Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Ανάρτηση 73/2011 [έκτακτη, σύντομη, επίκαιρη, οικονομική, εκπαιδευτική, απορούσα και εισηγητική] – Μια απορία και μια εισήγηση αναφορικά με τούς άνεργους εκπαιδευτικούς...


Προλογικά – Πρόβλημα διορισμού ΟΛΩΝ των εκτάκτων καθηγητών:

Μέσα σ’ όλο αυτόν τον κυκεώνα της οικονομικής κρίσης με τα πακέτα των μέτρων κι αν είναι ικανοποιητικά ή όχι [για τη διάσωση του εθνικού/εγχωρίου μας καπιταλισμού, γιατί κι ο δικός μας, όπως κι εκείνος πολλών άλλων χωρών, δεν πάει καθόλου καλά] και των ερευνών για την τραγική έκρηξη στο Μαρί, μάς προέκυψε και η αναμενόμενη [σύμφωνα με την ΟΕΛΜΕΚ και το Υπουργείο Παιδείας] ανεργία [ή ο μη διορισμός] κάπου 300 εκπαιδευτικών - καθηγητών στη Μέση Εκπαίδευση και εκπαιδευτών στη Μέση Τεχνική Εκπαίδευση [links: http://www.kathigitis.org/?p=22934 και http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/77657]. Οι πλείστοι μάλιστα εξ αυτών μπορεί να υπηρετούσαν τα προηγούμενα 2-3 ή και περισσότερα χρόνια ως έκτακτοι στη Μέση Παιδεία! Φέτος όμως, είτε λόγω γενικότερης μείωσης του αριθμού των μαθητών, ή/και λόγω αύξησης του αριθμού των μαθητών σε κάθε τάξη για μείωση των τμημάτων [που σημαίνει και μείωση των κρατικών εξόδων], ή/και λόγω επίδειξης ενδιαφέροντος για διορισμό από εκπαιδευτικούς που είναι πιο ψηλά στον κατάλογο [κάτι που δεν έκαμναν τα προηγούμενα χρόνια] αφήνει κάποιους που διορίζονταν μέχρι τώρα εκτός Εκπαίδευσης.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να το αντιμετωπίζουν οι Φιλόλογοι, οι Μαθηματικοί, οι Εμποριολόγοι, οι καθηγητές Πληροφορικής και οι Χημικοί. Η συνδικαλιστική οργάνωση των Καθηγητών [η ΟΕΛΜΕΚ] ζήτησε από το αρμόδιο Υπουργείο [της Παιδείας] τη λήψη μέτρων ούτως ώστε να διοριστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι απ’ αυτούς εκτακτους καθηγητές που έχουν μείνει εκτός. [Για να πούμε και τού στραβού το δίκιο, όντως αδικούνται, αλλά ελάτε που δεν τους έχει ανάγκη φέτος η Εκπαίδευση] ... Δεν χρειάζεται να γίνει κι εδώ περισυλλογή;

*******************
Αιτήματα ΟΕΛΜΕΚ:

Μεταξύ των αιτημάτων [για να ξεπεραστεί το πρόβλημα αναμεσα στους Φιλόλογους] ήταν και η εργαστηριοποίηση(;!)του μαθήματος των Νέων Ελληνικών [link: http://www.sigmalive.com/simerini/news/education/404641] Έτσι θα ανοιχτούν και νέες θέσεις για διορισμό κι άλλων Φιλόλογων. Βλέπετε ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ κος Δημήτρης Ταλιαδώρος είναι Φιλόλογος [αλλά και ιστορικός – ερευνητής, όπως αυτοπαρουσιάζεται – αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο] και είπε να ευλογήσει πρώτα τα γένια των συνάδελφων του! Τώρα αν καταλάβατε ΕΣΕΙΣ τι πάει να πει εργαστηριοποίηση των Νέων Ελληνικών, παρακαλώ όπως ενημερώσετε κι εμένανε! Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι εργαστήρια κάμνουν οι μαθητές στα μαθήματα της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας! Τελικά ο καθένας προσπαθεί να κανονίσει το2ςυ δικούς τους, ασχέτως του αν υπάρχουν πραγματικές ανάγκες ή/και αν έχουμε οικονομική κρίση

***************
Η εισήγηση μου:

Εγώ πάντως προβληματιζόμενος για το θέμα [μια και στον ευρύτερο οικογενειακό και φιλικό μου περίγυρο υπάρχουν εκπαιδευτικοί και ήρθε στην αντίληψη μου το πρόβλημα αυτό] κατέληξα σε μια σκέψη/εισήγηση που θα την παραθέσω πιο κάτω. Έχω μάλιστα τη απορία γιατί οι πεφωτισμένοι ηγήτορες των κατα τ’ άλλα μαχητικών εκπαιδευτικών οργανώσεων δεν τη διανοήθηκαν οι ίδιοι. Λαλείτε [η σκέψη μου] να ‘ναι πολύ αφελής κι απλοϊκή και τα εν λόγω φωτεινά μυαλά ενώ τη σκέφτηκαν δεν καταδέχτηκαν να ασχοληθούν μαζί της κι αμέσως την απέρριψαν; Εγώ πάντως πιστεύω ότι θα ήταν ένας τρόπος έμπρακτης επίδειξης συναδελφικής αλληλεγγύης από τους μόνιμα διορισμένους καθηγητές προς τους αδιόριστους [τουλάχιστον για φέτος] έκτακτους συναδέλφους του.

*************
Κι εξηγούμαι:

Οι καθηγητές λοιπόν, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους έχουν στο εβδομαδιαίο σχολικό πρόγραμμα ένα ορισμένο αριθμό διδακτικών περιόδων. Αρχικά έχουν 24 περιόδους, μετά όμως από 8 [νομίζω] χρόνια υπηρεσίας μειώνονται στις 22, με τη μείωση να συνεχίζεται περαιτέρω, καθώς αυξάνονται τα χρόνια υπηρεσίας... Γιατί λοιπόν οι καθηγητές δεν εισηγούνται από μόνοι τους να μειωθούν οι διδακτικές τους περίοδοι, ας πούμε από 24 σε 22, ή από 22 σε 20 με ανάλογη μείωση του και μισθού τους, έτσι που για τις περιόδους που θα απελευθερωθούν και με τα λεφτά που θα εξοικονομηθούν να προσληφτούν/διοριστούν οι καθηγητές που μένουν φέτος εκτός Εκπαίδευσης και ίσως ακόμα και κάποιοι άλλοι που είναι άνεργοι; Τούτος δεν είναι ένας τρόπος να περιοριστεί και η ανεργία μέσα στο καθηγητικό κόσμο;
Οξά λαλείτε εν πελλάρες που ΣΑΣ λαλώ;

Anef_Oriwn
Δευτέρα 29/8/2011

37 σχόλια:

Χαμάλης είπε...

Να ρωτήσομεν τον Φούλην τζιαί το Παπαδοπουλλούιν να μας πουν. Να απολυθούν ή να μεν απολυθούν;

νεος είπε...

Μα ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ εν τούτος ο Κυριάκος Αναστασιάδης που έφκαλε τον λαιμό του (για να μεν πούμε τίποτε άλλο) πρόπερσι με το θέμα της ιστορίας του 63-64' σε μια διαμάχη του με τον Δρουσιώτη;

Τούτο που προτείνεις εν παίζει Άνευ!

Ποιος έχασε τη συλλογικότητα τζιαι ννα την έβρουν οι καθηγητάες;

sofroniou είπε...

@Χαμάλης. Ρώτα τον Χριστόφια...Αυτός τους απολύει...

@νέε. Όχι, είναι ο Ταλιαδώρος.

@άνεφ... Μόνη λύση για τους καθηγητές (γενικότερα) είναι οι εξετάσεις τύπου ασεπ (χωρίς μοριοδότηση καταλόγου), αλλιώς έχει πεθάνει κι αυτό το επάγγελμα για όλους τους νέους που το σπουδάζουν. Βέβαια, το μόνο που σε ενδιαφέρει, είναι να αποδείξεις τη φιλολαική κυβέρνηση, απέναντι στην φιλοχρήματη αντιπολίτευση και στις συμφεροντολόγες συντεχνίες....

Χαμάλης είπε...

"Ρώτα τον Χριστόφια...Αυτός τους απολύει...".

@sofroniou
Την ώραν που την τρώεις που τον Φούλην τζιαί το Παπαδοπουλούιν διαμαρτύρεσαι εναντίον του Γριστόφκια; Ε έναν μόνο συμπέρασμαν μεινίσκει. Ήρτεν σου μιτσιά τζιαί θέλεις τζι' άλλην. Σσιύψε τζιαί σηκώνεις!

Anef_Oriwn είπε...

Sofroniou,

Για την ώρα [επειδή είμαι και βιαστικός] μπορεί να μού αναλύσεις αυτό που αφοριστικά λαλείς: πως είναι ο Χριστόφιας «αυτός [που] τους απολύει»; Ξέρεις πώς δουλέφκει το σύστημα με τούς διορισμούς και ότι τούτο ισχύει εδώ και δεκάδες χρόνια; Δηλ. τούτη η Κυβέρνηση έπρεπε μέσα σε τρία χρόνια ννα τα σάσει ούλλα;!

sofroniou είπε...

@χαμάλη
Η διαλεκτική σου θέλει δουλειά...

@anef
Είναι η πρώτη χρονιά που συμβασιούχοι καθηγητές δεν επανα-προσλαμβάνονται. Δεν αφορίζω για τους καταλόγους διοριστέων. Από το 2004, τη χρονιά ένταξης μας στην ΕΕ, οι καταλόγοι έχασαν την αξιοκρατία τους. Κάτι πρέπει να γίνει, ne c'est pas;

Traitor είπε...

Πάντως η ενίσχυση των Νέων Ελληνικών στα σχολεία (γιατί όχι και με εργαστήρια συγγραφής κειμένων κλπ; ) δεν θα ήταν καθόλου, μα καθόλου άσχημη ιδέα αν κρίνει κανείς από το επίπεδο γνώσης της γλώσσας που επικρατεί στο νησί.

Από την άλλη, εγώ θα έβρισκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον την θέσπιση μαθημάτων (από φιλόλογους) για την κυπριακή διάλεκτο (ή γλώσσα όπως λεν κάποιοι). Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργούνταν και νέες θέσεις εργασίας για φιλόλογους και θα γίνονταν και ένα ενδιαφέρον, από κάθε άποψη, "πείραμα" για ευρύτερους σχεδιασμούς στο μέλλον.

Ανώνυμος είπε...

δεν ευθυνεται κανενας για τους ανεργους εκπαιδευτικους.οι κυπραιοι φταισιν που ακουντ την μαμα μτους.να σε δω δασκαλο τζε δημοσιο υπαλληλο γιε μου.να πεφτουν οι ππαραες.ετσι γινεται.φυσικα τωρα το ακελ που δυναστευει διοριζει μονο φιλοτουρκους καθηγητες που οταν ακουνε την λεξεη εισβολη γινονται θηρια

Anef_Oriwn είπε...

Traitor,

Πόσο δόκιμο και εφικτό είναι, σε περιόδους σοβαρών οικονομικών κρίσεων και οικονομικής στενότητας του κράτους, να υιοθετούνται τέτοια μεγαλεπήβολα εκπαιδευτικά πρόγραμμα τα οποία βασικά στοχεύουν [στο παρόν στάδιο] με τις νέες θέσεις που θα δημιουργηθούν στο να βολέψουν επαγγελματικά κάποιους;
Η μη ικανοποιητική γνώση και χρήση της [κοινής] ελληνικής στην Κύπρο οφείλεται σε μια σειρά από λόγους και το πρόβλημα δεν θα λυθεί με την περιορισμένη [σε κάποια σχολεία] εργαστηριοποίηση των Νέων Ελληνικών. Ίσως ένας τρόπος βελτίωσης της ελληνικής Ημών των Κυπρίων θα ήταν και η διδασκαλία παράλληλη της κυπριακής διαλέκτου [ή γλώσσας]...

Anef_Oriwn είπε...

Ανώνυμε [ημερ. 30/8/11 3:02 μ.μ.],

Καλά κρασιά!
Είπα ΣΟΥ μεν πίννεις πολλύν, αλλά ατού ο Γαβρίλης!

Anef_Oriwn είπε...

Sofroniou,

Επανέρχομαι για 2-3 ζητήματα τζιαι μια τζιαι διάς μου τζιαι πάσαν!

1. Πρώτον, δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά ούτε και με τι ασχολείσαι ή επαγγέλλεσαι, αλλά μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι έχεις μια τάση να μιλάς με αφορισμούς και συνθηματολογίες [ίσως λόγω προκατάληψης, αλλά και λόγω έλλειψης επιχειρημάτων], ενώ οι τοποθετήσεις σου είναι επιδερμικές/επιφανειακες, κάτι που δείχνει ανωριμότητα! Τι πάει να πει είναι ο Χριστόφιας «αυτός [που] τους απολύει» [τους έκτακτους καθηγητές]; Οι έκαστοι καθηγητές δεν διορίζονται με εξάμηνα συμβόλαια; Έχω την άποψη ότι τέτοιες τοποθετήσεις αντικατοπτρίζουν εμπάθεια και προκατάληψη.
Και επαναλαμβάνω: Τούτη η Κυβέρνηση έπρεπε να σάσει μέσα σε τρία – τριάμισι χρόνια ούλλα τα στραβά τζι’ ανάποδα που της εκληροδότησαν οι προηγούμενες διακυβερνήσεις 50 τόσων χρόνων; Τζιαι μετά ειρωνέφκεσαι τζιαι τον Χαμάλη για τη διαλεκτική του!

2. Δεύτερον, ανάφερα στο κυρίως κείμενο της ανάρτησης μου τόση λόγους «που συμβασιούχοι καθηγητές δεν επανα-προσλαμβάνονται». Ισχύουν αυτοί οι λόγοι, ναι ή ου; Κι έχεις συγκεκριμένες εισηγήσεις πως θα ξεπεραστεί το πρόβλημα, λαμβανόμενης υπ’ όψη της οικονομικής κρίσης και τρων περικοπών που πρέπει να γίνονται;

sofroniou είπε...

@anef oriwn

Επιδερμικές και επιφανειακές είναι οι κινήσεις της κυβέρνησης της χώρας μας, όχι οι τοποθετήσεις μας... Κατανοώ ότι δεν είναι επιλογή του Χριστόφια να τους απολύσει, και το να το θέσω έτσι ήταν για να αντιπαραβάλλω το μηδενιστικό ύφος του χαμάλη (που δεν οδηγεί και πουθενά. Οι λόγοι που δεν επαναπροσλαμβάνονται (μιλάμε για μικρό, πράγματι αριθμό) αφορούν το -αντιπαιδαγωγικό- μεγάλωμα του αριθμού των μαθητών ανά τάξη και δευτερευόντως τη μείωση των αριθμών των μαθητών στα σχολεία.

Υ.Γ. Δεν καταλαβαίνω τα τρία χρόνια μιας κυβέρνησης (οποιασδήποτε) να αποτελούν ελαφρυντικό, για ένα πρόβλημα που τρεις διαφορετικές Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας έκαναν συστάσεις για αλλαγή.

ιων σκεπτικός είπε...

Εμέναν η απορία μου εν άλλη. Οποιος τελειώσει έναν πανεπιστήμιον τζιαι σπουδάσει Φιλολογία, οικονομικά, φυσική, χημεία, βιολόγία, κλπ κλπ αυτόματα εν τζιαι καθηγητής τζιαι παει τζιαι γράφετε στους καταλόγους διοριστέων;

Χαμάλης είπε...

@sofroniou
"Οι λόγοι που δεν επαναπροσλαμβάνονται (μιλάμε για μικρό, πράγματι αριθμό) αφορούν το -αντιπαιδαγωγικό- μεγάλωμα του αριθμού των μαθητών ανά τάξη και δευτερευόντως τη μείωση των αριθμών των μαθητών στα σχολεία."

Σίγουρα εν για τούτον τον λόγον που δέν επαναπροσλαμβάνονται; Μα τζιοιμάστε ρε; Εν θωρείτε τον Φούλην τζιαί το Παπαδοπουλούιν που σσιήσαν τον κώλον τους που την φωνήν για μείωσιν των κρατικών δαπανών; Τζιαί τραβούν τζιαί που την μουτταρκάν τους υπόλοιπους βουλευτές των ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ;
Αν είσαι τζιαί σύ μεσ' τούντους καθηγητές καλά να πάθεις. Τζιαί πολλά καλά σου τα είπα στο πρώτο σχόλιο, πρέπουν σου τζι' άλλα. Θκυό καραγκιοζούθκια πιερωμένα να δούμεν πόθθεν, αφήνουν σας άνεργους τζιαί ο πρώτος πόρτος πον να σύρετε εν υπέρ τους. Καλά να πάθετε. Τζιαί όποιος αντιληφτεί τον πραγματικόν λόγον που μεινίσκει άνεργος, την επόμενην φοράν που θα ψηφίσει ας έσιει τον νούν του. Ή ας δείξει που τα τωρά την αγανάκτησιν του για τούντα κακομαθημένα μαμμόθρεφτα πλουσιόπαιδα Φούλην τζιαί Παπαδοπουλούιν.

zep είπε...

Οι ρε γιατι φταιει ο Φουλης τζιαι ο Νικολαος? Φταιει ο Χριστοφιας που απολυει.

Αν μεν ηταν τουτη η κυβερνηση πρισμενοι καθηγηταες της δεξιας βολεμενης οελμεκ ηταν να κλαιτε μερα νυκτα που τες μειωσεις που θα σας εκαμναν.

sofroniou είπε...

@Χαμάλης & zep
Οι απαντήσεις σας φανερώνουν την άγνοιά σας. Η απόφαση για επανα-μεγέθυνση του αριθμού των μαθητών/τμήμα ήταν απόφαση της παρούσας κυβέρνησης (δεν υπερασπίζομαι Αβέρωφ-Παπαδόπουλο, αλλά οφείλουμε πάντα να αποδίδουμε τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι). Δεν είμαι καθηγητής, χαμάλη, αλλά η διαλεκτική σου φανερώνει εμπάθεια προς μια επαγγελματική κατηγορία, που πλέον δεν υπάρχει ως προοπτική εργοδότησης, και το κράτος δεν κάνει τίποτα για να διευκολύνει τους όρους ετεροαπασχόλησης (ή και να δώσει προτάσεις αποφυγής της

Χαμάλης είπε...

@sofroniou
"Δεν είμαι καθηγητής, χαμάλη, αλλά η διαλεκτική σου φανερώνει εμπάθεια προς μια επαγγελματική κατηγορία".

Ππππεεεεεεε ! ! !
Τούτην την φράσιν πρέπει να την άκουσες που κάπου αλλού, τζι' εφανίστηκεν σου να την εχρησιμοποιήσεις τζιαί στην κουβένταν μας όπως τον παπαγάλον που ακούει τζιαί λαλεί, αλλά έν καταλάβει ούτε ίνταμπ' ακούει ούτε ίνταμπου λαλεί.
Πού είδες εμπάθειαν τζιαί για ποιάν επαγγελματικήν κατηγορίαν ολάν;

Χαμάλης είπε...

@sofroniou
"που πλέον δεν υπάρχει ως προοπτική εργοδότησης, και το κράτος δεν κάνει τίποτα για να διευκολύνει τους όρους ετεροαπασχόλησης (ή και να δώσει προτάσεις αποφυγής της)".

Δηλαδή να τους έβρει το κράτος δουλειάν; Ή να του ανοίξει του κάθε νου τζιαί μιαν δικήν του επιχειρησούαν.
Τούτον το αγαθόν, της δουλειάς, είχαν το μόνον στες χώρες με κομμουνιστικά συστήματα. Για επιχειρησούαν ας ανοίξουν μόνοι τους.

Ή η η η ας γενούν παπάες να πουλούν πόρτους τζιαί να πιάνουν ρυάλια. Ο Ττόμης παραπονιέται ότι έννε βρίσκει αδρώπους να τους κάμει παπάες. Ο αθανάσιος μάσιεται τζιαί ψαρεύκει ποτζιεί ποδά αλλά δυσκολεύκεται. Βλέπεις εφκήκασιν πολλά παράπονα στην φόραν για οπισθοαλγίες από αρκετούς μαθητευόμενους μοναχούς τζιαί τούτον ελειτούργησεν ως αντικίνητρον για όσους νέους είχασιν κάποιαν προτίμησιν προς τα . . . . θεία.

Anef_Oriwn είπε...

Sofroniou,

Μια απορία: Συμφωνείς με τες περικοπές που έγιναν [και θα συνεχίσουν να γίνονται] για περιορισμό των κρατικών δαπανών; Αν ναι [κι έτσι τουλάχιστον συμπέρανα από διάφορες τοποθετήσεις σου], δεν θα ‘πρεπε να ληφθούν και περαιτέρω μέτρα και προς άλλες κατευθύνσεις, πέραν από τις περικοπές σε μισθούς και ωφελήματα των δημοσίων και ημικρατικών υπάλληλων;
Αναφορικά με την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, προσωπικά έχω την εντύπωση ότι πάντοτε υπήρχε ένα max. όριο [κοντα στοςυ 25 ή 26] μαθητών που θα μπορούσαν να είναι ένα τμήμα, αλλά σχεδόν ποτέ δεν τηρείτο αυτός ο αριθμός. Τα προηγούμενα χρόνια με διάφορους τρόπους, αλλά και με “αλχημείες” [μερικές φορές] και με την ανοχή και των επιθεωρητών, ο αριθμός αυτός συμπιεζόταν προς τα κάτω. Επίσης για να δημιουργηθεί ένα τμήμα στα Λύκεια και τις Τεχνικές Σχολές απαιτούνταν min. 8-10 μαθητές, αλλά συχνά [και κυρίως στα σχολεία της Υπαίθρου] συστήνονταν τμήματα και με λιγότερους. Φαίνεται όμως πως πλέον εφαρμόζονται πιο αυστηρά οι κανονισμοί – σίγουρα για οικονομικούς λόγους. Πάντως παραμένει γεγονός ότι όσο πιο μεγάλα είναι τα τμήματα, τόσο πιο δύσκολο γίνεται το έργο του Καθηγητή. Τούτος όμως ο λόγος αποτελεί έναν από τους τρεις [που παράθεσα στο κυρίως μέρος της ανάρτησης μου] που αφήνουν [τουλάχιστον για φέτος καθηγητές εκτός εκπαίδευσης]... Γιατί επικεντρώνεσαι μόνο σ’ αυτόν;

Τέλος εξακολουθώ να διερωτούμαι [μια και κανείς δεν την αντέκρουσε με ουσιαστικά επιχειρήματα], γιατί η πρόταση η δικιά μου δεν θα μπορούσε να αποτελέσει ένα [έστω προσωρινό] τρόπο επίλυσης του προβλήματος εργοδότησης των αδιόριστων καθηγητών;

**********************
Ιωνα Σκεπτικε,

Την ίδια απορία [μ’ εσένα] την έχω κι ΕΓΩ!
Γιατί σώνει και καλά κάποιοι απόφοιτοι συγκεκριμένων κλάδων πρέπει να διοριστούν ως καθηγητές στο Δημόσιο; Επίσης γιατί άραγε οι [προνομιούχοι] Φιλόλογοι να διδάσκουν και Ιστορία;

zep είπε...

Γιατι σε ποια επαγγελματικη κατηγορια υπαρχουν προοπτικες δηλαδη? Ρε καταλαβετε τι γινεται σε τουντο κοσμο? Οτι το συστημα εχρεοκοπησε εκαταλαβετε το?

Ποιος νεος εσιει σημερα προοπτικη να βρει δουλεια? Μονο οσοι εχουν τζιρι τους που τους εσιει δουλεια ετοιμη.

Για καθε θεση (ιδιωτικη) με πτυχια τζιαι χαρτια παν 100 πλασματα, τι τσανς εχουμε?

Δεν υπαρχουν δουλειες, δεν υπαρχουν ριαλλια γενικα. Απο εφαεν τοσα χρονια εφαε, τωρα ενεσιει τιποτε. Βαστα τα ουλλα το 8% (τζιαι καλοταισμενοι με τες συνταξεις και τους μισθους του δημοσιου) τζιαι δεν θελει να δοκει τιποτε. Ουτε 1%, ουτε 1000 ευρω, ουτε φορο ακινητης ιδιοkτησιας.

Αντιθετως απολυουν Κυπραιους τζιαι πιανουν ξενους τζιαι ας πετα ο τουρισμος.

Ανοιξετε τα ματια σας τζιαι δειτε τι γινεται.

Αλλα ειπαμεν, φταιει ο κομμουνιστης

Anef_Oriwn είπε...

ZEP & Χαμάλη,

Πάτε πακέττο ΕΣΕΙΣ οι δύο; Όπως τους Χιώτες που πάνε δυο – δυο; :)

zep είπε...

Φαινεται οτι εχουμεν τα τζιαι οι 2 με τους τζιημισμενους. Χωρις τζιημισμενους ο κοσμος θαταν καλυτερος:)

sofroniou είπε...

@Χαμάλης & zep (λογικά ο ένας το alter ego του άλλου)

Όταν το κράτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν δίνει χαμηλότοκα δάνεια (συγχρηματοδοτούμενα από το Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης) σε νέους επιχειρηματίες και έχει τα κονδύλια για αυτόνομη έρευνα στο 0,2% του ΑΕΠ, πώς λέγεται; "Δε με νοιαζει τι σπουδασες - θα σας καμω ολους σερβιτορους".
Όσο για το παπαγάλεμα που λες, νομίζω ότι η ικανότητά μου γραφής στην ελληνική υπερτερεί της δικής σου.


@anef
Καταλαβαίνω τα επιχειρήματά σου με τις ώρες διδασκαλίες και τα αντίστοιχα λιγότερα λεφτά, αλλά δε θεωρείς ότι η παραίτησή τους από τους μισθούς τους, θα οδηγήσει μια (μελλοντική ίσως) κυβέρνηση, στην περαιτέρω μείωσή τους;

Συμφωνώ με τις περικοπές, απλά οι μισθολογικές περικοπές είναι το ελάχιστο μπροστά στη δημόσια λερναία ύδρα των προμηθειών και των εξωτερικών υπερκοστολογημένων "υπηρεσιών". Αναμένουμε το επόμενο πακέτο μέτρων.
Υ.Γ. Όσο για το ποιος είμαι και τι δουλειά κάνω, το γράφω και στο δικό μου ιστότοπο. Εσύ, με τι ασχολείσαι;

Anef_Oriwn είπε...

Sofroniou,

Μα το κράτος είναι τράπεζα που μπορεί να «... δίνει χαμηλότοκα δάνεια (συγχρηματοδοτούμενα από το Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης) σε νέους επιχειρηματίες»; Νομίζω πως κάποια κυβερνητικά σχέδια χρηματοδοτήσεων υπάρχουν, αλλά προφανώς πρέπει να γίνει επεξεργασία νέων σχεδίων για χρηματοδότηση των μικρο-επιχειρήσεων. Όμως τι έγιναν εκείνα τα 2-3 δισεκατομμύρια με τα οποία το κράτος ενίσχυσε τις Τράπεζες;

Α, και για τις υπερχρεώσεις των Τραπεζών πάνω στα υφιστάμενα δάνεια, οι οποίες αποτελούν πλέον καθαρή τοκογλυφία, γιατί δεν λες κάτι;

Έχει σίγουρα μια λογική η τοποθέτηση σου ότι «... η παραίτησή ... [των Καθηγητών] ... από τους μισθούς τους, θα οδηγήσει μια (μελλοντική ίσως) κυβέρνηση, στην περαιτέρω μείωσή τους...», τούτη όμως η διευθέτηση μπορεί να καθοριστεί [με σχετική νομοθεσία ή σχετικούς κανονισμούς] ότι θα έχει καθορισμένη χρονική διάρκεια. Στη βάση όμως της ίδιας λογικής γιατί οι εργαζόμενοι [είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα] να δεχτούν, λόγου χάριν, προσωρινή ένστολη της ΑΤΑ;
Η «δημόσια λερναία ύδρα των προμηθειών και των εξωτερικών υπερκοστολογημένων “υπηρεσιών”», κατ’ εμένα δεν έχουν να κάμουν αποκλειστικά και μόνο με τη δημόσια υπηρεσία, αλλά γενικότερα με την διαφθορά του κοινωνικοοικονομικού μας συστήματος...

Υ.Γ.: Εγώ ΔΕΝ είμαι επώνυμος! :)
Πού στο Blog σου γράφεις για τον Εαυτό σου;

sofroniou είπε...

Το κράτος δεν είναι τράπεζα. Υπάρχουν όμως κρατικές επενδύσεις, όπου το κράτος συμμετέχει με ίδια χρήματα σε επιχειρήσεις ή προωθεί την επιχειρηματικότητα (προφανώς δεν έχει να κάνει με την επιδότηση των τραπεζών). Αυτές, πρέπει να έχουν κατεύθυνση στην αξιοποίηση των νέων αποφοίτων τριτοβάθμιας σε σχετικές με τις σπουδές τους επαγγέλματα και στην ενθάρρυνσή τους για ιδιωτική επιχειρηματικότητα με διευκολύνσεις στο ξεκίνημά τους (ένα τέτοιο πρόγραμμα υπάρχει, έχει παγώσει εντούτοις τα τελευταία χρόνια)...

Για μένα δες εδώ http://wp.me/P1L5L9-2

Χαμάλης είπε...

@sofroniou
"Όσο για το παπαγάλεμα που λες, νομίζω ότι η ικανότητά μου γραφής στην ελληνική υπερτερεί της δικής σου."

Ναι ναι ναι ναι υπερτερεί!
Τζιαί είσαι τζιαί . . . πιο όμορφος! Έννεν;
Τζιαί . . . πιο ψηλός! Έννεν;
Τζιαί πιο . . . . . βιλλάς έννεν;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα!

Κάτσε ρε την μάππαν χαμέ ρε.
Που εγινήκετε ούλοι επιστήμονες. Μορφωμένα παιδιά του Ττόμη!

Χαμάλης είπε...

Ου θκιάολε!
Ρε μα 21ενός χρονών είσαι; Σόρρυ!
Έπρεπεν να το ανάφερνες που την αρκήν. Επήρασε σε για πιο μεγάλον.

Δεν θα σε κατακρίνω για τίποτε πον να γράψεις που δαμέ τζιαί δα. Τζιαί σιαίρομαι που σε έτσι ηλικίαν έσιεις διάθεσιν να ασχοληθείς με τα κοινά τη στιγμήν που οι πιο πολλοί συνομήλικοι σου, παίζουν στρατιωτούθκια τζιαί αυτοκινητούθκια στο λάπτοπ.

Μια φιλική συμβουλή. Παρά να εκφράζεις απόψεις (που εν λλίον γλήορα για την ηλικίαν σου νομίζω) προτίμα να κάμνεις καυτές ερωτήσεις τζιαί σε τζιείνους που συμπαθείς τζιαί σε τζιείνους που εν συμπαθείς. Βάρ' τους χαμέ!

Anef_Oriwn είπε...

Χαμάλη,

Να ξεκινήσει που ‘ΣΕΝΑΝ;

Χαμάλης είπε...

Τον όποιονδήποτε.
Αλλά πρωτίστως, να ρωτά τους επώνυμους που έχουν ή θέλουν να έχουν λόγον στες αποφάσεις που επηρεάζουν τη ζωήν του.

Ανώνυμος είπε...

Έχει το κράτος υπογράψει οποιαδήποτε συμφωνία με οποιοδήποτε μαθητή η φοιτητή ότι θα τον εργοδοτήσει άμα πάρει πτυχίο?

Πόσοι από τους διορισμένους και αδιόριστους πτυχιούχους, είναι ικανοί για να ασκούν το επάγγελμα του καθηγητή η του δασκάλου?
Γιατί κάποιοι επιμένουν να πάνε για σπουδές σε κλάδους που δεν υπάρχει περίπτωση να εργοδοτηθούν στην πρώτη τους ζωή? Πχ φιλόλογοι, νηπιαγωγοί, ψυχολόγοι κτλ.
Βάσει ποιάς δικαιολογίας, οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Κύπρο είναι από τους πιο υψηλόμισθους , ενώ την ίδια ώρα στον υπόλοιπο γνωστό κόσμο οι συνάδελφοι τους αμείβονται με πολύ χαμηλούς μισθούς ?


Γιατί όλοι μας θέλουμε να πάρουμε δουλειά στο δημόσιο?
Μήπως γιατί είμαστε όλοι κατά βάθος κομμουνιστές?
Η μήπως δεν μας αρκούν τα λίγα και μη σίγουρα του ιδιωτικού τομέα?

Τα κουνούπια γίγαντες της Κύπρου γιατί προτιμούν να ρουφούν μόνο το αίμα των κατοίκων του Ζακακιού και του Τραχωνιού?

Για να πάει μπροστά αυτός ο τόπος πρέπει οι κλίμακες εισδοχής στην δημόσια υπηρεσία να μειωθούν από 30-50% για να είναι οι μισθοί στο δημόσιο πιο κοντά στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα.


Διυλισμένος Κώνωψ

Anef_Oriwn είπε...

Διυλισμένε Κώνωπα,

Ενώ στην αρχή του σχολίου σου τα λες μια χαρά, προς το τέλος κάποιου τα χαλάς! Ενώ σωστά επισημαίνεις ότι είναι αντιφατικό σε μια χώρα με καπιταλιστική οικονομία, με ελεύθερη αγορά και “ελεύθερο” ανταγωνισμού να έχουμε απαίτηση από την όποια Κυβέρνηση να ΜΑΣ βολέψει [εφ’ όρου ζωής] στη Δημόσιας Υπηρεσία ή στη Δημόσια Εκπαίδευση [λαλείς να είμαστε κρυπτοκομμουνιστές], στο τέλος μπαίνεις κι ΕΣΥ στο λούκκιν της τεχνηέντως προβαλλόμενης αντιπαλότητας και αντιπαράθεσης μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων! Η επικέντρωση της προσοχής μας εδώ σ’ αυτό το ζήτημα και η ανάδειξη το ως το κύριο πρόβλημα της κυπριακής κοινωνίας μας αποπροσανατολίζει [κάποιοι σκόπιμα το πλασάρουν] για να μην δούμε τα εγγενή προβλήτα του ίδιου του συστήματος [του καπιταλιστικού] και να μην καταπιαστούμε μ’ αυτά.
Σίγουρα οι όροι εργοδότησης στον ιδιωτικό τομέα είναι αξιοζήλευτοι, γι’ αυτό και «όλοι μας θέλουμε να πάρουμε δουλειά στο δημόσιο». Κάποια ωφελήματα είναι όντως προκλητικά [για τον υπόλοιπο κόσμο], εξ ου και η αναγκαιότητα για διορθωτικές αλλαγές, αλλά θεωρώ λάθος να έχουμε ως ππούσουλαν [για μειώσεις και περικοπές] τους μισθούς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα – εκτός κι αν μιλάς για τους μισθούς των τραπεζικών υπαλλήλων!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή είμαι λίγο βιαστικός, απλά να πω ότι όλοι μας ανεξαιρέτως εκεί που μας συμφέρει η μας βολεύει ασπαζόμαστε τον κομμουνισμό και εκεί που δε μας συμφέρει τον καταριόμαστε.

Σίγουρα οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα δεν πρέπει να πειραχτούν. Ούτε οι περισσότερες συντάξεις. Ακόμη και οι μισθοί στο δημόσιο δεν πρέπει να χαμηλώσουν πολύ για να μην πάμε σε περιπέτειες.
Αυτό που άκουσα από ανθρώπους που κατέχουν από οικονομικά και φαίνεται λογικό, είναι ότι με γενικές μειώσεις μισθών τύπου Ελλάδας το μόνο που καταφέρνεις είναι να σκοτώσεις την αγορά και να αυξήσεις την ανεργία.

Η Δραστική μείωση κλιμάκων εισδοχής στο δημόσιο, η αύξηση του συντελεστή όσον αφορά το φόρο εισοδήματος και η καταπολέμηση της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Κάποτε ο φόρος εισοδήματος ξεκινούσε από το 20% και πήγαινε στο 30% και κατέληγε στο 40%. Μετά τον μείωσαν στο 20, 25 και 30%.
Αντί για μεγάλες μειώσεις στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων θα ήταν πιο σωστό να αλλάξουν οι συντελεστές φορολόγησης και να φτάνουν μέχρι και το 50% για εισοδήματα πέραν των 80000 ευρώ. Αυτό θα ήταν πιο δίκαιο γιατί υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα υψηλόμισθοι.

Το κεφάλαιο θα μπορούσε να μειώσει την κερδοσκοπία εις βάρος των καταναλωτών, μειώνοντας τις τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει. Με αυτό τον τρόπο ο μισθός των χαμηλόμισθων θα είχε μεγαλύτερη αγοραστική αξία και θα αναζωογονούσε την αγορά .
Οι μειώσεις μισθών και συντάξεων τύπου Ελλάδας δε συμφέρει ούτε στο κεφάλαιο.


Διυλισμένος Κώνωψ

Anef_Oriwn είπε...

Κώνωπα,

Τώρα λαλείς τα πιο ορθολογιστικά, πιο σωστά και πιο ταξικά! :)
Τονίζω την τοποθέτηση σου «... με γενικές μειώσεις μισθών τύπου Ελλάδας το μόνο που καταφέρνεις είναι να σκοτώσεις την αγορά και να αυξήσεις την ανεργία», την οποία εξέφρασα κι εγώ ουκ ολίγες φορές!

Ανώνυμος είπε...

Με την απόλυση των 51 εργαζομένων στο plus tv τι γίνεται ?
Έγραψαν ακόμη και την ΠΕΟ στα παλιά τους τα παπούτσια από ότι ακούεται.

Οι 51 απολυθέντες κουτσά στραβά κάπου αλλού θα βολευτούν για να βγάζουν το ψωμί τους.
Τώρα το ΑΚΕΛ θα εξαρτάται αποκλειστικά από το ΡΙΚ και τα αντίπαλα κανάλια για την προβολή των θέσεων του?
Χάσαμε κάποιες εκλογές και είπαμε ότι ένας από τους λόγους αποτυχίας ήταν ο πόλεμος από τα ΜΜΕ.
Φτιάξαμε το δικό μας ραδιοτηλεοπτικό σταθμό για να προβάλλονται οι θέσεις και οι γραμμές του κόμματος και το μόνο που καταφέραμε είναι να τον κλείσουμε τη στιγμή που τον έχουμε περισσότερο ανάγκη.
Που βαδίζουμε σύντροφοι?
Είμαστε η όχι το ⅓ του πληθυσμού?
Γιατί τόση αδιαφορία?
Γιατί επιτρέψαμε στο παπαδαριό και τους εκπροσώπους της εοκα β να έχουν συνολική τηλεθέαση πέραν του 85% ?
Από σήμερα δε βλέπω ΑΝΤ1, SIGMA και MEGA μέχρι το PLUS TV να πιάσει 34 plus!!!

Anef_Oriwn είπε...

Πιο πάνω Ανώνυμε [ημερ. 2/9/11 3:27 μ.μ.],

Σίγουρα το σχόλιο σου εμπεριέχει μπόλικες δόσεις κακεντρέχειας και δεν θα μπω στον κόπο να το σχολιάσω. Απλώς θα σημειώσω ότι με την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του “PLUS TV” και το περιεχόμενο του ψυχαγωγικού(;) μέρους προγράμματος του [σαπουνόπερες και κουτσομπολιά] έπαψε προ πολλού να εκφράζει την Αριστερά!

Ανώνυμος είπε...

«Οξά λαλείτε εν πελλάρες που ΣΑΣ λαλώ;» Όι ρε φίλε!Ποττέ!Εσύ να λαλείς πελλάρες;Εσύ μόνο μαλακίες λαλείς!
Κοκούι

Anef_Oriwn είπε...

Καλώς τζιαι το υπόλειμμα τού W.C. Blog!