{Επεξηγηματική σημείωση:
* - Ο τίτλος της ανάρτησης, η οποία γράφτηκε την Τρίτη 14 του μηνός, είναι εμπνευσμένος από μιαν κουβέντα της Μούσας!}...*************************
Προλεγόμενα:
Κατά τη Μούσα οι τρεις αντιπρόεδροι του ΔΗΣΥ, Λευτέρης Κασεττο-φόρου[sorry Χριστο-φόρου], Τορναρίτης και Ιωνάς [που επανεκλέγηκαν χωρίς ανθυποψηφίους κατά το πρόσφατο εκλογικό συνέδριο του ΔΗΣΥ, όπου ο Αρχηγός Νίκαρος έκαμε την πεφωτισμένη προεδρική ομιλία του – δειτε, αν δεν βαριέσετε, την ανάρτηση μας με αρ. 15/2012, όπως και ο Εκπρόσωπος Τύπου το Κόμματος κος Χάρης Γεωργιάδης [άλλως Φκιακάς(!) – και δεν το λέμε ρατσιστικά], αποτελούν «τα παπαγαλάκια» του Αναστασιάδη! Ο άλλος, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Κόμματος ο κος (Αβερω)Φούλλης Νεοφύτου [κι αυτός επανεκλεγείς] είναι αυτοκούρτιστος(!!!), αυτοσχεδιαζόμενος κι αυτοδημιούργητος! Κάμνει, ας πούμεν παραστάσεις σε βενζινάδικα, ή έξω από τη Βουλή!
Πάντως ΕΜΕΙΣ [δηλ. η Αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ], είπαμε να τους αφιερώσουμε [με την ευκαιρία και της επανεκλογής τους] ένα τραγουδάκι [με τον ΛΕΠΑ] και να τους ευχηθούμε εγκαρδίως «καλά παπαγαλίσματα» και είθε πάντα να μας βοηθούν στην θεματογραφία μας!!!
****************************
Και το ασμάτιον μας:
«Το ‘πε το ‘πε ο παπαγάλος»
****************************
Διευκρινιστική υποσημείωση:
Στο χωριό μου τα «παπαγαλάκια» τα λέμε και «κολαούζους»!!!
Για το εισαγωγικό κειμενάκι
και την τραγουδιστική επιλογή,
Anef_Oriwn
Τρίτη 14/2/2012
************************
Υστερόγραφα - 16/2/2012:
1. Η ανάρτηση μου αυτή μπορεί να αποτελέσει και μια πρώτη απάντηση στην τελευταία “επιεικώς απαράδεκτη”, ανάρτηση τού [εν τη χαμένη επανενώσει “συντρόφου”] Strovolioti(!) , όπου «τούτος» δίκην ατόμου που αλλού τον τρώει τζι’ αλλού κνίθεται, βγάζει για μια ακόμα φορά τα απωθημένα του για τον Χριστόφια! Θαυμάστε τη διαλεκτική του:
«1) κωμωδιακoτραγική αντίληψη του προέδρου
2) ΚΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ανθρωπάκι
3) εγκληματική συμπεριφορά την περίοδο 2002 – 2007
4) απολογητής των αχάπαρων και ανίκανων του πράξεων
5) ανικανότητα, κόμπλεξ, αχαπαροσύνη, δειλία
6) υποδεέστερος άνθρωπος»
Σίγουρα οι πιο πάνω αναφερόμενοι “συναγερμικοί” shίζουν!!!
2. Για κάποια άλλα «παπαγαλάκια που ευδοκιμούν στα σαλόνια των χορτάτων και κάμνουν περισπούδαστες αναλύσεις για την οικονομικής κρίση» αναφέρθηκε και ο Νίκος Μπογιόπουλος ψες στη Λευκωσία [σε εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, όπου έγινε στην παρουσίαση τού τελευταίου του βιβλίου, “Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε”...
Anef_Oriwn
Πέμπτη 16/2/2012
