Εισαγωγικά
Περί της τροχοδρομούμενης [από τους κυβερνώντες υποτακτικούς της Τρόικας] ιδιωτικοποίησης των [κερδοφόρων] Ημικρατικών Οργανισμών [της ΑΗΚ, της CYTAς και της Αρχής Λιμένων] ο λόγος και ο καυγάς τις τελευταίες μέρες. Ήδη ετοιμάστηκε και ο σχετικός οδικός χάρτης [road map]… Στο νεοφιλελεύθερο (φιλο)κυβερνητικό στρατόπεδο τις ιδιωτικοποιήσεις τις λένε [sic] και αποκρατικοποιήσεις [αφού θα αποκρατικοποιηθούν φυσικά και θα ιδιωτικοποιηθούν!] και μετοχοποιήσεις. Τρέξε κόσμε να πάρεις μετοχές! [Σίγουρα ξέρετε ποιοι θα αγοράσουν τις μετοχές. Φυσικά όχι οι εργαζόμενοι! Δεν περισσεύει ούτε σεντ!]...
Ως συμβολής τη συζήτηση για
τις ιδιωτικοποιήσεις [και ένεκα έλλειψης χρόνου από δικής μου πλευράς για τη
συγγραφή ενός ολοκληρωμένου κειμένου μέσα από το οποίο να εκφράζω αναλυτικά την
αντίθεση μου στις ιδιωτικοποιήσεις], θα παραθέσω πιο κάτω ένα εμπεριστατωμένο και μελετημένο σχόλιο του παρέα μου του Aceras, το οποίο
κατάθεσε στο Strovolioti-κο Blog. Το
αναδημοσιεύω anef της αδείας
του κι ελπίζω να μην μου κινήσει
αγωγή για υποκλοπή πνευματικές δημιουργίας!
Ο Strovoliotis έγραψε το συγκεκριμένο κείμενο του κι έκαμε τη
συγκεκριμένη ανάρτηση του για να υποστηρίξει, ΦΥΣΙΚΑ, τις ιδιωτικοποιήσεις. Κι
αυτό φαίνεται από την αρχή, από τον ίδιο τον τίτλο του κειμένου: “Ιδιωτικοποίηση: βήμα εκσυγχρονισμού.” [“Από κόρακα στόμα «κρα» θ’
ακούσεις”(!), τί άλλο!]... Για ‘ΜΑΣ οι τοποθετήσεις του Blogοδεσπότη Strovolioti
είναι ξεκάθαρα ταξικές. Δεν έχουμε χρόνο να το αναλύσουμε τώρα [γι’ αυτό και
υιοθετούμε σε μεγάλο βαθμό το σχόλιο του Aceras], όμως 4-5 επιμέρους σχόλια θα κάμω στο τέλος της
ανάρτησης μου...
Να σημειώσω το κείμενο του Aceras έχω ανιχνεύσει
και ψήγματα απαξίωσης για τους βουλγάρους και ρουμάνους που εργάζονται στην
Κύπρο, καθώς και για τες πουτάνες, τις εκ των ανατολικών χωρών ορμώμενες. [Τις
συγκεκριμένες επίμαχες φράσεις τις έχω σημειώσει με κόκκινο χρώμα]... Επίσης
έχω παρατηρήσει επαίνους για τον ελβετικό καπιταλισμό, προφανώς δείγμα της
σοσιαλδημοκρατικής του τοποθέτησης [όπως
ίσως πουν και κάποιοι διαδικτυακοί άσπονδοι φίλοι του]...
********************************
Ένα σχόλιο του Blogger
Aceras για τες
ιδιωτικοποιήσεις
[ημερ. Δεκεμβρίου 5, 2013
23:41]
{Οι υπογραμμίσεις και
επιχρωματώσεις είναι δικές μου}...
«Απόδειξη της ανταγωνιστικότητας του
κυπριακού ιδιωτικού τομέα:
Ποιότητα τζιαι τιμές των ξενοδοχείων 4
τζιαι 5 αστέρων (5 αστέρες τζιαι να βρωμεί βόθρους το δωμάτιο, ή να σε ταΐζουν
ανούσιαν ιντερνάσιοναλ κουζίνα του 70 για gastro)
Ποιότητα τζιαι τιμές των ξενοδοχείων 2-3
αστέρων (επισκέφτηκα 6 υποστατικά στην Πάφο πριν να έβρω έναν που να μεν έχει
ποσκατίθκια των προηγούμενον μες τον απόπατο)
Ποιότητα τζιαι τιμές των ξενοδοχείων 1-2
αστέρων στην Λαρνάκ (εκτός από τους βόθρους του αποχετευτικού που αναθυμιάζουν
ακόμα τζιαι άμα κλείσεις την τουαλέτα με σπιτφίξ, το λόμπι είναι γεμάτο πουτάνες
από τις ανατολικές χώρες τζιαι νταβατζιήδες από την Ψημολόφου)
Ποιότητα τζιαι τιμές του γάλακτος (ίσως
το πιο ακριβό γάλα της Ευρώπης με κατσέλλες βασανισμένες μες την ακινησία να
στέκουν μέσα σε μισό μέτρο σκατά. Η αραδίππου βρωμεί μέχρι την Ορόκλινη)
Ποιότητα τζιαι τιμές του ψουμιού… άσε
Ποιότητα τζιαι τιμές της κατοικίας
(τιμές Ελβετίας, ποιότητα Ζιμπάπουε).
Τιμές των γιατρών – εμπιστοσύνη του
Κυπραίου πελάτη προς τον γιατρόν του (μόλις έβρει μια μπακκίρα πάει στο Ισραήλ
αν εν φτωχός, στην Αγγλίαν αν εν μεσέα τάξη ή πολιτικός)
Τιμές δικηγόρων: αρωτάτε τον Πολυβίου
πόσα χρεώννει. Είπεν τζιόλας σαν έγκριτος δικαστικός ότι τωρά που άλλαξεν ο
γεννικός εισαγγελέας τζιαι έμπην ο Κληρίδης με τον Ρίκκον θα αλλάξει η απόφαση
για τον Χριστόφκια (άρα η Κυπριακή δικαιωσύνη κατά τον έγκριτον νομικόν δεν
είναι πάνω σε συντάγματα, νόμους τζιαι αρχές που βασίζεται, αλλά πάνω σε άτομα
σαν τζιείνον για παράδειγμαν τζιαι σαν τον Ρίκκον).
Τί άλλον αξιόλογον παράγει ο ιδιωτικός
τομέας:
Εστίασην:
τρώεις ποσκούπηα με 50€, τηανιτά ψάρκα που σου τα σερβίρουν Ρουμάνοι που δεν
μιλούν την γλώσσαν σου
Αυτοκίνητα ενοικίασης: 10 χρονών
αυτοκίνητα που λες τζιαι εκουβαλούσαν κουέλλες 49€ την ημέραν, να σε
εξυπηρετεί η Βουλγάρα που πιάννει 3.9 € την ώραν τζιαι με την οποίαν
επικοινωνείς με τσαππιστά εγγλέζικα
Αλουμίνια της Μουσκίτα, πλάκες των
πεζοδρομίων της Νταλίκο, παντελόνια Jet.
Εν τζιαι η Ήλιος του Αβέρωφ Νεοφύτου που
ήταν να ανταγωνιστεί τες Κυπριακές αερογραμμές.
Εν τζιαι τα ΜΜΕ, με τον Τσουρούλλην που
ανταγωνίζεται σε ποιότηταν τζιαι σε ήθος τον Καρεκλάν τζιαι την βαφτιστιτζιήν
του Τάσσου του ανεξσυχρόνιστου δημόσιου ΡΙΚ
Α. Ναι, εν τζιαι η υπεραγορά Ορφανίδης…
(Σαν τους υπαλλήλους του Ορφανίδη θα καταντήσουν τζιαι οι υπαλλήλοι της Σύτα)
Άτε. Δωστε τους τζιαι την Σύτα τζιαι την
Ηλεκτρικήν. Αν είσιεν τζιαι κάτι που εδούλεφκεν εις την Κύπρον να το φάσιν
τζιαι τζιείνον τζιείνοι που ξέρουν να συνάουν το κεφάλαιον.
Χά. Τζιαι όποιος θέλει να μάθει που εν
τα καλλύττερα, τα πιό σίουρα, τα πιό άνετα, τα πιό ακριβή στην ώραν τους
δημόσια τρένα ας αρωτήσει για τα τρένα της Ελβετίας. Όποιος θέλει να μάθει που
εν η πιό οικολογική, η πιό φτηνή τζιαι η πιό σίουρη παραγωγή ηλεκτρικής
Ενέργειας, ας αρωτήσει να μάθει πως λειτουργούν οι δημόσιες τζιαι οι δημοτικές εταιρείες
ηλεκτρισμού στην Ελβετία. Όποιος θέλει να μάθει σε ποιάν χώραν στέλλεις το
γράμμαν σήμμερα η ώρα 6 το δείλις τζιαι έσιει το ο παραλήπτης εγγυημένα την
επόμενην μέχρι τες 9 το πρωίν στο γραμματοκυβώτιον, ας ρωτήσει να μάθει πως
λειτουργεί η κρατική εταιρεία της Ελβετικής Πόστας.
Όποιος θέλει να μάθει σε ποιάν χώραν
πληρώννεις το πιο ακριβόν τηλέφωνον, ας ρωτήσει να μάθει για την
ιδιωτικοποιημένην Swisscom,
πάλε στην Ελβετίαν.
Αυτά που γράφεις αγαπητέ Στροβολιώτη, θα
τα έβρεις μες το λευκόν βιβλίον του φιλελευθερισμού που εγράψαν κάποιοι
παλιομοδίτες (πλέον) νεοφιλελεύθεροι που ακάμναν θραύσεις δακάτω το 1996 τζιαι
εκαταφέραν να συσπειρώσουν την αριστεράν με την κεντρώαν τζιαι νούσιμη δεξιάν
τζιαι επεριφρουρίσαν τες 100 ετών κατακτήσεις του Ελβετικού λαού. Εκτός που την
“Cyta” τους που εγίνην η Swisscom τζιαι που εν η πιο ακριβή εταιρία τζιαι την “Swissair” που επάττησεν τζιαι την έφαεν η Λουφθάντζα που
εγίνην φτηνόν παραμάγαζον των γερμανών για να συνάουν τα λευτά των πλούσιων
Ελβετών, τες άλλες ούλλες εκαταφέραν να τες κρατήσουν τζιαι να τες
εκσυχρονίσουν. Η Πόστα εν το καλλύττερον ταχυδρομίον τζιαι η καλλύττερην λαϊκή
τράπεζα της Ελβετίας, φκάλλει κέρδη (που τα διά στο κράτος), πληρώννει τους
υπαλλήλους της καλλύττερα που όποιανδήποτε άλλην παρόμοιαν ανταγωνιστικήν DHL, οι υπαλλήλοι της έχουν δικαιώματα, είναι περήφανοι
για την εταιρίαν τους (που τους ανοίκει σαν Ελβετούς πολίτες τζιαι στην οποίαν
έχουν λόγον μέσα που την συμμετοχήν τους στες κοινές επιτροπές για την χάραξην
πολιτικής)
Όλα αυτά που γράφεις σε καμιάν χώραν δεν
εδουλέψαν για το καλόν του πλυθισμού αλλά για το καλόν 3 κεφαλαιοκρατόν που θα
τα κάτσουν πούγκαν.
Πρόσφατα παραδείγματα η Πορτογαλλία που
επούλησεν την ηλεκτρικήν της στους Κινέζους με εντολές Τρόικας τζιαι το ρεύμαν
ακρίβωσεν όσον ποττέ, η Βουλγαρία με τον λαόν στους δρόμους που δεν μπορεί να
βαστάξει τες αυξήσεις στην τιμήν του ρεύματος…
Στην Κύπρον το ρεύμαν εν ακριβόν. Με
τους ιδιώτες θα ακριβώσει τζιαι άλλον, όπως το αφαλατωμένον νερόν του
Καραμοντάνη, όπως το Γάλαν Χαραλαμπίδη τζιαι όπως το Ψωμίν Ζορμπά».
********************************
Σύντομα σχόλια και ερωτήματα ΕΜΟΥ του Ιστολόγου
[κυρίως προς το Strovolioti-κο]...
Anef_Oriwn
1. Τα απαντητικά
σχόλια του Blogοδεσπότη Strovolioti
θα τα βρείτε εδώ, σε μια μακροσκελή παρέμβαση του. Όμως εν τζιαι λαλεί
[ούτε του Aceras, αλλά ούτε τζιαι σ’ ΕΜΑΣ] τίποτε
το ουσιαστικό. Βλέπετε “ο βασιλιάς είναι γυμνός”! Βασικά
συμφωνεί με τα λεγόμενα του Aceras
κι αυτό φαίνεται μέσα από αμυντικές εκφράσεις
του [τις οποίες επαναλαμβάνει όχι μια φορά! – λέτε ν’ αντιλαλούσε η φωνή του;], όπως, «Σωστή παρατήρηση», «δε γνωρίζω», «έχεις δίκιο...», «Γίνονται διορθώσεις» [που ήταν και η πιο συχνή του επωδός]...
2. Ερωτήματα για
δυνατούς λύτες: Γιατί οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ Τράπεζες για να σωθούν έπρεπε να
κρατικοποιηθούν ή να τύχουν κρατικής ενίσχυσης, ενώ κερδοφόροι (ημι)ΚΡΑΤΙΚΟΙ
οργανισμοί πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν/να ξεπουληθούν στους ιδιώτες; Κάτω απ’
αυτά τα δεδομένα γιατί η «Ιδιωτικοποίηση [αποτελεί] βήμα
εκσυγχρονισμού»; Και πώς θα τα καταφέρουν καλύτερα οι ιδιώτες όταν 20
επιχειρηματίες χρωστούν στην Τράπεζα Κύπρου 6(!!!) δις;
3. Μπορεί κάποιος
πιο διαβασμένος από ΕΜΑΣ να ΜΑΣ πει πόσο είναι το δημόσιο χρέος και πόσο το
ιδιωτικό;
4. Γιατί ο ιδιωτικός
τομέας δεν αναλαμβάνει [ή δεν επιθυμεί να αγοράσει] κι άλλους Ημικρατικούς όπως
το Συμβούλιο Αμπελοοινικών Προϊόντων ή την Επιτροπή Σιτηρών με σκοπό την
ανάπτυξη των συγκεκριμένων τομέων;
5. Μπορούμε να ‘χουμε
πολλές Ελβετίες [ή/και Γερμανίες]; Μπορεί,
ας πούμεν, η Αφρική να φτιάξει Ελβετίες; [Τότε όμως, δεν θα υπάρχουν στην Ευρώπη,
ούτε Ελβετία, ούτε Γερμανία, ούτε Σκανδιναβία, ούτε Λιχτενστάιν, ούτε Λουξεμβούργο.
Γιατί από πού θα απομυζούν πλούτο οι πιο πάνω χώρες για να είναι Ελβετίες;]...
6. Φυσικά και δεν
μπορεί να είναι τέλεια η Ελβετία. Όπως κάθε καπιταλιστική χώρα έχει κι αυτή τις
δικές τις καπιταλιστικές αντιθέσεις κι αντιφάσεις, οι οποίες αναδεικνύουν και συντηρούν
κι εκεί τους κάθε λογής Strovoliotες!
Anef_Oriwn
[ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις]
31 σχόλια:
Το προβλημαν δεν ειναι η ιδιωτικοποιησεις αλλα τα μονοπωλια ειτε αυτα ειναι κρατικα ειτε ιδιωτικα καθως και η επιλεκτικη κρατικη ενισχυση.
Που τζιαμε τζαι τζει σαν πολιτης αρα τζαι μετοχος των κρατικων εταιριων θελω αυστηροτερο ελεγχο στην διαχειριση τους και πληρη διαφανια και με δημοσιευση ολων το στοιχειων για μισθους, επενδυσης, προσφορες κλπ. Επισης το κρατος δεν πρπει αν τους δια λεφτα αλλα η οργανισμοι αυτοι εχουν την υποχρεωση να εχουν ισοσκελισμενουσ προυπολογισμους και να καλυφκουν τα εξοδα τους μονοι τους.
Πιο πάνω Ανώνυμε,
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τη δεύτερη παράγραφο του σχολίου ΣΟΥ...
Απ’ εκεί και πέρα οι Ημικρατικοί Οργανισμοί ιδρύθηκαν/ δημιουργήθηκαν ή μετεξελίχτηκαν από άλλους “κρατικούς” οργανισμούς που υπήρχαν επί αγγλικής αποικιοκρατίας [Ηλεκτρική, CYTA, ΡΙΚ] με σκοπό να στηριχθεί η ιδιωτική καπιταλιστική ανάπτυξη αλλά και για να τακτοποιηθούν επαγγελματικά οι Ημέτεροι της ΕΟΚΑΐτικης Δεξιάς. Σήμερα αποτελούν “εθνικό” πλούτο αν και πάλι εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του καπιταλιστικού συστήματος και των ιδιωτών επιχειρηματιών. Πόσοι ξενοδόχοι χρωστούν εκατομμύρια στην Ηλεκτρική ή στην Υδατοπρομήθεια; Είναι όμως “εθνικός” πλούτος γιατί έχουν επιβιώσει με τη στήριξη ολόκληρης της κοινωνίας. Σίγουρα όμως οι πολίτες θα μπορούσαν να έχουν και καλύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερες τιμές, κάτι που δεν πιστεύω ότι θα τα προσφέρει απαραίτητα ο ιδιωτικός τομέας. [Το αναλύει πολύ καλά στο κείμενο του ο Aceras]… Κι ας μην ξεχνάμε ότι απαγορεύτηκε στην ΑΤΗΚ να μειώσει τις τιμές της [δηλ. να έχουν οικονομικό όφελος οι πολίτες] για να μπορέσει έτσι να επιβιώσει ιδιωτική εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Με δυο λόγια οι πολίτες επιχορηγούσαν την επιβίωση των ιδιωτών επιχειρηματιών στις τηλεπικοινωνίες! Από την άλλη με την ιδιωτικοποίηση της ΑΗΚ, θα μεταφερθούμε από ένα κρατικό μονοπώλιο σ’ ένα ιδιωτικό. Πού είναι ο περιβόητος ανταγωνισμός που θα οδηγήσει στην μείωση των τιμών; Την ίδια ώρα με την ιδιωτικοποίηση της CYTA θα δημιουργηθεί στον τομέα των τηλεπικοινωνιών ολιγοπώλιο [από 2-3 εταιρίες], ενώ με την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών πέραν από το ότι το ζήτημα άπτεται άμεσα της “εθνικής” ασφάλειας [ήδη το επισήμανε ο Υπουργός Άμυνας κος Φωτίου], ποια η απόδειξη ότι θα υπάρχει μείωση τελών; Στο ιδιωτικοποιημένο Αεροδρόμιο Λάρνακας [και σύντομα “Γλαύκου Κληρίδη”] έχει ο Σιακόλας κάνει μειώσεις ή τα τέλη έχουν ανέβει στα ύψη;
Τούτα ούλλα, αγαπητέ Ανώνυμε, εν τζιαι θέλει τζιαι πολλυν νουν να τα σκεφτεί κάποιος τζιαι να προβληματιστεί για το πού το πάνε ή τι επιδιώκουν οι τροϊκανοί εταίροι μας και οι εδώ νεοφιλελεύθεροι υποταχτικοί τους...
Άνευ, από τη στιγμή που εγώ αντιμετωπίζω το θέμα ως διαχειριστικό, και εσύ ως ανύπαρκτα ταξικό, ειναι φυσικό να θεωρείς ότι γράφω κορακίστικα. Αν κάνεις τον κόπο να δεις πως δουλεύει το υπαρκτό σύστημα, (και όταν έρθει το άλλο βλέπουμε), θα μπορέσουμε να συζητήσουμε.
Α, και σε αντίθεση με εσένα, δεν έχω απαντήσεις σε όλα. Τι πιο φυσικό;
Α, και ο χειμώνας μπαίνει βίαια την Τετάρτη!
Φιλε Ανεφ ολα αυτα τα εξερεν ο λαος οταν επηγαινε (ή δεν επηεν) να ψηφισει τον Φεβραρη?
Να πιστεψω οτι ο Τρυφωνιδης ή ο Πανορκος δεν ηξεραν τι θα γινει?
Αδυνατω να καταλαβω πως σκεφτεται ο κοσμος. Ειναι απιστευτο σε ποια επιπεδα αποβλακωσης, αδιαφοριας και εθελοτυφλισμου εφτασε η κοινωνια μας εν ετη 2013.
Αυτα που γινονται στη Κυπρο (και στον κοσμο) γινονται ειτε γιατι τα ψηφιζουμε είτε για τα ανεχομαστε με την αδιαφορια μας.
Η κοινωνια βρισκεται συνεχως σε ενα φαυλο κυκλο του παθαινω και δεν μαθαινω.
Ισως αν ζησει ακομα 6 χρονια καπιταλιστικης κρισης να βαλει νουν? Εγιω παντως δεν ειμαι αισιοδοξος, η ιστορια απεδειξε οτι το ανθρωπινο ειδος ειναι αμπαλατο.
Ποιος εμποδίζει το ιδιωτικό κεφάλαιο να δημιουργήσει ανάλογους οργανισμούς με τους ημικρατικούς οργανισμούς;Γιατί δεν το κάνουν; Πόσους τέτοιους οργανισμούς μπορεί να σηκώσει η κυπριακή αγορά; Πως θα λειτουργήσει ο δήθεν ανταγωνισμός για να πέσουν οι τιμές, όταν σε προϊόντα με πολλούς πωλητές οι τιμές δεν πέφτουν και για να πέσουν από πού θα βγουν τα κέρδη; Στις τράπεζες γιατί δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός για να πέσουν τα δανειστικά επιτόκια; Ο ιδιώτης το ιδιωτικό κεφάλαιο που θα πάρει π.χ. την ΑΗΚ από πού θα πάρει το υλικό για την ενέργεια το οποίο είναι το 65% της τιμής, για να μπορεί να ρίξει τις τιμές; Μήπως θα ρίξει το μισθολόγιο που είναι το 7%, θα απολύσει προσωπικό, και θα μειώσει υπηρεσίες;
Στροβολιώτη μπορείς να κάνεις μια εταιρία με τον Χάσικο, τον Αβέρωφ, και τον Νικόλα, και ν’ ασχοληθείτε με τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρισμό, ποιος σας εμποδίζει, γιατί θέλετε να ξεπουλήσετε κρατική περιουσία και να ξεγυμνώσετε το κράτος από ασφάλεια;
Στροβολιώτη δεν αντιμετωπίζεις το θέμα ως διαχειριστικό αλλά ως ταξικό, εκτός αν δεν ξερεις να ξεχωρίσεις τα δύο, που εν το πιο πιθανόν.
Αν το αντιμετωπιζες ως διαχειριστικό εν θα επροτεινες την ιδιωτικοποίηση των οργανισμών αλλά θα επροτεινες την εμπορική εκμετάλλευση τους, δηλαδή τη παραμονή των εγκαταστάσεων τζαι της γης στην ιδιοκτησία του κρατους τζαι την εμπορική τους διαχείριση από ιδιωτική εταιρία.
Το ότι προτείνεις την πληρη πώληση των οργανισμών σημαινει ακριβως πως βλέπεις εντελως ταξικά το ζήτημα υπερ των μονοπωλίων.
Πόσες φορες θα σας πουμεν πως δεν μιλάτε με ηλίθιους;
Φίλε παρερμηνεύεις τες φράσεις που υπογραμμίζεις, όχι εσκεμμένα αλλά λόγω δικής μου διατύπωσης. Δεν μιλώ πολιτικαλλι κορρέκτ τζιαι μπορεί να φανεί ρατσιστικό.
γράρω "το λόμπι είναι γεμάτο πουτάνες από τις ανατολικές χώρες". Τί να σου κάμω που άμαν πάεις στο ξενοδοχείον Κ _ _ _ _ _ το λόμπι εν γεμάτον Pωσσίδες (τζιαι Pώσσους)? Έγραψα τζιαι ότι ο νταβατζής εν που την Ψημολόφου. Σημαίνει ότι όλοι οι Ψημολοφίτες εν κκερχανετζιήες; Δεν είναι ρατσιστικόν, είναι απλά μια λεκτική διατύπωση μιας πραγματικότητας. Απόδειξη είναι ότι δεν ξέρω που ποιόν χωρκόν της ορεινής ήταν ο κκερχανετζιής, εσύγκοψα ότι εν που τζιείνες τες περιοχές από την προφοράν του τζιαι μπορεί να είναι τζιαι λάθος. Τί σημασίαν έχει; Τζιαι οι πουτάνες μπορεί να ήταν Μεξικάνες ή που το Λιοπέτριν ή που την Πάχναν ή που τα Περβόλια. Η ουσία είναι ότι για να φκάλει κέρδος ο ιδιοκτήτης εμετάτρεψεν έναν ξενοδοχείον σε κκερχανέν τζιαι χρησιμοποιεί με εμέναν τον ανήξερον πελάτην σαν μέσον για να καλύφκει τες πορνοδουλειές του.
Για την Βουλγάραν του γραφείου ενοικίασης δεν με ενδιαφέρει που εν Βουλγάρα. Τουλάχιστον ήταν όμορφη, λεπτή τζιαι ευγενική. Θα μπορούσεν να ήταν ντόπια, άσσιημη τζιαι άξεστη. Με ενοχλεί που της διά κάτω που 4 € την ώραν τζιαι εγώ σαν πελάτης δεν έχω σωστήν υπηρεσίαν διότι δεν μιλά καλά KAMIAN που τες γλώσσες που μιλώ, όπως τζιαι ο Ρουμάνος στο εστιατόριον. Τον ιδιώτην ιδιοκτήτην δεν τον ενδιαφέρει η ποιότητα της υπηρεσίας. Πιάννει που μέναν 12€ για μιαν σκατοσαλάταν τζιαι για να κάτσει πούγκαν 6€ κέρδος πιάννει τον πιο φτηνόν εργαζόμενον τζιαι ας μεν μιλά την γλώσσαν του πελάτη.
Εγώ δεν χωρίζω τους εργαζόμενους σε ξένους τζιαι ντόπιους, αλλά σε έμπειρους τζιαι αρχάριους, σε αποδοτικούς τζιαι πασπατούς, σε οργανωμένους τζιαι πατσιατσούλληες, σε μορφωμένους τζιαι αμόρφωτους. Αν ξαναδείς καλά το κείμενον, θα καταλάβεις ότι αυτόν που καταγγέλλει δεν είναι το Βούλγαρος ή το Ρουμάνος, αλλά την απουσίαν επαγγελματικής συνείδησης που να επιζητά την ικανοποίησην του πελάτη. Δεν του μιλά καν στην γλώσσαν του. Σεν ενδιαφέρει να κάτσεις πούγκαν αυτά που θα πληρώσει τζιαι να δώκεις όσον λλιόττερα γίνεται για τον μισθόν του υπαλλήλου.
Tο τί είπα για την Ελβετίαν δεν το είπα για να δείξω πόσον παράδεισος είναι. Δόξα σοι ο θεός τους, οι τράπεζες τους, οι πολυεθνικές τους τζιαι οι ιδιωτικές τους εταιρείες ανθοφορούν τζιαι από τα μιλλοσφοντζίσματα τους έσιει να τρώει ο εργαζόμενος κόσμος άνετα. Ε; τί εν να κάμουμεν, όστι να έρτει η επανάσταση θα κάτσουμεν να αφήκουμεν τους νεοφιλελεύθερους να αλωνίζουν, να κόφκουν τζιαι να ράφκουν;
Ότι μπόρει να κάμει η αριστερά, ότι της επιτρέπει η πολιτική της επιρροή, κάμνει το τζιαι προσπαθεί να την αυξήσει. Μέσα σε τζιείνα που μπόρει να κάμει, είναι να συνασπιστεί με τους σοσιαλιστές, με τους πράσινους τζιαι με μέρος της κεντρώας δεξιάς για να περιφρουρήσει τες κρατικές εταιρείες. Τζιαι επέτυχεν το σε μεγάλον βαθμόν. Ως πάρατζιει. Τζιαι το κύμμαν του νεοφιλευθερισμού που ήρτεν το 90, έκσκασεν χωρίς να αφήκει μεγάλες κοινωνικές ζημιές τζιαι να αννοίξει πληγές όπως στην Αγγλίαν τζιαι την Αμερικήν που έπιασεν η μαγιονέζα τζιαι οι νεοφιλελεύθεροι εμπήκαν μες τα υπουργεία, τα προεδρεία τζιαι θα προθυπουργεία τζιαι αφήκαν πίσω τους καμένην γή με μισθούς της καθαρίστριας 2 λίρες την ώραν αντίς 8 που επιάνναν πριν την Θάτσερ.
Strovoliotis,
Να συμπληρώσω λίγο την κουβέντα αναφορά της Disdaimonaς για τους «ηλίθιους» με κάποιες δικές μου σκέψεις πάνω σ’ αυτά που λες…
Εν τζιαι περιμένω να παραδεχτείς και να δεχτείς ότι υπάρχουν ταξικές αντιπαλότητες στες αστικές/καπιταλιστικές κοινωνίες ένεκα των υπαρκτών κοινωνικοοικονομικών ανισοτήτων κι αντιθέσεων, καθώς και των αλληλοσυγκρουόμενων οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων. Τούτες οι αντιθέσεις κι αντιπαλότητες ενυπάρχουν μέσα στον καπιταλισμό [είναι εγγενείς του συστήματος]. ΜΟΝΟ εθελοτυφλούντες, στρουθοκαμηλίζοντες κι όσων τα συμφέροντα απορρέουν από την εκμεταλλευτική φύση του καπιταλισμού, δεν βλέπουν και δεν παραδέχονται την ταξικότητα του ζητήματος...
Η ίδια η αδυναμία ΣΟΥ να αναγνωρίσεις αυτή την πραγματικότητα [των ταξικών αντιπαλοτήτων] και η συνειδητή προσπάθεια ΣΟΥ να την απορρίψεις [προφανώς λόγω του φόβου ΣΟΥ για τα ταξικά ΣΟΥ συμφέροντα], αποδεικνύουν από μόνα τους ότι οι ταξικές αντιπαλότητες και συγκρούσεις αποτελούν εγγενές γνώρισμα των αστικών κοινωνιών, όσο δημοκρατικές κι ανεπτυγμένες κι αν είναι αυτές [προσωρινά όμως ΠΑΝΤΟΤΕ].
Άρα «το θέμα [δεν είναι απλά] διαχειριστικό [όπως ΕΣΥ το αντιμετωπίζεις], γιατί αν ήταν όντως έτσι τα πράματα, θα είχαν τότε εξευρεθεί και λύσεις... Αντίθετα οι κρίσεις επαναλαμβάνονται κάθε λίγα ή περισσότερα χρόνια. Κι αν υπήρχαν λύσεις [μετά από τόση εμπειρία στις καπιταλιστικές κρίσεις] θα μπορούσαν να απαντηθούν και τα ερωτήματα που έχουν τεθεί, τόσο από ‘ΜΕΝΑ όσο κι από τους Aceras και Σολιάτη...
Και προσωπικά είναι γιατί βλέπω πώς «... το υπαρκτό σύστημα [...] δουλεύει...» για το σύνολο της Ανθρωπότητας [το έχω ζήσει και το ζω στο πετσί μου], που το απορρίπτω! Κι αφού «δεν έχουμε απαντήσεις σε όλα» γιατί δεν ψάχνουμε και δεν δοκιμάζουμε κάτι το νέο και το διαφορετικό;
ZEP,
«... ο Τρυφωνιδης ή ο Πανορκος», [αν και εργαζόμενοι και δη συνδικαλιστές], δεν βλέπουν την ταξική διάσταση των ιδιωτικοποιήσεων γιατί προφανώς κι αυτοί [όπως κι ο (μικρο)αστός Strovoliotis], θεωρούν ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι απλώς θέμα καλής ή κακής διαχείρισης των Ημικρατικών Οργανισμών...
Φίλε Aceras,
Απόλυτα αποδεχτά και σεβαστά αυτά που λες μέσα από τις επεξηγήσεις ΣΟΥ. Τα κριτικά σχόλια μου στο κείμενο της ανάρτησης μου δεν ήταν καθόλου ζήτημα παρερμηνείας. Σε ξέρω πολύ καλά και ΔΕΝ μπορώ να σε κατηγορήσω έστω και κατ’ ελάχιστον για ρατσισμό. Ήταν όμως μια αντίδραση μου στη χρήση εκφράσεων που χρησιμοποιούν με απαξιωτικό και γενικευμένο τρόπο σε βάρος ξένων [που διαμένουν και εργάζονται στον τόπο μας] πολλοί συμπατριώτες μας...
Το θέμα *δεν* είναι και δεν μπορεί να είναι ταξικό για λόγους που έχω εξηγήσει πολλές φορές. Επειδή ένας θνητός είχε κάποιες θεωρίες πριν καμπόσα χρόνια, δεν σημαίνει πως και ο κόσμος δουλεύει βάσει αυτών – αντίθετα υπάρχουν συντριπτικά επιχειρήματα και εμπειρία που λέει το αντίθετο.
Για να είμαι πιο δίκαιος: η ταξική μαρξιστική θεώρηση είναι τουλάχιστον αφελώς απλοϊκή.
Άρα είναι χάσιμο χρόνου να προσπαθείς να εξηγήσεις τις λειτουργίες ενός κόσμου που δουλεύει με ένα δεδομένο τρόπο με κριτήρια ενός ανύπαρκτου κόσμου.
Πιο απλά: άμα το κριτήριο σου είναι αποκλειστικά το : «μισώ τον καπιταλισμό», πώς θεωρείς πως μπορείς να έχεις και λόγο στον τρόπο λειτουργίας του;
Διάβαζα πριν λίγες μέρες ένα από τα πολλά τρελά κείμενα που κυκλοφορούν στο δίκτυο που έλεγε πως το ….μακρύ μαλλί στους άνδρες είναι η δύναμη, το μέτρο της υγείας, η έκτη αίσθηση και η δίοδος για ένα σωρό έξτρα δυνάμεις που δεν έχουμε εμείς με τα κοντά και λίγα μαλλιά. Μπορεί κάποτε να αποδειχτεί αυτό (!!!), αλλά μέχρι τότε θεωρώ πως είναι ανόητοι εκείνοι που επιλέγουν τριχολόγο αντί γιατρό όποτε πάθουν κάτι.
Φυσικά εσύ μπορεί να το πιστεύεις *και* αυτό έχοντας περισσότερες τρίχες από εμένα:)
Α, και ισχύει απόλυτα αυτό:
"Πόσες φορες θα σας πουμεν πως δεν μιλάτε με ηλίθιους;"
Η ιδιωτικοποιήσεις είναι η μετακίνηση των προβλημάτων του συστήματος μερικά χρόνια παρακάτω.
Η περιουσία και η παραγωγή συγκεντρώνεται για να αυξηθεί η κερδοσκοπία και μην καταρρεύσει το σύστημα από τα χρέη.
Τζιαι τούτο δεν είναι απλά μια τυφλή πίστη στο μαρξισμό. Εν εμπειρικά αποδεδειγμένο που τα νεοφιλελεύθερα συστήματα των ΗΠΑ και της Βρεττανίας.
Στη επόμενη κρίση να μας πει ο Στροβολιώτης πως θα "εξυγχρονίσουμε" το ήδη ιδιωτικοποιημένο κράτος μας.
Πιο πάνω Ανώνυμε,
Τότε θα ζητάνε την παρέμβαση του κράτους για να σωθούν οι συγκεκριμένοι ιδιωτικοποιημένοι πλέον οργανισμοί γιατί προσφέρουν [όπως θα λένε] κοινωνικό έργο [ρεύμα και επικοινωνία]...
Strovoliotis,
Θα ήταν όντως και ηλίθιο, αλλά και αφελές από μέρους μου να πιστέψω ότι θα μπορούσα να σε πείσω για τον ταξικό διαχωρισμό των αστικών κοινωνιών και την κοινωνική διαστρωμάτωση τους, καθώς και τις ταξικές αντιθέσεις, αντιπαλότητες και συγκρούσεις που ενυπάρχουν σ’ αυτές. [Και το θέμα αυτό ΔΕΝ το επεξεργάστηκε μόνο ο Μαρξ]... Όπως ξανάπα τα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα ΣΟΥ, ΔΕΝ σ’ αφήνουν να δεις αυτή την πραγματικότητα. Γιατί τότε μπαίνω σε συζητήσεις μαζί ΣΟΥ; Απλούστατα γιατί ΜΑΣ διαβάζουν και τρίτοι [συμπεριλαμβανομένων και εργαζομένων] κι αξίζει τον κόπο να δίνουμε απαντήσεις στις νεοφιλελεύθερες προσεγγίσεις τόσο τις δικές ΣΟΥ, όσο και των ομοϊδεατών ΣΟΥ. Ανθρώπων που πιστεύουν στην κοινωνικοοικονομική ανισότητα και δεν τόση νοιάζει αν τον πλούτο το καρπούνται οι λίγοι, ενώ οι πολλοί [που παράγουν και τον πλούτο] ζουν στην φτώχεια, την ανέχεια και την αμορφωσιά, ή είναι άνεργοι ένεκα των κρίσεων του συστήματος ή ακόμα πεθαίνουν από την πείνα [και την ίδια ώρα εκατομμύρια τόνοι τροφίμων καταστρέφονται], ενώ κάποιοι άλλοι [πολύ λίγοι] ζουν στη χλιδή. Εκείνο που κάνουμε είναι να επεξηγούμε «τις λειτουργίες ενός κόσμου που [ΔΕΝ] δουλεύει», καθώς είναι έμπλεος αντιθέσεων κι αντιφάσεων... Το σύστημα ΣΑΣ ΔΕΝ δουλεύει! Και φυσικά και δικαιούμαι να έχω, όχι «λόγο στον τρόπο λειτουργίας» τού καπιταλιστικού συστήματος [δεν με νοιάζει η διόρθωση του γιατί απλά ΔΕΝ διορθώνεται!], αλλά άποψη για το πώς θα γκρεμοτσακιστεί!
Τώρα αν ΕΣΥ, όταν δεν έχεις κάτι να πεις [όπως ας πούμε να τεκμηριώσεις γιατί «η ταξική μαρξιστική θεώρηση είναι τουλάχιστον αφελώς απλοϊκή»] το ρίχνεις στην τριχολογία, ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ, κι ΟΥΤΕ θα ασχοληθώ!
Δηλαδή Στροβολιώτη ζούμε σε αταξική κοινωνία και δεν το καταλάβαμε τόσον καιρό. Θέλεις να μας πεις πως δεν υπάρχουν αντίθετα συμφέροντα και κατά συνέπεια οι εργοδότες και εργοδοτούμενοι έχουν κοινά συμφέροντα, επομένως δεν υπάρχει ταξική διαφορά. Δηλαδή οι εργαζόμενοι στις τράπεζες (όχι τα διευθυντικά στελέχη) έχουν τα ίδια κέρδη με τους ιδιοκτήτες, έχουν τα ίδια ωφελήματα, γι’ αυτό και δεν υπάρχει λόγος να διεκδικούν οτιδήποτε. Οι υπάλληλοι στα εμπορικά κέντρα έχουν τα ίδια συμφέροντα, τα ίδια κέρδη και ωφελήματα με τους ιδιοκτήτες, δηλαδή μπορεί να είναι και συνιδιοκτήτες. Ακόμα και στην παραγωγή οι εργάτες δεν παράγουν υπεραξία την οποία ωφελείται ο κεφαλαιοκράτης, αλλά όλα τα κέρδη τα μοιράζονται. Ακόμα τους παρέχει και όλα τα ωφελήματα χωρίς να χρειαστεί να ζητήσουν οτιδήποτε. Βέβαια θα θεωρείς πως οι συνδικαλιστικές οργανώσεις είναι αχρείαστες, αφού σύμφωνα με τη λογική σου οι αγώνες που κάνουν, τους κάνουν χωρίς λόγο αφού οι εργαζόμενοι σε αγαστή συνεργασία με τους εργοδότες τους έχουν ότι χρειάζονται. Εν τζαι ξέρεις αν είπεν τίποτε ο Μαρξ για τις κρίσεις του καπιταλισμού; Εν τζαι ξέρεις αν είπεν τίποτε ο Μαρξ για το τραπεζικό κεφάλαιο; Ή για τη συσσώρευση του πλούτου;
Αγαπητέ Σολιάτη ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Δείχνει έστω και μερικώς αυτή ακριβώς την πολυπλοκότητα του συστήματος που έχουμε σήμερα, και συνεπώς αποδεικνύει την αφέλεια της μαρξιστικής ανάλυσης!
Απάντα και τοποθετήσου ρε Strovolioti έστω και πάνω σ’ ένα από τα ερωτήματα που έθεσε ο Σολιάτης για να δούμε επιτέλους κι εμείς πώς τεκμηριώνεις αυτήν την περιβόητη «αφέλεια της μαρξιστικής ανάλυσης»…
Άλλαξα γνώμη Στροβολιώτη.
Δεν θα σε ανακηρύξω Εθνικό Τρόλλ για την διαδικτυακή σου δραστηριότητα, όπως σου είπα προ ημερών. Είσαι επιεικώς αναλφάβητος για να ανακηρυχθείς σε τρολλ. Τα τρολλ συνήθως έχουν γνώσεις τις οποίες σκόπιμα παραποιούν.
Άρα θα σε ανακηρύξω σε Εθνικόν Αναλφάβητο!. Όχι γιατί δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το ποιά ειναι η μαρξιστική οικονομική θεωρία, αλλά γιατί προφανώς νομίζεις πως δεν είναι καν οικονομική θεωρία, αλλά είναι μια γενική αφελής διαπίστωση, οτι καπου εκει έξω στο ιστορικό προτσες υπήρχαν και υπάρχουν Τάξεις, όπου οι Τάξεις είναι κάποιοοι αφηρημένοι κοινωνικοί προσδιορισμοί.
Είσαι εντελώς ασόβαρος και βέβαια, αν ως ασόβαρος εχεις και καποια θέση στα πολιτικά πράγματα του τόπου εφοσον ανακατεφκεσαι, εισαι και άκρως επικίνδυνος για "συναίτερος", "συναγωνιστής", "συνομιλητής" για οποιοδηποτε άλλο θέμα. Όπως για παράδειγμα το Κυπριακό.
Ανακουφίστηκα παντως, γιατι ηταν καπως τυρρανικό να σκέφτουμαι πως ενας ανθρωπος με τον οποιο καποτε ειχαμεν κοινα ιδανικα, απλά επερίπαιζεν μας....
Εν μας περιπαιζεις, απλά είσαι αναλφάβητος. Τζαι μεν μου απαντησεις. Να μου απαντησεις, αμα μπεις στον κοπο να θκιαβασεις τουλαχιστον το άρθρο της Βικιπαίδεια για τον Μαρξ τζαι το Κεφάλαιο. Διότι ουτε καν τες γνώσεις ενός άρθρου γενικών γνώσεων δεν διαθέτεις στην πραγματικότητα. Εν θα αναφερτώ σε βιβλιογραφία 150 χρόνων...
Δις, πράγματι δυσκολεύομαι να απαντώ σε παπάδες και άλλους φανατικούς.
Strovolioti,
Δεν «δυσκολεύεσαι», απλώς αδυνατείς! Δεν έχεις τι να πεις!
Η Disdaimona εκφράστηκε ήπια, χαρακτηρίζοντας σε «Αναλφάβητο». Εγώ θα σε πω Αχάπαρο, αλλά και «φανατικό». Και για να χρησιμοποιήσω και τη δική ΣΟΥ γλώσσα μπορώ να σε συμπεριλάβω και στους «παπάδες» [του νεοφιλελευθερισμού]...
Και παρεμπιπτόντως τους «παπάδες και [τους] άλλους φανατικούς», πώς τους αντιμετωπίζετε ΕΣΕΙΣ οι φιλελεύθεροι, τους εξοστρακίζετε ή τους σφάζετε;
Μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις, και να μου δώσεις όσους χαρακτηρισμούς επιθυμείς. Η ουσία είναι πως δεν μπορεί να γίνει διάλογος με άτομα που έχουν ως αποκλειστικό επιχείρημα το: μισώ τον καπιταλισμό. Εξ ορισμού αυτό τα κάνει φανατικούς.
Ευχαριστήθηκα αυτή την ανάρτηση και κυρίως τα σχόλια που ακολούθησαν. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως η θεωρία πως εργάτες και αφεντικά έχουν τα ίδια συμφέροντα έγινε ζωή και πράξη επί ναζισμού και λοιπών φασιστικών καθεστώτων.
Το επόμενο βήμα για τον νεοφιλελευθερισμό είναι μάλλον να κυρήξει αχρείαστο και τον συνδικαλισμό. Και μη μου πείτε, εκεί το πάνε αν δούμε στο βάθος των τοποθετήσεών τους.
Καλά, μα δεν έχω δει κανένα να γράφει εδώ ή αλλού πως μισεί τον καπιταλισμό. Αυτό που λέει ο κόσμος είναι πως δεν δουλεύει το σύστημα για τη μεγάλη πλειοψηφία του πλανήτη. Πως δεν παρέχει τα ουσιώδη για μια αξιοπρεπή διαβίωση και κυρίως αυτά που χρειάζεται για την καλιέργεια και τον εξανθρωπισμό του, με πρώτο και βασικότερο την ειρήνη, την κοινωνική δικαιοσύνη, τες ίσες ευκαιρίες μόρφωσης τζιαι συμμετοχής στη ζωή.
Άλλοι είναι που μισούν ιδεολογίες, συστήματα τζιαι αθρώπους γιατί θέλουν προφανώς να διατηρήσουν τα καλώς έχοντα τζιαι τα κατεστημένα. Τα δικά μας, του γειτόνου μας. Οι φανατικοί τζιαι οι μισαλλόδοξοι κατηγορούν άλλους για θρησκευτικό φανατισμό τζιαι μίσος. Οι αμόρφωτοι τους μορφωμένους για αφέλεια!
Νέε, εσύ έχεις από καιρό περάσει στο πιο προχωρημένο επίπεδο, άρα είναι εντελώς μάταιη η προσπάθεια, αλλά θα σου απαντήσω με σχόλιο της Δις: "Πόσες φορες θα σας πουμεν πως δεν μιλάτε με ηλίθιους;"
Strovolioti,
Γίνε και λίγο διαλεκτικός! Σάμπου όμως τζι’ η διαλεκτική ΣΟΥ εξαντλήθηκε στους χαρακτηρισμούς ΣΟΥ για τον Χριστόφια... Τζιαι μεν μουλαρώνεις!
[Παρεμπιπτόντως, οι συνομιλίες τότε επί Χριστόφια εν επροχωρούσαν -ελάλες- γιατί ήταν αδιάλλακτος ο Χριστόφιας, κι όχι η Τουρκία. Τώρα γιατί άραγε ούτε καν ξεκινούν;]
Με όλο το σεβασμό προς όλους σας, απορώ γιατί ασχολείστε τόσο πολύ με έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να αρθρώσει ένα υποτυπώδες πολιτικό επιχείρημα και καλύπτει συνεχώς την αμάθεια του πίσω από εξυπνοβλακίστικες υπεκφυγές και λεκτικές εκσπερματώσεις των πάλαι ποτέ «αγανακτισμένων».
Άκου «….η πολυπλοκότητα του συστήματος που έχουμε σήμερα αποδεικνύει την αφέλεια της μαρξιστικής ανάλυσης…». Τι άλλο θα ακούσουν τα αφτιά μας σ’ αυτό τον τόπο;
Στροβολιώτη, δηλαδή στα αμερικάνικα πανεπιστήμια που χρησιμοποιούν τον Μαρξ (για δικούς τους σκοπούς) είναι επειδή έγραφεν πελλάρες τζαι θκιαβάζουν τα για να κάμνουν χάζι;
Δεν μισούμε τον καπιταλισμό, ο καπιταλισμός ανάτρεψε την φεουδαρχία και έδωσε ανάπτυξη στην ανθρώπινη κοινωνία. Έπαιξε τον ρόλο του και έφτασε στα όρια του. Δεν μισούμε τον καπιταλισμό, η ταξική μας θέση στην κοινωνία μας υπαγορεύει πως τα συμφέροντα μας ως εργαζόμενοι, αφού τον πλούτο που παράγεται τον επωφελούνται οι λίγοι, να θέλουμε την ανατροπή του συστήματος αυτού και να επιδιώκουμε ένα κοινωνικό-οικονομικό σύστημα που να δουλεύει προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Η δική σου ταξική θέση δεν σε αφήνει να καταλάβεις τι γράφουμε αλλά και δεν προσπαθείς να μάθεις τι ζητούν οι ταξικοί και πολιτικοί σου αντίπαλοι.
Βέβαια τα επιχειρήματα σου ήταν τόσα πολλά που δεν ξέρω τι να πρωτογράψω για να τα’ απαντήσω. Σου απάντησαν όμως κατάλληλα ο anef, η Dis, ο Νέος και ο Απόλλωνας.
Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Ευσταθίου (ΕΔΕΚ) χθες το απόγευμα στον Άστρα, οι ιδιωτικοποιήσεις των ημικρατικών είναι αντισυνταγματικές, καθότι, οι οργανισμοί Cyta, ΑΗΚ και Αρχή Λιμένων, υπάγονται στο άρθρο 122 του Συντάγματος και αναφέρονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ως Δημόσιες Υπηρεσίες.
Αυτό εξυπακούει σύμφωνα με τον Ευσταθίου πως η ιδιωτικοποίηση των οργανισμών αυτών, στο γράμμα του νόμου ισούται με την ιδιωτικοποίηση για παράδειγμα ενός Υπουργείου...
Για να περάσουν λοιπόν οι ιδιωτικοποιήσεις χρειάζεται να προηγηθεί Τροποποίηση του Συντάγματος, κάτι που απαιτεί την πλειοψηφία των 2/3 της Κυπριακής Βουλής και που η κυβερνητική συμμαχία δεν διαθέτει...το γνωστό σε όλους μας 29-27.
Να περιμένουμε κοινοβουλευτικό "πραξικόπημα" ΑΚΕΛ - ΕΔΕΚ για αποτροπή των ιδιωτικοποιήσεων; Κάτι τέτοιο κατάλαβα πως προωθεί η ΕΔΕΚ, όπως τα έλεγε ο Ευσταθίου...
Τζιαι το ΔΗΚΟ εν εναντιον τον ιδιωτικοποιησεων. Ειμαι σιγουρος οτι ο Νικολας θα βαλει τα πραματα στη θεση τους οταν θα ερτει το θεμα στην βουλη.
Περί της αντισυνταγματικότητας των ιδιωτικοποιήσεων διάβασα κι ένα κείμενο πριν μερικές μέρες [δεν θυμάμαι όμως πού]... Η νομική οδός αποτελεί κι αυτή μια μορφή αντίστασης ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις, όμως επειδή το ζήτημα είναι πρώτιστα πολιτικό, πρέπει να υπάρξει πρώτα και κύρια αντίδραση σε πολιτικό επίπεδο. Μια αντίδραση από τα κάτω [από τους εργαζόμενους, τις ευπαθείς ομάδες και τη «σύνολη κοινωνία», που θα ‘λεγαν και κάποιοι αστούληδες οπαδοί της “άμεσης”(;) δημοκρατίας]… Γι’ αυτό κι ΕΜΕΙΣ θα συμμετάσχουμε μαζικά στην εκδήλωση του Σαββάτου έξω από τον Υπουργείο Οικονομικών κι ακολούθως θα πορευτούμε προς το Προεδρικό Μέγαρο. Μόνο έτσι [με μαζικές εκδηλώσεις] οι κυβερνώντες θα πάρουν τα πολιτικά μηνύματα των αντιδράσεων του κόσμου ενάντια στις πολιτικές λιτότητας που έχουν υιοθετήσει...
Οι ιδιωτικοποιήσεις και η εκχώρηση των κερδών των υπηρεσιών κοινής ωφελείας στους μεγαλοκαρχαρίες, που δεν θα είναι ούτε καν κύπριοι αυτοί που θα αρπάξουν, θα μεγαλώσουν το ταξικό χάσμα. Το μόνο "καλό", θα είναι η επέκταση της λίστας των εκατομυριούχων, και η ισοπέδωση των μισθών των υπολοίπων στα χαμηλά επίπεδα. Ισότητα, δηλαδή, με χαμηλά τον πύχη. Το αστείο είναι ότι παίζουν με την νοημοσύνη μας, και λένε οι της ΟΕΒ και του ΚΕΒΕ ότι χρειάζεται οι κερδοφόροι ημικρατικοί να ιδωτικοποιήθουν γιατί πρέπει να εξυγχρονιστούν, άκουσον άκουσον. Μα για πιο λόγο, πιο το νόημα να ευαγγελίζονται εκσυγχρονισμό και την ίδια στιγμή να τους ξεπουλήσουν.
Μέχρι τώρα, οι κερδοφόροι επέστρεφαν αρκετά εκατομύρια, από τα κέρδη τους, στο κράτος. Όποιος δεν καταλαμβαίνει ότι αυτό σήμαινε και έμμεση έστω ωφέλεια του κύπριου πολίτη, δεν έχει υπόθεση. Αυτά τα εκατομμύρια, με το ξεπούλημα, θα πηγαίνουν στις τζέπες των ολίγων. Εσύ λαέ βασανισμένε θα υποφέρεις....
Δημοσίευση σχολίου