Εισαγωγικά πλην άσχετα με το θέμα μας:
Τις
τελευταίες μέρες [λίγο πριν και λίγο μετά τα λεγόμενα Χριστούγεννα] σκεφτόμουν
να γράψω ένα κείμενο,
- για
την πολυθρύλητη κι αναμενομένη στις 21 τού Δεκέμβρη συντέλεια του κόσμου [που
τελικά πήρε επ’ αόριστον αναβολή], όπως και
- για
την καθεχρονικώς εορταζόμενη γέννηση [ταπεινότατα σε μιαν σπηλιά] του
υποτιθέμενου Θεανθρώπου, στις 25 του Δεκέμβρη και τις διάφορες δοξασίες και
τελετουργίες που σχετίζονται μαζί της,
αλλά
η βαριεστιμάρα των ημερών [και κάποιες άλλες ενασχολήσεις] δεν μου το
επέτρεψαν. Ίσως το κάνω πριν κλείσει ο χρόνος, καθώς σήμερα εκτάκτως επέλεξα να
ασχοληθώ με κάτι άλλο. [Θα ΣΑΣ πω πιο κάτω]…
Εξακολουθούν
όμως, να εκκρεμούν [στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου] διάφορα ζητήματα για
συζήτηση, αν και τούτη μπορεί αν εκληφθεί ότι θα γίνει μεταξύ σοβαρού και
αστείου… Ας πούμεν με απασχολεί [τρόπος του λέγειν],
- αν
η λεγόμενη συντέλεια ή τα ύστερα του κόσμου εν το τέλος του καπιταλισμού και
δεν πήρε τελικά επ’ αόριστο αναβολή, ή
- αν
το άστρο τη Βηθλεέμ θα επανεμφανιστεί ως το κόκκινο αστέρι που
είχε κάποτε ή σημαία της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης και το μπερέ του CHE, ή εξακολουθούν να έχουν οι σημαίες της Κίνας και
της Κούβας, ή
- αν
οι Μάγοι με τα δώρα εν οι τροϊκανοί, που αντί να ‘ρθουν από Περσία [με σμύρνα,
χρυσό και λιβάνι], ΜΑΣ κατέβηκαν από την Εσπερία με περικοπές και λιτότητες…
***********************
Εισαγωγικά και
σχετικά με το θέμα μας:
Αυτά
όμως θα τ’ αφήσω για την ώρα για να καταπιαστώ μ’ ένα άλλο θέμα που μου
προέκυψε εκτάκτως…
Εξ
αφορμής λοιπόν,
- πρώτον,
της συμμετοχής μου σε μια συζήτηση στο ελληνικό [αντι-εθνικιστικό,
αντιθρησκευτικό κι αντι-κληρικαλιστικό] Blog
“Ροΐδη Εμμονές και Εμμονές Λ α σ κ α ρ ά τ ο υ” και
κάποιων αναφορών στον Αναστασιάδη και τη
στάση του απέναντι στο Σχέδιο Ανάν [αυτή ήταν και μια από τις άλλες ενασχολήσεις
στις οποίες αναφέρθηκα πιο πάνω], και
- δεύτερον,
δύο άρθρων του πρώην ΑΚΕΛικού Τάκη
Μιχαήλ στην “Αλήθεια”
όπου λίγο πολύ [και εμμέσως πλην σαφώς] παραινεί για ψήφο στον
Αναστασιάδη,
θυμήθηκα
ένα καλοκαιριάτικο άρθρο του τουρκοκύπριου δημοσιογράφου Σενέρ Λεβέντ [από την καθημερινή του
στήλη “Ημερολόγιο”, στον “Πολίτη”] με τίτλο “Οι επιθυμούντες τη διχοτόμηση περιμένουν τον Αναστασιάδη”, το
οποίο σκέφτηκα να παραθέσω ως απάντηση στα πιο πάνω και προς γνώση και
ενημέρωση…
[Το
άρθρο το εντόπισα στο διαδικτυακό μου αρχείο, αλλά δεν είχα βάλει ημερομηνία
δημοσίευσης του, όμως υπολογίζω ότι τούτο δημοσιεύτηκε - στον “Πολίτη” - γύρω
στις 20 του Ιούλη]…
*********************
Προλογικά και
επεξηγηματικά:
Για
την ιστορία να αναφέρω ότι η ανάρτηση στους “Ροΐδηες” φέρει
τίτλο “Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταγγέλλει το κυπριακό μνημόνιο; - ΑΚΕΛ –ΣΥΡΙΖΑ: Βίοι παράλληλοι” και τα δε επίμαχα σημεία [σχετικά με το Σχέδιο Ανάν και τον Αναστασιάδη ήταν
δύοˑ υπήρχαν φυσικά και πολλά άλλα τα οποία θα εντοπίσετε αν ανατρέξτε στις
παρεμβάσεις μου στο post]:
- Πρώτον,
ένας σχολιογράφος ονόματι KAΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, έγραψε:
«Την κρίσιμη στιγμή, δυστυχώς, [σημ. ΕΜΟΥ του Ιστολόγου: το ΑΚΕΛ], φοβήθηκε το πολιτικό κόστος, και προσχώρησε στην δεξιά άποψη απορρίπτοντας το σχέδιο του Κόφι Ανάν, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Αναστασιάδη να το ξεπεράσει από αριστερά, μια και ο τελευταίος στήριξε το σχέδιο», και
- Δεύτερον, ο εκ των [δύο] Blogοδεσποτών Λασκαράτος σχολίασε, μετά την πιο πάνω τοποθέτηση, λέγοντας μας:
«… βασικά συμφωνώ με την ανάλυσή σας και κυρίως με τη στάση του ΑΚΕΛ στο σχέδιο Ανάν, που αποτελεί στίγμα για το κόμμα αυτό και τιμή για το δεξιό (!!!) κ.Αναστασιάδη, που ήλθε η ώρα να εισπράξει την αμοιβή του». [Μα ποιαν αμοιβή του σιόρ, αφού είπεν «απεταξάμην» το Σχέδιο Ανάν και τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία τζιαι απολογήθηκε - ως τωρά - μόνο(!) 1000 φορές στους ΔΗΚΟϊκούς – έκαμεν 500 μετάνοιες τζι’ είπεν τζιαι 500 «ήμαρτον» τζιαι «mea culpa» - για μιαν [ακόμα] χούφταδολλάρια ψήφους]…
Αναφορικά με τα άρθρα του κου Τάκη Μιχαήλ, o οποίος γράφει κάθε Δευτέρα στην “Αλήθεια”, τη στήλη “Τρίτη Άποψη” [στη σελ. 14] να σημειώσω τα εξής:
1. Στο άρθρο του στις 17 Δεκεμβρίου με τίτλο “Μαλάς: Είμαι άπειρος στην πολιτική” [γράψαμε πιο πάνω για τον “έμπειρο” Αναστασιάδη που απολογείται πλειστάκις κάθε μέρα] έγραφε μεταξύ άλλων:
[Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μου]…
“Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι ΕΧΤΡΑ [σημ. ΕΜΟΥ του Ιστολόγου: ο Σταύρος Μαλάς], έδειξε έλλειψη ήθους σε ένα εκ των ανθυποψηφίων του και μεγάλη ασέβεια προς το ένα τέταρτο του πληθυσμού. Δεν το είπε μια ή δυο φορές, δεν του ξέφυγε, το επανέλαβε σαν και το πιο δυνατό πολιτικό του επιχείρημα για να μην ψηφιστεί ο Αναστασιάδης. Αυτό το επιχείρημα είναι η ηλικία του Νίκου Αναστασιάδη που, κατά τον κ. Μαλά, τον φέρνει στη δύση της πολιτικής του καριέρας και ουσιαστικά τον στέλνει για απόσυρση”.
[…]
“Ο γενετιστής και άπειρος στην πολιτική κ. Μαλάς, έχει παρεξηγήσει τα ποντίκια με τους ανθρώπους. Ο κόσμος είναι στην ανεργία, πεινά, ψάχνει για φάρμακα, για τρόπους να μην τερματίσει τις σπουδές των παιδιών του και ο χωρίς καμιά εμπειρία κ. Μαλάς θέλει να πειραματιστεί πάνω του, να αποκτήσει εμπειρίες και σε κάποιο μεταγενέστερο στάδιο, να τον βγάλει από τα αδιέξοδα. Ο κόσμος όμως δεν αντέχει, θέλει λύσεις, θέλει άνθρωπο έμπειρο και δυναμικό, σήμερα τον χρειάζεται και σήμερα πρέπει να τον ψηφίσει”.
[Το όνομα του υποψήφιου που έχει κατά νουν, κύριε Μιχαήλ, θα ΜΑΣ το πεις ή θα το εικάσουμε; Οξά κάμνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια;]…
Σε άλλο άρθρο του υπό τον τίτλο “Υποψήφιοι και ειλικρίνεια” τη Δευτέρα 24 του Δεκέμβρη [Παραμονή Χριστουγέννων] έγραφε [μεταξύ άλλων]:
“Στις αναλύσεις των δημοσκοπήσεων και άλλες εμφανίσεις στα ΜΜΕ οι εκπρόσωποι του κ. Αναστασιάδη κρατούν μια κόσμια θέση και κριτική άποψη…”
[Ζήτω οι συνεργάτες του Αναστασιάδη, Αβέρωφ, Λεφτέρης, Στυλιανίδης, Μητσόπουλος]…
[…]
“Από την εργαλειοθήκη των δημοσκοπήσεων θα πάρουμε ένα εργαλείο το οποίο είναι, κατά την άποψη μας, το πιο ουσιαστικό και με το οποίο δεν ασχολήθηκαν οι αναλυτές. Είναι η πολύ ψηλή θέση που ο ψηφοφόρος κατατάσσει τον κ. Αναστασιάδη σαν τον πιο ειλικρινή υποψήφιο.”
[Καμία μετάλλαξη, ή αλλαγή πλεύσης και πορείας από τον κ. Αναστασιάδη!]...
[…]
“Ο λαός δεν μπορεί να εμπιστευτεί ένα υποψήφιο όπως τον κ. Μαλά και τον κ. Λιλλήκα, τους οποίους και κατατάσσει στα χαμηλότερα επίπεδα ειλικρίνειας.”
[Κύριε Μιχαήλ, ά(φ)ησ’ τα μισόλογα τζιαι πες ΜΑΣ καθαρά ότι ψηφίζεις Αναστασιάδη, για να τζιοιμούμαστεν τζι’ εμείς anef_έ(γ)νοιας τις κρύες αυτές νύχτες του χειμώνα!]…
«Την κρίσιμη στιγμή, δυστυχώς, [σημ. ΕΜΟΥ του Ιστολόγου: το ΑΚΕΛ], φοβήθηκε το πολιτικό κόστος, και προσχώρησε στην δεξιά άποψη απορρίπτοντας το σχέδιο του Κόφι Ανάν, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Αναστασιάδη να το ξεπεράσει από αριστερά, μια και ο τελευταίος στήριξε το σχέδιο», και
- Δεύτερον, ο εκ των [δύο] Blogοδεσποτών Λασκαράτος σχολίασε, μετά την πιο πάνω τοποθέτηση, λέγοντας μας:
«… βασικά συμφωνώ με την ανάλυσή σας και κυρίως με τη στάση του ΑΚΕΛ στο σχέδιο Ανάν, που αποτελεί στίγμα για το κόμμα αυτό και τιμή για το δεξιό (!!!) κ.Αναστασιάδη, που ήλθε η ώρα να εισπράξει την αμοιβή του». [Μα ποιαν αμοιβή του σιόρ, αφού είπεν «απεταξάμην» το Σχέδιο Ανάν και τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία τζιαι απολογήθηκε - ως τωρά - μόνο(!) 1000 φορές στους ΔΗΚΟϊκούς – έκαμεν 500 μετάνοιες τζι’ είπεν τζιαι 500 «ήμαρτον» τζιαι «mea culpa» - για μιαν [ακόμα] χούφτα
Αναφορικά με τα άρθρα του κου Τάκη Μιχαήλ, o οποίος γράφει κάθε Δευτέρα στην “Αλήθεια”, τη στήλη “Τρίτη Άποψη” [στη σελ. 14] να σημειώσω τα εξής:
1. Στο άρθρο του στις 17 Δεκεμβρίου με τίτλο “Μαλάς: Είμαι άπειρος στην πολιτική” [γράψαμε πιο πάνω για τον “έμπειρο” Αναστασιάδη που απολογείται πλειστάκις κάθε μέρα] έγραφε μεταξύ άλλων:
[Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μου]…
“Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι ΕΧΤΡΑ [σημ. ΕΜΟΥ του Ιστολόγου: ο Σταύρος Μαλάς], έδειξε έλλειψη ήθους σε ένα εκ των ανθυποψηφίων του και μεγάλη ασέβεια προς το ένα τέταρτο του πληθυσμού. Δεν το είπε μια ή δυο φορές, δεν του ξέφυγε, το επανέλαβε σαν και το πιο δυνατό πολιτικό του επιχείρημα για να μην ψηφιστεί ο Αναστασιάδης. Αυτό το επιχείρημα είναι η ηλικία του Νίκου Αναστασιάδη που, κατά τον κ. Μαλά, τον φέρνει στη δύση της πολιτικής του καριέρας και ουσιαστικά τον στέλνει για απόσυρση”.
[…]
“Ο γενετιστής και άπειρος στην πολιτική κ. Μαλάς, έχει παρεξηγήσει τα ποντίκια με τους ανθρώπους. Ο κόσμος είναι στην ανεργία, πεινά, ψάχνει για φάρμακα, για τρόπους να μην τερματίσει τις σπουδές των παιδιών του και ο χωρίς καμιά εμπειρία κ. Μαλάς θέλει να πειραματιστεί πάνω του, να αποκτήσει εμπειρίες και σε κάποιο μεταγενέστερο στάδιο, να τον βγάλει από τα αδιέξοδα. Ο κόσμος όμως δεν αντέχει, θέλει λύσεις, θέλει άνθρωπο έμπειρο και δυναμικό, σήμερα τον χρειάζεται και σήμερα πρέπει να τον ψηφίσει”.
[Το όνομα του υποψήφιου που έχει κατά νουν, κύριε Μιχαήλ, θα ΜΑΣ το πεις ή θα το εικάσουμε; Οξά κάμνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια;]…
Σε άλλο άρθρο του υπό τον τίτλο “Υποψήφιοι και ειλικρίνεια” τη Δευτέρα 24 του Δεκέμβρη [Παραμονή Χριστουγέννων] έγραφε [μεταξύ άλλων]:
“Στις αναλύσεις των δημοσκοπήσεων και άλλες εμφανίσεις στα ΜΜΕ οι εκπρόσωποι του κ. Αναστασιάδη κρατούν μια κόσμια θέση και κριτική άποψη…”
[Ζήτω οι συνεργάτες του Αναστασιάδη, Αβέρωφ, Λεφτέρης, Στυλιανίδης, Μητσόπουλος]…
[…]
“Από την εργαλειοθήκη των δημοσκοπήσεων θα πάρουμε ένα εργαλείο το οποίο είναι, κατά την άποψη μας, το πιο ουσιαστικό και με το οποίο δεν ασχολήθηκαν οι αναλυτές. Είναι η πολύ ψηλή θέση που ο ψηφοφόρος κατατάσσει τον κ. Αναστασιάδη σαν τον πιο ειλικρινή υποψήφιο.”
[Καμία μετάλλαξη, ή αλλαγή πλεύσης και πορείας από τον κ. Αναστασιάδη!]...
[…]
“Ο λαός δεν μπορεί να εμπιστευτεί ένα υποψήφιο όπως τον κ. Μαλά και τον κ. Λιλλήκα, τους οποίους και κατατάσσει στα χαμηλότερα επίπεδα ειλικρίνειας.”
[Κύριε Μιχαήλ, ά(φ)ησ’ τα μισόλογα τζιαι πες ΜΑΣ καθαρά ότι ψηφίζεις Αναστασιάδη, για να τζιοιμούμαστεν τζι’ εμείς anef_έ(γ)νοιας τις κρύες αυτές νύχτες του χειμώνα!]…
Τέλος [και πάλι για την ιστορία] να αναφέρω ότι ο κύριος Τάκης Μιχαήλ αποχώρησε, ή/και διαγράφηκε, ή/και αποστασιοποιήθηκε από το ΑΚΕΛ την περίοδο 1989-90 κατά τη γνωστή ενδοκομματική [ΑΚΕΛική] κρίση και αντιπαράθεση…
Και
πάμε στο άρθρο του Λεβέντ, το οποίο έτσι μεταξύ, μας μπορεί να τύχει προεκλογικής
αξιοποίησης…
**************************
“Οι επιθυμούντες
τη διχοτόμηση περιμένουν τον Αναστασιάδη”
[του
Σενέρ Λεβέντ, εφ. “Πολίτης”, στήλη “Ημερολόγιο”, σελ. 13, Ιούλης 2012]
{Οι
επιχρωματώσεις και υπογραμμίσεις είναι δικές μου}…
“Μετά
το χθεσινό μου άρθρο μου τηλεφώνησαν μερικοί αναγνώστες και με ρώτησαν το εξής:
«Λες πως θα διχοτομηθεί η Κύπρος αν εκλεγεί πρόεδρος ο Αναστασιάδης. Πού το
στηρίζεις αυτό;» [Σημ. ΕΜΟΥ του Ιστολόγου: Είχε γράψει την προηγούμενη ο Λεβέντ: Όσον αφορά τον Αναστασιάδη είναι ο υπ’ αριθμό έναν
άνθρωπος των δυτικών που δεν ανέχεται καν να ακούει τη λέξη κομμουνισμός. Είναι
ένας ηγέτης που θα κάνει τα πάντα γι’ αυτούς. Με τον Αναστασιάδη είναι πολύ
μεγάλη η πιθανότητα επισημοποίησης της διχοτόμησης της Κύπρου. Ελπίζω να κάνω
λάθος.] Πού το στηρίζω; Χωριό που φαίνεται μήπως θέλει κολαούζο; Ο
Αναστασιάδης είναι ο ευνοούμενος της Αμερικής και της Αγγλίας. Μήπως δεν είναι
γι' αυτό που υποστήριξε το Σχέδιο Ανάν; Αυτή ήταν η οδηγία. Ποιον υποστηρίζει η
Αμερική και η Αγγλία στην Κύπρο; Την Τουρκία! Τι θέλει η Τουρκία; Διχοτόμηση.
Χωριστό κράτος! Με την εκλογή του Αναστασιάδη στην προεδρία δεν έχω καμία
αμφιβολία για το ότι οι δυνάμεις αυτές θα αποκτήσουν ακόμα έναν πιστό σύμμαχο.
Είναι
αλήθεια πως είπα ότι η Αμερική και η Αγγλία υποστηρίζουν την Τουρκία, αλλά στην
ουσία το αντίθετο συμβαίνει. Η Τουρκία υποστηρίζει την Αμερική και την Αγγλία.
Εκείνοι είναι ουσιαστικά οι πατέρες της ιδέας της διχοτόμησης στην Κύπρο. Το
νησί έγινε έτσι επειδή το ήθελαν εκείνοι, όχι επειδή το ήθελε η Τουρκία. Δικό
τους δημιούργημα είναι το σημερινό στάτους κβο. 0 τουρκικός στρατός κατέκτησε
στην πράξη το νησί, αλλά εκείνοι βρίσκονται ουσιαστικά πίσω από αυτή την
κατοχή. Το 1963 μας μοίρασαν μερικώς. Το 1974 μας μοίρασαν γεωγραφικώς. Δικό
τους έργο είναι και η ανταλλαγή πληθυσμών και η λεηλασία των περιουσιών και οι
ψεύτικοι τίτλοι ιδιοκτησίας που διαμοιράστηκαν στον βορρά. Αν συνεχίζεται η
κατοχή εκ μέρους του κατακτητή εδώ και 38 χρόνια, αυτό συμβαίνει επειδή το
θέλουν εκείνοι. Αν δεν βρίσκεται λύση, δεν βρίσκεται επειδή το θέλουν εκείνοι.
Αν δεν παραδόθηκε το Βαρώσι στους παλιούς του ιδιοκτήτες εδώ και τόσα χρόνια,
δεν παραδόθηκε εξαιτίας εκείνων. Εκείνοι ήταν οι πατέρες και της ιδέας για
ανακήρυξη της Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου το 1983 κατά την περίοδο
της φασιστικής τουρκικής χούντας. Δεν θέλουν την Κύπρο ενιαία. Θέλουν δύο μισά.
Έφευγαν από όλες τις χώρες που ήταν αποικίες τους κατά τη διάρκεια της ιστορίας
μόνο αφού τις μοίραζαν
στα δυο. Εμφανίζονται ότι θέλουν λύση. Ενίοτε μάλιστα παρουσιάζουν ενώπιον μας
και μερικά σχέδια και ύστερα μας φορτώνουν την ευθύνη λέγοντας ότι «οι Κύπριοι
δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν μεταξύ τους», αλλά ουσιαστικά είναι εκείνοι που
δεν θέλουν τη λύση. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να σας το εξηγήσω, πώς να σας το πω.
0
Νίκος Αναστασιάδης, ο οποίος ετοιμάζεται να γίνει πρόεδρος στην Κύπρο, είναι
ευνοούμενος αυτών των δόλιων δυνάμεων. Είναι ένας θεόσταλτος ηγέτης για όσους
θέλουν διχοτόμηση μέσα στην ελληνοκυπριακή κοινότητα. Αλλά όχι για όσους θέλουν
ενωμένη Κύπρο! θα δείτε πως μόλις εκλεγεί πρόεδρος ο Αναστασιάδης θα κάνει
γοργά βήματα προς την κατεύθυνση των τουρκικών προτάσεων στο νησί. Θα
νομιμοποιηθεί το αεροδρόμιο στην Τύμπου. Θα αποσυρθούν οι αντιρρήσεις σε σχέση
με την αποχώρηση από εδώ των εκ Τουρκίας που αποκαλούνται έποικοι. Στο
περιουσιακό θα αποσυρθεί ο όρος να έχει τον πρώτο λόγο ο πρώτος ιδιοκτήτης και
θα γίνει αποδεχτή η ανταλλαγή και η αποζημίωση. Ίσως να επιστραφεί το Βαρώσι
στους παλιούς του ιδιοκτήτες, αλλά σε αντάλλαγμα θα διασφαλιστεί η απευθείας
σύνδεση της ΤΔΒΚ με τον κόσμο. Θα αποφασιστεί η παντοτινή παραμονή των εγγυητών
στο νησί. Δεν θα κατηγορείται πλέον η Τουρκία ως κατοχική δύναμη και θα
αποσυρθούν τα βέτο εντός της ΕΕ. Ξέρετε τι σημαίνουν όλα αυτά; Διχοτόμηση! Δυο
χωριστά κράτη. Όσοι το επιθυμούν αυτό μπορούν να υποστηρίξουν ευχαρίστως τον
Αναστασιάδη και να τον εκλέξουν νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Κύπρου.
Η
τουρκική πλευρά τρίβει από τώρα τα χέρια της. Όσοι επιθυμούν διχοτόμηση εδώ
περιμένουν πώς και πώς τον Αναστασιάδη. Είναι πολύ ευχαριστημένοι και οι δεξιοί
μας και, δυστυχώς, και οι στενοκέφαλοι αριστεροί μας. Η απόφαση είναι δική σου,
Ελληνοκύπριε αδελφέ. Μπορεί να σε έχει απογοητεύσει ο Χριστόφιας. Μπορεί να
είσαι γεμάτος θυμό εναντίον του. Είσαι οργισμένος. Θα τον τιμωρήσεις. Αλλά μην
ξεχνάς ότι αν δεν έχει ακόμη καταγραφεί επισήμως η διχοτόμηση στο νησί, αυτό
οφείλεται στον Χριστόφια και στο κόμμα του”.
Anef_Oriwn
[κρίνων
τους πάντες - δεν τηρώ το «μην κρίνεις για να μην κριθείς»]
Πέμπτη
27/12/2012
[του “Αγίου” Στεφάνου, του λιθοβολιθέντος - όπως ο Σάββας
Μένοικος!]
19 σχόλια:
τζιε ποιός είσαι συ ρε Ανάφεντε που θα κρίνεις το Νίκο Αναστασιάδη? ποιός νομίζεις ότι είσαι τζιε προσπαθείς να στιγματίσεις τον επόμενο πρόεδρο?
επειδή απέτυχε ο δικός σας ο αχάπαρος, νομίζεις ότι μπορείς να μειώσεις τον Αναστασιάδη?
όση λάσπη τζιε να του ρίξετε, όχι μόνο δε θα καταφέρετε τίποτε, αλλά θα τον βλέπετε στο προεδρικό τουλάχιστον μια 10ετία.
ο συναγερμός δεν μπορεί να εκλέξει πρόεδρο μόνο μιας θητείας διότι παράγει έργο τζιε ΑΔΡΩΠΟΥΣ. γκε γκε αποτυχεμένοι?
Και ο σύντροφος σου ο Χριστόφιας θα γραφτεί στην ιστορία για την Καταστρόικα και που διέγραψε την Κύπρο από τον παγκόσμιο χάρτη!!!!
και το να λιδωρείς τον επόμενο πρόεδρο σου, σημαίνει ότι έχεις γενετικές ανωμαλίες. γκε γκε κομμούνα?
Ο πιο πάνω γνωστός πλέον Ανώνυμος ΜΑΣ φιλοφρόνησε [μέχρι τώρα] με τρία σχόλια του, όμως ΕΜΕΙΣ επιτρέψαμε την εμφάνιση μόνο του ενός [του “ευγενέστερου”!]. Κι αυτό για να έχουμε δείγμα κι ΕΣΕΙΣ να πάρετε μιαν ιδέα της γραφίδας [του λόγου, του ύφους και του ήθους], αυτών που συνοδοιπορούν μ’ εκείνους που θέλουν να ΜΑΣ κυβερνήσουν!
Με τες υγείες ΜΑΣ!!!
stelios papalangi
Του αναστασιάδη του αξίζει κριτική, αλλά πρέπει τούτη η εβλοημένη να έσσιει μια συνοχή.
Υπάρχει μια τεράστια αντιφαση τζαι όσον αφορά τον αναστασιάδη αλλά τζαι τους δυτικούς.... Τελικά τα συμφέροντα τους εξυπηρετούνται από τη διχοτόμιση ή από τη ΔΔΟ ; ¨Η όπως λεν και ακροδεξιοι του κέντρου, και από τα δύο, αφού ΔΔΟ και διχοτόμιση είναι το ίδιο.
Είναι λιο παράδοξο να προσπαθείς να πείσεις του αριστερούς να μεν ψηφίσουν αναστασιάδη γιατί για δέκα ακροδεξιούς απέριψεν τη ΔΔΟ (αν και εγώ και προς τιμήν του δεν τον είδα ποττέ να απολογείται για το ανναν.)
Τζαι ταυτόχρονα να προσπαθείς να πείσεις τους δηκοικούς ότι αν τον ψηφίσουν θα αποδεκτεί όλες της τουρκικές προτάσεις, θα δεκτεί τους έποικους, θα πουλήσει του πρόσφυγες, θα είναι υποχωρητικός, ενδοτικός, πουλημένος για τα δολλάρια (σβησμένο με γραμμούα) στους αμερικάνους....
ή το ένα ή το άλλο.
Τζαι τα θκύο συγκρούονται...
(προσωπικά πιστέφκω ότι η πρώτη κριτική έσσιει παραπάνω βάση.... ενώ η δεύτερη μου φένεται ανυπόστατη.... Όπως τζαι να σσιεί όμως, εν προβλέψεις που κάμνουμε εν τζαι μπορείς να ξέρεις.... Μπορεί η πρόβλεψη να φκει λάθος.... Αλλά τουλάχιστο η κριτική να φκάλει νόημα)
Steliε Papalangi,
Τα πράγματα σε σχέση με τις πολιτικές [γιατί εν τζιαι είναι μόνο μια!] του Αναστασιάδη στο κυπριακό, είναι πολύ πιο απλά απ’ ότι προσπαθείς να τα παρουσιάσεις. Εκφράζοντας [ο Αναστασιάδης και το κόμμα του] τα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα του επιχειρηματικού κόσμου τα οποία συνδέονται άμεσα με τα συμφέροντα και τις επιδιώξεις των δυτικών, προσπαθεί να τα ικανοποιήσει. Γι’ αυτό κι έχει υιοθετήσει και τη «χαλαρή ομοσπονδία» [η οποία θα περιλαμβάνει κι αυτά που παραθέτει ο Σενέρ Λεβέντ] ως λύση του κυπριακού. Όμως κρίνεται ότι αυτή η “λύση” θα οδηγήσει τελικά στη διχοτόμηση καθώς δεν θα περιορίζει τις αποσχιστικές τάσεις των δύο συνιστώντων κρατιδίων/πολιτειών… Φυσικά όλ’ αυτά τα έχει κάνει γαργάρα τώρα στην προεκλογική περίοδο για να μην ερεθίζει τ’ αυτιά των ΔΗΚΟϊκών, όμως κι αυτό αποτελεί ένα πολύ χαρακτηριστικό γνώρισμα της αλλοπρόσαλλης και μεταλλαγμένης πολιτικής του…
Απ’ εκεί και πέρα αν ΕΣΥ [όπως και ο κος Τάκης Μιχαήλ στον οποίο αναφέρθηκα πιο πάνω] ψάχνεις άλλοθι για να ψηφίσεις τον Αναστασιάδη, δικαίωμα ΣΟΥ! Να σημειώσω όμως ότι η κριτική στον Αναστασιάδη ΔΕΝ είναι και τόσο προσωπική, αλλά αφορά και το Κόμμα του και την παράταξη του ευρύτερα και τις φιλοσοφίες και τις διαχρονικές και γενικότερες τους προσεγγίσει. Και δεν μπορούμε να απομονώνουμε ή να διαχωρίζουμε τον Αναστασιάδη απ’ τον υπόλοιπο του πολιτικό χώρο! Τουλάχιστον ΕΓΩ ως Αριστερός, αγαπητέ Papalangi, τα κριτήρια για τες επιλογής μου δεν είναι μόνο προσωπικά! Όμως και σ’ αυτόν τον τομέα τα δεδομένα είναι συντριπτικά σε βάρος του Αναστασιάδη! Εν τζιαι ΕΣΟΥ καταλάβεις τι υποστηρίζει σήμερα «τούτος» στο κυπριακό;
Πληροφορείται το καθίκι ονόματι Arxiepiskopos Μαϊμού-ννας, [που έχει απωθημένα με μιαν Φικκού] ότι εξακολουθεί να είναιpersona non grata για το Blog! Αν κάποτε αφήνουμε κάποια από τα σχόλια του να περνούν είναι γιατί αποβάλλει το μαϊμούνικο arxiepiskop-ικό προσωπείο του και ενδύεται την Ανωνυμία, δήθεν για να ΜΑΣ ξεγελάσει, κι ΕΜΕΙΣ είπαμε να μην τον απογοητεύουμε! Έχει που έχει τα ψυχολογικά και νευροψυχικά του προβλήματα, να μην ΤΟΝ κάμνουμε τέλεια σμπαράλια!!!
Και παρεμπιπτόντως ελληναρά, [οξά εν έχεις το DNA του έλληνα ΕΣΥ;] γράφουμε «λοιδορείς» κι όχι «λιδωρείς»!
stelios papalangi
Ωραία....
Τότε τουλάχιστο υπάρχει μια συνοχή.
Προβλέπεται ότι θα είναι ενδοτικός παρόλο τον εθνικιστικό λόγο....
Εντάξει διαφωνούμεν ως προς τη πρόβλεψη.... Αλλά δεν πάυουν να είναι παρά προβλέψεις.... Θα δείξει...
Για τη χαλαρή ομοσπονδία δεν μπόρω να ενστερνιστώ τις αναλύσεις γιατί είναι μια κουβέντα που την έσειρε - ποτέ δεν έχει συγκεκριμενοποιηθεί - παρά μόνο από τους επικριτές του, οπόταν είναι μια κουβέντα άνευ περιεχομένου.
Έτσι από περιέργια το αναν ήταν "χαλαρή ομοσπονδία" τζαι γι αυτό το εστήριξε ;
Πάντως ξανά φκάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα.... Το έχω είδη πει ότι δεν πρόκειται να ψηφίσω αναστασιάδη..... ;-)
Σχόλιο [μου] άσχετο με το θέμα της ανάρτησης:
Sorry, αλλά δεν μπορώ να μη επισημάνω ότι ο «κομπλεξάρας» και «looser», ονόματι Κοκούις, εν τόσο αρρωστημένος που συνεχίζει να μου στέλνει ραβασάκια ενώ ξέρει ότι τούτα δεν θα εμφανιστούν ΠΟΤΕ των ΠΟΤΩΝ [Never of drinks!]… Φανταστείτε δηλαδή, τι θα έχει υποστεί ο φτωχός τζιαι γέριμος “συναγερμικό”ς τούτη την πενταετία! Εν να έχει τσαγκρίσει η πούζα του!
Τζιαι προφανώς εν να ‘χει φακκίσει τζιαι πιέλλαν τζιαι να ‘κρουσεν τζιαι τους τζιουβάες, μιαν τζιαι πετάσσει τζιαι λάδκια!!! Πάει για “total loss” ο γέριμος!
Λύσιν θέλωμεν τζι'ας τρώγωμεν καπιταλισμόν....
Χοντρέ, πρώτο και κύριο μην με αντιγράφεις.Δεύτερο, μην είσαι δειλός.Αν σχολιάζεις εκείνα που γράφω, τότε άφηνε τα σχόλια μου να εμφανιστούν να βλέπει ο κόσμος.Και τρίτο.Εαν δεν σηκώνεις ένταση στη συζήτηση, δεν είσαι όντως άνεφ ορίων και προσβάλλεσαι, τότε behave ή πε μου το να σε λυπηθώ, γιατί εν να πάθεις τζιαι τίποτε τζιαι εν να έχω τζιαι το κρίμα σου!
Κοκούι
Woofis,
Κοντολογίς όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει ο καπιταλισμός; Αυτό κι αν είναι αυτογνωσία!
Πάντως το γνωστό σύνθημα «Την Ελλάδα θέλομεν κι ας τρώγωμεν πέτρες» [της εποχής της ΕΟΚΑ] το οποίο εδώ παραφράσεις, ήταν και θα παραμείνει ένα καθαρά αφελές, ουτοπικό, αλλά και δουλοπρεπές εθνικιστικό σύνθημα, το οποίο οδήγησε την Κύπρο σε πολλές περιπέτειες!
Πάντως ΕΜΕΝΑ το στομάχι δεν είναι τσιακκιλομηχανή για ν’ αλέθει “πέτρες”, γι’ αυτό και τις αποφεύγω! [Και την Ελλάδα την είδαμε και τις δεξιές ή/και χουντικές αμερικανόδουλες κυβερνήσεις της και τους καπιταλισμούς με τες κρίσεις τους βιώνουμε]…
Ρε καθίκι Κοκούιν, μα νομίζεις ότι έχω χρόνο και όρεξη να ασχολούμαι με τις μαλακίες, τα απωθημένα τζιαι τα κκόμπλεξ ΣΟΥ; ΕΣΟΥ είσαι ρε για λύπηση που γυροφέρνεις το Blog μου κι αναζητάς σημασία και προσοχή, εκλιπαρώντας με μάλιστα να επιτρέψω την εμφάνιση των τσιόφτων που γράφεις! Συζήτηση δεν κάμνεις, παρά μόνο βρίζεις τζιαι γράφεις μαλακίες! [Και τι έχεις με τους «χοντρούς», ρε; Είναι κι αυτό μια έκφραση του ρατσισμού ΣΟΥ, οξά ΕΣΥ είσαι παστόκωλος τζιαι ζηλέφκεις;]… Τζιαι τες νουθεσίες για το πώς θα πρέπει να λειτουργώ στο Blog το δικό ΜΟΥ, να τες αφήσεις για τον Εαυτό ΣΟΥ όταν θα φτιάξεις καμιά φορά δικό ΣΟΥ Blog! Γκέγκε κωθώνι;
Και by the way, αυτό σου το σχόλιο το άφησα να σκάσει μύτη και να δει το φως, για να μην κλαψουρίζεις [και είσαι και κρίμα, gamoto!] ότι σε σχολιάζω χωρίς να «αφήνω τα σχόλια σου να εμφανιστούν»… Επόμενα όμως σχόλια ΣΟΥ [είτε σημερινά, είτε μελλοντικά] που δεν είναι πάνω στο θέμα της ανάρτησης, ή/και που περιέχουν βρισιές ή/και είναι επί προσωπικού, θα καταλήγουν στα ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ!!! Έγινα αντιληπτός, καθίκι; Τζιαι μεν ΜΟΥ παραπονεθείς ότι σε βρίζω γιατί εν τζιαι λλία σου ακόμα!!!
"Χωριό που φαίνεται μήπως θέλει κολαούζο; Ο Αναστασιάδης είναι ο ευνοούμενος της Αμερικής και της Αγγλίας. Μήπως δεν είναι γι' αυτό που υποστήριξε το Σχέδιο Ανάν; Αυτή ήταν η οδηγία. Ποιον υποστηρίζει η Αμερική και η Αγγλία στην Κύπρο; Την Τουρκία! Τι θέλει η Τουρκία; Διχοτόμηση. Χωριστό κράτος! Με την εκλογή του Αναστασιάδη στην προεδρία δεν έχω καμία αμφιβολία για το ότι οι δυνάμεις αυτές θα αποκτήσουν ακόμα έναν πιστό σύμμαχο."
Άμμαν τα λέει ο Σενέρ εν πιο αξιόπιστα από το να τα λέει πχ η Γνώμη έννεν; Ας είναι...
Να σημειώσω επίσης όι με τα μαθηματικά των επόμενων εκλογών, και η αποχή ισούται με ψήφο στον Αναστασιάδη...
Ζητείται από τους λεξιπλάστες “ανταρτες στροβόλου”, να ΜΑΣ εξηγήσουν τι σημαίνουν οι νέοι όροι που εφεύραν: «φασιστοτροικανιστες της πλουτοκρατιας» και «βοθροακελοζωοκλεφτες της τουρκιας»… Έτσι για να επιμορφωθούμε κι εμείς…
Ρε παιθκιά, εν να μας πελλάνετε! Λέτε ότι η Τουρκία θέλει χωριστό κράτος-διχοτόμηση, οκ συμφωνούμε.Και λέτε ότι οι αμερικάνοι και οι άγγλοι υποστηρίζουν και αυτοί τη διχοτόμηση... Μα αφού στην ουσία χωριστό κράτος και διχοτόμηση ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ! Γιατί λοιπόν οι Δυτικοί να μην ευνοούν το στάτους κβο και να υποστηρίζουν σχέδια λύσης;Από τη μια τους κατηγοράμε ότι ευνοούν τη διχοτόμηση και τα δύο κράτη και από την άλλη τους κατηγορούμε ότι .... θέλουν να μας επιβάλουν απαράδεκτα σχέδια λύσης...! Μπλέξιμο...! Υπάρχει ένα πρόβλημα εδώ. Και το πρόβλημα είναι όταν ερμηνεύεις την ιστορία και τα γεγονότα με όρους δογματικούς,συνωμοσιολογικούς και δεν κάθεσαι να τα δεις σφαιρικά και διαλεκτικά, ε τότε καταλήγεις να φάσκεις και να αντιφάσκεις.Όσο για τον Σενέρ, σεβαστός και σεβαστοί οι αγώνες του , αλλά της Σχολής της Μόσχας και αυτός. Η συνωμοσιολογία είναι η ζωή του.
Φίλε Νέε,
Κάπου έχω φυλάξει δύο άλλα κείμενα του Σενέρ Λεβέντ [από τον “Πολίτη”] όπου συγκρίνει τον Πρόεδρο Χριστόφια με τον επίδοξο Πρόεδρο Αναστασιάδη, κι εκεί είναι ακόμα πιο καταπελτικός και καταγγελτικός για το Νικούιν και τις θέσεις του πάνω στο κυπριακό! [Αν τα βρω θα τα αναρτήσω]…
**********************
Και παρεμπιπτόντως [για όσους διαμαρτύρονται] το “Νικούιν”, είναι υποκοριστικό [όπως και το “Νίκαρος”(!) και αποτελεί, ας πούμεν, κάτι ανάλογο του “Κοκούιν”…
Α, και κάτι ακόμα: Δεν λέμε «υγιαίνεται» [αγράμματοι κι άσχετοι], αλλά «υγιαίνετε» [β΄ πληθυντικό]…
Ανώνυμε [ημερ. 29/12/12 1:41 π.μ.],
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποτελεί «συνωμοσιολογία», το να λέμε ότι οι Δυτικοί [μεταξύ αυτών και οι αμερικάνοι και οι άγγλοι], μέσα από τις κινήσεις και ενέργειες τους για επίλυση του κυπριακού, προσπαθούν πρώτα και κύρια να διασφαλίσουν τα δικά τους συμφέροντα κι όπως κι εκείνα της Τουρκίας… Αμφιβάλεις γι’ αυτό και το αμφισβητείς;
Ναι μεν «στην ουσία χωριστό κράτος και διχοτόμηση ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ», αλλά αυτή είναι μια de facto κατάσταση που επιδιώκεται να γίνει και de jure. Αυτό το κράτος δεν έχει αναγνωστεί από ΚΑΝΕΝΑ άλλο κράτος επίσημα [πλην της Τουρκίας] και μια λύση με καθαρά χωριστικές τάσεις [κάτι που είναι στο πίσω μέρος του μυαλού της Τουρκίας, ενώ οι Δυτικοί δεν πολύ-νοιάζονται, κι αν κρίνω κι από την πιο πάνω παρέμβαση του Woofis ούτε και κάποιοι ντόπιοι δυτικόφιλοι], στο τέλος θα οδηγήσει και στην επισημοποίηση της διχοτόμησης… Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό αυτό;
Δεν μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά πως κάποιος μπορεί να ψηφίζει με ελαφρά την καρδία ένα μέθυσο όπως τον Αναστασιάδη. Έναν άνθρωπο της ΕΟΚΑ Β΄ που ενώ σκότωνε ανθρώπους για την περιβόητη ένωση, κουβάλησε τους τούρκους στο νησί.
Πως μπορεί κάποιος να ψηφίσει για πρόεδρο αυτόν που κατάγγειλε την Κύπρο το 2004 για έλλειψη δημοκρατικότητα?
Πως μπορεί κάποιος να ψηφίσει αυτόν που έλαβε μέρος σε στρατιωτικό πραξικόπημα το 1974 και σε πολιτικό πραξικόπημα το 2011 κατά των νόμιμα εκλεγμένων προέδρων της κυπριακής δημοκρατίας?
Άμα βγάλουμε τέτοιο πρόεδρο τότε είμαστε άξιοι της τύχης μας.
Προτείνω επίθεση φιλίας προς τον ενδιάμεσο χώρο για μια σίγουρη και άνετη νίκη των προοδευτικών δυνάμεων του τόπου για το καλό της χώρας μας.
Και φίλε Άνευ Ορίων, δε χρειαζόμαστε τον κο Σενέρ Λεβέντ για να μάθουμε τι κουμάσι είναι ο υποψήφιος της αρρωστημένης δεξιάς και του νεοφιλελευθερισμού. Δυστυχώς γνωρίζουμε από πρώτο χέρι.
Φίλτατε τζιαι λλία του σούρνεις. Ο Νίκαρος μάλλον εν υπεύθυνος ανάμεσα σε άλλα για το ρουσούδιν τζιαι την φυλλοξήραν. Για τη λειψυδρίαν εν ξέρω αλλά εννά μεν;
Κατά τα άλλα, κάμε μας μιαν ανάλυσην αν θέλεις του όρου "των προοδευτικών δυνάμεων του τόπου". Αναμένω με σφοδρόν ενδιαφέρον...
Woofis,
΄
Δεν ξερω αν εν σ’ ΕΜΕΝΑ που απευθύνεσαι, αλλά γιατί εν ΜΑΣ λαλείς πρώτα τη δική ΣΟΥ άποψη για το τι μπορεί να είναι οι «προοδευτικές δυνάμεις του τόπου». Προσωπικά ΔΕΝ θυμάμαι αν και που χρησιμοποίησα αυτόν τον όρο!
Α, και φίλε Woofis, εξήχασες τον φυλλοκνίστην!
Δημοσίευση σχολίου