Shερετούμεν!
Σήμερα θ’ αφήσω τα βαρύγδουπα και βαθυστόχαστα κείμενα [είτε δικά μου, είτε αναδημοσιευμένα] για διάφορα “επουσιώδη”, “ασήμαντα” τζι’ “ανούσια” ζητήματα, όπως ας πούμεν, για τα τεκταινόμενα γύρω από το κυπριακό [τες συνομιλίες, την εκλογή Έρογλου, την επικείμενη νέα τριήμερη συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, τες πισώπλατες μαχαιριές από τη Ευρωπαϊκή Ένωση, τα ομοσπονδιακά και συνομοσπονδιακά συστήματα, την οικονομική κρίση και πως αυτή επηρεάζει ... και το σεξ και γενικώς για το “Τι θα κάνουμε” – όχι όμως αυτό του Λένιν] και θ’ ασχοληθώ με την επίσκεψη του Σεΐχη του Κατάρ [και της Σεΐχας του] στην Κύπρο, καθώς και με κάποιες άλλες διαστάσεις, προεκτάσεις επεκτάσεις της “εκ περιτροπής” και της “σταθμισμένης” … [Πως αυτά τα δύο συσχετίζονται και με τη σεϊχίστικη επίσκεψη θα το δείτε πιο κάτω ...] ...
[Ένα κείμενο που είχα σχεδόν έτοιμο για την επέτειο της “εθνοσωτήριας” επανάστασης της 21ης του Απρίλη του 1967 όταν τα ένδοξα και ηρωικά ελληνικά στρατά “επενέβησαν” – πραξικοπηματικά, λένε κάποιοι κακεντρεχώς” – για να σώσουν την χώρα από τον φαύλο κοινοβουλευτισμό και τον μιαρό και καλπάζων κομμουνισμό, καθώς και για τις “υπόγειες” σχέσεις του ΑΚΕΛ με την ελληνική χούντα – θα έκαμνα “τρομερές ” αποκαλύψεις – θα τ’ αφήσω για μεταγενέστερο στάδιο ...]
Στα της επίσκεψης, λοιπόν, του Καταρανού [δεν ξέρω αν είναι και “καταραμένος”] Σεΐχη στην Κύπρο και διάφορα άλλα παρεμφερή και παράπλευρα ζητήματα, τώρα …
[Κατ’ αρχάς οφείλω να πω ότι με διάφορες πτυχές της επίσκεψης του Σεΐχη έχουν ασχοληθεί κι άλλοι Bloggers όπως
ο Strovoliotis, link: http://strovoliotis.wordpress.com/2010/04/23/%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%b6%cf%8d%ce%b3%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%ce%bc/#comment-1266,
η “Μάνα είναι μόνο μία”, link: http://mana-mia.blogspot.com/2010/04/blog-post_22.html,
και οι ΦΟΥΚΟΥΒΙΟΙ, link: http://foukou.blogspot.com/2010/04/blog-post_22.html.
Όμως – να πω την αλήθεια - περίμενα τζιαι που τον παρέα τον Lexi_Penitas να κάμει καμιά ανάρτηση, μια τζι’ έκαμεν τζιει κάτω, στο Κατάρ, καμπόσα φεγγάρκα για δουλειά. Πάντως ευπρόσδεκτες θα είναι οι όποιες παρατηρήσεις και συμπληρώσεις από μέρους του] ...
Ως γνωστόν λοιπόν, ο Σεΐχης [ή Εμίρης] του Κατάρ Χαμάντ μπιν Χαλίφα αλ Θάνι [συνηθίζουν ως φαίνεται και οι γαλαζοαίματοι Άραβες να έχουν ονόματα σιδηρόδρομους όπως κάμνουν γενικότερα οι Ισπανοί τζιαι οι Λατινοαμερικάνοι] ήρθε στην Κύπρο και υπέγραψε με τον Πρόεδρο Χριστόφια [οικονομική] συμφωνία για την ίδρυση Κοινοπραξίας, η οποία θα προχωρήσεις την κατασκευή μεγάλου έργου στη Λευκωσία απέναντι από το Hilton. Το έργο αυτό θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο 5 αστέρων, εμπορικό κέντρο, καταστήματα, γραφεία και διαμερίσματα.
Τον ο Σεΐχη συνόδευε [όπως μάθαμε και είδαμε] ΜΙΑ εκ των ΤΕΣΣΑΡΩΝ [4!!!] ΣΥΖΥΓΩΝ ΤΟΥ, η γοητευτική και ψηλόκορμη πριγκίπισσα Μόζα Μπιντ Νάσερ Αλ Μισνέντ [κι εδώ έχουμε όνομα σιδηρόδρομο, αλλά δεν βλέπω πουθενά να υπάρχει έστω κι ένα στοιχείο από τ’ όνομα του άντρα της – ξέρεις κανένας να μας ειπεί τι σημαίνει εκείνο το «Αλ»]. Πολλοί και διάφοροι λένε ότι πέραν από γοητευτική και μοντέρνα [αντι για την παραδοσιακή μαντίλα φοράει στο κεφάλι κάτι σαν τουρμπάνι – πολύ πιο όμορφη αυτή η αμφίεση] είναι και μορφωμένη και πολύ δυναμική! Κάποιοι μάλιστα, την παρομοιάζουν με την Κάρλα
Μ(πρ)ούνι [την Σαρκοζίνα] και την συγκρίνουν με την όμορφη Βασίλισσα της Ιορδανίας Ράνια [από το Ουρανία αυτό;]...
Η επίσκεψη του Σεΐχη και της Σεΐχας στην Κύπρο και η υπογραφή της συμφωνίας που προαναφέραμε αποτελεί μεγάλη επιτυχία για τον Πρόεδρο και την Κυβέρνηση του, τόσο από Οικονομικής όσο κι από ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ άποψης. Από οικονομικής γιατί ανοίγει το δρόμο για επενδύσεις στην Κύπρο με πετροδόλαρα κι από πολιτικής γιατί μια δυνατή οικονομία [έστω και καπιταλιστική] ενισχύει πολιτικά έναν πρόεδρο [έστω τζι' Αριστερό]. Πέραν τούτης όμως της πολιτικής σημασίας η επίσκεψη του καταρανού σεϊχικού ζεύγους αποτελεί και στήριξη στην πολιτική του Προέδρου για ομοσπονδιακή λύση και δη των προτάσεων του για την “εκ περιτροπής” [προεδρία] και τη “σταθμισμένη” [ψήφο]!!! Γι’ αυτό θα ‘χουν λυσσάξει και οι αντιομοσπονδιακοί και οι απορριπτικοί [τζιαι οι “ΠΟΝΤΙΚΟΙ” τζιαι τα «Κοπέλια» οι “ΒεΣε-τάδες”!!!
Ο εμίρης του Κατάρ λοιπόν είναι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου [άλλη φορά θα ΣΑΣ πω πως φτιάχνονται οι βασιλιάδες!] Ανέλαβε τα ηνία της χώρας του το 1995 που εκθρονίζοντας τον πατέρα του με πραξικόπημα! [Διαχρονικά όλο δολοπλοκίες, αλληλοσκοτωμούς και πισώπλατα κτυπήματα ακόμα και μεταξύ συγγενών, είναι αυτοί οι βασιλιάδες!] ...
Όπως έχω ήδη πει [και πιο πάνω] ο κος Σεΐχης έχει 4(!!!) συζύγους!!! [Όλοι – οι άντρες - θα αναρωτηθούν πως τις προλαβαίνεις ο κακομοίρης ο Εμίρης – εφανταστήκετε να τον κουκκουφούν τζιαι κυριολεκτικά τζιαι μεταφορικά τζιαι οι τέσσερεις ούλλη μέρα - αλλά εν καλό κορμάτζιην τζιαι τζιείνος] ... Μια λοιπόν, από τες Σεϊχικές/Εμιρικές [αλλά ουχί ερημική] γυναίκες του είναι και η Πριγκίπισσα Mozah [που όπως λέγεται, τον συνοδεύει τις περισσότερες φορές στα ταξίδια του]!
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί ο Σεΐχης διάλεξε [από τες 4 γυναίκες του] τη Σεΐχα Mozah να τον συνοδεύσει στην Κύπρο, αλλά ομολογουμένως η κίνηση του αυτή άξιζε τον κόπο. Ίσως γιατί ήταν ΚΑΙ η σειρά της [για να του κάμει παρέα στο εξωτερικό], αλλά μπορεί και γιατί είναι και η πιο γοητευτική [από τες 4 σύζυγες] και ήθελε να μας εντυπωσιάσει – κι εμάς τον ανατολίτη λαουτζίκο και τον ίδιο τον Πρόεδρο, ο οποίος έχει και μια άποψη [από κοντινά πλάνα] και για την Κάρλα την Μ(πρ)ούνι!!!
Αυτήν όμως, την εντός του οίκου του “κακομοίρη” του Εμίρη οικογενειακή κατάσταση, θα μπορούσαμε να τη δούμε [αναλύοντας την κοινωνικοπολιτικά] ως μια μορφή οικογενειακής ... ομοσπονδοποίησης!!! Θα μπορούσε, λόγου χάριν να πούμεν, να ονομαστεί [μια τζιαι κολλούμε τζιαι στους όρους] “Διφυλική [από την λέξη «φύλο», κι όχι τη λέξη «φυλή»] Πενταμερής [από τα 5 συνιστώντα μέρη που τη συναποτελούν – τον Σεΐχη και τες 4 γυναίκες του] Ομοσπονδία”!!!
Το ένα συστατικό μέρος [ο Σεΐχης] που αντιπροσωπεύει μόλις το 20% [όσο περίπου και το ποσοστό των τουρκοκυπρίων στη μελλοντική Κυπριακή Ομοσπονδία] είναι ερωτικά [sorry πολιτικά ήθελα να ειπώ] ίσο με το υπόλοιπο 80% [δηλ. τες 4 συζύγους του]!!!
Από τη άλλη [κι όπως μας πληροφορούν και οι διάφοροι επαΐοντες και γνώστες για τα του οίκου του Εμίρη, αλλά και οι δαήμονες επί των μουσουλμανικών “πολιτικo-ερωτικών” ηθών και εθίμων] οι 4 σύζυγες είναι πολιτικά ίσες μεταξύ τους – υποθέτω τόσο στον ερωτικό τομέα αλλά και σε ζητήματα πρωτοκόλλου και εθιμοτυπίας!!!
Όμως “τούτες” [αι σύζυγοι] θα χαίρονται και θα απολαμβάνουν την προσοχή, τον έρωτα, τα “αγαθά” και τις “υπηρεσίες” που σίγουρα αφειδώλευτα [και στη βάση κάποιων εσωτερικών κανονισμών και πρωτοκόλλων] θα “προσπαθεί” να τους προσφέρει και τους παρέχει ο Σεΐχης, όμως “εκ περιτροπής” [όππππαααα, να ‘σου και ο πολυθρύλητος και επίμαχος όρος!]. Κι όπως ψιθυρίζεται ΚΑΜΙΑ δεν έχει παράπονο! Με δυο λόγια στον οίκο του Σεΐχη η “εκ περιτροπής” δουλεύει μια χαρά!
[Πάντως ο παρέας και κουμπάρος μου, ο Πάμπος ο Τσιόπανος, όταν τον ερώτησε η κουμέρα η Κρασιμίρα τι πάει να πει “εκ περιτροπής προεδρία”, επεξήγησε της το ως εξής: “Ετο, μια φορά ΕΣΥ που πάνω, τζιαι μια φορά ΕΓΙΩ!”] ...
Παράλληλα όμως ο Σεΐχης πρέπει να διαθέτει για την κάθε μια από τες 4 πριγκιπέσσες [ανεξαρτήτως ηλικίας, εμφάνισης, ύψους, βάρους και τα λοιπά] τον ίδιο χρόνο ... Αν λόγου χάριν ο Σεΐχης αποφάσιζε ή ψήφιζε ότι θα ήθελε για την τάδε μέρα [ή και νύχτα] τη Mozah [ας πούμεν], θα μπορούσαν οι άλλες τρεις να κλικκώσουν και να συμφωνήσουν καθώς θα διαθέτουν και την πλειοψηφία στον οικογενειακό [ομοσπονδιακό] συμβούλιο [3 ψήφοι έναντι δύο] να ανατρέψουν την αμοιβαία επιθυμία και βούληση των ΔΥΟ να κάμουν το κκέφι τους!!! Κι εδώ πλέον υπεισέρχεται και η αναγκαιότητα για την “σταθμισμένη” [ψήφο]!!! Η πρόνοια αυτή πρέπει να ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε ευκαιριακές και συμφεροντολογικές συμμαχίες [που θα βασίζονταν στην αρχή “ένας άνθρωπος, μια ψήφος”, να μην προκαλούν προβλήματα στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της οικογενειακής σεΐχικης κλίνης [κι όχι μόνο] και αναγκάσουν στο τέλος της ημέρας τον Εμίρη [μια και είναι και Σεΐχης] να εφαρμόσει το αντι-δημοκρατικότατο δόγμα του “αποφασίζω και διατάττω”!
Είναι πλέον πασιφανές γιατί ΟΛΟΙ οι απορριπτικοί κι αντιομοσπονδιακοί έχουν σκυλιάσει με την επίσκεψη του Σεΐχη και της Σεΐχα του στην Κύπρο!
Να διευκρινίσω όμως πριν κλείσω [και για να προλάβω και τυχόν καλοθελητές] ότι σκοπός και στόχος αυτού του κειμένου είναι,
1. Πρώτον, να σατιρίσει το δογματικό, απόλυτο και μονοκόμματο τρόπο με τον οποίο οι διάφοροι κολλημένοι και εθνικιστές αντιομοσπονδιακοί απορρίπτουν [χωρίς αν εμβαθύνουν στο αντικείμενο και να επιχειρηματολογούν] τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, και
2. Δεύτερον, να καυτηριάσει την αδιαφορία με την οποία υποδεχτήκαμε ή βρεθήκαμε αντιμέτωποι [ίσως όλως αιφνιδίως] με την [μουσουλμανική] πρακτική της πολυγαμίας , ή/και την ανοχή και τον “ωχαδερφισμό” που επιδείξαμε για την ύπαρξη αυτής της αναχρονιστικής και απαξιωτικής [για την Γυναίκα] πρακτικής ...
Δεν ξέρω πως καθιερώθηκε η πολυγαμία στην μουσουλμανική θρησκεία και στον μουσουλμανικό κόσμο [αν δεν κάνω λάθος, κι ο Μωάμεθ είχε ΔΥΟ γυναίκες], αλλά σίγουρα τούτο το “έθιμο” ή η πρακτική [για τους άντρες μόνο], αποτελεί μια κοινωνική και σεξιστική διάκριση σε βάρος των Γυναικών. Σε αρκετές πάντως [κοσμικές] μουσουλμανικές χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Τουρκίας η πολυγαμία έχει καταργηθεί δια νόμου ... [Να σημειώσω ότι η πολυγαμία ή μάλλον η διγαμία για τους άντρες επιτρέπεται και στην χριστιανική ομάδα των Μορμόνων, τους οποίους απαντάμε στην Αμερική. Έχετε δει την ταινία “Μάρτυρας εγκλήματος” (“Witness” - 1985), με Στην ταινία ένας αστυνομικός [τον οποίο υποδύεται ο Harrison Ford] “εντάσσεται” σε μια κλειστή κοινότητα μορμόνων, προκειμένου να προστατέψει το (ανήλικο) μοναδικό μάρτυρα ενός φόνου κάποιου μυστικού πράκτορα.
Η πολυγαμία ήταν [και εξακολουθεί να είναι – όπως βλέπουμε και με την περίπτωση του καταρανού Εμίρη] χαρακτηριστικό οπισθοδρομικών και συντηρητικών πατριαρχικών κοινωνιών [κυρίως μουσουλμανικών] όπου η θέση της Γυναίκας ήταν [και είναι] πολύ δυσχερής ... Η Γυναίκα, σ’ αυτές τες κοινωνίες αποτελεί [για τους άντρες] αντικείμενο ηδονής ή και σκεύος ερωτικό [και σεξουαλικής εκτόνωσης] αλλά και εργαλείο αναπαραγωγικό για τη συνέχιση του οικογενειακού δέντρου! Ειλικρινά διερωτούμαι γιατί οι γυναίκες ακτιβίστριες [εδώ στην Κύπρο] συμπεριλαμβανομένων και γνωστών bloggerούδων αλλά και οι γυναικείες οργανώσεις, ΔΕΝ άγγιξαν αυτή τη διάσταση των δικαιωμάτων της Γυναίκας [που ΜΑΣ πρόκυψε με την της επίσκεψης του σεΐχικου ζεύγους] ...
Κλείνω μ’ ένα άσμα [το “Στην Αγορά του Αλ Χαλίλι” με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη – link: http://www.youtube.com/watch?v=40IX0AjcGCQ&feature=related], το οποίο αφιερώνω ειδικά στες αναγνώστριες ΜΑΣ, για να απαμβλύνω ολίγο τι, την ίσως σεξιστική χροιά που μπορεί να έχει η γραφίδα μου!
Anef_Oriwn
Σάββατο 24/4/2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
12 σχόλια:
sheretoumen τζ εμείς,
Ε να σου πω οτι βρίσκω τες απόψεις σου περί πολυγαμίας ετσι λίο εθνοκεντρικές...τζαι μέν θυμώσεις...Ε το εν τζαι τούτος ένας που τους πιθανούς τρόπους συμβίωσης τζαι δημιουργίας οικογένειας. Ούτε καλύττερος μα ούτε τζαι σιροττερος... Ε σαν να μου λαλείς οτι η προεδρική δημοκρατία εν καλυττερη που την πρωθυπουργική, ή γενικά μιλώντας, οτι η ομοσπονδία εν καλλύττερη που την συνομοσπονδία ή το ενιαίο κράτος σε οποιοδήποτε κοντεξτ κτλ...
Στο κάτω κάτω τζαι στις Δυτικές χώρες να μπου γίνεται; Εν υπάρχουν πολυγαμικά στοιχεία; Ντα μπορεί τα ποσοστά των παντρεμένων που έχουν ερωμένη ή ερωμένες να εν παραπάνω...Τουλάχιστο τζείνοι νομιμοποιούν το τζαι δεν αφήνουν τους ερωτύλους να εξευτελίζουν τζαι να περιπαίζουν τες -καημένες- τες ερωμένες...
Στάθης
shερετώ τον οίστρο σου Μάστρε Ανεφ!
μάλλον το αντικειμενο της εμπνευση σου [ή μαλλον κρυφου πόθου σου] ήταν η Καταριανή συζυγος!
δεν έχεις και άδικο - εξάπτει τη φαντασία
για την πολυγαμια πάντως ένα έχω να σου σου πω... αν εχουμε ισοτητα να την έχουμε σε ΟΥΛΑ [το ανέκδοτο "ειπαμε ουλοι, ούλοι" το άκουσες;]
τώρα αν είναι και αλλιως ΠΟΛΥ-ΓΑΜΩ
με την αρχαία και καλη έννοια κι αυτο καλό είναι :-)
έτσι να γραφεις και άστους τους Ερογλου και το Κυπριακό
Ενα Κατάρ θα μας σώσει...
εν να τους έχω γείτονες!
χαρά να ζω σε μια χλιδή - λες να μας κανουν και Καζίνο;
μασhιαλλα μασhιαλλα
Pasανάκατά,
Εν τζιαι πολλοκατάλαβα τι θες να πεις όταν γράφεις πως οι “… απόψεις μου περί πολυγαμίας ετσι λίο εθνοκεντρικές …” Μάλλον “μονογαμοκεντρικές” θες να πεις! Αν και η πολυγαμία είναι έμφυτη στον άνθρωπο [και στους άντρες και στις γυναίκες] προσωπικά δεν βλέπω όταν ένας άνθρωπος σε γεμίζει συναισθηματικά, ερωτικά και ψυχικά να τρέχεις σ’ άλλες κανάρες τζιαι κάμαρες! Και δεν ξέρω αν κάπου στην Ευρώπη να έχει νομιμοποιηθεί η πολυγαμία – πλην των τυχόν θρησκευτικών κοινοτήτων των Μορμόνων και των Άμις ... Εκτός κι αν περιληφθεί και τέτοια πρόνοια στα “Σύμφωνα Συμβίωσης”!
Πάντως η Rose κάπου έχει δίκιο όταν λέει “… αν εχουμε ισοτητα να την έχουμε σε ΟΥΛΑ …” Γιατί ΜΟΝΟ οι Εμίρηδες να χαίρονται τέτοια δικαιώματα; Οι καημένες οι Εμίρησσες γιατί να ξεροσταλιάζουν;
********************
Rose,
Το ανέκδοτο “ειπαμε ουλοι, ούλοι”, εν μου λέει κάτι. Μάλλον εν το έχω ακούσει. Εν ννα μας το πεις;
σε μια τραπεζα γινεται ενοπλη ληστεια
εκει βρισκεται και μια γρια
ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ φωναζει ο αρχηγος
- Μα και η γρια; ρωτα ο βοηθος
ΕΙΠΑΜΕ ΟΛΟΙ λεει ο αρχηγος
Μεινετε ολοι ακινητοι, ξαπλωστε με χερια-ποδια σε διασταση - λεει ο αρχηγος
ΜΑ και η γρια; ρωταει ο βοηθος
ΕΙΠΑΜΕ ΟΛΟΙ! λεει ο αρχηγος
Ακινητοι βρε γιατι θα σας γ@@@!
φωναζει ο αρχηγος
Μα και την γρια; ρωτα ο βοηθος
απαντά η γρια:
Αμα λέμε ΟΥΛΟΙ, ΟΥΛΟΙ!
Ωραίοοοο!!!
Την καλημέρα ΜΟΥ!
Εθνοκεντρισμός είναι η χρήση μιας εθνικής κουλτούρας ή πολιτισμού ως μέτρο σύγκρισης και κριτικής θεώρησης άλλων κουλτούρων ή πολιτισμών. Εχρησιμοποιήθηκε κυρίως ως κριτική σε ανθρωπολόγους- εθνολόγους που εμελετούσαν φιλές ιθαγενών χρησιμοποιώντας κατηγορίες ανάλυσης τζαι σύγκρισης προερχόμενες από τη Δυτική κουλτούρα. Στη περίπτωση σου ε χαριτολογώντας που το είπα...ε για να κάμω να κουρί τον θκεβασμένο!
Συμφωνώ τζ εγώ με τη rose! Μπορούμε να πούμε όμως οτι τζείνοι (οι μουσουλμανικές χώρες όπου η πολυγαμία επιτρέπεται) εν ένα βήμα πιο μπροστά αφού υπολείπεται μόνο να το επιτρέψουν τζαι για τις γυναίκες ... (εξυπνοβλακείες...)
Καλή Κυριακή!
συφφωνω με τον πασανακατα...
η μονογαμια εν μια επιλογη..η πολυγαμια [εννοειται αντρων τζαι γυναικων - ακαταχνωτα] παραπεμπει τζαι στην πολυγαμικη οικογενεια [οπως οι σειχιδες τζαι οι μορμονοι] αλλα τζαι στο πλαισιο των "ελευθερων σχεσεων" που αναδυθηκαν που τες εξεγερσεις τις δεκαετιες του 60 τζαι του 70 στην δυση...
που μιαν αποψη πολλες κοινωνιες [οϊ μονο δυτικες - δε λατινικη αμερικη λ.χ.] εν ντε φακτο πολυγαμικες - με την μορφη πολλαπλων μονογαμικων σχεσεων στον χρονο..εξου τζαι η παρακμη της παρθενιας..
εθκιεβαζα κατι για τον ινδικο πολιτισμο τζαι εμεινεν μου μια ατακα..αμα σε ενα θρησκευτικο συστημα αρχισει να περιθωριοποιηται το σωμα τζαι ο ερωτισμος, το επομενο θυμα εν οι γυναικες..
οποτε η ανατροπη τουτου του αιωνβιου πατριαρχικου μοντελου προυποθετει τζαι την γυναικεια απελυθερωση..τζαι της επιθυμιας..
στην μελλοντικη "ερωτικη αναρχια" εν να υπαρχουν φυσικα μονογαμικες ερωτικες, ρομαντικες, συνασθηματικες σχεσεις...αλλα σε ενα πιο χαλαρο περιβαλλον επιλογων..
φουριε
[για την αντιγραφη π.]
Για το ξεπούλημα κρατικής γης στο ιδιωτικό,εξ αραβίας ορμόμενο κεφάλαιο,από τον «αριστερό» Χριστόφια και το «κομμουνιστικό» ΑΚΕΛ, ούτε λέξη ο φίλος μας ανεφ ορίων,οσπρίων και αραβικών κονδυλίων.Θα εξηγήσει άραγε στα ΕΔΟΝΟΠΟΥΛΑ ο άνεφ,ότι με τέτοιους «κομμουνιστές»,«φίλους»,«αριστερούς» και «συντρόφους» που διαθέτει η Κύπρος,θα τρίζουν τα κόκκαλα του Λεονίντ Μπρέζνιεβ;
Καλώς τζιαι τον Kokouiν!
Είσαι ρε “Κοπέλλιν” για μια Προλεταριακή Σοσιαλιστική Επανάσταση με την οποία να συντρίψουμε και να διαλύσουμε τον ντόπιο και διεθνές κεφάλαιο [και τους λακέδες τους – την κυπριακή άρχουσα αστική τάξη, τους κάθε λογής εθνικιστές και ψευτοαριστερούς] και να εγκαθιδρύσουμε μια Σοσιαλιστική Κυπριακή Δημοκρατία Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων;
******************
Για κάποια άλλα ζητήματα [όπως για την πολυγαμία και των [ερωτικό] φιλελευθερισμό των Λατίνων της Αμερικής, θα επανέλθω ποια στιγμή αργότερα.
* κάποια
Μεταξύ σοβαρού και αστείου [μια και έχει και την εύθυμη της πλευρά η ιστορία ΜΑΣ] να καταθέσω μερικά [ακόμα] σχόλια και σκέψεις που ΜΟΥ έχουν προκύψει κυρίως μετά την παρέμβαση του Π. [καθώς και από τα όσα είχαν πει πιο πριν η Rose και ο Στάθης ο Pasανάκατά]:
1. Είναι αστείο [για να μην πω οξύμωρο και γελοίο] να θεωρούμε ότι η πολυγαμία όπως έχει καθιερωθεί [και λειτουργεί] στις μουσουλμανικές [κυρίως] χώρες [δηλ. μέσα από ένα σύστημα καταπίεσης και διακρίσεων σε βάρος των Γυναικών] θα μπορέσει να μετεξελιχτεί σε κάτι το θετικό και το προοδευτικό και θα επιφέρει μια γενικότερη ισότητα μεταξύ των δύο φύλων [και ειδικότερα στον ερωτικό τομέα – για την Γυναίκα].
Πάντως [γενικότερα] οι κουβέντες περί πολυγαμίας και πολυγαμικών σχέσεων [που μπορεί να έχουν να κάμουν τζιαι με καταστάσεις που σχετίζονται με το «ΠΟΛΥ-ΓΑΜΩ» - που λαλεί τζι’ η Rose], παραπέμπουν [παρεκτραπούν] τον νουν και τη σκέψη προς μυστηριακές [αισθησιακές] ανατολίτικες [αραβικές] φάσεις [που συνήθως εξάπτουν τζιαι τη φαντασία - κυρίως των ‘ρσενικών, νομίζω]...
2. Η πολυγαμία αποτελεί [είτε καλώς για κάποιους, είτε κακώς για κάποιους άλλους] μια αναγνωρισμένη [και με νομική μάλιστα βούλα] μορφή κοινωνικής οργάνωσης σε κάποια μέρη [κυρίως σε συντηρητικές μουσουλμανικές αραβικές αλλά κι αφρικανικές - νομίζω - χώρες], αλλά και σε κάποιες [χριστιανικές] θρησκευτικές κοινότητες [ήδη αναφέραμε τους Μορμόνους] ... Όμως πουθενά ΔΕΝ έχω δει στον “ανεπτυγμένο” [όπως συνηθίζεται να λέγεται] κόσμο να γίνεται κουβέντα για νομική κατοχύρωση [ή/και αναγνώριση] της πολυγαμίας, έστω και μέσω του νεότευκτου “Συμφώνου Συμβίωσης”.
Μάλιστα ο αλγερινής καταγωγής γάλλος, του οποίου η γυναίκα τιμωρήθηκε με πρόστιμο από αστυνομικό στην πόλη Ναντ [της Γαλλίας], γιατί οδηγούσε αυτοκίνητο φορώντας νικάμπ [είδος πέπλου/καλύπτρας που μοιάζει με την μπούργκα], κατηγορείται ότι “ζει σε πολυγαμική κατάσταση με τέσερεις γυναίκες” [κι αυτός!].
Ίσως οι πολυγαμικές σχέσεις [η συμβίωση με περισσότερες τις μιας γυναίκες ή με περισσότερους του ενός αντρών κάτω από την ίδια στέγη υπό τη μορφή της οικογένειας ] να αποτελεί επιλογή κάποιων [και αντρών και γυναικών στο “δυτικό κόσμο”] αλλά τούτο γίνεται επί ιδία ευθύνη.
Στο παρόν στάδιο και άντρες και γυναίκες [είτε αυτοί βρίσκονται εις γάμου κοινωνία, είτε όχι] γενικώς βολεύονται [δηλ. ικανοποιούν την πολυγαμική τους φύση] “απιστώντας”! Τι θα γίνει το μέλλον δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, αλλά οι άνθρωποι [και άντρες και γυναίκες] παρά τα πολυγαμικά τους ένστικτα και επιθυμίες έχουν την τάση να ζευγαρώνουν – κι όχι να ζουν σε αγέλες! Οργανωμένες πάντως πολυγαμικές κοινότητες υπήρξαν [κατά το Ένγκελς και το σύγγραμμα του “Η καταγωγή της Οικογένειας, της Ατομικής ιδιοκτησίας και του Κράτους”] κατα την εποχή της βαρβαρότητας.
3. Είναι γεγονός ότι οι Λατίνοι της Αμερικής χαρακτηρίζονται από ένα γενικότερο φιλελευθερισμό στις διαπροσωπικές τους σχέσεις [και φυσικά και στον έρωτα, όμως και πάλι ΔΕΝ βλέπω πουθενά να γίνονται κινήσεις για νομική κατοχύρωση της πολυγαμίας. [Και δεν γνωρίζω τι γινόταν στις φυλές των Ινδιάνων παλαιόθεν] ...
Με την ευκαιρία αυτή [της αναφοράς μου στην Νότια Αμερική] να πω ότι ένα από τα βασικά κυριότερα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην Νικαράγουα οι Σαντινίστας όταν κατέλαβαν την εξουσία το 1979, ήταν η καταγραφή και αναγνώριση των πολλών εξώγαμων παιδιών που υπήρχαν στη χώρα. Να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι κατα τες αρχές της δεκαετίας του 1980 [όντας φοιτητής] γνώρισα έναν Νικαραγουανό, ο οποίος είχε ακόμα δυο αδέλφια, όμως και οι τρεις ήταν από διαφορετικούς πατεράδες, ενώ η μητέρα τους ΔΕΝ είχε παντρευτεί ΠΟΤΕ! Όμως [κατα την ταπεινή μου άποψη] μόνο μια ευημερούσα φιλελεύθερη [σοσιαλιστική/κομμουνιστική;] κοινωνία με υψηλά επίπεδα κοινωνικής οργάνωσης και συμμετοχής και με αυξημένες κοινωνικές παροχές μπορεί να διαχειριστεί ικανοποιητικά τέτοια ζητήματα!
ανευ,
1.εν λογικη η σκεψη [με βαση την ιστορικη εμπειρια] οτι ενα πατριαρχικο οικογενειακο πολυγαμικο συστημα, μπορει να περασει σε πιο μονογαμικη [μεταβατικη ας πουμε] φαση [σαν διαδικασια εκδημοκρατισμου-ισοτητας] πριν προχωρησει σε ενα χαλαρωμα των ερωτικων ηθων προς τις "ελευθερες σχεσεις" [που ειναι πιο πολυγαμικο ημινομιμα-ημιπαρανομα εστω - αλλα και για τα 2 φυλα]...
ομως το "πολυ-γαμω" που λαλεις [εστω τζαι στο αστειο] τζαι η παραπομπη σου στην σημειολογια της αραβικης κουλτουρας ενεν τυχαια νομιζω..
στην αναλυση του για το πως εθωρουσαν οι δυτικοι την "ανατολη" τον 19ο αιωνα, ο e. said επαρατηρησεν οτι τοτε [που ηταν συντηρητικη η δυση] εθεωρουσαν τους λαγνους τους αραβες..η σημειολογια του χορου της τζοιλιας, του χαρεμιου, του αραβα εραστη λ.χ...
τον 20ο αιωνα ειχαμε μια πληρη ανατροπη της εικονας..καθως η δυση εχαλαρωνε σε σχεση με τα ερωτικα ηθη, επροβαλεν το αναποδο της στην ανατολη παλε..με την προβολη των πιο συντηρητικων εκδοχων [της σουδικης αραβιας] σαν ερωτικων προτυπων των αραβων...τζαι οι ταλεμπαν σημερα κοκ..παντες τζαι ενεν οι δυτικοι που τους εκατασκαυσαν τζαι σαν κινημα..
θελω να πω..εκτος που την συντηρηση στον αραβικο [τζαι τον ευρυτερο μουσουλαμνικο] κοσμο υπαρχει τζαι μια ερωτικη παραδοση..
χιλιες και μια νυχτες...
το πως εν να μεταλλαχτει τουτη η παραδοση εν ενα που τα ενδιαφεροντα της εποχης..τζαι της περιοχης μας..
ειδα σημερα το πρωι μια κορου [λιβανεζα υποθεσα] με εφαρμοστα ρουχα που αναδεικνυαν το σωμα ερωτικα, αλλα με τα μαλλια τελειως κρυμενα κατω που μια σφικτη κουρουκλα, που εταιρκαζνε αισθητικα με τα επισης σφικτα ρουχα..
εν παραξενες τζαι ενδιαφερουσες οι μεταλλαξεις...
2. φυσικα εσιεις δικαιο οτι νομικα ενεν αναγνωρισμενη η πολυγαμια στην δυση..αλλα τουτη η απαγορευση απλα αντικτοπτριζει την υπαρχουσα νομικη κατασταση..οϊ την κοινωνιολογικη..η "πολυγαμια" στην δυση σημερα εν με την μορφη του serial monogamy, δηλαδη πολλες σχεσεις στον χρονο..μια μεγαλη στην εφηβεια η μερικες πιο μιτσιες - που οδηγουν στην απωλεια της παρεθνιας τζαι των 2 φυλων - κατα πλειοψηφια..υστερα 1-2 σχεσεις στα 20..γαμος..τζαι για μια μεριδα, λλιον διπλες σχεσεις..διαζυγιο στην μεση ηλικια κλπ...τουτα εν δεδομενα που οϊ απλα ζουμεν τα αλλα προβαλει τα τζαι η μαζικη κουλτουρα σαν πραγματικοτητα..
σε τουτον το πλαισιο η συνυπαρξη [στον ιδιο χρονο/περιοδο] με δυο εραστες/ερωμενες εν κατι που παιζει σαν υπογεια πιθανοτητα..τζαι εν να παιξει παραπανω ισως στο μελλον..
απλα η συναισθηματικη φορτιση της ιδιοκτησιας [στο συναισθημα στην σχεση με το σωμα κλπ] εν επισης εντονη - αν το συνδεσουμε τζαι με το ευρυτερο κοινωνικο-οικονομικο συστημα..
η μελλοντικη "πολυγαμια" με τουτην την εννοια μπορει να κτιζει πανω στην ατομικοτητα αντι στην "αγελη"..δηλαδη το θεμα εν θα ειναι κατ'αναγκη η συγκατοικηση η η οικογενειακη συνυπαρξη πολλων [οπως στην παραδοσιακη πολυγαμια] αλλα αντιθετα θα μπορει να παιξει η "πολυγαμια" [ η το καθεστως των "ελευθερων σχεσεων" οπως το αποκαλουν στην δυση] παραπανω πανω στην αναπτυξη της αυτονομιας του ατομου να εσιει πολλαπλες ερωτικες σχεσεις [τζαι ισως τζαι επιλογες]... ενω το αναγιωμα των παιδιων ηδη περνα που συλλογικους θεσμους [νηπιαγωγεια,σχολεια, δικαιωματα παιδιων κλπ]...
3. σαφως η απελυθερωση της επιθυμιας σε μιαν απελευθερωμενη κοινωνια εν να εν ολοκληρωμενη..ο καπιταλισμος απλα ανακυκλωνει..
απλα λαλω οτι στην παρουσα φαση [σαν μερος των αντιφασεων του συστηματος στην ιστορικη του εξελιξη αν θελεις] υπαρχει μια διαλεκτικη που οδηγα στην υποχωρηση τζαι της αυστηρης μονογαμικης σχεσης που εν "παντοντινη"...οι σχεσεις, τα διαζυγια [σε διαφορες ηλικιακες φασεις], οι μονοι γονιοι κλπ κλπ οδηγουν σε νεες πραμτικοτητες, ενω η εκρηξη του ερωτισμου στην διαφημιστικη εικονα λειτουργα επισης διαβρωτικα για την σεξουαλικη καταπιεση, αναστολη...
..τζαι για να δουμε την συνδεση..ο χορος της τζοιλιας υιοθετηθηκε τζαι που απελευθερωμενες γυναικες..
διαφορα αλλασουν χρηση τζαι νοημα..αναλογως πολιτιστικου τζαι ιστορικου πλαισιου..
π.
Δημοσίευση σχολίου