Πολλοί είν’ εκείνοι που έχουν ήδη γράψει [στην κυπριακή blogόσφαιρα εννοώ] και μάλιστα χιλιάδες λέξεις, για το προψεσινό έγκλημα ιεροσυλίας, δηλ. το άνοιγμα του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου και την κλοπή της σορού του ... Υβριστική, απίστευτη κι αδιανόητη [για νορμάλ ανθρώπους] πράξη!!!
Η δική μου ενασχόληση με το θέμα ΔΕΝ γίνεται με σκοπό να επαναλάβω τα αυτονόητα, ότι δηλ. η πράξη αυτή είναι βεβηλη και ιερόσυλη και συνάμα αποτελεί [ή/και συνιστά] ανοσιούργημα και κακούργημα, είναι αποτρόπαια κι απεχθής, ανήθικη κι ανέντιμη, απαίσια κι αποκρουστική και ότι ΜΟΝΟ προβοκάτορες και “άνθρωποι” με σάπια, αρρωστημένα και διεστραμμένα μυαλά θα μπορούσαν να την συλλάβουν, να την οργανώσουν και να την εκτελέσουν ... Τούτα ΟΛΑ έχουν ήδη χιλιοειπωθεί [αυτές τες μια - δυο μέρες μετά που βγήκε στον αέρα η είδηση για την βεβήλωση του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου] και αποτελούν πλέον τετριμμένες [και ίσως και βαρύγδουπες] εκφράσεις, αν και μέσα απ’ αυτές εξακολουθεί να εκφράζεται και να μεταφέρεται το σοκ, ο αποτροπιασμός κι ο συγκλονισμός ΟΛΩΝ ΜΑΣ γι’ αυτό που έγινε ...
Κάνω όμως αυτήν την παρέμβαση [στες blogοσφαιρικές συζητήσεις πάνω στο θέμα],
1. Πρώτον γιατί ΔΕΝ θέλω “να μείνω πίσω” και να μην καταγράψω και καταδικάσω το βέβηλο αυτό συμβάν [χωρίς διάθεση όμως να επαναλάβω τα όσα έχουν ήδη λεχθεί] ...
Ίσως γιατί δεν έχω την τόλμη [ή την μαγκιά, αν προτιματε] να πω και να κάνω αυτό που λεει ο “the Idiot Mouflon”, στο Blog του [link: http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html]:
“Σκουζάτε με το λοιπόν
που δεν θα ακολουθήσω
τις νεκρόφιλες πομπές,
εξυπηρετώντας τους στόχους των τυμβωρύχων,
εγώ έχω άλλο μεράκι…”
2. Δεύτερον, γιατί το μακάβριο αυτό συμβάν ΔΕΝ είναι απλώς μια [ακόμα] προβοκάτσια ή μια πράξη που αναδεικνύει την σαπίλα που κυριαρχεί στα μυαλά κάποιων ή που παραπέμπει σε ταινίες τρόμου με νεκροταφεία, φαντάσματα και βρικόλακες ... Αλλά γιατί θέλω να σημειώσω [και να τονίσω] ότι αυτό το πρωτάκουστο [και πρωτοφανές] και φρικιαστικό για τα δεδομένα [και δρώμενα] της Κύπρου γεγονός, καταφανώς ΔΕΝ συνάδει με την κουλτούρα του τόπου μας. Ο σεβασμός προς τους νεκρούς αποτελεί αξίωμα και εκ των ων ουκ anef_ στάση για τους Κυπρίους … Και [όπως είπε ή άφησε να νοηθεί και κάποιος άλλος blogger – δεν θυμάμαι ποιος, είναι πολλά τα όσα έχω διαβάσει] τέτοιες βέβηλες πράξεις σαφώς παραβιάζουν [ακόμα και καταργούν] το δικαίωμα της οικογένειας και του φιλικού περιβάλλοντος του [όποιου] νεκρού να ΤΟΝ πενθήσουν …
3. Τρίτον, για να επισημάνω την υπερβολή, αρλουμπολογία και ανοητολογία [αλλά και την πολιτική εκμετάλλευση του γεγονότος] που περιέχονται στις δηλώσεις [αλλά και στα blogοσφαιρικά συγγράμματα] και πολλών και διαφόρων [κόσμου και κοσμάκη - και ανώνυμων αλλά και επωνύμων, γνωστών και μη εξαιρετέων] ...
Τι άλλο από υπερβολή, αμετροέπεια και εμπάθεια μπορεί να περιέχουν εκφράσεις του στυλ “Ακόμα και νεκρό φοβούνται τον Τάσσο Παπαδόπουλο”, ή ότι “και νεκρός ενίκα”, ή ότι “Αυτά συμβαίνουν επί διακυβέρνησης Χριστόφια, ο οποίος κατάφερε να εκμηδενίσει την κοινωνική συνοχή και την κοινωνική γαλήνη”;
Μέχρι και για αναβολή του αυριανού match ΟΜΟΝΟΙΑΣ - ΑΠΟΕΛ μίλησαν κάποιοι[όπως ας πούμε ένας δημοσιογράφος στο ψεσινό Δελτίο Ειδήσεων του “ΑΝΤΕΝΑ”] και προσπάθησαν να υποβάλουν ότι [τουτη η αναβολή] επιβάλλεται και πρέπει να γίνει ... Μια θέση που με λύπη μου παρατηρώ ότι υιοθετεί [δίκην ρητορικού αναρωτήματος] κι ο φίλτατος PolitisPittas στο νέο του κείμενο [που ανάρτησε στο blog του και δημοσιευτηκε στον σημερινό “Πολίτη” - link: http://politispittas.blogspot.com/2009/12/blog-post_7603.html
Ειλικρινά ΔΕΝ αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο ... Και με τη σειρά ΜΟΥ διερωτούμαι μήπως υπερβάλουμε παίζοντας έτσι ΚΑΙ το παιχνίδι κάποιων ... Δεν μεταφέρουμε [με τέτοιες θέσεις και κινήσεις] μηνύματα ανασφάλειας, και φόβου στον κόσμο;
Πέραν τούτου όμως, θέλω να σημειώσω και την πολιτική εκμετάλλευση που κάποιοι [μέσα στην μακαβριότητα των γεγονότων] επιχείρησαν να κάνουν [για να αποκομίσουν προφανώς πολιτικά οφέλη ή να μεταφέρουν πολιτικά μηνύματα] ... Αν δεν διαβάσατε τις δήλωσεις του Λιλήκκα, λόγου χάριν, παραθέτω πιο κάτω ένα μικρό απόσπασμα, για να πάρετε μιαν ιδέα: “Ήθελαν να στείλουν ένα μήνυμα στον κυπριακό ελληνισμό, ότι εξαφάνισαν το σύμβολο που ενσάρκωνε την αντίσταση του κυπριακού ελληνισμού στα καταστροφικά σχέδια”.
Επιτέλους μπορούμε να λειτουργήσουμε σαν κράτος, σαν πολιτεία και σαν κοινωνία σ’ αυτόν τον τόπο;
***************
Προχωρώ όμως, για να καταγράψω την απέχθεια ΜΟΥ, τους προβληματισμούς ΜΟΥ τζιαι τους δκιαολισμούς ΜΟΥ για το απαίσιο, απάνθρωπο κι απίστευτο συμβάν της σύλησης του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου και της κλοπής της σορού του, παραθέτοντας [και προσυπογράφοντας] το σημερινού άρθρο του Κώστα Κωνσταντίνου στον “Πολίτη” [στήλη “Κατά Βαρβάρων”, σελ. 13 – link: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=916371&-V=columns]:
“Στον ανοιγμένο τάφο της λογικής...”
“*Αρρωστημένο είναι το να ανοίγει κανείς έναν τάφο και να κλέβει από μέσα ένα πτώμα το οποίο, συν τοις άλλοις, πρέπει να βρίσκεται ακόμη σε κατάσταση αποσύνθεσης. Δεν υπάρχει νοήμων άνθρωπος ο οποίος να μπορεί να βρει το οποιοδήποτε ελαφρυντικό σε μια τέτοια, βδελυρή και παρανοϊκή πράξη. Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται να το αναπτύξει κανείς ή να επεκταθεί.
*Θλιβερό είναι το να σπεύδουν κάποιοι, χωρίς οποιαδήποτε στοιχεία, να εκμεταλλευθούν το ζήτημα πολιτικώς και να επιχειρούν, ακόμη και μέσω μιας τέτοιας μακάβριας ιστορίας, να εξυπηρετήσουν τις όποιες εμμονές τους. Να χέουν άπλετο δηλητήριο, λέγοντας πως αυτό το πράγμα δεν... θα μπορούσε (λέει) να το έκανε Ελληνοκύπριος. Με τα ευκόλως εννοούμενα να παραλείπονται. Πόσο δε μάλλον όταν αυτοί οι κάποιοι ή μερικοί έστω από αυτούς, κατέχουν πολιτειακά αξιώματα και θα έπρεπε, αν μη τι άλλο, να ήταν πιο υπεύθυνοι. Πολύ πέραν του θλιβερού δε, στα όρια του καταντήματος μάλλον, ήταν η κίνηση ενός από αυτούς (ενός ο οποίος τώρα βρίσκεται στα αζήτητα της πολιτικής...) να καπηλευτεί το θέμα για να κάνει μία ακόμη απέλπιδα πολιτική παρέμβαση στην προσπάθειά του να επανέλθει.
*Αξιέπαινο από την άλλη και υπεύθυνο είναι το να είσαι ένας άνθρωπος όπως ο Βασίλης Πάλμας, να μην είσαι πια ενεργά αναμεμιγμένος στην πολιτική και να προσπερνάς την όποια σύγχυση μπορεί να σου προκαλεί αυτή η ιστορία (και είναι απολύτως λογικό και ανθρώπινο όταν το θέμα αφορά έναν άνθρωπο που θαύμαζες και αγαπούσες) και να αναδεικνύεις την πιο επικίνδυνη εκδοχή της υπόθεσης ότι, δηλαδή, οι δράστες ίσως επιχειρούν να μας γυρίσουν πίσω σε άλλες εποχές και πως πρέπει να μην επιτρέψουμε κάτι τέτοιο. Αυτό κάνει ο πολιτικός. Δεν ρίχνει λάδι στη φωτιά με τα σενάρια που παράγουν οι εμμονές του.
*Ατυχές είναι το να είσαι το περιβάλλον του ανθρώπου στον οποίο ανήκει η σορός που εκλάπη, να εκδίδεις μια ανακοίνωση στην οποία, αφενός μεν να μην ζητάς το αυτονόητο, δηλαδή την άμεση επιστροφή της σορού σε ένα καθαρά ανθρώπινο επίπεδο και, αφετέρου, να αναλώνεις ολόκληρο το κείμενό της σε πολιτικά μανιφέστα, γράφοντας και πράγματα του στυλ «όπου και αν βρίσκεται τώρα η σορός του, η φωνή του θα ακούγεται και θα διαρκεί, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της εθνικής μας υπόθεσης». Δίδοντας έτσι και την εντύπωση πως θεωρείς δεδομένο το ότι δεν θα βρεθεί η σορός. Και προβαίνοντας παράλληλα σε πολιτικές (και μόνον) πάντοτε ερμηνείες, άνευ στοιχείων ότι, τάχα, αυτός που το έκανε στόχο είχε «να ενταφιάσει την πολιτική και να διαγράψει τις παρακαταθήκες που κατέλειπε ο Τάσσος Παπαδόπουλος». Πώς θα το πετύχαινε; Ανοίγοντας τον τάφο και κλέβοντας τη σορό ενός ανθρώπου θα διέγραφε τις παρακαταθήκες;(!)
*Παράξενο είναι το χρονικό σημείο που επέλεξαν οι δράστες. Εάν δεχθούμε, υποθετικά μιλώντας, πως επρόκειτο για άτομα που μισούσαν τον Τάσσο Παπαδόπουλο (όσο νοσηρό κι αν είναι από μόνο του το να μισείς έναν νεκρό), δεν είχαν άραγε αυτοί οι άνθρωποι την κοινή λογική να αντιληφθούν πως μια τέτοια ενέργεια την παραμονή του μνημοσύνου του εκλιπόντος το μόνο που θα μπορούσε να πετύχει θα ήταν το να το μετατρέψει σε συλλαλητήριο; Να πετύχει δηλαδή αυτό ακριβώς που οι πολιτικοί επίγονοι του Τάσσου Παπαδόπουλου ανεπιτυχώς είχαν προσπαθήσει να κάνουν τόσο στην κηδεία του, όσο και στα μνημόσυνα που ακολούθησαν, όχι γιατί τον αγαπούσαν (οι πολιτικοί σπανίως αγαπούν) αλλά διότι επιχείρησαν παντοιοτρόπως να εκμεταλλευτούν και να εξαργυρώσουν τις πολιτικές παρακαταθήκες του προς ίδιον όφελος; Είναι δυνατόν άνθρωποι οι οποίοι οργάνωσαν και εκτέλεσαν (μαεστρικά όπως όλα δείχνουν) αυτή τη (σιχαμερή έστω) επιχείρηση να ήταν τόσο χαζοί ώστε να μην σκέφτηκαν ένα τόσο απλό πράγμα;
*Πιο λογικό ίσως, αν και μιλάμε πάντοτε για υποθέσεις, ακούγεται το... αντίστροφο. Το πιο πάνω, δηλαδή, να ήταν ο στόχος. Αλλά να... διέφεραν οι δράστες. Εμείς δεν υιοθετούμε τα περί προβοκάτσιας με την έννοια ενός οργανωμένου πολιτικού σχεδίου, από άτομα εκτός του περιθωρίου πάντοτε. Μας φαίνεται τουλάχιστον αστείο το να οργάνωσαν πολιτικά πρόσωπα αυτή την απάνθρωπη ενέργεια. Εάν ισχύει αυτή η εκδοχή, το αντίθετο δηλαδή του να επρόκειτο για χαζούς (πλην... δεινούς σε επιχειρησιακό επίπεδο) «εχθρούς» του εκλιπόντος, τότε μάλλον θα πρόκειται για το έργο κάποιων οι οποίοι πίστευαν ότι με αυτή τους την πράξη θα μετέτρεπαν τον νεκρό σε ένα είδος cult φιγούρας, ένα αντικείμενο λατρείας. Για αυτό και το έκαναν την παραμονή του μνημοσύνου του. Κι αυτή η εκδοχή, υποθετική πάντοτε, ίσως να ενισχύεται και από το γεγονός ότι επέδειξαν έναν ακατανόητο «σεβασμό» προς τον υπόλοιπο τάφο. Αφαιρώντας απλώς τη σορό με πάσα επιμέλεια, χωρίς να καταστρέψουν οτιδήποτε άλλο, όπως θα έκανε λογικά κάποιος ο οποίος θα ήθελε να βεβηλώσει το χώρο από μίσος προς τον μακαρίτη.
*Το βέβαιο είναι πως μέχρι να υπάρξει κάποια απόδειξη για την ταυτότητα των δραστών και να διαλυθεί το σκοτάδι στο οποίο κινούνται ακόμη οι αστυνομικές έρευνες, αυτό που προέχει είναι αυτό που δυστυχώς δεν ειπώθηκε από κανένα «επώνυμο» χείλος χθες: Η ευχή η Αστυνομία να μπορέσει να εντοπίσει το συντομότερο τη σορό και να την επιστρέψει για να αναπαυθεί οριστικά ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ. Όποιες και εάν ήταν οι ενστάσεις του οιουδήποτε από εμάς για τον πολιτικό Τάσσο Παπαδόπουλο, όποιες και εάν είναι, ακόμη και σήμερα, οι ενστάσεις μας για την πολιτική που ακολούθησε, δεν γίνεται να μην αντιλαμβανόμαστε το αυτονόητο: Μιλάμε για έναν νεκρό πια άνθρωπο. Η σορός του οποίου επιβάλλεται να βρεθεί αμέσως και να ενταφιαστεί ξανά. Για λόγους στοιχειώδους πολιτισμού και όχι μόνο, λόγους τους οποίους, εάν τους ξεχάσαμε, καλό θα είναι να τους ξαναθυμηθούμε. Εκπληκτικό δεν είναι ότι κανείς τους δεν ασχολήθηκε μ΄ αυτό;”
Περαιτέρω σχόλια Ιστολόγου: ΟΥΔΕΝΑ!!!
Για το copy-paste
Anef_Oriwn
Σάββατο 12/12/2009 [τ’ αγίου Σπυριδώνου σήμερα – Μεγάλ’ η χάρη ΤΟΥ, πέρκι βοηθήσει να βρεθεί τζιαι το χαμένον λείψανον!]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
18 σχόλια:
Βρε Άνευ, αρκέψαν ήδη τα "δύσκολο να βρεθούν οι δράστες".
Θυμίζει σου κάτι;
Ήντα τόπος μας έλαχε...
Πας τα γεγονότα όπου σε συμφέρουν και αγνοείς το γεγονός της βεβήλωσης του νεκρού παλιοπροβοκάτορα!
Ανευ, εκτύπησες κεντρο: γι' αυτο΄και διάφοροι δειλοί κρυμμένοι πίσω απο την ανωνυμία βρίζουν!
Ναι έχεις δίκαιο μπαίνουμε σε μια νέα εποχή: την εποχή των άκρων, οπου τίποτε δεν θα σταματήσουν. Κόιταξε πως επιχείρησαν να καπηλευτούν ένα τόσο μακάβριο γεγονός οι ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ..
Ήντα τζαιρούς εφτάσαμεν Άνεφ...
Όλο αυτό το καιρό ο Ανευ Όρίων χυδαιολογούσε και καθύβριζε τη μνήμη του Τάσσου, άρα φέρει ευθύνη!
οι ΟΧΙιαδες απειλουν μας οτι εννα τον ξυπνησουν να μας πει αλλο εναν ΟΙ
ΤΟ Νικωλακη τον Παπαδοπουλο πουκλεψε τον πάππα του για να τρελανει τον κοσμο ούλλο ποιος θα τον εμαζεψει;;;;;;
Νικωλακης Λιλληκας και τ αλλα κορακια πως θα αποκαλυφτουνε για τη βρωμια που στησανε;;;
Πελλαμός εν τούτοι και να πελλάνουν την Κύπρο νομίζουν πως μπορούνε αλλα ψες στο στο παννιιρι που πηγανε να στησουν δεν πηγε κανεις.
ΤΟ ΟΧΙ ΑΠΟΘΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΣΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ ΟΥΔΕΙΣ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΠΕΘΑΝΙΣΚΕΙ.
Ας μου επιτραπεί και σε μένα ένα σχόλιο.
Στις 9 Μάη φέτος, εκδηλώθηκε επίθεση στο σπίτι του Εζεκία Παπαϊωάννου, όπου στεγάζεται το μουσείο του ΑΚΕΛ,όπου έγιναν βανδαλισμοί.
Η προκλητική αυτή ενέργεια βρήκε το ... δίδυμό της με τη σύλληση του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου.
Ας βγουν τα σωστά συμπεράσματα ...
Νομίζω, ότι αρκετά ασχοληθήκαμε με το θέμα, το οποίοοι όλοι καταδίκασαν. Τώρα είνα θέμα της αστυναομίας να βρει τους δράστες. Αν ο σκοπός των οποιοωνδήπτε ήταν η ανωμαλία και αποσταθεροποίηση δεν πρέπει να τους κάνουμε το χατήρι. Η χώρα τουτη χρειάζεται νηφαλιότητα και ψυχραιμία.
Δεν σας προκαλεί εντύπωση που τα επιχειρήματα του Anef Oriwn ειναι τα ίδια με αυτά της Βολκάν, του Ταλάτ και του Ντενκτάς;
ΜΑΡΞΙΑΝ
Ο ANEF orion είναι ελεεινός και όλοι όσοι τον υποστηρίζετε κόκκινα κοράκια!
ρε παιδιά; τι είναι τα κόκκινα κοράκια; κάτι σαν τον κόκκινο ιαβέρη;
Βασικά ο Anef Orion είναι ένας κομπλεξικός που αν και γέρασε, έχει πρόβλημα ακόμα με τον εαυτό του. Σύνελθε βρε χαμένε!
ο Ανευοριων ειναι ο κόκκινος ιαβέρης;
Διάβασα τα εξής στο διαδυκτιο....Στις 9/10/2006 ο Vladan Batic, πρωην υπουργος δικαιοσύνης κάλεσε τον Τασσο Παπαδόπουλο να εξηγήσει το ρόλο που έπαιξε τη δεκαετία του 90 στη μεταφορά δισεκατομμυρίων δολλαρίων από την πρώην Γιουγκοσλαβία στην Κύπρο. Η μεταφορά ήταν σε παραβίαση του εμπαργκο του ΟΗΕ.
Η Beogradska Banka είχε χέρι, της οποίας διευθυντης ήταν ο Borka Vucic ο οποιος ενεργουσε για τον Μιλοσεβιτς.
Η εταιρία Antexol είχε αναμιξη (είχε εγγραφεί απο το γραφείο παπαδόπουλου).
Σχετική έρευνα για τον ΟΗΕ έκανε ο ανακριτης Morten Torkildsen.
Υπάρχει ανοικτή επιστολή από τον Batic προς τον Παπδόπουλο, που λέει
Did you know that the money brought to Cyprus comes either from the Serbian state and the people, or as a profit of most serious criminal activities, such as drugs, weapons trafficking and illegal trade of oil and cigarettes? Such ‘dirty money’ had to be laundered right through companies registered at your office.
“Do you know that according to estimates of experts, over ten billion American dollars had been taken out from Serbia and transferred to accounts of ‘screen’ companies registered by your office? A portion of that money ended as profit of the richest group – tycoons of Serbia, but also foreigners on Cyprus, Greece and other countries, as a repayment for certain services done for Milosevic regime.”
“With deepest respect, I wish to believe that at the time of forming the aforementioned companies you were deeply convinced that you were helping Serbia and its people. Unfortunately, it did not turn out that way. My most sincere conviction is that you probably have unintentionally helped Milosevic and his tycoons without your knowledge. I truly hope you realise that at present.”
Kαλά που κολλά τούτο το τελευταίο?
Εθκιαβάσαμεν το τζαι πιο παλιά
Ελλείψει επιχειρημάτων τα μαρξιστικά κοράκια γράφουν μαλακίες
Δημοσίευση σχολίου