Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ανάρτηση 90/2011 [έκτακτη, τηλεγραφική, πολιτικο-πραξικοπηματική, Αναστασιάδικη, ΕΥΡΩΚΌ-κικη, Ρίκκικη, αντι-αρλουμπολογική κι αντι-ανιστόρητη] – Οι θυσίες του Νίκαρου τζι’ οι αρλούμπες του ανιστόρητου Ρίκκου...


Κυριολεκτικά ελυshάσαν! Φκάλλουν αφρούς πού τα στόματα τους! Θέλουν να παραιτηθεί ο Πρόεδρος εδώ και τώρα!!!
Ο Νίκαρος ο Αναστασιάδης μάλιστα αποποιήθηκε του αναφαίρετου δικαιώματος του να διεκδικήσει [ως ο ηγέτης των δεξιών κατεστημένων] την Προεδρία της Δημοκρατίας κάμνοντας [σαν καλός Σαμαρείτης] πρόταση για Πρόεδρο κοινής αποδοχής [λαλείτε να προτείνει τον «κύριο Πόλυ»;] για το υπόλοιπο της πενταετίας, στην περίπτωση που θα παρετείτο ο Πρόεδρος Χριστόφιας... [Κούνια που σας κούναγε]...

Ούτε καν σκέφτονται ότι η πολιτική κρίση κι η πολιτική αστάθεια που προκαλούν με τες κινησεις και τες πραξεις τους κλονίζουν περισσότερο την οικονομία μας. Εκτός κι αν εκεί στοχεύουν. Ο Γεωργιάδης πάντως του ΔΗΣΥ εξέφρασε σήμερα [προφανώς άθελα του] για τι πραγματικά νοιάζονται. Σε δηλώσεις του διερωτήθηκε(;) [δίκην απάντησης στις τοποθετήσεις ότι η Κύπρος θα καταστεί κατά τα επόμενα 10 χρόνια και λόγω του φυσικού αερίου, η πλουσιότερη χώρα της Ευρώπης] κατά πόσο η Κύπρος θα έχει εισοδήματα από το γκάζι τα επόμενα 10 χρόνια! Αυτή λοιπόν είναι η έννοια τους. Να αναλάβουν αυτοί την εξουσία για να διαχειριστούν τον πλούτο που θα ΜΑΣ φέρει το γκάζι...

Αλλά το “χρυσό βατόμουρο” για την τσιόφτα [αρλούμπα] και ανιστόρητη ατάκα της ημέρας το κέρδισε επάξια ο ανερχόμενος αστέρας της κυπριακής Ακροδεξιάς κος Ρίκκος!

Είπε λοιπόν, σε σημερινές δηλώσεις του το κακομαθημένο παιδάκι της ακροδεξιάς [όπως τούτες μεταδόθηκαν στο δελτίο ειδήσεων τού ΡΙΚ], όταν κλήθηκε να σχολιάσει τη δήλωση του Άντρου Κυπριανού για «πολιτικό πραξικόπημα»: «Πολιτικό πραξικόπημα έκαμε το ΑΚΕΛ το 1985 εξαναγκάζοντας τον τότε Πρόεδρο Κυπριανού σε παραίτηση και σε προκήρυξη πρόωρων εκλογών»...

Ρε μα «τούτος» [που κάποιοι μάλιστα τον εκλέξαν τζιαι βουλευτή τους] ξέρει ίνταμ που λαλεί, οξά περιπαίζει μας;

Ρίκκο είσαι Ψευταράς, ή/τζιαι Αχάπαρος, Ανιστόρητος, Υποκριτής, λαλείς ότι σου καπνίσει τζιαι ανεξεταστέος Μαθητής του Γκέμπελς!

Το 1985 υπήρξε όντως μια άτυπη και παρασκηνιακή κίνηση [ή και “συνεργασία”] του ΑΚΕΛ με τον ΔΗΣΥ [«τούτους» γιατί εν τους αναφέρεις;] με στόχο την παραίτηση του Κυπριανού από την Προεδρία! Ο Κυπριανού όμως ΔΕΝ παρατήθηκε [ρε άσχετε]!!! Προκηρύχτηκαν πρόωρες βουλευτικές εκλογές που έγιναν τον Δεκέμβρη του 1985 - τούτες θα γινόταν ούτως ή άλλως τον Μάη του 1986. [Οι εκλογές αυτές έγιναν σε τέτοια χρονική στιγμή ούτως ώστε η νέα Βουλή από τη μια, να εξαντλήσει το υπόλοιπο της πενταετίας, κι από την άλλη συνταγματικά να θεωρηθεί και ως η Βουλή που θα λειτουργήσει για την επόμενη πενταετία]...
Πόση ασχετοσύνη ή/και πόσο άγαρμπος γκεμπελισμός σ’ αυτόν το τόπο;

Ρικκούδιν ΜΑΣ, ίντα που λαλείς; Να ‘ξερες πόσον χάζιν σε κάμνω!

Anef_Oriwn
Τετάρτη 5/10/2011

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη ετσι και γινει πραξικοπημα αλλα εν πετυχει, εννε πραξικοπημα?

ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
αντροπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
θωρουν μας

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε,

Κάμε το σε eurocents, γιατί είμαι diesel τζι’ εν το έπιασα!

νεος είπε...

Το καλό σου κάμνεις τζιαι χάζιν!

Anef_Oriwn είπε...

Είναι με το πόσο ανίδεοι και αχάπαροι είναι κάποιοι που έχουν αναδείξει τους εαυτούς σε Μεσσίες! Και για να μην μας πιάσει κατάθλιψη!

Αντζιελοσιασμένη Μάγισσα είπε...

Fούλλληηη!!! Εν ξεκάθαρον πλεόν τζιαι που συνταγματολόγους που εσυναχτήκαν ότι για την προκήρυξην πρόωρων εκλογών πρέπει να προηγηθεί παραίτηση. Σκέφτου, το σενάριον που συζητείται τωρά για μποϋκοτάζ των προϋπολογισμών: Να μεν ψηφίζουνται ως του χρόνου, να λήξη η περίοδος που η δημόσια υπηρεσία ευρύτερα δικαιούται να λειτουργεί με δωδεκατιμόρια και να μεν πιερόνεται κανένας. Ως δαμέ "καλά" - ήντα περίπτωση υπάρχει η ΠΑΣΥΔΥ να μεν ξεσηκωθεί, να σιωπήσει η ΟΕΛΜΕΚ τζιαι η ΠΟΕΔ τζιαι να κάτσει στα αυκά της η ΣΕΚ - τζιαι δαμέ εν θα μπόρει να πει κανένας εν ο χώρκατος που φταίει γιατί έννεν στη Βουλή.

Όπως λαλεί τζιαι η Δεις ο καυκάς εν για το πάπλωμα! Το θέμα εν ήνταλως καταλάβει ο καθένας τι εν το πάπλωμα!

Ανώνυμος είπε...

σεναρια με προυπολογισμους που εν θεμα συζητησης ως την ιντζα του χρονου υπαρχουν στα προεδρικα συστηματα..
εσιει δικαιον ο ανευ ομως..στασσει ενα υγρο που το στομα μερικων, που στην αθωα φαση θωρεις το σαν σαλιο για καρεκλα, υστερα φαινεται αφρισμα,
γενικως υπαρχει κατι παραδοξο προς το αστειο..
οπως τον σενιορ πολυ..

2 σχολια κατ αρχην..
1. οφειλουμεν να πουμεν οτι η απροθυμια των προηγουμενων γενιων αριστερων να διεκδικησουν την εξουσια, επηγαζε απο μια κατανοηση ποσο αδιστακτο εν το κατεστημενο..για ιστορικους λογους να αθθυμηθουμε οτι εδηλητηριασαν τον λεοντιο το 47 για να μεν φκει αρχιεπισκοπος με ψηφο της αριστερας..
υστερα εφακκουσαν με τον μακαριο...:)
ολα εδω πληρωνονται...
η ολη συμεπριφορα του πολυβιου εν εξαιρετικα χρησιμη σαν δειγμα [ηταν τζαι βλακας να καμει σοου μαινομενου ταυρου σαν υποψηφιου]...
τζαι φυσικα της τσιπας που εσιει ο καθενας..

2. αν επηρεν 80 χρονια να διεκδικησει η αριστερα εκτελεστικη εξουσια αμεσα, τοτε ειτε θα ειχαμε ενα ειδος παροδικης εναλλαγης με ενταξη της θεσμικης αριστερας,
ειτε καποιο ειδος τομων ανταξιες του οραματος..
ο δ. χριστοφιας προς τιμην του ετολμησε..η υστερια εναντιον του εσιει να καμει τζαι με φαινομενικα συγκυριακους λογους [αεριο - αλλα τζαι τουτον εν θεμα δημοσιου πλουτου με καποιους να θελουν ισως ιδιωτικα κερδη] αλλα πηγαζει τζαι που την εντιμη επιμονη στον βαθμο που μπορει [στο δεδομενο πολιτικο συστημα που ο πολυς εν καταλαβει-αμα εν βολευκει] για "δικαιη λυση" τζαι "δικαιη κοινωνια"...για το κυπριακο τζαι για το οτι εβαλε το ζητημα της φορλογησης-αναλογικης προσφορας του πλουτου στα κοινα της οικονομιας..εθεσε θεση τζαι υπενθυμισε οτι υπαρχει κοινος πλουτος..
τζαι οι τραπεζες βεβαια [οπου εσιει υπηρεσιες ο κ. πολυς] ανησυχουν ποσα εν να χασουν που τες ελληνικες επενδυσεις τζαι εν να θελουν δημοσιο χρημα..
οποτε..
ο πολυς καμνει τζαι πολεμο για τες υπηρεσιες-μετοχες στην τραπεζα..

το κειμενο [εν πιο σωστος ορος παρα πορισμα - διοτι ηταν σαφως μεροληπτικο σε βαθμο που το θετει υπο συνολικη αμφισβητηση σαν επαρκης ολοκληρωση υπηρεσιων σαν δημοσιου ερευνητη] εν καλα να αναλυθει για να φανουν οι αντιφασεις τζαι οι ελλειψεις..
τζαι θα ηταν ενδιαφερον να ειχαμε τζαι το πορισμα της αστυνομιας..
για να δουμε ποσα ελογοκριθηκαν..
ιντα μεθοδοι ελειτουργησαν ποτζει..

σε συγκριση με τον ιουλη η αριστερα εφανηκεν πιο ετοιμη...

α ακουσα οτι ο τορναριτης ειπεν να βαλουν διδακτρα στα δημοσια πανεπιστημια..ε ινταλως εν να συναξουν ριαλια για τες τραπζες;
..:)
ωπς..αντδρασεν τζαι η φεπαν με δηλωση για τον δησυ..
χμ..:)

Π.

Ανώνυμος είπε...

(Euro)diesel_no_fuckin_limits said:
Το 1985 υπήρξε όντως μια άτυπη και παρασκηνιακή κίνηση [ή και “συνεργασία”] του ΑΚΕΛ με τον ΔΗΣΥ [«τούτους» γιατί εν τους αναφέρεις;] με στόχο την παραίτηση του Κυπριανού από την Προεδρία! Ο Κυπριανού όμως ΔΕΝ παρατήθηκε [ρε άσχετε]!!!

Fuck!! Επειδή δεν πέτυχε δεν έγινε? (το 'praxi-kopima'?)
Fill it up/

Don't drink and drive no_limits

Ανώνυμος είπε...

fige to metriasmo. de 8a sou ksanagrapsoume pros to paron.
oti je nani en o los tou adrwpou

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε με τα greeklish [ημερ. 6/10/11 6:03 μ.μ.],

Που ήβρετε ρε φασιστούθκια [μάγκες της φακής και του πληκτρολογίου] την αδρωπιά τζιαι τον «loο tou adrwpou»;

*******************
Ανώνυμε with_fuckin_limits [ημερ. 6/10/11 5:12 μ.μ.],

- Πρώτον, γιατί δεν σχολιάζεις την κοτσάνα που πέταξε ο Ρίκκος, και
- Δεύτερον, χαίρομαι που εμμέσως πλην σαφώς παραδέχεσαι ότι αυτή τη στιγμή επιχειρείται πολιτικό πραξικόπημα κατά το Προέδρου Χριστόφια [από τη συνασπισμένη Δεξιά]!

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε Π.,

Το «κειμενο» [όπως το λαλείς] του «κυρίου Πόλυ» βρίθει αντιφάσεων, πολιτικών τοποθετήσεων και μεροληψίας. Εν τέλει τούτο ήταν αναμενόμενο, αν κάποιος λαβει υπ’ όψη το πολιτικο-συγγραφικό παρελθόν του Πολυβίου. [Στη σημερινή “Σημερινή” υπάρχει κι ένα αφιέρωμα σε κάποιο βιβλίο του για τον Μακάριο - τώρα εν πολλοί που εν να τον ανακαλύψουν. Το συγκεκριμένο βιβλίο το ‘χα διαβάσει σε ανύποπτο χρόνο και είχα εκφράσει μάλιστα και μια αρνητική τοποθέτηση στο Blog “Epanenosi” σε μια συζήτηση μου με τον NicoTrim]…
Στην αντιΑΚΕΛική υστερία έχουν επιστρατευτεί πλέον και πρώην επώνυμα στελέχη του ΑΚΕΛ. Στη σημερινή έκδοση της “Σημερινής” υπάρχουν δηλώσεις και τριών πρώην ΑΚΕΛικών που διατελέσαν και βουλευτές [του Χριστοδουλίδη, του Τυρίμου και του Αγαπίου]. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις του βγάζουν από τη ναφθαλίνη για να τους χρησιμοποιήσουν. Να σημειώσω ότι οι δυο τελευταίοι φλέρταραν και με την [εθνικοσοσιαλιστική] ΕΔΕΚ για να συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια ης κατα της βουλευτικές του Μάη. Και τώρα έρχονται να μας πουλήσουν και αριστεροφροσύνη!
Όλ’ αυτά και πολλά άλλα, όπως την τοποθέτηση της Disdaimonaς στο Blog του Νικόλα Κυριάκου, ότι «... μέρος του σημερινού προβλήματος είναι η δική της “συμπόρευση” [της Αριστεράς] με το υπάρχον σύστημα» [link: http://allioxthi-reloaded.blogspot.com/2011/10/blog-post_06.html?showComment=1317895995125#c5538377829796446525] θα τα συζητήσουμε κάποια άλλη στιγμή όταν θα καταλαγιάσει όλη αυτή η υστερία …

Ανώνυμος είπε...

- Δεύτερον, χαίρομαι που εμμέσως πλην σαφώς παραδέχεσαι ότι αυτή τη στιγμή επιχειρείται πολιτικό πραξικόπημα κατά το Προέδρου Χριστόφια [από τη συνασπισμένη Δεξιά]!

hey you diesel_boy
Το ίδιο praxi-kopima που εκαμε το ακερλ πριν 20 χρονια του Σπύρου ΜΑΖΙ με τη συνασπισμενη ΔΕΞΙΑ.
what goes around comes around bebe xx
χαιρομαι που παραδέχεσαι ότι είσαι πραξικοπηματίας

Anef_Oriwn είπε...

Άρα Ανώνυμε, παραδέχεσαι ότι σήμερα επιχειρείται «πολιτικό πραξικόπημα» [από τη συνασπισμένη Δεξιά!];

arxiepiskopos είπε...

Πορδές πολλές ακούγονται
πολλά κουφά μας λένε.
Μήπως και φασολόφαγαν
μήπως κρυολογήσαν;
Ο Πόλυς κάνει πόλεμο
με Νίκο και Κουλία.

Ανώνυμος είπε...

MA HNTA POY LALEIS RE??
POTE ESYNeRGASTIKE TO AKEL Me TOYS FASISTES TOY DYSH???????????????
OYST!!

Ανώνυμος είπε...

an to 85 egine politiko praxikopima tote epixireitai tzai simera,an den egine,tote en epixiritai, apla ta pramata.

Μιχάλης Ταπακούδης είπε...

Πολύ καλημέρα σας,

Φκάλλει μάθκια αγαπητέ Άνεφ η παράλειψη σου: που εν το ΔΗΚΟ τζιαι η ΕΔΕΚ στην κριτική σου; Οξά εννοούνται, όπως οι "συγγνώμες"; Ίσως, για κάποιους...
Ο Ρίκκος εν εύκολος στόχος οπότε εν σχολιάζω, πάμεν στην κριτικήν σου για τον ΔΗΣΥ που θέλει να "διαχειριστεί" τον πλούτο ΣΑΣ(ΜΑΣ).
Τον Γεωργιάδην έβαλεν τον στη θέσην του πολλά όμορφα τζιαι μετριοπαθέστατα ο/η ΧΡΥΜΑ εχτές εις στον ΠΟΛΙΤΗ, ψάξε το αν σε ενδιαφέρει.
Αλλά ο Γεωργιάδης αγαπητέ αντέδρασε ακριβώς στους ισχυρισμούς του ΑΚΕΛ ότι εν ελατήριον τα αέρια (ή το κυπριακόν ή η οικονομία) για να θέλει η αντιπολίτευση την παραίτηση Χριστόφια. Τα αέρια που το ίδιον το ΑΚΕΛ ξέρει τζιαι δηλώννει ότι σε ΠΕΝΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ θα φέρει έσοδα. Σε πέντε χρόνια ποιος ζιει πιος πεθανίσκει.
Η (φαινομενική) αλήθκεια Άνευ είναι ότι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ τζιαι η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (διότι κανένας εν μιλά για το ΑΚΕΛ, εν μόνον του που πετάσσεται) επαίξαν έναν παιχνίδι (ανάθεση Πολυβίου), ΕΧΑΣΑΝ (ανεπιθύμητο πόρισμαν) τζιαι τωρά έρκουνται να αμφισβητήσουν τους κανόνες. ΜΑ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ.
Όπως τζιαι στο θέμαν της οικονομίας, ο πρόεδρος τζιαι η κυβέρνηση είναι sore loosers. Τζιαι ΟΥΛΛΟΙ ΜΑΣ θα πληρώσουμεν τες συνέπειες της συμπεριφοράς τους, ΟΪ ΜΌΝΟΝ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ (που ήβρεν άλλην μιαν ωραίαν ευκαιρίαν για περιχαράκωσην).

zep είπε...

Να βαλουμε τον Νικαρο προεδρο καλο να δουμε ασπρη μερα?

Δηλαδη επειδη ενεκαμε σωστα την δουλεια του ο ηθοποιος πρεπει να θωρουμε το θεμα σαν να τζιαι εν παιχνιδι?

Ενδιαφερει μας η ουσια οξα το φαινεσθαι τζιαι οι εντυπωσεις?

Ανώνυμος είπε...

κ. ταπακουδη,
η θεση οτι το πρεδρικο αποφασισε να παιξει και εχασε παραβλεπει 2 βασικα στοιχεια:
1. τιθεται θεμα μεροληπτικοτητας και δεν μπορει να θεωρειται αυτονητη η αποδοχη ενος κειμενου που δεν τηρει τους κανονες εντολης.
επιλεχτηκε αυτη η διαδικασια σε ενα κλιμα υστεριας τοτε απο τα μμε, και ο προεδρος επελεξε ενα μελος της αντιπολιτευσης [σιγουρα της ταξικης εστω και αν δεν θελεις να το δεις, αλλα και της οικονομικης σαν δικηγορος της τραπζας κυπρου, αλλα και με αποψεις στο κυπριακο που πλησιαζουν τον δησυ αν καταλαβαινω απο την δικηγορικη του παρασταση στα βιβλια του]..
θα μποορυσε να διαλεξει ενα δικο του, αλλα εκαμε μια εντιμη επιλογη..
αναμενωντας μια εντιμη αξιολογηση..
[μην αγνοειται πως διακλαδωνεται αυτη η διασταση της εντιομοτητας-ανεντιμοτητας στο συλλογικο υποσυνειδητο καθως ο κοσμος τοποθετει τον πολυβιου στο βιογραφικο του πλαισιο]

2. ο πολυβιου ομως δεν συμπειρφερθηκε καν αρμοδια. ειχαμε δει λιγο πολυ τις ακροασεις και την παρελαση των τεκμηρων απο τις εφημειρδες και αγνοωντας [ευγενικα αλλα οχι σοφα] το οτι ηδη η επιτροπη εκανε παραδοξες δημοσιες σχεσεις με δικες μεσω των μιντια..
προσπαθουσε να βρει τεκμηρια κατα του χριστοφια και δεν βρηκε..
αυτο ηταν το κλιμα στην κοινη γνωμη διοτι αυτα μας εδειξε.
αυτο που προσπαθησε να κανει στο πορισμα ηταν να αγνοησει τα τεκμηρια [ η να τα τραβηξει απο τα μαλλια] για να εκφρασει την αποψη που απετυχε να τεκμηριωσει πριν με τις ερωτησεις του..

το να επικαλειται λ.χ. ξανα στο κειμενο του οτι το 2010 [τον σετεβρη] στην πληροφορηση για την πορεια προς καταστροφη, ειδε ο χριστοφιας την λεξη [καποιος] "κινδυνος", ειναι αστειο,
αν δει καποιος πως αντιμετωπιζει ο ιδιος ο πολυβιου την σταση των στρατιωτικων [ιδιαιτερα ης μοναδας] οταν ειδαν και εκρηξεις και την διογκωση.
η το πως αφηνει τον κ. της επιτροπης ελεγχου χωρις κα δημοσιες ερωτησεις αφου ειχε μπροστα τεκμηριο ...οπως εκεινο του σεπτεμβερη ο αλλος..και μαλλον πιο συντομα ο βουλευτης..
καλα για την καλυψη του ομηρου, φανταζομαι δεν χρειαζεται να πει
καποιος κατι..χωρκο που φαινεται..

ειναι μεροληπτικο το πορισμα και η τηελοπτικη παρασταση [εκτος αποστολης] ηταν η δημοσια παραδοχη.

οποτε το θεμα δεν ειναι η αλλαγη των ορων, αλλα η αποσαφηνιση των δεδομενων..
ο πολυβιου ηταν μεροληπτικος, προκατελειμενος και εινα ατεκμηριωτο το "πορισμα" του..
και για αυτο πρεπει να μιλησουμε σαν κοινωνια για το ολο..
δεν ειναι θεμα δηλαδη μονο το πορισμα αλλα και ο συγγραφεας του και οι προθεσεςι του αν [οπως ισχυριζεται αρκετος κοσμος] υπαρχουν εξοφθαλμες αντιφασεις, και μεροληψια στο κειμενο του.

αν τα αγνοησεις αυτα ειναι σαν να λες οτι αμα καποιος καμει παρατυπια σε βαρος καποιου θα δεχθουμε την μαρτυρια του, εστω και αν φαινεται να μην λεει την αληθεια..
και η ολη ρητορικη του φταιει αυτος που θα επρεπε να ειχε ακουσει [αλλα τελικα δεν βρεθηκε τεκμηριο οτι ηξερε], και οχι αυτοι που ενω ηξεραν δεν ελαβαν μετρα..
ειναι νομιζω εκφραστικη μιας οξυμωρης ρητορικης απο τον εν λογω δικηγορο που προκαλεσε απο την αρχη μαζι με την τηλεοπτικη παρασταση.

δεν μπορεις δηλαδη αγαπητε να κτιζεις στο πορισμα πολυβιου διοτι ειναι σαφως υπο αμφισβητηση η εγκυροτητα του..

Π.
[συνεχιζεται πουκατω]

Ανώνυμος είπε...

οσο για την οικονομια..

η κυβερνηση του χριστοφια ακολουθησε μια πολιτικη που την εβγαλε απο την υφεση το 2011 - τα 2 πρωτα τετραμηνα ειχε αναπτυξη.. 1.5% το δευτερο..
ειναι οι τραπζες που ειχαν προβλημα τωρα..
τζαι εν οι οπαδοι τους [ατε τζαι ο δικηγορος τους δαμαι] που εφαηθηκαν για περικοπες για να εσιει λεφτα για την επιχορηγηση τους αν πασιν σε πολλες απωλειες στην ελλαδα..

οποιος εν θωρει αγπαητε οτι ο νικολας παπαδοπουλος συμπεριφερεται σαν δικηγορος των εταιτρειων πελατων του στην βουλή, τοτε εν να δυσκολευτει λλιον να καταλαβει την προσπαθεια του Πολυ..
αλλα εν εξοφθλαμα τζιαμαι για να αθθυμουμστεν ποσο προκατελειμενοι εν μερικοι ακομα τζα αμα τους αναθεσεις δημοσιο λειτουργημα..

ακομα τζαι με την κριση ο χριστοφιας εκαταφερεν τζαι εξασφαλισεν ρωσικο δανειο απαλλασοντας την κυπρο που τους εκβιασμους τζαι τα πανω κατω των αγορων..
τζαι ανοιξε την διαδικασια για το φυσικο αεριο - παρα την τουρκικη σταση, αλλα με ανοιγμα τζαι στους τ/κ...

εν ενας εντιμος ανθρωπος [τζαι η συγκριση του με τον πολυβιου καμνει τον ξαφνικα πολλα πιο καθαρο σε τουτο το τομεα] που κινειται στρατηγικα τζαι πρακτικα..
ακομα τζαι με τους πολιτικους του μαχαλλα [η των ιδιωτικων συμφεροντων] δακατω, τζαι τα μμε των παρεων τους, να λασουν,
ασχολειται με την ουσια..

εν οι αλλοι;...
ιδου λοιπον τα επιπεδα αγαπητε κυριε:
1. θεωρειται οτι αυτο το πορισμα ειναι αντικειμενικο η μεροληπτικο - και γιατι.
νομιζω οτι η μεροληψια ειναι ξκαθαρη.
δοκιμαστε συγκριση οπτικων για ευθυνες και στοιχεια με αξονα στρατος- προεδρος και θα δειτε.
αν ειναι μεροληπτικο, θα ευχαριστησουμε τον κ. Πολυβιου για οτι συλλογη εκαμε [αν δεν τα εκαμε ηδη η αστυνομια], θα τον ευχαριστησουμε για την δημοσια παρασταση - αλλα θα πρεπει επισης να πουμε οτι απο εκει φαινοταν μια ξεκαθαρη προκαταληψη.
η σταση του στην ολη παρουσιαση του χριστοφια ηταν ξεκαθαρη - μεχρι και ο πολιτης [ο αρχισυντκατης] το ψελλισε καπως.
και μετα θα παρουμε σαν κοινωνια το πορισμα τζαι θα το εξετασουμε περα που τους πολιτκαντηες..
εν οντως τεκμηριο προκαταληψης που δειχνει πλημελη συμπεριφορα μερλους της ελιτ για να προκαλεσει πολιτικα ωφελη για καποιους;
ειναι ανοικτο θεμα σαφως πλεον

2.το ζητουμενο στην οικονομια ειναι να γινει επιθεση στους εργαζομενους [ιδιωτικου και δημοσιου]οπως ονειρευονται οσοι θελουν να μεταφερουν την κριση των τραπζων στο δημοσιο - η πρεπει να δουμε συλλλγικα το θεμα;
τοτε στην υστερια του ιουλη, ο μ. μαυροματης μεσολαβησε για το ρευμα. χτες στην λαιτ υστερια των πολιτικαντηδων, βρεθηκε με το ακελ. μπορει να ηταν προγραμαμτισμενο.
μπορει ομως και το κεφαλαιο να καταλαβαινει και λιγο απο γεωπολιτικη της οικονομιας - δανειων και κλιματος..
θα δειξει..

Π.

Ανώνυμος είπε...

Anef_Oriwn είπε...
Άρα Ανώνυμε, παραδέχεσαι ότι σήμερα επιχειρείται «πολιτικό πραξικόπημα» [από τη συνασπισμένη Δεξιά!];
6/10/11 9:34 μ.μ.

Απαντησέ σου και ο παιχτης μου πιο πάνω. Αν γινεται τωρα, έγινε και το 85 αρα είσαι πραξικοπηματίας.
Αν δεν έγινε το 85, δεν γίνεται ουτε τωρα αρα είσαι ψευτης..
anyway εισαι κι εσυ ντροπη της αριστερας μαζι με τους Στεφανου,Δαμιανου,Λουκαίδη,Χριστοφιδη..καλα τουτος εν βλακας απλά.
Ο Φίλος μου ο Σταύρος ευτυχώς έφυε έγγαιρα!

Anef_Oriwn είπε...

Παίδες και κορασίδες,
Εν τζιαι είδετε κανένα κανάλι να προβάλλει την ψεσινή εκδήλωση για την Ειρήνη και Επανένωση – τόσο την πορεία όσο και τη σύναξη στον Πάρκο εκεί στη Βουλή; Σάμπου ούτε τζιαι το ΡΙΚ να είπε κάτι! Ενώ αν εκλάνναν οι “Αγανακτισμενοι” ήταν να μας περιγράψουν τζιαι την ένταση του πόρτου και πόσο ευωδιαστή ήταν η οσμή του.
Άτε ρε, άει σιχτίρ αλλή μια φορά!

Μιχάλης Ταπακούδης είπε...

Συμφωνώ πλήρως με το σχόλιο του Άνεφ πιο πάνω. Δυστυχώς έτσι είναι...

Ανώνυμος είπε...

na soy gyrizei ree
na klannoume jai na ton pinneis!!
5 pswrries etheles na sas deiksoun jai ta kanalia??as sas edeixne to CNC

Anef_Oriwn είπε...

Εσάς, τους 3 ψώρειες δείχνει σας, γιατί όι τζι’ ΕΜΑΣ;

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη Ταπακούδη,

Η παρούσα ανάρτηση στοχεύει βασικά στο να αποκαλύψει την αχαπαροσύνη [πάνω σε σημαντικά γεγονότα της πρόσφατης ιστορία του τόπου μας] ή και/ τον γκεμπελισμό του Ρικκουδκιού, αλλά και την υποκρισία του Νίκαρου!
Δεν κωλύομαι καθόλου να επικρίνω και την ΕΔΕΚ [που αν με παρακολουθείς τακτικά θα ‘χεις προσέξει ότι την ονομάζω «εθνικοσοσιαλιστική»]... Το ίδιο επικριτικός είμαι και με το ΔΗΚΟ, όπως και με τους ΕΥΡΩΚΟ-κους και τους Οικολόγους! Έγραφα χαρακτηριστικά στην προηγούμενη μου ανάρτηση [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2011/10/892011.html]:
«Βούρα Αρχιεπίσκοπε τζιαι κέρτισεν το λαχείο σου! Βρήκες υποψήφιο Πρόεδρο που θα ενώσει την Δεξιά από τους εθνικοσοσιαλιστές μέχρι τους ΕΥΡΩΚΟ-κους, τους Οικολόγους και τους ΕΛΑΜίτες [ενάντια στην Αριστερά]...»

Ανώνυμος είπε...

Ας γίνουν εκλογές να μετρηθούν οι ψώρρηες και να παει κα΄θε ψώρρης στο πάγκο του

Ανώνυμος είπε...

φιλούι μου Άνεφ καλημερίζω μετά από μακράν απουσία από τα μέρη σου.
απολαμβάνω το καφεδάκι μου στον Αγ. Νικόλαο. Η πρωινή βόλτα παρά το γεφύρι του Τζιελεφού και στη γύρω περιοχή ήταν το κάτι άλλο.

η απέραντη γαλήνη μέσα στην καταπράσινη φυσική ομορφιά ηρεμεί, τονώνει και (ανα)νεώνει τον άνθρωπο.
Οι μυρωδιές των δέντρων σε συνδυασμό με τη μυρωδιά της βρεγμένης γης και του καθαρού οξυγόνου είναι το κάτι άλλο!
Welcome back to mother Nature!

Anef_Oriwn είπε...

Φίλε [ή μήπως Χίλε] Ανώνυμε [ημερ. 9/10/11 8:33 π.μ.],

Εξαιρετική η Φύση κι αυτήν την εποχή, κυρίως τα πρωινά που υπάρχει και μια ελαφριά κρυάδα!
Έλα όμως που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν και θηρία που καραδοκούν να ΜΑΣ φάνε!!!

***********************
Ανώνυμε [ημερ. 9/10/11 12:15 π.μ.],

Εκλογές θα γίνουν, αλλά στην ώρα τους! Έτσι γίνεται στις αστικές προεδρικές δημοκρατίες!!!

Савва Тимофеевич Морозов είπε...

Δηλαδή το ζήτημαν ούλλον για εσάς(ένθεν και ένθεν) ένει αν πρέπει να κάμουμεν εκλογές ή όι τωρά;

Είτε γίνουν είτε εν γίνουν, τα ίδια εν θα έχουμεν;

Για την απόλυτη αποσύνθεσην του κράτους, εν φταίν ούλλα τα αστικά κόμματα συνολικά τζιαι η πολιτική που ακολουθούν;

Βρίσκω τη συζήτησην άκρως αποπροσανοτολιστικήν τζιαι ως ένα βαθμόν ποδοσφαιρικήν.

Anef_Oriwn είπε...

Г-н Савва Тимофеевич Морозов,
ΣΑΣ χαιρετώ και ΣΑΣ καλωσορίζω στο απάχικο μου!

Συμφωνώ σε κάποιο βαθμό μαζί σας ότι η συζήτηση αν θα «κάμουμεν εκλογές ή όι τωρά», έχει καταντήσει «ως ένα βαθμόν ποδοσφαιρική» και ότι «τα ίδια εν να έχουμεν» [όπως ρητορικά υποβάλετε σε ερώτημα σας]... Όμως αυτά να τα πείτε εν πρώτοις στην λυσσασμένη για επανακατάληψη της εκτελεστικής εξουσίας Ενωμένη Δεξιά... Εν «τούτοι» ούλλοι που προσπαθούν να αποκομίσουν πολιτικά και μικροκομματικά οφέλη από την τραγωδία στο Μαρί! Δυστυχώς η Αριστερά βρίσκεται σε μια συνεχή άμυνα από τότε!

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμοι [ημερ. 6/10/11 9:00 μ.μ., 7/10/11 12:37 π.μ. και 7/10/11 6:36 μ.μ. – που μάλλον θα είσαι ο ίδιος κι όχι τρία διαφορετικά άτομα],

Επιμένεις/Επιμένετε να παίζεις/να παίζετε πελλόν, τζιαι να κάμνεις/να κάμνετε πως εν καταλάβεις/εν καταλάβετε ...

Τα ιστορικά και πολιτικά γεγονότα είναι αποτέλεσμα περίπλοκων διαδικασιών και πάντοτε πρέπει να αναλύονται, να επεξηγούνται και να ερμηνεύονται μέσα στα κοινωνικοπολιτικά πλαίσια που επισυμβαίνουν και λαμβάνουν χώρα. Γιατί η ατάκα σου/σας [γιατί περί ατάκας πρόκειται και μάλιστα εξυπνακίστικης] «an to 85 egine politiko praxikopima tote epixireitai tzai simera, an den egine, tote en epixiritai, apla ta pramata», στην ουσία δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ! Απλώς ικανοποιεί τον οπαδισμό σου/σας, δηλ. την άκριτη στήριξη σου/σας στην λυσσώδη προσπάθεια της Δεξιάς να εξαναγκάσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε παραίτηση. Ο ΔΗΣΥ ακολουθεί την ίδια τακτική όπως και το 1985 συνεπικουρούμενος μάλιστα σήμερα από την ΕΔΕΚ και το ΔΗΚΟ! Πασιφανής είναι η προσπάθεια σου να δικαιολογήσεις για το “πολιτικό πραξικόπημα” που επιχειρείται σήμερα!

Το ΑΚΕΛ “τιμωρήθηκε” [για τη στάση που ακολούθησε τότε το 1985] από τα μέλη και τους οπαδούς του˙ στις βουλευτικές εκλογές του 1985 τα ποσοστά του έπεσαν κατά 5% περίπου – από το 33% στο 28%! Παράλληλα το ίδιο το Κόμμα εκτιμώντας τις τότε εξελίξεις έκρινε τις συγκεκριμένες ενέργειες του ως λανθασμένες! Κι εδώ έγκειται και ο εξυπνακισμός σου/σας! Αντί να τοποθετηθείς/τοποθετηθείτε επί της ουσίας [δηλ. αν οι ενέργειες του ΔΗΣΥ και των όψιμων συνοδοιπόρων του] αποτελούν «πολιτικό πραξικόπημα», καλείς/καλείτε EΜΑΣ να το αποφασίσουμε αυτό! Υποκλίνομαι στην πολιτική σου σκέψη ρε Ανώνυμε/Ανώνυμοι!