Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ανάρτηση 22/2014 [έκτακτη, πολιτική, της Βουλής, της Τρόικας, του ΔΗΚΟ, της Κυβέρνησης, εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων και Τσουρουλλαίικη] - Ένας Τσουρούλλης ωρυόμενος σαν ταύρος εν υαλοπωλείω να προσπαθεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο... Άντε ρε, αεί... (μπιιιπππ)...


Η Ολομέλεια της [κυπριακής] Βουλής καταψήφισε το επίμαχο νομοσχέδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις [των Ημικρατικών Οργανισμών], με 25 ψήφους υπέρ [20 του ΔΗΣΥ, 3 του ΔΗΚΟ, -ο Νικόλας και οι συν αυτώ Φυττής και Προκοπίου- ο γνωστός Κουλίας και ο συγκευβερνων Συλλουρης], 25 εναντίον [οι 19 ΑΚΕΛ, 4 της ΕΔΕΚ –κάποιος/α απουσίαζε- ο Περδίκης των Οικολόγων και ο Κουτσού της “Συμμαχίας”] και πέντε αποχές [από πλευράς ΔΗΚΟ – ο Κκάρογιαν και οι λοιποί Καρογιαννικοί Βότσης, Αθηνά Κυριακίδου και Φύτος Κωνσταντίνου καθώς και ο αυτόφωτος βουλευτής Πάφου Αντώνης Αντωνίου]...
{Τελικά ο Κκαρογιάν πήρε την ρεβάνς του;}...  

Τζιαι τωρά, Ιησού Γριστέ τζι’ Αφέντη τους τζιαι Παναΐα Παρθένα τους τζι’ ούλλοι οι Αγίοι τους, τι θα γίνουμε χωρίς [τους] τρομοκράτες Τροϊκανούς τζιαι τα λεφτουδάκια τους; Πώς θα πάρουμε τη δόση μας μια και παμε να εθιστούμε σ’ αυτήν;
Μην ανησυχείτε όμως! Τρομοκράτες πολλοί! Τόσες μέρες ουκ ολίγοι εκ του κυβερνητικού στρατοπέδου [Στυλιανίδης, Χαρης Φκιακουρής, Φούλλης] απειόυσαν ακι εκβιαζαν τον κόσμο ότι αν δεν περάσει το νομοσχέδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις [με το οποίο στην ουσία θα δινόταν η εξουσία στο Υπουργικό Συμβούλιο να “κόφκει τζιαι να ράφκει”, δηλ. να (ξε)πουλά ό,τι τους καπνίσει δεν θα αποδεσμευτούν από τους τοκογλύφους [από είναι δικό μου] της Τρόικας, τα λεφτά της επόμενης δόσης μας.
Τελικά όμως, το νομοσχέδιο ΔΕΝ πέρασε! Και τότε «βγήκε [ξανά] σεργιάνι το χαφιεδότσουρμο, αυτοί που αποτελούνε τον εθνικό κορμό» [δεξιούληδες και Σία –και εθνικίζοντες και (ψευτο)φιλελευεροι] κι από τα ΜουΜουΕ ΤΟΥΣ προσπάθησαν κινδυνολογώντας [και θα συνεχίσουν να το κάμνουν!] να τρομοκρατήσουν τον κόσμο. Μια ζωή δοσίλογοι είναι! Ενώ πουλάνε λουβάνες περί αγώνων, ηρώων και θυσιών είναι έτοιμοι για μια χούφτα ευρώ να πουλήσουνε και το βρακί τους [αν δεν το ‘χουν σκατώσει τώρα που δεν πέρασε το νομοσχέδιο τους]... 
Μεταξύ αυτών και ο γνωστός και πολύς Χρύσανθος Τσουρούλλης, ο οποίος απόψε από το “Sigma” τους βγήκε ωρυόμενος σαν ταύρος εν υαλοπωλείω να ζητήσει τους λόγους από την Αθηνά Κυριακίδου που συνεντευξιαζόταν ζωντανά έξω από την Βουλή μετά την ψηφοφορία από τον ανταποκριτή του Σταθμού. Και ούρλιαζε [ο Τσουρούλλης] «ποιος αναλαμβάνει τώρα την ευθύνη» και επαναλάμβανε ότι η «χώρα μπαίνει σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης με αυτή την εξέλιξη». Προσπαθούσε ξεκάθαρα δηλαδή να τρομοκρατήσει τον κόσμο! Άντε ρε ασσσιχτίρ! [που λαλεί τζι’ ο παρέας μου ο Aıdın ο Allahaısmarladık]... 
Καλά ρε Τσουρουλλούιν, τους πολίτες που διαδήλωναν έξω που την Βουλή ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις και στην ψήφιση του συγκεκριμένου Νομοσχεδίου αρώτησες τους; Οξά τούτους γράφετε τους; Αντιλαμβάνεστε τη οικονομική πίεση έχουν;
[Μπόλικη η Αστυνομία σήμερα έξω από τη Βουλή. Ε, να μην πάθουν τι έπαθαν και τις προάλλες]... 



Ολόκληρο το σχετικό ρεπορτάζ του “Sigma” θα το βρείτε εδώ... 

Πιο κάτω θα ακολουθήσει [με σχόλια δικά μου εντός αγκύλων και με κόκκινο χρωμα] το επίμαχο θυμοθκιάρικο και λυshασμένο ξέσπασμα του Τσουρουλλουθκιού, μετά που δεν ψηφίστηκε το κυβερνητικό Νομοσχέδιο...

[Θα κερδίσει κι αυτός, εν καιρώ τω δέοντι, μια θέση στο Προεδρικό σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς! Εξ άλλου έχει καιρό που δίνει εξετάσεις και τις περνά με επιτυχία]...

.................................................
Κι ο Τσουρούλλειος φοητσσιάρικος λόγος:


«Αυτή την ώρα στην ουσία και το μεταφέρω, κυρίες και κύριοι,  με πλήρη γνώση του τι λέω, φαίνεται να υπάρχει μια έκτακτη σύσκεψη στο Προεδρικό και η χώρα μπαίνει σε κατάσταση έκτακτη ανάγκης με αυτή την εξέλιξη. [Ποια εξέλιξη, την απόρριψη του κυβερνητικού νομοσχεδίου; Μα καλά τόσο σίγουροι ήταν ότι θα περνούσε;]... Γίνεται σύσκεψη εκεί στο Προεδρικό με βάση αυτό ο δεδομένο.
Θέλω να ξέρω αυτοί που ψήφιζαν εναντίον γνωρίζουν τη συνέπεια του τί ψήφιζαν, στη ουσία τι θα γίνει την Καθαρά Δευτέρα; [Και πάλι μάχουνται να ΜΑΣ φοητσσιάσουν τζιαι να μεν τιμήσουμε δεόντως κι ήσυχα κι αμέριμνα την Καθαρα Δευτέρα, όπως ακριβώς έπραξαν και πέρσι, οι ασσυχχόμπατοι]... Η χώρα δεν θα ‘χει να πληρώσει τις βασικές της ανάγκες. Ποιος αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη; [Κυρίες και κύριοι κυβερνητικοί υπάλληλοι, δάσκαλοι τζιαι καθηγητάδες, εκάτσετε πάνω, όπως ΣΑΣ λαλείς Τσουρουλλούιν˙ εφάετε την παλλούκαν για χαττήριν των ημικρατικών υπάλληλων. Δεν θα πάρετε μισθό τον Μάρτη γιατί para yok. (Ξέρει τζιαι τούρτζιηκα, απ’ ότι μανθάνω, ο Τσουρούλλης)... Εδώ κι αν πιάννει σύγκρυο τον κόσμο. Τσουρούλλη, νέε Κυβερνητικέ Εκπρόσωπε, προχώρα, σε θέλει όλη η ΔΗΣΥική χώρα!]...
Και επίσης, [...] πώς ερμηνεύετε [ρωτούσε την Αθηνά Κυριακίδου] ότι ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος, ο Πρόεδρος ο οποίος διαφώνησε τόσο έντονα με τον Νίκο Αναστασιάδη [ένα Κόμμα εν μόνο Πρόεδρο που έχει;], ήταν αυτός που εισηγήθηκε την [ηρωική] έξοδο από την Κυβέρνηση, [ως γνωστό η ψεσινή απόφαση της Κ.Ε. του ΔΗΚΟ ήταν υπέρ της αποχώρησης με 97 ψήφους έναντι 81], ψηφίζει υπέρ των τροπολογιών [μάλλον ήθελε να πει υπέρ του νομοσχεδίου αλλά ήταν συγχυσμένος] και βουλευτές του Κόμματος του εναντίον; [Προφανώς ήταν και άσχετος τελικά για το τί έγινε εκεί στη Βουλή˙ οι 5 βουλευτές του ΔΗΚΟ τήρησαν αποχή στην ψηφοφορία για το νομοσχέδιο και όχι για τις τροπολογίες]... Αυτό να εξηγήσουν στον κόσμο. [Τελικά εξήγησε και τού ιδίου για πώς είχαν τα πράματα, ο ανταποκριτής του Σταθμού έξω από τη Βουλή, Αντρέας Κκιμήτρης]...  Αυτό ερωτώ: [Επήεν να τα σάσει]... Πώς ερμηνεύεται η διαφορετική στάση του Πρόεδρου του Δημοκρατικού Κόμματος από τους βουλευτές;» [Λάμνε αρώτα τον Νικόλα]...

Να σημειώσω ότι καταθλιπτικός, “κλαμένο πουττίν” [sorry κορούδες], αλλά επίσης φοητσσιάρικος ήταν και ο Φούλλης ‘πόψε στον «κυριε Καρεκλέ» στο ΡΙΚ1.Λιγο πολύ είπεν ότι εκεί που ξεκίνησε η οικονομία να παίρνει τα ‘πάνω της, με αυτήν την εξέλιξη θα παμε πίσω. Κι αυτός μαshεται τζιαι με ψέματα μάλιστα, να τρομοκρατήσει τον κόσμο. 
Οι 80 χιλιάδες άνεργοι και οι 45 χιλιάδες των κοινωνικών παντοπωλείων τι δείχνουν κύριε Αβέρωφ; Ότι η καπιταλιστ(ρ)ική σας οικονομία πάει καλά;  Το μόνο που παει καλά εν το δούλεμα που επιχειρείτε να κάμετε στο κόσμο, αλλά άρχισε κι αυτός να σας παίρνει πρέφα. [Και τότε έκλεισα την τηλεόραση να μεν τον ακούω]... Άστε που στην αποψινή του ομιλία στη Βουλή κάτι είπε για ένα μωρό που το κάμνουν μπάνιο κι ότι κινδυνεύει να πνίγει!!! Μα ποιον μωρό, σιόρ; Αφού το ΔΗΚΟ πήρε και διαζύγιο από τον Αναστασιάδη και είπε και απεταξάμην τον κράββατον του Φούλλη;

Άντε και με τις υγείες ΣΑΣ!

Anef_Oriwn
[«κι αν είστε κάποιος άρχοντας και παρεξηγηθείτε
στα όργανα μου μια χαρά χωράει να γραφτείτε»]
Πέμπτη 27/2/2014
[φάγαμε κι αυτόν τον μήνα˙ κι αύριο είναι και η Γενική Συνέλευση της “Ομόνοιας” – Λαός!]

13 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Δείτε κι αυτό στο Lenin Reloaded: http://leninreloaded.blogspot.com/2014/02/blog-post_8650.html
Λετε τώρα που μπήκαμε σε «κατάσταση εκτάκτου ανάγκης» να ΜΑΣ κλείσουν κι ΕΜΑΣ;

Anef_Oriwn είπε...

Κι αυτό: http://newgreekcypriot.blogspot.com/2014/02/blog-post_27.html, το οποίο προσυπογράφουμε!

Anef_Oriwn είπε...

Ή όπως λαλεί τζι’ ο Gregoris [link: http://nekatomata.blogspot.com/2014/02/blog-post_27.html]
«Εννά μας κόψουν την δόση...εν θα έχουμε πεζίνα, φάρμακα, μισθούς κλπ κλπ.. εννά λείψουν τα τρόφιμα, να πάμε να γοράσουμε κονσέρβες, φασόλια ξερά κλπ κλπ. Πάλε η ίδια κασέτα, το ίδιο έργο που εξαναείδαμεν. Φυσικά το ΔΗΚΟ ή τζιαι οι υπόλοιπες πατριωτικές δυνάμεις μπορεί όντως να μετανώσουν σε λλίες μέρες – ούτως ή άλλως σημαντικό ρόλο είχαν οι εσωτερικές δυναμικές για την εξουσία στο ΔΗΚΟ τζιαι στον ευρύτερο χώρο του κέντρου στην καταψήφιση, αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να υποτιμούμε ότι ο κεντρώος χώρος πραγματικά εκφράζει τζιαι προσπαθεί να αντιπροσωπεύσει συμφέροντα που θίγονται άμεσα με το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Όπως τζιαι να έσιει, ακόμα τζιαι μόνο λλίες μέρες να πάει η παράταση πριν τα πέναλντι, πάλε εν ωραία να θωρείς τους νεοφιλελεύθερους σε απόγνωση...»

νεος είπε...

Είσαι απολαυστικός.
Με τα κκέφκια σου...

Η πλάκα είναι που το ΔΗΚΟ που έφυγε, στήριξε την κυβέρνηση στην αποφασιστικότερη έως τώρα καμπή για το 2014, αλλά όχι η ομάδα που δούλεψε για την εκλογή Αναστασιάδη...

Κι αυτό είναι ένα δείγμα της πολυπλοκότητας της πολιτικής αλλά και ταξικής διαστρωμάτωσης.

Το κέντρο κάνει παιχνίδι, ακόμα και με τις φράξιές του. Απίστευτο.

Τωρά θα έχουμε επανάληψη της εβδμάδας μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου κουρέματος. Τρομοκρατία να φαν κι οι κότες.

Disdaimona είπε...

ενι ξερω ποσον ευκολο ειναι να τρομοκρατήσουν τον κόσμο...νομίζω πως οι υστερίες τους δείχνουν μάλλον αδυναμία, μαλλον δεν επεριμέναν να αντιδρασει κόσμος που ήταν ξενος εντελως με τες απεργίες, τζαι που πρωτη φορά ασκησε αυτο το δικαιωμα...

δε τζαι το τελευταιο Ευρωβαρόμετρο...μαλλον ο κόσμος εν εσιει την ίδια αντιληψη με τους κυβερνωντες για το "οικονομικό θαύμα" και την σταθερότητα...

- 56% των Κυπρίων θεωρούν πως θα είμαστε καλύτερα εκτός ΕΕ
- 97% θεωρούν κακή την κατάσταση της οικονομίας
- 78% θεωρούν κακή την κατάσταση της οικονομίας γενικά στην ΕΕ
- 72% θεωρούν πως η κατάσταση θα χειροτερέψει
- 64% θεωρούν πως πάμε προς την λάθος κατεύθυνση.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Νέε,

Μα αφού εκαταντήσαν [και το ΔΗΣΥ και το ΔΗΚΟ] μέσα από ατάκες κι αντιφατικές συμπεριφορές να προσπαθούν να κάμουν πολιτική. Κι από κοντά και τα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ να μάχουνται “να μας παντρέψουν μ’ άδρωπον” για να τους στηρίξουν. Όπως λαλεί και η Disdaimona «... οι υστερίες τους δείχνουν μάλλον αδυναμία», αλλά όχι μόνο. Αναδεικνύονται και ο αυταρχισμός, η υπεροψία και ο ετσιθελισμός τους κι ας κόπτονται για τη δημοκρατία.
Το οξύμωρο είναι πως ενώ η εθνικιστική (Κεντρο)Δεξιά προβάλλει από τη μια αντίσταση στις επιβουλές των ξένων [και δη των Δυτικών - της “δημοκρατικής” Ευρωπαϊκής Ένωσης] κατά τις Κύπρου απορρίπτοντας σχέδια και κοινά ανακοινωθέντα για το Κυπριακό, από την άλλη είναι έτοιμη να κατεβάσει τα βρακιά [στους Δυτικούς “φίλους” μας] στην Οικονομία...

***************************
Αγαπητή Disdaimona,

Προσωπικά έχω την άποψη ότι κάποιος κόσμος τρομοκρατείται από τα εκβιαστικά διλήμματα και τις απειλές που εκστομίζουν οι κυβερνώντες και τα παπαγαλάκια τους. [Ο Φούλλης εψές σαν να τζι’ έκαμνεν το μνημόσυνο της Κύπρου]...
Το κυριότερο όμως είναι ότι εμάθαν να χρησιμοποιούν αυτήν την εκβιαστική τακτική για να επιβάλουν το δικό τους και τα σχέδια τους. Έχουν καταντήσει ποταποί, αισχροί και εκνευριστικοί!

stelios papalangi είπε...

Η πλάκα σήμερα στην "αλήθεια" είναι στες στήλες των οικονομικών.

Ενώ τρομοκρατούν ότι το μάρτη δεν θα έχουν να πκιερώσουν μισθούς τζαι συντάξεις έσσιει επίσης άρθρο που λαλεί


Μπήκαν σε τάξη τα δημοσιονομικά: Πλεόνασμα 144 εκατομμυρίων για την Κύπρο τον Ιανουάριο!


Ούτε μια τρομοκρατία της προκοπής ρε παιδί μου....

zep είπε...

Μονο εμενα μου φαινεται στη φωτογραφια εξωγηινος ο Τσουρουλης;

Που ποιον πλανητην μας εκατεβηκεν σιοr;

ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ είπε...

Συμφωνω σε ολα μαζι σου.
Εναντιων στις ιδιοτικοποιησεις στα μετρα λιτοτητας στην φτωχοποιηση της μεσεας ταξης,και πιο πολυ ασπαζομε την θεση σου για τον Τσουρουλλη(προεκλογικα χαιδευε τον Αναστασιαδη στα ντιπειτ).

ΟΜΩΣ ολοι αυτοι που φωναζουν,τα κομματα εννοω,εχουν εναλλακτικη προταση ή και αυτοι χαιδευουν τα αυτια του κοσμου για ευνοητους λογους;

Ολοι μηδενος εξερουμενου ειναι μερος του συστηματος,ωσπου οι κλεφτες οι μιζαδοροι και οι μεσαζοντες δεν τιμωρουντε,θα εχουμε αυτην την κατασταση,σαπιλλα,βουρκο και κατηφορα.

Αληθεια ποιος και πως θα πληρωσει τους μισθους,δεν απαντησε κανενας.

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε ZEP,
Μέρος του συστήματος είναι κι ο Τσουρούλλης και καθόλου εξωγήινος παρά τη διαστημική του στολή...

Anef_Oriwn είπε...

ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ,
Σε χαιρετώ!

Κατ’ αρχάς για να κάμουμε την όποια συζήτηση πρέπει να καθορίσεις [να επεξηγήσεις] τι ΕΣΥ εννοείς όταν αναφέρεσαι σε «σύστημα», διότι κατ’ ΕΜΕΝΑ «οι κλεφτες οι μιζαδοροι και οι μεσαζοντες, [...] η σαπιλλα, ο βουρκος και η κατηφορα», αποτελούν εγγενή γνωρίσματα του συστήματος που ονομάζουμε καπιταλισμός. Άσε που κάποια απ’ αυτά [όπως ας πούμε το επιχειρηματικό ρίσκο, που μπορεί να οδηγήσει στην οικονομική καταστροφή και τα bonus] ΔΕΝ αποτελούν καν ποινικά αδικήματα…

Αναφορικά με το αν υπάρχει «εναλλακτικη προταση», αυτή θα αναδειχθεί και θα διεκδικηθεί μέσα από την αντίσταση στις ντιρεκτίβες της τρόικας και κοινωνικούς αγώνες. Συχνά διερωτούμαι πόσο οξύμωρο, αντιφατικό και γελοίο είναι, ΟΛΟΙ αυτοί οι μετέχοντες στα λεγόμενα “εθνικά” ιδεώδη που εκφωνούν μάλιστα και πανηγυρικούς στις “εθνικές” επετείους και μιλούν για «το μεγαλείο της φυλής και του έθνους», να είναι έτοιμοι να ξεπουλήσουν [οικονομικά] τον τόπο στους ξένους για τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα...
Πέραν τούτου και στη βάση της δικής ΣΟΥ προσέγγισης για το κυπριακό, την επίλυση του και την αντίθεση ΣΟΥ στη λύση Ομοσπονδίας, να διερωτηθώ κι ΕΓΩ με τη σειρά ΜΟΥ, ποια είναι «εναλλακτικη προταση», και πόσο υλοποιήσιμη είναι αυτή...

ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ είπε...

Οπως και να ονομαζετε το συστημα φιλε σημασια εχει οτι ολοι εναι μερος αυτου,τα κομματα δηλαδη.

Πηρα απαντηση και δεν διαφωνω για την εναλλακτικη προταση,δεν ειμε σιγουρος ομως αν ειμαστε,ως κοινωνια,ετοιμοι γι αυτο.

Οπως πιστευω,ο συγχρονος τροπος ζωης τραυματισε θανατηφορα δυστυχως και τον πατριωτισμο ολων,και αυτο παει προς απαντηση στον συλλογισμο σου γι αυτους τους "πατριωτες" που ξεπουλουν τοσο ευκολα τον πλουτο και την κυριαρχια της πατριδας τους στο ονομα του χρηματος και εξερετικα πιθανο και της μιζας.

Οσο για την ερωτηση σου για τις αποψεις μου στο Κυπριακο,ενα περιπου ειναι ταυτοσημες με τις δικες σου στα κοινωνικα θεματα...η εναλλακτικη προταση θα αναδειχθει και θα ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΕΙ μεσα απο την αντισταση και τον αγωνα για δικαιη λυση χωρις πιεσεις,χρονοδιαγραμματα, υποδειξεις,χωρις εκβιασμους κινδυνολογιες απο κανενα και το κατα ποσο ειναι υλοποιησιμη θα το απαντησει η ιστορια μονο αν το επιχειρησουμε.

Anef_Oriwn είπε...

ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ,

Το συγκεκριμένο σύστημα έχει όνομα και ονομάζεται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ. Και η οικονομική βάση του συστήματος είναι η καπιταλιστική η οποία με τη σειρά της έχει δημιουργήσει το δικό τους εποικοδόμημα [τους θεσμούς και μηχανισμούς, όπως το πολιτικό σύστημα] για να τη στηρίζουν. Τα αστικά κόμματα είναι ξεκάθαρα κομμάτι του αστικού πολιτικού συστήματος. Ένα κόμμα της Αριστεράς δεν μπορεί αν έχει θέση σ’ αυτό το σύστημα, γι’ αυτό και ΜΟΝΟ σ’ ένα τέτοιο κόμμα [με ξεκάθαρους ταξικούς προσανατολισμούς] μπορούμε να βασιζόμαστε για κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη, ασχέτως των τυχόν επιμέρους παρεκκλίσεων του...
Προσωπικά ιεραρχώ στην πρώτη θέση τους κοινωνικούς αγώνες κι όχι τους λεγόμενους “εθνικούς”. Έχω πάψει προ πολλού να πιστώνω την όποια “εθνική” [λεγόμενη] αστική τάξη με πατριωτισμό. Η λεγόμενη “εθνική” ενότητα και οι λεγόμενοι “εθνικοί” αγώνες [για “εθνική” απελευθέρωση] αποτελούν στη σημερινή εποχή δημιουργήματα των οικονομικών και επιχειρηματικών ελίτ κι έχουν ως στόχο και σκοπό τον περιορισμό των εργατικών και κοινωνικών διεκδικήσεων ή/και κοινωνικών ανατροπών σε περιόδους καπιταλιστικών οικονομικών και κατ’ επέκταση και πολιτικών κρίσεων.
Επίσης οι όποιοι αντιιμπεριαλιστικοί αγώνες δεν μπορούν να μην έχουν κοινωνικό περιεχόμενο, ή/και να μην χαρακτηρίζονται από διεθνισμό...