tag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post7404593731067945968..comments2023-10-29T13:59:45.549+02:00Comments on ANEF_Oriwn: Ανάρτηση 98/2014 [έκτακτη, σχετικά σύντομη γαμήλια, προσωπική αλλά και δημόσιου ενδιαφέροντος και κατά βάθος πολιτική, αλλά και ίσως και αιρετική] – Σκέψεις ενδόμυχες και κρυπτο-(επι)κριτικές [ίσως και κακές] με αφορμή ένα γάμο... Anef_Oriwnhttp://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-50433314125443590652014-10-19T14:15:41.332+03:002014-10-19T14:15:41.332+03:00Τελικά κι απ’ ότι εκ των υστέρων εκατάλαβα ο Ανώνυ...Τελικά κι απ’ ότι εκ των υστέρων εκατάλαβα ο <b>Ανώνυμος</b> με το σχόλιο <b>με ημερ. 15/10/14 - 8:36 μ.μ.</b>, εν για τα δικά του προσωπικά γαμικά βιώματα που εμιλούσεν...Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-16339991141012281742014-10-16T17:50:07.960+03:002014-10-16T17:50:07.960+03:00Παραθέτω πιο κάτω σύντομο σχόλιο ΜΟΥ που άφησα [δυ...Παραθέτω πιο κάτω σύντομο σχόλιο ΜΟΥ που άφησα [δυο φορές] στο Blog του Anti-Christoυ, αλλά αυτός δεν εδέησε να επιτρέψει την εμφάνιση του˙ το λογόκρινε. Αναμενόμενο αυτό μια και <b>«τούτος»</b>, επιτρέπει ΜΟΝΟ σχόλια που τον χουμίζουν [ας πούμεν ότι είναι <b>«απολαυστικότατος!!!!»</b> – link: <b>http://antidoto1980.blogspot.com/2014/10/blog-post_12.html?showComment=1413263834441#c799866408334854510</b>], ή/και που δεν αποκαλύπτουν τον ρατσισμό και τα σύνδρομα του: <br /><i> «Για μια ακόμα φορά έβγαλες τον συνήθη ρατσιστικό ελιτισμό ΣΟΥ με το γνωστό [συνήθως γυναικείο] ακροατήριο ΣΟΥ να ΣΕ πισκαλίζει»</i>… <br />Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-43378784042084283792014-10-16T05:57:51.812+03:002014-10-16T05:57:51.812+03:00Θανάσης,
Στην κηδεία θα «ανακατευτεί» ο/η σύζυγο...<b>Θανάσης</b>, <br /><br />Στην κηδεία θα <b>«ανακατευτεί»</b> ο/η σύζυγος ή και τα παιδιά... Και το ζήτημα της ταφής με διαδικασίες εκτός εκκλησίας [δηλ. πολιτικής κηδείας] ή/και καύσης του νεκρού/της νεκρής είναι ένα ζήτημα που είναι περισσότερο ταμπού κι από τον γάμο...<br />Κι οτιδήποτε αποτελεί ταμπού καταργείται σταδιακά μέσα από τις ρήξεις με τα κατεστημένα και με ό,τι το αναπαράγει και το συντηρεί καθώς και με τη μόρφωση...Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-58426178308582340242014-10-15T22:24:16.914+03:002014-10-15T22:24:16.914+03:00Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να αρχίσουμε από αλλού...Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να αρχίσουμε από αλλού. Από την κηδεία. Κηδεία εκτός εκκλησίας και αν παραστεί ανάγκη ταφή σε μη εκκλησιαστικό κοιμητήριο ή καύση.<br />Εδώ δεν μπορεί να ανακατευτεί ούτε η μάνα ούτε η πεθερά.Θανάσηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-36589356628437341132014-10-15T22:03:07.120+03:002014-10-15T22:03:07.120+03:00Φίλε Ανώνυμε,
Εν εκατάλαβα να έγινε κάποιο εκ τω...<b>Φίλε Ανώνυμε</b>, <br /><br />Εν εκατάλαβα να έγινε κάποιο εκ των δύο υπαλλακτικών σεναρίων που παραθέτεις... Τζι’ επίσης εν εκατάλαβα γιατί κάποιοι γονιοί, όπως οι συγκεκριμένοι, πρέπει να έχουν τέτοιες [ξεπερασμένες] <b>«φαντασιώσεις»</b>... Γιατί όπως εύλογα διερωτάται και ο <b>Σολιάτης</b> πιο πάνω, <b>«αν αντί να προβάλλουμε τις δικές μας αντιλήψεις, ακολουθούμε τις υπάρχουσες πως θα τις αλλάξουμε»</b>;Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-45779523435063591752014-10-15T20:36:25.459+03:002014-10-15T20:36:25.459+03:00 αλλη επιλογη με δεδομενα τα ηθη τζαι τα εθιμα..:)... αλλη επιλογη με δεδομενα τα ηθη τζαι τα εθιμα..:)<br />[οντως η μανα βαρει παραπανω..αλλα εσιει χαζιν αμα μπουν τζαι οι θκυο στο διλημμα..:)]<br /><br />αφου οι γονιοι ειχαν φαντασιωση τον γαμο παει ο συντροφος τζαι λαλει τους <br />- το λοιπον ακουτε να δειτε, <br />εσιει τζαιρο που ειμαστεν με την ταδε τζαι αποφασισαμεν να καμουμεν τζαι μωρον, οποτε για να μεν γινει κριση γενικη, θα παντρευτουμε. Επειδη, ομως, εμεις θα καμουμεν την υποχωρηση να παντρευτουμε, πρεπει να καμετε τζαι εσεις υποχωρηση - εν γινεται να τα εσιετε ουλλα δικα σας:<br />ειτε θα γινει θρησκευτικος γαμος οπως θελετε, αλλα σε ετσι περιπτωση εν θα καλεσετε κανενα - θα θκιαλεξουμεν εμεις το τροπο του γαμου: θα γινει ο γαμος σε ενα απομενο εκκλησουιν με τον πιο αριστερο παπα που μπορουμεν να εβρωμεν<br /><br />η<br /><br />- εν θα γινει θρησκευτικος γαμος, θα γινει πολιτικος, οπως θελουμεν εμεις, τζαι τοτε εσεις δικαιουστε να καμετε την φαση μετα οπως θελετε: μπορειτε να καλεσετε οποιον θελετε σε χαιρετισμους,φαγια κλπ - γραψετε στα προσκλητηρια οτι χαιρετισμο θα δεχθουν μπλα μπλα στο ταδε τοπο..<br /><br /> σαν νουσιμοι κυπραιοι εθκιαλεξαν την κοινωνικη εκδηλωση..:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-7140755990803483702014-10-14T22:19:20.923+03:002014-10-14T22:19:20.923+03:00Η Αριστερά πρωτοστάτησε για την νομοθεσία και εφαρ...Η Αριστερά πρωτοστάτησε για την νομοθεσία και εφαρμογή του πολιτικού γάμου. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό, αν εμείς που έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις δεν τις προβάλλομε και αν αυτό που προτείνουμε δεν το εφαρμόζουμε, από ποιόν περιμένουμε ν’ αλλάξει τα πράγματα; Αν αντί να προβάλλουμε τις δικές μας αντιλήψεις, ακολουθούμε τις υπάρχουσες πως θα τις αλλάξουμε; Και δυστυχώς υπάρχει σε μεγάλο βαθμό η νοοτροπία να μη συγκρουστούμε με την υπάρχουσα κατάσταση, να μη συγκρουστούμε με τις υπάρχουσες αντιλήψεις, να μη θεωρηθούμε άπιστοι, ή σε άλλες περιπτώσεις ανθέλληνες ή διαφορετικοί. Αντί ν’ αλλάξουμε τον κόσμο θ’ αλλάξουμε εμείς αν υιοθετούμε την ρήση, έτσι ήβραμεν έτσι κάμνουμεν.Σολιάτηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-11028668726107090392014-10-14T00:14:19.649+03:002014-10-14T00:14:19.649+03:00Έχω πεταχτεί και στο Blog του Anti-Christoυ [με βά...Έχω πεταχτεί και στο Blog του Anti-Christoυ [με βάση το link που ΜΑΣ παράθεσε στο πρώτο του σχόλιο ο <b>Woofis</b>] κι έχω διαβάσει ΚΑΙ τί έγραψε ο συγκεκριμένος blogger πάνω στο ίδιο θέμα καθώς και τη συζήτηση που ακολούθησε. Πέραν, λοιπόν, από τον εύλογο προβληματισμό για το πώς <b>«ένα άθεο σόι τήρησε τα θρησκευτικά ήθη και τέλεσε θρησκευτικό γάμο»</b>, τον οποίο [προβληματισμό] ο υπερόπτης κι ελιτιστής/ρατσιστής αντι-χώρκατος σε στυλ Ναστάζιας [των πάλαι ποτέ “Γειτόνων”], θέτει κάπου στις αρχές του κειμένου του [κι αυτό με το γνωστό του ελιτιστικό και επηρμένο ύφος, το οποίο διάφορες κοκόνες αποκαλούν και χιούμορ – τρομάρα τους!], ο κατά τ’ άλλα <b>Ρατσιστής Anti-Christos</b>, μηρυκάζει [χωρίς να ασχολείται ποσώς με την ουσία του θέματος] τις συνήθεις έμπλεες εμπάθειας και αντιπάθειας κατά των απλών ανθρώπων ΤΣΣΙΟΦΤΕΣ ΤΟΥ... Πολλά πρέπει να τον κατατρύχουν, ίσως κάποιο ταπεινό χωρκάτικο παρελθόν της οικογένειας του και προσπαθεί φαίνεται να το ξορκίσει. Αυτό που κάνει δεν είναι απλώς <b>«ξεχαρμάνιασμα»</b>, <b>ρατσιστικές κατινιές</b> είναι!Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-30980692792776923612014-10-13T23:39:54.836+03:002014-10-13T23:39:54.836+03:00Φίλοι επισκέπτες και σχολιογράφοι,
Να βάλω κι ΕΓ...<b>Φίλοι επισκέπτες και σχολιογράφοι</b>, <br /><br />Να βάλω κι ΕΓΩ το δικό ΜΟΥ λιθαράκι [τη δική ΜΟΥ πετρούαν] στη συζήτηση, πιο πολύ για να διευκρινίσω και να συμπληρώσω βασικά δικές ΜΟΥ τοποθετήσεις. Να σημειώσω ότι έχω ήδη κάμει και μερικές μικρο-βελτιώσεις στο κείμενο της ανάρτησης, κυρίως συντακτικές και εννοιολογικές [για σκοπούς καλύτερης κατανόησης των γραφομένων ΜΟΥ]... <br /><br />******<br /><b>Aceras και λοιποί</b>, <br /><br />Το τι εκάμαμε ΕΜΕΙΣ πριν 30-35 χρόνια, σε μια διαφορετική καθ’ όλα εποχή με τη δική της περιρρέουσα και με τις περιχαρακώσεις της κυπριακής κοινωνίας να είναι ακόμα πιο έντονες, ΔΕΝ μπορεί να αποτελεί τροχοπέδη για να κρίνουμε το τί γίνεται σήμερα... <br />Η περιρρέουσα εκείνης της εποχής [της οποίας σημαντικό στοιχείο ήταν και η αυταρχική και εγωκεντρική -οι χαρακτηρισμοί είναι δικοί ΜΟΥ- προστάτιδα των παραδόσεων και δη των θρησκευτικών <b>«κύπρια μάνα»</b> - που λέει και ο <b>Stelios Papalangi</b>] ΔΕΝ επέτρεπαν και πολλές παρεκκλίσεις από την πεπατημένη. Κάτι που συνήθως λέει η πάλαι ποτέ Αριστερή(;) πεθερά ΜΟΥ [όταν ξεκινά τα θρησκοληπτικά της, αλλά ΜΕ νοιώθει να τη σεκκάρω με κάποια ερωτήματα που βάζω] είναι και το εξής: <b>«Εμείς έτσι ήβραμε, τζι’ έτσι κάμνουμε»</b>... Μια κουβέντα που εκφράζει έναν άκρατο συντηρητισμό... <br /><br />Κι ΕΓΩ [όπως ο <b>Woofis</b>] <b>«αρραβωνιάστηκα θρησκευτικώς»</b>, κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’80, [έτσι ήταν τότε η παράδοση, αλλά πάλαι το <b>«αρραβωνίζεται»</b> ήταν <b>«μέρος του παντρέματος»</b>]… ΕΜΕΙΣ όμως, [ΕΓΩ μετά της συζύγου ΜΟΥ] τελικά παντρευτήκαμε ΔΥΟ φορές, πρώτα με πολιτικό γάμο στο εξωτερικό κι ακολούθως με θρησκευτικό στην Κύπρο... ΕΓΩ δεν θα είχα πρόβλημα αν δεν κάναμε τον δεύτερο, τον θρησκευτικό γάμο κι ούτε θα δυσκολευόμουν να πείσω τους δικούς ΜΟΥ να αποδεχτούν την απόφαση ΜΟΥ κι ούτε θα λάμβανα υπ’ όψη τυχόν μουρμουρητά τους. Αλλά η άλλη πλευρά [τα πεθερικά ΜΟΥ και το συγγενολόι τους] που ν’ ακούσει για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. <b>«Θα μας χάσει ο Θεός»</b>, θα έλεγαν προφανώς [η θρησκευτική περιρρέουσα που λέγαμε]... Άστε που ο πολιτικός γάμος δεν είχε ακόμα θεσμοθετηθεί στην Κύπρο, έστω και σαν εθελούσια επιλογή... <br /><br />Προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα τα πράματα μπορούν να πάρουν μια διαφορετική πορεία. Και δεν γίνεται ως Αριστεροί και γενικότερα ως προοδευτικοί άνθρωποι που <b>«διεκδικούμε την κοσμικότητα»</b> [που λέει και ο <b>Woofis</b>] να λειτουργούμε τόσο αντιφατικά... Και όντως το ζήτημα δεν έχει να κάμει μόνο με την αθεΐα. Όμως ΕΓΩ είναι πιο απαιτητικός με ανθρώπους που ονομάζουν εαυτούς κομμουνιστές. [Πέραν του Δημήτρη Χριστόφια με τον ίδιο τρόπο, σε σχέση με την επιλογή του θρησκευτικού γάμου, λειτούργησαν για τα δικά τους παιδιά και ο Άντρος Κυπριανού, πριν μερικούς μήνες και ο Νίκος Κατσουρίδης, κάπως παλαιότερα]... <br /><br />Έχω κι άλλα να πω επί του θέματος, αλλά για την ώρα θα κλείσω με μια αξιοσημείωτη διαπίστωση του <b>Stelioυ Papalangi</b>, η οποία συνοψίζει σε μερικές μόνο λέξεις τα όσα λεμε, αναδεικνύοντας παράλληλα και τον οξύμωρο, αλλά κι αρχοντοχωριάτικο τρόπο που λειτουργούμε σήμερα στη σύγχρονη [και ευρωπαϊκή] Κύπρο: <b>«το κρίμα είναι ότι τελικά εκρατήσαμεν στους γάμους μας το συντηρητικό θρησκευτικό κομμάτι σε συνδιασμό με το φιλελευθερο λαιφσταιλ»</b>... Τελικά τη θρησκεία ουκ ελάττω παραδώσω!Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-8329252800057659792014-10-13T17:02:24.745+03:002014-10-13T17:02:24.745+03:00Μα δέτε πώς μας τα έφερεν ο Στέλιος για ναμεν πει ...Μα δέτε πώς μας τα έφερεν ο Στέλιος για ναμεν πει καθαρά όπως τον Γούφην "εζέξαν με τζιαι μέναν οι παπάες τζιαι οι μανάες τζιαι επαντρέφτηκα τζιαι γώ που παπάν!!"<br /><br />Για τους Πατέρες έγραψα μιαν ιστορίαν μιαν φοράν http://e-souvantza.blogspot.ch/2013/01/blog-post.html<br /><br />Η θέση σου Παπαλάγγι διά μου ερέθισμαν να γράψω τζιαι μιαν που θα λέγεται Μητέρες! <br /><br />Μητέρες της οικογένειας, Μητέρες της πατρίδας... έχω λλίον πρόβλημαν με τες Μητέρες που εν ανύπαρκτες στην θρησκείαν. <br /><br />Ού ΠΑΝΑΙΑ (ΤΟΥΣ), τωρά κάμνω τον συσχετισμόν... Είναι τζιαι καλοείναι υπαρκτές, τζιαι τζιειμέσα, όπως το κρυμμένον τζιαι καταπιεσμένον θυλικόν μέρος του μυαλού του κάθε Κυπραίου Πατέρα.<br /><br />Έφκην η επόμενη ιστορία, φέκκιου Στέλιο ;))Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-78309842323027621742014-10-13T12:55:47.546+03:002014-10-13T12:55:47.546+03:00χρειάζεται τζαι κανένα light θέμα, σε περίοδο έντο...χρειάζεται τζαι κανένα light θέμα, σε περίοδο έντονων γεωπολιτικών ανακατατέξεων.<br /><br />Σε χαλαρούς ρυθμούς απαντούμε λοιπόν<br /><br />Κουμμουνιστής ξε-κουμουνιστής, το μεγαλύτερο εμπόδιο για ένα γάμο εκτός εκκλησίας είναι η Μάνα (και δη η κύπρια μάνα). Καλή η ιδεολογία αλλά άμαν έσσιεις να κάμεις με τη μάνα, (γιε μου τι θα πει ο κόσμος, εν αγαπάς τη μάνα σου, θέλεις να με στείλεις στον τάφο μια ώρα γληορότερα και λοιπά άλλ όμορφα :-) ) οι ιδεολογίες και ρήσεις περί "οπίου του λαού" παν περίπατο.<br />Με το σύστημα άτε να τα βάλεις, με τη μάνα σου εν ιμπορείς... σύντροφοί παραδεκτείτε το :-)<br /><br /><br />Αν θέλουμε να το βάλουμε σε ένα πλαίσιο πιο δομημένου διαλόγου, υπάρχει ένα ζήτημα στη σχέση της αριστεράς με τη παράδοση....<br />Ενώ στα πρώτα στάδια της αριστερής σκέψης, οι αγρότες με τες παραδόσεις τους το συντηριτισμό τους, τες θρησκείες τζαι τις δυσιδαιμονίες τους, εθεωρούνταν ως στοιχεία οπισθοδρόμισης που αντιστέκουνται στη πρόοδο. Τζαι σε κάποιες περιπτώσεις όπου εκυβέρνησαν, επεβάλαν τον εκμοντερνισμό με το ζόρι.... Στη πορεία, όταν υπερίσχυσε ο πολιστισμικός ιμπεριαλισμός , ξαναπαν πίσω και αντιστέκουνται στην απόπειρα εξαγωγής δυτικών αξιών σε περιοχές που χαρακτηρίζουνται "λιγότερο αναπτυγμένες".... Υπάρχει γενικώς μια συγχιση πως να χειριστείς αυτά τα ζητήματα ως αριστερά.<br /><br /><br />Βεβαίως αν πεις θα παω πίσω στη παράδοση γιατί δεν αντέχω ένα γάμο με τούτο ούλλο το lifestylίκκιν, θα εβρεις πολλά όμορφες συλλογικές διαδικασίες στη διαδικασία του γάμου αλλά με πόλλους έντονους θρησκευτικούς συμβολισμούς.... Θα πρέπει να τον κάμεις παραοδισιακό αλλά καρτ....<br /><br /><br />βεβαίως όπως στο πιο πάνω παράδειγμα το κρίμα είναι ότι τελικά εκρατήσαμεν στους γάμους μας το συντηρητικό θρησκευτικό κομμάτι σε συνδιασμό με το φιλελευθερο λαιφσταιλ. Ότι πάθομεν αξίζει μας....stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-78501909395692609782014-10-13T10:55:11.813+03:002014-10-13T10:55:11.813+03:00Εγώ οϊ μόνον επαντρέυηκα θρησκευτικώς αλλά αρραβων...Εγώ οϊ μόνον επαντρέυηκα θρησκευτικώς αλλά αρραβωνιάστηκα θρησκευτικώς τζιόλας. Πρέπει να'μουν που τους τελευταίους πριν το καταργήσουν σαν ξεχωριστή διαδικασίαν (τωρά εν μέρος του παντρέματος τζιαι το "αρραβωνίζεται").<br />Επίσης έχω βαφτίσει τζιαι τα θκιό μου κοπέλια. <br />Αλλά αν προσέξεις φίλε δεν επέκρινα το τι έκαμεν η οικογένεια Χριστόφια. Εσημείωσα το ότι ο σχετικός προβληματισμός, το κατά πόσον δηλαδή η συμμετοχή στο "θρησκευτικό γίγνεσθαι" τζιαι τες σχετικές τελετουργίες του εξουσιαστικού οικοδομήματος που ονομάζουμεν θρησκεία, με τούτον ή άλλους τρόπους, συνιστά τροποντινά αντίφασην με την κοσμικότηταν την οποίαν διεκδικούμεν ως προοδευτικοί αθρώποι. Εκτός τζιαι αν δεν είναι τούτον που λαλεί ο Άνεφ...Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-90475805927499511382014-10-13T10:31:38.050+03:002014-10-13T10:31:38.050+03:00Εσύ πώς επαντρέφτης Άνεφ?
Εσύ Γούφη?
Όποιος στην...Εσύ πώς επαντρέφτης Άνεφ?<br /><br />Εσύ Γούφη?<br /><br />Όποιος στην Κύπρον δεν παντρέφκεται, ή όποιος χωρίζει, είναι για το περιθώριον. Ο γιός του Χριστόφκια στο κάτω-κάτω μπορεί να θέλει κάποτε να γινεί τζιαι πολιτικός.Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-5251713919915662352014-10-13T07:43:45.462+03:002014-10-13T07:43:45.462+03:00Γόνιμος τζιαι - κυρίως - αντικειμενικός ο προβλημα...Γόνιμος τζιαι - κυρίως - αντικειμενικός ο προβληματισμός σου. Οϊ τίποτε άλλον αλλά δίνεται τζιαι αφορμή σε κάποιους να "ξεχαρμανιάσουν":<br /><br />http://antidoto1980.blogspot.com/2014/10/blog-post_12.htmlWoofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.com