αλλον πραμαν, ομως, λεβεντη μου εν η δουλοκτητικη κοινωνια τζαι αλλο η εθνικη σου φαντασιωση οτι η βυζαντινη αυτοκρατορια εισιεν καμιαν ιδιαιτερη σημασια εκτος που μια ακομα εκδοχη του φεουδαρχικου συστηματος...

αληθκια την ελληνικη εθνικοφροσυνη του 36/44-74/81 γιατι εν την εβαλες; ξερεις που τον μεταξα μεχρι τα "παιθκια" που ηταν να εν ηρωες σημερα αν δεν εχαναν;

γενικα..εν καταλαβεις την διαδιακσια της ιστοριας σαν διευρυνση της ελευθεριας..αν εκαταλαβαινες θα εσκεφτεσουν..ρε μα ποσον εκρατησεν η γαλλικη επανασταση; ποτε ακρεψεν να αναγνωριζεται;
τζαι αν εκαμνες συγκριση με το 1917, ηταν να δεις οτι η διαφορα επιδρασης τον πρωτο αιωνα μετα το ρηγμα ηταν στην κλιμακα..ευρωπαικη - παγκοσμια...

aiolos είπε...

Αγαπητέ μου είναι έτονο το ιδίωμα που μιλάς που λίγο δυσκολεύομαι (πάντως, πάντα χαίρομαι την όμορφη Ελληνική τοπική λαλιά).

Αν κατάβα θες να πεις ότι αλλο τα κοινωνικά γεγονότα και αλλό οι εθνικιστικές καταστάσεις.

Κατ αρχάς εγώ πιστεύω ότι το σοβιετικό μοντέλο δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια εθνικιστική υπόθεση που ενδύθηκε το ένδυμα της ιδεολογίας, επί αυτού περιμένω τις αντηρρήσεις σου για να σου αποδείξω την ορθότητα της άποψής μου.

Αφού όμως θες να το δούμε το θέμα από αυτή την οπτική δεν έχω καμιά αντίρρηση.

Το δουλοκτητικό σύστημα κράτησε κάτι χιλιάδες χρόνια.

Η Γαλλική επανάσταση σε συνδιασμό με την Βιομηχανική επανάσταση κρατά μέχρι σήμερα.

Η φεδουαρχία κράτησε κάποιες εκατοντάδες χρόνια.

Η Οκτωβριανή επανάσταση δεν κράτησε μήτε εκατό χρόνια και αυτοδιαλύθηκε.

Περιμένω την αντίρρησή σου........

Εγώ λέω η ΕΣΣΔ ήταν ένα εθνικιστικό κράτος , έχεις άλλη άποψη;

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Κατ’ αρχάς να σε καλωσορίσω απ’ τα μέρη μου ...
Ως γνωστόν άβυσσος και απύθμενο χάος χωρίζει τις κοσμοθεωρήσεις και τις προσεγγίσεις μας, όμως είσαι ευπρόσδεκτος (αν και θα παίζεις “εκτός έδρας”) να καταθέτεις τις απόψεις και τις σκέψεις σου (όσο εκτός “γραμμής” του blog κι αν είναι αυτές). Κι ελπίζω χωρίς πειραιώτικες και μη κλανιές κι άλλα συναφή!
Επίσης να ενημερώσω ότι εγώ δεν είμαι και τόσο γαλαντόμος (όπως ας πούμεν ο αγαπητός Μιχάλης – γείτσες Μιχάλη!) στις υπερβολές και τις έντονες εθνικιστικές εξάρσεις! Π.χ. ο Ανώνυμος σχολιογράφος πιο πάνω λαλεί (ΣΟΥ) ότι “… εμπλεξες τα αγγουρκα με τες τοματες ...” [“πομιλόρκα” έπρεπε να πει τες ντομάτες] ... Εγώ θα πω ότι σύγχυσες τα ρεβίθια με τες λουβάνες – και τα δύο όσπρια φουσκοκοιλιακά είναι, αλλά τελείως διαφορετικά προϊόντα και τροφές!!!
Απλώς να πω ότι τα μηνύματα της Οκτωβριανής Επανάστασης είναι διαχρονικά (όπως και της Γαλλικής Επανάστασης). Οι (επαναστατικές) αλλαγές που παρατηρούνται σήμερα στην Λατινική Αμερική με κύριο χαρακτηριστικό την απεξάρτηση από τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό έχουν σχέση με τη σοσιαλιστική ιδεολογία και καθόλου με τον εθνικισμό!
Επίσης εσύ χαίρεσαι γιατί κάποιες αυτοκρατορίες (ξέχασες να αναφέρεις την Οθωμανική) κράτησαν εκατοντάδες χρόνια εκμεταλλευόμενοι έτσι και καταδυναστεύοντας λαούς;

Υ.Γ.: Aiolε, μια απάντηση σου οφείλω και για τις παρεμβάσεις στο προηγούμενο post, αλλά κάποια άλλη στιγμή γιατί τώρα δεν ευκαιρώ. Πάντως τελικά τα κατάφερες και βάζεις σχόλια στο blog (και δεν ισχύει αυτό που είπες στο “Παντός Καιρού”
ότι “… στο μπλοκ του δεν δίνει τρόπο να μπουν σχόλια …”).

Anef_Oriwn
Τρίτη 17/3/2009 – 10:51 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

ινταλως τσιμπας α;
ελληνικη τοπικη βαλκανικη διαλεκτο μιλας εσου κουμπαρε...
ο καθενας να μιλα για τον ευατον του..
εγω ειμαι κυπραιος..
τες ελληνικουρες πουλα τες αλλου..

για τζηνον που σου ειπα..φυσικα εν εκαταλαβες..οτι αλλο το κοινωνικο συστημα τζαι αλλο το ιστορικο γεγονος..η η πολιτικη συγκροτηση...
οσον για την θεωρια σου ιντα που να σου πω..εν με ενδιαφερει..
ειμαστεν πολλα μακρυα..για να εσιει νοημα η κουβεντα..
οποτε θεωρησε το σχολιο μεθοδολογικο..μεν σαντανωνεις τα επιπεδα αναλυσης...

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε,

Πέραν από το «σαντάνωμα» (ανακάτωμα) των επιπέδων ανάλυσης, προσφιλής τακτική της συνομοταξίας αυτού του είδους των αναλυτών/σχολιογράφων είναι να βάζουν πολλά θέματα στο τραπέζι (χωρίς οι ίδιοι να καταθέτουν απόψεις ή απλώς να κάνουν γενικές τοποθετήσεις), σε μια προσπάθεια τους να δημιουργήσουν εντυπώσεις ή να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση.

Anef_Oriwn
Τρίτη 17/3/2009 – 11:41 μ.μ.

aiolos είπε...

{Ο ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ είπε :
Ως γνωστόν άβυσσος και απύθμενο χάος χωρίζει τις κοσμοθεωρήσεις και τις προσεγγίσεις μας, όμως είσαι ευπρόσδεκτος (αν και θα παίζεις “εκτός έδρας”) να καταθέτεις τις απόψεις και τις σκέψεις σου (όσο εκτός “γραμμής” του blog κι αν είναι αυτές). Κι ελπίζω χωρίς πειραιώτικες και μη κλανιές κι άλλα συναφή!
Επίσης να ενημερώσω ότι εγώ δεν είμαι και τόσο γαλαντόμος (όπως ας πούμεν ο αγαπητός Μιχάλης – γείτσες Μιχάλη!) στις υπερβολές και τις έντονες εθνικιστικές εξάρσεις! Π.χ. ο Ανώνυμος σχολιογράφος πιο πάνω λαλεί (ΣΟΥ) ότι “… εμπλεξες τα αγγουρκα με τες τοματες ...” [“πομιλόρκα” έπρεπε να πει τες ντομάτες] ... Εγώ θα πω ότι σύγχυσες τα ρεβίθια με τες λουβάνες – και τα δύο όσπρια φουσκοκοιλιακά είναι, αλλά τελείως διαφορετικά προϊόντα και τροφές!!! }

Για όσους δεν κατάλαβαν ο αγαπητός ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ είναι ο παλιός συζητητής του αίολου και κάποιες παλιές ατάκες τις κράτησε και πισογυριστή τους τις ανταπέδωσε, να είσαι καλά.

Πολύ ενδιαφέροντα τα “πομιλόρκα” και οι "λουβάνες" τελικά όλο και κάτι μαθαίνει κανείς.

Να συστηθώ εσείς είστε Κύπριοι εγώ είμαι Πειραιώτης, λουβάνες εσείς τα δικά μας εμείς, τι να γίνει «η συνήθεια δεύτερη φύση».


{Ο ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ είπε :
Απλώς να πω ότι τα μηνύματα της Οκτωβριανής Επανάστασης είναι διαχρονικά (όπως και της Γαλλικής Επανάστασης). Οι (επαναστατικές) αλλαγές που παρατηρούνται σήμερα στην Λατινική Αμερική με κύριο χαρακτηριστικό την απεξάρτηση από τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό έχουν σχέση με τη σοσιαλιστική ιδεολογία και καθόλου με τον εθνικισμό!
Επίσης εσύ χαίρεσαι γιατί κάποιες αυτοκρατορίες (ξέχασες να αναφέρεις την Οθωμανική) κράτησαν εκατοντάδες χρόνια εκμεταλλευόμενοι έτσι και καταδυναστεύοντας λαούς;

Υ.Γ.: Aiolε, μια απάντηση σου οφείλω και για τις παρεμβάσεις στο προηγούμενο post, αλλά κάποια άλλη στιγμή γιατί τώρα δεν ευκαιρώ. Πάντως τελικά τα κατάφερες και βάζεις σχόλια στο blog (και δεν ισχύει αυτό που είπες στο “Παντός Καιρού”
ότι “… στο μπλοκ του δεν δίνει τρόπο να μπουν σχόλια …”).}

Σε αυτό βλέπω να συμφωνούμε, είδες και εδώ το λάθος μου το αναγνώρισα δημόσια, τι σου είναι όταν ο άνθρωπος δεν είναι δογματικός.

Ζήλωσαν αγαπητέ οι Κύπριοι την πάφτωχη Λατινική Αμερική; Ξέρεις πόσο εύκολο είναι να φωνάζεις «Ζήτω ο Μάο» και στο τραπέζι σου να έχεις χαβιάρι και αστακό μαγιονέζα; Μήπως θέλετε να μοιάσετε στους Λατινοαμερικάνους και στην φτώχια;

Όσο αφορά τον Αμερικάνικο ιμπεριαλισμό συμφωνώ, να δεις όμως που με αυτόν τον ιμπεριαλισμό τάχιστα θα συνυπάρξει ο κομμουνιστής Χριστόφιας, εμείς το ζήσαμε με τον «σοσιαλιστή» Αντρέα, θα το ζήσετε και εσείς αυτό το πικρό φαγητό με τον σ Χριστόφια.

aiols είπε...

{Ο Ανώνυμος είπε :

ινταλως τσιμπας α;
ελληνικη τοπικη βαλκανικη διαλεκτο μιλας εσου κουμπαρε...
ο καθενας να μιλα για τον ευατον του..
εγω ειμαι κυπραιος..
τες ελληνικουρες πουλα τες αλλου..

για τζηνον που σου ειπα..φυσικα εν εκαταλαβες..οτι αλλο το κοινωνικο συστημα τζαι αλλο το ιστορικο γεγονος..η η πολιτικη συγκροτηση...
οσον για την θεωρια σου ιντα που να σου πω..εν με ενδιαφερει..
ειμαστεν πολλα μακρυα..για να εσιει νοημα η κουβεντα..
οποτε θεωρησε το σχολιο μεθοδολογικο..μεν σαντανωνεις τα επιπεδα αναλυσης...}

Κυπραίος να είσαι συνέλληνα, πρόσεχε μόνο μην γίνεις Κυπραίος και βλέπεις την Κύπρο σε καρτ ποστάλ!!!!!!!!


Για τα λοιπά θαρρώ δεν έχεις επιχειρήματα και την ανάγκη ποιώντας φιλοτιμία την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.

ΕΛΛΗΝ VS CHAOS είπε...

ΣΗΜΑ Θ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. --- ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΕΎΟΥΝ....ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΛΛΟΊ ΕΠΙΠΛΈΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΒΡAΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΈΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΕΒΈΝΤΗΣ

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html

aiolos είπε...

{Έγραψαν:

aiolοs είπε...
{Ο Ανώνυμος είπε :

ινταλως τσιμπας α;
ελληνικη τοπικη βαλκανικη διαλεκτο μιλας εσου κουμπαρε...
ο καθενας να μιλα για τον ευατον του..
εγω ειμαι κυπραιος..
τες ελληνικουρες πουλα τες αλλου..

για τζηνον που σου ειπα..φυσικα εν εκαταλαβες..οτι αλλο το κοινωνικο συστημα τζαι αλλο το ιστορικο γεγονος..η η πολιτικη συγκροτηση...
οσον για την θεωρια σου ιντα που να σου πω..εν με ενδιαφερει..
ειμαστεν πολλα μακρυα..για να εσιει νοημα η κουβεντα..
οποτε θεωρησε το σχολιο μεθοδολογικο..μεν σαντανωνεις τα επιπεδα αναλυσης...}

Κυπραίος να είσαι συνέλληνα, πρόσεχε μόνο μην γίνεις Κυπραίος και βλέπεις την Κύπρο σε καρτ ποστάλ!!!!!!!!


Για τα λοιπά θαρρώ δεν έχεις επιχειρήματα και την ανάγκη ποιώντας φιλοτιμία την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.}

Παλιά είχα ένα φίλο (γνώριμο καλύτερα ) από την παλιά Γιουγκοσλαβία, Σέρβος , κάναμε την ποιο κάτω συζήτηση:
«Τι μέρος του λόγου είσαι εσύ μωρέ»
«Γιουγκοσλάβος»
«Τι Γιουγκοσλάβος μωρέ, Σέρβος , Κροάτης, Σλοβένιος τι;»
«Γιουγκοσλάβος»
Αναρωτιέμαι σήμερα συνειδητοποίησε ότι δεν είναι «Γιουγκοσλάβος» αλλά Σέρβος.
Πρόσεχε Κύπριε μη το καταλάβεις με τον ίδιο τρόπο, όπως αυτοί, και εσύ ότι είσαι Έλληνας.

Ανώνυμος είπε...

καημενε αιολε..τωρα ζηθκιανεφκετε κοσμο για το εθνος/μαντρι σας;
επηραν σας χαπαρι τζαι τζηκατω ακουω..
περαστικα...
με ημουν, με ειμαι, με εν να ειμαι ελληνας κουμπαρε..γυρεφτου αλλου ειπα σου..
επειδη ομως ειμαι τζαι νακκον φιλεσπλαχνος [λογω χριστιανικων υπολοιπων] να δηλωσω φιλελληνας...
τζαι φυσικα οϊ για την αθλιοτητα της εθνικοφροσυνης [σου] που τον μεταξα ως τον παττακο, αλλα για οσους τους [σας] αντισταθηκαν...
μεχρι σημερα..

οσο για το παραδειγμα της γιουγκοσλαβιας.. φαινεται οτι οϊ μονο εν καταλαβεις τον διαχωρισμο των επιπεδων αναλυσης, αλλα ουτε την σχεση αιτιας τζαι αποτελεσματος..
ας πουμε
15 ιουλιου οδηγα στην 20η ιουλιου...
εθνικιστικη μαλακυνση εγκεφαλου οδηγα στην τραγωδια του τυπου που περπατα στο underground του κοστουριτσα τζαι παραμιλα..
"..εχασα την χωρα μου"

αλλα εμεις υπαρχουμεν..
τζαι καποιοι νοσταλγουν τον πλουτο της μη-ομοιομορφιας..

λοιπον ανευ..ιντα που λαλεις με τον λεμονη για να μιλησουμε τζαι νακκον για σοβαρα θεματα...
φυσικα ο μαππατζιης εν ο ειδικος μας..αλλα ατε να διαστυρωθουμεν..
ελυπηθηκα τον τουτιτς..νομιζω επροσπαθησε..τζαι κατι εκαμεν...αλλα ειτε η συγκυρια..ειτε οι 10 παικτες των αντιπαλων του αποελ- ας πουμεν [οπως μαλλον εννοαν]..ειτε το οτι εν τα εκαταφερεν να δεσει τους σταρ με τους αλλους [οποτε εισιες δικαιον στην αρχικη επιφυλαξη - αν τζαι οϊ με τους ορους που το εβαλες αν αθθυμουμαι καλα]..τελικα εκοψεν μεσα..

μεινισκει το να δεσουν την ομαδα..
το αρκορουφητον της ανυπομηνσιας παντως εν τζαι βοηθα..

aiolos είπε...

Αγαπητέ χριστιανέ (ελπίζω Ορθόδοξος) φιλέλληνα ανώνυμε κάτι είδα από αυτά που μου έγραψες, επειδή έρχομαι από κέντρο φαγωμένος και ψιλοπιομένος και λίγα καταλαβαίνω από την όμορφη τοπική Ελληνική λαλιά σου, να τα διαβάσω καλύτερα αύριο και να σου απαντήσω.
Τώρα τι θες να πεις για τον Ι Μεταξά και τον Πατακό, ο θεός και η ψυχή σου, πάντως εδώ στην Ελλάδα τζαι τους δύο οι Έλληνες όλο και περισσότερο άρχισαν να τους αναπωλούν....... και που να σφίξουν ακόμη περισσότερο τα οικονομικά........

aiolos είπε...

Και εγώ έλεγα ότι επειδή είπια χτες δεν σε καταλάβαινα "φιλέλληνα χριστιανε Κύπριε", αλλά ούτε σήμερα δεν σε καταλαβαίνω, όμορφα τα λες όμως.
Με αυτό τι ακριβώς εννοείς;

"τζαι καποιοι νοσταλγουν τον πλουτο της μη-ομοιομορφιας"

Τα υπόλοιπα για ποδοσφαιρικά μου φάνηκαν έκανα λάθος; Πως τώρα έμπλεξες την πολιτική με τον ΑΠΟΕΛ αυτό θα είναι μάλλον από κάποιο κρυφό κεφάλαιο του Μαρξ που κυκλοφορεί μόνο στην Κύπρο.

aiolos είπε...

Ο "αδελφός "σας Ταλάτ θα κάνει
επίσκεψη στις ΗΠΑ, σχεδιάζει να την πραγματοποιήσει την ερχόμενη εβδομάδα.
Αμερικανός αξιωματούχος, με τον οποίο επικοινώνησε το «Εθνος», δήλωσε ότι δεν μπορούσε «να επιβεβαιώσει την πληροφορία».

Αλλη πηγή στην Ουάσιγκτον εξήγησε ότι το ραντεβού με την Αμερικανίδα υπουργό «θεωρείται δεδομένο» για την άλλη εβδομάδα, αν και υπάρχουν δεύτερες σκέψεις μετά τις διαμαρτυρίες που έφτασαν ήδη από την Αθήνα και τη Λευκωσία. Συγκεκριμένα, έγινε γνωστό ότι μία συνάντηση με τον κατοχικό ηγέτη θα θεωρηθεί από τις κυβερνήσεις της Ελλάδας και της Κύπρου ως άκρως προκλητική πράξη.

Η εξέλιξη αυτή σήμανε συναγερμό στη Λευκωσία, η οποία παρουσιάζεται ενοχλημένη για το γεγονός ότι οι Αμερικανοί, ικανοποιώντας αίτημα της Αγκυρας, κάνουν πλάτες στον Ταλάτ, τον οποίο αναβαθμίζουν πολιτικά.

Το ρεπορτάζ είναι του ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

aiolos είπε...

Eπαναλαμβάνω:

"Η ΕΣΣΔ ήταν ένα εθνικιστικό κράτος που χρησιμοποιούσε την μαρξιστική ιδεολογία για την επίτευξη των εθνικιστικών στόχων της".

Anef_Oriwn είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε (και Περαστικέ),
Σε χαιρετώ!

Και υιοθετώ πάραυτα (ούτε ο Μπραντ Πιτ τζιαι η συμβία του η Αντζελίνα Τζολί να ήμουν που μας επελλάναν με τες υιοθεσίες) τη θέση σου “… να μιλησουμε τζαι νακκον για [πιο] σοβαρα θεματα...”, πέραν των anef_ουσίας και καταλήξεως κουβέντων με τους κάθε λογής εθνικιστές.
Όμως στον συμπαθέστατο κατά τ’ αλλά Aiolo, θα αφιερώσω ακόμα λίγο χώρο και χρόνο τιμής ένεκεν που μας τιμά με την παρουσία του και εμπλουτίζει (με τη σοφία και τις γνώσεις του) τις συζητήσεις στο Anef_Oriwn blog μου. Για να ‘μαι ειλικρινής εδώ σ’ αυτό το post δεν βλέπω και κάτι ουσιαστικό (απ’ όσα γράφει) για να σχολιάσω ... Να μιλήσω για το χαβιάρι και τους αστακούς που ξεφύτρωσαν στις κουβέντες του παρέα με τον Μάο, ή για το “εθνικιστικό κράτος της ΕΣΣΔ”;
Πάντως ωρέ Aiolε, πολύ κουτοπόνηρο (ή αν προτιμάς, εξυπνοβλακίστικο) αυτό που κάνεις. Πετάς εκεί ένα αφορισμό δίκην αξιώματος, όπως ας πούμεν “Η ΕΣΣΔ ήταν ένα εθνικιστικό κράτος που χρησιμοποιούσε την μαρξιστική ιδεολογία για την επίτευξη των εθνικιστικών στόχων της”, κι αναμένεις τους άλλους να τσιμπήσουν και να τρέξουν να το αντικρούσουν. Γιατί δεν το τεκμηριώνεις ΕΣΥ πρώτα με παραδείγματα και στοιχεία; Κι εγώ λεω, ας πούμεν, ότι ο Αλέξαντρος ο καλούμενος Μέγας ο γιος του Φιλίππου, δεν ήταν παρά ένας κοινός κατακτητής και σφαγέας των λαών κι έλα εσύ να μου αποδείξεις πως δεν ήταν. Ή ο άλλος ο Μέγας, ο Ρωμαίος Κωνσταντίνος, που τον ελληνοποιήσαμε και αγιοποιήσαμε, ήταν ένας κοινός δολοφόνος (στην ουσία παιδοκτόνος)! Γνωστά αυτά τα κόλπα Aiolε – να κάνετε αόριστες και γενικόλογες τοποθετήσεις και μετά να καλείτε τους άλλους να τις διαψεύσουν!

[Κάποια σχόλια έχω και πάνω στις παρεμβάσεις σου στο προηγούμενο post – ανάρτηση 7/2009, γι’ αυτό αναμείνατε στο ακουστικό σας! Είπαμε έχουμε κι άλλες υποχρεώσεις].

Εδώ θα επανέλθω για πιο σοβαρή (περί “φούρπου”) κουβένταν με τον φίλο Ανώνυμο!

Anef_Oriwn
Πέμπτη 19/3/2009 – 6:54 μ.μ.

aiolos είπε...

Όχι αγαπητέ ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ εγώ επί αυτού έχω σαφείς απόψεις, το βάζω όμως έτσι να δω και τι ενδιαφέρον υπάρχει δεν μπορεί να μιλά κανείς στον βρόντο, εσείς είστε τώρα πια πολιτικοποιημένοι και ενδεχομένως κομματικοποιημένοι εγώ "πετροβολώ' από την απέξω.

Επαναλαμβάνω "Η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος εθνικιστικό και χρησιμοποιούσε τον Μαρξισμό για να προοθήσει τον ιμπεριαλισμό της".

Όσο αφορά περί του μεγάλου αλέκου και του μεγάλου Κώστα εδώ είμαστε το συζητάμε, μπορεί και εγώ να δέχομαι ότι έκανε σφαγές και πως; αλλοιώς θα γινόταν η κατάκτιση με λουκούμια;

Οι αναγνώστες σου είναι λιγότερο υπομονετικοί από σένα....το βελούδο των αυτιών τους δεν σηκώνει την τραχειά αντίρρησή μου, αχ τι ζημιά κάνει στην φαιά ουσία όταν ο άνθρωπος αφήνη να σκέπτεται για πάρτη του το κόμμα........ εδώ στην Ελλάδα το λέμε: "Το πολύ το Κάπα Κάπα κάνει το παιδί μαλά@α", εσείς εκεί έχετε βρει κάτι άλλο;

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Ανώνυμε,
Επανέρχομαι για την περί της ΟΜΟΝΟΙΑς κουβέντα μας ...

Χτες στην εφημερίδα “Πολίτης” είχε δυο ενδιαφέροντα άρθρα για την ΟΜΟΝΟΙΑ (τα οποία ασχολούνταν βασικά με τον κόσμο της, τους οπαδούς της ομάδας, τις συμπεριφορές και τις νοοτροπίες τους). Το ένα με τίτλο “Το μεγάλο της Ομόνοιας πρόβλημα” ήταν του μόνιμου χρονογράφου της εφημερίδας Γιώργου Τζίβα (link: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=860074&-V=archivecolumns) και το άλλο του αθλητικογράφου Ρολάνδου Σκέττου (γνωστός κι ως ο “κύριος Ρόλης” από την εκπομπή “Η Παράγκα”), με τίτλο “Καταδικασμένος να αποτύχει...” (link: http://www.politis-sports.com/cgibin/hweb?-A=860127&-V=archivegipedo&-p).

Παραθέτω πιο κάτω ολόκληρο το άρθρο του Ρολάνδου Σκέττου, όπου μεταξύ άλλων ψέγει εκείνα τα ραδιοφωνικά “αθλητικά” προγράμματα, τα επονομαζόμενα “Βήματα των φιλάθλων” (μάλλον των κολλημένων οπαδών). Εκεί βγαίνει ο καθένας (δεν θα χρησιμοποιήσω χαρακτηρισμούς) και νομίζοντας ότι είναι στον καφενέ της γειτονιάς του, (με άκρως κατινίστικο στυλ) κάμνει τον ειδήμονα για το κάθε ΤΙ που έχει σχέση με το ποδόσφαιρο, τους προπονητές, τους παίχτες (ποιοι πρέπει να παίζουν, ποιοι να έρτουν και ποιοι να φύγουν), για τακτικές και στρατηγικές και πολλά άλλα τέτοια συναφή και παρεμφερή!
Γράφει ο Ρολ. Σκέττος:
“Ίσως να είναι παρατραβηγμένο, αλλά θα το καταθέσω. Όποιος και να είναι ο νέος προπονητής της Ομόνοιας, ο άνθρωπος είναι για λύπηση! Είναι καταδικασμένος προκαταβολικά να αποτύχει. Θα ισχυρισθεί κάποιος ότι είναι απόλυτη η θέση που εκφράζουμε. Παρακολουθήστε, όμως, τις αντιδράσεις των φίλων της Ομόνοιας μετά την παραίτηση του Τούτιτς και βγάλτε τα συμπεράσματά σας κατά πόσον αυτή η θέση συνιστά απολυτοποίηση...

Οι ειδήμονες...
Τη Δευτέρα το πρωί βγήκε στον αέρα η είδηση ότι το "τριφύλλι" συζητά με τον Τάκη Λεμονή. Πριν ακόμα ο άνθρωπος κατεβεί στην Κύπρο, πριν ακόμα αρχίσει συζητήσεις με την Ομόνοια, οι ειδήμονες των ραδιοφωνικών εκπομπών πήραν θέση: "Δεν κάμνει!", "Πού τον βρήκαν;", "Η Ομόνοια δεν είναι Ολυμπιακός Πειραιώς για να αγοράζει τους διαιτητές", "Στον Ολυμπιακό Πειραιώς πήρε πρωτάθλημα και ο πιο άσχετος, αυτό δεν είναι κριτήριο"...

Δημόσια συγγνώμη
Τα πιο πάνω είναι μόνον μερικές από τις θέσεις των πάνσοφων και ειδημόνων, όπως τις έχουν εκφράσει από τα ερτζιανά, σε μια παρεξηγημένη άποψη, η οποία θεωρεί δημοκρατία την παραχώρηση βήματος έκφρασης άποψης σε φιλάθλους. Ο γράφων νομιμοποιείται να έχει άποψη κατά πόσον αυτό είναι η δημοκρατία. Ήταν ο πρώτος, ο οποίος καθιέρωσε αυτές τις εκπομπές στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 πριν από επτά χρόνια.
Επιθυμώ να ζητήσω δημόσια συγνώμη. Απολογούμαι. Είναι η χειρότερη υπηρεσία που έχω προσφέρει στην αθλητική δημοσιογραφία στα 20 χρόνια της καριέρας μου. Έχω τύψεις συνείδησης, οι οποίες θα με καταδιώκουν μέχρι την έξοδό μου από το επάγγελμα, η οποία ελπίζω να έλθει πολύ σύντομα. Ήταν το μεγαλύτερο λάθος της δημοσιογραφικής μου καριέρας.

Επί του προκειμένου
Για αλλού αρχίσαμε, όμως. Ας επικεντρωθούμε τώρα στο θέμα μας. Ο προπονητής, ο οποίος να αρέσει στον κόσμο της Ομόνοιας, δεν έχει γεννηθεί ακόμα. Ο Τούτιτς, ήταν άπειρος. Ο Λεμονής, είναι άσχετος πριν έρθει. Ο Μαντζουράκης ήταν τρελός. Ο Σαβέφσκι "μαλακτός". Ο Χάουαρτ πότης. Ο Όκουκα αχάπαρος. Ο Αντόνε ήταν έτσι, ο άλλος αλλιώς. Και ο Μπάγεβιτς να έλθει (ο προπονητής των τίτλων, όπως έχει χαρακτηριστεί) θα βρουν κάτι να του φορτώσουν πριν πατήσει το πόδι του στην Κύπρο. Η Ομόνοια μοιάζει με κάποιον, ο οποίος έχει κάνει επτά αποτυχημένους γάμους. Έχει δώσει καμιά δεκαριά υποσχέσεις γάμου, αλλά πάντα χωρίζει. Σε όλους λέει ότι έχουν πρόβλημα οι γυναίκες. Το πρόβλημα, όμως, είναι ο ίδιος. Από τη στιγμή που δεν παραδέχεσαι ότι έχεις πρόβλημα, υπάρχει περίπτωση να το λύσεις; Είναι γι' αυτό που λέω ότι όποιος και να έλθει στην Ομόνοια με τη νοοτροπία που υπάρχει είναι καταδικασμένος να αποτύχει...”

Συμφωνώ και επαυξάνω στα όσα λέει για τους ειδήμονες των ερτζιανών. Να σημειώσω όμως ότι τούτο δεν συμβαίνει μόνο με τους οπαδούς της ΟΜΟΝΟΙΑΣ (που η χρόνια ανομβρία στην συγκομιδή τίτλων και η αδυναμία να φτιαχτεί μια ομάδα που να παίζει αν μη τι άλλο καλό ποδόσφαιρο, τους έχει κάνει ανυπόμονους τζι’ «αρκορουφητους»). Όμως το αυτό συμβαίνει και με τους Ανορθωσιάτες (η πορεία της “Ανόρθωσης” στο Πρωτάθλημα έχει κάνει πολλούς να αμφισβητούν έντονα πλέον τον Κετσμπάγια), αλλά και με τους ΑΠΟΕΛίστες, (που βασικά ηρέμησαν όχι τόσο λόγω των δικών τους επιτυχιών, αλλά κυρίως λόγω των αποτυχιών της ΟΜΟΝΟΙΑΣ).

Όμως διαφωνώ με τον Ρολ. Σκέττο, ότι ο Λεμονής (ή ο οποιοσδήποτε νέος προπονητής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ) “… είναι καταδικασμένος προκαταβολικά να αποτύχει ...”, αλλά και με τον Τζίβα που κάπου λέει ότι “… "ο λαός της Ομόνοιας" […] δεν αφήνει τη διοίκηση να πάρει αποφάσεις ...”!!!

Με το (γενικώς παραδεχτό) δεδομένο ότι φέτος η ΟΜΟΝΟΙΑ διαθέτει πληθώρα ποιοτικών ποδοσφαιριστών (δηλ. δεν είναι απλώς κάποιοι αμφιβόλων ικανοτήτων ακριβοπληρωμενοι), ένας έμπειρος προπονητής με δυνατή προσωπικότητα, πιστεύω ότι μπορεί να κάνει σωστή διαχείριση αυτού του καλού έμψυχου υλικού της ομάδας. Με δεδομένο και το γεγονός ότι ο Λεμονής επέπλευσε σ’ έναν “ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ” Πειραιώς, εμένα με κάνει αισιόδοξο, φτάνει κάποια μέλη του Συμβουλίου να με “shαμαλίζουν” κάποιους ποδοσφαιριστές.
Αναφορικά με τον Τούτιτς, να πω ότι παρ’ όλο που από κάποια στιγμή και μετά ήμουν ιδιαίτερα αυστηρός και επικριτικός μαζί του (μάλιστα μετά το ματς και την ήττα από τον “Εθνικό” Άχνας είχα πει (μέσα μάλιστα από συγκεκριμένο post μου) ότι έπρεπε να πιάσει τα “ππουρκιά” του τζιαι να φύ(γ)ει, [και δε ήταν άμοιρος ευθυνών για πολλά και διάφορα – δεν μπορώ να χωνέψω ότι ενώ έβλεπε τα χοντρά κι άτσαλα λάθη του Πλετς συνέχιζε να τον έχει σταθερά στην εντεκάδα], εν τούτοις δεν μου άρεσε η όλη πορεία που πήραν τα πράματα. Ο Τούτιτς βασικά προδόθηκε από τους παίκτες του (της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στην ουσία). Έτρεφε προς αυτούς μια απέραντη εμπιστοσύνη, ότι την κατάλληλη στιγμή θα τον έβγαζαν ασπροπρόσωπο, όπως μάλιστα είχαν υποσχεθεί κιόλας! Τελικά τον πρόδωσαν! Ήταν κι αυτός ένας λόγος που θα ‘πρεπε να παραιτηθεί. Μπορούμε, όμως να εμπιστευτούμε τέτοιους ποδοσφαιριστές; Ποδοσφαιριστές, που παρά την εγνωσμένη αξία τους δεν κατάφερναν να ανταλλάξουν (σωστά) μια μπαλιά ή να επιδείξουν έστω και λίγο πάθος και διεκδικητικότητα. Τεράστιες είναι οι ευθύνες και των ποδοσφαιριστών!
[Με τον Καφού τι γίνεται; Πως δεν κατάφερε ακόμα το Συμβούλιο να ξεκαθαρίσει το θέμα; Όταν δεν παει ο Μωάμεθ στο βουνό, παει το βουνό στον Μωάμεθ!].

Anef_Oriwn
Πέμπτη 19/3/2009 – 8:50 μ.μ.

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Ιδού η Ρόδος, ιδού τζιαι το (απ)πήδημα!
Αν έχεις συγκεκριμένες τεκμηριωμένες θέσεις προχωρά να τις καταθέσεις. Αυτό το παιχνίδι να βάζεις αξιωματικά κι αφοριστικά θέσεις όπως “Η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος εθνικιστικό και χρησιμοποιούσε τον Μαρξισμό για να προοθήσει τον ιμπεριαλισμό της”, και να περιμένεις από τους άλλους να σύρουν πρώτοι το χορό, εγώ δεν θα το παίξω! Γυρεύτου αλλού!!!
Και ούτε έμαθα να κάνω συζητήσεις με εξυπνοβλακίστικες ατάκες του στυλ “Το πολύ το Κάπα Κάπα κάνει το παιδί μαλά@α”! Έτσι διαλογίζεσαι εσύ; Με αυτά τα (ατράνταχτα) επιχειρήματα; (Το πόσο υπομονετικοί είναι οι επισκέπτες του blog μου είναι καθαρά θέμα δικής τους ιδιοσυγκρασίας).
Δεν κατάλαβα όμως, οι σφαγές του “μεγάλου αλέκου και του μεγάλου Κώστα” καλώς έγιναν;

Anef_Oriwn
Πέμπτη 19/3/2009 – 9:06 μ.μ.

aiolos είπε...

{Ο ανευ οριων είπε:

Aiolε,

Ιδού η Ρόδος, ιδού τζιαι το (απ)πήδημα!
Αν έχεις συγκεκριμένες τεκμηριωμένες θέσεις προχωρά να τις καταθέσεις. Αυτό το παιχνίδι να βάζεις αξιωματικά κι αφοριστικά θέσεις όπως “Η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος εθνικιστικό και χρησιμοποιούσε τον Μαρξισμό για να προοθήσει τον ιμπεριαλισμό της”, και να περιμένεις από τους άλλους να σύρουν πρώτοι το χορό, εγώ δεν θα το παίξω! Γυρεύτου αλλού!!!
Και ούτε έμαθα να κάνω συζητήσεις με εξυπνοβλακίστικες ατάκες του στυλ “Το πολύ το Κάπα Κάπα κάνει το παιδί μαλά@α”! Έτσι διαλογίζεσαι εσύ; Με αυτά τα (ατράνταχτα) επιχειρήματα; (Το πόσο υπομονετικοί είναι οι επισκέπτες του blog μου είναι καθαρά θέμα δικής τους ιδιοσυγκρασίας).
Δεν κατάλαβα όμως, οι σφαγές του “μεγάλου αλέκου και του μεγάλου Κώστα” καλώς έγιναν;}




Φίλε μου εγώ θα πω τις απόψεις μου να υπάρξει αντίρρηση και την σιωπή (εφ όσο το είδατε το ζήτημα) την θεωρώ συμφωνία.

Τώρα όσο αφορά την ρήση «Το πολύ το Κάπα Κάπα κάνει το παιδί μαλά@α» δεν είναι καθόλου εξυπνοβλακεία, είναι σαφής πολιτική θέση που προσδιορίζει όπως είπα ( και παρέλειψες να βάλεις στην ζυγαριά) την ποιότητα σκέψης των ανθρώπων που έχουν εν λευκώ αφήσει το σκέπτεσθαι στα κομματικά τους όργανα, είπα λοιπόν για αυτούς που ενοχλούνται από το διαφορετικό :

{είπε ο αίολος:

το βελούδο των αυτιών τους δεν σηκώνει την τραχειά αντίρρησή μου, αχ τι ζημιά κάνει στην φαιά ουσία όταν ο άνθρωπος αφήνη να σκέπτεται για πάρτη του το κόμμα........}

Το γραίζο πάνω στο δεδομένο της κομματικής κονσερβοποιημένης σκέψης, τους κάνουν τους δύστυχούς να επαναστατούν κατά σου, μαζί μου δεν το συζητούν, διότι το κόμμα έχει φροντίσει το εγκεφαλογράφημά τους να δείχνει ευθεία γραμμή.

Anef_Oriwn είπε...

Θαυμάστε ένα δείγμα της πεφωτισμένης και σαφούς σκέψης και του καθάριου λόγου ανθρώπου του οποίου “… το βελούδο των αυτιών […] σηκώνει την [όποια] τραχειά αντίρρησή …” [εμού του Αριστερού, λόγου χάριν] και ο οποίος ΔΕΝ έχει “… εν λευκώ αφήσει το σκέπτεσθαι στα [οποιαδήποτε] κομματικά [...] όργανα ...”, [αλλά σε εθνικιστικά όργανα]: “… Το γραίζο πάνω στο δεδομένο της κομματικής κονσερβοποιημένης σκέψης, τους κάνουν τους δύστυχούς να επαναστατούν κατά σου, μαζί μου δεν το συζητούν, διότι το κόμμα έχει φροντίσει το εγκεφαλογράφημά τους να δείχνει ευθεία γραμμή”.
Διανοήθηκες καμιά φορά αυτά που προσάπτεις ή καταλογίζεις σ’ άλλους (σε ΜΕΝΑ ας πούμεν), ισχύουν σε μέγιστο βαθμό και για την πάρτη ΣΟΥ;
Κατά τ’ άλλα φαίνεται πως θα αναμένουμε για πολύ ακόμα (στον αιώνα τον άπαντα) να μας τεκμηριώσεις τη βαθυστόχαστη ρήση σου “Η ΕΣΣΔ ήταν ένα εθνικιστικό κράτος που χρησιμοποιούσε την μαρξιστική ιδεολογία για την επίτευξη των εθνικιστικών στόχων της”, που μετά από δεύτερες και τρίτες σκέψεις την άλλαξες (γιατί άραγε;) σε “Η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος εθνικιστικό και χρησιμοποιούσε τον Μαρξισμό για να προοθήσει τον ιμπεριαλισμό της”. Φαίνεται ότι το πρώτο σου απόφθεγμα ήταν τελείως κουφό και είπες να το αλλάξεις κάπως!
Επίσης ακόμα καρτερούμε να μας πεις κατά πόσο οι σφαγές του “μεγάλου αλέκου και του μεγάλου Κώστα” καλώς έγιναν...

Anef_Oriwn
Παρασκευή 20/3/2009 – 6:34 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

ξερεις ιντα που αθθυμισεν ο τουτιτς..ηταν μια φαση στα 90σ με τον αρσωφ..τοτε παλε εισιεν πολλους γνωστους παικτες που επιστρεψαν η κατι τεθκιο..νομιζω ηταν τζαι ο σαββιδης..
λαλει λοιπον ο αρσωφ αμα τες εφασιν που μιαν πεγειαν του τοτε..
"αν παικτες οπως τον σαββιδη ..κ.α. [που εν αθθυμουμαι τωρα] εν μπορουν να κερδισουν αυτο το παιχνιδι, εγω τι να καμω;"

γενικα..
ξερεις νομιζω εν καλα να γινει μια ομαδα που να παιζει καλα..να πηαινει ο κοσμος να τους δει γιατι παιζουν καλα..τζαι για να εκτονωθει [το γηπεδο εν τζαι ετσι χωρος] αλλα να υπαρχει τζαι ενα αισθημα γοητειας/ηδονης..
τζαι αν ηταν να θκιαλεξει καποιος αναμεσα στους τιτλους τζαι το να παιζει καλα..μαζι μου κερδα το δευτερο - το να παιζουν καλα...

αθθυμουμαι παλια εισιεν φασεις που οι ομονοιατες εχειροκροτουσαν τους αντιπαλους [ιδιαιτερα αμα ηταν μιτσια ομαδα] που τους ενικουσαν..ισως για να την σπασουν τους παικτες..αλλα σαν να αθθυμουμαι τζαι αποσπασματα καποιου αορατους ηθους..
τουτα εν υπο εξαφανιση τωρα λαλεις;
φυσικα [ευτυχως/ελπιζουμεν] εν επλακωσεν το παλιο [ελπιζουμε - θα δειξει] συνδρομο των αποελιστων να καμνουν επιθεσεις στους αντιπαλους αμα εχαναν..

ισως, που ξερεις, μπορει να εν τζαι τουτη [ η εμφαση στο παιχνιδι σαν χαρα/απολαυση] μια εν δυναμει εμφαση ενος σωματειου με καποιες αριστερες καταβολες..
αλλα πε μου μπορουν πκιον να ποφυουν το θεαμα;

τωρα για τους τυπους στα ραδια..η αληθκια εν οτι εν ακουω ετσι φασεις..οποτε εν ειμαι σιουρος για ποιο πραμα μιλας/τε [τζαι ο σκετος]..
αλλα εγω νομιζω ειμαι επιφυλακτικος στο οτι εν κακα που φκαινουν τουτοι οι τυποι τζαι λαλουν τις [εστω] μαλακιες τους..
το προβλημα εν ο παραπανω κοσμος να ξικολλησει που το να τους πιστεφκει αν λαλουν πελλαρες..
υπαρχει τζαι εναν ειδος εξουσιας της παρλας των μμε, που εν καλα να απομυθοποιηθει..
τζαι ισως το ανοιγμα της δημοσιας σφαιρας να εν μερος της διαδικασιας απομυθοποιησης..
οπως καποτε επιστεφκαν τον λα.μαυ. γιατι ελαλεν την προπαγναδα του που το ραδιο...οποτε η λαφαζανια μεσω της φορμας της εξουσιας [λογος μμε] επαιρνεν βαρος..

εν να μου πεις ενεν ευκολο το ξικολλημα..
σαφως...
αλλα το να πιστευκουμεν οτι αμα μιλουν μονο οι αθλητικογραφοι εν να εν καλλιτερα εν αμφιβολο..

ινταλως μπορει να αποκτησει η κερκιδα τζαι ενα ειδος κριτικης αποστασης που κουβεντες που τους εγκλωβιζουν;
εν καλον το συναισθημα..αλλα μαλλον οδηγα στην ευκολη εκτονωση..
η οργανωση της επιθυμιας εν πιο ηδονικη..

τωρα για το ειδος του προπονητη..ξερω γω ρε ανευ..αρεσκει μου ["ιδεολογικα" αραγες σου;] η ιδεα του προπονητη συντονιστη..αλλα καταλαβω επισης τζαι τον προπονητη που θελει να το παιξει μαεστρος/σκηνοθετης εργου..
ιντα που ταιρκαζει τωρα στην ομονοια;...ξερεις παραπανω..

οποτε ινσιαλλαχ για τον λεμονη..

περαστικος

aiolos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aiolos είπε...

Μαζεύω υλικό για να ανοίξω νήμα "ΟΙ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΑΟΥΣ" .........σε ευχαριστώ πολύ για την συμβολή σου.

Anef_Oriwn είπε...

«ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΑΟΥΣ» - Ακόμα μια έκφραση, χαρακτηριστικού δείγμα απαξιωτικού, αφοριστικού, εθνικιστικού λόγου!!! (Και μετά, ρε Aiolε, μιλάς για το δικό μας λόγο).

Anef_Oriwn
Σάββατο 21/3/2009 – 4:46 μ.μ.

aiolos είπε...

Oυαί στους λαούς που είναι Ευνουχισμένοι αγαπητέ μου άνευ ορίων, φροντίστε στην Κύπρο να μη είστε τέτοιος λαός.

Anef_Oriwn είπε...

Ντάξει μωρ’ Aiolε,
Θα προσέχουμε τα απαυτά μας (σαν κόρη οφθαλμού), μην πάθουμεν τον “χαττάν” (το κακό από απροσεξία) τζιαι ευνουχιστούμεν!
Πάντως ευτυχώς που έχουμε και ΣΑΣ (τι θα γίνουμε οι έρμοι οι ιθαγενείς χωρίς ιεραπόστολους και ειδικούς “ευνοχολόγους”) που ΜΑΣ παρακολουθείτε (με τ’ άγρυπνο το μάτι σας) για να ΜΑΣ επαναφέρετε στον ίσιο δρόμο (αν τυχόν και εξοκείλουμε – και σταλούμε κι ως ευνούχοι σε κανένα χαρέμι)!!!

Anef_Oriwn
Κυριακή 22/3/2009 – 10:10 π.μ.

Μιχάλης είπε...

Έχω την άποψη ότι στο σπίτι του κρεμασμένου (ευνουχισμένου) δεν μιλάνε για σχοινί...

Γιατί άμα αρχίσουμε να μιλούμε για ευνουχισμένους και αρχίσουμε να κάνουμε συγκρίσεις, τότε τρέχα γύρευε!

aiolos είπε...

{O ANEY ΣΧΟΛΙΩΝ έγραψε:

Ντάξει μωρ’ Aiolε,
Θα προσέχουμε τα απαυτά μας (σαν κόρη οφθαλμού), μην πάθουμεν τον “χαττάν” (το κακό από απροσεξία) τζιαι ευνουχιστούμεν!
Πάντως ευτυχώς που έχουμε και ΣΑΣ (τι θα γίνουμε οι έρμοι οι ιθαγενείς χωρίς ιεραπόστολους και ειδικούς “ευνοχολόγους”) που ΜΑΣ παρακολουθείτε (με τ’ άγρυπνο το μάτι σας) για να ΜΑΣ επαναφέρετε στον ίσιο δρόμο (αν τυχόν και εξοκείλουμε – και σταλούμε κι ως ευνούχοι σε κανένα χαρέμι)!!! }

Πέστο ψέματα ευτυχώς που έχετε και εμάς, και μιας και μας το αναγνωρίζεις αυτό ……. τώρα ιδικά με τον Χριστόφια να προσέχετε περισσότερο, με τους "προοδευτικούς" γίνονται όλες οι στραβές, για τα χαρέμια μη σκοτίζεσαι εσύ έχεις τα "αδέλφια" σου τους τ/κ.

Εδώ εμείς φίλε Μιχάλη άμα λάχει τους παίρνει ο διάολος τον πατέρα, εκεί που όλα είναι κάλμα και δεν φυσάει φύλλο σηκώνονται κάτι μποφόρια!

Οι ιμπεριαλιστές αμερικάνοι (διάβασα κάπου) ότι έχουν σαν μπούσουλα λαούς "οδηγούς" αν σε αυτούς τους λαούς περάσουν τα "κόλπα" τους μπορούν να περάσουν παντού......... ένας από αυτούς τους λαούς είναι και ο Ελληνικός.

Τι νομίζεις τυχαία οι Ευρωπαίοι μεσούσης της "οικονομικής κρίσης" όταν γίνηκαν τα γεγονότα του Δεκεμβρίου στην Αθήνα, ρωτούσαν και ξαναρωτούσαν;

aiolos είπε...

Eπ ευκαιρία μπορεί κάποιος να μου πει αυτός ο Ανδρέα Χρήστου, νυν δημάρχου Λεμεσού, πρώην βουλευτή και Υπουργού και ΑΚΕΛικού πρωτοκλασάτου ιστορικού στελέχους........ τι μέρος του λόγου είναι;

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Για κοιτάξτε πρώτα τα του οίκου ΣΑΣ, εκεί στην Ελλάδα, κι ΕΜΕΙΣ θα βρούμε το δρόμο ΜΑΣ.
Κι έχουμε τους δικούς εθνικιστές, ΔΕΝ χρειαζόμαστε και εισαγόμενους!

Όταν διερωτάσαι “… τι μέρος του λόγου είναι … αυτός ο Ανδρέα Χρήστου, νυν δημάρχου Λεμεσού, πρώην βουλευτή και Υπουργού και ΑΚΕΛικού πρωτοκλασάτου ιστορικού στελέχους [γιατί ιστορικό στέλεχος;] ... τι μέρος του λόγου είναι …”, εννοείς αν είναι ουσιαστικό επίθετο ή ρήμα;

Anef_Oriwn
Κυριακή 22/3/2009 – 1:43 μ.μ.

aiolos είπε...

Ρωτώ αν είναι μαλακιστήρι;

Και εσείς στην Κύπρο, χωρίς εμάς, φροντίστε μη γίνεται καλυμβητές στο Λυβικό πέλαγος.

Anef_Oriwn είπε...

Επειδή την νέα νεοελληνική δεν την κατέχω εν μας το κάμνεις σε eurocents τι νέα “εξυπνάδα” σου για το τι εστί «μαλακιστήρι»; Προφανώς για να διερωτάσαι για τον Αντρέα Χρίστου, θα περιέπεσε στην αντίληψη σου κάτι που αναφέρει σε βιβλίο του ο πρώην πρεσβευτής της Ελλάδας (sorry, της Μητρός – Πατρίδος) στην Κύπρο, Ζαχαράκις (κι αντι να βγεις ευθαρσώς από την αρχή και να πεις τι σκέφτεσαι)!

Λες αν δράσουν και πάλι οι εθνικιστές και οι φασίστες όπως το ’74 και να γίνουμε “καλυμβητές στο Λυβικό πέλαγος”;

Anef_Oriwn
Κυριακή 22/3/2009 – 3:05 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

ωπα..το ανωτατο σταδιο του εθνικισμου εν το αξαμωμα του βιλλου;
αραγες σου τουτον εν πριν οξα εν υστερα που το πρωκτικο αγχος;
τωρα να δουμεν..

να παιξουμεν νακκον με την φρουδικην ανασφαλεια που εκφραζει η δημοσια εμμονη στην προβολη του ευνουχισμου;
διοτι αμα θκιεβαζεις για γκαιμπελισμο σε εθνικιστικο λογο, σαφως εχουμε αντιστροφη νοηματος στην δημοσια εκφραση/προβολη του υποσυνειδητου..
ατε να το αφηκουμεν να παει...
παντως εθνικοφρονες χαλαρωστε..στην πραγματικοτητα τα εθνικο-κρατικα προβληματα εν για αλλα αγαθα - οϊ για του βιλλους..γενικα εν ενδιαφερει κανενα ιδιαιτερα το πουλλουιν σας..

τζαι το ουσιαστικο πολιτικο ερωτημα; καλα οι γεναιτζες που εν εχουν βιλλο, εν ανηκουν στα εθνη τους; εν ευνουχισμενες τζηνες οξα...;

ατε να πουμεν τζαι καμιαν φρουδικην ιστορια να περνα η ωρα..
παει μια τυπισσα στον φρουντ..εισιεν την εξης εμμονη..σε διαφορες φασεις της ημερας εκαλεν την υπηρετρια της τζαι ελαλεν της κατι ασχετο [να παει καπου] η εν της ελαλεν τζαι τιποτε..απλα εκαλεν την παντα μπροστα που ενα τραπεζι που εισιεν εναν τραπεζομαντηλο με μιαν τατσα...τζαι εστεκετουν ετσι ωστε να φαινεται η τατσα να την δει η υπηρετρια..
μαχουνται στην αναλυση..τζαι φκαινει σιγα σιγα οτι η τυπισσα ηταν παντρεμενη με ενα τυπο που εν του εσηκωνετουν [ηταν γερος] τζαι την πρωτη νυχτα του γαμου τους, παρα τες ηρωικες του προσπαθειες, εν τα καταφερεν..τζαι λαλει στο τελος της τυπισσας.."επρεπεν να αντρεπομαι για οτι εγινε [εν εγινε ουσιστικα]..ιντα που εν να πει η υπηρετρια αυριο;" [που εν θα εισιεν γαιματα το σεντονι]..
οποτε επιασεν ενα ποτσουιν με κοτσινο μελανι τζαι εσιονοσεν το πανω στο σεντονι..εκαμεν δηλαδη μιαν τατσαν..

οποτε η τυπισσα επαναλαμβανεν σαν δημοσια τελετη τον φοβο, το αγχος τζαι την ανασφαλεια τζηνης της τραυματικης νυχτας [που εν εγινεν τιποτε]...οπως ας πουμε καποιοι που ανακατωνοντας αγγουρκα τζαι τοματες καταλαηγουν σε σεξουαλικα προβληματα [πρωκτικο αγχος, κομμενοι, ακοποι βιλλοι κλπ] που εν εχουν σχεση με οτι κουβεντιαζεται..απλα το υποσυνειδητο επιβαλει την λεξη/πραξη σαν διαδικασια εξορκισμου παρα το γελοιο της παρεμβολης..

Ανώνυμος είπε...

το λιβυκον πελαγος που κολλα;

aiolos είπε...

Αγαπητέ ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου στο μπλοκ μου το θεωρώ πολύ θετικό που έβαλες τις αντιρρήσεις σου.

Με ρώτησες που μένω είμαι κάτοικος των ευγενών συνοικιών της εκλογικής περιοχής Β Πειραιώς (τουτέστι Β Πειραιώς = Νίκαια ΄Κοκκινιά΄, Κερατσίνι, Πέραμα, Δραπετσώνα, Κορυδαλλός) όλες δημιούργηματα προσφύγων του 1922, τώρα μένουν και ιθαγενείς κοντά μας όπως η γυναίκα μου.

Αγαπητέ ανώνυμε (φιλέλληνα) πάντα χαίρομαι να διαβάζω τα κείμενα σου που δεν καταλαβαίνω στο σύνολό τους, να είσαι καλά. Θα σου απαντήσω.

aiolos είπε...

{Ανώνυμος είπε:

τζαι το ουσιαστικο πολιτικο ερωτημα; καλα οι γεναιτζες που εν εχουν βιλλο, εν ανηκουν στα εθνη τους; εν ευνουχισμενες τζηνες οξα...;}

Τέτοια αν λες, άντε μετά να ανεβάσει το ΑΚΕΛ το ποσοστό του, ο ευνουχισμός αγαπητέ μου είναι όχι η κοπή του τσουτσουνιού (είναι και αυτό)

Ευνουχισμός μπορεί να υπάρξει με διαφορετικές έννοιες όπως:

Πολιτικός ευνουχισμός, εδώ στην Ελλάδα την δεκαετία του 80 θεωρούσαμε πολικά ευνουχισμένους το ΚΚΕ εσωτ

Εθνικός ευνουχισμός πχ εθνικά ευνουχισμένο σήμερα στην Ελλάδα είναι το ΣΥΡΙΖΑ, ένα αντιθέσει με το ΚΚΕ που κρατά πατριωτικότερη στάση.

Κλπ κλπ

Έγινα σαφής; Θα δω τι άλλο θα καταλάβω και θα σου απαντήσω.


Ρε Μιχάλη αυτούς μάθετέ τους πέντε πράγματα να μπορούν να σταθούν……….. εμείς θα αναλάβουμε και αυτό το έργο;

Ανώνυμος είπε...

κουμπαρε το οτι υπαρχει εμμονη με το πουλι σας στα δημοσιο λογο εκαταβαμεν το..
τουτον εν το χαζιν...
το ποιος νομιζετε στην παρεα σου οτι εν ευνουχισμενος στην χωρα σας εν τζαι αλλασει την ουσια..καποιοι αλλοι [στην χωρα σας] θεωρουν σας εσας ανοργασμικους...
περιφερετε το αγχος σας σαν την τατσα της τυπισσας του φρουντ..
το θεμα εν γιατι το καμνετε;

εσου εν πολλα δυσκολο να καταλαβεις οτι καποιον κολλημα εσιει το υποσυνειδητο σας για να μεταφραζει την πολιτικη σε ζητηματα βιλλου;

ο φρουντ λαλει οτι τα τοτεμ εν αποτελεσμα ενοχης τζαι ταμπου..
λαλεις;
κατι σας καιει βαθυτερα..
οπως λαλουμεν τζαι εμεις δακατω..
αλλου σας τρωει τζαι αλλου κνιθεστε..

ατε να πω τζαι μιαν καλην κουβεντα για να μεν φανει οτι ειμαι οξινος..αφου παιζεις τζαι ευγενικος στις αμεσες προσφωνησεις..τζαι εμεις οι κυπραιοι [γενικως] ειμαστεν φιλοξενοι...
ειδα τα κειμενα σου για τες μετακινησεις πληθυσμων..δουλευκεις καμποσο τζαι συναεις αρκετα στοιχεια..εν κριμα ομως γιατι η μεθοδολογια σου [που εν το θεμα που εβαλα που την αρκην] περιοριζει την αναζητηση σου σε απλη προσπαθεια δικαιολογησης νου "ξεπερασμενου" [επιστημονικα αλλα τζαι πολιτικα] πλαισιου..με ετσι εμπειρικη δουλεια, εναν πιο ανοικτο [εστω τζαι επιστημονικα αφου πολιτικα εισαι σαφως κολλημενος] ερμηνευτικο πλαισιο, ηταν να καμει την σκεψη σου [τζαι το εργο σαν πραξη] πιο δημιουργικο..τζαι ενδεχομενως πιο ενδιαφερον..

νασαι καλα..

περαστικος

Ανώνυμος είπε...

α ναι..τζαι για να μεν σαντανωσαι με την κυπριακη αριστερα σε σχσεη με την ελληνικη..αλλη χωρα, αλλη εμπειρια..
για την κυπρο [αν ηξερεις] φαντασου εναν μοντελο που συνδυαζει την εμεπιρια του εαμ [χωρις τον εμφυλιο αλλα με καθεστως της δεξιας] τζαι τζηνην του ιταλικου κομμουνιστικου κομματος σαν συνεχεια των προηγουεμνων κινηματων των λαικων στρωματων...
μεσογειακη εκδοχη...

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Πότε θα σταματήσεις από κεκτημένη έπαρση κι αλαζονεία να υποτιμάς τους άλλους και να θεωρείς τον εαυτό σου φωστήρα και πάνσοφο; Αυτό συνάγεται μέσα από την προσπάθεια σου να εξηγήσεις τι εστί (πολιτικός) ευνουχισμός θεωρώντας τους άλλους αχάπαρους (ανίδεους), αλλά και μέσα από τη φράση σου “…Ρε Μιχάλη αυτούς μάθετέ τους πέντε πράγματα να μπορούν να σταθούν……….. εμείς θα αναλάβουμε και αυτό το έργο; …”;

Anef_Oriwn
Δευτέρα 23/3/2009 – 7:38 μ.μ.

aiolos είπε...

Προσπάθησε να εκτιμήσεις το χιούμορ μου.