Πρελούδιο
****************************************
Εισαγωγικά
Σκεφτικός, προβληματισμένος
αλλά και θυμωμένος [για τα σχολικά δρώμενα κατά τις “εθνικές” επετείους] ήταν ο
παρέας ΜΟΥ ο Σταυρής ο Δάσκαλος,
όπως τον είδα σήμερα ανήμερα της “εθνικής” επετείου του αντιφασιστικού ΌΧΙ. Και
δεν είναι η πρώτη φορά που τον βλέπω έτσι τέτοιες “εθνικές” μέρες. Συνήθως τα
‘χει με τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς για τα όσα (ΔΕΝ) λένε στις ομιλίες τους στα σκολειά και στες εκκλησίες κατά
τους εορτασμούς] των “εθνικών” επετείων [ενδοσχολικούς, κοινοτικούς, ή των
εθνικοφρόνων σωματείων.
Εργαζόμενος σ’ ένα περιβάλλον
όπου εξακολουθεί να καλλιεργείται το τρίπτυχο “Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια” και να αναπαράγονται
εθνικιστικά και συντηρητικά πρότυπα, νοιώθει συχνά μεν σαν μοναχικός καβαλάρης,
αλλά ΠΟΤΕ ότι στραβά πορεύεται. Δεν μπορεί πλέον να ανεχθεί [κι όχι αδίκως] την
παραποιημένη [σε σχέση με τα πραγματικά γεγονότα] αστικο-εθνικιστική [αυτά τα
δυο πολύ συχνά πάνε πακέτο] αφήγηση της ελληνικής Ιστορίας κι ούτε τα διάφορα “εθνο”κεντρικά
και ελληνοκεντρικά στερεότυπα και εμμονές. Έχει κυριολεκτικά απηυδήσει [και δεν
τον αδικώ] με τις υπερβολές, τις λαφαζανιές, τις φανφάρες και τα μεγαλόστομα κι
ανέξοδα λόγια των συνάδελφων του για «τα ιερά και τα όσια της φυλής»,
αλλά και με τις κάθε λογής ιστορικές παραλείψεις και παραποιήσεις και τα
μεταφυσικά κλαψουρίσματα για τον κακό
δαίμονα της φυλής, τον ούτω καλούμενο “εθνικό” διχασμό και τις λεγόμενες “εθνικές”
έριδες... Δεν είναι τυχαία που λέει ότι «έβγαλε
βρώμα η ιστορία» (ΤΟΥΣ) – των αστών και των εθνικιστών, κι ας λένε «τούτοι»
ότι εν εμείς [οι της προλεταριακής ιστορίας και των εργατικών αγώνων] που «ξοφλήσαμε»...
**********************************
“Ανεμολόγιο”
Μουσική:
Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι:
Κώστας Τριπολίτης
Πρώτη Εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας
Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι
ξοφλήσαμε
είμαστε λέει το παρατράγουδο
στα ωραία άσματα
και επιτέλους σκασμός οι
ρήτορες πολύ μιλήσαμε
στο εξής θα παίζουμε σ’ αυτό
το θίασο μόνο ως φαντάσματα
Κάτω οι σημαίες στις
λεωφόρους που παρελάσαμε
άλλαξαν λέει τ’ ανεμολόγια
και οι ορίζοντες
μας κάνουν χάρη που μας
ανέχονται και που γελάσαμε
τώρα δημόσια θα έχουν
μικρόφωνο μόνο οι γνωρίζοντες
Βγήκαν δελτία και επισήμως
ανακοινώθηκε
είμαστε λάθος μες το κεφάλαιο
του λάθος λήμματος
ο σάπιος κόσμος εκεί που
σάπιζε ξανατονώθηκε
κι οι εξεγέρσεις μας είναι εν
γένει εκτός του κλίματος
Δήλωσε η τσούλα η ιστορία ότι
γεράσαμε
τις εμμονές μας
περισυλλέγουνε τα σκουπιδιάρικα
όνειρα ξένα ράκη αλλότρια
ζητωκραυγάσαμε
και τώρα εισπράττουμε απ’ την
εξέδρα μας βροχή δεκάρικα
Ξέσκισε η πόρνη η ιστορία
αρχαία οράματα
τώρα για σέρβις μας
ξαποστέλνει και για χαμόμηλο
την παρθενιά της επανορθώσαμε
σφιχτά με ράμματα
την κουβαλήσαμε και μας
κουβάλησε στον ανεμόμυλο
***************************************
Ερωτήματα για
τους μύθους της αστικο-εθνικιστικής αφήγησης της Ιστορίας
Και κλείνουμε με μερικά (ΜΟΝΟ) ερωτήματα τόσο του παρέα ΜΟΥ του Σταυρή του Δασκάλου, όσο και δικά ΜΟΥ,
αναφορικά με το περιεχόμενο των πανηγυρικών ομιλιών κατά τους εορτασμούς της 28ης
Οκτωβρίου... Γιατί είναι πολλά αυτά που οι φιλόλογοι καθηγητές [και οι δάσκαλοι]
παραποιούν, παραλείπουν κι αφήνουν
μετέωρα όταν εκφωνούν ή “απαγγέλλουν” τις επετειακές ομιλίες τους στις σχολικές
[κυρίως] γιορτές για τις 28 τ’ Οκτώβρη του 1940. [Και παρεμπιπτόντως, από πού
κι ως πού οι φιλόλογοι διδάσκουν Ιστορία στα σκολειά; αφού ΔΕΝ είναι
ιστορικοί;]...
- Γιατί, λοιπόν, οι
διάφοροι ομιλητές, μιλούν ΜΟΝΟ για το «έπος
του ‘40» κι όχι για το έπος
του 1940-44; Γιατί μιλάνε γενικά κι αόριστα για Αντίσταση κατά των
γερμανών κατακτητών;
- Γιατί δεν
κατονομάζουν τις ελληνικές αντιστασιακές οργανώσεις που μάχονταν εναντίον των
γερμανών κατακτητών; Μήπως δεν το τολμούν γιατί θα κάμουν και αναφορά και στη
πιο μαζική αντιστασιακή οργάνωση που ήταν το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, το οποίο ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του ΚΚΕ;
- Γιατί δεν
αναφέρουν ότι ήταν οι νεαροί τότε Μανόλης
Γλέζος και Απόστολος Σάντας
που κατέβασαν τη σβάστικα από την Ακρόπολη οι οποίοι δεν ήταν απλώς
αντιφασίστες, αλλά κι Αριστεροί; Δεν γυρίζει η γλώσσα τους να το πουν;
- Γιατί αποφεύγουν
να ονομάσουν τον Ιωάννη Μεταξά δικτάτορα; Κι αν τον ονομάσουν δικτάτορα γιατί
δεν λένε ότι ήταν και ομοϊδεάτης των Χίτλερ και
Χίτλερ;
- Γιατί αναφέρονται
μόνο στις σφαγές που έκαμαν οι γερμανοί κατακτητές στο Δίστομο, τα Καλάβρυτα
και στο Κομμένο και δεν κάνουν έστω την παραμικρή μνεία και στην εκτέλεση των
200 ελλήνων κομμουνιστών στην Καισαριανή;
- Γιατί όταν μιλάνε
για τη συμμετοχή και (ελληνο)κυπρίων στον
Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο στο πλευρό των συμμαχικών δυνάμεων, αποφεύγουν
επιμελώς να αναφερθούν στην απόφαση της Κ.Ε. του ΑΚΕΛ [της 16ης του
Ιούνη του 1943] για μαζική στράτευση των μελών και φίλων του Κόμματος για να
πολεμήσουν τον χιτλεροφασισμό; [Προφανώς πολλά ζητώ;]...
- Γιατί μιλάνε για «Ρωσία» κι όχι για Σοβιετική Ένωση;
- Γιατί εξισώσουν
[με τη προσφιλή θεωρία τους των δύο άκρων] τον ναζισμό με τον κομμουνισμό, όταν
είναι τοις πάσι γνωστόν ότι ήταν η Σοβιετική Ένωση με τα 20 εκατομμύρια νεκρών στρατιωτών και πολιτών της που έπαιξε τον κυριότερο ρόλο στη συντριβή του χιτλεροφασισμού;
- Γιατί σιωπούν στο
επιχειρούμενο ξαναγράψιμο της ευρωπαϊκής ιστορίας [του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου]
με το οποίο γίνεται προσπάθεια να αθωωθούν και να αποκατασταθούν οι τότε συνεργάτες
των ναζί [στις Βαλτικές χώρες, στη Τσεχία, την Ουκρανία, τη Βουλγαρία κι αλλού]
και να δοθεί πολιτική υπόσταση στους σημερινούς επιγόνους τους;
Άντε ρε, ασιχτίρ, που θα
‘λεγε και ο Γκάνταλφ!
Anef_Oriwn
[τιμώντας το πραγματικό ΟΧΙ,
που ήταν “ΟΧΙ στον Φασισμό”!]
Τρίτη 28/10/2014
13 σχόλια:
Αγαπητέ Άνεφ,
διαβάζωντας την προηγούμενη σου ανάρτηση μου ήρθαν πολλά να πω αλλά ξαφνικά έπεσα σε αυτό εδώ και σου το χαρίζω. Μιλά καλύτερα απο μένα.
http://www.youtube.com/watch?v=3Qm3ikVGCpY
Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης
1. Δημήτρης Μητροπάνος
2. Βαγγέλης Κορακάκης
Έτυχε να με γεννήσεις
και ζωή να μου χαρίσεις
στον πιο δύσκολο καιρό
μάνα πού ζω
Το βαρκάκι που με φέρνει
εμπατάρησε και γέρνει
πες μου πού να κρατηθώ
πού να σταθώ
Η ελπίδα μας χαμένη
και η μοίρα μας γραμμένη
στου διαβόλου το κιτάπι
να του βγει το μάτι
Ένα τέτοιο χαρακτήρα
μάνα μου από ποιον τον πήρα
σε ποιον έμοιασα να ξέρω
που υποφέρω
Όλα γύρω με πειράζουν
και γρουσούζη με φωνάζουν
με πληγώνει ό,τι δω
μάνα πού ζω
Η ελπίδα μας χαμένη
και η μοίρα μας γραμμένη
στου διαβόλου το κιτάπι
να του βγει το μάτι.
Το παιγνίδι τους στημένο
για τα γούστα τους φτιαγμένο
βόλτα φέρνει και γυρίζει
και μας ορίζει
Παίρνω και αφήνω δρόμους
και με τους δικούς μου νόμους
και ένα ξεχασμένο αστέρι
που έχω ταίρι
Η ελπίδα μας χαμένη
και η μοίρα μας γραμμένη
στου διαβόλου το κιτάπι
να του βγει το μάτι.
Εν μόνο για τα παναΫρκα (ούτε τζαι για τα παναΫρκα εν κάμνουν). Κάμνουν εκδηλώσεις, παρελάσεις για το ΟΧΙ (δεν λένε κατά του φασισμού), εξυμνούν τον αγώνα και τον ηρωισμό του ελληνικού λαού κατά του φασισμού, (κατά των Ιταλών και Γερμανών κατά που λαλούν) αλλά άμαν τύχει αναδεικνύουν στην εξουσία φασίστες πραξικοπηματίες, τιμούν τον Γρίβα που αντί να πολεμά τους ναζί, πολεμούσε τους κομμουνιστές που πολεμούσαν τους ναζί, τιμούν τους καταδρομείς που συμμετείχαν στο φασιστικό πραξικόπημα κ.λπ.
Πήρα το μωρό σήμερα στην παρέλαση και σας παρακαλώ την 28η Οκτωβρίου σε λάβαρο γνωστού σωματίου να φιγουράρει ποιός; Ο Γρίβας!!
Εσκουλλίστικα τα. Τι να σχολιάσω από τα λεγόμενα του Άνεφ;
Ύποπτε,
Μια απορία: Το μωρό γιατί το πήρες στην παρέλαση;
Αναφορικά με το πρώτο ΣΟΥ σχόλιο, διερωτούμαι γιατί ΜΟΎ αφιερώνεις το συγκεκριμένο τραγούδι... [Αποφεύγω να κάμνω εικασίες. Σε μια συζήτηση προτιμώ τις ξεκάθαρες κουβέντες κι όχι να ψάχνω μηνύματα πίσω από λέξεις και στίχους]... Πάντως όσα κατάθεσα στην προηγούμενη ανάρτηση ΜΟΥ, είναι θέσεις και τοποθετήσεις πολιτικές και καθόλου συναισθηματισμοί...
Αν ι-ξέρετε, τι έγινε τελικά στο χωρκόν του Ττοουλή του Αυκορίτη, όπου θα ήταν ομιλητής για την επέτειο της 28ης του Οκτώβρη θα ήταν ο ίδιος; Εμεριμνήσαν για αναπληρωματικό [ομιλητή], σε περίπτωση που θα τον εβάλλαν φυλακήν;
Ο λόγος του Κορακάκη είναι επίσης 100% πολιτικός. Το ίδιο και ο δικός μου. Απλά τα λέει με ωραίο τρόπο και μελοδικά. Κάτι που εγω δεν μπορώ να κάνω.
"Μια απορία: Το μωρό γιατί το πήρες στην παρέλαση; "
Μα γιατί ρωτάς; Για να τιμήσουμε αυτούς που αντιστάθηκαν. Δεν είναι τούτος ο λόγος που κάμνουμε παρελάσεις; Φυσικά στες μέρες μας εγίναν παναΰρκα αλλά έστω και έτσι ίσως κολλήσει κάτι στούς νέους.
Το γεγονός ότι ισχωρούν εκεί και οι νεο-φασίστες δεν είναι λόγος να μένουμε στο σπίτι εμείς δηλ. να τους παραχωρούμε το βήμα.
Ύποπτε,
Το κάθε τί που λέμε και (δια)πράττουμε έστω κι αν [φαινομενικά] ακούγεται ή μοιάζει απολιτίκ, έχει τις πολιτικές του διαστάσεις και πτυχές [ακόμα κι αυτός ο Έρωτας]... Τώρα τι θέλει αν πει ο Κορακάκης με τους στίχους του τραγουδιού του, ομολογώ ότι δεν το πιάννω κι ούτε και μπορώ να κάμω τους όποιους συνειρμούς, όπως συνήθως κάμνω με άλλα τραγούδια που μ’ αρέσουν... Εξ άλλου γι’ αυτό και διερωτήθηκα [κι εξακολουθώ να διερωτούμαι] γιατί ΜΟΥ το αφιέρωσες...
Και μια κουβέντα για τις 28 τ’ Οκτώβρη και τις παρελάσεις [και γενικώς και ειδικώς]...
Κατ’ αρχάς, ΕΓΩ, ως ΑΝΑΡΧΟ-ΚΟΜΜΟΥΝΙ [με την έμφαση στο πρώτο για τα κοινωνικά ζητήματα και στο δεύτερο για τα πολιτικά] κι ως εκ τούτου [δηλ. εκ πεποιθήσεως] και αλλεργικός με την τάξη, την ηθική και με παντός είδους καθωσπρεπισμούς, δεν τις παω τις παρελάσεις [προτιμώ τις πορείες με τους συμμετέχοντες να κινούνται ατάκτως ερριμμένοι]... Κι ούτε συμμετέχω ή παρευρίσκομαι σε παράτες τζιαι παναῢρκα που αναπαράγουν τα συνήθη εθνικο-θρησκευτικά σύνδρομα, πλην περιορισμένων και μοναδικών περιπτώσεων...
Απ’ ότι αναφέρτηκε στον ΑΣΤΡΑ στο παναῢρι του Θ.Ο.Ι στο Αυγόρου θα μιλούσε κάποιος από την οικογένεια Κάρυου, μάλλον Αντρέας Κάρυος. (Πως γράφεται ο Κάρυος δεν ξέρω).
Για τα ερωτηματα του ανευ η απαντηση ειναι απλη
Δεν τα λενε για τον ιδιο λογο που δεν λενε οτι ο φασιστας Μεταξας με τα πιο φιλολαικα μετρα στην ιστορια της Ελλαδος ειπε το οχι στον φασισμο
Για τον ιδιο λογο που δεν λεν οτι το 40 οι κουμμουνιστες ηταν αποντες
και για τον ιδιο λογο που δεν λεν γιατι οι κυπριοι κουμμουνιστες αποφασισαν το 43 να εμπλακουν
ανορθωσις,
Και τώρα ΕΣΥ, με τα ζητήματα που (ΜΟΎ) θέτεις, νομίζεις ότι απάντησες στα ερωτήματα που ΕΓΩ έχω θέσει;
Αναφορικά με τα όσα δίκην αντιπερισπασμού και ως απολογητής του φασισμού υποβάλλεις, θα πω τα εξής για αποκατάσταση της αλήθειας που τόσο απροκάλυπτα έχει παραποιηθεί από την κυρίαρχη δεξιά ανάγνωση της Ιστορίας:
1. Και ο Χίτλερ πήρε «φιλολαικα μετρα» [όπως λες ότι έκαμε και ο φασίστας Μεταξάς, γιατί φασίστας ήταν!], όμως πού οδήγησε την ανθρωπότητα [ο Χίτλερ]; Και το ΟΧΙ στον φασισμό στην πράξη εν ο ελληνικός λαός που το είπε... [Για τα καλούμενα από μέρους ΣΟΥ «φιλολαικα μετρα»του Μεταξά, θα προσπαθήσω να κάμω μια ξεχωριστή ανάρτηση. Γι’ αυτό keep in touch]…
2. Όταν λες ότι «το 40 οι κουμμουνιστες ηταν αποντες», εννοείς ότι δεν υπήρχαν κομμουνιστές φαντάροι στο αλβανικό μέτωπο που πολεμούσαν εναντίον των ιταλικών στρατευμάτων του φασίστα Μουσολίνι που είχαν εισβάλει στην Ελλάδα; Πώς το ξέρεις αυτό, ήσουν εκεί; Και παρεμπιπτόντως άκουσες καμιά φορά για τα τρία Γράμματα του Ζαχαριάδη που έγραψε από τις φυλακές και μέσα από τα οποία καλούσε σε αντίσταση «ενάντια στο φασισμό του Μουσολίνι»... [Πιο πολλά γι’ αυτό το θέμα θα διαβάσεις, αν δεν βαριεσαι, εδώ: http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6512265&publDate=]...
3. Πέραν τούτου, έχεις υπ’ όψη ΣΟΥ ότι η τότε ηγέτες του παράνομου ΚΚΕ, [συμπεριλαμβανομένου όπως είπα πιο πάνω και του Γενικού Γραμματέα του Νίκου Ζαχαριάδη], ήταν εξορία σε ξερονήσια ή στα μπουντρούμια των φυλακών, όπου τους είχε ρίξει το δικτατορικό καθεστώς του Μεταξά; Ξέρεις ότι αυτούς τους φυλακισμένους κομμουνιστές τους παράδωσαν σιδηροδέσμιους στους γερμανούς κατακτητές όταν αυτοί κατέλαβαν την Ελλάδα. Γνωρίζεις ότι οι πλείστοι από τους εκτελεσμένους [από τους γερμανούς] της Καισαριανής της 1ης του Μάη του 1944, ήταν απ’ αυτούς τους φυλακισμένους;
4. Πάνω απ’ όλα όμως, θα ‘θελα να τονίσω ότι η κύρια δύναμη αντίστασης στους γερμανούς κατά την περίοδο της γερμανικής κατοχής ήταν οι Κομμουνιστές με το ΕΑΜ ΕΛΑΣ. Αυτό σκοπίμως το παραγνωρίζεις!
5. Αναφορικά με το έμπλεο προκατάληψης κι αντικομουνισμού/αντιΑΚΕΛισμού (δι)ερώτημα ΣΟΥ «δεν λεν γιατι οι κυπριοι κουμμουνιστες αποφασισαν το 43 να εμπλακουν» [στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο], δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα ΣΟΥ, ή γιατί ενοχλείσαι... Μήπως γιατί ήταν ένα κάλεσμα που έφερε και μαζική στρατολόγηση μελών, οπαδών και φίλων του ΑΚΕΛ στον αντιφασιστικό πόλεμο; Να σημειώσω ότι το ΑΚΕΛ ειχε ιδρυθεί μόλις τον Απρίλη του 1941 και ότι το 1943 ο πόλεμος βρισκόταν ακόμα σε πλήρη εξέλιξη. Και παρεμπιπτόντως έχει υπ’ όψη ΣΟΥ πότε άνοιξε [από τους αμερικανούς] το περιβόητα και πολυ-αναμενόμενο δεύτερο [δυτικό] μέτωπο; Να ΣΟΥ πω ΕΓΩ: όταν πλέον άλλαξε ο ρους του πολέμου υπέρ των αντιφασιστικών δυνάμεων με τη νίκη των σοβιετικών στο Στάλινγκραντ. Γι’ αυτό, συμπαθέστατε κατά τ’ άλλα ανορθωσις, αλλού τα εξυπνακίστικα ανιστόρητα ερωτήματα ΣΟΥ...
6. Και τέλος τα ιστορικά γεγονότα ΔΕΝ τα μελετούμε αποσπασματικά και επιλεκτικά αλλά διαλεκτικά, δηλ. σε συνάρτηση κι αλληλοεπίδραση με πολλά αλλά γεγονότα...
Ο Ελληνικος λαος τα ξημερωματα που ειπωθηκε το οχι να σε ενημερωσω οτι κοιμοταν.
Το οχι το ειπε ο πατριωτης Μεταξας,ο μονος Ελληνας ηγετης που πηρε πρωτοποριακα φιλολαικα μετρα και ομονος που ειπε στους δανειστες οτι δεν μπορει να δινει δωσεις γιατι ο λαος του θα υποφερει,αν σου ειπαν κατι τετοιο.
Το 40 επηδη η Ρωσσια δεν ενεπλακει στον πολεμο ετσι και οι απανταχου υποστηρικτες των συμφεροντων της δεν εδιναν δεκαρα για τις πατριδες τους.
Το οτι ο Μεταξας ηταν αντικουμμουνιστης ειναι γνωστο,ομως τους φυλακισμενους δεν τους παρεδωσε αυτος στους γερμανους,και αυτο το ξερεις,μην το παραλειπεις.
Δεν παραγνωριζω οτι το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ εδωσε μεγαλη ωθηση,αλλα για ποιον αληθεια πολεμουσε;
Ξερουμε και οι δυο οτι οι απανταχου κουμμουνιστες περιμεναν εντολη απο την μαμα Σ.Ενωση για το τι θα κανουν,το ιδιο και οι Κυριοι κουμμουνιστες.
ανορθωσις,
Ως συνήθως ΔΕΝ απαντάς στα ουσιώδη ερωτήματα που τίθενται και αφορούν τις αντιπαλότητες εκείνης τις εποχής, τον συσχετισμό των αντιπάλων δυνάμεων, τη διαμόρφωση των συμμαχιών, τους στόχους και σκοπούς των αντιμαχόμενων πλευρών, τη φύση του συγκεκριμένου πολέμου, τις δυναμικές που διαμορφώνονταν, τα γράμματα του Ζαχαριάδη... Όπως ξανάπα ξαναβγάζεις εδώ τα αντικομουνιστικά απωθημένα ΣΟΥ χρησιμοποιώντας γνωστά κι απηρχαιωμένα ψυχροπολεμικά αντικομουνιστικά στερεότυπα... Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προβοκατόρικη (δι)ερωτηματική τοποθέτηση ΣΟΥ «Δεν παραγνωριζω οτι το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ εδωσε μεγαλη ωθηση, αλλα για ποιον αληθεια πολεμουσε;»… Λόγω του ότι είσαι φιλοξενούμενος στο Blog ΜΟΥ δεν θα ΣΟΥ θα ποιηθώ τον ευγενή και δεν θα ΣΟΥ απαντήσω όπως πρωτοσκέφτηκα... Προφανώς ΕΣΥ υπονοείς ότι το ΕΑΜ ΕΛΑΣ πολεμούσε για κάποιους ξένους και πιο συγκεκριμένα για τη Σοβιετική Ένωση. Τζιαι καλά ρεεε ανορθωσιάτικο, τζιαι γιατί βρήκε τέτοια τεράστια απήχηση κι αποδοχή [αν και ξενοκίνητο όπως υπονοείς] μέσα στον ελληνικό λαό; Όσα δεν φτάν’ η αλεπού τα λέει άγουρα σταφύλια. Κι επειδή οι ομοϊδεάτες ΣΟΥ έλαμψαν δια της απουσίας από την Εθνική Αντίσταση, προσπαθείς να μειώσεις και την τεράστια συνεισφορά του ΚΚΕ και γενικότερα της ελληνικής Αριστεράς στον αγώνα κατά των γερμανών κατακτητών. Και τι πάει να πει «εδωσε μεγαλη ωθηση». Το ΕΑΜ ΕΛΑΣ ήταν η ίδια η Αντίσταση ρεεε! Και οι Κομμουνιστές αντιστάθηκαν στες Δυνάμεις του Άξονα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στη Γιουγκοσλαβία και τη Βουλγαρία και την Ιταλία και τη Γαλλία και την Πολωνία και τη Τσεχοσλοβακία...
Στα σύντομα επίσης τα εξής:
1. Το ΟΧΙ του φασίστα Μεταξά στον φασίστα Μουσολίνι ήταν απλά λεκτικό˙ αν ο ελληνικός λαός δεν είχε αντιφασιστική συνείδηση [που δεν διαβρώθηκε παρά τη φασιστική διακυβέρνηση του Μεταξά] ΔΕΝ θα αντιστεκόταν με τόσο σθένος στην ιταλική φασιστική επίθεση...
2. Λες: «Το 40 επηδη η Ρωσσια δεν ενεπλακει στον πολεμο ετσι και οι απανταχου υποστηρικτες των συμφεροντων της δεν εδιναν δεκαρα για τις πατριδες τους»... Δεν ΜΑΣ λες, λοιπον, ΕΣΥ, αν έχεις χαμπάρι φυσικά, τι γινόταν ας πούμεν στη γειτονική της Ελλάδας Βουλγαρία εκείνη την εποχή και τί έκαμναν οι εκεί «υποστηρικτες των συμφεροντων της» [τής Ρωσίας]; Και παρεμπιπτόντως εν νεν «Ρωσσία» που ονομαζόταν εκείνη την εποχή αλλά Σοβιετική Ένωση...
3. Τους φυλακισμένους κομμουνιστές ο Μεταξάς τους άφησε στις φυλακές, κατά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο «και αυτο το ξερεις, μην το παραλειπεις»… Κι αυτός τους είχε φυλακίσει!
4. Για τα αποκαλούμενα από ΣΕΝΑ «πρωτοποριακα φιλολαικα μετρα», για την ώρα απλώς θα σημειώσω [γιατί σκοπεύω να επανέλθω δριμύτερος και με λεπτομέρειες λίαν συντόμως] ότι πολλά από τα μέτρα που φέρεται να πήρε όπως το 8ωρο, οι Κοινωνικές Ασφαλίσεις και το ΙΚΑ, είχαν ψηφιστεί σε νόμους κάποια χρόνια πριν και είχαν κερδιθεί λόγω των αγώνων του εργατικού κινήματος... Αλλού, λοιπόν αυτά...
5. Γράφεις [προφανώς γιατί οι κύπριοι ομοϊδεάτες ΣΟΥ ύπνωτταν και δεν το χωνεύεις]: «Ξερουμε και οι δυο οτι οι απανταχου κουμμουνιστες περιμεναν εντολη απο την μαμα Σ.Ενωση για το τι θα κανουν, το ιδιο και οι Κυριοι κουμμουνιστες»... Γιατί άραγε αυτή η «εντολή» άργησε τόσο πολύ να ‘ρθει στην Κύπρο για να δώσει «ωθηση» και στους κύπριους κομμουνιστές; Και τι έκαμαν οι μπαγάσες; Πήγαν και εντάχτηκαν gamoto στον αγγλικό [κι όχι στο ρωσσικό] στρατό!
Δημοσίευση σχολίου