tag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post4364050238552620635..comments2023-10-29T13:59:45.549+02:00Comments on ANEF_Oriwn: Ανάρτηση 33/2009 [(εκ)παιδευτική, πανεπιστημιακή, ΟΕΛΜΕΚική] – “Για την ΟΕΛΜΕΚ (και μόνο) ρε γαμώτο!!!Anef_Oriwnhttp://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comBlogger38125tag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-79126440802888040142009-07-06T19:08:35.345+03:002009-07-06T19:08:35.345+03:00αγαπητη αμαδρυας
ετελειωσεν η κουβεντα αλλα επειδη...αγαπητη αμαδρυας<br />ετελειωσεν η κουβεντα αλλα επειδη τωρα ηρτα πισω να σου πω 2-3 σχολια..τζαι για να κλεισω τζαιεγω για την ωρα με την οελμεκ...<br /><br />αν εκαμεν ενας η παραπανω εν νομιζω να εσιει σημασια..σημασια εσιει το οτι το 17% των πολιτων [τζαι ε/κ μονο] εν εχουν δικαιωμα να πασιν στο πανεπιστημιο κυπρου ...<br />τωρα ιντα που εν να γινει να δουμε..<br /><br />μα σαν να μου ειδα στην χαραυγη οτι η ψηφιση της εγκρισης της πολιτικης στο συμβουλιο της οελμεκ ηταν οριακη, οξα εν η ιδεα μου; αλλαξε κανενας;<br /><br />επιμενω οτι το πανεπιστημιο εκαμε επιτελους κατι..που τον τζαιρον που εγινεν εσιει τουτην την γερημη την αυτονομια τζαι φοαται αμπα τζαι χασει την..ετο που ετολμησεν..τζαι να θελουν να περασουν νομο που να περιοριζει την ακαδημαικη αυτονομια οι κυπριοι εκπροσωποι της ευρωπαικης σοσιαλιστικης ομαδας [δηκο-εδεκ], να τους παρουν δικαστηριο στες βρυξελλες για να απολαμβανουν οι "συναγωνιστες τους"..<br />διοτι εσιει τζαι αλλες διαστασεις το θεμα..εν να μεν ερτει [αν δεν ηρτεν ηδη] το θεμα των τ/κ πανεπιστημιων;<br /><br />ακομα τζαι αν τραβησουν παλε πισω, επιμενω οτι η ρηξη ηταν χρησιμη..επερασεν ο κανονισμος..εν να μου πεις ναι αλλα πρεπει να εγκριθει παλε αλλος κανονισμος..τζαι ατε να ππεσουν τα φεγγαρκα του δησυ τζαι του ακελ μαζιν..ναι αλλα η τεχνολογια τζαι η πραγματικοτητα βουρουν επισης..<br /><br />τζαι ελπιζω το πανεπιστημιο να επιμενει οτι η αποφαση της συγκλητου εν πιο εγκυρη που την υποσημειωση στον κανονισμο της βουλης που εψηφιστηκεν/εγκριθηκε υστερα..<br /><br />ας ελπισουμε οτι τα δικτυα αντιστασης [εστω τζαι για το ετος αφυπηρετησης] αναμεσα στους καθηγητες, εν να φτιαξουν τζαι τζιαμαι μιαν νεαν πραγματικοτητα..<br />ηδη η δικοινοτικη κινηση εκπαισευτικων εν ενα βημα..οπως τζαι οι εκδηλωσεις που εγιναν..τζαι στο ριζοκαρπασο..τζαι αλλου για την κουλτουρα της συμφιλιωσης..<br /><br />τζαι εν να ερτει τζαι το report των επιτροπων για την μεταρρυθμιση..<br />να δουμεν..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-14029329689122035732009-07-04T13:47:55.397+03:002009-07-04T13:47:55.397+03:00Eva,
Σε ευχαριστώ για την ανακοίνωση της ΟΕΛΕΜΕΚ,...Eva, <br />Σε ευχαριστώ για την ανακοίνωση της ΟΕΛΕΜΕΚ, που μου έστειλες. Πάντως άρεσε μου πολλά το σημείο που λέει <b>“Η όλη συμπεριφορά, δράση και αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ όλη αυτή την περίοδο ήταν υπεύθυνες, σοβαρές και αποσκοπούσαν ΜΟΝΟ στη διασφάλιση του δημόσιου σχολείου …”!!!</b>. Αλήθεια το πιστεύουν; <br /><br />Anef_Oriwn<br />Σάββατο 4/7/2009 – 1:47 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-74462004985171960352009-07-04T13:46:54.715+03:002009-07-04T13:46:54.715+03:00Σε σχέση με διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα που θίχτ...Σε σχέση με διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα που θίχτηκαν εδώ ή προκύπτουν ως απορρέοντα κυρίως από τις παρεμβάσεις της Αμαδρυάδας και του Περαστικού συμπληρωματικά να σημειώσω και τα πιο κάτω: <br /><br />1. Ένας άνθρωπος ή ένας οργανισμός για να είναι (ή να γίνει) φορέας ουσιαστικών αλλαγών (και μάλιστα πρωτοποριακών και ριζοσπαστικών) δεν μπορεί να κολλά ή να ασχολείται αυστηρά σε/με τυπικότητες ή να ακολουθεί δογματικά και σαν ρομπότ διαδικασίες και οδηγίες - πρέπει πρώτα και κύρια να έχει μέσα του το δαιμόνιο (το σκουλούτζιην) της αμφισβήτησης. Διαφορετικά αφομοιώνεται από το σύστημα μετατρέπεται (αν δεν ήταν εξ αρχής έτσι) σ’ ένα ακόμα γραφειοκράτη που κάνει (καλά) τη δουλειά του.<br />Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές είναι τυπολάτρες και κολλημένοι στις διαδικασίες, έστω κι αν ακόμα προέρχονται από την Αριστερά (κάποτε τούτοι γίνονται και βασιλικότεροι των βασιλέων και δη όταν ανέρχονται στην ιεραρχία).<br /><br />2. Επιπρόσθετα, δεν είναι και τυχαίο που η πλειοψηφία των δασκάλων και των καθηγητών προέρχονται από δεξιές οικογένειες – εξ ου και ο συντηρητισμός τους και οι νοοτροπίες και συμπεριφορές που χαρακτηρίζουν την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ (και της ΠΟΕΔ). Κάποιες εποχές δεν ήταν καθόλου εύκολο για τα παιδία των Αριστερών να σπουδάσουν (κυρίως για οικονομικούς λόγους), ενώ όσοι τύχαινε να σπουδάσουν ακολουθούσαν τεχνικές επιστήμες και επαγγέλματα (εξ ου και το γεγονός ότι στην ΟΛΤΕΚ πλειοψηφούν οι Αριστεροί).<br /><br />3. [Να σημειώσω ακόμα – από την εμπειρία μου ως γονιός – ότι όταν ως Σύνδεσμοι Γονέων προσπαθούσαμε στις αρχές (κάθε) σχολικής χρονιάς να διοργανώσουμε κάποια συνεστίαση με τους δασκάλους ή τους καθηγητές (αναλόγως του που φοιτούσαν τα παιδιά μας) για καλύτερη γνωριμία μαζί τους, σχεδόν παντού και πάντα προέκυπτε το “σοβαρό εμπόδιο” της Παρασκευής – πολλοί είχαν κώλυμα να λάβουν μέρος σε συνεστίαση Παρασκευή (παρ’ όλο που για πολλούς από μας ήταν η πιο βολική μέρα) γιατί ... ΝΗΣΤΕΥΑΝ και δεν μπορούσαν να φάνε κρέας ή άλλα ζωικά προϊόντα. Άστε που ακόμα η συνεστίαση έπρεπε να γίνει πριν τη 40ήμερη νηστεία που προηγείται των Χριστουγέννων – δηλ. πάνω κάτω μέχρι τα μέσα του Νοέμβρη. Έννοιες και προβλήματα που έχει ο κόσμος! <br /><br />4. Επίσης, λόγω του ότι αυτοί που περνούσαν να σπουδάσουν σε ειδικότητες που προσφέρονταν για γρήγορο διορισμό και αποκατάσταση (και βόλεμα), όπως δάσκαλοι, ή φιλόλογοι (ή ακόμα και φυσικοί και μαθηματικοί – αν και τους τελευταίους του περίμενα πιο ορθολογιστές), ήταν συνήθως οι άριστοι των αρίστων (που ήταν και μελετηροί, έκοβε κι ο νους τους πιο πολύ και είχαν κι άλλες ευκολύνσεις ενισχυτικές για τες γνώσεις τους, όπως τη δυνατότητα για φροντιστήρια), όμως τούτοι δεν είχαν άλλα ενδιαφέροντα ούτε κι ασχολούνταν και με άλλα πράγματα, όπως τα κοινωνικά, τα πολιτικά ή τα αθλητικά ... Γι’ αυτό όταν και εφ’ όσο διορίζονταν στη Δημόσια Εκπαίδευση ασχολούνταν αυστηρά με το αντικείμενο τους (και σύμφωνα και με τες οδηγίες του εκάστοτε ελληνορθοδοξοκεντρικού Υπουργού Παιδείας – άλλο που δεν ήθελαν)! Ισχύει κι εδώ το ρητό ότι οι άριστοι μαθητές γίνονται στο τέλος καλοί (και τυπικοί) υπάλληλοι! Και όταν τους διακατέχει κι ένας έμφυτος ή επίκτητος συντηρητισμός “μη μου τους κύκλους τάραττε”! <br /><br />5. Δυο λόγια θα πω και για το Πανεπιστήμιον ως τον άλλο πόλο της Εκπαίδευσης (που έκανε κουβέντα ο Περαστικός), αλλά στην επόμενη παρέμβαση μου. Πάντως από κάθε σύγκρουση συνήθως βγαίνει κάτι καλό, όμως αυτήν τη συγκεκριμένη σύγκρουση Συγκλητικών και ΟΕΛΜΕΚικών, την βλέπω σαν μια σύγκρουση δύο ελίτ (για το ποιος θα έχει το πρώτο λόγο στην παιδεία και τη εκπαίδευση – για τους δικούς τους λόγους φυσικά ο καθένας) που αφήνει πίσω πολλά άλλα οργανωμένα σύνολα, πρόσωπα και καταστάσεις με αξιόλογες απόψεις και θέσεις. Η Σύγκλητος, κατα τη δικιά μου άποψη ανταγωνίζεται σε αλαζονεία και ετσιθελισμό την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ και δεν νομίζω να μπορέσει να παίξει το ρόλο του φορέα ουσιαστικών αλλαγών – άσε που όταν τους βλέπω με τις τηβέννους, μου θυμίζουν μουχλιασμένες καταστάσεις! <br /><br />Anef_Oriwn<br />Σάββατο 4/7/2009 – 1:45 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-84052552318852601562009-07-04T01:09:56.860+03:002009-07-04T01:09:56.860+03:00Ανώνυμε,
Καλό και δροσερό καλοκαίρι!Ανώνυμε, <br />Καλό και δροσερό καλοκαίρι!Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-2029626274019674212009-07-04T00:23:01.304+03:002009-07-04T00:23:01.304+03:00ΑΚΕΛ+ΔΗΣΥ...Πλήρης ταύτιση στο συμβούλιο της ΟΕΛΜΕ...ΑΚΕΛ+ΔΗΣΥ...Πλήρης ταύτιση στο συμβούλιο της ΟΕΛΜΕΚ και στη Βουλή. Να χαίρεστε τους εργοδότες σας που τους κωλογλύφετε ολημερίς και ολονυκτίς!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-32679700447087245272009-07-03T21:23:46.293+03:002009-07-03T21:23:46.293+03:00Η απόφαση του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ,3/7/2009:
Το Κεντρικό...<b>Η απόφαση του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ,3/7/2009:</b><br />Το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΛΜΕΚ το οποίο συνήλθε σήμερα, αφού μελέτησε τους Κανονισμούς που ψήφισε χθες η Βουλή των Αντιπροσώπων για τη διάθεση υπεράριθμων θέσεων στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου με Ειδικά Κριτήρια και την όλη συμπεριφορά της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κύπρου αποφάσισε τα εξής:<br />1. Θεωρεί ότι η απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων έδωσε υπό τας περιστάσεις και των όσων προηγήθηκαν τους τελευταίους μήνες την καλύτερη δυνατή λύση.<br /><br />2. Θεωρεί θετική την απόφαση της Βουλής ότι το θέμα της εισαγωγής φοιτητών στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου με διεθνείς εξετάσεις θα ρυθμιστεί με νέα πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου προς τη Βουλή των Αντιπροσώπων, αφού προηγηθεί ο σχετικός διάλογος. Θεωρεί ότι η απαγόρευση της εισαγωγής με προσόντα διεθνών εξετάσεων για την ακαδημαϊκή χρονιά 2009 – 2010 είναι προς την ορθή κατεύθυνση. Η ΟΕΛΜΕΚ όμως εξακολουθεί να εκφράζει την αντίθεση της με την διατήρηση του 3% για τα CGE στους ψηφισθέντες κανονισμούς και δηλώνει την αποφασιστικότητά της να μεθοδεύσει τον αγώνα της μέσα από επιστημονική τεκμηρίωση και έναν εποικοδομητικό διάλογο με όλους τους ενδιαφερομένους για ένα νέο ενιαίο σύστημα, το οποίο ούτε θα ευνοεί ούτε θα αδικεί οποιαδήποτε ομάδα μαθητών.<br /><br />3. Η όλη συμπεριφορά, δράση και αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ όλη αυτή την περίοδο ήταν υπεύθυνες, σοβαρές και αποσκοπούσαν ΜΟΝΟ στη διασφάλιση του δημόσιου σχολείου και των ίσων ευκαιριών πρόσβασης όλων των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων του τόπου μας στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου. Το ΚΔΣ δεν αποδέχεται χαρακτηρισμούς περί αλαζονικού ή ετσιθελικού συνδικαλισμού της ΟΕΛΜΕΚ. Η όλη στάση και αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ έδωσαν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να γίνει, έστω και με τον τρόπο που έγινε, ο σχετικός διάλογος για το ζήτημα αυτό και να μπορέσει η Βουλή των Αντιπροσώπων να πάρει την ενδεδειγμένη υπό τας περιστάσεις απόφαση.<br /><br />4. Η όλη συμπεριφορά και αποφάσεις της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κύπρου για το συγκεκριμένο ζήτημα την έχουν αφήσει εκτεθειμένη για τον ετσιθελισμό, τον αυταρχισμό, την περιφρόνηση που επέδειξε κατά της Συνδικαλιστικής Οργάνωσης των καθηγητών αλλά ιδιαίτερα την περιφρόνησή της προς τη Βουλή των Αντιπροσώπων. Το ΚΔΣ θεωρεί ότι η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Κύπρου δεν έχει άλλη επιλογή παρά να σεβαστεί την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων και τη νομιμότητα, όπως αυτή διαμορφώθηκε χθες στο Κοινοβούλιο<br /><br />5. Το ΚΔΣ εκφράζει την ικανοποίησή του για την απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΠΑΚ να σεβαστεί αυτοβούλως την έκκληση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας της 23ης Ιουνίου 2009 και να μη προχωρήσει στην αποδοχή φοιτητών με προσόντα διεθνείς εξετάσεις (GCE).<br /><br />6. Μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων το ΚΔΣ προχωρεί στην αναστολή όλων των μέτρων που αποφάσισε στις 25 Ιουνίου 2009 και δηλώνει την ετοιμότητά του να προσέλθει σε διάλογο για το ζήτημα της πρόσβασης των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων στη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση του τόπου μας.<br /><br />7. Το ΚΔΣ καλεί τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού να αναλάβει επιτέλους την πρωτοβουλία για την έναρξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου για τη διαμόρφωση ενός νέου ενιαίου συστήματος πρόσβασης στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου. Διαπίστωση του ΚΔΣ είναι ότι η όλη συμπεριφορά και οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού για το συγκεκριμένο ζήτημα δεν ήταν οι αρμόζουσες για τον πολιτικό προϊστάμενο της Μέσης Εκπαίδευσης και δεν στήριξαν το δημόσιο σχολείο.<br /><br />8. Το ΚΔΣ εκφράζει την ικανοποίησή του προς όλες τις πολιτικές δυνάμεις που ομόφωνα χθες ψήφισαν τους σχετικούς Κανονισμούς. Ευχαριστεί όλα τα οργανωμένα σύνολα, ιδιαίτερα την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, την ΟΛΤΕΚ και την ΠΟΕΔ, για τη στάση που κράτησαν. Τέλος, το ΚΔΣ ευχαριστεί το σύνολο των καθηγητών που στήριξαν τις αποφάσεις του.Eva Neocleoushttps://www.blogger.com/profile/15735558096901128029noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-67261633830224890282009-07-03T18:10:16.805+03:002009-07-03T18:10:16.805+03:00Shερετώ απαξάπαντες!
Λόγω διάφορων υποχρεώσεων α...Shερετώ απαξάπαντες! <br /><br />Λόγω διάφορων υποχρεώσεων αναγκαστικά απείχα (τις τελευταίες μέρες) από τα blogοσφαιρικά δρώμενα (και του δικού μου ακόμα ιστολογίου) ... Όμως οφείλω να πω ότι η συζήτηση που γίνεται εδώ (με αφορμή τα GCE’s και τις σχετικές αποφάσεις των Συγκλητικών και ΟΕΛΜΕΚικών και τις κόντρες που προέκυψαν) είναι αρκετά ενδιαφέρουσα ... Δόθηκε έτσι η ευκαιρία να εκφραστούν απόψεις (πέραν των συνηθισμένων) πάνω σε ουσιώδη ζητήματα που αφορούν γενικότερα τα της εκπαίδευσης ... Ιδιαίτερη μνεία θέλω να κάνω ειδικότερα στις αναλυτικές (και εκτενείς) παρεμβάσεις της αγαπητής Αμαδρυάδας και του φίλτατου Περαστικού. <br /><br />Ως blogοδεσπότης όμως θα ήθελα να καταθέσω και μερικές δικές μου (περαιτέρω) σκέψεις αλλά και προβληματισμούς ...<br />Πρώτα απ’ όλα θα πω δυο ακόμα λόγια για τον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό (αυτόν της ΟΕΛΡΜΕΚ αλλά και της ΠΟΕΔ): <br /><br />Ούτ’ εγώ, αγαπητή Αμαδρυάς, για την παροχή διευκολύνσεων από τους εργοδότες σε εργαζόμενους συνδικαλιστές ... Αυτό το απαντάμε συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα, όπου όμως δίνεται άδεια μετ’ απολαβών αλλά ΜΟΝΟ για μερικές μέρες και για συμμετοχή των συνδικαλιστών σε συνέδρια ή συνεδριάσεις ανώτερων καθοδηγητικών οργάνων - κάποτε μέρος των απολεσθέντων μεροκάματων των εργαζόμενων συνδικαλιστών μπορεί να καλύπτεται κι από τις ίδιες τες συντεχνίες. Αντίθετα στες εκπαιδευτικές συντεχνιακές οργανώσεις το “ωφέλημα” αυτό το “απολαμβάνουν” οι εργαζόμενοι συνδικαλιστές καθηγητές (και δάσκαλοι) για 2-3 μέρες της εβδομάδας, αποσπασμένοι “για δουλειά στην ΟΕΛΜΕΚ”, (όπως συνήθως λενε). Προσωπικά έχω την άποψη, αφού η Οργάνωση δεν θέλει να έχει επαγγελματικά στελέχη, πολλή δουλειά μπορούσε να γίνεται ΚΑΙ τα απογεύματα (ίσως και με την ανάλογη χρηματική αποζημίωση). Αλλά καθώς (όπως λες κι ΕΣΥ), <i>“… πραγματική, ουσιαστική συνδικαλιστική δράση δεν υπάρχει, … [τότε] … η διευκόλυνση … [αυτή] … πάει στράφι η διευκόλυνση …”</i>. Πέραν τούτου όμως για ποιες <i>“… περιοδείες ... [συνδικαλιστών] ... στα σχολεία ... και διάλογο με τους καθηγητές σε εργάσιμο χρόνο...”</i>, μπορεί να μιλάμε, όταν σειρά αποφάσεων λαμβάνονται ερήμην της μάζας των καθηγητών και χωρίς ουσιαστική συζήτηση και διάλογο στους καθηγητικούς συλλόγους (όπως ας πούμεν η προώθηση της εθελοντικής αφυπηρέτησης στα 63); <br />Σήμερα τι αποφάσισαν για τα λεγόμενα μέτρα τους; Δεν άκουσα ... <br /><br />[Θα επανέλθω για άλλα ζητήματα ...] <br /><br />Anef_Oriwn<br />Παρασκευή 3/7/2009 – 6:10 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-61852632857358224442009-07-03T02:53:08.731+03:002009-07-03T02:53:08.731+03:00(Η συνέχεια...)
Κι έτσι, καταλήγουμε στο να είναι...(Η συνέχεια...)<br /><br />Κι έτσι, καταλήγουμε στο να είναι το ιδιωτικό πανεπιστήμιο το μαζικό, όπου,όπως λες, απορροφούνται τα παιδιά των λαϊκών τάξεων. Μόνο που το πληρώνουν ακριβά, βέβαια και αυτό είναι ανισότητα. Ο αγώνας για άνοιγμα του Πανεπιστημίου είναι η μόνη λύση κι έτσι η Μέση εκπαίδευση θα παίξει το ρόλο της, τα ιδιαίτερα- φροντιστήρια δε θάχουν λόγο ύπαρξης, η αφαίμαξη του κόσμου θα σταματήσει και η Οέλμεκ θα πάψει να αισθάνεται ότι έχει στα χέρια της το μέλλον των παιδιών. <br /><br />Μέχρι τότε όμως τι; Θα μπορούσε να εισάγεται ένα ποσοστό με συγκεκριμένα κριτήρια που πρέπει να συζητηθούν.(Όντως, το πανεπιστήμιο κάλεσε τα παιδιά να κάνουν αιτήσεις, αλλά όρισε κριτήρια; Τι γίνεται π.χ στην περίπτωση που κάποιοι έχουν ακριβώς την ίδια επίδοση, όπως είπε κι ο Ανάθεμάμε. Εκτός από αυταρχισμό και αλαζονεία εδώ έχουμε και ανεύθυνη και αυθαίρετη μεταχείριση των παιδιών, αδιαφάνεια. ) <br /><br />Όσο για το άλλο που θέτεις, το πώς αντιλαμβάνονται το ρόλο τους ως δάσκαλοι του δημοσίου, όταν παίρνουν αποφάσεις για αποκλεισμό της επαφής Ε/Κ-Τ/Κ δασκάλων και μαθητών, συμφωνώ απόλυτα. Πρόκειται για μνημεία ρατσισμού. Αλλά η εκπαιδευτική πολιτική δεν μπορεί να εφαρμοστεί με διατάγματα, θα συμφωνείς σ΄αυτό. Δε θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με μια ακόμα υποχρεωτική εντολή μέσω υπουργικής εγκυκλίου προς την Ποέδ. Είναι ίσως απ΄τις ελάχιστες φορές στην ιστορία τους, που οι οργανώσεις αυτές εναντιώνονται τόσο ισχυρά σε επίσημες πολιτικές. Και φυσικά ο γονιός που δεν επιθυμεί για το παιδί του το σοβινιστικό δηλητήριο, αγανακτεί με τους δασκάλους και το δημόσιο σχολείο που δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του εξαιτίας της καθυστέρησης των εκπαιδευτικών. <br /><br />΄Ανευ, διερωτάσαι τι σόϊ συνδικαλισμός είναι αυτός, όταν οι συνδικαλιστές έχουν μέρες κενές, όπου "εργάζονται" κατά του εργοσότη τους. Ίσως φαίνεται ως ένα προκλητικό κεκτημένο. Εγώ δε θα διαφωνούσα με το νάχουν τέτοιες διευκολύνσεις οι συνδικαλιστές , προκειμένου να εξυπηρετείται η δράση. (Ας πούμε, στις συντεχνίες του ιδιωτικού τομέα, είναι τα επαγγελματικά στελέχη που διεκπεραιώνουν τη συνδικαλιστική δουλειά. Τα πληρώνουν βέβαια οι ίδιες) Πώς θα μπορούσε ένας συνδικαλιστής να κάνει περιοδείες στα σχολεία για να κάνει διάλογο με τους καθηγητές σε εργάσιμο χρόνο; Βέβαια, πραγματική, ουσιαστική συνδικαλιστική δράση δεν υπάρχει, πρόκειται για γραφειοκρατία, άρα πάει στράφι η διευκόλυνση. Σε έναν μαχητικό συνδικαλισμό θα έπιανε τόπο. <br /><br />Σήμερα η βουλή ψήφισε τους κανονισμούς. Μία μόνον αίτηση, είπαν, υποβλήθηκε στο Πανεπιστήμιο. Μα είναι έντιμη εκ μέρους του αυτή η στάση;Αμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-81855154635317698682009-07-03T02:46:27.349+03:002009-07-03T02:46:27.349+03:00Περαστικέ,
Πολύ ουσιαστικά όσα λες και συμφωνώ σ...Περαστικέ, <br /><br />Πολύ ουσιαστικά όσα λες και συμφωνώ σε αρκετά.<br />Σίγουρα η ιδιωτική εκπαίδευση είναι ένα γεγονός πια, μια παράλληλη εκπαίδευση και αρκετοί γονείς την επέλεξαν ακόμα και με θυσίες- κι αυτό δεν εμπεριέχει καμιά ειρωνεία- είτε γιατί η δημόσια δεν τους έπεισε ότι δίνει ουσιαστικά εφόδια, είτε γιατί επιλέγουν μέσω αυτής τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, είτε, όπως λες-οι λιγότεροι πιστεύω- για να γλιτώσουν τα παιδιά τους απ΄το δηλητήριο του εθνικισμού .<br /><br />Δεν είμαι όμως σίγουρη κατά πόσο η εκπαίδευση αυτή δεν καλλιεργεί τη μονομέρεια ή τον ελιτισμό, τον ατομικισμό και τον καριερισμό. Δεν κρίνεται, πιστεύω, ένα εκπαιδευτικό σύστημα μόνο απ΄τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών του, αλλά και απ΄το σύστημα αξιών που καλλιεργεί.<br /><br />Ένα ιδιωτικό σχολείο θα μπορούσε να αποτελεί ένα δημοκρατικό, σύγχρονο, ανθρωπιστικό, προοδευτικό οργανισμό,μόνο αν δε συνιστούσε επιχείρηση και αν οι ιδρυτές του το ίδρυαν ακριβώς εμπνευσμένοι από ένα τέτοιο όραμα-ιδεολογία. Συμβαίνει αυτό με κάποιο απ΄τα ιδιωτικά; Ίσως το English school να συνιστά μια ιδιαίτερη περίπτωση;<br /><br />Δεν μπορεί, πιστεύω, να υπηρετείται το κέρδος και αυτό να μην επηρεάζει την κατεύθυνση της παιδείας και το περιεχόμενό της.<br /><br />Αν θέτει λοιπόν κανείς ζήτημα για την ιδιωτική εκπαίδευση, δεν είναι γιατί αμφισβητεί οποιοδήποτε δικαίωμα των παιδιών που φοιτούν σ΄αυτήν. Αλλά, γιατί η παιδεία δεν μπορεί να αφήνεται ως αγοραίο προϊόν στους ιδιώτες. <br /> <br />Αυτό που λες για τον ανταγωνισμό, που μπορεί να οδηγήσει σε άνοδο του επιπέδου του δημόσιου σχολείου, δεν το πιστεύω, γιατί αυτός ο νόμος του ανταγωνισμού που ισχύει στην αγορά, δεν πιστεύω ότι εκφράζεται στην παιδεία κατά ανάλογο τρόπο.<br /><br />Το δημόσιο σχολείο θα είναι πάντα το σχολείο της πλειοψηφίας, το λαϊκό μαζικό σχολείο και η επιτυχία του θα κρίνεται από το πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες του ανθρώπου και όχι από το πόσο πιο χρησιμοθηρικό είναι, όπως πιστεύω ότι είναι τα περισσότερα ιδιωτικά.<br /><br />Αλλά, ξανατονίζω: Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να φοιτήσουν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο . Άρα, ας βρεθεί ένας δίκαιος για όλους τρόπος να γίνεται αυτό. Εγώ πιστεύω στην ελεύθερη εισαγωγή όλων. Είναι το Πανεπιστήμιο διατεθειμένο να παλέψει γι΄αυτό; Αμφιβάλλω, με τις ελιτίστικες και μεγαλοϊδεάτικες θεωρίες των πανεπιστημιακών μας, περί "κέντρου αριστείας" κλπ. κλπ.,αν είναι διατεθειμένοι να ανοίξουν τις πόρτες τους σε όλα τα παιδιά. <br /><br />[Κι εδώ μπαίνει το θέμα του άλλου πόλου που υποστηριζεις ότι πρέπει να αποτελέσει το Πανεπιστήμιο. Το πιστεύω κι εγώ, αλλά είναι κι αυτό ζητούμενο, με τις νοοτροπίες που βλέπουμε να αναπτύσσονται σε αυτό το ίδρυμα. Για να παίξει αυτό το ρόλο πρέπει να βγει κι αυτό από το γυάλινο κλουβί του και να αφουγκραστεί την κοινωνία,χωρίς τις τάσεις απόσπασης απ΄αυτήν που παρατηρούμε μέχρι σήμερα και χωρίς περιφρόνησή της. Δεν είδαμε το Πανεπιστήμιο να παίρνει ενεργά μέρος στο γίγνεσθαι αυτού του τόπου ,να παίρνει θέση στα κυρίαρχα κοινωνικά ζητήματα, με διάθεση να συμβάλει στην καλλιέργεια άλλων νοοτροπιών και στην κίνηση προς τα εμπρός.]Αμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-11085161178567644022009-07-02T09:23:05.661+03:002009-07-02T09:23:05.661+03:006000 λίρες τον χρόνο στηχίζει κάθε μαθητής στο δημ...6000 λίρες τον χρόνο στηχίζει κάθε μαθητής στο δημόσιο? Εσιη κανένας επίσημα στηχεία?ματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-66630474217125733172009-07-02T02:03:30.494+03:002009-07-02T02:03:30.494+03:00Τζε οι οικογένειες που στέλλουν τα παιδκιά τους σε...Τζε οι οικογένειες που στέλλουν τα παιδκιά τους σε ιδιωτικά σχολεία γλιτώνουν του κράτους 6000 τον κάθε μαθητή. Τόσα στοιχίζει ο κάθε μαθητής στο δημόσιο.<br /><br />Να γίνει όπως στην Σουηδία. Να αναλογεί σε κάθε μωρό ένα συγκεκριμένο ποσό για την εκπαίδευσή του. Τζε να αποφασίζει η κάθε οικογένεια πώς να το χρησιμοποιήσει. Τζε νάσει το δημόσιο σχολείο να ανταγωνιστεί επί ίσης όρεις το ιδιωτικό τζε vice versa. Νομίζω εν να οδηγήσει σε καλλυτέρευση της παιδείας γενικά, συν εν πκιό δίκαιον σύστημαματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-87050630923677555512009-07-01T23:44:42.979+03:002009-07-01T23:44:42.979+03:00αγαπητη αμαδρυας,
να σου πω την αληθκεια εν ειμα...αγαπητη αμαδρυας,<br /><br /> να σου πω την αληθκεια εν ειμαι σιουρος τζαι για τουτην την λογικη που λαλει οτι η οελμεκ καπου στηριζει την δημοσια παιδεια γιατι οι παγκυπριες εξετασεις εν κοινες...<br /><br />ενεν κοινες..<br /><br />ας υποθεσουμε οτι το ε/κ κρατικο εκπαιδευτικο συστημα εν ειδος δημοσιας παιδειας..τζαι λαλω υποθεσουμε διοτι οπως ειδαμε τζαι με την ποεδ [την αποφαση να απαγορευσει τους τ/κ μαθητες στα σχολεια] εν νακκον ιδιομορφη η αντιληψη των λειτουργων για το τι ειναι δημοσιο στην κυπριακη δημοκρατια..<br /><br />αν ενας γονιος, ο οποιος καταγεται απο την εργατικη ταξη η τα μεσαια στρωματα, εσιει μιαν δουλεια που του δια ικανοποιτικα χρηματα για να στειλει τα παιθκια του/της σε ιδιωτικο σχολειο [η ακομα μπορει να καμνει τζαι θυσια για να το καμει τουτον] - ειτε γιατι πιστευκει οτι εν καλλιτερη εκπαιδευση τζιαμαι ειτε γιατι εν θελει να περασει το κοπελλουιν που το δηλητηριο του εθνικισμου..<br />εσιει ετσι κοσμο..<br /><br />τουτος ο αθρωπος θελει να ποφυει το κοπελλουιν του την νοοτροπια της οελμεκ ας πουμεν την οποια ειδαμεν τωρα..<br />γιατι να μεν μπορει ο μιτσης η η μιτσια υστερα να διεκδικησει θεση στο πανεπιστημιο της χωρας του;<br />μονο η οελμεκ δια εισιητηρια για το πανεπιστημιο; οι αλλοι 17% [τζαι παει λαλουσιν στο 25%] που εχουν κοπελλουθκια στα ιδιωτικα εν πληρωνουν για το πανεπιστημιο; ενεν πολιτες;<br /><br />νομιζω το πιο δημοκρατικο εν να αναγνωριστει η πραγματικοτητα..υπαρχει ενα παραλληλο εκπαιδευτικο συστημα με το κρατικο..τζαι στην δευτεροβαθμια - αλλα τζαι στην τριτοβαθμια...τα κολλεγια/πανεπιστημια αντλουν ουσιαστικα τους μαθητες τους που μεσαια τζαι λαικα στρωματα - τζαι με πιο χαμηλους βαθμους..παλε πληρωνουν καποιοι γονιοι..ευτυχως υπαρχει καποια επιχορηγηση τωρα..που δειχνει οτι το εκπαιδευτικο συστημα της κυπρου εσιει διαφορες διαστασεις..τζαι αφου προφανως η οελμεκ θελει να υπαρασπιζεται το σχολειο που πιανει βαση στις εξετασεις [σημειωσε οτι οι ιδιοι μαθητες/τιρες στα κολλεγια/πανεπιστημια πασιν σαφως καλλιτερα] τζαι προσπαθει να υπονομευσει ακομα τζαι την μεταρρυθμιση, τοτε το δημοσιο/κρατικο σχολειο εν προβληματικο..να το αλλαξουμε - περιμενωντας τους καθηγητες/τριες να ξυπνησουν, μιαν νεα γενια, μια εξεγερση των μαθητων..κατι..<br /><br />αλλα γιατι να στερειται το δικαιωμα του πανεπιστημιου το ατομο [γονιος η παιδι] που καμνει τζαι θυσιες για να μορφωθει χωρις τον εκβιασμο σαν τροπο επικοινωνιας της σεμελιδου/οελμεκ;<br /><br />οποτε ισως να πρεπει να το δουμε ευρυτερα..το πανεπιστημιο να αναγνωρισει τα πολλαπλα συστηματα μορφωσης που υπαρχουν..περκι καταλαβει τζαι η οελμεκ..<br /><br />ακουσα εγιναν ηδη πανω που 30 αιτησεις..θεσπεσια..<br />τζαι ο αγγελιδης που τον ειδαμεν ουλλοι να προσπαθει να καμει ρουσφετι σε επιτροπη της βουλης πριν 1-2 εφτομαδες τωρα παιζει το οτι οι νομοι της βουλης αντιπροσωπευκουν το κρατος, την βουλη.."τους πολιτες" ειπεν..θρασος α;<br /><br />τζηνον το 17% ενεν πολιτες; εμας που μας εταραξεν τα νευρα το θρασος της οελμεκ εν ειμαστεν πολιτες;<br />οσοι συμφωνουν με το πανεπιστημιο..κλπ κλπ..<br /><br />ναι πολλα χαρακτηριστικο το σχολιο της μιτσιας..οι καθηγητες των φροντηστηριων σαν παραλληλη παιδεια..<br />γιατι υπαρχει;<br /><br />περαστικοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-30379393620604572962009-07-01T17:39:37.926+03:002009-07-01T17:39:37.926+03:00Μάριε,
Χαίρομαι ιδιαίτερα που ΜΑΣ τιμάς με την εδ...Μάριε, <br />Χαίρομαι ιδιαίτερα που ΜΑΣ τιμάς με την εδώ (στο Blog ΜΑΣ) παρουσία ΣΟΥ! Μπορείς όμως να ΜΑΣ κάμεις σε μπακκίρες (παλιά νομισματική μονάδα, υποδιαίρεση της λίρας) ή έστω σε eurocents (υποδιαίρεση του ευρώ) τι εννοείς όταν μιλάς για <b>“εξυπηρέτηση αγγλοαμερικάνικων συμφερόντων”;</b> Έχεις κάτι να σχολιάσεις στα όσα έχουν πει οι μετά από σένα σχολιογράφοι και κυρίως η Αμαδρυάς (όταν είπες την πιο πάνω κουβέντα σου); <br />Τελικά δεν απέφυγες κι ΕΣΥ να ακολουθήσεις την πεπατημένη των ομοϊδεατών ΣΟΥ – να μιλάς με αφορισμούς, χαρακτηρισμούς και συνθήματα.<br />Πάντως απ’ ότι διαπιστώνω έχεις γίνει <b>“φανατικότατος αναγνώστης”</b> μου (όχι μόνοι εδώ άλλα και σ’ άλλα blogs) και σε ευχαριστώ από τα έγκατα της καρδιάς μου για την προσοχή! <br /><br />Anef_Oriwn<br />Τετάρτη 1/7/2009 – 5:37 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-9114720007308751632009-07-01T12:22:57.078+03:002009-07-01T12:22:57.078+03:00Η απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ δεν ήταν ομόφωνη.
Με την εισ...Η απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ δεν ήταν ομόφωνη.<br /><br />Με την εισαγωγή των GCE διαφώνησε και η Προοδευτική του ΑΚΕΛ όμως διαφώνησε με τα μέτρα που εξήγγειλε η οργάνωση.<br /><br />Και η απόφαση πέρασε με πλειοψηφία και όχι ομόφωνα.<br /><br />Επομένως αγαπητέ Μάριε, μην βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-243500180764828372009-07-01T10:22:38.262+03:002009-07-01T10:22:38.262+03:00Πού κολλάνε τώρα τα Αγγλοαμερικάνικα συμφέροντα;
...Πού κολλάνε τώρα τα Αγγλοαμερικάνικα συμφέροντα;<br /><br />Αν εννοείς, ανώνυμε, την προώθηση των αποφοίτων των ιδιωτικών αγγλόφωνων λυκείων, την ίδρυση, τη λειτουργία και την ενίσχυσή τους μέσα απ΄την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας, είναι οι δεξιές κυβερνήσεις που τη στήριξαν και εκεί φοίτησαν και φοιτούν όλα τα επίλεκτα τέκνα των γνωστών πολιτικών που τάχα κόπτονται για το καλό της παιδείας, και των τζακιών της νήσου. Μαζί βέβαια με παιδιά που ίσως οι γονείς τους να έκαναν και θυσίες, γιατί φρόντισαν κάποιοι να υπονομευθεί η εμπιστοσύνη στο δημόσιο.<br /><br />Αν πάλι εννοείς τα ιδιωτικά κολλέγια που έγιναν τώρα ΑΕΙ, και πάλι η δεξιά είναι που τα στήριξε, κρατώντας, αν θυμάσαι, τον τόπο για δεκαετίες χωρίς δημόσιο Πανεπιστήμιο, γιατί φοβόταν και τη γνώση και την αυτονομία της σκέψης σε αυτό τον τόπο και γιατί ο δογματισμός και ο συντηρητισμός της, την οδηγούσε σε φοβίες για αφελληνισμό κλπ κλπ, λες κι ο ελληνισμός και η ελληνικότητα κινδυνεύουν απ΄τη σκέψη και την έρευνα. <br /><br />Αν εννοείς γενικότερα ποιες πολιτικές δυνάμεις προώθησαν στον τόπο Αγγλοαμερικάνικα συμφέροντα, επειδή οι πληγές είναι ακόμη ανοιχτές και ιστορία πολύ πρόσφατη,καλό θα είναι να μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε μισό νησί και κάποιοι με τις ιδεοληψίες τους ευθύνονται γι αυτό. Το παιχνίδι των Αγγλοαμερικανών και των Τούρκων στην Κύπρο, δεν ήταν αόρατοι αυτοί που το έπαιξαν. Και δεν έκαναν και ποτέ αυτοκριτική, για να είναι πιο πειστικοί στον Ευρωπαϊσμό που τώρα διακηρύττουν. <br /><br />΄Οσο για την απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ, είναι γνωστό ότι η Προοδευτική διαφώνησε με το μέτρο αλλά δε συμφώνησε με την μορφή "αγώνα" δηλαδή με την απεργία στις εξετάσεις . <br /><br />Αυτό για την αλήθεια, ασχέτως αν στο θέμα γενικότερα του συνδικαλισμού των καθηγητών, μπορεί κανείς να πει και να κρίνει τη διαχρονική στάση του και τις ευθύνες του καθεμιάς παράταξης και του κάθε κόμματος.Αμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-14664632744498990532009-07-01T00:48:47.108+03:002009-07-01T00:48:47.108+03:00Ομόφωνη μπορεί να ήταν που το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ.Δε ση...Ομόφωνη μπορεί να ήταν που το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ.Δε σημαίνει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί υιοθετούν αυτή τη θέση.<br />Από πού ορμώμενος κατέληξες στο<br />"Αλλά όταν έχεις την εξουσία και εξυπηρετείς συμφέροντα αγγλοαμερικανικά...";<br />Αφορισμούς και ύβρεις είναι εύκολο να εκτοξεύουμε.Επιχειρήματα όμως;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-55608914340037200482009-06-30T23:57:53.493+03:002009-06-30T23:57:53.493+03:00Νομίζω η απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ για τα gce ήταν ομόφων...Νομίζω η απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ για τα gce ήταν ομόφωνη. Αυτό σημαίνει ότι υπερψηφίστηκε και από τους εκπαιδευτικούς του ΑΚΕΛ και του ΔΗΣΥ. Αλλά όταν έχεις την εξουσία και εξυπηρετείς συμφέροντα αγγλοαμερικανικά, γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια τις απόψεις των εκπαιδευτικών που σε ψηφίζουν και σε αντιπροσωπεύουν στην ΟΕΛΜΕΚ.Μάριοςhttps://www.blogger.com/profile/12976514933857774588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-41304024116334924922009-06-30T19:12:42.466+03:002009-06-30T19:12:42.466+03:00AnathemaSe,
Γράφαμε την ίδια ώρα και τώρα είδα το ...AnathemaSe,<br />Γράφαμε την ίδια ώρα και τώρα είδα το νεο σχόλιο σου! <br />Έχω άλλα κατα νουν να γράψω (αν βρω χρόνο) - για την Ονδούρα ειδικά δεν παίζει κάτι, ίσως γενικότερα για την Νότια Αμερική (πολλοί νοτιαμερικανοί προτιμάνε το “Νότια Αμερική” από το “Λατινική Αμερική”) γράψω ή αντιγράψω (με copy-paste) κάτι. Να ‘σαι σίγουρος όμως ότι θα γράψω διάφορα για την επέτειο του προδοτικού, χουντοφασιστικού και τουρκοφόρου – τα ξανάπα για να ξεθυμάνω) πραξικοπήματος στην Κύπρο (της 15ης του Ιούλη του 1974). Μέχρι τότε όμως πάρε μια δoση απ’ αυτό το post: http://aneforiwn.blogspot.com/2008/07/12-15-1974_10.html <br /><br />Anef_Oriwn<br />Τρίτη 30/6/2009 – 7:11 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-72235554944672572882009-06-30T19:01:53.962+03:002009-06-30T19:01:53.962+03:00AnathemaSe,
Ο Αναστασιάδης δεν πολυλαλεί τέτοια πλ...AnathemaSe,<br />Ο Αναστασιάδης δεν πολυλαλεί τέτοια πλέον (για ελληνοχριστιανικά ιδεώδη για προδότες κι άλλα συναφή). <br />Ο ίδιος προσπαθεί (και το έχει πετύχει – ίσως και να το εννοεί) να το παίζει διαλλαχτικός. Άλλοι εξακολουθούν να παίζουν τους σούπερ πατριώτες και τους ελληναράδες από τον ΔΗΣΥ (για να μην ξεχνούν και τις καταβολές τους)! <br /><br />Anef_Oriwn<br />Τρίτη 30/6/2009 – 7:01 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-24837176888178418722009-06-30T18:54:45.243+03:002009-06-30T18:54:45.243+03:00re anef pistefko to epomeno sou a8ro en nan pano s...re anef pistefko to epomeno sou a8ro en nan pano sto pra3ikopima stin ondouraAerikohttps://www.blogger.com/profile/04579586074719346800noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-50947533674619595892009-06-30T18:52:54.648+03:002009-06-30T18:52:54.648+03:00Ανώνυμε (με τα greeklish),
Μην χαίρεσαι, το blog ...Ανώνυμε (με τα greeklish), <br />Μην χαίρεσαι, το blog των Απο(κατα)στατών της Δημοκρατίας ζει και βασιλεύει και νέα posts ανεβάζει! Πεδίο δόξης λαμπρό γα ΣΕΝΑ, (ΕΜΕΙΣ δεν μπορούμε να σκάσουμε μύτη εκεί), αλλά πρόσεχε τα greeklish έχουν απαγορευτεί εκεί. <br /><br />Anef_Oriwn<br />Τρίτη 30/6/2009 – 6:52 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-78529245526582533422009-06-30T18:50:48.000+03:002009-06-30T18:50:48.000+03:00re amadrias na me se akousi o anastasiadis giati e...re amadrias na me se akousi o anastasiadis giati ena se kami po3iliki ena sou pi mase sovaros kirie amadria m 8elis na xalasis ton ellino xristianiko xaraxtira tis kiprou mas eisai prodotis eisai etsi eisai allospos (ipa ta me lio dika m logia alla touto itan na fkeni pou ta legomena tou)<br />alla touta oulla itan na ta pi giati aman ixame oulli 8esi kapou simeni ta IDIOTIKA KOLEGIA pou ta prapano exounda meli,stelexi tou sinagermou itan na patisoun i an den epatizan itan na kopsoun tes gemates isfores tou komatos.<br />To allo pou isigoume egw na gini einai na anixtoun oulli i loarkazmi faneri kai mi tou pritani tou panepistimiou na tsakaroun ampa jai edoka tou kanena fortigo lires gia na to kami oste na proo8i8oun ta idiotika sxolia pote den 3eris.<br /><br />kai epidi eimai kai lio akreos na pw kai kati pou den 8a einai akreo<br /><br /><br />emenan en me pirazi an einai 3% pou dioun i an en 10% to 8ema einai na e3asfalizi opios dipote telioni likio i texniki sxoli DOREAN to tonido DOREAN ANOTATI MORFOSI esto kai stin elladaAerikohttps://www.blogger.com/profile/04579586074719346800noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-14880330684790034162009-06-30T17:59:33.573+03:002009-06-30T17:59:33.573+03:00Ανάθεμά με,
Είναι φυσικό να διερωτώμαστε γιατί τ...Ανάθεμά με, <br /><br />Είναι φυσικό να διερωτώμαστε γιατί το Πανεπιστήμιο θέλει το μέτρο και γιατί η Οέλμεκ αντιτίθεται .<br /><br />Όπως είπα και στις "Επισημάνσεις", πιστεύω ότι "Πέρα από το τι μπορεί να σκέφτεται κάποιος για το "γιατί τώρα" , δηλ. γιατί το πανεπιστήμιο επιλέγει την εφαρμογή τώρα του μέτρου,(παρότι πέρσι τέτοιο καιρό γινόταν η ίδια συζήτηση και όλοι συμφώνησαν για αναβολή του για ένα χρόνο). Πέρα από τον προβληματισμό ότι ίσως το μέτρο προωθεί τα παιδιά<br />των επωνύμων και των εχόντων, υπάρχει ούτως ή άλλως ένα θέμα αρχής , στο οποίο πάλι η κοινωνία και οι ενδιαφερόμενοι φορείς πρέπει να τοποθετηθούν:<br /><br />Έχουν ή όχι δικαίωμα όλα τα κυπριόπουλα, όλοι οι απόφοιτοι, να διεκδικούν θέση και σπουδάζουν στο δημόσιο πανεπιστήμιο της χώρας τους; Και σε αυτό κανείς ,νομίζω, που είναι υπέρ των ίσων ευκαιριών, δεν μπορεί να απαντήσει αρνητικά. Το αντίθετο θα συνιστούσε διάκριση". <br /><br />Συμφωνώ μ΄αυτό που λες για το δικαίωμα να σπουδάζουν όλοι στο δημόσιο πανεπιστήμιο.<br /><br />Η Οέλμεκ αντιτίθεται και γιατί ασφαλώς δε θέλει να αφαιρεθεί απ΄τη Μέση Εκπαίδευση η διαδικασία των εξετάσεων και να περάσει στον έλεγχο του Πανεπιστημίου, αλλά και για καθαρά αντιπολιτευτικούς λόγους. Έχει πάθει υστερία με το ενδεχόμενο της μεταρρύθμισης και ειδικά με την ενδεχόμενη αλλαγή των βιβλίων Ιστορίας ειδικά. Ο Υπουργός τής προκαλεί αλλεργία, όπως σε όλους τους συντηρητικούς εθνικιστές του τόπου, και συντονίζεται μαζί τους σε έναν πόλεμο φθοράς του ιδίου και της μεταρρύθμισης. <br /> <br />Περαστικέ, θέτεις ένα θέμα ηθικής, απ τη συμπεριφορά της προέδρου και της ηγεσίας, όταν ψεύδεται ή όταν εκβιάζει , και συμφωνώ.<br />Οι εξετάσεις των παιδιών δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μορφή πάλης για διεκδίκηση οποιουδήποτε αιτήματος- μάλιστα ενός τέτοιου επιμέρους ζητήματος- εκτός κι αν κινδυνεύει ολόκληρο το οικοδόμημα να καταρρεύσει και τρέχουμε να το σώσουμε....<br /><br />Αν θέλει να διεξάγει αγώνες για εκπαιδευτικά ζητήματα, ας μη διαλέγει να παίζει με τα παιδιά και<br />την αγωνία τους ή , όπως λέει ο Άνευ, με το πιο αδύναμο κομμάτι του μαθητικού πληθυσμού, τους ανεξεταστέους. Ας κάνει αγώνες τίμιους για τη δημόσια παιδεία, με αιτήματα που θα κέρδιζαν και την κοινωνία ως σύμμαχο και θα καταξίωναν και τους καθηγητές του δημοσίου ως δασκάλους-κομμάτι της κοινωνίας κι όχι ως μια ιδιαίτερη συντηρητική κάστα , όπως τη βλέπουν σήμερα. <br /><br />Όμως, ας μην ταυτίζουμε όλους τους εκπαιδευτικούς με αυτό το ήθος και με τη στάση της ηγεσίας τους. Δεν είναι αυτή η σχέση μας με τους μαθητές μας, ούτε ο εκβιασμός με τους βαθμούς είναι η μέθοδος της μεγάλης πλειοψηφίας των καθηγητών.<br /><br /> Άλλο αν μένουν αδρανείς και ανέχονται αυτή την ηγεσία. Αυτό έχει να κάνει με τον άκρατο κομματισμό στο συνδικαλιστικό κίνημα, που δεν αφορά μόνο την οργάνωση των καθηγητών.<br /><br />Και κάτι που με πλήγωσε αφάνταστα, γιατί είναι πικρό...<br /><br />Η μαθήτρια που πρώτευσε σήμερα στα αποτελέσματα, η μια απ΄ τις τρεις τρίδυμες, που μπήκε πρώτη στο Παιδαγωγικό, στις δηλώσεις της, την επιτυχία της την απέδωσε στη συνεργασία με τις αδελφές της (ωραίο) και στους καθηγητές των φροντιστηρίων, τους οποίους και ευχαρίστησε. Δεν άκουσα να ευχαριστεί το σχολείο της και αυτό λέει πράγματα...<br /><br />θα άξιζε να συζητήσουμε τα αποτελέσματα αυτών των εξετάσεων, σε σχέση με τα προβλήματα της παιδείας.Αμαδρυάςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-82070690294594997022009-06-30T17:05:35.276+03:002009-06-30T17:05:35.276+03:00re pedkia apologume pu allaso to 8ema tis siziti...re pedkia apologume pu allaso to 8ema tis sizitisis alla kserete ti apegine to christofias-watch?<br />Lali oti to istiologio katargi8ike! Telika apoktastisan tin dimokratia??Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8930614453889258684.post-30221914330317534522009-06-30T10:44:27.607+03:002009-06-30T10:44:27.607+03:00Πολλά καλά τα λαλεί ο περαστικός.
Ποιος εν να τον ...Πολλά καλά τα λαλεί ο περαστικός.<br />Ποιος εν να τον ακούσει όμως,εν συνηθισμένοι σε άλλο λόγο τζείνοι.<br />Τα δύο αιτήματα πάντως δείχνουν τζαι την επαναστατικότητα της ΟΕΛΜΕΚ!Anonymousnoreply@blogger.com