Προλογικά:
Το
Συνοπτικό Πλαίσιο Συζήτησης
που ετοίμασε το ΑΚΕΛ για τις προεδρικές εκλογές έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα/παρουσίασε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κόμματος, Νίκος Κατσουρίδης.
Το
συνοπτικό πλαίσιο συζήτησης αποτελεί τις βασικές θέσεις του ΑΚΕΛ πάνω
στις οποίες μπορεί να επιτευχθεί συνεργασία με άλλα κόμματα.
Όπως
δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ, το πλαίσια αυτό έχει ήδη σταλεί
με συνοδευτική επιτολή σε όλα τα κόμματα [ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, ΕΔΗ, Κίνημα Οικολόγων Περιβαλλοντιστών, Επαλξη για την
Ανασυγκρότηση του Κέντρου, Κίνηση Ελεύθεροι Πολίτες και Πρωτοβουλία
Σοσιαλιστών] πλην του ΔΗΣΥ, ο οποίος ηχεί ήδη επιλέξει
υποψήφιο και έχει καταλήξει σε κυβερνητικό
πρόγραμμα [παρ’ όλο που τούτο ΔΕΝ δόθηκε ακόμα στη δημοσιότητα].
Το συνοπτικό πλαίσιο, αφορά το Κυπριακό, την οικονομία, τις προοπτικές ανεύρεσης φυσικού αερίου και τον εκσυγχρονισμό του κράτους.
Το συνοπτικό πλαίσιο, αφορά το Κυπριακό, την οικονομία, τις προοπτικές ανεύρεσης φυσικού αερίου και τον εκσυγχρονισμό του κράτους.
«Στόχος», είπε Νικ. Κατσουρίδης, «είναι να οικοδομηθεί συνεργασία αρχών με πολιτικές δυνάμεις», όμως παράλληλα ανέφερε ότι το πλαίσιο είναι διαπραγματεύσιμο, εκτός από τις θέσεις που αποτελούν αρχές, δηλαδή την ομοσπονδιακή λύση. Υπέδειξε μάλιστα ότι το Κόμμα του δεν μπορεί να συνεργαστεί με κάποιο άλλο κόμμα που δεν θέλει λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. [Σπόντα με πολλούς αποδέκτες – ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγους, ΕΔΕΚ, αντιομοσπονδιακούς του ΔΗΚΟ].
Για
το θέμα απόσυρσης προτάσεων του προέδρου της Δημοκρατίας, ο Νικ. Κατσουρίδης αναφέρθηκε
σε επιστολή του Προέδρου της Δημοκρατίας προς το ΔΗΚΟ στην οποία δήλωνε «την
ετοιμότητα του να διαφοροποιήσει, να αλλοιώσει ή και να αποσύρει τις προτάσεις»
στο Κυπριακό και επεσήμανε ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, «δύο φορές στο Εθνικό Συμβούλιο
αλλά και δημόσια, έχει πει ότι η δική μας η πλευρά ξεκαθάρισε στα ΗΕ και στην
τ/κ πλευρά ότι εάν η πρόταση δεν γίνει αποδεχτή ως τρίπτυχο, και δεν έγινε από
την Τουρκία, τότε εμείς επιστρέφουμε στη θέση Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος».
[Μας προετοιμάζουν για κάτι εν όψει μιας πιθανής προεκλογικής συμμαχίας;]
Ερωτηθείς
αν το ΑΚΕΛ αποκλείει την υποψηφιότητα Γιώργου Λιλλήκα, είπε ότι το πλαίσιο
δίδεται για να καταλήξουμε σε εκείνες τις θέσεις που θα μας επιτρέψουν να
μπούμε και σε ονόματα. [Βρωμεί κάτι ή εν πολιτικό τσαλιμάκι του Νίκου;]
Την
ίδια στιγμή επανέλαβε άτι το ΑΚΕΛ δεν προαποκλείει κανενα όνομα για την Προεδρία,
διερωτώμενος μάλιστα γιατί κάποιοι προβαίνουν σε προαποκλεισμούς αφού αυτή την ώρα
προέχει η κατάρτιση κοινού προγράμματος. Θέμα ονοματολογίας, είπε, θα συζητηθεί
αφού πρώτα υπάρξει κατάληξη σε κοινές θύσεις, καθώς αυτό που επιζητεί το ΑΚΕΛ είναι
η συνεργασία. [Κούνια που ΜΑΣ κούναγε]…
*************************
Πιο
κάτω θα παραθέσω το απόσπασμα από το Συνοπτικό
Πλαίσιο Συζήτησης που αφορά το Κυπριακό. Ολόκληρο το Πλαίσιο θα το
βρείτε πατώντας στο link:
http://www.sigmalive.com/files/manual-uploads/Synoptiko_plaisio_syzitisis.pdf...
{Οι επιχρωματώσεις και υπογραμμίσεις είναι δικές μου}...
“Το Κυπριακό είναι πρόβλημα εισβολής, συνεχιζόμενης κατοχής και ξένων επεμβάσεων, παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου, συμπεριλαμβανομένου του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ, ως προς τη διεθνή του πτυχή. Είναι ταυτόχρονα ζήτημα αποκατάστασης των σχέσεων ανάμεσα στις δύο κοινότητες, ως προς την εσωτερική του πτυχή.
{Οι επιχρωματώσεις και υπογραμμίσεις είναι δικές μου}...
“Το Κυπριακό είναι πρόβλημα εισβολής, συνεχιζόμενης κατοχής και ξένων επεμβάσεων, παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου, συμπεριλαμβανομένου του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ, ως προς τη διεθνή του πτυχή. Είναι ταυτόχρονα ζήτημα αποκατάστασης των σχέσεων ανάμεσα στις δύο κοινότητες, ως προς την εσωτερική του πτυχή.
Ως
αποτέλεσμα των Συμφωνιών Υψηλού Επιπέδου 1977 και 1979, σωρείας ψηφισμάτων του
Συμβουλίου Ασφαλείας και της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, αλλά και πάμπολλων
αποφάσεων άλλων διεθνών οργανισμών, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής Ένωσης
οι δύο Κοινότητες παραμένουν δεσμευμένες σε ειρηνική εξεύρεση λύσης
δικοινοτικής, διζωνικής Ομοσπονδίας, με πολιτική ισότητα, όπως αυτή καθορίζεται
σε σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Το 1977, η αρχική
αναφορά ήταν σε διπεριφερειακή, η ερμηνεία της οποίας –ωστόσο- αποδίδει κατ’
εμάς το ίδιο νόημα και περιεχόμενο με τη διζωνική. Ότι δηλαδή, στα πλαίσια της
Ομοσπονδιακής Κύπρου, κάθε κοινότητα θα διοικεί μια πολιτεία, μια περιφέρεια,
μια ομόσπονδη μονάδα. Απορρίπτουμε την όποια προσπάθεια της τουρκικής πλευράς
να προσδώσει διαφορετικό περιεχόμενο στη διζωνικότητα, κατά τρόπο που να
αποδίδει κυριαρχικά ή οιονεί κρατικά χαρακτηριστικά στις ομόσπονδες μονάδες. Τη
δικοινοτική διζωνική Ομοσπονδία διαπραγματεύτηκαν έξι διαδοχικά Πρόεδροι της
Κυπριακής Δημοκρατίας. Τυχόν εγκατάλειψή της θα ήταν καταστροφική για την
υπόθεση της απελευθέρωσης και επανένωσης τόπου και λαού.
Συμβατότητα και γενικά
χαρακτηριστικά της επιδιωκόμενης λύσης
Η
λύση πρέπει να είναι συμβατή με το διεθνές δίκαιο, τις ευρωπαϊκές αρχές και
αξίες, το κοινοτικό δίκαιο, τις διεθνείς συμβάσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα
και να λαμβάνει υπόψη σύγχρονα δεδομένα όπως η ευρωενωσιακή ιδιότητα της
Κυπριακής Δημοκρατίας και η ιδιότητα του υποψήφιου προς ένταξη κράτους – μέλους
της Τουρκίας. Η ενωμένη Κυπριακή Δημοκρατία θα συνιστά μετεξέλιξη της Κυπριακής
Δημοκρατίας. Θα έχει μία κυριαρχία, μία διεθνή προσωπικότητα και μία ιθαγένεια.
Η λύση πρέπει να προνοεί την πλήρη αποχώρηση των τουρκικών στρατευμάτων, την
αποστρατιωτικοποίηση της ενωμένης Κυπριακής Δημοκρατίας και την αποχώρηση των
εποίκων.
Τελικός
στόχος παραμένει η αποστρατιωτικοποίηση της Κύπρου με την απομάκρυνση και των
βρετανικών βάσεων. Αποκατάσταση της κυριαρχίας, ανεξαρτησίας, εδαφικής
ακεραιότητας και ενότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κράτους – μέλους της ΕΕ,
δεν νοείται με αναχρονιστικές εγγυήσεις και εγγυητές.
Απαραίτητη
προϋπόθεση για τη λύση είναι η αποκατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και
βασικών ελευθεριών όλων των Κυπρίων, περιλαμβανομένου του δικαιώματος των
εκτοπισθέντων για επιστροφή στις περιουσίες τους. Οι τέσσερις βασικές
ελευθερίες πρέπει να είναι κατοχυρωμένες για όλους τους Κυπρίους. Δεν νοείται
να υιοθετηθούν μόνιμες παρεκκλίσεις από το κοινοτικό κεκτημένο για τα θέματα
των τεσσάρων ελευθεριών για κανένα πολίτη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Απορρίπτεται
και αποκλείεται η όποια μορφή λύσης που θα οδηγεί στη νομιμοποίηση του
διχοτομικού στάτους κβο ή σε λύση δύο κρατών. Αποκλείεται λύση που θα
ισοδυναμεί με απόσχιση, διαίρεση ή ένωση με άλλο κράτος και θα καταλύει την
Κυπριακή Δημοκρατία. Η λύση θα πρέπει να επιτρέπει στην ενωμένη Κυπριακή
Δημοκρατία να συμμετέχει στις δομές και αποφάσεις της ΕΕ.
Ειδικά χαρακτηριστικά
της επιδιωκόμενης λύσης
• Περιουσιακό – Εκ των πραγμάτων, θα υπάρξουν
κριτήρια, τα οποία θα πρέπει να είναι συμβατά με το διεθνές δίκαιο, αλλά και τα
οποία δεν μπορεί να παραγνωρίζουν νέα δεδομένα, όπως λ.χ. τις εξελίξεις στο
ΕΔΑΔ. Η αρχή παραμένει ότι τον πρώτο λόγο πρέπει να έχει ο νόμιμος ιδιοκτήτης
και όχι ο σημερινός χρήστης. Θα πρέπει να προηγηθεί αξιόπιστη και έγκυρη
απογραφή γης και περιουσιών.
• Ο εποικισμός αποτελεί έγκλημα πολέμου. Η λύση
του Κυπριακού θα πρέπει να προβλέπει, ως θέμα αρχής, την αποχώρηση των
εποίκων. Μετά τη λύση, συγκεκριμένος
αριθμός εποίκων για ανθρωπιστικούς λόγους, κατ’ εξαίρεση, θα ενσωματωθεί στην
Τ/Κ Κοινότητα, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ανατραπεί η πληθυσμιακή
αναλογία του 1960, 4:1.
• Διακυβέρνηση – στη δομή της Ομοσπονδιακής
Κυπριακής Δημοκρατίας πρέπει να αντανακλώνται δύο βασικές αρχές. Η δημοκρατική
αρχή, όπου θα διασφαλίζεται η πληθυσμιακή αναλογία μεταξύ των δύο κοινοτήτων,
αλλά και η ομοσπονδιακή αρχή, με βάση την οποία θα υπάρχει πολιτική ισότητα, η
οποία θα σημαίνει αποτελεσματική συμμετοχή και όχι αριθμητική ισότητα στα
όργανα του κράτους, ανεξαρτήτως μεγέθους έκαστης κοινότητας και ομόσπονδης
μονάδας.
Το
τρίπτυχο εναλλασσόμενη προεδρία, σταθμισμένη και διασταυρούμενη ψήφος,
προτάθηκε για να δημιουργήσει συνθήκες ομαλότερης λειτουργίας του κράτους,
συνεργασίας ανάμεσα στις δύο κοινότητες αλλά και άρσης των σκληρών βέτο της
Ζυρίχης, τα οποία ουσιαστικά καθιστούσαν συμπρόεδρο τον Τ/Κ Αντιπρόεδρο. Είναι
πρόταση που βελτιώνει το ανεφάρμοστο και κρατικά ζημιογόνο σύστημα περιτροπής
που πρότεινε το απορριφθέν σχέδιο Ανάν αλλά και τις χωριστικές πρόνοιες της
Ζυρίχης. Από τη στιγμή που η τουρκική πλευρά είτε την αποδέχεται εν μέρει, είτε
την απορρίπτει συνολικά, τότε ο Πρόεδρος έχει το δικαίωμα να την τροποποιήσει ή
να την αποσύρει.
Εγκλωβισμένοι-
Αγνοούμενοι- Πρόσφυγες
Εγκλωβισμένοι:
Να ενταθούν οι προσπάθειες για κατοχύρωση των δικαιωμάτων των εγκλωβισμένων
στην κατοικία, στην ιδιοκτησία, στην ελεύθερη διακίνηση, στην εκπαίδευση, στην
ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και στην άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων.
Παράλληλα, χρειάζεται να συνεχιστεί η προώθηση της συζήτησης του θέματος των
εγκλωβισμένων στα Ηνωμένα Έθνη και σε άλλα διεθνή βήματα, ώστε να υποχρεωθεί η
Τουρκία να σεβαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Αγνοούμενοι:
Η Τουρκία οφείλει με βάση και την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τα
Ανθρώπινα Δικαιώματα στην 4η Διακρατική Προσφυγή της Κύπρου, να ανοίξει τα
αρχεία του τουρκικού στρατού και των άλλων υπηρεσιών της, για να δοθούν οι
αναγκαίες πληροφορίες και στοιχεία που θα βοηθήσουν στη διακρίβωση της τύχης
των αγνοουμένων. Η προσπάθεια για άσκηση πίεσης στην κατοχική δύναμη προς αυτή
την κατεύθυνση πρέπει να είναι συνεχής.
Πρόσφυγες:
Οφείλουμε να συνεχίσουμε την αναβάθμιση της προσφυγικής και στεγαστικής
πολιτικής, ώστε να αμβλύνουμε τον πόνο των χιλιάδων συμπατριωτών μας που ζουν
στην προσφυγιά εδώ και σχεδόν τέσσερις δεκαετίες. Παράλληλα, στο τραπέζι των
διαπραγματεύσεων δεν νοείται να συνεχιστεί η συζήτηση με τους όρους της
αδιάλλακτης τουρκικής πλευράς, χωρίς να συνδεθεί το εδαφικό με την επιστροφή
των προσφύγων στις περιουσίες τους.
Διαδικαστικό πλαίσιο
• Η λύση πρέπει να είναι αποτέλεσμα συμφωνίας
και όχι έξωθεν επιβολής. Απορρίπτεται διαιτησία.
•
Χωρίς να παραγνωρίζουμε τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την άγονη πάροδο του
χρόνου και με δεδομένη τη βούληση μας για σωστή λύση το συντομότερο δυνατό,
απορρίπτουμε την επιβολή χρονοδιαγραμμάτων.
• Ενώπιον του λαού θα τεθεί μια συμφωνημένη
λύση, την οποία θα κληθεί κυριαρχικά να εγκρίνει ή να απορρίψει. Δεν
αποδεχόμαστε τη λογική ενδιάμεσης συμφωνίας.
• Πριν από τα δημοψηφίσματα, θα πρέπει να
διενεργηθεί απογραφή πληθυσμού από αξιόπιστο διεθνή οργανισμό.
• Η εσωτερική πτυχή του κυπριακού θα πρέπει να
έχει συμφωνηθεί στα πλαίσια των διακοινοτικών συνομιλιών και μόνο τότε, με τη
σύμφωνο γνώμη μας, να συγκληθεί διεθνής διάσκεψη, υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, για
να ασχοληθεί με την εξωτερική πτυχή.
• Η σύνθεση διεθνούς διάσκεψης πρέπει να
περιλαμβάνει τη Γραμματεία του ΟΗΕ, τα πέντε μόνιμα μέλη του Συμβουλίου
Ασφαλείας, τις εγγυήτριες δυνάμεις (Ελλάδα, Τουρκία, Ην. Βασίλειο), την ΕΕ, την
Κυπριακή Δημοκρατία, η οποία είναι συμβαλλόμενο μέρος στις Συνθήκες του 1960
και θα κληθεί κυριαρχικά να εφαρμόσει τη λύση και ασφαλώς τις δύο κοινότητες.
Εθνικό Συμβούλιο, Υποεπιτροπή,
Συμβούλιο Αρχηγών
Διαχρονικά,
ο θεσμός του Εθνικού Συμβουλίου είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα. Ταυτόχρονα ήταν
ενισχυτικός των προσπαθειών της Ελληνοκυπριακής κοινότητας για επίτευξη
συνολικής λύσης στο Κυπριακό πρόβλημα. Ο στόχος της ύπαρξης ομοφωνίας στις
αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου, παρά τις υπαρκτές διαφωνίες μεταξύ των
πολιτικών δυνάμεων ήταν και παραμένει εκ των ων ουκ άνευ. Σε μια ημικατεχόμενη πατρίδα, η ενότητα στόχων
είναι αναγκαίο στοιχείο στον αγώνα μας για απελευθέρωση και επανένωση.
Σε
αυτό το πλαίσιο, απολύτως αναγκαία είναι η συνδιαβούλευση και στο επίπεδο της
Υποεπιτροπής αλλά και του Συμβουλίου Αρχηγών. Η συνεννόηση και η ενημέρωση θα πρέπει
να είναι διαρκής σε αυτό το επίπεδο.
Ειδικότερα,
σε ότι αφορά τον εκσυγχρονισμό του Εθνικού Συμβουλίου, θα ήταν πολύ χρήσιμη η
δημιουργία υποβοηθητικών δομών, με την αξιοποίηση επιστημόνων και τεχνοκρατών,
οι οποίοι θα τεκμηριώνουν προτάσεις και θα προβαίνουν σε εισηγήσεις προς τα
πολιτικά κόμματα και κατ’ επέκταση προς τον εκάστοτε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. ”
***********************
***********************
Για
την ώρα σχόλια ΔΕΝ θα κάμω!!!
Anef_Oriwn
Τετάρτη 25/4/2012
12 σχόλια:
Σωστα τζιαι σοφα πορευεται το κομμα.
Αν δεν θελουν την ΔΔΟ το ΔΗΚΟ τι γυρεφκουμεν εμεις μαζι τους?
Χμμμ, γιατί βλέπω εδώ μπόλικο υλικό για δυνητικές ... μεταλλάξεις :)
Στροβολιώτης.
η βασίλισσα ελισάβετ να στείλει ένα εγγόνι του στην κύπρο για να γίνει βασιλιάς της κύπρου. να γίνουν έλληνας προθυπουργός και τούρκος βοηθός προθυπουργός. και να κυβερνήσουν τον τόπο για όνομα του βασιλιά. δεν έχει άλλη επιλογή για λύση.
Στροβολιώτης,
Όταν οι «δυνητικές ... μεταλλάξεις» γίνουν πραγματικές [όπως στην περίπτωση του Νίκαρου], τότε μιλάμε “κουμπάρε”! Για την ώρα “διυλίζεις τον κώνωπα” και παράλληλα “ψάχνεις [και] ψύλλους στ’ άχυρα”!!! Πολλύν έντομο έππεσεν!
Το θέμα είναι Στροβολιώτη μας ότι δαμa;i βλέπεις υλικό θέσεων... ενώ από τα άλλα κόμματα απλά δεν βλέπεις τίποτα...
Σε μια εποχή που όλοι κρύβονται, κάτι είναι κι αυτά.
Που ακριβώς θα έβλεπες να χωρούν μεταλλάξεις, για πες...
Εγώ νομίζω πως εν ένας εύσχημος τρόπος τούτη η διακύρηξη για να ξεκαθαρίσει το τοπίο τζιαι να αναγκαστούν να πάρουν θέση στο Κυπριακό οι υπόλοιποι.
Απορώ όμως γιατί εστάληκε τούντο πακέτο στο ευρωκό που έχει διακυρηγμένη θέση κατά της ομοσπονδίας. Μάλλον για λόγους πολιτικής αβρότητας αλλά και τακτικής...
Με τούντο πακέτο,δεν βλέπω κανένα να σύρνει κοντά,όχι εύκολα τουλάχιστον. Αυτό δεν είναι κατ ανάγκη κακό. Στόχος είναι η ρυμούλκιση του κυπριανικού δήκο απ ότι μπορώ να καταλάβω πίσω από τις γραμμές.
Σήμερα προσωπικά είδα μια πρώτη εμφάνιση Κατσουρίδη ως δυνητικού υποψήφιου...
Γιατί επιλέχθηκε ο κοιν. εκπρόσωπος για μια δουλειά που αφορά κυρίως τη γραμματεία;
Σε τέτοια περίπτωση, νομίζω πως θα πρέπει να ανανεώσει επιγόντως την γκαρταρόμπα του...
χάλια το ριγέ κουστούμι...
"ήδη σταλεί με συνοδευτική επιτολή σε όλα τα κόμματα πλην του ΔΗΣΥ, ο οποίος ηχεί ήδη επιλέξει υποψήφιο και έχει καταλήξει σε κυβερνητικό πρόγραμμα".
Α χα χα! Α χα χα!
Μα μπορεί να μεν περάσει 2ο γύρο καλοί μου!! Τζιαι να πρέπει μετά να τον "ενημερώσετε".
Άτε ρε παρετάτε μας τζιαι σεις τζιαι οι άλλοι!! Έρμαια, ε έρμαια!
http://www.alithia.com.cy/el/news/10/11043/Διεργασίες-με-δεδομένο-προαποκλεισμό-Χριστόφια.htm
ετσι, ετσι, να σερνεστε και να γλυφετε τα ευρωκω και τους φωτιου και να φτυνετε πανω σας.
Παλε φρενοκομειο τα σχολια. :D
Ο Κατσουριδης λογικα επιλεχθηκε γιατι λειπει ο Αντρος.
η εφημεριδα ενωσις και βιβλιοπωλειον γιαλουσα διευθυνονται απο την ΚΥΠ.
ε τζιαι πίου πίου οι καούροι!!!
Συνάντηση της συντονιστικής επιτροπής που συνέστησαν είχαν σήμερα τα κόμματα του λεγόμενου “ενδιάμεσου χώρου”! [Θθου Κύριε, φιλάκι στο στόμα μου(!) για να μη πω και τίποτε άλλο για τους (εν)διάμεσους!]... Όλα τα κόμματα καταθέσαν το καθένα το δικό του προσχέδιο διακήρυξης Αρχών. Σύμφωνα με αποψινό ρεπορτάζ του Στέλιου Κρέουζου στις ειδήσεις στο ΡΙΚ1, ΜΟΝΟ το ΔΗΚΟ κάμνει αναφορά σε λύσης Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Οι άλλοι εν δυνάμει εταίροι [ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγοι] περί άλλων τυρβάζουν! Εν τζιαι να ‘ν’ μόνος του ο Νίκαρος, στο ποιείν την πάπια για την ΔΔΟ!
*********************
Άσχετο: Δυστυχώς η κα Πραξούλα Αντωνιάδου αυτο-εξευτελίζεται με τη όλη πικκαρισμένη συμπεριφορά της! [Ως γνωστό σήμερα κατάθεσε προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο εναντίον του Προέδρου και του Νεοκλή Συλικιώτη γιατί θεωρεί παράνομη την ανάληψη από τον δεύτερο του Υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας το οποίο κατείχε προηγουμένως η ίδια]... Κάτι εν πάει καλά μαζί της!!!
heeeeeeeellllooooo aaaaaaaanef./'
Δημοσίευση σχολίου